Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.6 / 5
KIVÁLÓ
2364
vélemény
4.77
Személyzet
4.70
Tisztaság
4.37
Ár / érték arány
4.56
Kényelem
(szoba)
4.69
Szolgáltatások
4.67
Étkezés
4.69
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (119 darab) számoltuk ki.

Thermal Hotel Visegrád, Visegrád >>

Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Vélemények, értékelések
  
"Senior hét "

2024. december 21. szombat
4.4
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A welness fürdö nagyon csüszik naponta legalább 5 ember esett el A WC elhelyezèse a szobai fürdöszobában rossz egy termetes vagy rokkant rà sem tud ülni
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. december 23. hétfő
Kedves Ákos!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit.

Elnézést kérünk a csúszós wellness fürdő és a szobában található fürdőszoba elrendezése miatt okozott kellemetlenségekért. Folyamatosan igyekszünk törölni a wellness részlegünkben a vizet nagyon sajnáljuk, hogy Önök nem voltak ezzel megelégedve. Az ilyen visszajelzéseket komolyan vesszük, és megvizsgáljuk ezeket az aggályokat, hogy javítsuk létesítményeink biztonságát és kényelmét.

Elkötelezettek vagyunk a folyamatos fejlődés iránt, és értékeljük az értékes visszajelzését.

Üdvözlettel,
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
"Még visszamegyünk!"

2024. december 20. péntek
4.1
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szép a szálloda, bőséges a parkolóhely a parkos udvaron. Finom ételek. Negatív észrevétel: az első vacsorának a vége felé tartottunk, amikor jött a pincér és italt tudtunk rendelni. Tágas, tiszta szoba. Hátrány: az egymás mellé helyezett 2 egyszemélyes ágy a parkettán szétgurult, köszönhetően a görgős lábaknak is. Igaz, nem franciaágyat kínáltak a leírásban. A széles wellness kínálat, a kinti élmény és úszómedencék a szálloda legnagyobb vonzereje.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. december 23. hétfő
Kedves Márta!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk gondolatait a nálunk töltött legutóbbi tartózkodásáról.

Örömmel halljuk, hogy elégedett volt szép szállodánkkal, a bőséges parkolási lehetőséggel és a finom ételekkel. Nagyszerű tudni, hogy élvezte tágas és tiszta szobáinkat, valamint a széles körű wellness lehetőségeket és medencéket is.

Elnézést kérünk az első vacsoránál tapasztalt italok kiszolgálásának késedelme miatt, és a kellemetlenségért, amit az egyszemélyes ágyak szétcsúszása okozott. Visszajelzése felbecsülhetetlen értékű, hogy javíthassuk szolgáltatásainkat.

Várjuk vissza Önt egy újabb kellemes tartózkodásra a jövőben.

Üdvözlettel,
Nagy Dorottya
Guest Relation Manager
"3nap pihenés a Termál Hotel Visegrádban"

2024. december 19. csütörtök
4.4
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon udvarias, szolgálatkész. Tisztaság volt mindenütt, a szellőztetés lehetősége azonban hiányzott (napi 1-2 poloska így is megjelent). Összességében jól éreztük magunkat, szívesen visszatérnénk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. december 20. péntek
Kedves Irén!

Köszönjük kedves értékelését. Örömmel halljuk, hogy értékelte munkatársaink udvariasságát és segítőkészségét, valamint a szálloda tisztaságát. Elnézést kérünk a szellőzés hiánya és a bogarak jelenléte okozta kellemetlenségekért. Visszajelzése fontos számunkra, és figyelembe vesszük, miközben arra törekszünk, hogy vendégeink élményét tovább javítsuk. Örömmel várjuk vissza egy újabb kellemes tartózkodásra.

Üdvözlettel,
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager

Thermal Hotel Visegrád Visegrád kiemelt csomagajánlatai

A Thermal Hotel Visegrád Visegrád ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellnessrészleg és játszóház használattal
  • parkolással
Érvényes: 2026.01.04-ig
268.2 Euró / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
A Thermal Hotel Visegrád Visegrád ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellnessrészleg és fitneszterem használattal
  • sportanimációs programokkal
  • játszóházzal
  • parkolással
Érvényes: 2025.12.23-ig
250 Euró / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
A Thermal Hotel Visegrád Visegrád ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellnessrészleg és fitneszterem használattal
  • programokkal
  • játszóház használattal
  • parkolással
Érvényes: 2026.01.04-ig
298 Euró / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
"Nem megyek többet ebbe a wellness hotelba"

2024. december 19. csütörtök
2.8
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Voltam már régebben ebben a hotelban. Sokkal jobb volt. A szaunában kellemetlen büdös volt. A foglaláskor nagyobb összeget vontak le a kártyámról, mint amennyi az ajánlatban szerepelt. Ez megpecsételte az ott tartózkodásunk hangulatát.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. december 20. péntek
Kedves Bocska!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.

Sajnálattal halljuk, hogy a legutóbbi látogatása nem felelt meg az elvárásainak. Elnézést kérünk a szaunában tapasztalt kellemetlen szagért és a díjak közötti eltérésért. Fontos számunkra visszajelzése, és kivizsgáljuk ezeket az ügyeket, hogy biztosítsuk a javulást.

Értékeljük a visszajelzését, és reméljük, hogy lesz lehetőségünk visszanyerni bizalmát a jövőben.

Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
"A legjobb pihenés és relaxáció a Thermál Hotel Visegrádon!"

2024. december 16. hétfő
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Utólag is köszönjük Önöknek, hogy kellemessé tették ezt a pár napos pihenést. A lakhelyünk rendezett, szép, tiszta volt, külön köszönet a matrac rugalmasságáért,az ágyneműk puhaságáért. Az éttermi szolgáltatás kitűnő volt,bő választék minden alkalommal, figyeltek a korszerű étkeztetésre, a gyümölcs-liget pazar volt! A dolgozók kedvesek, figyelmesek, udvariasak és gyorsak voltak. A wellness részlegről ugyancsak nagyon jót lehet írni, kellemesek voltak a víz hőmérsékletek, az úszómedence nagyon jól kiegészítette a meleg vizes medencéket, mindezt,a szauna használata fokozta. Összességében a belső és a külső impozáns környezet hangulatjavító és gondűző volt! Ha tehetjük,újra meg fogjuk látogatni Önöket.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. december 17. kedd
Kedves Józsefné!

