Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét.

4.56 / 5
KIVÁLÓ
1761 vélemény alapján
4.60
Személyzet
4.72
Tisztaság
4.23
Ár / érték arány
4.57
Kényelem
(szoba)
4.57
Szolgáltatások
4.48
Étkezés
4.70
Elhelyezkedés
Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Legújabb vélemények
"Igazi pihenés Visegrádon"

2020. március 19. csütörtök
4.9
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A hotel most is ugyan azt a magas színvonalat nyújtotta, mint korábbi ittlétünk alkalmával. A személyzet nagyon kedves, udvarias és segítőkész. Mindenben segítettek, ha szükségünk volt rájuk és tudnak kedvesen mosolyogni..:). A tisztaság megfelelő, a takarítás rendszeres. Az étterem kulturált, szintén nagyon tiszta. Az ételeik változatosak, ízletesek, mindenki talál a szájízének megfelelőt, nagyon odafigyelnek, hogy ne legyen üres egy kínáló se. A wellness részleg szuper, tiszta, sokféle lehetőség van a kikapcsolódásra, relaxálásra. Az úszómesterek folyamatosan figyeltek, hogy a különböző medencei élményeket tudjuk használni, nem állították le 15-20 percenként, mint egyéb helyeken. A környék csodaszép, sok lehetőség van kikapcsolódni, kirándulni. Az egyetlen negatív tapasztalatunk, hogy szerettünk volna biliárdozni, amire a lehetőség adott volt, de.. Az asztal 100 ft-os érmével működik, viszont a játékhoz szükséges kellékek töröttek, hiányosak és használhatatlanok voltak, ezáltal sajnos élvezhetetlen, játszhatatlan. Ez elég lehangoló, a hotel színvonalát tekintve pedig érthetetlen is. Összességében továbbra is nagyon elégedettek vagyunk és tervezzük a visszatérést egy újabb pihenésre.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 29. vasárnap
Kedves Lívia! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam észrevételét melyben megelégedettséggel nyilatkozik szállodánkról. Észrevételét köszönöm, mely a billiárd asztal minőségére vonatkozott. Tájékoztatom, hogy észrevételét továbbítottam az illetékes Kollégának és a kellékek beszerzése már folyamatban vannak. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager

2020. március 14. szombat
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
"Nagyon jól éreztük magunkat. "

2020. március 13. péntek
4.4
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Dunára néző szobák kissé zajosak. Nagyon behallatszik a 11-es forgalma és a vonat. Nyitott ablaknál nem lehet aludni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 29. vasárnap
Kedves Anna! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálom, hogy a Duna oldalon lévő szobánk nem nyerte el az Ön tetszését, kérem legközelebb észrevételét jelezze Kollégáimnak, hogy lehetőségünk legyen a szobacsere felajánlására. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager

Thermal Hotel Visegrád Visegrád csomagajánlatai - 13 ajánlat

megnézem ▼

"Igazi wellness élmény"
2020. március 07. szombat
4.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba nagyon ízléses, a kilátás szép volt. A wellness részleg és az ellátás átlagon felüli és finom volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 29. vasárnap
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper Wellnes a Thermál Hotel Visegrád-ban!"

2020. március 06. péntek
4.6
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Thermál Hotel Visegrádot, csak ajánlani tudom mindenkinek! Tiszta, rendezett a szoba, wellness, fürdő. Akár családoknak gyerekekkel is szuper, gyerekmedence, játszó szoba. Mi a Barátainkkal voltunk, nagyon jól éreztük magunkat. A fürdő tiszta,rendezett. Amit egy kicsit hiányoltunk a kinti medencék hőfoka lehetne melegebb így a hidegebb napokon.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 29. vasárnap
Tisztelt Pipoly Lászlóné Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermál Hotel Visegrád ....Visszajövünk !!"

2020. március 05. csütörtök
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Összességében nincs kivetni valóm csak egy megjegyzés amit több wellness hotelben felvetettem ,eredmény nélkül és gondolom nem csak nekem kellemetlen. Hogyha a wellness részleg tele van(és gyakran így van) természetesen nincs annyi nyugágy ,mint igénylő(nincs is szükség többre,sőt !) .Szaunázás után nincs hova lepihenni hiszen fürdőköpenyek ,törölközők "pihennek" az ágyakon -úgymond foglalják,kb 90-95 % ban.(Egy délutánt rászántam és lemértem !!!!) Megoldás: nem foglalni az ágyakat,köpenyt,törölközőt fogason tárolni így mindig lenne szabad ágy mindenkinek ,hiszen tényleges pihenésre nagyon rövid ideig használják.(Volt ahol bevezették és működik !!) Ezt (mivel sajnos majdnem általános) nem negatívumként írtam hanem jobbítási szándékkal,mint visszatérő vendég. Tisztelettel: G.S.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 29. vasárnap
Kedves Sándor! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy visszatérő Vendégünkként írta meg észrevételét, melyet ezúton is köszönök. Tájékoztatom, hogy észrevételét továbbítottam az illetékes Kolléga részére. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"3 nap Visegrad Thermal Hotel"

