A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Puchner Kastélyszálló, Bikal >>
2023. szeptember 11. hétfő
2023. szeptember 11. hétfő
Köszönjük az ajánlást, örömmel olvastuk, hogy sikerült igényeinek megfelelnünk!
Szeretettel várjuk vissza!
Üdvözlettel:
Kollár Márk, szállodaigazgató
2023. szeptember 05. kedd
2023. szeptember 08. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét velünk! Szállodánk célja a komplexitás, melynek keretében a különböző generációkra, valamint a családdal, és a párban érkező felnőtt vendégeinkre külön-külön kiemelt figyelmet fordítunk. Örömmel olvastuk, hogy szemléletünk elnyerte tetszésüket! Sok szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel:
Kollár Márk, szállodaigazgató
Puchner Kastélyszálló Bikal csomagajánlatai - 10 ajánlat
2023. szeptember 03. vasárnap
2023. szeptember 11. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Szállodánk célja a komplexitás, melynek keretében a különböző generációkra, valamint a családdal, és a párban érkező felnőtt vendégeinkre külön-külön kiemelt figyelmet fordítunk. Örömmel olvastuk, hogy szemléletünk elnyerte tetszésüket!
Bízunk benne, hogy az apróbb „hibák” ellenére is valóban jól érezték magukat nálunk és visszatérnek még hozzánk! Sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel: Kollár Márk, szállodaigazgató
2023. augusztus 20. vasárnap
2023. augusztus 29. kedd
Köszönjük véleményét!
Sajnáljuk, hogy nem találta elégségesnek televíziós csatorna kínálatunkat. Az említett 2 csatorna is elérhető, valamint sport csatornák is. Sajnos előfordul, hogy az elérhető csatornák szolgáltatói hiba folytán nem jelennek meg, viszont amennyiben jelzi recepciós kollégáinknak, akkor be tudtuk volna állítani az Önök szobájában.
Bízunk benne, hogy ettől a kellemetlenségtől függetlenül is valóban jól érezték magukat nálunk! Visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk, szállodaigazgató
2023. augusztus 07. hétfő
2023. augusztus 28. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt rá és megosztotta véleményét! Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat nálunk! A Puchner Birtok a három generációs vendéglátás keretében programok és kikapcsolódási lehetőségek széles palettáját kínálja minden korosztály számára. Célunk, hogy a család minden tagja megtalálja a maga szórakozási lehetőségét az itt tartózkodásuk alatt. Bízunk benne, hogy visszatérnek még hozzánk, sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk, szállodaigazgató
2023. augusztus 28. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét! Sajnáljuk, hogy nem találta kényelmesnek az ágyat, sajnos minden igyekezetünk ellenére sem tudunk mindenki igényeinek 100%-ban megfelelni. Bízunk benne, hogy ettől függetlenül valóban jól érezték magukat nálunk és visszatérnek még hozzánk! Sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk, szállodaigazgató
2023. augusztus 05. szombat
2023. augusztus 28. hétfő
Örömmel olvastuk, hogy régi vágya teljesült és sikerült nálunk töltenie pihenését!
Szállodánk célja a komplexitás, melynek keretében a különböző generációkra, valamint a családdal, és a párban érkező felnőtt vendégeinkre külön-külön kiemelt figyelmet fordítunk. Örömmel olvastuk, hogy szemléletünk elnyerte tetszésüket! Bízunk benne, hogy visszatérnek még hozzánk, sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk, szállodaigazgató
2023. augusztus 05. szombat
2023. augusztus 29. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Örömmel olvastuk, hogy összességében jól érezték magukat nálunk. Wellness részlegeink nyitvatartását vendégeink igénye szerint alakítottuk ki, vasárnaptól-csütörtökig 9.00-21.00 között, pénteken és szombaton 9.00-22.00 között tart nyitva Fürdőházunk, Palotafürdőnk pedig hétfő és csütörtök között 10.00-18.00, péntektől vasárnapig pedig 10.00-19.00 között várja a vendégeket. Éjszakai fürdőzésen is van lehetőség részt venni, nyáron ez egy minimum létszámhoz kötött választható program volt. Szeptembertől viszont péntekenként lesz éjszakai fürdőzési lehetőség.