Köszönjük kedves szavait a közelmúltbeli tartózkodásával kapcsolatban a Thermál Hotel Visegrádnál. Örömmel halljuk, hogy kellemes és pihentető kikapcsolódásban volt része nálunk. Nagyszerű tudni, hogy értékelte szállásaink tisztaságát és kényelmét, valamint a matrac rugalmasságát és az ágyneműk puhaságát.

Továbbá örömmel halljuk, hogy éttermünk szolgáltatása megfelelt az elvárásainak, és élvezte a modern étkezési lehetőségek széles választékát. Emellett örülünk, hogy wellness részlegünket is nagyon jónak találta, kellemes vízhőmérséklettel és kiegészítő szolgáltatásokkal.

Várjuk, hogy újra üdvözölhessük Önt egy újabb csodálatos pihenésre.

Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
"Kellemes kikapcsolódást volt számunkra."

2024. december 13. péntek
4.6
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk, a wellness különösen tetszett
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. december 16. hétfő
Kedves Péter!

Köszönjük kedves értékelését.

Örömmel halljuk, hogy kellemes és pihentető élményben volt része nálunk. Nagyszerű tudni, hogy mindennel elégedett volt, és különösen élvezte wellness létesítményeinket.

Várjuk vissza egy újabb élvezetes tartózkodásra.

Üdvözlettel,
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
"Pihentető hétvége, teljes kikapcsolódási lehetőséggel a THERMAL HOTEL VISEGRÁD-ban."

2024. december 11. szerda
4.8
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tettszett, hogy sok kisgyermekes családot láttam, és a gyerekek nagyon jól érezték magukat (gyermek játszóház, stb.). Még kevés helyen hirdetnek 62 év felettiek részére kedvezményes akciót, amit itt találtunk, és ez kedvező lehetőség. A wifi elérhetőség a gyenge jel miatt a tablet és laptop használatot ellehetetlenítette, ezen jó lenne változtatni. A szolgáltatások étkezés, fürdő és wellness magas színvonalú. Ide érdemes jönni pihenni, pláne, ha az időjárás kedvezőbb a gyönyörű környezetben való kirándulásra, sétára.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. december 12. csütörtök
Kedves László!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit a szállodánkban eltöltött pihentető hétvégéről. Örömmel olvastuk, hogy a gyermekbarát kiegészítőink elnyerték tetszését, és hogy értékelték a felsőbb korosztály számára kedvezményes akciónkat is. Nagyra értékeljük, hogy az étkezési és wellness szolgáltatásainkat magas színvonalúnak találta.
Elnézést kérünk a gyenge wifi jel okozta kellemetlenségért, és köszönjük, hogy felhívta rá a figyelmünket. Az Ön visszajelzése alapján törekszünk a szolgáltatásaink javítására.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük.

Üdvözlettel,
Nagy Dorottya
Guest Relation Manager
"Télies időben barátságos hotelben "

2024. december 04. szerda
4.9
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel szépen fel volt díszítve karácsonyi fényekkel már december elején, ez nagyon jó hangulatot keltett. Minden tetszett, sokféle étel közül választhattunk az étteremben, és remek volt a termálfürdő. (Azt sajnos nem mondták nekünk, hogy a fürdőtörülközőt vissza kell vinni oda, ahol adták, és ezért kissé nehezményezték elmenetelkor a recepción, hogy a szobánkban hagytuk.) Kényelmes, jól berendezett, nagy szobát kaptunk. A fürdőszobában a zuhanyfülke is praktikus, biztonságos volt. Összességében nagyon jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. december 09. hétfő
Kedves Miklós!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk kellemes élményeit.

Örömmel halljuk, hogy élvezte ünnepi dekorációinkat és az általuk teremtett hangulatot. Nagyszerű tudni, hogy értékelte az éttermünkben található ételek sokféleségét, és hogy a termálfürdő is az Ön tetszésére szolgált. Örülünk, hogy kényelmesnek és jól felszereltnek találta a szobáját. Elnézést kérünk az esetleges félreértésekért a fürdőlepedők visszaadásával kapcsolatban, jövőben gondoskodunk arról, hogy ez az információ egyértelműen közvetítésre kerüljön.

Nagyon értékeljük visszajelzését, és elkötelezettek vagyunk szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése mellett.

Várjuk vissza Önt egy újabb élvezetes tartózkodásra.

Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
"Thermál Hotel Visegrád ahogy megéltük..."

2024. november 30. szombat
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
Ha előtte olvasva pár kommentet nem foglaltam volna. De kellemes "csalódás" volt. Szoba, személyzet, étel, wellness jó volt. (Hétvégén kicsit ugyan zsúfolt) Szívesen ajánlom, nyugodt kellemes környezet még télen is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. december 02. hétfő
Kedves Imre!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a Thermál Hotel Visegrádról.

Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szobáinkkal, a személyzettel, az étellel és a wellness létesítményeinkkel. Nagyszerű tudni, hogy a nyugodt és kellemes környezetünket a téli időszakban is élvezte.

Köszönjük az ajánlását, és várjuk vissza egy újabb kellemes tartózkodásra.

Üdvözlettel,
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
"Pihenés a Thermál Hotel Visegrádban"

2024. november 17. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Gyönyörű környezetben nagyon kedves, figyelmes kiszolgálással találkoztunk. Finomak az ételek, a Wellness kitűnő és tiszta. Igazán jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. november 18. hétfő
Kedves Zoltánné!

Köszönjük kedves értékelését.