2020. március 05. csütörtök
4.6
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves,udvarias szemelyzet,etteremben italvalasztek szükös/ nincs szoda,visegradi helyett csak theodora asvanyviz, Sima viz sincs kikeszitve....
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 29. vasárnap
Kedves Tamás! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm szépen észrevételét mely Kollégáim udvariasságára vonatkozott. Éttermünkben, az asztolkra valóban nem készítünk ki előre, fogyasztásra szánt vizet, azonban kérésre, pohárba kitöltve természetesen bármikor szervírozunk. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szökőnapi Wellness"

2020. március 03. kedd
4.9
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szoba rendben volt, hiányoltam a külön zuhanyzót, a wc pedig szűk helyre volt beépítve ! Mindent figyelembe véve azért nagyon jól éreztük magunkat a feleségemmel !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 29. vasárnap
Kedves Sándor! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálom, hogy szállodai szobánk fürdőszobája nem nyerte el az Önök tetszését. Örömmel olvastam, hogy ettől függetlenül elégedettek voltak a szállodánk által nyújtott szolgáltatásokkal. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2020. február 28. péntek
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A vártnál sokkal jobb és minőségibb. Az ételválaszték bőséges, nagyon ízletes. A wellness részleg makulátlanul tiszta, kényelmes. Remek hely az igazi pihenésre!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 11. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes pihenés, kikapcsolódás, csodálatos környezetben!"

2020. február 27. csütörtök
4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jó szálloda, kedves kiszolgálás, ellátás. Mivel a várostól nagyon kiesik, jó lenne beállítani egy mikrobuszt, ami félóránkként (de. 10 du. 18 között) a vendégeket szállítaná a hotel és a vár között, a városban egy-két helyen megállva (akár térítés ellenében).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 11. szerda
Tisztelt Keresztély Dezsőné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm szépen, hogy időt szánt arra, hogy észrevételeit megossza Velünk! Tájékoztatom, hogy szállodánk előtt található buszmegállóból óránként indulnak buszok a városközpontba és vissza. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2020. február 25. kedd
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tökéletes hely azoknak, akik egy kellemes, nyugodt környezetben vágynak pihenni. A hotel azon kevesek közé tartozik, ahol kisgyerekes családok, fiatal szerelmesek, pihenni vágyó felnőttek, idős társaságok, valamint baráti társaságok egyaránt megtalálják a helyüket. A wellness és a sauna park változatos rekrációs lehetőségeket kínál. Az étterem kínálata bőséges, az ételek közt találhatunk ínyenc és egyszerűbb ízeket is, de vegán opciót is választhatunk. Hétvégén tudnak kellemetlen helyzetek adódni a szűkös parkolóhelyek miatt. Köszönjük szépen a kellemes hétvégét:)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 11. szerda
Kedves Veronika! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm szépen, hogy időt szánt arra, hogy észrevételeit megossza Velünk! Az Ön megelégedettség a lehető legnagyobb kitűntetés szállodánk számára. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Minden jó volt !"

2020. február 24. hétfő
4.5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden téren elégedettek voltunk,ami a szobát,wellness és kiszolgálást illeti ! A reggeli pékáru kínálat lehetne választékosabb !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 11. szerda
Kedves Lívia! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm szépen, hogy időt szánt arra, hogy észrevételeit megossza Velünk! Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Nagyon jól éreztük magunkat. "

2020. február 20. csütörtök
4.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Zavaró volt a külsősök jelenléte a wellnes részlegben.
"Májusban újra jövünk !"

