A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Thermal Hotel Visegrád, Visegrád >>
2024. július 15. hétfő
2024. július 18. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy szépnek találta a környezetünket és elégedett volt személyzetünkkel. Nagy öröm számunkra, hogy kiemelte kiváló étkezési lehetőségeinket. Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét a koffeinmentes kávéval kapcsolatban, átgondoljuk azt jövőbeli fejlesztéseink során.
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönhetjük Önt!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. július 12. péntek
2024. július 15. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk nyaralási élményét.
Örömmel halljuk, hogy gyönyörűnek találta a szobát, finomnak találta az ételeket, a személyzetet pedig kedves és segítőkésznek. Nagyra értékeljük visszajelzését a felvonó érzékenységével kapcsolatban.
Örömmel üdvözöljük Önt egy újabb csodálatos tartózkodásra a jövőben.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. július 09. kedd
2024. július 12. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta a visszajelzését.
Köszönjük észrevételét a fürdőköpeny méretével kapcsolatban. Legközelebb kérem jelezze nekünk és kapacitásunk függvényében szívesen cseréljük a méretet.
Reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk Önnel.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
Thermal Hotel Visegrád Visegrád kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellness-részleg
- játszóház használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitness terem használattal
- sportanimációs programokkal
- játszóházzal
- parkolással
félpanzióval
2024. július 12. péntek
Köszönjük kedves visszajelzését legutóbbi tartózkodásáról.
Örömmel halljuk, hogy szállodánkat a legszebb és legkellemesebb helynek találta.
Csodálatos érzés tudni, hogy élvezte tágas és kényelmes szobáinkat, valamint kifogástalan éttermünket és barátságos személyzetünket. Örülünk, hogy elégedett volt kinti és benti wellness szolgáltatásainkkal és pazar környezetünkkel.
Szeretettel várjuk vissza egy újabb felejthetetlen élményre a jövőben.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. június 21. péntek
2024. június 23. vasárnap
Köszönjük a visszajelzést.
Elnézést kérünk a szobája közelében fellépő zaj miatti kellemetlenségekért.
Köszönjük megértését, és örülünk, hogy recepciós személyzetünk csendesebb szobát tudott biztosítani Önnek.
Reméljük, hogy mihamarabb ismét üdvözölhetjük Önt és egy tökéletes tartózkodást tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. június 10. hétfő
2024. június 11. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta visszajelzését. Nagy örömmel halljuk, hogy elégedett volt a tartózkodásával. Örülünk neki, hogy különösen tetszett Önnek a parkosítás és a parkolási lehetőség. Örömmel olvassuk, hogy tökéletes pihenésben volt része szobáinkban és a wellness részlegünkön is egyaránt. Külön köszönet, hogy kiemelte páratlan ételeinket. Nagy szeretettel várjuk vissza egy újabb tökéletes kikapcsolódásra a jövőben.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2024. június 10. hétfő
2024. június 11. kedd
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Örömmel olvassuk, hogy finomnak találta az ételeinket, kellemesnek a wellness részlegünket és élvezte a vacsora utáni zenés programot. Reméljük, hogy mihamarabb ismét találkozhatunk Önnel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2024. május 31. péntek
2024. június 05. szerda
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal olvassuk, hogy az ágyaink nem feleltek meg az Önök ízlésének.
Reméljük, hogy a jövőben újra üdvözölhetjük Önöket és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. június 05. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, nagyra értékeljük visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy kertünket gyönyörűnek, szobáinkat tágasnak és kényelmesnek találta, valamint étkezési és wellness szolgáltatásainkat élvezte. Megértjük, hogy a szálloda előtti forgalmas út zaja negatívum volt az Ön számára, dolgozni fogunk valami megoldáson a zaj szint csökkentésének érdekében.