Örömmel halljuk, hogy figyelmes kiszolgálásban volt része, és élvezte a gyönyörű környezetet a Thermal Hotel Visegrádban. Nagyszerű tudni, hogy az ételeket ízletesnek találta, valamint a wellness létesítményeket kiválónak és tisztának.

Várjuk vissza Önöket egy újabb pihentető tartózkodásra.

Üdvözlettel:
Nagy Dorottya
Guest Relation Manager
"Kellemes hétvége Visegrádon."

2024. október 16. szerda
4.4
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A svédasztal választéka nagyon széles volt és az ételek ízvilága kitűnő. A személyzet nagyon jól végezte a munkáját. A wellness burkolata elég csúszós volt. Idősebbeknek nagyon vigyázni kell. A fürdőszoba túl kicsi és kényelmetlen. Összességében nagyon jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. október 24. csütörtök
Kedves Ferenc!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.

Örömmel halljuk, hogy kellemes hétvégét töltöttek nálunk Visegrádon, és élvezték a széles büféválasztékot kiváló ízekkel. Nagyra értékeljük kedves szavait munkatársainkról és szolgáltatásukról.

Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért, amelyeket a csúszós wellness padló és a fürdőszoba mérete okozott. Véleménye értékes számunkra, mivel folyamatosan azon dolgozunk, hogy javítsuk létesítményeinket minden vendég számára. Kollégáink folyamatosan ügyelnek a wellness részleg tisztán tartására és rendszeresen törlik a csúszós felületeket.

Várjuk vissza Önöket szeretettel, hogy újabb nagyszerű élményekkel gazdagodjanak nálunk a jövőben.

Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2024. október 15. kedd
2.8
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Már voltunk itt akkor minden rendben volt.Most a fürdőszoba járólap ragacsos volt.A szauna világban 4 szer szóltunk hogy a gőz nem működik.Vacsoránál 25-30 percet vártunk az italra mire kihozták.Előre jeleztem írásban ételalergiámat figyelembe sem vették ,hol ott nekem írásban visszaigazolták.Összeségében csalódtunk nem ezt vártuk egy 4 csillagos szállodától.
"Remek hétvége volt a pihenéshez!"
2024. szeptember 19. csütörtök
3.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kevéssé voltam elégedett azzal, hogy a medencék mellett a felület mindenütt vizes volt, nem is kicsit. Balesetveszélyes volt én nem láttam, hogy a padlót feltörölték volna. Nem találkoztam centrifugával, a vizes fürdőruha könnyebben száradt volna.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. szeptember 23. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.

Örömmel halljuk, hogy kellemes hétvégét töltött el szállodánkban pihenés céljából.
Köszönjük visszajelzését a medencék melletti nedves felületekről és a fürdőruhák szárítására alkalmas létesítmények hiányáról.
Biztosíthatjuk, hogy foglalkozni fogunk ezekkel a kérdésekkel, hogy vendégeink biztonságát és kényelmét javítsuk.

Értékeljük észrevételeit, és reméljük, hogy a jövőben visszatér hozzánk egy még élvezetesebb tartózkodásra.

Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
"Szuper hétvége a Thermal Hotelben"

2024. szeptember 16. hétfő
5
Fiatal pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép környezetben van a hotel, nagyon finomak az ételek, sok mendence található, kis gyermekes családoknak is kiváló,kisállat is vihető, összeségében minden szuper,ajánlom mindenkinek!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. szeptember 19. csütörtök
Kedves Sándor!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait.

Örömmel halljuk, hogy élvezte a gyönyörű környezetet, a finom ételeket és a rengeteg medencét, amit kínálunk.

Hálásak vagyunk az ajánlásáért, és várjuk, hogy a jövőben újra üdvözölhessük Önt.

Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
"Visegrádi döbbenetek"
2024. szeptember 13. péntek
3.5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Magával a szállodával teljesen elégedettek voltunk.Tisztaság,ételek kifogástalan. Személyzet viselkedése megosztó. Viszont az árak amik szerintünk más szállodákhoz viszonyítva, rettentő magasak!!! (ital árak) Visegrád a csodás látványai ellenére a belépő árak mellett a parkolási díjakat illetően, kissé pénzlehúzás. Értem ezt a Fellegvárnál, a kilátónál meg felháborító.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorottya Nagy - Guest Relation Manager
2024. szeptember 16. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.

Örömmel halljuk, hogy teljes mértékben elégedett volt a szállodánk tisztaságával és az ételekkel. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ezeken a területeken magas színvonalat tartsunk fenn.

Értékeljük a személyzetünkre vonatkozó észrevételeit, valamint feljegyeztük az árakkal, beleértve az italárakat és a parkolási díjakat Visegrád környékén, kapcsolatos aggályait. Visszajelzése értékes számunkra, folyamatosan figyelünk az árainkra, hogy megfelelőek legyenek a régióhoz mérten.

Reméljük, hogy a jövőben lehetőségünk lesz ismét üdvözölni Önöket és egy még jobb élményt biztosítani.

Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2024. augusztus 29. csütörtök
4.5
Fiatal pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves,segítőkész. Meglepő a felújított szobában a fürdőszoba/zuhanyzó kialakítása. Nagyon kicsi,szűk a zuhanyzó a 60-as éveket tükrözi,az a magas zománcos rettenet. Nem is értem,hogy ezt miért hagyták így!?
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. augusztus 30. péntek
Kedves Irén!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét a legutóbbi tartózkodásáról.

Örömmel halljuk, hogy személyzetünket kedvesnek és segítőkésznek találta. Elnézést kérünk azonban a felújított szoba fürdőszobájának/zuhanyzójának kialakítása okozta kellemetlenségekért. Az Ön észrevételei fontosak számunkra, és figyelembe vesszük azokat, miközben tovább dolgozunk vendégeink élményének javításán.

Értékeljük a visszajelzését és reméljük, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk Önt, hogy megmutathassuk a pozitív változásokat, amelyeket bevezettünk.