2020. február 20. csütörtök
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat a Thermálban. Unokáinkkal voltunk. A külső élménymedencében a sodró- és a hullámmedencékben töltöttünk sok időt a belsőben pedig szinte mindent kipróbáltunk. A wellnes részleg nagyon szép, tiszta, változatos a szaunavilág. A személyzet rendkívül kedves, szolgálatkész. Az ételek ízletesek, bő a választék. Jó lenne, ha délután is lehetne egy vízitornát beiktatni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 11. szerda
Kedves György! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm szépen, hogy időt szánt arra, hogy észrevételeit megossza Velünk! A délutáni vizitornára tett észrevételét továbbítottam Kollégám részére. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2020. február 19. szerda
3.6
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szobák felújításra szorulnak, a wi-fi gyakran használhatatlan.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 11. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes feltöltődés Visegrádon"

2020. február 10. hétfő
4.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A központi fűtés nagyon hangos, és túl meleget csinált számunkra. szabályozni nemigen lehetett, így elzártuk és kinyitottuk éjszaka az erkélyajtót. A wellness szolgáltatások és az étterem kiváló, a személyzet gyors, udvarias, segítőkész.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 11. szerda
Kedves Csaba! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm szépen, hogy időt szánt arra, hogy észrevételeit megossza Velünk! Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes napok"
2020. február 08. szombat
5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az ètelek finomak, bősèges valasztèk, a wellness-masszás rèsz nagy,nagy a tisztaság, a szemèlyzet közepesen motiválatlan aminek biztos megvan az oka, de nagyrèszt kedvesek, segítőkèszek.Szoval 5*
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 11. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Tavaszindító Visegrádon"
2020. február 07. péntek
4.5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon elégedettek voltunk mindennel. Az étteremben a választék csodálatos volt. Az ételek finomak voltak. Bőséges, igazi magyaros ízek voltak. Szerintem minden igényt kielégítő a választék. Egészséges, könnyű ételek választéka is nagy. A felszolgáló személyzet nagyon udvarias, de nem tolakodó.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 11. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm szépen, hogy időt szánt arra, hogy észrevételeit megossza Velünk! Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes 3 napot töltöttem a szállodáb an, fen tiek nem rontották el az örömömet,de lehetne javítani, hogy még jobb legyen."

2020. február 01. szombat
4.3
Prémium kétágyas szoba egyfős használatra
3 éjszakát töltött itt
A szálloda egészben véve kellemes, gyönyörű helyen van.A medencék/vizek nagyszerűek, a nyitott medencék télen is nagyon hangulatosak.Minden helyiség tágas, levegős.Tökéletes az internet hozzáférés. Ami kevésbé tetszett: 1) a törülközőcsere rendszere: 3 naponta lehet cserélni az egy db (eléggé viseltes) frottirtörülközőt, lényegében nincs mibe törülközni az uszodá ban: ha első nap elhasználom a törülközőt, nem tudom letakarni vele az ágyat, másnapra vagy megszárad vagy nem, stb.Egy 4+ szállodának nem szabad ilyen kicsinyesnek lenni, bele kell férni az esetleges veszteségnek. 2) A medencéknél az ágyak túl szorosan vannak egymás mellett (pl.a termál m edence partján) nem is lehet leülni kényelmesen, és túl közel vannak az idegenek egymáshoz. 3) az úszómesterek nem ügyelnek a rendre : vannak, akik beugrálnak a vizbe, a gyerekek fülsértően visitanak.Egyszer sem láttam, hogy valakikt figyelmeztettek volna. A kinti medencékre nem felügyel senki. 4) nincs londiner rendszeresítve : úgy kértek meg egy pincért/munkatársat, hogy v igye a bőröndöket ( kétségtelenül megoldották, de szivesség árán) 5) a hétköznap esték nagyon unalmasak : nincs semmi szervezett lehetőség egy kis kikapcsolódásra: a legtöbb hirdetés hétköznapra vonatkozik, a szálloda ezekkel a vendégekkel van főleg tele, elvárható lenne egy kis gondoskodás a szórakoztatásukról, v agy pl. kirándulásokról. 6) A vizitorna - n agyon gyenge volt : a meghirdetett 20 perc helyett 10 perc, elég lelketlen fiatalember tartotta.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 11. szerda
Kedves Zsuzsanna! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Nagyon sajnálom, hogy szállodánk fürdő részlege és a pihenő ágyak elhelyezése nem nyerte el tetszést. Azon állítását, mely szerint a kinti medencéket senki sem felügyeli visszautasítom, mivel úszómestereink folyamatosan ellenőrzik a medencéket az úszómesteri pultra kihelyezett monitorokon keresztül!
Arra vonatkozóan, hogy a törölközőket 3 naponta cseréljük tájékoztatom, hogy környezettudatos tevékenységünket a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége örökös „Zöld Szálloda” díjjal tüntette ki. Törölköző 3 naponta történő cseréje megfelel a négy csillag superior besorolás kritériumainak, mely kritériumok meglétét a Hotelstars Union folyamatosan ellenőriz. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes téli kikapcsolódás"

