Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét.

4.52 / 5
KIVÁLÓ
1656 vélemény alapján
4.55
Személyzet
4.73
Tisztaság
4.12
Ár / érték arány
4.56
Kényelem
(szoba)
4.53
Szolgáltatások
4.42
Étkezés
4.66
Elhelyezkedés
Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Legújabb vélemények

2019. szeptember 13. péntek
5
2 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
2019. szeptember 13. péntek
4.6
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
3
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés

2019. szeptember 12. csütörtök
5
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés

Thermal Hotel Visegrád Visegrád csomagajánlatai - 8 ajánlat

megnézem ▼

"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 21. szerda
4.6
3 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves, segítőkész. A szálloda tiszta, kulturált. A wellness részleg sokféle medencével rendelkezik. (Igaz, mikor mi voltunk, a wellness részleg felújítás alatt volt, lámpák lógtak a mennyezetből és burkolatlan gipszkarton falak voltak, de ez nem zavarta a használatát.) A szoba kényelmes méretű, de a ágy matrac túl puha. (Ez csak szubjektív vélemény.) Az étterem tágas, tiszta. Az ételek finomak, nagy a választék. A szálloda elég messze van Visegrádtól, csak autóval érhetők el a helyi látványosságok.
"tökéletes hosszú hétvége"

2019. augusztus 21. szerda
4.5
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
kutyussal utaztunk minden lehetőséget megkaptunk hogy jól érezzük magunkat
"Családi kikapcsolódás "

2019. augusztus 20. kedd
3.3
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A wellness részleg nagyon jó! Az ételek finomak és a kínálat is elég nagy volt. Mindenki megtalálhatta a neki megfelelőt!
"Kellemes kiruccanás "
2019. augusztus 18. vasárnap
4.1
2 éjszakát töltött itt
Kisgyerekes családoknak nagyon ideális.
"Jó lenne ide többször visszatérni."

2019. augusztus 17. szombat
5
3 éjszakát töltött itt
Az unokánkkal utaztunk, és leginkább a sok vízfelület miatt esett választásunk a szállodára. Várakozásunkon felül volt jó minden, amit szerettünk volna.
"Nagyon kellemes hétvégét töltöttünk unokáinkkal a Thermal Hotelben."

2019. augusztus 12. hétfő
4
Pótággyal
2 éjszakát töltött itt
Első alkalommal jártunk a Thermál Hotelben és az ott töltött két nap után elégedetten utaztunk el. Az elhelyezés, a szórakozási lehetőségek és az étkezés is jó színvonalú volt, unokáink élvezettel úszkáltak, pancsoltak a nagyon kellemes és tiszta vizű úszó medencékben.A hotel dolgozói is kedvesek és barátságosak voltak. A hotel környezete is nagyon szép. Összességében a hotelben jól éreztük magunkat és tervezzük, hogy máskor is eltöltünk ott néhány napot.
"Nyugodt pihenés a családdal."
2019. augusztus 10. szombat
4.3
Prémium kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda csillagjaihoz képest a vacsora és reggeli elég gyenge. Bár mindig megtaláltuk a megfelelőt de nem vàltozatos főleg a reggeli. Több gyerek program hiànyzott. Amúgy jó hely.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 13. péntek
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Az ételkínálatra vonatkozóan tájékoztatom, hogy szállodánk konyhája szigorú sztenderdek alapján dolgozik annak érdekében, hogy valamennyi vendégünk igényeit kielégítse. Az főétkezések alkalmával minden esetben salátabárt, 4 féle hideg előételt, kétféle levest, legalább négyféle főételt kínálunk, melyek közül egy szárnyas, egy négylábú, egy hal, egy vegetáriánus fogás. Továbbá kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy ezen ételek tükrözzék a hagyományos magyar és a nemzetközi konyha ízvilágát. Nagy hangsúlyt fektetünk a különleges igények kielégítésére (allergia és ételérzékenységek, valamint kímélő ételek) valamint desszertet minden esetben minimum 4 féle desszertből álló desszertbüféről választhatnak vendégeink. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel:
Paczné Nagy Zsófia Guest relations manage
"Ételek miatt nem voltam teljesen elégedett,,a többi szuper volt."