Üdvözlettel:
Dorka Kiss
Guest Relation Manager
"Visegrádi szép napok a Thermál Hotel Superiorban"

2024. augusztus 17. szombat
5
Család nagyobb gyerekkel
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Végül is mindent kiválóra pontoztam. Talán ellentmondásnak tűnik, de arról a szálloda nem tehet, ami nem tetszett. Nehezen viseltem a rengeteg neveletlen visitozó az úszó medencében labdázó gyerek szüntelen társaságát. Sajnos a 15 éves unokám tanulmányai miatt, akinek ez az élmény nyolcadikos ballagási ajándék volt, nem tudtam más időpontot választani.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. augusztus 20. kedd
Kedves Edit!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk őszinte véleményét. Örömmel olvassuk, hogy általánosságban elégedett volt a szállodánkkal. Sajnálattal olvassuk, hogy gyermekes vendégeink zavarták Önöket a pihenésben. Gyermekbarát szállodaként, főleg a nyári szezonban sok vendégünk érkezik kisgyermekekkel. Igyekszünk mindent megtenni, hogy szinten tartsuk a hangoskodást én minden életkorú vendégünk látogatása kellemes és pihentető legyen.

Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is egy még jobb élményre.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Három nap a Thermál Hotelben"

2024. augusztus 05. hétfő
4.7
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos kevés időt töltöttünk a Hotelban. Összességében minden vendég központú volt, igazán professzionális volt minden. Egyetlen esetet leszámítva: a szoba elhagyására 11-ig volt lehetőség, de az ajtózárat központilag 10.15-kor már letiltották. Az arra járó takarító személyzet segítségét kértük, akik feloldották a zárolást. De ezt az intermezzot leszámítva igazán minden tőkéletes volt. Amikor lehetőségünk lesz rá újra Önöket választjuk. Üdvözlettel: Tajmel László
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. augusztus 09. péntek
Kedves László!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.

Örömmel halljuk, hogy vendégközpontúnak és professzionálisnak találta szolgáltatásainkat. Elnézést kérünk az ajtózárral kapcsolatos kellemetlenségért, és köszönjük a megértését. Visszajelzése értékes számunkra, mivel arra törekszünk, hogy zökkenőmentes élményt nyújtsunk vendégeinknek.

Nagy szeretettel várjuk vissza a jövőben is egy még jobb tartózkodásra.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Remek 4 nap a THV-ban"

2024. július 26. péntek
4.5
Kisgyerekes család
Classic családi szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon baba-és családbarát.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. július 29. hétfő
Kedves Zsófia!

Köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk családbarát környezetével kapcsolatban. Arra törekszünk, hogy vendégszerető és befogadó légkört teremtsünk minden vendégünk számára, beleértve a babás családokat is.

Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Kellemes hétvége Visegrádon!"

2024. július 15. hétfő
4.8
Idősebb pár
Prémium Club Lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Jól éreztem magam, szép környezet, személyzet kiváló, étkezés kiváló /talan csak annyi, hogy egy koffein mentes kávé bizonyára beleférne az árba, a reggelihez az étteremben!/
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2024. július 18. csütörtök
Kedves Gizella!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy szépnek találta a környezetünket és elégedett volt személyzetünkkel. Nagy öröm számunkra, hogy kiemelte kiváló étkezési lehetőségeinket. Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét a koffeinmentes kávéval kapcsolatban, átgondoljuk azt jövőbeli fejlesztéseink során.

Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönhetjük Önt!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Tökéletes kikapcsolódás a Thermal Hotel Visegrádban"

2024. július 12. péntek
5
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Hibátlan nyaralás volt, a szoba gyönyörű, az ételek ízletesek, a személyzet kedves, segítőkész. Egyetlen dolog, amin lehetne javítani: érzékenyebbre kellene állítani a liftet, mert volt rá precedens, hogy még épp beszálltak volna, de a liftajtó be akart csukódni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. július 15. hétfő
Kedves Gyöngyvér!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk nyaralási élményét.

Örömmel halljuk, hogy gyönyörűnek találta a szobát, finomnak találta az ételeket, a személyzetet pedig kedves és segítőkésznek. Nagyra értékeljük visszajelzését a felvonó érzékenységével kapcsolatban.

Örömmel üdvözöljük Önt egy újabb csodálatos tartózkodásra a jövőben.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2024. július 09. kedd
5
Idősebb pár
Prémium Junior Lakosztály
2 éjszakát töltött itt
A fürdőköntös mérete! Aránytalanul nagyok!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. július 12. péntek
Kedves Csaba!

Köszönjük, hogy megosztotta a visszajelzését.

Köszönjük észrevételét a fürdőköpeny méretével kapcsolatban. Legközelebb kérem jelezze nekünk és kapacitásunk függvényében szívesen cseréljük a méretet.

Reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk Önnel.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"A legeslegjobb szálloda"
2024. július 09. kedd
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
A legszebb, legkedvesebb hely nekem Visegrád. Gyerekkoromban sokszor jártunk erre. A szálloda, mely a Lepence vizére épült, minden igényt kielégít! A szobák nagyok és kényelmesek, az ágy rendkívül kényelmes! Az étterem kifogástalan, a személyzet igazán kedves. A wellness a kinti, benti medencékkel pazar. A liftből is remek a kilátás a környező, érintetlen természetre. A szálloda közös terasza pedig a szép virágokkal olyan, hogy nem akar az ember lánya nem tud elszabadulni onnan. Megyünk még!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. július 12. péntek
Kedves Vendégünk!

Köszönjük kedves visszajelzését legutóbbi tartózkodásáról.

Örömmel halljuk, hogy szállodánkat a legszebb és legkellemesebb helynek találta.
Csodálatos érzés tudni, hogy élvezte tágas és kényelmes szobáinkat, valamint kifogástalan éttermünket és barátságos személyzetünket. Örülünk, hogy elégedett volt kinti és benti wellness szolgáltatásainkkal és pazar környezetünkkel.