2020. január 30. csütörtök
5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szállás nagyon szép helyen van, télen is jól megközelíthető. A szoba tiszta és kulturált, tágas terasz volt hozzá. A wellness részleg nagy, igényes, sokoldalú és tiszta. Mindenki talál magának megfelelő hőmérsékletű medencét. Az ételek finomak és bőségesek, a szálloda dolgozói kedvesek és segítőkészek. Téli pihenésre nagyon szuper volt. Következő alkalommal biztos, hogy másik irányba néző szobát fogunk kérni, még ha drágább is, mert a Duna kanyar gyönyörű.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 04. szerda
Kedves Adrienn! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm szépen, hogy időt szánt arra, hogy észrevételeit megossza Velünk! Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2020. január 26. vasárnap
4.1
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Több alkalommal jártunk itt. Véleményünk szerint az éttermi választék és az ételek minősége nem éri el a korábbi színvonalat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 04. szerda
Kedves András! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánk éttermében szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Az éttermi kínálatunkra vonatkozóan minden esetben salátabárt, 4 féle hideg előételt, kétféle levest, legalább négyféle főételt kínálunk, melyek közül egy szárnyas, egy négylábú, egy hal, egy vegetáriánus fogás. Továbbá kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy ezen ételek tükrözzék a hagyományos magyar és a nemzetközi konyha ízvilágát. Nagy hangsúlyt fektetünk a különleges igények kielégítésére (allergia és ételérzékenységek, valamint kímélő ételek). Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"majdnem megüti a 4 csillagot"
2020. január 16. csütörtök
3.3
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
többször voltunk már a szálloda vendégei, most nem voltunk megelévedve Wellness részben nem volt elég meleg a viz sem kivéve a két meleg vizes medencét. Sajnos meg is fáztam. Többen is jelezték ,hogy nincs elég meleg! A személyzet kedves, kivéve egy pincért az étterben. Kioktato volt és arrogáns Ennek többen a tanui is voltak és panaszt tettek a terem főnöknél. Remélem a jövőben figyelmesebb és kicsit szinvonalasabb ellátásban lesz részünk, .mert még szivesen mennénk a hotelba Tisztelettel
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 04. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. A felszolgálóval történt kommunikációra vonatkozóan, sajnálattal értesültem arról, hogy minden törekvésünk ellenére, mely az egyénre szabott kifogástalan kiszolgálást helyezi előtérbe, Önöket ilyen kellemetlenség érte a Thermal Hotel Visegrád szállodában. A megemelkedett vendéglétszámra való tekintettel szállodánk aznap külsős felszolgálókat is alkalmazott a vendégek a gördülékeny kiszolgálása érdekében. Az adott napon beosztásra kerülő külsős munkavállalók köre a munkaerőt kölcsönző cég által kerül kiválasztásra. Tájékoztatom, hogy az Önök esetében a felszolgáló nem a szállodánk saját alkalmazottja volt. A kommunikációjában adódott problémáról tájékoztattam a munkaerő kölcsönző cég vezetőjét és felhívtam figyelmüket a minőségi és körültekintőbb munkavégzésre annak érdekében, hogy a jövőben ehhez hasonló félreértések ne fordulhassanak elő szállodánkban. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper napok a Visegrádi Thermál Hotelben"

2020. január 16. csütörtök
5
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jó a szauna, a kiszolgálás, tiszta szobák, nagyszerű kilátás a Dunára.Az étkezésnél egészséges ételek is szerepeltek. Jó az úszó medence. Mindenkinek ajánlom, kisgyermekes családnak és idős pároknak is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 02. hétfő
Kedves Balázs! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időtszakított arra, hogy észrevételit megossza Velünk. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2020. január 10. péntek
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kiváló welness részleg, remek konyha.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 02. hétfő
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes szálloda"

2020. január 09. csütörtök
4.6
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szaunalepedők áthelyezése nem praktikus.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. március 02. hétfő
Tisztelt Weh Günterné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Az Ön által leírt észrevételt továbbítottam az illetékes Kolléga részére. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kisgyerekek, szülők, nagyszülők évvégéje "

2020. január 02. csütörtök
4.6
Classic kétágyas szoba
Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kisgyerekekkel voltunk ott, nagyon jó gyerekprogramokat szerveztek nekik délelőttre és délutánra is. A szülők a termálfürdő mellett a squash és a szaunaprogramokat kedvelték leginkább.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. február 05. szerda
Kedves Endre! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Wellness hétvége magyarországon "