2019. augusztus 09. péntek
3.9
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az előre/foglaláskor kért babakádat csak másnap kaptuk meg. Babaétel /gyerekjoghurt hiányzott,kétféle főétel volt kicsiknek, ami keményre sült gyorsfagyasztott fasírtszerű volt,nem birta megenni ize sem volt jó.A többi nap csupa olyan amit egyáltalán nem evett meg.Néha ha nem volt túl fűszeres a felnőtt ételből csipegetett pár falatot,d3 a 3 nap alatt nem tudott enni a banánon kìvül mást,de az is csak 1x volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 13. péntek
Kedves Anita! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálattal olvastam, hogy a gyermekbüfén lévő ételek nem az Ön által elvárt ételeket kínálta. Ahogy a gyermekbüfé asztalán található táblán is olvasható, ilyen esetekben Kollégáim pár percen belül elkészítik az Ön által kért kedvelt ételt. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek hét a Thermal Hotel Visegrádban"

2019. augusztus 05. hétfő
4
Classic kétágyas szoba
Babaággyal
4 éjszakát töltött itt
Összességében nagyon jól éreztük magunkat 2 kisgyerekkel. A wellness szuper, a gyerekek élvezték a nekik szervezett programokat. Ami nem tetszett az az éttermi személyzet hozzáállása. Csak külön kérésre kaptunk tiszta terítőt az asztalra és vacsoránál 1 este kivételével nem kérdezte meg senki, h szeretnénk-e valamit inni. Amikor szóltunk, h szeretnénk, akkor sem jött a pincér.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. augusztus 30. péntek
Kedves Tímea! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Tájékoztatom, hogy észrevételét továbbítottam az illetékes vezető részére és felhívtuk éttermi Kollégáim figyelmét a minőségibb munkavégzés fontosságára. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 05. hétfő
4.7
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Furcdálottam a szervizbilyat movel az árak magadak. Meg minden tételhez kúlön számolnak fel ez nagy bcsapás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. augusztus 30. péntek
Kedves József! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálattal olvastam észrevételét, mely a szervízdíj felszámolására vonatkozott. Tájékoztatom, hogy a szervízdíj külön tételként való szerepeltetése nem becsapás, hanem a törvényeknek megfelelően történő feltűntetése. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek hétvége a Thermál Hotelban"

2019. július 30. kedd
4.6
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szép környéken helyezkedik! Rendezett tiszta szobák, udvarias kiszolgálás! Viszont a welnees részben hiányoltam a jakuzzit de ezt le számítva azis jó kis gyermekekkel is kiváló hely a pihenésre!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. augusztus 30. péntek
Kedves Ramóna! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Nagyon sajnálom, hogy a medencéink közül hiányolta a jakuzzit, azonban bízom benne, hogy élménymedencéink is megfelelő kikapcsolódási lehetőséget adtak Önnek. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper nyaralás! "

2019. július 28. vasárnap
4.9
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szuper, hogy minden szoba erkélyes így mindegy hogy hová esik a szobánk! Teljes mértékben baba barát a szálloda! Köszönjük szépen a szállodának, a teljes kikapcsolódást !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. augusztus 30. péntek
Kedves Anita! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a Családbarát törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek napok,jó pihenés a Termál Hotelban!"

2019. július 25. csütörtök
4.6
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat!Hétköznap voltunk nem voltak sokan a fürdőben,klassz,hogy az úszó medence nem jéghideg.Tetszett,ahogy a pincérek körbe járnak,és kínálják az italokat. Az étterem kitalálhatnak valami egyéni ételt.Jól éreztük magunkat.Máskor is megyünk.Üdvözlet.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. augusztus 30. péntek
Kedves Mészáros Jánosné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Gyonyoru kornyezet, kulteri es belteri medencek"

2019. július 21. vasárnap
4
2 éjszakát töltött itt
A kornyezet, a medencek gyonyoruek, kisebb gyerekekkel is (1,4,7 evesek) lehet hasznalni oket. Az egyik matrac sajnos elegge ki volt mar fekudve, es ejszaka mar zavaro volt, hogy a legkondit lekapcsolva is gephaz zaj volt. A szemelyzet 1-1 nagyon kedves holgytol eltekintve a legkevesbe sem gyerekbarat. A Grill teraszon a kifejezett keres ellenere hoztak a krumplihoz majonezt is, es fel is szamoltak. A Duna etterem inkabb szakacs teren hagy kivannivalot, bar a borjupaprikas felseges volt. Az animatorok nem gyerekbaratok, de szerencsere mi nagyszulokkel mentunk, igy nem volt gond.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. augusztus 30. péntek
Kedves Györgyi!Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Az Ön által leírtakra vonatkozóan, tájékoztatom, hogy amennyiben a helyszínen jelzi Kollégáimnak a matracra vonatkozó észrevételét, úgy lehetőségünk lett volna matraccsere felajánlására. Sajnálattal olvastam észrevételét mely Kollégáim kedvességére és animátoraink stílusára vonatkozott, bízom benne, hogy a legközelebbi itt tartózkodásuk után más véleménnyel lesznek Kollégáimról. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2019. július 15. hétfő
5
2 éjszakát töltött itt
Minden évben visszajárunk 3 gyermekünkkel a szállodájukba. Mindig is elégedettek voltunk mind a szolgáltatásokkal, a személyzet segítőkészségével, az ételek minőségével és változatosságával. Egy dolog tűnt fel számunkra: azok a gyerekek, akik önállóan szeretnék a mosdót igénybe venni (-1, 0. szinten) nehezen tudják megtenni, mert az ajtó nehéz, nagyon erősen zár (esetünkben a gyerek felkarján). Baleset nem történt miatta, csak kellemetlen élmény volt a gyereknek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy visszatérő Vendégünkként megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek napok voltak a Thermal Hotel Visegrádban."

