Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.7 / 5
RENDKÍVÜLI
2270
vélemény
4.81
Személyzet
4.72
Tisztaság
4.43
Ár / érték arány
4.71
Kényelem
(szoba)
4.71
Szolgáltatások
4.68
Étkezés
4.71
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (158 darab) számoltuk ki.

Thermal Hotel Visegrád, Visegrád >>

Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Vélemények, értékelések
  
"Remek feltöltődés a Duna kanyarban."

2024. március 06. szerda
5
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Pazar ellátás és gyönyörű wellness.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. március 07. csütörtök
Kedves Lajos!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy pazarnak találta az éllátást és gyönyörűnek a wellness részlegünket. Reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk majd Önnel.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"kényelem, pihenés, feltöltődés !"

2024. február 24. szombat
5
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves, figyelmes munkatársak. Az ételeknél felvolt tüntetve az allergiát okozó termékeknek a száma. Vacsora fogyasztáshoz, kellemes hőfokú tiszta és izesített viz is volt biztosítva. Wellness csodaszép, megfelelő hőmérsékletű medencékkel, szaunákkal.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. február 26. hétfő
Kedves Istvánné!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy kedvesnek és figyelmesnek találta kollégáinkat, és értékelte az ételeknél az allergéneket jelző táblákat. Csodálatos érzés tudni, hogy élvezte wellness szolgáltatásainkat, és megfelelő hőmérsékletűnek találta a medencéket és a szaunákat. Nagy szeretettel várjuk Önt egy újabb kellemes tartózkodásra.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Igazi törzshely"

2024. február 19. hétfő
4.6
Fiatal pár
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Először a szálloda nyitásakor, a 2000-es évek elején, gyerekként jártam itt a szüleimmel. Most már felnőttként, a párommal vagyok visszatérő vendég. Ennek a helynek 3 nagyszerű erőssége van: 1. Személyzet. Talán a brand része is, de kivétel nélkül az összes dolgozó végtelen odaadó, kedves, de nem nyájaskodó. Igazán értenek a vendéglátáshoz. A recepciósok és a szobaasszonyok egytől egyik közvetlenek és segítőkészek bármivel kapcsolatban, a nap bármelyik pontjában. Norbert Úrnak az étteremben mindenkihez van egy kedves, közvetlen személyre szabott szava. A teljes felszolgáló csapat, (de főleg az idősebb urak) kitűnően értenek ahhoz, hogy hogyan teremtsenek kellemes, előkelő, de nem feszengős hangulatot. A spa szolgáltatások is nagyszerűek, de ki kell emelnem a fodrászaton tevékenykedő Julcsit, aki kezei alatt olyan fejmasszázst kaptam, ami hónapok stresszét masszírozta ki a hátamból. A spa részlegen az úszómester úr fáradhatatlanul figyel, hogy melyik élményelemnél ülnek vendégek a medencében, és annak megfelelően indítja a különböző csobogókat. Csakis le a kalappal a társaság előtt:) 2. Étterem: Finom, gyerekek és felnőttek számára egyaránt kielégítő, különleges, de mégis normális kereteken belül mozgó ízek sorakoznak fel reggel is és este is. 3. Wellness: a spa részleg tökéletesen alkalmas (lenne) egy kellemes hétvégi munkából kiszakadós, pihenős alkalomra. És itt jön a "lenne". Sajnos az utóbbi időben a szálloda vendégköre megváltozott. Olyan kisgyerekes családok lepték el a helyet, akik valahogy elfelejtették azt az apróságot, hogy más is létezik rajtuk kívül. Visító, őrjöngő, másokat lefröcskölő, másokat szinte direkt zavaró gyerekek seregével találkoztunk. A szülők pedig... sok esetben még a lovat is adják a csemete alá...Bár azt is meg tudom érteni, ha a hotel stratégiája inkább a gyerekesek felé irányul, de szerintem nagy népszerűségnek örvendene az ötlet, ha a hotel évente 1-2-3 alkalommal gyerek-mentes hétvégét tartana - megkockáztatom, hogy akár borsosabb áron is. Ezen felül még egy megjegyzés: a hotel jelenleg is felújítás alatt van, így valószínűleg hamarosan megoldódik, de igazán ráférne az épületre kívülről egy festés. A medencékben pedig nagyon sok mozaik hiányzik, ezek kicsit illúziórombolóan hatnak egy ilyen szép és kellemes környezetben. Összességében egy nagyszerű hétvégét töltöttünk el idén is itt, biztosan visszatérünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. február 22. csütörtök
Kedves Anna Veronika!

Őszintén köszönjük részletes visszajelzését, és örömmel halljuk pozitív tapasztalatait a nálunk töltött idő alatt. Csodálatos hallani, hogy elhivatott személyzetünk kivételes benyomást tett Önre. Külön köszönet, hogy kiemelte kedves kiszolgálóinkat, Julcsit aki tökéletes masszázst biztosított és figyelmes úszómesterünket. Nagyon örülünk neki, hogy megfelelőnek találta éttermi választékunkat mindenki számára. Hálásak vagyunk a wellness részleg hangulatával kapcsolatos építő jellegű visszajelzéseiért és a gyermekmentes hétvégékre vonatkozó javaslatért. Családbarát szállodaként sokan érkeznek hozzánk gyermekekkel, igyekszünk minden vendégünk számára biztosítani a tökéletes kikapcsolódás lehetőségét, megfontoljuk majd a javaslatait. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük majd és egy teljesen tökéletes élményt tudunk majd Önnek biztosítani.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager

Thermal Hotel Visegrád Visegrád kiemelt csomagajánlatai

A Thermal Hotel Visegrád Visegrád ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellnessrészleg és fitness terem használattal
  • sportanimációs programokkal
  • játszóházzal
  • parkolással
Érvényes: 2024.12.24-ig
243 Euró / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
A Thermal Hotel Visegrád Visegrád ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellness-részleg
  • játszóház használattal
  • parkolással
Érvényes: 2025.01.05-ig
269.1 Euró / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
A Thermal Hotel Visegrád Visegrád ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellness-részleg és fitnesz terem használattal
  • programokkal
  • játszóház használattal
  • parkolással
Érvényes: 2025.01.05-ig
291 Euró / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
"Kellemes kikapcsolódást"

2024. január 27. szombat
3.9
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Január nem olyan kedvező a természet szépségét illetően. A wellness részleg jó, de sajnos nincs gyógyvizes medence. Nagyon klóros a víz, ami érthető a higiénia miatt, csak kellemetlen. Remek a konyha, változatos, minőségi, és nem zsúfolt .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. január 31. szerda
Kedves Sándorné!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Köszönjük kedves szavait wellness részlegünkről és konyhánk minőségéről. Sajnálattal halljuk, hogy túlzottan klórosnak találta a medencéket, az előírásoknak megfelelően tartjuk őket. Gyógyvizes medencéinkben a lepencei víz található, amelynek számos közismert jótékony hatása van. Többek között, összehúzó és gyulladáscsökkentő hatású víz, mely kalcium mellett magnéziumot és hidrogén-karbonátot, valamint viszonylag kis sókoncentrációjú alkaloidokat is tartalmaz. Reméljük, hogy a jövőben ismét lehetőségünk lesz újra üdvözölni Önt és egy még jobb élményt biztosíthatunk majd.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka ,
Guest Relation Manager
"Hétvége Visegrádon"
2024. január 15. hétfő
3.6
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tetszett a wellness részleg és az étkezés is jó volt. A szoba kilátása nem a Dunára nézett, de télen ez kevésbé volt releváns.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. január 17. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát wellness részlegünkön, és finomnak találta ételeinket. Köszönjük megértését, a szobából nyíló kilátással kapcsolatosan. Legközelebb kérem jelezze, ha nem elégedett a szobája elhelyezkedésével. Lehetőségeinkhez mérten, igyekszünk megfelelni az elvárásainkat és szobacserét biztosítani. Nagyon reméljük, hogy találkozhatunk még Önnel a jövőben és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Maximális elégedettség"

2024. január 15. hétfő
5
Fiatal pár
Prémium Junior Lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Kellemes környezet, gyönyörű hotel, tisztaság, finom ételek, barátságos személyzet, gyönyörű wellnes
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. január 16. kedd
Kedves Tímea!

Köszönjük, hogy időt szakított véleménye megosztására. Örömmel halljuk, hogy élvezte a kellemes környezetet, a gyönyörű szállodánkat és a finom ételeinket. Örömmel olvassuk, hogy barátságosnak találta személyzetünket és gyönyörűnek wellness részlegünket. Nagy szeretettel várjuk Önt vissza a jövőben is.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Mangager
"Thermal Hotel Visegrád"

2024. január 13. szombat
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Ízlésesen, kényelmesen berendezett szoba. Hatalmas folyamatosan működő, “mozgalmas” medencék. Szuper szaunák. Az étteremben udvarias, előzékeny személyzet. Választékos ételek. Ilyen bőséges gyümölcs választékkal még egyetlen bel-külföldi szállodában nem találkoztam. Hálásan köszönjük! Nem a szálloda hatásköre, de sajnálatos, hogy a fellegvárnak a közelébe se tudtunk menni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. január 15. hétfő
Kedves András!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk véleményét. Nagyra értékeljük kedves szavait ízlésesen és kényelmesen berendezett szobánkról, hatalmas és folyamatosan üzemelő medencéinkről, remek szaunákról, valamint az udvarias személyzetünkről. Örömmel halljuk, hogy ízlett az ételek sokfélesége, különösen a bőséges gyümölcsválaszték. Nagy szeretettelvárjuk visszamihamarabb!

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2024. január 12. péntek
4.1
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Szép és kényelmes szálloda, sok jó szolgáltatással, csalódás volt viszont, hogy a Holt tengeri só-fürdő nem működött és 3 nap alatt sem sikerült megjavíttatni.
"A személyzet kedvessége nagyon befolyásolja a vendég közérzetét."

2024. január 12. péntek
4
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A Duna vízállása miatt korábban indultunk, és érkeztünk. A recepción nem túl kedves fogadtatás után leültettek . Vártunk, majd szólnak. Unokával voltunk, aki már türelmetlen volt, látva, hogy az utánunk érkezők már elfoglalták a szobákat. Fél háromkor már érdeklődtünk, hogy szeretnénk tudni mikor lehet menni. Már láthatóan össze voltak készítve a kártyák, de nem szóltak, pedig jól látható helyen ültünk. A welnes kiszolgálószemélyzete sem volt túl mosolygós, vagy kedves. Talán ezen kéne változtatni. Pedig azt hiszem ez nagyon fontos egy hotelben a mosoly és a kedves hozzaállás mindenkivel szemben. Egyébként minden nagyon jó, és szép volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. január 15. hétfő
Kedves Jánosné!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Nagyra értékeljük kedves szavait a szállodánkkal kapcsolatos általános tapasztalatokról. Őszintén elnézést kérünk a bejelentkezés során tapasztalt kellemetlenségekért, valamint a recepció és a wellness-szolgálat munkatársaitól a barátságosság hiányáért. Beszélni fogunk a kollégákkal, hogy a jövőben ne forduljon előhasonló eset. Reméljük, ad még egy lehetőséget, hogy kivételes tartózkodást biztosítsunk Önnek.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Kellemes kikapcsolódás."