2019. december 31. kedd
4.3
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szoba, a nyújtott szolgáltatás a kategóriájának megfelelő volt. Kár, hogy az étkezéshez tálalt szeletelt friss zöldségek közé az előző napról megmaradt zöldségek is be lettek keverve. Ez a tapasztalat eléggé lehangoló volt. Gondolom, hogy a konyhai személyzet vagy a konyhafőnök szukseges helyreigazításával ez kijavítható.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. február 05. szerda
Kedves Tihamér! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Észrevételét továbbítottam az illetékes Kollégának, melyet ezúton is köszönök, hogy megosztott velünk! Bízom benne, hogy a fentiek ellenére jövőben ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek hetvege volt Thermal Hotel Visegradban"
2019. december 30. hétfő
4.5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jo volt a furdo es a szauna resze a szallodanak. Sajnos a finn szauna szelloztetese nem volt kellokeppen megoldva. A felöntes nagyon erdekes es jo minusegu volt. Az etelek finomak, valtozatosak, viszont a vegetarianus etelek a salätäkban kimerult.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. február 05. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy a fentiek ellenére jövőben ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Jó wellness, modortalan személyzet "

2019. december 25. szerda
3.6
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Jó nagy wellness részleg finom kajákkal, viszont a személyzet modorán lenne mit csiszolni különösen a pincérekén és a recepción. A szoba teljesen átlagos volt, én kicsit többet vártam egy 4* superiortól. Amúgy összesegeben rendben volt a hely.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. január 27. hétfő
Kedves Illés! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálattal olvastam, hogy minden törekvésünk ellenére, mely az egyénre szabott kifogástalan kiszolgálást helyezi előtérbe, Önöket ilyen kellemetlenség érte a Thermal Hotel Visegrád szálloda éttermében. A megemelkedett vendéglétszámra való tekintettel szállodánk gyakran külsős felszolgálókat is alkalmaz a vendégek a gördülékeny kiszolgálása érdekében. Az adott napon beosztásra kerülő külsős munkavállalók köre a munkaerőt kölcsönző cég által kerül kiválasztásra. Tájékoztattam a munkaerő kölcsönző cég vezetőjét és felhívtam figyelmüket a minőségi és körültekintőbb munkavégzésre annak érdekében, hogy a jövőben ehhez hasonló eset ne fordulhasson elő szállodánkban, továbbá kértem éttermi Kollégáimat, hogy ezekben a helyzetekben hívják fel a Kolléga figyelmét a megfelelő stílus képviselésére. Köszönöm, hogy észrevételét megosztotta, és bízom benne, hogy a jövőben ismét szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. december 24. kedd
4.3
2 éjszakát töltött itt
A wellness részlegen mar tavaly is tapasztalt hibák(többnyire a csapok, élményzuhanyok nagyrésze félig meddig működik) továbbra is fennáll, egy kb max 100.000 ftos javítás hiánya rossz érzetet kelt. Ételek szuperek, ágy kényelmes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. január 20. hétfő
Kedves Zita! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánk fürdőrészlegén szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy a fentiek ellenére jövőben ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
",kellemes pihenes"

2019. december 20. péntek
4.3
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Zavaro volt a klima hangos zugasa foleg ejsza
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. január 20. hétfő
Kedves Emília! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Tájékoztatom, hogy foglalását visszanézve sikerült a szobát beazonosítani, melyre Ön az észrevételt tette. Műszaki igazgató Kollégám az Ön által leírtakat kivizsgálja. Köszönöm, hogy észrevételével hozzájárult a minőségi szolgáltatásra való törekvésünkhöz. Bízom benne, hogy a fentiek ellenére jövőben ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper pihenős napok"
2019. december 09. hétfő
4.6
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett minden, igazán pihenésre való hely. Egy megjegyzésem lenne, mégpedig, hogy a vacsorához azért valami kancsó víz járhatna egy ilyen színvonalú szállodában.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. december 23. hétfő
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm szépen, hogy megosztott velünk pozitív észrevételeit. Szállodánk éttermében kancsós víz nem, de pohárszervízben térítésmentesen kérhető víz. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes hétvége"

2019. december 02. hétfő
4.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Összeségében minden rendben volt,kedves személyzet,finom ételek,stb.Ajánlani tudom mindenkinek. Apró kifogás,az ágy mazrac kicsit puha volt,de olvastam, kérhettem volna cserét keményebbre.Ami viszont döbbenetes volt,a fürdőszobában egy rozsdás megkopott szemetes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. december 23. hétfő
Kedves Judit! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm szépen, hogy megosztott velünk pozitív észrevételeit. A fürdőszobai szemetes állapotára tett észrevételét köszönöm. Tájékoztatom, hogy a szemetes cseréje megtörtént és felhívtam a Kollégák figyelmét a minőségibb munkavégzés fontosságára. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper pihenés Visegrádon"
2019. november 30. szombat
4.9
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Több szállodában voltunk már, de a wellnes részleg (élmény lehetőségek) minden eddigit felülmúlt. Talán az étkezésnél a választék volt kevesebb mint máshol, de ez nem vett el a pihenés értékéből, mindig tudtunk kedvünkre valót választani.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. december 23. hétfő
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm szépen, hogy megosztott velünk pozitív észrevételeit. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Emberségből példa, ételválasztékból és minőségből minta"