2019. július 14. vasárnap
4.6
3 éjszakát töltött itt
Idősebb házaspár 7 éves unokával voltunk.A szállás ,ellátás super volt.A welness kiváló volt az unoka nagyon élvezte.Igaz ,hogy nem volt olcsó de őszi vagy a téli szünidőben ismét megyünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Tisztelt Herke Józsefné! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedetten nyilatkoznak szállodánkról és azt, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk. Szerettel várjuk Önöket a téli szünetben is! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Pihetető három nap a Thermál Hotel Visegrádban"

2019. július 12. péntek
3.4
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A teljes foglalási ár időben, sőt nagyon hamar elutalásra került részemről, ennek ellenére a szálloda ezt nem találta könyvelésében, s tőlem várták az elutalás bizonyítását. Természetesen többszöri telefonálásom után megtalálták, a hibát az okozta, hogy túl hamar utaltam, s időben nem nézték azt vissza. Emiatt vártam volna azért egy szolíd "Elnézést kérünk" mondatot. Az ételválaszték nagyon jó volt, a minőség nem mindig ( a rizsköret sok nagyon kemény "valamit" tartalmazott). A szálloda velness, és vízivilága kiválónak mondható, az egyik legjobb. Éjszaka elég zavaró a szálloda gépészetének működési zaja-de kibírható.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Kedves László! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Vegyes érzések a Thermál Hotel szolgáltatásairól"
2019. július 09. kedd
3.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Ideges, udvariatlan pincérek voltak abban a két napban, amikor ott voltunk. A -2 szinten lévő bárban hozzá nem értő, udvariatlan, flegma lányok szolgáltak ki. A 2500 ft-os koktélból kimaradt a jég, mert elfogyott! Ez egy 4☆-os szállodában nem fordulhat elő! A grill "terasz" felszolgáló személyzete nagyon gyenge, szakmailag. A recepción dolgozó két hökgy kedves volt, illetve a takarító személyzet is. A terasznak semmi hangulata nincs! Az ott szóló zene, minősíthetetlen!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. A felszolgálóinkkal és szobalányainkkal történt kommunikációra vonatkozóan, tájékoztatom, hogy a megemelkedett vendéglétszámra való tekintettel szállodánk külsős munkavállalót is alkalmaz a vendégek a gördülékeny kiszolgálása érdekében. Az adott napon beosztásra kerülő külsős munkavállalók köre a munkaerőt kölcsönző cég által kerül kiválasztásra. A kommunikációjában adódott problémáról tájékoztattam a munkaerő kölcsönző cég vezetőjét és felhívtam figyelmüket a minőségi és körültekintőbb munkavégzésre annak érdekében, hogy a jövőben ehhez hasonló félreértések ne fordulhassanak elő szállodánkban. Nagyon sajnálom, hogy a Topáz teraszon lévő élőzene nem nyerte el az Ön tetszését. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"3 csodanap a Thermal Hotel Visegrádban"

2019. július 09. kedd
4.9
Classic kétágyas szoba
Pótággyal
3 éjszakát töltött itt
Tiszta, kényelmes szoba, udvarias kiszolgálás, remek ételek, szuper medencék.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Kedves Eszter! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Hatásos gyógyvíz"

2019. július 06. szombat
4.9
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Sajnos awifi-vel problémám volt nem tudtam használni alaptomomat de nem zavart legalább több időnk maradt más proramokra.Az élményfürdő mindent ķárpótolt fantasztikusan finom volt avize. Az őszi szezonban valószínű ismét felkerssük Önöket.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Kedves János! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manage
"Forró nyár, langyi pancsi, hűvös szoba"

2019. július 02. kedd
4.1
5 éjszakát töltött itt
A szobai hűtő alig hűtött. Kértünk segítséget. A szerelő szerint működött a hűtő (ezt mi sem vontuk kétségbe), de langyosnál nem hűtött jobban, pedig jól esett volna a szobában is hideg üdítőt inni. A wellness a várakozáson felüli élményt nyújtott. Kevés a parkolóhely.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Kedves Edit Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálattal olvastam, hogy a szállodában lévő minibár hűtési teljesítménye nem az Ön által elvárt hőfokot biztosította. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermál magas hőfokon"