Reméljük, hogy a jövőben újra üdvözölhetjük Önt és egy még jobb tartózkodást tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. május 24. péntek
2024. május 26. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy tartózkodása alatt ízletesnek és változatosnak találta az ételkínálatunkat. Elnézést kérünk a panorámával és a szoba felszereltségével kapcsolatos esetleges zavarokért. Mivel panorámás szobáink száma limitált, így azokat külön kell foglalni és árban eltérhetnek a többi szobához képest.
Örömmel üdvözöljük Önt a jövőben is és reméljük, hogy egy jobb tartózkodást biztosíthatunk majd.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. május 26. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és ismét a szállodánkat választották kikapcsolódásra illetve gyógyulásra. Nagyra értékeljük visszajelzését a pótágy kényelmével kapcsolatban, és figyelembe vesszük a jövőbeni fejlesztéseink során.
Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza egy újabb tartózkodásra.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. május 11. szombat
2024. május 14. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy mindennel elégedettek voltak a tartózkodásuk során. Sajnálattal olvassuk, hogy a matracaink nem feleltek meg az Önök ízlésének. Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük majd Önöket és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. május 03. péntek
2024. május 06. hétfő
Köszönjük pozitív visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy összességében jól érezte magát szállodánkban, különös tekintettel a wellness szolgáltatásokra, valamint a reggeli és vacsora széles választékára. Nagyra értékeljük kedves szavait barátságos személyzetünkről.
Nagyra értékeljük visszajelzését, és szeretettel várjuk Önt egy újabb nagyszerű tartózkodásra a jövőben is.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. április 26. péntek
2024. április 29. hétfő
Köszönjük kedves szavait szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk kiválónak találta a konyhát és, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival. Örülünk továbbá, hogy kedves kiszolgálásban volt része munkatársaink által.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. április 23. kedd
2024. április 24. szerda
Köszönjük pozitív visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy kellemes élményben volt része tartózkodása alatt. Az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy fenntartsuk azokat a magas színvonalat, amelyek hozzájárultak az Ön kellemes látogatásához. Szeretettel várjuk Önt a jövőben is.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. április 18. csütörtök
2024. április 22. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta a velünk a véleményét. Örömmel halljuk, hogy nagyon elégedett volt ételeink széles választékával és barátságos személyzetünkkel.
Szeretettel várjuk Önt a jövőben is egy újabb csodálatos élményre.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. április 16. kedd
2024. április 17. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Nagyon örülünk, hogy kellemes kikapcsolódásban volt részük szállodánkban.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választanak.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. április 01. hétfő
2024. április 02. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Nagyra értékeljük a reggelivel kapcsolatos javaslatát, megfontoljuk a jövőben.
Reméljük, hogy a újra üdvözölhetjük majd Önt és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. március 25. hétfő
2024. március 28. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvassuk, hogy poloskákat találtak a szobában. Igyekezni fogunk lépéseket tenni a probléma megoldására. A természet közelsége miatt ez nehéz folyamat.
