Hunguest Hotel Pelion , Tapolca - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.58 / 5
KIVÁLÓ
2379
vélemény
4.73
Személyzet
4.59
Tisztaság
4.38
Ár / érték arány
4.50
Kényelem
(szoba)
4.48
Szolgáltatások
4.74
Étkezés
4.70
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (542 darab) számoltuk ki.

Hunguest Hotel Pelion , Tapolca >>

Hunguest Hotel Pelion , Tapolca - Vélemények, értékelések
  
"Névnapi wellness Tapolcán"

2023. március 25. szombat
4.8
Baráti társaságok
Klasszikus szoba
2 éjszakát töltött itt
Kissé retró hotel, de a szolgáltatások kitűnőek, kedves segítőkész személyzet. Az ételek változatosak, nagyon finomak és rengetegféle. A szobákban az ágyak nagyon kényelmesek és a folyosón a fotelek is-ilyen fotelekből jutott 1-1 a szobákba is, viszont sajnos erősen éreztem a dohányzás szagot, nem is értem hogy dohányozhatnak a szobákban. A wellness is nagyon kellemes, gyönyörű idő volt, kinti-benti medence üzemelt.
"Hunguest Hotel Pelion"

2023. március 24. péntek
5
Idősebb pár
Klasszikus szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden nagyon szép és jó volt, mindennel meg voltunk elégedve! Jól éreztük magunkat, máskor is tervezzük, hogy elmegyünk a városba és a szállodába is.
"Hunguest Hotel Pelion"

2023. március 24. péntek
4.8
Idősebb pár
Klasszikus szoba
4 éjszakát töltött itt
A személyzett segitő kész,az étkezés bőséges és izletes volt.Mindenkinek ajáljuk.

Hunguest Hotel Pelion Tapolca csomagajánlatai - 9 ajánlat

megnézem ▼

"Jolsikerült pihenés a Hotel Pellionban"

2023. március 22. szerda
4.3
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jo a welnesrészleg az ételek változatosak és böséges választék. Ajánlom mindenkinek aki pihenésre és kikapcsolodásra vágyik.
"Kellemes hétvége Tapolcán"

2023. március 22. szerda
4.4
Idősebb pár
Klasszikus szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet,kedves,figyelmes. Az étterem választéka kiváló, változatos,magas minőségű. Gondolnak az ételallergiásokra is.
"Hunguest Hotel Pelion"

2023. március 20. hétfő
4.6
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tiszta szállás, finom ételek, kedves személyzet.
"Szuper szállás."

2023. március 18. szombat
4.8
Idősebb pár
Klasszikus szoba
2 éjszakát töltött itt
Szuper szállás, minden tökéletes volt( szobák, étkezések, wellness,tisztaság,csend,nyugalom) de nálunk a fődíjat a külső élménymedence nyerte, amihez a hotel gyönyörű napsütéses időt intézett, ezért jár egy plussz pont. Maximális elégedettséggel távoztunk. Ajánlom mindenkinek.
"Kellemes szállás"
2023. március 16. csütörtök
4
Fiatal pár
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
A vacsora, wellness nagyon jó volt, egyedül ami árnyalta az élményt a koszos fürdő köntös és francia ágyas foglalás ellenére 2 külön ágyas fogadott. Minden más rendben volt!
"Többet kaptunk, mint amire számítottam-"

2023. március 13. hétfő
5
Idősebb pár
Klasszikus szoba
2 éjszakát töltött itt
A velnesz részlegben jó volna egy falióra.
"Hunguest Hotel Pelion"

2023. március 11. szombat
4.9
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Meg voltunk elégedve, tisztasággal, kiszolgálással, bőséges ételválaszték. Tetszett a medence, hogy ki lehetett menni, éppen jó időben voltunk ott. Nekünk egy kicsit a matrac kényelme nem volt jó. Szeretnénk máskor is visszamenni.
"Szuper"

2023. március 08. szerda
5
Idősebb pár
Háromágyas szoba fotelággyal
3 éjszakát töltött itt
Minden elvárásunknak megfelelt a szállodai kiszolgálás, tisztaság, a személyzet hozzáértése/kedvessége, nem utolsó sorban az étteremben felszolgált ételek minősége ízletessége.
"Csodálatos 4 nap a Pelionban."