2019. július 02. kedd
4.5
3 éjszakát töltött itt
Nagyszerű elhelyezkedésű, csodálatos panorámájú hotel. Kiváló ébredni és elaludni is a látvány után! A szoba mérete, berendezése igényeinket maximálisan kielégítette. A welnes részleg változatos, minden korosztály számára nyújt valamit. A természetes szaunától a finn szaunáig, gőz, aroma kabinig minden megtalálható. Talán a pincérek lehetnének vendégbarátabbak, amit pótol a nagyszerű vacsora, reggeli változatosság! Összefoglalva: ajánlanám ismerőseimnek, barátaimnak egyaránt! Kiválóan éreztük magunkat a szállodában.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Kedves Károly! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper hétvége a Thermal Hotel Visegrádban"

2019. július 01. hétfő
4.8
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat, ahhoz képest, hogy telt ház volt, a medencéknél nem lehetett érezni. Nem voltak túl zsúfoltak a medencék, kényelmesen el lehetett férni. A kiszolgáló személyzet kedves és figyelmes volt. Tényleg gyerekbarát szállás. Annyi észrevétel, hogy a gyermekeknek lehetne tényleg gyermek köntös, illetve a vacsoránál a gyerekbüfénél egy kicsit több választék lehetne. De összességében meg voltunk elégedve, egy kellemes és pihentető hétvégét töltöttünk el. Mindenkinek ajánlani fogjuk, és vissza fogunk még térni! Köszönjük
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 15. hétfő
Kedves Róbert! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Gyermekköntösre vonatkozó észrevételét sajnálattal olvastam, mivel szállodánk rendelkezik gyermekköntössel, amennyiben ezt szobalányaink nem a gyermek életkorának megfelelően készítették be a szobába utólag is elnézését kérem, de amennyiben Kollégáimnak jelzi a hiányosságot azonnal pótoltuk volna azt. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek feltöltődés a Thermal Hotel Visegrádba"

2019. július 01. hétfő
4
2 éjszakát töltött itt
Szuper jó feltöltődés volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 15. hétfő
Kedves Judit! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett tapasztalatait. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"nagyszerű fizikai, lelki feltöltődési lehetőség"

2019. június 27. csütörtök
4.5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A wellness részlegben az ételválaszték bővítését javasolom, pl. gyümölcs, rántott hús (főleg gyerekek miatt), sajnos a darts használatáról senki nem tudott felvilágosítást adni. Összességében nagyon jól éreztük magunkat. Az úszómedence csodálatos.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 04. csütörtök
Tisztelt Kovács Sándorné! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. június 26. szerda
3.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A gyerekes családok,csecsemővel érkeztek és az étterembe végig ordítatták a csecsemőt.Nem igazán értem ,hogy nem tudják megoldani,hogy az egyik szülő később étkezik valamelyik család taggal. Vagy elkülönitve néhány asztalt,hogy a gyerek ne ordítson más fülébe .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 04. csütörtök
Kedves Judit! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálom, hogy minden törekvésünk ellenére, Ön ilyen tapasztalatokkal távozott szállodánkból. Bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek napok a Thermál Hotel Visegrádban"

2019. június 26. szerda
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A recepció gyors, és kedves volt, a szoba tiszta, a TV megfelelő méretű, az éttermi választék megfelelő és jó, a wellness kitűnő, és még ott tovább is maradhattunk a távozás napján, összességében mindenkinek csak ajánlani tudnám, mi nagyon elégedettek voltunk, jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 04. csütörtök
Kedves Ágnes! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Mégegyszer köszönöm, hogy tapasztalataikat meggosztották velünk, az Önök megelégedettsége a lehető legnagyobb kitüntetés szállodánk részére. Bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper kikapcsolódás a Thermal Hotel Visegrádban."

2019. június 26. szerda
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Már nem először jártunk a Thermal Hotel Visegrádban. A szálloda színvonala változatlan. A szobák tisztasága változatlan, a személyzet segítő készsége maximális. Az ételek minősége, választéka minden igényt kielégítő. Mindenki számára csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 04. csütörtök
Tisztelt Németh Lászlóné! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Mégegyszer köszönöm, hogy tapasztalataikat meggosztották velünk, az Önök megelégedettsége a lehető legnagyobb kitüntetés szállodánk részére. Bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"A mamák és papák előszezoni üdülése."
2019. június 16. vasárnap
4.5
3 éjszakát töltött itt
Szép a környezet, barátságos, segítőkész, udvarias volt a személyzet. A szállodai szobák kényelmesek, igényesen felszereltek. Választékos, finom, ízletes volt minden reggeli és vacsora.Egy kis hiányosság, hogy a kinti élmény medence pont ebben az időben karbantartás miatt nem működött.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönettel megkaptam észrevételét mely a külső élménymedence felújítására vonatkozik. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat. Sajnálatos módon a minőségi szolgáltatások nyújtása érdekében volt szükség a külső élménymedence lezárására. Köszönöm szépen, hogy a felújítási munkálatok kivételével elégedettséggel nyilatkozik szállodánkról. Bízom benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztelnek minket bizalmukkal, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Édesanyam szülinapi ajandeka"