Reméljük, hogy lehetőségünk lesz újra üdvözölni Önt, és a jövőben egy még jobb tartózkodást biztosíthatunk majd.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. március 24. vasárnap
2024. március 26. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát szállodánkban, és élvezte gyönyörű elhelyezkedésünket, kényelmes bútorainkat és kiváló ételválasztékunkat. Fantasztikus tudni, hogy személyzetünk kedvessége és figyelmessége kiemelkedő volt. Reméljük, hogy hamarosan újra üdvözölhetjük egy újabb csodálatos élményre.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. március 06. szerda
2024. március 07. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy pazarnak találta az éllátást és gyönyörűnek a wellness részlegünket. Reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk majd Önnel.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. február 24. szombat
2024. február 26. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy kedvesnek és figyelmesnek találta kollégáinkat, és értékelte az ételeknél az allergéneket jelző táblákat. Csodálatos érzés tudni, hogy élvezte wellness szolgáltatásainkat, és megfelelő hőmérsékletűnek találta a medencéket és a szaunákat. Nagy szeretettel várjuk Önt egy újabb kellemes tartózkodásra.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. február 19. hétfő
2024. február 22. csütörtök
Őszintén köszönjük részletes visszajelzését, és örömmel halljuk pozitív tapasztalatait a nálunk töltött idő alatt. Csodálatos hallani, hogy elhivatott személyzetünk kivételes benyomást tett Önre. Külön köszönet, hogy kiemelte kedves kiszolgálóinkat, Julcsit aki tökéletes masszázst biztosított és figyelmes úszómesterünket. Nagyon örülünk neki, hogy megfelelőnek találta éttermi választékunkat mindenki számára. Hálásak vagyunk a wellness részleg hangulatával kapcsolatos építő jellegű visszajelzéseiért és a gyermekmentes hétvégékre vonatkozó javaslatért. Családbarát szállodaként sokan érkeznek hozzánk gyermekekkel, igyekszünk minden vendégünk számára biztosítani a tökéletes kikapcsolódás lehetőségét, megfontoljuk majd a javaslatait. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük majd és egy teljesen tökéletes élményt tudunk majd Önnek biztosítani.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. január 27. szombat
2024. január 31. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Köszönjük kedves szavait wellness részlegünkről és konyhánk minőségéről. Sajnálattal halljuk, hogy túlzottan klórosnak találta a medencéket, az előírásoknak megfelelően tartjuk őket. Gyógyvizes medencéinkben a lepencei víz található, amelynek számos közismert jótékony hatása van. Többek között, összehúzó és gyulladáscsökkentő hatású víz, mely kalcium mellett magnéziumot és hidrogén-karbonátot, valamint viszonylag kis sókoncentrációjú alkaloidokat is tartalmaz. Reméljük, hogy a jövőben ismét lehetőségünk lesz újra üdvözölni Önt és egy még jobb élményt biztosíthatunk majd.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka ,
Guest Relation Manager
2024. január 17. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát wellness részlegünkön, és finomnak találta ételeinket. Köszönjük megértését, a szobából nyíló kilátással kapcsolatosan. Legközelebb kérem jelezze, ha nem elégedett a szobája elhelyezkedésével. Lehetőségeinkhez mérten, igyekszünk megfelelni az elvárásainkat és szobacserét biztosítani. Nagyon reméljük, hogy találkozhatunk még Önnel a jövőben és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. január 15. hétfő
2024. január 16. kedd
Köszönjük, hogy időt szakított véleménye megosztására. Örömmel halljuk, hogy élvezte a kellemes környezetet, a gyönyörű szállodánkat és a finom ételeinket. Örömmel olvassuk, hogy barátságosnak találta személyzetünket és gyönyörűnek wellness részlegünket. Nagy szeretettel várjuk Önt vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Mangager
2024. január 13. szombat
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk véleményét. Nagyra értékeljük kedves szavait ízlésesen és kényelmesen berendezett szobánkról, hatalmas és folyamatosan üzemelő medencéinkről, remek szaunákról, valamint az udvarias személyzetünkről. Örömmel halljuk, hogy ízlett az ételek sokfélesége, különösen a bőséges gyümölcsválaszték. Nagy szeretettelvárjuk visszamihamarabb!
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. január 12. péntek
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Nagyra értékeljük kedves szavait a szállodánkkal kapcsolatos általános tapasztalatokról. Őszintén elnézést kérünk a bejelentkezés során tapasztalt kellemetlenségekért, valamint a recepció és a wellness-szolgálat munkatársaitól a barátságosság hiányáért. Beszélni fogunk a kollégákkal, hogy a jövőben ne forduljon előhasonló eset. Reméljük, ad még egy lehetőséget, hogy kivételes tartózkodást biztosítsunk Önnek.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. január 11. csütörtök
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a visszajelzését. Nagyra értékeljük kedves szavait udvarias és kedves személyzetünkről, valamint nagyszerű fürdőszobánk és kiváló konyhai kínálatunk iránti elismerését, beleértve a főételeket és a süteményeket.