Bízunk benne, hogy visszatérnek még hozzánk, sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk, szállodaigazgató
2023. július 16. vasárnap
2023. július 27. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Örömmel olvastuk, hogy munkatársainkkal elégedettek voltak. A palotában lévő wellness részleg kizárólag felnőtt vendégeink számára elérhető, viszont a Fürdőházban található wellness részleg francia élményfürdő és Lurkó Mesefürdő részei, valamint a kültéri medence is látogatható gyerekekkel. Sajnálattal olvastuk, hogy a kihúzható kanapé kényelmetlen volt. Ha jelezték volna munkatársainknak, akkor tudtunk volna a gyerekeknek másik pótágyat vinni.
Bízunk benne, hogy összességében jól érezték magukat és visszatérnek még hozzánk, sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2023. július 15. szombat
2023. július 27. csütörtök
Köszönjük pozitív ajánlását, örömmel olvastuk, hogy mindennel meg voltak elégedve az ittlétük során! Szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2023. június 15. csütörtök
2023. június 23. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Sajnáljuk, hogy nem találták megfelelőnek az ágyneműt, korábban még nem érkezett panasz rá.
Bízunk benne, hogy ettől eltekintve pozitív élményekkel távoztak szállodánkból! Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2023. június 02. péntek
2023. június 22. csütörtök
Köszönjük pozitív ajánlását, örömmel olvastuk, hogy mindennel meg voltak elégedve az ittlétük során! Szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2023. május 22. hétfő
2023. május 25. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Örömmel olvastuk, hogy visszatérő vendégeink és ez alkalommal is jól érezték magukat nálunk.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra találkozhatunk, sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2023. március 19. vasárnap
2023. március 29. szerda
Nagy örömmel olvastuk véleményét, köszönjük, hogy megosztotta velünk! Szállodánk célja a komplexitás, hogy három generáció számára minél több aktív, illetve passzív pihenési lehetőséget biztosítsunk az itt tartózkodásuk alatt, annak érdekében, hogy mindenki megtalálja a maga számára kedvező időtöltési lehetőséget. Örömmel olvastuk, hogy sok-sok pozitív élménnyel távoztak szállodánkból, bízunk benne, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk! Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. március 29. szerda
Nagy örömmel olvastuk véleményét, köszönjük, hogy megosztotta velünk! Munkatársaimmal egész évben azon dolgozunk, hogy minden vendégünk hasonlóképp jól érezze magát szállodánkban!
Bízunk benne, hogy a jövőben újra ellátogatnak Birtokunkra, szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. február 02. csütörtök
2023. február 24. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Sajnáljuk az okozott kellemetlenséget, de bízunk benne, hogy összességében jól érezték magukat nálunk!
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2023. január 23. hétfő
2023. február 24. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel olvastuk, hogy kisebb kellemetlenségek ellenére is jól érezték magukat, és elégedetten távoztak szállodánkból! A jövőben is szeretettel várjuk vissza!
Üdvözlettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2023. január 06. péntek
2023. február 24. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel olvastuk, hogy elégedetten távoztak tőlünk. A Puchner Birtok a három generációs vendéglátás keretében programok és kikapcsolódási lehetőségek széles palettáját kínálja minden korosztály számára. Célunk, hogy a család minden tagja megtalálja a maga szórakozási lehetőségét az itt tartózkodásuk alatt.
Köszönjük a pozitív ajánlást, szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2023. február 24. péntek
Köszönjük, hogy leírta véleményét, örömmel olvastuk, hogy összességében pozitív élményekkel távoztak szállodánkból! Programlehetőségeinkkel kapcsolatban valószínűleg félreértés történt, és talán Önök egész napos Élménybirtok programot vártak, ami az ünnepi időszakban és a téli szünet alatt nem volt, viszont rengeteg egyéb programlehetőség közül lehetett választani. Örülünk neki, hogy ettől függetlenül jól érezték magukat nálunk! Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2023. január 03. kedd
2023. február 24. péntek
Sajnálattal olvastuk, hogy szilveszteri programunk nem nyerte el tetszését!