2024. január 11. csütörtök
4.3
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Udvarias. kedves, a személyzet minden részen. A fürdő szuper. A konyha kiváló, mind a főételek, mind a sütemények tekintetében. De pár észrevétel, ami nem méltó egy superior helyhez: a szoba felületesen takarítva, a vacsorához kihozott ital ára nincs feltüntetve az aláírt számlán és a pincér sem közli - ez így nem korrekt. A szoba kissé hűvös, központilag légkondicionált.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. január 15. hétfő
Kedves István!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk a visszajelzését. Nagyra értékeljük kedves szavait udvarias és kedves személyzetünkről, valamint nagyszerű fürdőszobánk és kiváló konyhai kínálatunk iránti elismerését, beleértve a főételeket és a süteményeket.
Elnézést kérünk a szobája tisztaságával kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért, továbbítottuk az észrevételt a takarító személyzetünknek. A vacsorára kihozott ital árával kapcsolatban elnézést kérünk az esetleges zavarokért. Dolgozni fogunk rajta, hogy a jövőben ne forduljon elő hasonló. Reméljük, hogy a jövőben is újra üdvözölhetjük Önt, és még jobb élményt tudunk majd biztosítani.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Remek volt, de de a rövidített ottlét, érkezés, indulás határideje nekem kevés. (15 óra, 10 óra)"

2024. január 09. kedd
4
Baráti társaságok
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Ami tetszett, az a wellness és az étterem. Ami nem tetszett, az, hogy nem volt tökéletes tisztaság a szobában. Ezen kívül az, hogy a szoba elhagyása és a reggeli 11 órág kéne, hogy legyen. Ugyanis én reggel szeretek wellnessbe menni reggeli előtt és nem rohanni enni és pakolni. Ha már 3 éjszakát kifizet az ember, akkor az utolsó nap is a pihenésé kell, hogy legyen, nem sürgetve szobaelhagyásra. Reggelizni nem tudok korán, mert nem vagyok még éhes, csak 10-fl 11 körül. Előtte pedig úszás. JHa már kérdezték, válaszoltam.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2024. január 15. hétfő
Kedves Szilvia!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy elnyerte tetszését a wellness részleg és az étterem. Nagyra értékeljük észrevételeit a szoba tisztaságával, valamint a kijelentkezés és a reggeli időpontjával kapcsolatban. Biztos lehet benne, hogy visszajelzését komolyan vesszük, és csapatunkkal együtt kezeljük ezeket az aggodalmakat, és átgondoljuk milyen változásokat tudunk bevezetni a jövőben. Örülnénk, ha lehetőségünk lenne hamarosan újra üdvözölni Önt.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2024. január 03. szerda
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Minden tekintetben, a besorolásának megfelelő hotel. A személyzet önzetlenūl udvarias és segítőkész. Az ėtelek, minden igényt kielégítenek. A szolgáltatás árát elfelejtjük, de a szemėyzet udvarias ės segítőkėsz viselkedésėt nem. Ezért vagyunk visszatérő vendégek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2024. január 08. hétfő
Kedves Péter!

Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy minden tekintetben elégedett volt a szállodánkkal. Nagyon örülünk neki, hogy kiemelkedőnek találtak a személyzetünket és ételkínálatunkat. Hálásak vagyunk, hogy visszatérő vendégeink és reméljük, hogy mihamarabb ismét találkozhatunk Önökkel!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2023. december 28. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Bőséges egészséges ételkínálat volt,kivéve a szénhidrátmentes sütemények.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2024. január 01. hétfő
Kedves Éva!

Köszönjük, hogy értékelte a szállodánkat. Nagyon örülünk neki, hogy bőségesnek és egészségesnek találta az ételkínálatunkat. Reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Kiváló villám kikapcsolódás szép természeti környezetben"
2023. december 13. szerda
4.8
Baráti társaságok
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ételek nem voltak elég melegek,minden más rendben volt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, undefined - PO
2023. december 13. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy véleményt írjon nekünk. Köszönjük visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy látogatása során mindent rendben talált. Nagyra értékeljük visszajelzését az ételek hőmérsékletével kapcsolatban, mivel ez segít szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésében. Reméljük, hogy a jövőben is újra üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Jól éreztük magunkat,a személyzet a tisztaság,az ételek kifogástalanul voltak..koszonjuk "
2023. december 08. péntek
4.5
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Általában minden rendben volt....majdnem maximumra értékeltem.. egyedül azt kifogasoltam, h az utolsó nap egy ketejszakas ottletnel meg szerettem volna használni q wellness részleget,de csak 12 ig lehet térítésmentesen..több hasonló szallodanal felajanlottak h pakoljunk ki a szobából,de ne adjuk le addig a fürdőköpenyt és törülközőt,amíg ohajtjuk használni a wellnest..
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. december 11. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Örömmel olvassuk, hogy általánosságban mindennel elégedettek voltak a tartózkodásuk során. Sajnos a wellness részlegünk kijelentkezésig áll vendégeink rendelkezésére. Wellness részlegünk a külső vendégek számára is nyitva áll, így a szállodán kívül vehetik igénybe a szolgáltatásokat, miután kijelentkeztek. Reméljük, hogy ismét találkozhatunk majd Önökkel a jövőben.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Szuper pihenés, kellemes környezetben"

2023. december 07. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon szép környezetben helyezkedik el. A recepcióra belépve csodálatos látvány fogadott bennünket, az ünnepi díszítés pazar volt! Az étterem nagyon kellemes, tágas, az ételek ízletesek. A wellness szuper, minden igényt kielégítő! Nagyon kellemesen éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. december 11. hétfő
Kedves Tóth Vilmosné!

Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy kellemesen érezték magunkat pazar ünnepi környezetünkben. Nagyon örülünk, hogy ízletesnek találta az ételeinket és kellemesnek, tágasnak az éttermünket. Külön köszönet, hogy kiemelték minden igényt kielégítő wellness részlegünket. Reméljük, hogy mihamarabb újra vendégeink között köszönhetjük majd Önöket!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Kellemes 2 nap"

2023. december 07. csütörtök
4.6
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba hőmérséklete nem tetszett / hüvösnek tünt/ minden egyéb kiváló volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. december 11. hétfő
Kedves Marianna!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Sajnáljuk, hogy hűvösnek találta a szobáját. Legközelebb kérjük jelezze recepciónkon és mindent megteszünk, hogy tökéletes pihenést biztosítsunk Önöknek. Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza egy tökéletes élményre!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2023. november 28. kedd
4.6
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az erkéllyel szemben a domb oldalban a graffiti kiaabrandito..324 es szoba
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. november 30. csütörtök
Kedves Szőke!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Örömmel látjuk, hogy összességében elégedett volt a szállodánkkal. Köszönjük, hogy megosztotta az észrevételét a kilátással kapcsolatosa. Sajnos a szállodánkon kívüli környezet hatáskörünkön kívül esik, utána fogunk járni, hogy mit tehetünk a graffiti eltávolításának érdekében. Nagyon reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük majd Önöket!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Termál hotel Visegrád teljesen megfelelt az elvárásainknak."

2023. november 21. kedd
4.9
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az időjárásra tekintettel beltéri programot szerveztünk ami jó sikerült a pihenésre és kikapcsolódásra. Wellness gyógyvize segített a balesetben sérült testrészemet gyógyítani.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. november 22. szerda
Kedves Tibor!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy kellemes feltöltődéssel telt itt tartózkodásuk. Nagyon örülünk neki, hogy a gyógyvizünk segíteni tudott a serülésének gyógyításában. Nagyon reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk majd Önökkel!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Élményben, ízben, vízben lubickoltunk a Termál Hotel Visegrádban."

2023. november 19. vasárnap
4.4
Fiatal pár
Prémium családi szoba
3 éjszakát töltött itt
Rendkívül tetszett a Hotel elhelyezkedése, környezete. Sajnos a parkolóhely kevés volt, távol kellett ezt megtenni. A személyzet kedves, udvarias. Az étteremben a kiszolgálás tökéletes volt, a konyha kínálat nagyon finom. A Marton napi menü egészen lenyűgözőre sikerült. A wellness részlegben nagyon jól éreztük magunkat. Jól kipihentük magunkat és sikerült feltöltődnünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. november 20. hétfő
Kedves Mária Csilla!

Hálásak vagyunk, hogy megosztotta velünk a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy elégedett volt a szállodánk környezetével és a személyzetünk kedvességével. Sajnálattal halljuk a parkoló helyekkel tapasztaltakat, azonban örülünk neki, hogy végül találtak helyet. Hatalmas öröm számunkra, hogy kiemelkedőnek találta az éttermi kínálatunkat és a személyzetünket is. Külön köszönet, hogy kiemelte a Márton napi menünket és örömmel olvassuk, hogy ízletesnek találta. Nagyon örülünk neki, hogy feltöltődve távoztak a szállodánkból és reméljük, hogy mihamarabb ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2023. november 16. csütörtök
4.6
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A reggelinél: -a kávégép rettenetesen lassú , ezért nagyon hosszú ideig kell sorban állni az egyébként nagyon gyenge minőségű reggeli italért -három nap alatt nem sikerült találnunk friss, ropogós pékárút
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. november 16. csütörtök
Kedves József!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Sajnálattal olvassuk, hogy nem volt elégedett a kávé kínálatunkkal. Célunk, hogy friss és finom ételeket szolgáljuk fel vendégeink számára. Azonban örömmel látjuk, hogy elégedettek voltak a további szolgáltatásainkkal. Nagyon reméljük, hogy ismét vendégeink között köszönthetjük a jövőben és egy tökéletes élményt tudunk majd biztosítani.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Jól éreztük magunkat a Thermal Hotelben Visegrádon...."

2023. október 27. péntek
4.6
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltunk elégedve, sajnos egy éjszakával kevesebbet tudtunk ott lenni, mert valószinű , a beköszöntött kellemetlen esős idő miatt rosszul éreztem magam, ezért haza kellett jönnünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. október 30. hétfő
Kedves Kálmán!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Hatalmas örömmel olvassuk, hogy mindennel elégedettek voltak tartózkodásuk során. Sajnálattal halljuk, hogy rosszul lett és hamarabb kellett távoznia. Mihamarabbi jobbulást kívánunk és reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk és hosszabb ideig tudnak majd maradni nálunk!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Családias"

2023. október 24. kedd
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Családias-közvetlen
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. október 25. szerda
Kedves János!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Örülünk neki, hogy kellemesen érezték magukat nálunk a családjukkal. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Kellemes októberközepi pihenés Visegrádon a Thermal Hotelben"

2023. október 20. péntek
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szauna világban nem minden működött, pl az élmény tusoló, a tepidárium nem az, mint amit a neve jelent, sima nyugágyas pihenőszoba volt, előre lefoglalt helyekkel. A tepidárium szó jelentése langyos melegedő. A mozaik csempével kirakott, 30-35 fokos padozaton elfeküdve izzadás nélkül melegszenek fel a hidegebb testrészek, ezáltal javul a vérkeringés. Ezt a helyet azok is élvezhetik, akik különféle betegségek miatt nem használhatják a gőz, illetve a szaunák jótékony hatását.- erre számítottam. A medencék tetszettek, kint és bent is nagyon kellemes volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. október 24. kedd
Kedves Zoltánné!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza tapasztalatait a tartózkodását illetően. Nagyon sajnáljuk, hogy nem minden elem működött a szauna területen megfelelően, és hogy néhány szolgáltatásunk nem felelt meg az elvárásainak. Örömmel halljuk, hogy a medencéink tetszettek, és nagyon örülünk, hogy kellemes időt töltött nálunk. Vendégként az Ön észrevételei nagyon fontosak számunkra, és segítenek nekünk abban, hogy folyamatosan javítsuk szolgáltatásainkat. Reméljük, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk és egy tökéletes élményt tudunk majd biztosítani!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Pompás 3 nap Visegrádon!"