2019. november 30. szombat
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda gyönyörű környezetben helyezkedik el,pazar kilátással a Dunakanyarra.Az ételek választékosak ízletesek bőségesek osztályon felüliek voltak. A személyzet udvarias segítőkész volt.A Vacsoránál egyik szülő jelezte a személyzetnek,hogy rántott húst és sült krumplit szeretne gyermeke enni,noha az nem szerepelt a választékban és tíz percen belül megkapták a kért ételt.Párommal még nem tapasztaltunk ilyet egy szállodában sem.Emberiességük segítőkészségük példaértékű volt. A szálloda tisztasága,rendezettsége is nagyon rendben volt,csak ajánlani tudom mindenkinek.Köszönjük!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. december 23. hétfő
Kedves József! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm szépen, hogy megosztott velünk pozitív észrevételeit. Az Önök megelégedettsége a lehető legnagyobb kitüntetés szállodánknak. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Termálvizes wellnesst akartunk"
2019. november 29. péntek
4.4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Összességében meg voltunk elégedve. Amit hiányoltunk: Nem volt szabadtérben melegvízű termál medence (35 fok körüli), csak hűvösebb élménymedence.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. december 23. hétfő
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm szépen, hogy megosztott velünk pozitív észrevételeit. Nagyon sajnálom, hogy a kinti medencénk hőfokát Ön hidegebbnek találta, mint ahogy azt várta! Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. november 27. szerda
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden szuper volt, a wellness részben a víz és a levegő hőmérséklete lehetett volna 2-3 fokkal melegebb. Egész napos tartózkodás esetén hideg.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. december 23. hétfő
Tisztelt Sréder Tiborné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm szépen, hogy megosztott velünk pozitív észrevételeit. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Felejthetetlen 3 nap a Thermál Hotel Visegrádban!!!"

2019. november 08. péntek
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szállás kényelmes, barátságos szobában történt, a fürdő és wellness részleg kiemelkedő szolgáltatásokat nyújtott, az étterem bőséges, választékos és finom ételeket kínált. A személyzet udvarias és segítőkész volt. Biztosan visszatérünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. november 28. csütörtök
Tisztelt Rados Lászlóné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm szépen, hogy megosztott velünk pozitív észrevételeit. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Visszatérünk :)"

2019. november 01. péntek
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kellemes és nyugtató a sok medencében az időtöltés, az élményelemek folyamatosan működnek. Az ételekben nagy a választék és ízletesek. A személyzet kedves. Két estét töltöttünk unokáinkkal a szállodában és nagyon tetszett, hogy a gyerekek esti "szórakoztatására" is gondoltak. Bűvészshow volt egyik este, és érdekes "Mi folyik itt?" vizes kísérletek másik este. Tudom ajánlani minden korosztálynak. Mi visszatérő vendégek vagyunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. november 28. csütörtök
Kedves György! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam elismerő szavait melyet mégegyszer köszönöm, hogy megosztott velünk. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Jól éreztük magunkat Visegrádon"

2019. október 29. kedd
4.5
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tetszett maga a szálloda és környéke,az ételek, a tisztaság, nem tetszett viszont,hogy az ágyak eléggé ki voltak már feküdve illetve, az úszó medence vize rendesen hideg volt, így senki nem használta. Mivel termálvizük van, nem nagy dolog lett volna 2-3 fokot emelni rajta.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. november 28. csütörtök
Kedves József! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Nagyon sajnálom, hogy szobai ágymatracra vonatkozó észrevételét nem jelezte recepciónkon. Ha ezt jelzi, Kollégáim azonnal matrca cserét tudtak volna javasolni, ami maximum 10 percet vett volna igénybe. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"4 nap a visegrádi Thermál Hotelben"
2019. október 27. vasárnap
4.5
Prémium kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Összességében jól éreztük magunkat. Azonban volt pár negatív észrevételünk: Sok négycsillagos szállodában jártunk Magyarországon, de ilyen nagyon drága ital árakkal még sehol sem találkoztunk, mint itt. Ezen kívül az ételek színvonala is jelentősen eltérő volt a különböző napokon, ami lehet hogy esetleg az adott napi séfnek volt köszönhető. Ezen kívül a wellness részlegben a járólap életveszélyesen síkos.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. november 28. csütörtök
Tisztelt Hölgyem/Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Nagyon sajnálom, hogy a szállodánk besorolásának megfelelően kialakított italárunkat magasnak találta. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek napok a Thermál Visegrád Hotelben!!!"