Elnézést kérünk a szobája tisztaságával kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért, továbbítottuk az észrevételt a takarító személyzetünknek. A vacsorára kihozott ital árával kapcsolatban elnézést kérünk az esetleges zavarokért. Dolgozni fogunk rajta, hogy a jövőben ne forduljon elő hasonló. Reméljük, hogy a jövőben is újra üdvözölhetjük Önt, és még jobb élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2024. január 09. kedd
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy elnyerte tetszését a wellness részleg és az étterem. Nagyra értékeljük észrevételeit a szoba tisztaságával, valamint a kijelentkezés és a reggeli időpontjával kapcsolatban. Biztos lehet benne, hogy visszajelzését komolyan vesszük, és csapatunkkal együtt kezeljük ezeket az aggodalmakat, és átgondoljuk milyen változásokat tudunk bevezetni a jövőben. Örülnénk, ha lehetőségünk lenne hamarosan újra üdvözölni Önt.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. január 03. szerda
2024. január 08. hétfő
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy minden tekintetben elégedett volt a szállodánkkal. Nagyon örülünk neki, hogy kiemelkedőnek találtak a személyzetünket és ételkínálatunkat. Hálásak vagyunk, hogy visszatérő vendégeink és reméljük, hogy mihamarabb ismét találkozhatunk Önökkel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. december 28. csütörtök
2024. január 01. hétfő
Köszönjük, hogy értékelte a szállodánkat. Nagyon örülünk neki, hogy bőségesnek és egészségesnek találta az ételkínálatunkat. Reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. december 13. szerda
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy véleményt írjon nekünk. Köszönjük visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy látogatása során mindent rendben talált. Nagyra értékeljük visszajelzését az ételek hőmérsékletével kapcsolatban, mivel ez segít szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésében. Reméljük, hogy a jövőben is újra üdvözölhetjük Önt.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2023. december 11. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Örömmel olvassuk, hogy általánosságban mindennel elégedettek voltak a tartózkodásuk során. Sajnos a wellness részlegünk kijelentkezésig áll vendégeink rendelkezésére. Wellness részlegünk a külső vendégek számára is nyitva áll, így a szállodán kívül vehetik igénybe a szolgáltatásokat, miután kijelentkeztek. Reméljük, hogy ismét találkozhatunk majd Önökkel a jövőben.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2023. december 07. csütörtök
2023. december 11. hétfő
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy kellemesen érezték magunkat pazar ünnepi környezetünkben. Nagyon örülünk, hogy ízletesnek találta az ételeinket és kellemesnek, tágasnak az éttermünket. Külön köszönet, hogy kiemelték minden igényt kielégítő wellness részlegünket. Reméljük, hogy mihamarabb újra vendégeink között köszönhetjük majd Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2023. december 07. csütörtök
2023. december 11. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Sajnáljuk, hogy hűvösnek találta a szobáját. Legközelebb kérjük jelezze recepciónkon és mindent megteszünk, hogy tökéletes pihenést biztosítsunk Önöknek. Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza egy tökéletes élményre!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. november 28. kedd
2023. november 30. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Örömmel látjuk, hogy összességében elégedett volt a szállodánkkal. Köszönjük, hogy megosztotta az észrevételét a kilátással kapcsolatosa. Sajnos a szállodánkon kívüli környezet hatáskörünkön kívül esik, utána fogunk járni, hogy mit tehetünk a graffiti eltávolításának érdekében. Nagyon reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük majd Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. november 21. kedd
2023. november 22. szerda
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy kellemes feltöltődéssel telt itt tartózkodásuk. Nagyon örülünk neki, hogy a gyógyvizünk segíteni tudott a serülésének gyógyításában. Nagyon reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk majd Önökkel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. november 19. vasárnap
2023. november 20. hétfő