2023. október 11. szerda
4.9
Baráti társaságok
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Igénybe vettük a masszázs szolgáltatást, amivel nagyon elégedettek voltunk, külön köszönet ezért Dorkának a masszőr hölgynek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. október 12. csütörtök
Kedves József!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Hatalmas örömmel olvassuk, hogy elégedettek voltak a masszázs szolgáltatásainkkal. Átadjuk a kedves szavakat Dorkának! Nagy szeretettel várunk vissza mihamarabb!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Eddigi legjobb kikapcsolodasunk"

2023. október 06. péntek
5
Fiatal pár
Harmónia kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A velness reszleg kivalo!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. október 08. vasárnap
Kedves Jozsef!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy kiválónak találta a wellness részlegünket. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2023. október 06. péntek
5
Egyéni utazó
Harmónia családi szoba
4 éjszakát töltött itt
Tökéletes kiszolgálás, szép igényes Hotel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. október 08. vasárnap
Kedves Lajos!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy tökéletesnek találta a kiszolgálásunkat és igényesnek a szállodánkat. Reméljük hamarosan ismét találkozhatunk Önnel!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Csodás kikapcsolódás."

2023. szeptember 28. csütörtök
5
Fiatal pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves fogadtatás,gyors ügyintézés, kényelmes szoba, csodálatos kilátás, remek ételek, kedves személyzet,nyugalom,csöndes szoba.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. október 02. hétfő
Kedves Andor!

Nagyon köszönjük, hogy értékelte a szállodánkat. Nagy örömmel olvassuk, hogy kedvesnek találta a fogadtatást és elégedett volt a gyors ügyintézésünkkel. Szintén örülünk neki, hogy kényelmesnek találta szobánkat és remeknek az ételeinket. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2023. szeptember 28. csütörtök
3.1
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Koszos és nem a rendelésnek megfelelő méretű szobát kaptunk a földszinten... Többször voltunk már a szállodában, de a színvonal sajnos leromlott !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. október 02. hétfő
Kedves Vendégünk!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Őszintén sajnáljuk a szobájukkal kapcsolatos problémákat. Beszélni fogok a személyzetünkkel, hogy a jövőben biztosan jó és tökéletes szobát biztosítsunk minden vendégünk számára. Nagyon sajnáljuk, hogy úgy érzi romlott a szállodánk színvonala. Nagyon reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk majd Önt és bebizonyíthatjuk továbbra is magas minőséget és színvonalat tudunk biztosítani.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Csodálatos helyen, extra jó szálloda a THERMAL HOTEL VISEGRÁD!"

2023. szeptember 27. szerda
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Gyönyörű hely, kiváló szolgáltatások, remek ételek! Szuper volt!!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. szeptember 28. csütörtök
Kedves Árpád!

nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy kiválónak találta a szolgáltatásainkat és remeknek ételeinket. Nagy szeretettel várjuk vissza egy újabb szuper élményre!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"remek"

2023. szeptember 20. szerda
4.9
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
minden tetszett.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. szeptember 21. csütörtök
Kedves János!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Elképesztő öröm számunkra, hogy mindennel elégedettek voltak itt tartózkodásunk során. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Kellemes 4 nap"
2023. szeptember 17. vasárnap
5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Tökéletes szállás, ár-érték arányban a legjobb. Nagyon jó a wellness részleg, finomak az ételek, kedves a személyzet. Nem először voltunk itt, de nem is utoljára.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. szeptember 18. hétfő
Kedves Vendégünk!

Nagyon köszönjük az értékelést és örömmel halljuk, hogy elégedett volt a tartózkodásával a szállodánkban. Örülünk, hogy a wellness részlegünk és az ételeink is megfeleltek az elvárásainak, és hogy kedvesnek találta a személyzetünket. Külön öröm számunkra, hogy már nem az első alkalommal választotta szállodánkat, és reméljük, hogy a jövőben is többször visszatér hozzánk!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2023. szeptember 16. szombat
4.3
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem volt parkoló, mert a kijelentkezett vendégek maradtak estig a fürdőben. A szoba nem volt rendesen takarítva. Telefonon foglalt masszázst nem jelentették a wellnessnek, de a számlába betették aláírt elimervény nélkül, igaz 2 nappal később visszautalták.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. szeptember 18. hétfő
Kedves Zsigmond!

Köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Sajnáljuk a parkolóval kapcsolatos tapasztalatait, igyekszünk minden vendégünk számára biztosítani parkolási lehetőséget, azonban nagy forgalom esetén ez nem mindig lehetséges. Köszönjük, hogy megosztotta észrevételeit a szobai takarításunkkal kapcsolatosan. Továbbítani fogom a tapasztalatot a takarító személyzetünknek, hogy a jövőben ne fordulhasson elő hasonló. Szeretnénk elnézésüket kérni a masszázs foglálással kapcsolatos félreértésért, ellenben örülünk neki, hogy megoldódott a helyzet és visszautalásra került az összeg. Bízunk benne, hogy ad nekünk egy második esélyt a jövőben és egy tökéletes élménnyel tudnak majd távozni.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Kellemes kikapcsolódásunk a Hotel Visegrádban"

2023. szeptember 13. szerda
5
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Földszinten volt a szobánk csodás kilátással a medencékre, ill. a visegrádi hegyekre. A szoba, ill. a fürdők tisztasága is kiváló volt. Az ételek nagyon finomak voltak, még receptet is kértünk a mézes hagymáról. A személyzet a megérkezésünktől a távozásunkig nagyon kedves és figyelmes volt. A napozóágyak is nagyon kényelmesek és szépek voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. szeptember 15. péntek
Kedves Aladár!