Bízunk benne, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban, visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2023. január 03. kedd
2023. február 24. péntek
Örömmel olvastuk, hogy az apróbb kellemetlenség ellenére jól érezték magukat az ittlétük alkalmával. Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2023. január 04. szerda
Örömmel olvastuk üzenetét, köszönjük, hogy megosztotta velünk! Munkatársaimmal az év minden napján azon dolgozunk, hogy minden vendégünk hasonlóképp jól érezze magát szállodánkban!
Sajnos nem tudjuk honnan kapta azt a téves információt, hogy a napi takarítás feláras szolgáltatás, ugyanis természetesen nem az. A napi takarítás részei a következők: szemetesek ürítése, ledobott törölközők és kádkilépő cseréje. Amennyiben kikerül az ajtóra a „Takarítást kérek!” tábla, úgy a fentieken túl porszívózás/felmosás, ágyazás, fürdőszoba fertőtlenítése történik.
Bízunk benne, hogy a jövőben újra ellátogatnak Birtokunkra, szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Kollár Márk
szállodaigazgató
2022. december 07. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Nagy örömmel olvastuk, hogy nem először jártak nálunk és összességében remekül érezték magukat! Munkatársaimmal az év minden napján azon fáradozunk, hogy minden vendégünk hasonlóképp jól érezze magát szállodánkban!
Wellness részlegeink tervezett karbantartási munkáiról mindig tájékoztatjuk vendégeinket, viszont a nem várt helyzetekről (legnagyobb igyekezetünk ellenére) nem tudjuk előre tájékoztatni vendégeinket. Sajnáljuk, hogy ez a kellemetlenség beárnyékolta a pihenésüket.
Bízunk benne, hogy a jövőben újra ellátogatnak Birtokunkra, szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2022. november 08. kedd
2022. december 07. szerda
Köszönjük, hogy szállodánkat választották kikapcsolódásuk helyszínéül, örömmel olvastuk, hogy pozitív élményekkel távoztak tőlünk. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2022. augusztus 22. hétfő
2022. augusztus 25. csütörtök
Örömmel olvastuk véleményét, köszönjük, hogy megosztotta velünk! Bízunk benne, hogy a jövőben valóban visszatérnek még szállodánkba, sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2022. augusztus 22. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét velünk!
Lurkó Mesefürdőnkben három medence található, egy a babák részére, egy a kisgyermekek részére, illetve egy a csúszdázók részére (fogadó medence). A csúszdákkal elsősorban a gyerekeknek szerettünk volna kedvezni, ezért ebbe a wellness részlegbe álmodtuk meg ezeket. Sajnáljuk, hogy zajosnak találta ezt a wellness részlegünket.
Bízunk benne, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban, szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2022. augusztus 01. hétfő
2022. augusztus 22. hétfő
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat, és hogy megosztotta szöveges véleményét velünk!
Köszönjük az építő jellegű kritikát is, Sportközpontunkban valóban nincs légkondicionáló berendezés, azonban vendégeinktől ez idáig nem érkezett ezzel kapcsolatos panasz. Sajnáljuk, hogy melegnek találta a hőmérsékletet, a jövőben mindenféleképpen átgondoljuk a klíma beszerelésének lehetőségét.
Örömmel olvastuk, hogy ezt a kellemetlenséget leszámítva mindennel meg volt elégedve. Bízunk benne, hogy a jövőben visszatér még hozzánk. Szeretettel visszavárjuk!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2022. július 17. vasárnap
2022. július 19. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt ránk és megosztotta véleményét velünk! Kérjük, engedje meg, hogy pár sorban reagáljunk az Ön által leírtakra.
Örömmel olvastuk, hogy munkatársaink hozzáállásával, a tisztasággal, valamint a svédasztalos reggeli kínálatával meg volt elégedve.