Hálásak vagyunk, hogy megosztotta velünk a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy elégedett volt a szállodánk környezetével és a személyzetünk kedvességével. Sajnálattal halljuk a parkoló helyekkel tapasztaltakat, azonban örülünk neki, hogy végül találtak helyet. Hatalmas öröm számunkra, hogy kiemelkedőnek találta az éttermi kínálatunkat és a személyzetünket is. Külön köszönet, hogy kiemelte a Márton napi menünket és örömmel olvassuk, hogy ízletesnek találta. Nagyon örülünk neki, hogy feltöltődve távoztak a szállodánkból és reméljük, hogy mihamarabb ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. november 16. csütörtök
2023. november 16. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Sajnálattal olvassuk, hogy nem volt elégedett a kávé kínálatunkkal. Célunk, hogy friss és finom ételeket szolgáljuk fel vendégeink számára. Azonban örömmel látjuk, hogy elégedettek voltak a további szolgáltatásainkkal. Nagyon reméljük, hogy ismét vendégeink között köszönthetjük a jövőben és egy tökéletes élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 27. péntek
2023. október 30. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Hatalmas örömmel olvassuk, hogy mindennel elégedettek voltak tartózkodásuk során. Sajnálattal halljuk, hogy rosszul lett és hamarabb kellett távoznia. Mihamarabbi jobbulást kívánunk és reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk és hosszabb ideig tudnak majd maradni nálunk!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 24. kedd
2023. október 25. szerda
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Örülünk neki, hogy kellemesen érezték magukat nálunk a családjukkal. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 20. péntek
2023. október 24. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza tapasztalatait a tartózkodását illetően. Nagyon sajnáljuk, hogy nem minden elem működött a szauna területen megfelelően, és hogy néhány szolgáltatásunk nem felelt meg az elvárásainak. Örömmel halljuk, hogy a medencéink tetszettek, és nagyon örülünk, hogy kellemes időt töltött nálunk. Vendégként az Ön észrevételei nagyon fontosak számunkra, és segítenek nekünk abban, hogy folyamatosan javítsuk szolgáltatásainkat. Reméljük, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk és egy tökéletes élményt tudunk majd biztosítani!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 11. szerda
2023. október 12. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Hatalmas örömmel olvassuk, hogy elégedettek voltak a masszázs szolgáltatásainkkal. Átadjuk a kedves szavakat Dorkának! Nagy szeretettel várunk vissza mihamarabb!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 06. péntek
2023. október 08. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy kiválónak találta a wellness részlegünket. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 06. péntek
2023. október 08. vasárnap
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy tökéletesnek találta a kiszolgálásunkat és igényesnek a szállodánkat. Reméljük hamarosan ismét találkozhatunk Önnel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. szeptember 28. csütörtök
2023. október 02. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy értékelte a szállodánkat. Nagy örömmel olvassuk, hogy kedvesnek találta a fogadtatást és elégedett volt a gyors ügyintézésünkkel. Szintén örülünk neki, hogy kényelmesnek találta szobánkat és remeknek az ételeinket. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 02. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Őszintén sajnáljuk a szobájukkal kapcsolatos problémákat. Beszélni fogok a személyzetünkkel, hogy a jövőben biztosan jó és tökéletes szobát biztosítsunk minden vendégünk számára. Nagyon sajnáljuk, hogy úgy érzi romlott a szállodánk színvonala. Nagyon reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk majd Önt és bebizonyíthatjuk továbbra is magas minőséget és színvonalat tudunk biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2023. szeptember 27. szerda
2023. szeptember 28. csütörtök
nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy kiválónak találta a szolgáltatásainkat és remeknek ételeinket. Nagy szeretettel várjuk vissza egy újabb szuper élményre!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Thermal Hotel Visegrád szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Harmónia családi szoba, Prémium Junior Lakosztály és Classic kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.