2023. március 06. hétfő
5
Idősebb pár
Klasszikus szoba
3 éjszakát töltött itt
Annyit tudnék írni Hogy nagyon jól éreztük magunkat Már voltunk többször, de még szeretnénk idén elmenni. Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt A reggeli a vacsora nagyon választékos és finom A wellness nagyon jó A szoba tisztaságáért a takarító személyzet mindent elkövetett..Hát röviden ennyi. Köszönjük
"remek pihenes a Pelionba"

2023. március 06. hétfő
4
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Jol ereztuk magunkat a szoba szep tiszta ,a kaja jo volt bo valaszek ,barlang az kovalo egyedi ,a wellness reszleg tetszett ,a viz lehetett volna 1-2fokkal melegebb.
"Remek hétvége barátokkal."
2023. március 05. vasárnap
4.1
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szobával ,a tisztaságával nem volt semmi gondom.De az étteremre rá férne egy nagy takarítás,az ablakok körül csupa pók háló.A konyha színvonala is lejjebb csúszott a legutolsó látogatásom óta.
"Három éjszaka, négy nap Tapolcán a Pelionban"

2023. március 05. vasárnap
4.5
Idősebb pár
Klasszikus szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jó fekvésű hotel . Kissé retros , de tiszta jól felszerelt szobák. Az étterem kiváló finom ételekkel. A személyzettel a felszolgálókon és az úszómestereken kívül keveset találkoztunk, de kedvesek , udvariasak voltak megfelelő tájékoztatást kaptunk mindenről. Az élménymedence kinti részében gondolva az idősebbekre lehetne pihenő, ücsörgő. A lift indulásakor a hangos kattanás nagyon zavaró. Szeretnénk visszatérni,bízunk benne,hogy lesz rá módunk és lehetőségünk! Üdvözlettel: Miklós István
"Négy éjszakás pihenés"

2023. március 04. szombat
4.9
Idősebb pár
Klasszikus szoba
4 éjszakát töltött itt
Négy éjszakát töltöttünk a Pelion Hotelban.A személyzet -kivétel nélkül(!)-végtelenül kedves,udvarias és segítőkész volt! A tisztaság kifogástalan-természetesen a szoba is ! A wellness részleg is rendben volt.Amit külön is kiemelnék : az az éttermi részleg.Sok helyen jártunk már,de az ételek választéka,minősége,bősége messze OSZTÁLYON FELÜLI!!!! Jószívvel ajánlom a Hotel Pelion-t!
"Értékes napok a Pelionban"
2023. március 04. szombat
4.8
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Csodálatos a konyha, vegaként is sokféle és nagyon finom ételt ettem. Köszönöm. A recepción vagy online jobban hirdetném a ház szogáltatásait, pl lemaradtunk a szerdai koncertről vagy a barlangkúráról, mert távozáskor vettük észre a papir alapú ajánlatot a recepción.
"Gyerekparadicsom!!!"

2023. március 02. csütörtök
4.8
Kisgyerekes család
Junior lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Az unokák ( 3 és 6 évesek), nagyon élvezték a medencézést, a szuper játszóházat, kézműves foglalkozásokat. A wellness részlegen a sok vendéghez képest ( telt ház volt), kevés a pihenőágy. Nekünk néhány fogas is elég lett volna, ahová legalább a köntösöket felakaszthattuk volna.
"Hunguest Hotel Pelion"

2023. március 02. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Klasszikus szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat. Kis apróságok voltak ugyan , de ez nem rontotta az összképet. Nyilván van, aki a tökéletesben is hibát talál. Mi mindenféleképpen ajánljuk másoknak is.
"Hunguest Hotel Pelion"

2023. március 02. csütörtök
3.9
Fiatal pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az ágymatrac nagyon kényelmetlen volt. A 3. éjszaka már nem bírtam aludni.
"Szuper retro szálloda!"

2023. március 01. szerda
4.8
Csoport
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
9 fővel voltunk, mindenki jól érezte magát. Imádjuk ezt a retro stílust, minden nagyon jó volt. Vissza jövünk. Köszönjük a személyzetnek!
"Pelion"
2023. február 28. kedd
3.3
Kisgyerekes család
Háromágyas szoba fotelággyal
3 éjszakát töltött itt
Az ételek egy részén változtatnák picit egészségesebbre és odafigyelni jobban a minöségre, elkészítésére! ! Föleg a hisztaminosokra oda figyelni!
"Remek hétvége a Hunguest Hotel Pelionba."