Nagyon köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk élményeit itt a szállodánkban. Örülünk, hogy elégedett volt a szobával és a csodás kilátással a medencékre és a Visegrádi-hegyekre. Ami az ételeket illeti, örömünkre szolgál, hogy finomnak találta őket. Azt is nagy örömmel olvasom, hogy elégedett volt a személyzetünkkel. Reméljük, hogy hamarosan újra látjuk Önt a szállodánkban.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Megunhatatlan panoráma Visegrádon"

2023. szeptember 13. szerda
4.8
Baráti társaságok
Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Csodalatos volt a par nap, amit itt toltottunk, igazabol felul is multa a varakozasainkat. Az egyetlen kivetni valo dolog, hogy a Wellness reszleg barjaban a szemelyzet eleg eletunt/baratsagtalan volt. Nem szivesen mentunk oda rendelni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. szeptember 13. szerda
Kedves Gábor!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Nagy örömmel olvassuk, hogy csodálatos napokat töltöttek el szállodánkban. Sajnálattal halljuk a bár személyzetünkkel kapcsolatos tapasztalatait. Azonnal beszélni fogunk a kollégákkal, hogy a jövőben ne fordulhasson elő hasonló élmény. Reméljük hamarosan ismét találkozhatunk Önökkel.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Pihenni mentünk a szállodába de sajnos azt nem sikerült."

2023. szeptember 09. szombat
4.9
Család nagyobb gyerekkel
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Két dolog ami egy kicsit nem tetszet. Az egyik , hogy igaz mi is egy gyerekkel mentünk , de már 17 éves elmúlt vele nem zavartunk senkit. Viszont körülöttünk csupa kisgyerekes vendég volt ahol a gyerekek éjfélig rohangáltak a folyosón és nem tudtunk piheni, Erre ráadásként másnap egy kutyával érkező vendég jött ott a kutyaugatás zavart. Én értem hogy a szálodának fizetnek , hogy behozzák a kutyust de a többi vendég nem tud piheni.A kisgyerekes vendégeket meg az állatos vendégeket külön kéne teni a pihenésre vágyó vendégektől. A Másik dolog ami nem igazán tetszet hogy a vacsorakor kért italok rendelését írtam alá és nem a számlát . A rendelésből nem tudom hogy mennyi összeget írnak a szobaszámlámhoz. Mindenhol a számlát íratják alá a vendéggel hogy lássa mennyit fogyasztott. It sajnos nem láttam az összeget és távozáskor pedig néztem hogy miért kell még annyit fizetnem ?? Mint kiderült az italok drágák voltak. Ha az első este láttom hogy sok az ital ára akkor másnap este valószínű hogy nem fogyasztok italt. A múgy az ételek finomak voltak .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. szeptember 11. hétfő
Kedves Pál!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Örülünk neki, hogy összességénben kellemesen érezték magukat a családjával. Azonban sajnáljuk, hogy más vendégek miatt nem telt zavartalanul a pihenésük. Igyekszünk minden vendégünk számára tökéletes élményt biztosítani. Továbbítani fogjuk a tapasztalataikat és dolgozunk rajta, hogy a jövőben kellemesebb legyen az összes vendégünk tartózkodása. Az italokkal kapcsolatos észrevételét köszönjük, szintén továbbítani fogjuk a vezetőségünknek. A menü tartalmazza az italok árait, azonban sajnáljuk, hogy csupán a távozáskor értesültek a pontos összegről. Dolgozni fogunk rajta, hogy jobban kommunikáljuk árainkat vendégeinkkel. Nagyon reméljük, hogy találkozhatunk még Önökkel a jövőben és egy tökéletes tartózkodást tudunk biztosítani.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2023. szeptember 07. csütörtök
5
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. szeptember 07. csütörtök
Kedves Attila!

Nagyon köszönjük, hogy értékelte a szállodánkat. Hatalmas örömmel tölt el minket, hogy mindennel elégedettek voltak és csupa pozitív élményt tudtunk Önöknek nyújtani. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb, egy újabb szuper kikapcsolódásra!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Nyugdijas Visegrád"

2023. szeptember 06. szerda
4.9
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltam elégedve, az alkalmazottak udvariasak, segítőkészek voltak. az ételek ízletesek voltak, talán a hal ételek nagyobb arányban voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. szeptember 07. csütörtök
Kedves László!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy mindennel elégedettek voltak a szállodánkban. Külön öröm számunkra, hogy kiemelte kollégáink udvariasságát és ízletes ételeinket. Reméljük hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Gondtalan pihenés, kikapcsolódás"

2023. szeptember 02. szombat
4.9
Kisgyerekes család
Classic családi szoba
3 éjszakát töltött itt
Többedszerre jártunk itt, most is remekül élreztük magunkat! A wellnes részleg tágas, a víz hőmérséklete kellemes, az élményelemek rendszeresen mennek. A szobák tiszták, naponta frissitik, takarítanak. A személyzet kedves, szolgálatkész. Az ételek választéka nagy, finoman elkészített. Egyedül a bundáskenyeret hiányoltuk, ami nagykedvence máshol a gyerekeknek! Misi Mókus rendszeres látogatása az étkezéseknél jó ötlet, sikere volt, várták. Hazafelé plüs változatával, és egy mutatós bögrével gazdagodva jöttünk el. Máskor is jövünk...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. szeptember 04. hétfő
Kedves Attilláné!