2019. június 15. szombat
4.9
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Remek szálláshely , sok medencevel. Finom ételek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Kedves Attila! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodásuk alatt szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Megérdemelt pihenés"

2019. június 15. szombat
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba szép nagy, tágas kényelmes ágyakkal. A kilátás a hegyre kiemelkedően szép volt és nyugalmat biztosított. Az étkezést bő választék jellemezte. A medencék tisztasága, felszereltsége kiváló. A szaunapark csodálatos. A személyzet kedves, segítőkész és figyelmes. Ár/érték arány kitűnő. Unokánknak az Acapulco medence nagyon tetszett, férjemnek a termál medence, nekem a kinti uszoda. Jól éreztük magunkat, igényeinket kielégítette a szálloda. Tudom ajánlani idősnek, fiatalnak, gyerekes családoknak egyaránt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Kedves Erzsébet! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodásuk alatt szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel fogadtuk pozitív visszajelzésüket, melyben megelégedettséggel és elismeréssel nyilatkoznak a Thermal Hotel Visegrád szállodáról. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes pihenés Visegrádon."

2019. június 15. szombat
4.6
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Jól éreztük magunkat annak ellenére,hogy a kinti élménymedence nem üzemelt. Erről pedig csak az érkezésünk előtt három nappal értesültünk, amikor érdeklődtem a foglalásunkról. Wifi pedig "0"
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Kedves József! Köszönettel megkaptam észrevételét mely a külső élménymedence felújítására vonatkozik. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat. Sajnálatos módon a minőségi szolgáltatások nyújtása érdekében volt szükség a külső élménymedence lezárására. Köszönöm szépen, hogy a felújítási munkálatok kivételével elégedettséggel nyilatkozik szállodánkról. Bízom benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztelnek minket bizalmukkal, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

"4 nagyszerű nap a Thermal Hotelben Visegrådon"

2019. június 14. péntek
4.9
Classic kétágyas szoba egyfős használatra
3 éjszakát töltött itt
Minden nagyon rendben volt, kivėve talån a nem mindenki szåmåra alkalmas napozoågyak./ Elèg nehèz idősebb embereknek-főleg ha gerinc-droblėmåjuk van- leülni ès felållni.Ezėrt a dönthetö , karfås napozoszèkek talàn segitseget nyujthatnånak erre a problèmåra./
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Tisztelt Nagy Sándorné! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Összességében remek 2 napot töltöttünk a szállodában. Jól éreztük magunkat.t"

2019. június 14. péntek
4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szállodában mindenütt tisztaság volt, beleértve a wellness részleget is. Az ételek választéka átlagos, az étterem személyzete kicsit lassú .A szolgáltatásai szerintem drágák, pl. sószobában 45 perc tartózkodás 3500 Ft.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Kedves Sándor! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Egy remek hétvége a Thermál Hotel Visegrádban"

2019. június 12. szerda
4.8
Classic kétágyas szoba
Pótággyal
Babaággyal
2 éjszakát töltött itt
A szálloda gyönyörű, a szolgáltatás, alkalmazottak segítőkészek. Egyedül ami még fejlesztésre szorul az a játszószoba a gyerekeknek. Sajnos nem igazán voltak játékok benne. És amivel még javítanám a szállodai szolgáltatást, az étteremben a babák étkezése. Van külön a gyerekeknek menü ami szuper és jóízű, de én itt a babákra gondolok. Nem kell sok csak egy pár bébiétel, gyümölcs amiből lehet a babáknak választani. A recepción és az étteremben is lehet ételt melegíteni ami szintén nagyon jó és segítőkészek! A hotelt ajánlom mindenkinek hogy próbálja ki, mert minden nagyon szuper!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Kedves Attila! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bébiételre vonatkozó észrevételét sajnálattal olvastam, hiszen legkisebb Vendégeinkre is gondoltunk az éttermi kínálatunk összeállításakor. Bébiételt kérésre felszolgáló Kollégáim szervíroznak. Észrevételét, hogy a bébiételek kihelyezésre kerüljenek a vendégtérbe továbbítom az illetékes Kollégák részére. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szép Pünkösd Visegrádon."