Szeretettel várjuk vissza egy újabb felejthetetlen élményre a jövőben.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Remek hétköznapok."

2024. június 21. péntek
4.3
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szoba az éttermi kompresszorok mellett volt. A recepció távolabbi szobát adott,jelentősen csökkent a zaj.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. június 23. vasárnap
Kedves Éva!

Köszönjük a visszajelzést.

Elnézést kérünk a szobája közelében fellépő zaj miatti kellemetlenségekért.
Köszönjük megértését, és örülünk, hogy recepciós személyzetünk csendesebb szobát tudott biztosítani Önnek.

Reméljük, hogy mihamarabb ismét üdvözölhetjük Önt és egy tökéletes tartózkodást tudunk majd biztosítani.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Hibátlan felüdülés"

2024. június 10. hétfő
4.4
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden szempontból elégedettek voltunk a szolgáltatásokkal. Nagyon tetszett a szuper parkolási lehetőség, még jobban a kert parkosítása, sok virággal. A wellness rész nagyon jó, nem volt zsúfolt és még úszásra is volt lehetőség. A szoba nagyon kényelmes, tiszta. Az étkezés viszont mindent felülmúlt - ilyen ízekkel ritkán találkozni svéd asztalos étkeztetésnél.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2024. június 11. kedd
Kedves Béla!

Köszönjük, hogy megosztotta visszajelzését. Nagy örömmel halljuk, hogy elégedett volt a tartózkodásával. Örülünk neki, hogy különösen tetszett Önnek a parkosítás és a parkolási lehetőség. Örömmel olvassuk, hogy tökéletes pihenésben volt része szobáinkban és a wellness részlegünkön is egyaránt. Külön köszönet, hogy kiemelte páratlan ételeinket. Nagy szeretettel várjuk vissza egy újabb tökéletes kikapcsolódásra a jövőben.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager

"Röpke pihenés Visegrádon"

2024. június 10. hétfő
5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Az ételek finomak,bőséges a választék,a welness szuper,meleg a víz,tetszett a panoráma lift.Vacsora után a zenés est nagyon jó volt.Semmi negatívumot nem tudok mondani.Biztosan megyünk még.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2024. június 11. kedd
Kedves Adrienn!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Örömmel olvassuk, hogy finomnak találta az ételeinket, kellemesnek a wellness részlegünket és élvezte a vacsora utáni zenés programot. Reméljük, hogy mihamarabb ismét találkozhatunk Önnel!

Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2024. május 31. péntek
4
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
az ágy olyan mint egy gumimatrac a vízen , nehéz felfeküdni és megfordulni rajta
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. június 05. szerda
Kedves István!

Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal olvassuk, hogy az ágyaink nem feleltek meg az Önök ízlésének.
Reméljük, hogy a jövőben újra üdvözölhetjük Önöket és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Bár az időjárás nem kedvezett, azért nagyon kellemes időt töltöttünk a Hotel Thermal Visegrádban."
2024. május 30. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A kert gyönyörű, a szobák tágasak, kényelmesek, az étkezés és a wellness szuper. Egyetlen negatívum számomra, hogy a 11-es út a szálloda előtt megy el, és az egy igen forgalmas út.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. június 05. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, nagyra értékeljük visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy kertünket gyönyörűnek, szobáinkat tágasnak és kényelmesnek találta, valamint étkezési és wellness szolgáltatásainkat élvezte. Megértjük, hogy a szálloda előtti forgalmas út zaja negatívum volt az Ön számára, dolgozni fogunk valami megoldáson a zaj szint csökkentésének érdekében.

Reméljük, hogy a jövőben újra üdvözölhetjük Önt és egy még jobb tartózkodást tudunk majd biztosítani.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Keserű tapasztalat."

2024. május 24. péntek
4.4
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Szobàban szalagparketta volt,nem volt szőnyeg ,ahogy hallottam a kis àllatok miatt.Mi nem vittünk kis àllatot.A hìrdetèsben panoràma kilàtàst hirdettek.Felàrt kèrtek volna a panoràma kilàtàsèrt.Az ètel vàlasztèkos finom izletes volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. május 26. vasárnap
Kedves Gulyás!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.

Örömmel halljuk, hogy tartózkodása alatt ízletesnek és változatosnak találta az ételkínálatunkat. Elnézést kérünk a panorámával és a szoba felszereltségével kapcsolatos esetleges zavarokért. Mivel panorámás szobáink száma limitált, így azokat külön kell foglalni és árban eltérhetnek a többi szobához képest.

Örömmel üdvözöljük Önt a jövőben is és reméljük, hogy egy jobb tartózkodást biztosíthatunk majd.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Frissítő 3 napunk"
2024. május 23. csütörtök
4.6
Család nagyobb gyerekkel
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Általában mindennel meg voltam elégedve. 2 éve már voltunk, így mondhatom, hogy tudtam miért választjuk hová megyünk gyógyulni, pihenni. Mivel nyugdíjas vagyok, 2 unokám jött velem, így az éretségi szünet alatt ők is pihenhettek. A szobában a pótágyat kényelmetlennek találtam, mivel az viszonylag keskeny volt.Lehetne stabilabb matracot betenni, ha már a felszámított díjnál nem tekintjük a 17 évest gyereknek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. május 26. vasárnap
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.

Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és ismét a szállodánkat választották kikapcsolódásra illetve gyógyulásra. Nagyra értékeljük visszajelzését a pótágy kényelmével kapcsolatban, és figyelembe vesszük a jövőbeni fejlesztéseink során.

Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza egy újabb tartózkodásra.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Remek 4 nap a Thermal hotelben Visegradon"

2024. május 11. szombat
4.8
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden kiváló volt csak az ágy volt a mi részūnkre kissé puha. Mi kemenýebb matrachoz vagyunk hozzá szokva.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. május 14. kedd
Kedves Ladislav!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy mindennel elégedettek voltak a tartózkodásuk során. Sajnálattal olvassuk, hogy a matracaink nem feleltek meg az Önök ízlésének. Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük majd Önöket és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Remek kikapcsolódás "

2024. május 03. péntek
4.5
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jo volt! Kiveve a fürdőszoba a zuhanyzo vagy tul regi vagy nem volt jol takarítva! Wellness nagyon jo. Szauna felontesek kiválóak! Reggeli vacsora bő választék! Kedves személyzet!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. május 06. hétfő
Kedves Krisztina!

Köszönjük pozitív visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy összességében jól érezte magát szállodánkban, különös tekintettel a wellness szolgáltatásokra, valamint a reggeli és vacsora széles választékára. Nagyra értékeljük kedves szavait barátságos személyzetünkről.

Nagyra értékeljük visszajelzését, és szeretettel várjuk Önt egy újabb nagyszerű tartózkodásra a jövőben is.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Pihenés a Thermál Hotel Visegrádban"

2024. április 26. péntek
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Csodálatos környezetben van a szálloda. Hangulatos, kellemes a belső berendezése. A wellness tágas, tiszta, minden a pihenést szolgálja. A személyzet előzékeny, kedves mindenki. A konyha kiváló.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. április 29. hétfő
Kedves Zoltánné!

Köszönjük kedves szavait szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk kiválónak találta a konyhát és, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival. Örülünk továbbá, hogy kedves kiszolgálásban volt része munkatársaink által.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2024. április 23. kedd
5
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Értékelésem alapján minden szép,minden jó.Söt nagyon.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. április 24. szerda
Kedves Tiborné!

Köszönjük pozitív visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy kellemes élményben volt része tartózkodása alatt. Az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy fenntartsuk azokat a magas színvonalat, amelyek hozzájárultak az Ön kellemes látogatásához. Szeretettel várjuk Önt a jövőben is.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2024. április 18. csütörtök
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon meg voltam elégedve, bőséges étel választéka, nagyon kedves személyzet.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. április 22. hétfő
Kedves Irén!

Köszönjük, hogy megosztotta a velünk a véleményét. Örömmel halljuk, hogy nagyon elégedett volt ételeink széles választékával és barátságos személyzetünkkel.
Szeretettel várjuk Önt a jövőben is egy újabb csodálatos élményre.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2024. április 16. kedd
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Remek hely csodálatos kilátás "igazi pihenés és kikapcsolódás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. április 17. szerda
Kedves Sándor!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Nagyon örülünk, hogy kellemes kikapcsolódásban volt részük szállodánkban.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választanak.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2024. április 01. hétfő
4.6
Fiatal pár
Prémium családi szoba
3 éjszakát töltött itt
Reggeli lehetne 11.00-ig!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. április 02. kedd
Kedves Zsolt!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Nagyra értékeljük a reggelivel kapcsolatos javaslatát, megfontoljuk a jövőben.
Reméljük, hogy a újra üdvözölhetjük majd Önt és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Kellemes kikapcsolódás."

2024. március 25. hétfő
4.5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos évek óta tartó poloskainváziót nehéz megoldani. A szobánkban is vadásztunk néhányra. Lehet, hogy a dunai oldal kevésbé frekventált.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. március 28. csütörtök
Kedves István!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvassuk, hogy poloskákat találtak a szobában. Igyekezni fogunk lépéseket tenni a probléma megoldására. A természet közelsége miatt ez nehéz folyamat.
Reméljük, hogy lehetőségünk lesz újra üdvözölni Önt, és a jövőben egy még jobb tartózkodást biztosíthatunk majd.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Pihenés a Thermál Hotel Visegrádban"

2024. március 24. vasárnap
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztünk magunkat, a szálloda gyönyörű helyen van, az épület berendezése, a wellness részleg is nagyon tetszetős, kényelmes. A személyzet kedves, figyelmes és előzékeny volt. Az étterem tiszta, kellemes kilátással. Nagyon finomakat ettünk, kiváló a választék. Jól éreztük magunkat, hamarosan visszatérünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. március 26. kedd
Kedves Zoltánné!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát szállodánkban, és élvezte gyönyörű elhelyezkedésünket, kényelmes bútorainkat és kiváló ételválasztékunkat. Fantasztikus tudni, hogy személyzetünk kedvessége és figyelmessége kiemelkedő volt. Reméljük, hogy hamarosan újra üdvözölhetjük egy újabb csodálatos élményre.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Remek feltöltődés a Duna kanyarban."

2024. március 06. szerda
5
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Pazar ellátás és gyönyörű wellness.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. március 07. csütörtök
Kedves Lajos!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy pazarnak találta az éllátást és gyönyörűnek a wellness részlegünket. Reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk majd Önnel.

Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"kényelem, pihenés, feltöltődés !"

2024. február 24. szombat
5
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves, figyelmes munkatársak. Az ételeknél felvolt tüntetve az allergiát okozó termékeknek a száma. Vacsora fogyasztáshoz, kellemes hőfokú tiszta és izesített viz is volt biztosítva. Wellness csodaszép, megfelelő hőmérsékletű medencékkel, szaunákkal.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. február 26. hétfő
Kedves Istvánné!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy kedvesnek és figyelmesnek találta kollégáinkat, és értékelte az ételeknél az allergéneket jelző táblákat. Csodálatos érzés tudni, hogy élvezte wellness szolgáltatásainkat, és megfelelő hőmérsékletűnek találta a medencéket és a szaunákat. Nagy szeretettel várjuk Önt egy újabb kellemes tartózkodásra.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Igazi törzshely"