Nagyon örömmel olvastam visszajelzésüket, és szeretném megköszönni, hogy ismét minket választották. Örömmel hallom, hogy a wellness részlegünk és a medencék kellemes időtöltést biztosítottak az Önök számára. Azt is örömmel olvastam, hogy elégedettek voltak szobáikkal és a takarítási szolgáltatásunkkal. Az elismerő szavak a személyzetünkről különösen kedvesek. Köszönjük a bundáskenyeret illető javaslatot továbbítani fogjuk munkatársainknak. Örömmel halljuk, hogy örültek Visi Mókus látogatásainak és egy szuper új plüssel és bögrével távoztak a szállodánkból. Nagyon nagy szeretettel várjuk vissza Önöket mihamarabb!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Pihenés a Dunakanyarban"

2023. augusztus 28. hétfő
4
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étteremben a teltház miatt zsúfoltság volt.Az ételválaszték lehetett volna bőségesebb.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. augusztus 29. kedd
Kedves Sándor!

Hálásak vagyunk, hogy megosztotta a tapasztalatait. Örülünk neki, hogy pihentetőnek találták itt tartózkodásukat. Sajnálattal olvassuk, hogy az éttermünkben zsúfoltságot éreztek. Folyamatosan dolgozunk rajta, hogy minden vendégünk kellemesen elférjen, azonban lehet, hogy a nyári teltház miatt ez nem mindig sikerül. Továbbá sajnáljuk, hogy az étel választékunkat sem találták tökéletesnek. Célunk, hogy változatos és kiváló ételeket kínáljunk, továbbítani fogjuk az észrevételét az éttermi részlegünknek. Reméljük, hogy találkozhatunk méh Önökkel a jövőben és egy tökéletes élménnyel tudnak majd távozni a szállodánkból.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Szuper négy nap!"

2023. augusztus 21. hétfő
5
Család nagyobb gyerekkel
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett minden,a tisztaság, bőséges reggeli, vacsora,a medencék főleg az acapulco és a benti ülő ami a kupola alatt volt. A szoba szép kényelmes tiszta! Nem beszélve a Visi Mókus játszóházrol amit a kislányunk imádott és a benne lévő programokat. Mindenkinek csak ajánlani tudom,mert nem fognak csalódni!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. augusztus 22. kedd
Kedves Mária!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a pozitív élményeit tartózkodása során! Nagy örömünkre szolgál, hogy mind a szállodánk által nyújtott szolgáltatások, mind pedig a környezetünk tetszését nyerték. Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a tisztasággal, valamint a reggeli és vacsora kínálattal, melyek fontos részei a vendégeink kényelmének és élményének. Különösen hálásak vagyunk azért, hogy kiemelték a medencék széles választékát, különös tekintettel az Acapulco és a kupola alatt elhelyezkedő beltéri ülő medencére. Nagy öröm számunkra, hogy a Visi Mókus játszóházat is élvezték, és kislányuk megtalálta benne a számára szórakoztató programokat. Reméljük mihamarabb újra találkozhatunk Önökkel!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Remek kikapcsolódás"
2023. augusztus 18. péntek
4.8
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A welness részleg nagyon jó volt. A gyermekek figkalkoztatása is remek itt azér még lehet esetleg bővìteni a repeftoárt.az érkezés fenséges.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. augusztus 21. hétfő
Kedves Vendégünk!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk az élményeit. Nagyon örülünk, hogy egy remek kikapcsolódásban volt részük a szállodánkban. Hatalmas örömmel olvassuk, hogy élvezték a wellness részlegünket és a gyermekek is kellemesen érezték magukat a foglalkozásokon. Folyamatosan dolgozunk a szolgáltatásaink fejlésein, igyekezni fogunk egyre jobb és jobb foglalkozásokat nyújtani. Örömmel halljuk, hogy fenségesnek találták az ételeiket. Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza mihamarabb!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Jobb is lehetett volna"

2023. augusztus 10. csütörtök
3.3
Egyéni utazó
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Bár euróban kérték a teljes összeget , hónapokkal ezelőtt a szobára legalább 30 percet vártam . Ezért az összegért akár egy 2. emeleti szobát is kaphattam volna. A szaunáknál a tusolókból meleg víz folyik. Több helyen kellene az ivóvizet biztosítani a fürdőrészlegen. Ami pozitív : gyerekeknek felhőtlen szórakozást biztosítanak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. augusztus 11. péntek
Kedves Sára!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Először is szeretném elnézését kérni a kellemetlenségekért, amelyekkel szembesült a tartózkodása során. Nagyon sajnálom, hogy a szobájával kapcsolatban problémák merültek fel, és hogy a fizetési folyamat is hosszabb időt vett igénybe, mint amire számított. Az említett problémák kapcsán rövid időn belül megteszem a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy javítsunk azokon a területeken, ahol javulásra van szükség. Nagyon örülök azonban, hogy pozitívumként említette a gyermekek számára biztosított felhőtlen szórakozást. Kérem, hogy legközelebb bátran jelezze bármilyen aggályát vagy kérést a tartózkodása során. Az Ön visszajelzése rendkívül értékes számunkra, és segít abban, hogy folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat. Reméljük, hogy a jövőben lehetősége lesz még ellátogatni hozzánk, hogy még kellemesebb élményekkel gazdagodjon.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Kellemes , gyerekbarát"

2023. augusztus 09. szerda
4
Kisgyerekes család
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Gyerekekkel nagyon jó időtöltés.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. augusztus 09. szerda
Kedves Vendégünk!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy kellemesen telt itt tartózkodásuk a családjukkal. Reméljük hamarosan ismét találkozhatunk!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2023. augusztus 08. kedd
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Minden szolgáltatás részük kifogástalan volt. A személyzet kedves és nagyon udvarias. Az uszoda részleg tökéletes ! A KERT káprázatos, - gratulálunk a kertészek lelkiismeretes munkájához Köszönjük, augusztus 27 - től ismét visszatérünk. Tisztelettel,
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. augusztus 09. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy értékelték a szállodánkat. Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy minden vendégünknek kifogástalan és emlékezetes élményt nyújtsunk. Örömmel hallom, hogy a szolgáltatásaink, a személyzetünk és az uszoda is megfelelt az elvárásainak. A kertünk gondozása valóban fontos része szállodánk szépségének, és továbbítom a kertészeinknek a pozitív visszajelzést. Hatalmas örömmel olvassuk, hogy már tervezik következő látogatásukat a szállodánkba. Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Kellemes 3 nap a visegrádi Hotel Thermálban"