Szállodánkat, valamint a kínált szolgáltatások minőségét folyamatosan fejlesztjük, újítjuk, ennek kapcsán pozitív visszajelzéseket szoktunk kapni vendégeinktől. Tisztelettel elutasítjuk azon állítását, hogy szállodánk állapota leromlott, és hogy bármi ütött-kopott lenne. A honlapunkon igyekszünk a valóságnak megfelelő, aktuális információkat, fotókat közölni. Sajnáljuk, hogy sem a Marokkói fürdőnk, sem Sportközpontunk nem nyerte el tetszését.
A szobában tapasztalt kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük! Amennyiben a helyszínen jelzi számunkra panaszát, úgy munkatársaink azonnal próbálták volna orvosolni a felmerült problémákat. Sajnos utazáskor, vagy azt követően erre már nincs lehetőségünk. Kérésre matraccserét, vagy fedőmatracot, illetve köntös cserét is tudunk biztosítani vendégeinknek.
Főétkezésre valóban az Élménybirtok területén található Fogadóban van lehetőség (míg Fürdőházunkban különböző szendvicsek, lepények és saláták közül tudnak választani szállóvendégeink), ahol vendégeink többféle étel közül választhatnak. Itt minden esetben 4 féle húsétel, és 3-4 féle köretből választhat mindenki. Az itt található húsok nagy része szuvidált, magas minőségű termék, a teljesség igénye nélkül kacsacomb, sertés borda, csülök, bébi csirke. Természetesen mindenki ízlésvilágának nem tudunk megfelelni minden esetben, de teljes mértékben visszautasítjuk azon állítását, hogy ahogy Ön fogalmaz, az ételek minősége borzalmas lenne. Az árak minden esetben fel vannak tüntetve, külön a bejáratnál kihelyezett étlapon, valamint közvetlenül az ételeknél is, sajnáljuk, hogy elkerülte a figyelmét.
A vacsora alkalmával minden este 2 féle levest, 4-5 féle főételt (köztük tésztaételt és/vagy vegetáriánus ételt), 4 féle köretet, 4-5 féle desszertet és gyümölcsöket szolgálunk fel. Vendégeink visszajelzései alapján vacsoránk minőségét és választékát folyamatosan fejlesztjük. Nagy hangsúlyt fektetünk rá, hogy a büféasztal kínálatát és minőségét tekintve mindenki megtalálja a számításainak megfelelő ételt. Sajnáljuk, hogy az Ön esetében ezt nem sikerült teljesítenünk.
Köszönjük az étteremre tett építő jellegű javaslatát, mely hozzásegít bennünket ahhoz, hogy folyamatosan meg tudjunk felelni vendégeink igényeinek, a jövőben mindenféleképpen átgondoljuk!
Bízunk benne, hogy a jövőben visszatérnek még hozzánk, és akkor pozitívabb élményekkel fognak távozni szállodánkból. Minden jót kívánunk!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2022. május 23. hétfő
2022. május 27. péntek
Köszönjük, hogy leírta véleményét! Örömmel olvastuk, hogy évek óta visszatérő vendégeink, és hogy a kislányuk ennyire a szívébe zárta szállodánkat!
A tapasztalt kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük! Vidéki elhelyezkedésű szállodánk révén sajnos folyamatosan küzdünk a szúnyogokkal, bogarakkal, de természetesen az a célunk, hogy ez minél kevesebb kellemetlenséget okozzon vendégeinknek. Igyekszünk mindent megtenni a rovarok távol tartása érdekében: a szobák ablakaira – ahol megoldható volt – szúnyoghálókat tettünk fel a szellőztethetőség érdekében, kérésre szúnyogriasztókat tudunk biztosítani, valamint a park fái rendszeres tisztító permetezésen esnek át. Köszönjük az építő jellegű kritikát, a jövőben mindenféleképpen átgondoljuk!
Bízunk benne, hogy összességében ez alkalommal is jól érezték magukat szállodánkban! Sok szeretettel várjuk vissza Önöket a következő látogatásuk alkalmával is!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2022. március 27. vasárnap
2022. május 10. kedd
Nagy örömmel olvastuk véleményét, köszönjük, hogy megosztotta velünk! Munkatársaimmal az év minden napján azon fáradozunk, hogy minden vendégünk hasonlóképp jól érezze magát szállodánkban!