2023. február 27. hétfő
4.5
Fiatal pár
Háromágyas szoba fotelággyal
2 éjszakát töltött itt
Nagyon segítőkész és rugalmas a személyzet. Mi este érkeztünk, későn is átvehettük a szobánkat. Nagyon jó helyen van, közel van hozzá minden. Kellemes hétvégét töltöttünk itt.
"Hunguest Hotel Pelion"
2023. február 27. hétfő
4.6
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Mimden rendben csak a takarítás nem . Pl poros volt a szekrény , polc . Mogyoró a földön érkezéskor .
"Egy jól sikerült kiruccanás volt."

2023. február 26. vasárnap
4.8
Egyéni utazó
Junior lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Az ételek nem voltak elég melegek.A szobában a rugós matrac nagyon elhasznált,ezért kényekmetlen volt.Ezen kívül minden nagyon jó volt.
"Remek pihenés a Hotel Pelionban"
2023. február 25. szombat
4.6
Baráti társaságok
Klasszikus szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étkezés választéka és minősége kiváló volt. A személyzet kedves, udvarias. A welness kiválló, bár a tömeg miatt egy kicsit hangos volt nekünk. Nagyon tetszett , hogy februárban is ki lehetett menni a kültéri medencébe ( össze volt kötve a beltérivel ).
"Kellemes pihenés a Hotel Pelionban."

2023. február 24. péntek
4
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A hotel elhelyezkedése nagyon jó, közel van a látnivalókhoz, a városközponthoz.Kérdéseinkre kielégítő válaszokat kaptunk a személyzet részéről.Kézségesek és segítőkészek voltak.Az ellátás , úgy a reggeli mint a svédasztalos vacsora remek volt.Ajánlani fogom az ismerőseimnek.
"2023.februari ertekeles"

2023. február 24. péntek
3.8
Kisgyerekes család
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az Agrár talalkozó miatt, ott tartózkodasunk alatt kesobb szolgaltak ki,elsobbseget elvezett egy ferfi, es reggelinel is kellemetlenseg volt, 2 kv gep adott csak forro vizet teahoz, volt aki a csaladnak 5 bogrevel allt sorba ezert.Szerintem a forró vizes adagolo beszerzese nem lehez nagy koltseg a Hotelnak,a kellemetlenseg elkerulese erdekeben,ha ekkora a kapacitása.A Hotel egyertelműen felújítasra szorul, kívűl-belűl, matracok elsőbbséget élveznek ez ügyben!A személyzet es konyha,szakacsok munkaja kíváló!Köszönjük!Wellnes is szuper!Sok sikert a tovabbi felújítasokhoz!Tisztelettel;Fülöpné
"Hunguest Hotel Pelion"
2023. február 22. szerda
4.7
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves személyzet,a konyha kiváló,mindenhol tisztaság,szóval nagyon meg voltunk elégedve
"Valentin nap"
2023. február 16. csütörtök
5
Fiatal pár
Klasszikus szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos elolvastuk a kommenteket amit írtak a hotelról. Így félve mentünk, tekintettel hogy ez volt a Valentin napunk. A szobánk kényelmes volt, az ételek nagyon finomak, választékosak. A személyzet, a recepcióstól a takarítóig kedves, segítőkész. Szuper 3 napot töltöttünk el. Biztos, hogy visszamegyünk. Köszönjük szépen. Csak megjegyzés: az a sok rossz kommentelő mit várt, mit gondolt hova megy? Ha annyira rossz a magyar szálloda, miért nem megy Dubaiba? Az biztos szuper 120 csillagos mindenben.
"Kellemes "
2023. február 15. szerda
3.9
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Bőséges, finom ételek. Folyosókon a szőnyegek felújításra szorulnak.
"Akciós wellness a Pelionban"

2023. február 15. szerda
4.6
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Konyha kiváló.
"Visszatérünk!"