2023. július 26. szerda
5
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Pusztán javaslatok: 1) a 11-es úton mindkét irányból legyen Thermál hotel jobbra, ill. balra tábla, 2) a 0. szint külső teraszra kellene még legalább 3 sátras, foteles leülés (a kellemes élő zenét jöttek ki sokan este hallgatni, de a korlátra tudtak csak leülni), 3) a lift-hivás-érkezés lassú, 4) esti sétáláshoz a hotel környékén jó lenne gyalogjárda, 4) a szállodával Duna felé szembeni oldalra átjutás a zebrán veszélyes, mert belóg egy nagy fa koronája ás eltakarja a gyalogos elől a balról közelgő gépjárművet :)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. július 27. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük az 5 pontos értékelést, valamint az építő jellegű észrevételeket! Mindenféleképpen továbbítjuk kollégáink felé!
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Kikapcsoládás a Dunakanyarban"

2023. július 13. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
3 napos kiruccanás, teljes kikapcsolódás. Szállás, wellnes kiváló, a vendéglátó minden egyes tagja extrán kiváló. A szálloda a 11-es út mellett helyezkedik el közvetlenül, ezért nekünk a forgalom zaja a nyári éjszakai időszakban zavaró hatású volt (nyitott erkély ajtó miatt).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. július 17. hétfő
Kedves Zsolt!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Nagy örömmel olvassuk, hogy nagyon kellemesen teltek a nálunk töltött napjaik. Büszkék vagyunk a személyzetükre, hogy mindenki kiváló munkát végez és örömmel halljuk, hogy wellness részlegünket is szupernek találták. Sajnálattal halljuk, hogy zavarónak találták a zajokat a nyitott ajtó mellett, füldugókat tudunk ajánlani a recepciónkon hasonló esetekre. Reméljük hamarosan újra találkozhatunk és egy tökéletes élményt biztosíthatunk Önöknek.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka
"Szuper nyarakás"

2023. július 12. szerda
4.9
Baráti társaságok
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jóvolt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. július 18. kedd
Kedves Emese!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Hatalmas örömmel olvassuk, hogy mindent rendben találtak és nagyon jól érezték magukat a szállodánkban. Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza mihamarabb!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Szép napok a visegrádi Termál Hotelben."

2023. június 17. szombat
4.4
Baráti társaságok
Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Prémium szobát foglaltunk, de nem kaptunk megfelelő ellátást, elsumákolták pl. a kávékapszulákat. Voltak problámák a tisztasággal: az ablakik nagyon koszosak voltak, az erkély régen nem volt felmosva, a takarítás abból állt, hogy kiürítetteék a szemetest. Maga a szálloda, az ételek, a wellness kiváló. Végül is jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. június 20. kedd
Kedves Vendégünk!

Nagyon köszönjük, hogy értékelte a szállodánkat és megosztotta velünk a tapasztalatait. Örülünk nekii, hogy összességében kellemesen érezték magukat, azonban szeretnénk elnézésüket kérni, hogy itt tartózkodásuk nem volt tökéletes. Sajnálattal hallom, hogy nem volt elégedett a prémium szobájuk ellátásával és a takarítási szolgáltatással kapcsolatban. Elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenségekért. Továbbítani fogjuk a tapasztalatait a takarító személyzetünknek és dolgozni fogunk rajta, hogy a jövőben ne fordulhassunk elő hasonló eset. Reméljük találkozhatunk még Önökkel a jövőben és egy tökéletesen tiszta pihenést biztosíthatunk!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Nagyon jó 3 nap a Thermal Hotel Visegrádban"

2023. június 17. szombat
4.5
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étkezés nagyon jó volt annak ellenére hogy nem nagyon volt laktózmentes étel (bár előre jeleztük) de a személyzet remekül megoldotta.Nagyon jó volt a a wellness részleg. A szoba felszereltsége kissé elmaradt a 4 csillaghoz képest (kopottas bútorok) Összességében úgy gondolom remek volt. Egy kérdés: nem tudom megoldható-e hogy a Duna partra egy sétautat levezessenek?
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2023. június 20. kedd
Kedves Gyula!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülök, hogy elégedettek voltak az étkezéssel, bár sajnálom, hogy nem volt elegendő laktózmentes étel a kínálatban, annak ellenére, hogy előre jelezték. Ugyanakkor örömmel hallom, hogy személyzetünk remekül megoldotta a helyzetet és készségesen segített. Nagy örömmel veszem tudomásul, hogy a wellness részlegünk tetszett Önöknek. Ami a szoba felszereltségét illeti, elnézést szeretnék kérni az esetleges kellemetlenségért. Szándékunkban áll a szobák folyamatos karbantartása és frissítése, beleértve a bútorokat is. Visszajelzését köszönöm, és továbbítom a vezetőségnek, hogy szükség esetén megvizsgálják a szobák állapotát és a felújítási lehetőségeket. Köszönjük a javaslatát a sétaúttal kapcsolatosan gondolkodni fogunk rajta. Reméljük hamarosan ismét találkozhatunk Önökkel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Thermal Hotel Visegrád szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Thermal Hotel Visegrád korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Prémium Junior Lakosztály, Harmónia családi szoba és Classic családi szoba.

Kiknek ajánljuk a Thermal Hotel Visegrád szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.