Bízunk benne, hogy a jövőben újra ellátogatnak Birtokunkra, szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. március 18. szerda
2020. március 30. hétfő
Köszönjük, hogy pozitívan értékelte szállodánkat, és hogy megosztotta véleményét velünk.
Észrevételeit továbbítjuk a vezetőség felé.
Szeretettel várjuk vissza Önt a jövőben is!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. március 16. hétfő
2020. március 30. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét velünk, örülünk, hogy jó élményekkel távozott tőlünk.
Sok szeretettel várjuk vissza Önt a jövőben is!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. március 12. csütörtök
2020. március 30. hétfő
Köszönjük elismerő szavait, örömmel olvastuk véleményét. Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy visszatérő Vendégként még nem érte Önöket csalódás. Munkatársaink az év 365 napján azon dolgoznak, hogy a Vendégeink igényeit teljes mértékben kielégítsük.
Szeretettel várjuk vissza Önöket szállodánkba!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
2020. március 30. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét velünk, örülünk, hogy pozitív élménnyel távozott szállodánkból.
Sok szeretettel várjuk vissza a jövőben is!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. március 04. szerda
2020. március 12. csütörtök
Örömmel láttuk, hogy kedvező pontokat adott szállásunkra az értékelés során.
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét velünk, észrevételét továbbítjuk a vezetőség felé.
Szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. március 02. hétfő
2020. március 12. csütörtök
Köszönjük a pozitív értékelését, valamint, hogy megosztotta véleményét velünk. Örömmel olvastuk, hogy pozitív élményekkel távoztak szállodánkból!
Sok szeretettel várjuk vissza a Puchner Birtokon!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. február 28. péntek
2020. március 12. csütörtök
Köszönjük, hogy az értékelés során kedvező pontokat adott szállodánknak.
Birtokunk nagy területen helyezkedik el, amely több különálló egységből áll, így az épületek között valóban pár perces sétát kell megtenniük Vendégeinknek. Rossz idő esetén a recepción esernyő áll rendelkezésre.
Köszönjük még egyszer értékelését, sok szeretettel várjuk vissza a jövőben is!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. február 28. péntek
2020. március 12. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta véleményét velünk, örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Széleskörű szolgáltatásainkat minden esetben próbáljuk a Vendégeink igényeihez igazítani, valamint folyamatosan törekszünk az elvárásokat maximálisan kiszolgálni. Kollégáink az év 365 napján azért dolgoznak, hogy feledhetetlen élményekben legyen része minden kedves Vendégünknek.
Az apróbb kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük, a szükségek lépéseket megtesszük, hogy továbbra is felhőtlen pihenést tudjunk biztosítani Vendégeink számára.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben a Puchner Birtokon!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. február 27. csütörtök
2020. március 09. hétfő
Köszönjük az elismerő szavakat, örömmel olvastuk véleményét! Folyamatos fejlesztésekkel törekszünk arra, hogy Vendégeink igényeit teljes körűen kiszolgálhassuk.
A Fürdőházunk 2020. április végén új részleggel, a Lurkó Mesefürdővel bővül. A keleties hangulatú Marokkói fürdőnk ezzel egy időben újra csak 14 éven felüli Vendégeink részére lesz elérhető.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
2020. március 09. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét, boldogan olvastuk sorait! Örülünk, hogy pozitív élménnyel távoztak szállodánkból.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
2020. március 09. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét! Nagy örömmel olvastuk sorait, örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. március 03. kedd
Örülünk neki, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Köszönjük az elismerő szavakat, örömmel olvastuk sorait! Szeretettel várjuk vissza szállodánkba Önöket!
Üdvözlettel,
Kollár Márk
szállodaigazgató
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Puchner Kastélyszálló szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Udvarház fsz. Standard szoba terasszal, Udvarház tetőtéri Superior szoba és Fürdőház standard lakosztály.
Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a nagygyerekes családok, a kisgyerekes családok és a csoportok érezték magukat a legjobban.