2019. június 12. szerda
4.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A wellness átlagon felüli. Az étkezéssel kapcsolatban az ital árak is átlagon felüliek. Szerintem, ha már víz palackozó van a közelben, megtehetnék, hogy egy kancsó forrásvizet feltegyenek az asztalra. Egyébként meg voltam elégedve.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Kedves Gabriella! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Egy remek hétvége a Thermál Hotel Visegrádban ."

2019. június 10. hétfő
4.8
2 éjszakát töltött itt
Nagyon csodálatos környezetben található. Az erdőre néző szobánk madárcsicsergéssel volt tele, este tücskök és békák koncertje, ami nagyon nyugtató .Szép és modern a szálloda , csodálatos a wellness részleg , rengeteg medence és szauna .A kaják nagyon finomak és hatalmas a választék, a pincérek rendkívül kedvesek és segítő készek. A szobánk szép volt csak az ágy matraca volt nagyon gödrös, ami kicsit kellemetlen volt. Francia ágyat szívesebben elfogadtam volna. Az éttermen kívüli fogyasztás egy kicsit drága, de azért elmegy. Összességében nagyon meg voltunk elégedve és csak ajánlani tudom mindenkinek !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 18. kedd
Kedves István! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. június 09. vasárnap
4.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A hely maga varázslatos ,tiszta levegő ,gyönyörű kilátás.Szállás tökéletes és tiszta ,az étel változatos és finom volt! A wellness és a szauna részleg jó volt.Szóval nagyon jól éreztük magunkat.A panoráma lift nagyon tettszett! Javaslom minden korosztálynak! Üdv.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 18. kedd
Tisztelt Bakos Jánosné! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Visegrádi hosszú hétvége"

2019. június 05. szerda
2.8
3 éjszakát töltött itt
Előre egyeztetettem telefonon elõleg fizetés előtt, hogy Dunára néző szoba megoldható-e. Természetesen igen. A hátsó medencére nézőt kaptunk. Vegetáriánus étkezés megoldható? Természetesen. Alig tudtunk választani ill. egy nap külön rendelésre volt csak a vacsoránál. Ez nagyon finom és ízletes volt. Viszont az italos pincérnek nem minden este sikerült a rendelést felvenni. Az álló lámpa nem müködött. Ez sajnos nem a 4 csillag Superior kategória.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 13. csütörtök
Kedves Judit! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Szállodánk 2019. április 1-től valóban módosította a szobatípusait prémium, illetve classic szobákra azért, mert a Duna mentén lévő növényzet már valóban kevesebbet láttat a Dunából, ellenben a Börzsönyre továbbra is gyönyörű kilátás nyílik szobáinkból. Abban az esetben, ha jelzi recepciós Kollégáimnak, hogy nem megfelelő Önöknek a szobai kilátás, úgy lehetőségünk nyílt volna a szobacsere lehetőségének felajánlására. Sajnálattal olvastam, hogy minden törekvésünk ellenére, mely az éttermi kínálatunkra vonatkozik, nem az Ön által várt étel kínálatot nyújtotta éttermünk. Minden esetben salátabárt, 4 féle hideg előételt, kétféle levest, legalább négyféle főételt kínálunk, melyek közül egy szárnyas, egy négylábú, egy hal, egy vegetáriánus fogás. Továbbá kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy ezen ételek tükrözzék a hagyományos magyar és a nemzetközi konyha ízvilágát. Nagy hangsúlyt fektetünk a különleges igények kielégítésére (allergia és ételérzékenységek, valamint kímélő ételek). Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2019. június 02. vasárnap
4.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel nagyon elégedettek voltunk, csupán 1 dolog zavart: hiába tettük ki a "Ne zavarjanak" táblát, mégis valaki járt a szobánkban. Már az ajtónál észrevettük, ugyanis a nagy sietségben begyűrték a táblát, a szemetet nem vitték ki, de a ruhák között matattak. Mivel nem tűnt el semmi, ezért nem jeleztük a recepción.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 13. csütörtök
Tisztelt Hölgyem/Uram! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Meglepetten olvastam az Ön által írt észrevételt, hiszen soha egyetlen egy ilyen vagy ehhez hasonló eset nem fordult elő szállodánkban. Tájékoztatom, hogy a szállodában dolgozó külsős biztonsági szolgálatnak minden munkavállalónkat ellenőriznie kell a személyzeti bejáraton történő be- és kilépésekor, mely terület külön biztonsági kamerával és detektoros kapuval ellátott. Továbbá minden alkalommal ruha- és csomag vizsgálat is történik. Kérem, hogy az Ön által leírt eset kivizsgálása érdekében küldje meg nevét és itt tartózkodásuk dátumát a nagyzs@thv.hu email címre. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper hétvége a visegrádi thermál hotelben"

