A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Thermal Hotel Visegrád, Visegrád >>
2022. május 16. hétfő
2022. május 17. kedd
2022. május 13. péntek
2022. május 13. péntek
2022. május 12. csütörtök
2022. május 13. péntek
Thermal Hotel Visegrád Visegrád csomagajánlatai - 14 ajánlat
2022. május 06. péntek
2022. május 02. hétfő
2022. május 03. kedd
2022. május 02. hétfő
2022. május 03. kedd
2022. május 03. kedd
2022. április 30. szombat
2022. május 03. kedd
2022. május 03. kedd
2022. április 15. péntek
2022. április 20. szerda
2022. április 09. szombat
2022. április 11. hétfő
2022. március 31. csütörtök
2022. április 01. péntek
2022. március 28. hétfő
2022. március 23. szerda
2022. március 22. kedd
2022. március 24. csütörtök
2022. március 19. szombat
2022. március 21. hétfő
2022. március 17. csütörtök
2022. március 07. hétfő
2022. március 07. hétfő
2022. március 03. csütörtök
2022. március 06. vasárnap
Köszönjük szépen az értékelést! Örülünk, hogy mindennel elégedettek voltak!
Várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2022. február 24. csütörtök
2022. február 25. péntek
Köszönjük, hogy időt szánt rá és megosztotta tapasztalatait szállodánkról. Sajnáljuk, hogy nem minden nap volt megfelelő kiszolgálásban részük, ezért elnézésüket kérjük. Biztosítani szeretném róla, hogy ez egy egyszeri alkalom volt, és ahogy Ön is tapasztalta másnap kiváló vacsora élményben volt részük. Törekedni fogunk arra, hogy minden nap hasonló legyen a kiszolgálás minősége. Reméljük, hogy legközelebb is minket választanak!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2022. február 21. hétfő
Köszönjük az értékelést, és egyben sajnáljuk, hogy nem sikerült teljes mértékben megfelelni elvárásaiknak.
A wellness részlegben dolgozó kollégáim kiemelt feladatai közé tartozik a folyamatos víztörlés, de természetesen ennek fontosságára felhívjuk figyelmüket.
Bízunk benne, hogy a felújítás után újra szállodánkban üdvözölhetjük Önöket, mi mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy egy nagyszerű élményben legyen részük!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2022. február 18. péntek
2022. február 21. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szántak rá és megosztották tapasztalataikat szállodánkkal kapcsolatban. Igyekszünk az ételkínálatunkat úgy kialakítani, hogy minden vendégünk számára minden igényt kielégítő legyen. Sajnálom, ha ezt nem sikerült elérni Önöknél.
Kollégáim a recepción készséggel állnak rendelkezésükre bármilyen kérdés, kérés során, biztatnám Önöket, hogy bátran keressék őket legközelebb a wifi jelszót illetően.
Reméljük, hogy mindezek ellenére jól érezték magukat és legközelebb is minket választanak!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2022. február 18. péntek
2022. február 20. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését, bízunk benne, hogy kellemes élményekkel távoztak tőlünk! Örömmel szeretném jelezni, hogy szobáink egy részét felújítjuk, teljesen új külsőt kapnak - reméljük, hogy legközelebbi tartózkodásuk során megtapasztalják a pozitív változásokat!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2022. február 17. csütörtök
2022. február 18. péntek
Nagyon köszönjük, hogy értékelték szállodánkat és annak kifejezetten örülünk, hogy a felújítás nem zavarta az Önök kényelmét! Igyekszünk nagyon odafigyelni arra, hogy a lehető legkevesebb kényelmetlenséggel járjon.
Szállodánkban mindenkit nagyon sok szeretettel várunk, bízunk abban, hogy Önöket is lesz még alkalmunk szállodánkban üdvözölni!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2022. február 16. szerda
2022. február 16. szerda
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztották élményeiket velünk és az utazóközönséggel! Örülünk, hogy sikerült egy kellemes élményt szerezni kedves feleségének születésnapja alkalmából és jól érezték magukat nálunk!
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2022. január 28. péntek
2022. január 17. hétfő
2022. január 19. szerda
2021. december 18. szombat
2021. december 21. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy értékelte szállodánkat, valamint a kedves szavakat személyzetünkkel kapcsolatban! Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is szállodánkban!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. december 02. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy időt szánt rá és értékelte szállodánkat! Sajnálom, hogy a tisztasággal nem voltak maradéktalanul elégedettek, természetesen mindent megteszünk, hogy a jövőben hasonló eset ne forduljon elő. Mindezek mellett örömmel olvastuk, hogy éttermi kínálatunkat kifejezetten ízletesnek és változatosnak találták. Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választanak!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. november 26. péntek
2021. november 29. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a nagyszerű értékelést! Örömmel olvastuk, hogy törzsvendégként szállodánk a kedvenc wellness szállodájuk! Bízunk benne, hogy a felújítás után még jobb élményekben lesz nálunk részük!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. november 27. szombat
2021. november 23. kedd
2021. november 25. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkról!