2023. február 15. szerda
4.4
Kisgyerekes család
Háromágyas szoba fotelággyal
3 éjszakát töltött itt
Csodálatos játszóház, ötletes Pocak klub, kedves, barátságos "óvónénivel".
"Vissza fogok menni"

2023. február 15. szerda
5
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem tudok külön kiemelni a szállodával kapcsolatban semmit . A tisztaság patyolat , az étel minősége , a választék kiváló , a welness isteni , a barlang , tornával egybekötve , majd pihenés , isteni . Egyszóval , csak ajánlani tudom , pedig sok rossz kommentet olvastam , mielőtt foglaltam .
"Hunguest Hotel Pelion"
2023. február 14. kedd
5
Fiatal pár
Klasszikus szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon szuper volt, de a wellness kicsit zsúfolt. Bőséges választék az étkezéseknél, házias ízekkel.
"Remek hétvége volt"

2023. február 13. hétfő
5
Fiatal pár
Klasszikus szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat,egy kicsit sokan voltak,de tudom a férjemmel hogy ez nagy szálloda.A személyzet nagyon segítőkész és udvarias volt.
"Az ellenségeimnek ajánlom"

2023. február 08. szerda
2.6
Család nagyobb gyerekkel
Háromágyas szoba fotelággyal
2 éjszakát töltött itt
Nagyon nagy csalódás
"Meglepetés születésnap !"

2023. február 08. szerda
5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Feleségem 67. születésnapjára foglaltam le két éjszakára a szobát. Mivel korán érkeztünk a városba, először csónakáztunk egyet a Tavasbarlangban, utána foglaltuk el a szállást. Szoba, étel ital - a bárban - minden nagyon klassz volt. A szálló alatti barlangban ketten csavarogtunk, el is tévedtünk egy kicsit, de jó kaland volt. Jövünk máskor is, ha tehetjük. A város is nagyon, tetszett, még nem jártunk itt, pedig nem is távolról, Csesznekről érkeztünk.
"Remek három nap"

2023. február 07. kedd
5
Fiatal pár
Klasszikus szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon barátságos, mindenben segítőkész és rugalmas személyzet. Nagyon finom ételek.
"Hunguest Hotel Pelion"

2023. február 06. hétfő
4
Idősebb pár
Klasszikus szoba
2 éjszakát töltött itt
Mikor ott voltunk ahoz a tömeghez keveseltük a vizfelületet. Különben mindennel megvoltunk elégedve. Üdv:János
"Kellemes hétvége a Hotel Pelionban"

2023. február 04. szombat
4.6
Idősebb pár
Klasszikus szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ételek egytől-egyig kiválóak voltak, a szálloda tisztasága is rendben volt, a wellnesben lehetne több pihenő ágy,mert szinte mindig mind foglalt volt.
"Nagyon szuper volt ez a pár nap,csak kevés!:)"

2023. január 29. vasárnap
5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tetszett nagyon, de a medencéknél már felújításra szorulnak!
"Hunguest Hotel Pelion"

2023. január 29. vasárnap
4.1
Idősebb pár
Kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett minden a hotelon belul,és az ami nem tetszett,hogy a vacsoránál nem szolgálnak fel azt amit a vendég szeretne,pl,hogy ha két dcl bort szertnék akkor arra nincs lehetoség,csak 1,5dcl,vagy 3dcl,talán nincs a hotelba 2dcl pohár. Ha pedig froccsot szeretnk inni,akkor 1,5dcl bor,és egy uveg ásváyvíz.Miért nem lehet 2dcl bor,és 1dcl szoda,ja és az árak,arrol inkább nem írok.
"Kellemes 2 nap a Hotel Pelionban"
2023. január 26. csütörtök
4.3
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A tájékoztatás lehetne pontosabb, a torna helyeket illetően.
"Szuper hétvége Tapolcán"

2023. január 25. szerda
5
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat Önöknél,a szoba nagyon kényelmes és tiszta volt,a kilátás a szobából megfelelő volt. A wellness részleg nagyon zsúfolt volt,szerintem télen ennyi embernek kicsi. Az étteremben a kiszolgálás és az ételek nagyon megfelelőek voltak,a pincérek nagyon kedvesek és segítőkészek voltak.A recepción is nagyon segítőkész munkatársak dolgoztak.A város nagyon szép így télen is,remélem lesz lehetőségem vissza menni nyáron is.
"Családi csavi"

2023. január 23. hétfő
4.8
Kisgyerekes család
Háromágyas szoba fotelággyal
3 éjszakát töltött itt
Nem új a szálloda, ez itt-ott látszik. Minden olyan volt amire számítottunk, a személyzet kedves volt, az ételek nagyon finomak, és nagyon nagy volt választék.
"Hunguest Hotel Pelion"

2023. január 22. vasárnap
4.5
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Felújítás ráférne a szállodára. Sokat ront, hogy helyenként mállik a vakolat,a farészek kopottak. Az ágyak nem kényelmesek, de a matracok cseréjével ez megoldható lenne. Úgy gondolom nem kellene megvárni, hogy a szálloda teljesen lepusztuljon. Nagyon jó helyen van Tapolca és környéke sok lehetőséget biztosít, ami ide vonza az embereket.
"Minőségromlás a Pelionban"

2023. január 20. péntek
3
Egyéni utazó
Klasszikus szoba
2 éjszakát töltött itt
Az egykor kitűnő szálloda mára lepusztult és felújításra szorul (penész a fürdőszobában, erősen repedezett WC-csésze, levált tusfürdő-adagoló és papírzsebkendő-tartó, nehezen záródó ajtó), az ételek minősége jelentősen romlott az elmúlt évhez képest.
"Mivel nagyon pozitív és jószándékú ember vagyok így magunknak megteremtettük, hogy jól érezzük magunkat!"
2023. január 19. csütörtök
2.6
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Megérkezésünkkor a recepción lévő két fiatalember nagyon kedves, udvarias és segítőkész volt ezt szeretném leszögezni az elején ebből egyikük, akinél becsekkoltunk végig igyekezett orvosolni a problémákat , amikor ott volt és tehette. Aztán váltás után megérkezett az "úgy teszek, mintha de leginkább semmit sem teszek, arrogánsan nem érdekel, hogy mi történt a vendéggel"... és amikor más nem hallotta még oda is szólt szarkasztikusan...kijelentette, hogy ő mindent elintézett amikor udvariasan rákérdeztem, hogy a bekészítések mikor teljesülnek, amit kértünk, mivel 15 óra is elmúlt 14-től lehet csekkolni ...majd, hogy nem megvádolt, hogy ez nem igaz 4x vágta oda nekem, hogy márpedig elintézte...persze nem volt úgy ( több tanú is van rá )...de nagyon rossz érzés volt, hogy kérni vagy kérdezni mertem...aztán jött a következő dolog a wellnesben azt hittem, hogy valaki véletlenül vitte el a köpenyemet, később persze kiderült, hogy nem, de ezt magamnak kellett végignyomozgatni, mivel a recepciós úr nyugodtan nem zavartatta magát, hogy kicsit is a segítségünkre legyen sőt ...a cserekártyát nekem kellett kérni semmilyen segítséget nem ajánlott fel magától látványosan dolgozott folyton a gépen,az, hogy az elveszett kártyát ne tudja más használni és arra nekem kellett, hogy gondom legyen és fel kellett hívni felhívni a figyelmét, mert csak úgy kidobott kettőt a pultra nem kommunikált, hát ezt a megalázó helyzetet azért elő tudta idézni. a kolléganőjéhez fordultam, hogy erre vajon ők gondoltak-e ?...persze ő elnézést kért, hogy ez is jogos és ezt követően adott másikat. Amikor nehéz helyzetben kiszolgáltatottan hirtelen döntéskényszerbe kerül valaki, jogosan elvárja, hogy segítséget kapjon legalább egy kicsit! Az összegről nem beszélve, amit kifizettünk! Csak a saját lélekjelenlétem és pánikhelyzetben való igyekezetem gyors reagálásommal tudtam megoldani magamnak - a takarítószemélyzet segítőkészségét kiemelve ők tényleg nagyon igyekeztek - megszólítva a pihenő vendégeket, hogy előkerült, amit elvittek. Utolsó napon rákérdeztem, hogy a wellnest a kicsekkolást követően használhatjuk e még erre odavakkantott, hogy este 7-ig jó lesz?...a mi? ... nyilván rájöttem, hogy a szoba...de maguktól semmit nem ajánlottak fel a kellemetlenségekért...természetesen reggel 9-kor kopogás nélkül!!!!!!! nyitott be valaki hangosan számonkérve, hogy "minibárból mi fogyott?" - szóval ez a stílus is kíván maga után ezt azt...
"Emlékezetes szilveszter 2022."

2023. január 18. szerda
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Klasszikus szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon szuper volt, nagyon jól éreztük magunkat. Természetesen ajánlom másoknak is , sőt már meg is tettem, mondtam a baráti körnek, hogy jövőre válasszák ők is ezt a hotelt.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hunguest Hotel Pelion szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hunguest Hotel Pelion korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Klasszikus szoba, Junior lakosztály és Kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Hunguest Hotel Pelion szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2023 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.