2019. május 28. kedd
4.6
2 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon szép helyen található, úgyszintén kiválóak voltak a fürdési lehetöségek ( több medence, amelyek nem voltak túlzsúfolva, só szoba ahol kiválóan éreztük magunkat, szuper volt). A személyzet nagyon kedves volt, az ételválaszték is nagyon jó volt. A szálloda megérdemli a superior nevet. Mivel az unokával voltunk a kiránduláson még egy jó pont volt a közeli gokart pálya és a kalandpark, amit az unoka még a szüleivel is meglátogat és egyúttal a szállodát is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 12. szerda
Kedves Helena! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodásuk alatt szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel fogadtuk pozitív visszajelzésüket, melyben megelégedettséggel és elismeréssel nyilatkoznak a Thermal Hotel Visegrád szállodáról. Az Önök megelégedettsége a lehető legértékesebb kitüntetés szállodánk és kollegáink számára.
Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeiket, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismerik. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Gyönyörű környezet, kellemes kikapcsolódás"

2019. május 27. hétfő
3
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tetszett a gyönyörű kilátás, környezet, valamint, hogy ennyire figyelnek az állatokra, pl. fecskefészek tálcák. Recepciós munkatársak kedvesek. Az étkezéseknél voltak kisebb fennakadások, mint pl 6 fős családként volt olyan vacsora, hogy nem találtunk szabad asztalt, vagy ha találtunk nem volt teríték, szóltunk de 20 perc elteltével jött oda először pincér, inkább odamentünk az oszlop mellé és hoztunk magunknak kést, villát, szalvétát, stb. Reggelinél szintén. Az egyik gyószeripari cégnek rezerválva volt a fél terem, a másik fele szintén valamely csoportnak, a szállóvendégeket, minket , az egyik sarokba terelt a teremfőnök. Ezen egy picit javítanék. Mindenképpen pozitívum, hogy a szaunavilág, folyamatosan felügyelt, lepedővel utántöltött és nem zsúfolt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 12. szerda
Kedves Dóra! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm, hogy időt szakítottak arra, hogy megosszák velünk észrevételeiket és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismerik. Nagyon sajnálom, hogy a megemelkedett vendéglétszám miatt Kollégáim a vártnál lasabban tudtak Önöknek asztalt biztosítani,de bízunk benne, hogy ennek ellenére a jövőben ismét szállodánk vendégeiként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. május 24. péntek
4.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kiváló fogadtatás. Medencéknel volt ami nem üzemelt, vagy csak külön kérésre. Nem volt kiszámitható.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 12. szerda
Kedves István! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Tájékoztatom,, hogy szállodánk uszodaterében található medencék élményelemei autómatikus program alapján üzemelnek. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Csodás hétvége a Thermal Hotelben"

2019. május 21. kedd
4.5
2 éjszakát töltött itt
Kellemes,nyugodt légkör.Kényelmes szobák.A wellnes részleg kiváló,tiszta. Az ételek finomak,változatosak a kiszolgálás gyors és udvarias.A személyzet nagyon figyelmes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 12. szerda
Kedves Attila! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodásuk alatt szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel fogadtuk pozitív visszajelzésüket, melyben megelégedettséggel és elismeréssel nyilatkoznak a Thermal Hotel Visegrád szállodáról. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2019. május 20. hétfő
4.8
Classic kétágyas szoba
Babaággyal
2 éjszakát töltött itt
Unokáinkkal érkeztünk. A játszóház kissé csalódást okozott számukra: törött játékokat is találtunk egy műanyag dobozban. Hangos, iskolás korú fiuk birkózását "élvezhették, és ettől megijedtek. Az egy évet alig múlt, segítséggel közlekedő unoka mellől, a kicsi medence széléből, kb. 4-5 méterről, egy férfi parancsolt ki, finomnak nem nevezhető hangnemben.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 12. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Nagyon sajnálom, hogy szállodánk gyermekjátszója nem az Ön által elvárt feltételeket biztosította, továbbá sajnálattal olvastam, hogy a játszószobát használó gyermekek stílusa nem volt megfelelő. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét szállodánk vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Hétköznapi pihenés a Thermal Hotel Visegrádban"

2019. május 17. péntek
4.1
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Összességében mindennel meg voltunk elégedve, viszont sajnáljuk, hogy egy prémium kategóriás szobában nem franciaágy volt, hanem két különálló (összetolható) ágy. Ez fel is volt tüntetve előre, viszont ezt sajnos későn vettük észre. Továbbá számunkra az ár/érték arányt nézve kissé borsos ára volt ennek a két éjszakának.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 12. szerda
Kedves Dalma! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Prémium szobáink esetében valóban két különálló ágy kérhető franciaággyá való megágyazásra, azonban prémium lakosztályaink franciaágyal (kétszemélyes matraccal) rendelkeznek. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kedves kiszolgálás a Thermál Hotelben"