2019. október 25. péntek
4.8
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Csodás 4 napot töltöttünk el, minden és mindenki szuper volt, a kutyákra is gondoltak, a kertben nylon zacskó, szemetes volt, és víz is kikészítve, a szauna világ csodás volt a merülő medencével nagyon jó, köszönjük a sok finom ételt és kiszolgálást az étteremben. Remélem eljutunk újra ide máskor is!!! Köszönet!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. november 28. csütörtök
Tisztelt Szabó Györgyné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"4 nap a szállodában"

2019. október 25. péntek
3.8
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szállodában szobákat újítottak fel, amelyről előre nem tájékoztattak. A liftet többnyire az ott dolgozó munkások használták, anyaghordásra. Az egyik lift használatnál amikor éppen a gipszkarton lapokat pakolták, rácsukódott a csuklómra az ajtó, sérülést okozva. A recepción jeleztem, de nem foglalkoztak vele. A wellnessnél lévő egy szem mosdó, zuhanyzó, wc együttes koszos és mérhetetlenül büdös volt. Az étterem személyzete kedves, és kifogástalanul dolgozik. A recepció nem állt a helyzet magaslatán, 10.hó 24-én délelőtt csak egy hölgy volt munkában, aki nem győzte egyedül, 15 perc várakozás után tudtak csak reklamálás után a kijelentkezéssel foglalkozni. Már jártunk a szállodában máskor is, de ilyen negatív dolgokat még nem tapasztaltunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. november 28. csütörtök
Kedves Péter! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Vendégeink még a szobájuk elfoglalása előtt, bejelentkezéskor tájékozódtak a szállodánkban folyamatban lévő felújításról, mivel az erről szóló tájékoztató a recepció pulton és a liftekbe is kihelyezésre került. Nagyon sajnálom, hogy Ön a szállodánkban található négy lift közül azt használta, mellyel munkavállalóink is közlekedhetnek. Tájékoztatom, hogy a négy lift közül kettő kizárólag a vendégeink részére üzemel, míg a másik kettőt valóban Kollégáink is használhatják. Wellness részlegünkön összesen négy zuhanyzó- mosdó fülke található, míg zuhanyzásra ezen kívül a medencetérben is több lehetőség van, sajnálom, hogy Ön egy zuhanyzót és mosdót talált wellness részlegünkön, azonban a tisztaságra vonatkozó észrevételét továbbítottam az illetékes Kollégák részére és felhívtam figyelmüket a gyakrabban történő ellenőrzésre és esetleges takarításra. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes pihenés"

2019. október 24. csütörtök
4.6
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Remek kiszolgálás! Ízletes és változatos ételek. A szaunamesterek profik és segítőkészek. Az egész komplexum tiszta és rendezett volt. -egyedüli negatívum ( kisbetűs) a tepidáriumban a pihenő ágyak kényelmetlenek. Legközelebb is jövünk!! Fiatal pár(62+)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. november 28. csütörtök
Kedves László! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam szállodánkra vonatkozó elismerő szavait, melyet mégegyszer köszönöm, hogy megosztott Velünk. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Visegrádi nyugalom"

2019. október 05. szombat
4.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Jól működő szálloda visszatérő vendégek vagyunk ajánlom bárkinek Jó lenne ha a napi hírlap ,esetleg könyv árusítást megoldaná a sz álloda mert gondot okoz mindezért naponta kocsival bemenni a városban
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 31. csütörtök
Kedves Szilvia! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Szállodánk bárjában és a wellness recepcióján minden nap friss napilap található, amit Vendégeink részére készítünk ki. Jelenleg felújítás alatt áll, de a recepcióval szemben található egy üzlet, ahol szintén található napilap. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. szeptember 29. vasárnap
4.6
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett a hotel, a Wellness nagyon jó volt a víz kellemes volt és tiszta! A szemèlyzet kedves ès illedelmes volt! Az ètelek finomak voltak ! Mindent összevetve jól èreztük magunkat!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Kedves Barbara! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kikapcsolódás a Thermál Hotelben."

2019. szeptember 26. csütörtök
4.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Másodszor jártunk itt a párommal. Ugyan az a kiszolgás és kényelem várt minket mint 4 évvel ezelőtt. A wellness részleg szuper. Az étterem hangulatos a felszolgálók udvariasak, segítőkészek. Köszönjük, hogy itt lehettünk. :)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Kedves Ibolya! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek napok a Thermál hotel Visegrádban."