2024. február 19. hétfő
4.6
Fiatal pár
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Először a szálloda nyitásakor, a 2000-es évek elején, gyerekként jártam itt a szüleimmel. Most már felnőttként, a párommal vagyok visszatérő vendég. Ennek a helynek 3 nagyszerű erőssége van: 1. Személyzet. Talán a brand része is, de kivétel nélkül az összes dolgozó végtelen odaadó, kedves, de nem nyájaskodó. Igazán értenek a vendéglátáshoz. A recepciósok és a szobaasszonyok egytől egyik közvetlenek és segítőkészek bármivel kapcsolatban, a nap bármelyik pontjában. Norbert Úrnak az étteremben mindenkihez van egy kedves, közvetlen személyre szabott szava. A teljes felszolgáló csapat, (de főleg az idősebb urak) kitűnően értenek ahhoz, hogy hogyan teremtsenek kellemes, előkelő, de nem feszengős hangulatot. A spa szolgáltatások is nagyszerűek, de ki kell emelnem a fodrászaton tevékenykedő Julcsit, aki kezei alatt olyan fejmasszázst kaptam, ami hónapok stresszét masszírozta ki a hátamból. A spa részlegen az úszómester úr fáradhatatlanul figyel, hogy melyik élményelemnél ülnek vendégek a medencében, és annak megfelelően indítja a különböző csobogókat. Csakis le a kalappal a társaság előtt:) 2. Étterem: Finom, gyerekek és felnőttek számára egyaránt kielégítő, különleges, de mégis normális kereteken belül mozgó ízek sorakoznak fel reggel is és este is. 3. Wellness: a spa részleg tökéletesen alkalmas (lenne) egy kellemes hétvégi munkából kiszakadós, pihenős alkalomra. És itt jön a "lenne". Sajnos az utóbbi időben a szálloda vendégköre megváltozott. Olyan kisgyerekes családok lepték el a helyet, akik valahogy elfelejtették azt az apróságot, hogy más is létezik rajtuk kívül. Visító, őrjöngő, másokat lefröcskölő, másokat szinte direkt zavaró gyerekek seregével találkoztunk. A szülők pedig... sok esetben még a lovat is adják a csemete alá...Bár azt is meg tudom érteni, ha a hotel stratégiája inkább a gyerekesek felé irányul, de szerintem nagy népszerűségnek örvendene az ötlet, ha a hotel évente 1-2-3 alkalommal gyerek-mentes hétvégét tartana - megkockáztatom, hogy akár borsosabb áron is. Ezen felül még egy megjegyzés: a hotel jelenleg is felújítás alatt van, így valószínűleg hamarosan megoldódik, de igazán ráférne az épületre kívülről egy festés. A medencékben pedig nagyon sok mozaik hiányzik, ezek kicsit illúziórombolóan hatnak egy ilyen szép és kellemes környezetben. Összességében egy nagyszerű hétvégét töltöttünk el idén is itt, biztosan visszatérünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. február 22. csütörtök
Kedves Anna Veronika!

Őszintén köszönjük részletes visszajelzését, és örömmel halljuk pozitív tapasztalatait a nálunk töltött idő alatt. Csodálatos hallani, hogy elhivatott személyzetünk kivételes benyomást tett Önre. Külön köszönet, hogy kiemelte kedves kiszolgálóinkat, Julcsit aki tökéletes masszázst biztosított és figyelmes úszómesterünket. Nagyon örülünk neki, hogy megfelelőnek találta éttermi választékunkat mindenki számára. Hálásak vagyunk a wellness részleg hangulatával kapcsolatos építő jellegű visszajelzéseiért és a gyermekmentes hétvégékre vonatkozó javaslatért. Családbarát szállodaként sokan érkeznek hozzánk gyermekekkel, igyekszünk minden vendégünk számára biztosítani a tökéletes kikapcsolódás lehetőségét, megfontoljuk majd a javaslatait. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük majd és egy teljesen tökéletes élményt tudunk majd Önnek biztosítani.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Kellemes kikapcsolódást"

2024. január 27. szombat
3.9
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Január nem olyan kedvező a természet szépségét illetően. A wellness részleg jó, de sajnos nincs gyógyvizes medence. Nagyon klóros a víz, ami érthető a higiénia miatt, csak kellemetlen. Remek a konyha, változatos, minőségi, és nem zsúfolt .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. január 31. szerda
Kedves Sándorné!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Köszönjük kedves szavait wellness részlegünkről és konyhánk minőségéről. Sajnálattal halljuk, hogy túlzottan klórosnak találta a medencéket, az előírásoknak megfelelően tartjuk őket. Gyógyvizes medencéinkben a lepencei víz található, amelynek számos közismert jótékony hatása van. Többek között, összehúzó és gyulladáscsökkentő hatású víz, mely kalcium mellett magnéziumot és hidrogén-karbonátot, valamint viszonylag kis sókoncentrációjú alkaloidokat is tartalmaz. Reméljük, hogy a jövőben ismét lehetőségünk lesz újra üdvözölni Önt és egy még jobb élményt biztosíthatunk majd.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka ,
Guest Relation Manager
"Hétvége Visegrádon"
2024. január 15. hétfő
3.6
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tetszett a wellness részleg és az étkezés is jó volt. A szoba kilátása nem a Dunára nézett, de télen ez kevésbé volt releváns.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. január 17. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát wellness részlegünkön, és finomnak találta ételeinket. Köszönjük megértését, a szobából nyíló kilátással kapcsolatosan. Legközelebb kérem jelezze, ha nem elégedett a szobája elhelyezkedésével. Lehetőségeinkhez mérten, igyekszünk megfelelni az elvárásainkat és szobacserét biztosítani. Nagyon reméljük, hogy találkozhatunk még Önnel a jövőben és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Maximális elégedettség"

2024. január 15. hétfő
5
Fiatal pár
Prémium Junior Lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Kellemes környezet, gyönyörű hotel, tisztaság, finom ételek, barátságos személyzet, gyönyörű wellnes
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. január 16. kedd
Kedves Tímea!