Sajnáljuk, hogy nem voltak mindenne teljes mértékben elégedettek. Számunkra kifejezetten fontos a környezetvédelem és a fenntarthatóság, ezért vezettük be a 3 napos törölközőcserét, de természetesen, igény szerint napi szinten is cserélni tudjuk őket. Örülünk, hogy a wellness részlegen jól érezték magukat és megtalálták számításaikat!
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választanak!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. november 20. szombat
2021. november 22. hétfő
Nagyon szépen köszönjük, hogy értékelte szállodánkat és megosztotta tapasztalatait!
Köszönjük, hogy építő jellegű észrevételeivel segíti munkákat. Szeretném jelezni, hogy matraccserére van lehetőség a helyszínen, illetve, előzetes preferenciáikat is figyelembe vesszük a szobabeosztásnál.
Örülünk, hogy mindezek ellenére maximálisan elégedettek voltak, és jól érezték magukat!
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. november 20. szombat
2021. november 22. hétfő
Köszönjük szépen az őszinte értékelést, nagyra értékeljük!
Wellness részlegünkre és játszóházra tett észrevételeit köszönjük, a fejlesztések során figyelembe vesszük őket, bízván abban, hogy legközelebb felhőtlenül tudják élvezni szállodánk szolgáltatásait!
Menünk összeállításánál figyelünk arra, hogy minden vendégünk kedvére járjunk és mindenki megtalálja azt, ami szem-szájnak ingere.
Reméljük és bízunk benne, hogy legközelebb egy felhőtlen élményben lesz részük nálunk, mi erre fogunk törekedni!
Sok szeretettel várjuk Önöket!
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. november 22. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a szuper véleményt! Örülünk, hogy egy jó élményben és névnapban volt részük nálunk!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. november 20. szombat
2021. november 22. hétfő
Nagyon szépen köszönjük, hogy részletesen kifejtette tapasztalatait és élményeit!
Személyzetünk minden tagja arra törekszik, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa szállodánknak, sajnáljuk, hogy ezt nem minden ízben tapasztalhatták.
Örömmel olvastuk, hogy az esti fények elnyertét tetszésüket és hangulatos időt töltöttek a wellness részlegen.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választanak!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. november 15. hétfő
2021. november 17. szerda
Hálásan köszönjük a nagyszerű értékelést és az ajánlást!
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. november 15. hétfő
2021. november 17. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkkal kapcsolatban. Köszönjük észrevételét a kinti medence hőfokával kapcsolatban, mindenképpen továbbítom az illetékes kollégának!
Igyekszünk az étkezések terén is a lehető legjobb élményt nyújtani, reméljük, hogy legközelebb Önök is elégedetten távoznak az étteremből is.
Bízunk benne, hogy kapunk még egy esélyt!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. november 06. szombat
2021. november 07. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a nagyszerű értékelést és a kedves szavakat! Örülünk, hogy szállodánkban a gondtalan pihenés paradicsomát találták meg, legközelebb is nagyon sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. október 29. péntek
2021. november 01. hétfő
Nagyon szépen köszönjük az értékelést! Annak különösen örülünk, hogy kellemes időt töltöttek el nálunk!
Várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. október 15. péntek
2021. október 17. vasárnap
Köszönjük szépen az értékelést!
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Legközelebb is sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. október 03. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük az értékelést és szívből örülünk, hogy kellemesen tudtak nálunk kikapcsolódni.
Örömmel látjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. szeptember 30. csütörtök
2021. október 03. vasárnap
Hálásan köszönjük a kiváló értékelést és az ajánlást! Kifejezetten örülünk, hogy ennyire jól érezték magukat nálunk és jó élményekkel utaztak haza!
Várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. szeptember 19. vasárnap
Köszönjük szépen az értékelést!
Reméljük, hogy legközelebb is minket választanak, és bízunk benne, hogy a parkolás is zökkenőmentesen zajlik majd.
Sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2021. szeptember 10. péntek
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést és a kedves szavakat! Örömünkre szolgált szállodánk vendégeként fogadni Önöket!
Szaunamestereink nevében köszönjük szépen a dicséretet, örülünk, hogy egy kellemes élménnyel gazdagodtak! Nagyszerű, hogy a picik és nagyok is jól érezték magukat nálunk! Nagyon sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Thermal Hotel Visegrád szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Classic családi szoba, Harmónia kétágyas szoba és Prémium kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az idősebb párok, a baráti társaságok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.