2019. szeptember 25. szerda
4.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kiváló volt minden nagyon megvoltunk elégedve ha lehetőségünk lesz visszatérünk. Most már tudjuk a puha ágy miatt szólni kell.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Tisztelt Dr. Sümegi Sándorné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Az ágymatrac típusát ha már a foglaláskor jelzi, akkor Kollégáim már előre úgy készítik Önnek össze az ágyat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek 3 nap a visegrádi Thermal Hotelban."

2019. szeptember 21. szombat
4.6
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép maga a hotel, a szolgáltatások praktikusak, nekem leginkább a wellness részleg tetszett, mivel nagyon szeretek fürödni, Az étkezés osztályon felüli volt, a szobában is nagyon jól lehetett pihenni, bár az ebéd lehetőséget egy kicsit "borsosnak" találtam, ezért a városban ebédeltünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Kedves Sándor! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes névnap."

2019. szeptember 18. szerda
4.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Ez volt az első alkalom, hogy a szálloda vendégei voltunk. Nagyon jól éreztük magunkat. A szálloda igényes, tiszta. A személyzet kedves, segítőkész. A wellnes részleg figyelemre méltó, sőt remek! A konyha választékos, az étterem szép ,tiszta és kényelmes, a felszolgálók figyelmesek. Talán a bejelentkezés időpontját lehetne rugalmasabban kezelni és akkor nem lenne hosszú sor a recepción. Ettől eltekintve gratulálok és további jó munkát kívánok mindannyiuknak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Tisztelt Pádár Kálmánné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek pihenés a Termál Visegrádba"

2019. szeptember 16. hétfő
4.3
Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szauna pihenő résznél kellemetlen szagok voltak,víz és pohár nem volt kikészítve,pincérek felszolgálók lehettek volna barátságosabbak,étel választék megfelelő,szoba tiszta,ital ár egy kicsit lehetne szerényebb,őszeségében jól éreztük magunkat
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Kedves Lajos! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Wellness részlegünk Tepidáriumában Ön a termál víz illatát érezhette, mivel az ott található kútból lehet fogyasztani az egészségre jótékony hatású vizet. Nagyon sajnálom, ha az Önök itt tartózkodása alatt a kút mellett nem volt müanyagpohár, ezt az imént leellenőriztem és volt kint pohár azonban felhívtam Kollégáim figyelmét a müanyagpoharak gyakrabb ellenőrzésére. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes pihenés Visegrádon kisebb bosszúságokkal"

2019. szeptember 16. hétfő
4
Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda gyönyörű helyen van, amin keveset ront az egész közel levő főútvonal zaja. A szoba felszereltsége megfelel a vártnak. A wellness részleg szuper: sok és változatos medence kinn és benn, rengeteg napozóágy napernyővel - bár utazásunk alatt ezt nem tudtuk kihasználni a hűvös idő miatt. Az étterem választéka bőséges és finom. Ami nem tetszett: A svédasztalos vacsorához semmilyen innivaló nem jár, azt külön kell a pincérnél rendelni. A pincér viszont legtöbbször későn érkezik a rendelést felvenni - így nincs italunk a vacsora nagy része alatt. Miért nem lehet az esti étkezésnél is automatából italt tölteni, mint a reggelinél? A pincér meg foglalkozhatna a különlegesebb kérések teljesítésével (pl. alkoholos italok, extra üdítők)? Így nem kellene egy szénsavmentes ásványvízre ennyit várni... Nem tetszett még, hogy a beltéri medencék körül állandóan állt a víz - a 4 nap alatt egyszer sem láttam, hogy ennek az elhúzásával foglalkoztak volna. Igaz, kinn volt a csúszásveszély tábla...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Kedves Kinga! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Felhívtam felszolgáló Kollégáim figyelmét a gyorsabb kiszolgálás fontosságára. Azonban, ahogy Ön is írta, szállodánkban nem kizárólag a reggelinél használható az ital automata. Szállodánk ****supreior besorolásához igazodva ebéd- és vacsora idején minden esetben felszolgált italkiszolgálás van. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. szeptember 15. vasárnap
4.5
3 éjszakát töltött itt
Gyönyörű környezetben helyezkedik el a hotel. Finom ételek, kedves kiszolgálás. Masszázs fantasztikus volt. A szoba mérete nagyon jó, kényelmes. Egyedül az ágy az ami nekünk nem volt túl kenyelmes. A matrac már régebbi valószínűleg. Jól érezzük magunkat, szívesen ajánljuk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 02. szerda
Kedves Klaudia! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Az ágymatracra vonatkozóan ezúton tájékoztatom, hogy többféle keménységű matrac áll a vendégek rendelkezésére melyeket az igényeknek megfelelően tudunk cserélni. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager