A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel FIT Hévíz, Hévíz >>
Hotel FIT Hévíz Hévíz csomagajánlatai - 12 ajánlat
2023. szeptember 11. hétfő
2023. szeptember 12. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. szeptember 11. hétfő
2023. szeptember 12. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. augusztus 30. szerda
2023. szeptember 12. kedd
A klíma berendezéseket minden évben karbantartjuk, a főszezon lezárásával fognak átesni egy újabb tisztításon.
A termálvizes medencénket minden nap újratöltjük, ebből adódik a reggelente érezhető jellegzetes szag.
Bízunk abban, hogy a fentiektől eltekintve jól érezték magukat szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. szeptember 12. kedd
Felújításokat minden évben eszközölünk és a fent leírtakkal kapcsolatban is teszünk lépéseket.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. augusztus 19. szombat
2023. szeptember 12. kedd
Sajnáljuk, hogy az ételek íze és minősége nem felelt meg az Önök tetszésének.
Ettől eltekintve, bízunk abban, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. szeptember 12. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. szeptember 12. kedd
Nagyon sajnáljuk, hogy szállodánk nem felelt meg az Ön elvárásainak.
2023. augusztus 02. szerda
2023. szeptember 12. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. szeptember 12. kedd
Sajnáljuk, hogy a szállodánk nem felelt meg az igényeiknek. A lehetőségeinkhez mérten minden évben eszközölünk felújításokat. Sajnos a különböző részlegek 19:00 illetve 21:00 körül zárnak mert gyógyszálloda révén nem indokolt a hosszú estékbe nyúló nyitva tartás.
Bízunk benn, hogy ettől eltekintve jól érezték magukat a szállodánkban!
2023. július 31. hétfő
2023. szeptember 12. kedd
Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalatokkal távoztak. Szállodánkban minden évben eszközölünk apróbb felújításokat és természetesen a matracok cseréje is tervben van.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. július 24. hétfő
2023. július 26. szerda
Nagyon sajnáljuk, hogy az Önök igényeinek nem felelt meg a szállodánk és hogy a visszajelzésből nem derült ki, hogy mi volt a probléma.
2023. július 23. vasárnap
2023. július 26. szerda
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. július 23. vasárnap
2023. július 26. szerda
Sajnáljuk, hogy negatívumokat is tapasztaltak. Szállodánk pékáru és gyümölcs kínálata a három csillagos szállodákéhoz megfelelő.
Bízunk benne, hogy a fentieken kívül jól érezték magukat nálunk.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. július 22. szombat
2023. július 26. szerda
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. június 25. vasárnap
2023. július 06. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. június 23. péntek
2023. július 06. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. május 30. kedd
2023. június 06. kedd
Örülünk, hogy jól érezte magát szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza!
2023. május 30. kedd
2023. június 06. kedd
Sajnos a minden reggel érkező friss gyógyvíz hátránya, hogy a szállodában érezhető a szag.
Örülünk, hogy jól érezte magát szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza!
2023. május 25. csütörtök
2023. június 06. kedd
Nagyon örülünk, hogy jól érezte magát szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza!
2023. május 22. hétfő
2023. június 06. kedd
Örülünk, hogy jól érezte magát szállodánkban és városunkban.
Sok szeretettel várjuk vissza!
2023. május 19. péntek
2023. június 06. kedd
Örülünk, hogy jól érezte magát szállodánkban.
A lehetőségeinkhez mérten minden évben apróbb felújításokkal próbáljuk emelni szállodánk színvonalát.
Sok szeretettel várjuk vissza!
2023. május 17. szerda
2023. június 06. kedd
Örülünk, hogy jól érezte magát szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza!
2023. május 13. szombat
2023. május 18. csütörtök
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. május 18. csütörtök
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. április 29. szombat
2023. május 04. csütörtök
Mindenképpen megvizsgáljuk a fent leírtakat.
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. április 24. hétfő
2023. május 04. csütörtök
Sajnáljuk, hogy negatívumokat tapasztaltak. Mindenképpen utánajárunk és megvizsgáljuk, hogy mi lehetett a probléma.
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. április 07. péntek
2023. május 04. csütörtök
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. március 28. kedd
2023. március 30. csütörtök
Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalatuk volt. A lift meghibásodását megpróbáltuk mihamarabb orvosolni.
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. március 27. hétfő
2023. március 30. csütörtök
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. március 21. kedd
2023. március 30. csütörtök
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. március 17. péntek
2023. március 30. csütörtök
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. március 09. csütörtök
2023. március 30. csütörtök
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. március 08. szerda
2023. március 09. csütörtök
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. március 06. hétfő
2023. március 09. csütörtök
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. március 02. csütörtök
2023. március 09. csütörtök
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. március 01. szerda
2023. március 09. csütörtök
Reméljük, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. február 23. csütörtök
2023. március 01. szerda
Reméljük, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2023. március 01. szerda
Reméljük, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2023. március 01. szerda
Reméljük, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2023. február 16. csütörtök
2023. március 01. szerda
Reméljük, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2023. február 16. csütörtök
2023. február 17. péntek
Köszönjük az értékelését és az észrevételét, melyet kivizsgálunk.
Bízunk benn, hogy a jövőben még ellátogatnak a szállodánkba.
2023. február 10. péntek
2023. február 17. péntek
Köszönjük a pozitív értékelést. Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benn, hogy lesz még lehetőségünk üdvözölhetni Önöket!
2023. február 06. hétfő
2023. február 17. péntek
Köszönjük az értékelést.
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benn, hogy lesz még lehetőségünk üdvözölhetni Önöket!
2023. február 17. péntek
Köszönjük az értékelést.
Szállodánkban ütemezetten zajlanak kisebb felújítások minden évben.
A wellness nyitvatartási idejét az évszaknak megfelelően változtatjuk.
Bízunk benn, hogy a jövőben még ellátogatnak szállodánkba.
2023. január 28. szombat
2023. február 17. péntek
Köszönjük a pozitív értékelést. Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benn, hogy lesz még lehetőségünk üdvözölhetni Önöket!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel FIT Hévíz szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.