Köszönjük, hogy időt szakított véleménye megosztására. Örömmel halljuk, hogy élvezte a kellemes környezetet, a gyönyörű szállodánkat és a finom ételeinket. Örömmel olvassuk, hogy barátságosnak találta személyzetünket és gyönyörűnek wellness részlegünket. Nagy szeretettel várjuk Önt vissza a jövőben is.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Mangager
"Thermal Hotel Visegrád"

2024. január 13. szombat
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Ízlésesen, kényelmesen berendezett szoba. Hatalmas folyamatosan működő, “mozgalmas” medencék. Szuper szaunák. Az étteremben udvarias, előzékeny személyzet. Választékos ételek. Ilyen bőséges gyümölcs választékkal még egyetlen bel-külföldi szállodában nem találkoztam. Hálásan köszönjük! Nem a szálloda hatásköre, de sajnálatos, hogy a fellegvárnak a közelébe se tudtunk menni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. január 15. hétfő
Kedves András!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk véleményét. Nagyra értékeljük kedves szavait ízlésesen és kényelmesen berendezett szobánkról, hatalmas és folyamatosan üzemelő medencéinkről, remek szaunákról, valamint az udvarias személyzetünkről. Örömmel halljuk, hogy ízlett az ételek sokfélesége, különösen a bőséges gyümölcsválaszték. Nagy szeretettelvárjuk visszamihamarabb!

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2024. január 12. péntek
4.1
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Szép és kényelmes szálloda, sok jó szolgáltatással, csalódás volt viszont, hogy a Holt tengeri só-fürdő nem működött és 3 nap alatt sem sikerült megjavíttatni.
"A személyzet kedvessége nagyon befolyásolja a vendég közérzetét."

2024. január 12. péntek
4
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A Duna vízállása miatt korábban indultunk, és érkeztünk. A recepción nem túl kedves fogadtatás után leültettek . Vártunk, majd szólnak. Unokával voltunk, aki már türelmetlen volt, látva, hogy az utánunk érkezők már elfoglalták a szobákat. Fél háromkor már érdeklődtünk, hogy szeretnénk tudni mikor lehet menni. Már láthatóan össze voltak készítve a kártyák, de nem szóltak, pedig jól látható helyen ültünk. A welnes kiszolgálószemélyzete sem volt túl mosolygós, vagy kedves. Talán ezen kéne változtatni. Pedig azt hiszem ez nagyon fontos egy hotelben a mosoly és a kedves hozzaállás mindenkivel szemben. Egyébként minden nagyon jó, és szép volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. január 15. hétfő
Kedves Jánosné!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Nagyra értékeljük kedves szavait a szállodánkkal kapcsolatos általános tapasztalatokról. Őszintén elnézést kérünk a bejelentkezés során tapasztalt kellemetlenségekért, valamint a recepció és a wellness-szolgálat munkatársaitól a barátságosság hiányáért. Beszélni fogunk a kollégákkal, hogy a jövőben ne forduljon előhasonló eset. Reméljük, ad még egy lehetőséget, hogy kivételes tartózkodást biztosítsunk Önnek.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
"Kellemes kikapcsolódás."

2024. január 11. csütörtök
4.3
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Udvarias. kedves, a személyzet minden részen. A fürdő szuper. A konyha kiváló, mind a főételek, mind a sütemények tekintetében. De pár észrevétel, ami nem méltó egy superior helyhez: a szoba felületesen takarítva, a vacsorához kihozott ital ára nincs feltüntetve az aláírt számlán és a pincér sem közli - ez így nem korrekt. A szoba kissé hűvös, központilag légkondicionált.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Dorka Kiss - Guest Relation Manager
2024. január 15. hétfő
Kedves István!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk a visszajelzését. Nagyra értékeljük kedves szavait udvarias és kedves személyzetünkről, valamint nagyszerű fürdőszobánk és kiváló konyhai kínálatunk iránti elismerését, beleértve a főételeket és a süteményeket.
Elnézést kérünk a szobája tisztaságával kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért, továbbítottuk az észrevételt a takarító személyzetünknek. A vacsorára kihozott ital árával kapcsolatban elnézést kérünk az esetleges zavarokért. Dolgozni fogunk rajta, hogy a jövőben ne forduljon elő hasonló. Reméljük, hogy a jövőben is újra üdvözölhetjük Önt, és még jobb élményt tudunk majd biztosítani.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Remek volt, de de a rövidített ottlét, érkezés, indulás határideje nekem kevés. (15 óra, 10 óra)"

2024. január 09. kedd
4
Baráti társaságok
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Ami tetszett, az a wellness és az étterem. Ami nem tetszett, az, hogy nem volt tökéletes tisztaság a szobában. Ezen kívül az, hogy a szoba elhagyása és a reggeli 11 órág kéne, hogy legyen. Ugyanis én reggel szeretek wellnessbe menni reggeli előtt és nem rohanni enni és pakolni. Ha már 3 éjszakát kifizet az ember, akkor az utolsó nap is a pihenésé kell, hogy legyen, nem sürgetve szobaelhagyásra. Reggelizni nem tudok korán, mert nem vagyok még éhes, csak 10-fl 11 körül. Előtte pedig úszás. JHa már kérdezték, válaszoltam.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2024. január 15. hétfő
Kedves Szilvia!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy elnyerte tetszését a wellness részleg és az étterem. Nagyra értékeljük észrevételeit a szoba tisztaságával, valamint a kijelentkezés és a reggeli időpontjával kapcsolatban. Biztos lehet benne, hogy visszajelzését komolyan vesszük, és csapatunkkal együtt kezeljük ezeket az aggodalmakat, és átgondoljuk milyen változásokat tudunk bevezetni a jövőben. Örülnénk, ha lehetőségünk lenne hamarosan újra üdvözölni Önt.

Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Thermal Hotel Visegrád szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Thermal Hotel Visegrád korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Classic családi szoba, Prémium Junior Lakosztály és Prémium családi szoba.

Kiknek ajánljuk a Thermal Hotel Visegrád szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a kisgyerekes családok, az idősebb párok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2025 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.