2019. május 16. csütörtök
4.1
2 éjszakát töltött itt
Az az egy nem tetszett, hogy a vacsoránál az italfogyasztas nem volt benne az árban, még egy pohár víz sem, és irreálisan drága volt minden ital! Ez kicsit kedvemet szegte...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. május 29. szerda
Kedves Nóra! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Tájékoztatom, hogy szállodánk árpolitikája a szálloda minősítésének megfelelően a ****superior színvonalnak megfelelően került kialakításra, melyről tájékoztatást az ital- és borlapunkban adunk. Felszolgálóink valóban nem szolgálnak fel pohár vizet kérés nélkül. Ha vendégeink pohár csapvizet kérnek, azt térítés mentesen, míg buborékmentes ásványvizet rendelnek, úgy annak ára az itallapnak megfelelősen kerül kiszámlázásra. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek kikapcsolódás az érettségi közben."

2019. május 16. csütörtök
4.6
Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat a szobák tiszták voltak az ételek minden képzeletünket kielégítette a személyzet kedves és segítőkész. Az árak is elfogathatók. A wellness részleg néha zsúfolásig megtelt ez egy kicsit bosszantó volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. május 29. szerda
Kedves Edina! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm szépen, hogy észrevételeit megosztották velünk és bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper, kiváló szolgáltatás, csodálatos környezet, kilátás."

2019. május 16. csütörtök
5
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden szuper volt. Rendszeres vendégek leszünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. május 29. szerda
Kedves István! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm szépen, hogy észrevételeit megosztották velünk és bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2019. május 15. szerda
5
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az zavart csak bennünket, hogy a vacsorához feltétlenül rendelni kellett volna italt. Mi csak vizet szerettünk volna inni, de azt csak rendelés után lehetett volna kapni. Miért nem lehet vizet szabadon inni?
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. május 29. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Szállodánk éttermében az italfogyaztás nem kötelező, minden Vendégünk egyénileg dönti el, hogy kíván-e az étkezés alkalmával italt fogyasztani vagy sem, továbbá a Vendég kérésére, a kért vizet Kollégáim pohárba töltve szolgálják fel. Bízom benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. május 10. péntek
3.3
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étkezéseknél soha nem volt kisgyerek részére megfelelő menű.
"Királyi kényeztetés"

2019. május 10. péntek
4.5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedvessége ,segítőkészsége nagyon jól volt. A szálloda tömegközlekedéssel is jól megközelíthető. Gyönyörű környezetben pihenhettünk. A szoba kellemes és szép volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. május 16. csütörtök
Tisztelt Hámor Györgyné! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kifogástalan"

2019. május 09. csütörtök
5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Idős szüleimet leptem meg, a szolgáltatásokat ők vették igénybe. Az, hogy a választásom Önökre esett, úgy néz ki, hogy telitalálat volt. A visszajelzéseik alapján mindennel nagyon elégedettek voltak; a személyzet hozzáállása, a szobák kényelme és tisztasága, a kilátás, és nem utolsó sorban a wellness részleg, egyszóval MINDEN a teljes kikapcsolódást és feltöltődést szolgálta. Ezúton is köszönetemet szeretném kifejezni Önöknek, és remélhetőleg én is majd személyesen a vendégük leszek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. május 16. csütörtök
Kedves Enikő! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk Szülei élményeit, melyeket szállodánkban szereztek. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük kedves Szüleit és örömmel várjuk Önt is szállodánkba! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek 4 éj a Thermal Hotel Visegrad ban !"

2019. május 09. csütörtök
4.9
4 éjszakát töltött itt
Az ételek az első két napban ,számunkra kissé alul fűszerezettek,voltak.Másban kifogásolni valót nem találtunk ,tisztaság rendezettség jellemezte a szállodát és környezetét !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. május 16. csütörtök
Kedves Péter! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Az Ön által küldött észrevételt továbbítottuk az illetékes Kollégának. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy észrevételével hozzájárult a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinkhez. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek hétköznapok. "
2019. május 04. szombat
4.4
Prémium kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Szép kilátás, kényelmes szoba, a húsételek kivételesen finomak. A fürdőzés lehetőségek kiemelkedőek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. május 13. hétfő
Tisztelt Hölgyem/Uram! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szeretnék újra eljönni!"

2019. május 04. szombat
4.9
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Mivel már másodszor jártam itt, most sem csalódtam! A wellness rész szuper - kinti, benti. A reggeli kiváló, a vacsora kicsit egyhangú, de bőséges. A személyzet kedves, szolgálatkész. Szuper három napo ttöltöttünk itt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. május 13. hétfő
Kedves Éva! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy észrevételeit megosszák velünk. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Családi wellness a Thermál Hotel Visegrádban"

2019. május 01. szerda
4.6
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt