Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét.

4.53 / 5
KIVÁLÓ
1690 vélemény alapján
4.55
Személyzet
4.72
Tisztaság
4.13
Ár / érték arány
4.56
Kényelem
(szoba)
4.53
Szolgáltatások
4.46
Étkezés
4.69
Elhelyezkedés
Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Legújabb vélemények

2019. november 05. kedd
4
2 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
3
Személyzet
3
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
"Visszatérünk :)"

2019. november 01. péntek
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kellemes és nyugtató a sok medencében az időtöltés, az élményelemek folyamatosan működnek. Az ételekben nagy a választék és ízletesek. A személyzet kedves. Két estét töltöttünk unokáinkkal a szállodában és nagyon tetszett, hogy a gyerekek esti "szórakoztatására" is gondoltak. Bűvészshow volt egyik este, és érdekes "Mi folyik itt?" vizes kísérletek másik este. Tudom ajánlani minden korosztálynak. Mi visszatérő vendégek vagyunk.
2019. november 01. péntek
4.3
2 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
4
Személyzet
4
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés

Thermal Hotel Visegrád Visegrád csomagajánlatai - 10 ajánlat

megnézem ▼

"Jól éreztük magunkat Visegrádon"

2019. október 29. kedd
4.5
2 éjszakát töltött itt
Tetszett maga a szálloda és környéke,az ételek, a tisztaság, nem tetszett viszont,hogy az ágyak eléggé ki voltak már feküdve illetve, az úszó medence vize rendesen hideg volt, így senki nem használta. Mivel termálvizük van, nem nagy dolog lett volna 2-3 fokot emelni rajta.
"4 nap a visegrádi Thermál Hotelben"
2019. október 27. vasárnap
4.5
4 éjszakát töltött itt
Összességében jól éreztük magunkat. Azonban volt pár negatív észrevételünk: Sok négycsillagos szállodában jártunk Magyarországon, de ilyen nagyon drága ital árakkal még sehol sem találkoztunk, mint itt. Ezen kívül az ételek színvonala is jelentősen eltérő volt a különböző napokon, ami lehet hogy esetleg az adott napi séfnek volt köszönhető. Ezen kívül a wellness részlegben a járólap életveszélyesen síkos.
"Remek napok a Thermál Visegrád Hotelben!!!"

2019. október 25. péntek
4.8
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Csodás 4 napot töltöttünk el, minden és mindenki szuper volt, a kutyákra is gondoltak, a kertben nylon zacskó, szemetes volt, és víz is kikészítve, a szauna világ csodás volt a merülő medencével nagyon jó, köszönjük a sok finom ételt és kiszolgálást az étteremben. Remélem eljutunk újra ide máskor is!!! Köszönet!!!
"4 nap a szállodában"

2019. október 25. péntek
3.8
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szállodában szobákat újítottak fel, amelyről előre nem tájékoztattak. A liftet többnyire az ott dolgozó munkások használták, anyaghordásra. Az egyik lift használatnál amikor éppen a gipszkarton lapokat pakolták, rácsukódott a csuklómra az ajtó, sérülést okozva. A recepción jeleztem, de nem foglalkoztak vele. A wellnessnél lévő egy szem mosdó, zuhanyzó, wc együttes koszos és mérhetetlenül büdös volt. Az étterem személyzete kedves, és kifogástalanul dolgozik. A recepció nem állt a helyzet magaslatán, 10.hó 24-én délelőtt csak egy hölgy volt munkában, aki nem győzte egyedül, 15 perc várakozás után tudtak csak reklamálás után a kijelentkezéssel foglalkozni. Már jártunk a szállodában máskor is, de ilyen negatív dolgokat még nem tapasztaltunk.
"Kellemes pihenés"

2019. október 24. csütörtök
4.6
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Remek kiszolgálás! Ízletes és változatos ételek. A szaunamesterek profik és segítőkészek. Az egész komplexum tiszta és rendezett volt. -egyedüli negatívum ( kisbetűs) a tepidáriumban a pihenő ágyak kényelmetlenek. Legközelebb is jövünk!! Fiatal pár(62+)
"Visegrádi nyugalom"

2019. október 05. szombat
4.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Jól működő szálloda visszatérő vendégek vagyunk ajánlom bárkinek Jó lenne ha a napi hírlap ,esetleg könyv árusítást megoldaná a sz álloda mert gondot okoz mindezért naponta kocsival bemenni a városban
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 31. csütörtök
Kedves Szilvia! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Szállodánk bárjában és a wellness recepcióján minden nap friss napilap található, amit Vendégeink részére készítünk ki. Jelenleg felújítás alatt áll, de a recepcióval szemben található egy üzlet, ahol szintén található napilap. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. szeptember 29. vasárnap
4.6
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett a hotel, a Wellness nagyon jó volt a víz kellemes volt és tiszta! A szemèlyzet kedves ès illedelmes volt! Az ètelek finomak voltak ! Mindent összevetve jól èreztük magunkat!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Kedves Barbara! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kikapcsolódás a Thermál Hotelben."

2019. szeptember 26. csütörtök
4.8
2 éjszakát töltött itt
Másodszor jártunk itt a párommal. Ugyan az a kiszolgás és kényelem várt minket mint 4 évvel ezelőtt. A wellness részleg szuper. Az étterem hangulatos a felszolgálók udvariasak, segítőkészek. Köszönjük, hogy itt lehettünk. :)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Kedves Ibolya! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek napok a Thermál hotel Visegrádban."

2019. szeptember 25. szerda
4.9
2 éjszakát töltött itt
Kiváló volt minden nagyon megvoltunk elégedve ha lehetőségünk lesz visszatérünk. Most már tudjuk a puha ágy miatt szólni kell.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Tisztelt Dr. Sümegi Sándorné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Az ágymatrac típusát ha már a foglaláskor jelzi, akkor Kollégáim már előre úgy készítik Önnek össze az ágyat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek 3 nap a visegrádi Thermal Hotelban."

2019. szeptember 21. szombat
4.6
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép maga a hotel, a szolgáltatások praktikusak, nekem leginkább a wellness részleg tetszett, mivel nagyon szeretek fürödni, Az étkezés osztályon felüli volt, a szobában is nagyon jól lehetett pihenni, bár az ebéd lehetőséget egy kicsit "borsosnak" találtam, ezért a városban ebédeltünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Kedves Sándor! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes névnap."

2019. szeptember 18. szerda
4.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Ez volt az első alkalom, hogy a szálloda vendégei voltunk. Nagyon jól éreztük magunkat. A szálloda igényes, tiszta. A személyzet kedves, segítőkész. A wellnes részleg figyelemre méltó, sőt remek! A konyha választékos, az étterem szép ,tiszta és kényelmes, a felszolgálók figyelmesek. Talán a bejelentkezés időpontját lehetne rugalmasabban kezelni és akkor nem lenne hosszú sor a recepción. Ettől eltekintve gratulálok és további jó munkát kívánok mindannyiuknak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Tisztelt Pádár Kálmánné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek pihenés a Termál Visegrádba"

2019. szeptember 16. hétfő
4.3
Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szauna pihenő résznél kellemetlen szagok voltak,víz és pohár nem volt kikészítve,pincérek felszolgálók lehettek volna barátságosabbak,étel választék megfelelő,szoba tiszta,ital ár egy kicsit lehetne szerényebb,őszeségében jól éreztük magunkat
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Kedves Lajos! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Wellness részlegünk Tepidáriumában Ön a termál víz illatát érezhette, mivel az ott található kútból lehet fogyasztani az egészségre jótékony hatású vizet. Nagyon sajnálom, ha az Önök itt tartózkodása alatt a kút mellett nem volt müanyagpohár, ezt az imént leellenőriztem és volt kint pohár azonban felhívtam Kollégáim figyelmét a müanyagpoharak gyakrabb ellenőrzésére. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes pihenés Visegrádon kisebb bosszúságokkal"

2019. szeptember 16. hétfő
4
3 éjszakát töltött itt
A szálloda gyönyörű helyen van, amin keveset ront az egész közel levő főútvonal zaja. A szoba felszereltsége megfelel a vártnak. A wellness részleg szuper: sok és változatos medence kinn és benn, rengeteg napozóágy napernyővel - bár utazásunk alatt ezt nem tudtuk kihasználni a hűvös idő miatt. Az étterem választéka bőséges és finom. Ami nem tetszett: A svédasztalos vacsorához semmilyen innivaló nem jár, azt külön kell a pincérnél rendelni. A pincér viszont legtöbbször későn érkezik a rendelést felvenni - így nincs italunk a vacsora nagy része alatt. Miért nem lehet az esti étkezésnél is automatából italt tölteni, mint a reggelinél? A pincér meg foglalkozhatna a különlegesebb kérések teljesítésével (pl. alkoholos italok, extra üdítők)? Így nem kellene egy szénsavmentes ásványvízre ennyit várni... Nem tetszett még, hogy a beltéri medencék körül állandóan állt a víz - a 4 nap alatt egyszer sem láttam, hogy ennek az elhúzásával foglalkoztak volna. Igaz, kinn volt a csúszásveszély tábla...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 16. szerda
Kedves Kinga! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Felhívtam felszolgáló Kollégáim figyelmét a gyorsabb kiszolgálás fontosságára. Azonban, ahogy Ön is írta, szállodánkban nem kizárólag a reggelinél használható az ital automata. Szállodánk ****supreior besorolásához igazodva ebéd- és vacsora idején minden esetben felszolgált italkiszolgálás van. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. szeptember 15. vasárnap
4.5
3 éjszakát töltött itt
Gyönyörű környezetben helyezkedik el a hotel. Finom ételek, kedves kiszolgálás. Masszázs fantasztikus volt. A szoba mérete nagyon jó, kényelmes. Egyedül az ágy az ami nekünk nem volt túl kenyelmes. A matrac már régebbi valószínűleg. Jól érezzük magunkat, szívesen ajánljuk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 02. szerda
Kedves Klaudia! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Az ágymatracra vonatkozóan ezúton tájékoztatom, hogy többféle keménységű matrac áll a vendégek rendelkezésére melyeket az igényeknek megfelelően tudunk cserélni. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek két nap Visegrádon, csak rövid volt!"

2019. szeptember 12. csütörtök
4.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda környezete, rendezettsége, parkja FANTASZTIKUS!!! Szívesen megyünk legközelebb is (hosszabb időre)és mindenkinek ajánlani fogjuk! A szakácsnak üzenem, hogy a bacon szalonnát "ROPOGÓSRA" süsse, mert az POCSÉK volt! Kedvesen megemlítettem a büfét feltöltő hölgynek és tanácsoltam, hogy említse meg a konyhán.Sajnos nagyon mérges arcot vágott, ami nem illik ehhez a szép szállodához!Nagyon sok "ÁLOMHAJÓN" utaztam, ahol a "BACON" isteni és ezért szóltam.Most ezúton kérem Önöket, hogy a puha és élvezhetetlen "BACON" szalonnát készítsék jó ropogósra! Üdv. György Irén és Piliskó György.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 02. szerda
Kedves Irén! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Tájékoztatom, hogy észrevételét, mely a bacon szalona sütésére vonatkozóan továbbítottam Kollégáimnak. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Oriasi elmeny"

2019. szeptember 06. péntek
5
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Szuleimnek ajandekoztam ezt a kikapcsolodast. A nevukben ertekelek. Rendkivuli modon elveztek a csodalatos kornyezetet es a kivalo szolgaltatast. Amikor a hotelt telefonon hivtam, mindig vegtelenul kedvesek, kozvetlenek es szemelyesek voltak amig kapcsoltak a szobat. Tudtak a szuleimrol, es kedvesen referaltak. A szuleim meghosszabbitottak az eredeti 4 ejszakas ottletuket. Olyan jol erzik magukat, hogy elhataroztak, hogy rendszeresen vissza fognak jarni. Koszonom ezt a rendkivuli elmenyt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. október 02. szerda
Kedves Krisztina! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk Szülei tapasztalatait. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam észrevételüket melyben megelégedettséggel nyilatkoztak szállodánkról. Még egyszer köszönöm, hogy időtszakított arra, hogy Szülei véleményét megossza velünk és bízom benne, hogy Szülei mellett egyszer Önt is szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 26. hétfő
4.9
4 éjszakát töltött itt
Nagyon elégedettek voltunk az egész szállodával. A személyzet kedves, udvarias volt. A medencék közül alig tudtunk választani annyi volt. Tetszettek a gyerek programok! A szauna rész szuper volt! A vacsora és a reggeli minden igényt kielégített! Most voltunk először itt, de biztos, hogy többször fogunk még menni! Ha értékelni kellene mi ÖTÖST adnák!!!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 26. csütörtök
Kedves Erzsébet! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam észrevételeit melyben megelégedettséggel nyilatkozott szállodánkról. Köszönöm, hogy észrevételeit megosztta velünk. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 26. hétfő
4.8
4 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon segítőkész, kedves,nagy a tisztaság, mindennel teljes mértékben meg voltunk elégedve. Az étterem és a kávézó árai talán egy kicsit magasak. A vacsora és reggeli változatos és finom. A feleségem laktózérzékeny, Neki kicsit kevés volt a választási lehetősége.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 26. csütörtök
Kedves Tibor! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper szallas"
2019. augusztus 24. szombat
4.4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szoba tagas volt, gyonyoru kilatassal a hegyekre es az ejjel kivilagitott medencere.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 19. csütörtök
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 21. szerda
4.6
3 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves, segítőkész. A szálloda tiszta, kulturált. A wellness részleg sokféle medencével rendelkezik. (Igaz, mikor mi voltunk, a wellness részleg felújítás alatt volt, lámpák lógtak a mennyezetből és burkolatlan gipszkarton falak voltak, de ez nem zavarta a használatát.) A szoba kényelmes méretű, de a ágy matrac túl puha. (Ez csak szubjektív vélemény.) Az étterem tágas, tiszta. Az ételek finomak, nagy a választék. A szálloda elég messze van Visegrádtól, csak autóval érhetők el a helyi látványosságok.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 19. csütörtök
Kedves Zsolt! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy a minőségi szolgáltatásink érdekében történő felújítási munkálatok nem zavarták meg Önt a kikapcsolódásban. Kérem, hogy legközelebb Recepciós Kollégáimnak jelezze a matrac csere ígényét. A csere körülbelül 10 percet vesz igénybe (kérésének megfelelően keményebb matracot is biztosítunk). Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"tökéletes hosszú hétvége"

2019. augusztus 21. szerda
4.5
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
kutyussal utaztunk minden lehetőséget megkaptunk hogy jól érezzük magunkat
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 19. csütörtök
Kedves László! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Családi kikapcsolódás "

2019. augusztus 20. kedd
3.3
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A wellness részleg nagyon jó! Az ételek finomak és a kínálat is elég nagy volt. Mindenki megtalálhatta a neki megfelelőt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 19. csütörtök
Kedves Anna! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes kiruccanás "
2019. augusztus 18. vasárnap
4.1
2 éjszakát töltött itt
Kisgyerekes családoknak nagyon ideális.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 19. csütörtök
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Jó lenne ide többször visszatérni."

2019. augusztus 17. szombat
5
3 éjszakát töltött itt
Az unokánkkal utaztunk, és leginkább a sok vízfelület miatt esett választásunk a szállodára. Várakozásunkon felül volt jó minden, amit szerettünk volna.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 19. csütörtök
Kedves Sándor! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Vendégeink elégedettsége a lehető legnagyobb kitűntetés szállodánk számára. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Nagyon kellemes hétvégét töltöttünk unokáinkkal a Thermal Hotelben."

2019. augusztus 12. hétfő
4
Pótággyal
2 éjszakát töltött itt
Első alkalommal jártunk a Thermál Hotelben és az ott töltött két nap után elégedetten utaztunk el. Az elhelyezés, a szórakozási lehetőségek és az étkezés is jó színvonalú volt, unokáink élvezettel úszkáltak, pancsoltak a nagyon kellemes és tiszta vizű úszó medencékben.A hotel dolgozói is kedvesek és barátságosak voltak. A hotel környezete is nagyon szép. Összességében a hotelben jól éreztük magunkat és tervezzük, hogy máskor is eltöltünk ott néhány napot.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 19. csütörtök
Kedves Gyula! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Nyugodt pihenés a családdal."
2019. augusztus 10. szombat
4.3
Prémium kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda csillagjaihoz képest a vacsora és reggeli elég gyenge. Bár mindig megtaláltuk a megfelelőt de nem vàltozatos főleg a reggeli. Több gyerek program hiànyzott. Amúgy jó hely.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 13. péntek
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Az ételkínálatra vonatkozóan tájékoztatom, hogy szállodánk konyhája szigorú sztenderdek alapján dolgozik annak érdekében, hogy valamennyi vendégünk igényeit kielégítse. Az főétkezések alkalmával minden esetben salátabárt, 4 féle hideg előételt, kétféle levest, legalább négyféle főételt kínálunk, melyek közül egy szárnyas, egy négylábú, egy hal, egy vegetáriánus fogás. Továbbá kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy ezen ételek tükrözzék a hagyományos magyar és a nemzetközi konyha ízvilágát. Nagy hangsúlyt fektetünk a különleges igények kielégítésére (allergia és ételérzékenységek, valamint kímélő ételek) valamint desszertet minden esetben minimum 4 féle desszertből álló desszertbüféről választhatnak vendégeink. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel:
Paczné Nagy Zsófia Guest relations manage
"Ételek miatt nem voltam teljesen elégedett,,a többi szuper volt."

2019. augusztus 09. péntek
3.9
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az előre/foglaláskor kért babakádat csak másnap kaptuk meg. Babaétel /gyerekjoghurt hiányzott,kétféle főétel volt kicsiknek, ami keményre sült gyorsfagyasztott fasírtszerű volt,nem birta megenni ize sem volt jó.A többi nap csupa olyan amit egyáltalán nem evett meg.Néha ha nem volt túl fűszeres a felnőtt ételből csipegetett pár falatot,d3 a 3 nap alatt nem tudott enni a banánon kìvül mást,de az is csak 1x volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. szeptember 13. péntek
Kedves Anita! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálattal olvastam, hogy a gyermekbüfén lévő ételek nem az Ön által elvárt ételeket kínálta. Ahogy a gyermekbüfé asztalán található táblán is olvasható, ilyen esetekben Kollégáim pár percen belül elkészítik az Ön által kért kedvelt ételt. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek hét a Thermal Hotel Visegrádban"

2019. augusztus 05. hétfő
4
Classic kétágyas szoba
Babaággyal
4 éjszakát töltött itt
Összességében nagyon jól éreztük magunkat 2 kisgyerekkel. A wellness szuper, a gyerekek élvezték a nekik szervezett programokat. Ami nem tetszett az az éttermi személyzet hozzáállása. Csak külön kérésre kaptunk tiszta terítőt az asztalra és vacsoránál 1 este kivételével nem kérdezte meg senki, h szeretnénk-e valamit inni. Amikor szóltunk, h szeretnénk, akkor sem jött a pincér.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. augusztus 30. péntek
Kedves Tímea! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Tájékoztatom, hogy észrevételét továbbítottam az illetékes vezető részére és felhívtuk éttermi Kollégáim figyelmét a minőségibb munkavégzés fontosságára. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. augusztus 05. hétfő
4.7
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Furcdálottam a szervizbilyat movel az árak magadak. Meg minden tételhez kúlön számolnak fel ez nagy bcsapás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. augusztus 30. péntek
Kedves József! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálattal olvastam észrevételét, mely a szervízdíj felszámolására vonatkozott. Tájékoztatom, hogy a szervízdíj külön tételként való szerepeltetése nem becsapás, hanem a törvényeknek megfelelően történő feltűntetése. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek hétvége a Thermál Hotelban"

2019. július 30. kedd
4.6
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szép környéken helyezkedik! Rendezett tiszta szobák, udvarias kiszolgálás! Viszont a welnees részben hiányoltam a jakuzzit de ezt le számítva azis jó kis gyermekekkel is kiváló hely a pihenésre!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. augusztus 30. péntek
Kedves Ramóna! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Nagyon sajnálom, hogy a medencéink közül hiányolta a jakuzzit, azonban bízom benne, hogy élménymedencéink is megfelelő kikapcsolódási lehetőséget adtak Önnek. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper nyaralás! "

2019. július 28. vasárnap
4.9
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szuper, hogy minden szoba erkélyes így mindegy hogy hová esik a szobánk! Teljes mértékben baba barát a szálloda! Köszönjük szépen a szállodának, a teljes kikapcsolódást !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. augusztus 30. péntek
Kedves Anita! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a Családbarát törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek napok,jó pihenés a Termál Hotelban!"

2019. július 25. csütörtök
4.6
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat!Hétköznap voltunk nem voltak sokan a fürdőben,klassz,hogy az úszó medence nem jéghideg.Tetszett,ahogy a pincérek körbe járnak,és kínálják az italokat. Az étterem kitalálhatnak valami egyéni ételt.Jól éreztük magunkat.Máskor is megyünk.Üdvözlet.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. augusztus 30. péntek
Kedves Mészáros Jánosné! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Gyonyoru kornyezet, kulteri es belteri medencek"

2019. július 21. vasárnap
4
2 éjszakát töltött itt
A kornyezet, a medencek gyonyoruek, kisebb gyerekekkel is (1,4,7 evesek) lehet hasznalni oket. Az egyik matrac sajnos elegge ki volt mar fekudve, es ejszaka mar zavaro volt, hogy a legkondit lekapcsolva is gephaz zaj volt. A szemelyzet 1-1 nagyon kedves holgytol eltekintve a legkevesbe sem gyerekbarat. A Grill teraszon a kifejezett keres ellenere hoztak a krumplihoz majonezt is, es fel is szamoltak. A Duna etterem inkabb szakacs teren hagy kivannivalot, bar a borjupaprikas felseges volt. Az animatorok nem gyerekbaratok, de szerencsere mi nagyszulokkel mentunk, igy nem volt gond.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. augusztus 30. péntek
Kedves Györgyi!Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Az Ön által leírtakra vonatkozóan, tájékoztatom, hogy amennyiben a helyszínen jelzi Kollégáimnak a matracra vonatkozó észrevételét, úgy lehetőségünk lett volna matraccsere felajánlására. Sajnálattal olvastam észrevételét mely Kollégáim kedvességére és animátoraink stílusára vonatkozott, bízom benne, hogy a legközelebbi itt tartózkodásuk után más véleménnyel lesznek Kollégáimról. Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2019. július 15. hétfő
5
2 éjszakát töltött itt
Minden évben visszajárunk 3 gyermekünkkel a szállodájukba. Mindig is elégedettek voltunk mind a szolgáltatásokkal, a személyzet segítőkészségével, az ételek minőségével és változatosságával. Egy dolog tűnt fel számunkra: azok a gyerekek, akik önállóan szeretnék a mosdót igénybe venni (-1, 0. szinten) nehezen tudják megtenni, mert az ajtó nehéz, nagyon erősen zár (esetünkben a gyerek felkarján). Baleset nem történt miatta, csak kellemetlen élmény volt a gyereknek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy visszatérő Vendégünkként megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek napok voltak a Thermal Hotel Visegrádban."

2019. július 14. vasárnap
4.6
3 éjszakát töltött itt
Idősebb házaspár 7 éves unokával voltunk.A szállás ,ellátás super volt.A welness kiváló volt az unoka nagyon élvezte.Igaz ,hogy nem volt olcsó de őszi vagy a téli szünidőben ismét megyünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Tisztelt Herke Józsefné! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel olvastam, hogy elégedetten nyilatkoznak szállodánkról és azt, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk. Szerettel várjuk Önöket a téli szünetben is! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Pihetető három nap a Thermál Hotel Visegrádban"

2019. július 12. péntek
3.4
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A teljes foglalási ár időben, sőt nagyon hamar elutalásra került részemről, ennek ellenére a szálloda ezt nem találta könyvelésében, s tőlem várták az elutalás bizonyítását. Természetesen többszöri telefonálásom után megtalálták, a hibát az okozta, hogy túl hamar utaltam, s időben nem nézték azt vissza. Emiatt vártam volna azért egy szolíd "Elnézést kérünk" mondatot. Az ételválaszték nagyon jó volt, a minőség nem mindig ( a rizsköret sok nagyon kemény "valamit" tartalmazott). A szálloda velness, és vízivilága kiválónak mondható, az egyik legjobb. Éjszaka elég zavaró a szálloda gépészetének működési zaja-de kibírható.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Kedves László! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Vegyes érzések a Thermál Hotel szolgáltatásairól"
2019. július 09. kedd
3.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Ideges, udvariatlan pincérek voltak abban a két napban, amikor ott voltunk. A -2 szinten lévő bárban hozzá nem értő, udvariatlan, flegma lányok szolgáltak ki. A 2500 ft-os koktélból kimaradt a jég, mert elfogyott! Ez egy 4☆-os szállodában nem fordulhat elő! A grill "terasz" felszolgáló személyzete nagyon gyenge, szakmailag. A recepción dolgozó két hökgy kedves volt, illetve a takarító személyzet is. A terasznak semmi hangulata nincs! Az ott szóló zene, minősíthetetlen!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. A felszolgálóinkkal és szobalányainkkal történt kommunikációra vonatkozóan, tájékoztatom, hogy a megemelkedett vendéglétszámra való tekintettel szállodánk külsős munkavállalót is alkalmaz a vendégek a gördülékeny kiszolgálása érdekében. Az adott napon beosztásra kerülő külsős munkavállalók köre a munkaerőt kölcsönző cég által kerül kiválasztásra. A kommunikációjában adódott problémáról tájékoztattam a munkaerő kölcsönző cég vezetőjét és felhívtam figyelmüket a minőségi és körültekintőbb munkavégzésre annak érdekében, hogy a jövőben ehhez hasonló félreértések ne fordulhassanak elő szállodánkban. Nagyon sajnálom, hogy a Topáz teraszon lévő élőzene nem nyerte el az Ön tetszését. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"3 csodanap a Thermal Hotel Visegrádban"

2019. július 09. kedd
4.9
Classic kétágyas szoba
Pótággyal
3 éjszakát töltött itt
Tiszta, kényelmes szoba, udvarias kiszolgálás, remek ételek, szuper medencék.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Kedves Eszter! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Hatásos gyógyvíz"

2019. július 06. szombat
4.9
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Sajnos awifi-vel problémám volt nem tudtam használni alaptomomat de nem zavart legalább több időnk maradt más proramokra.Az élményfürdő mindent ķárpótolt fantasztikusan finom volt avize. Az őszi szezonban valószínű ismét felkerssük Önöket.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Kedves János! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manage
"Forró nyár, langyi pancsi, hűvös szoba"

2019. július 02. kedd
4.1
5 éjszakát töltött itt
A szobai hűtő alig hűtött. Kértünk segítséget. A szerelő szerint működött a hűtő (ezt mi sem vontuk kétségbe), de langyosnál nem hűtött jobban, pedig jól esett volna a szobában is hideg üdítőt inni. A wellness a várakozáson felüli élményt nyújtott. Kevés a parkolóhely.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Kedves Edit Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálattal olvastam, hogy a szállodában lévő minibár hűtési teljesítménye nem az Ön által elvárt hőfokot biztosította. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermál magas hőfokon"

2019. július 02. kedd
4.5
3 éjszakát töltött itt
Nagyszerű elhelyezkedésű, csodálatos panorámájú hotel. Kiváló ébredni és elaludni is a látvány után! A szoba mérete, berendezése igényeinket maximálisan kielégítette. A welnes részleg változatos, minden korosztály számára nyújt valamit. A természetes szaunától a finn szaunáig, gőz, aroma kabinig minden megtalálható. Talán a pincérek lehetnének vendégbarátabbak, amit pótol a nagyszerű vacsora, reggeli változatosság! Összefoglalva: ajánlanám ismerőseimnek, barátaimnak egyaránt! Kiválóan éreztük magunkat a szállodában.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 31. szerda
Kedves Károly! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit! Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper hétvége a Thermal Hotel Visegrádban"

2019. július 01. hétfő
4.8
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat, ahhoz képest, hogy telt ház volt, a medencéknél nem lehetett érezni. Nem voltak túl zsúfoltak a medencék, kényelmesen el lehetett férni. A kiszolgáló személyzet kedves és figyelmes volt. Tényleg gyerekbarát szállás. Annyi észrevétel, hogy a gyermekeknek lehetne tényleg gyermek köntös, illetve a vacsoránál a gyerekbüfénél egy kicsit több választék lehetne. De összességében meg voltunk elégedve, egy kellemes és pihentető hétvégét töltöttünk el. Mindenkinek ajánlani fogjuk, és vissza fogunk még térni! Köszönjük
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 15. hétfő
Kedves Róbert! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Gyermekköntösre vonatkozó észrevételét sajnálattal olvastam, mivel szállodánk rendelkezik gyermekköntössel, amennyiben ezt szobalányaink nem a gyermek életkorának megfelelően készítették be a szobába utólag is elnézését kérem, de amennyiben Kollégáimnak jelzi a hiányosságot azonnal pótoltuk volna azt. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek feltöltődés a Thermal Hotel Visegrádba"

2019. július 01. hétfő
4
2 éjszakát töltött itt
Szuper jó feltöltődés volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 15. hétfő
Kedves Judit! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett tapasztalatait. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"nagyszerű fizikai, lelki feltöltődési lehetőség"

2019. június 27. csütörtök
4.5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A wellness részlegben az ételválaszték bővítését javasolom, pl. gyümölcs, rántott hús (főleg gyerekek miatt), sajnos a darts használatáról senki nem tudott felvilágosítást adni. Összességében nagyon jól éreztük magunkat. Az úszómedence csodálatos.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 04. csütörtök
Tisztelt Kovács Sándorné! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. június 26. szerda
3.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A gyerekes családok,csecsemővel érkeztek és az étterembe végig ordítatták a csecsemőt.Nem igazán értem ,hogy nem tudják megoldani,hogy az egyik szülő később étkezik valamelyik család taggal. Vagy elkülönitve néhány asztalt,hogy a gyerek ne ordítson más fülébe .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 04. csütörtök
Kedves Judit! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálom, hogy minden törekvésünk ellenére, Ön ilyen tapasztalatokkal távozott szállodánkból. Bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek napok a Thermál Hotel Visegrádban"

2019. június 26. szerda
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A recepció gyors, és kedves volt, a szoba tiszta, a TV megfelelő méretű, az éttermi választék megfelelő és jó, a wellness kitűnő, és még ott tovább is maradhattunk a távozás napján, összességében mindenkinek csak ajánlani tudnám, mi nagyon elégedettek voltunk, jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 04. csütörtök
Kedves Ágnes! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Mégegyszer köszönöm, hogy tapasztalataikat meggosztották velünk, az Önök megelégedettsége a lehető legnagyobb kitüntetés szállodánk részére. Bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szuper kikapcsolódás a Thermal Hotel Visegrádban."

2019. június 26. szerda
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Már nem először jártunk a Thermal Hotel Visegrádban. A szálloda színvonala változatlan. A szobák tisztasága változatlan, a személyzet segítő készsége maximális. Az ételek minősége, választéka minden igényt kielégítő. Mindenki számára csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. július 04. csütörtök
Tisztelt Németh Lászlóné! Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Mégegyszer köszönöm, hogy tapasztalataikat meggosztották velünk, az Önök megelégedettsége a lehető legnagyobb kitüntetés szállodánk részére. Bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"A mamák és papák előszezoni üdülése."
2019. június 16. vasárnap
4.5
3 éjszakát töltött itt
Szép a környezet, barátságos, segítőkész, udvarias volt a személyzet. A szállodai szobák kényelmesek, igényesen felszereltek. Választékos, finom, ízletes volt minden reggeli és vacsora.Egy kis hiányosság, hogy a kinti élmény medence pont ebben az időben karbantartás miatt nem működött.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönettel megkaptam észrevételét mely a külső élménymedence felújítására vonatkozik. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat. Sajnálatos módon a minőségi szolgáltatások nyújtása érdekében volt szükség a külső élménymedence lezárására. Köszönöm szépen, hogy a felújítási munkálatok kivételével elégedettséggel nyilatkozik szállodánkról. Bízom benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztelnek minket bizalmukkal, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Édesanyam szülinapi ajandeka"

2019. június 15. szombat
4.9
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Remek szálláshely , sok medencevel. Finom ételek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Kedves Attila! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodásuk alatt szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Megérdemelt pihenés"

2019. június 15. szombat
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba szép nagy, tágas kényelmes ágyakkal. A kilátás a hegyre kiemelkedően szép volt és nyugalmat biztosított. Az étkezést bő választék jellemezte. A medencék tisztasága, felszereltsége kiváló. A szaunapark csodálatos. A személyzet kedves, segítőkész és figyelmes. Ár/érték arány kitűnő. Unokánknak az Acapulco medence nagyon tetszett, férjemnek a termál medence, nekem a kinti uszoda. Jól éreztük magunkat, igényeinket kielégítette a szálloda. Tudom ajánlani idősnek, fiatalnak, gyerekes családoknak egyaránt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Kedves Erzsébet! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodásuk alatt szerzett tapasztalataikat. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Örömmel fogadtuk pozitív visszajelzésüket, melyben megelégedettséggel és elismeréssel nyilatkoznak a Thermal Hotel Visegrád szállodáról. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes pihenés Visegrádon."

2019. június 15. szombat
4.6
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Jól éreztük magunkat annak ellenére,hogy a kinti élménymedence nem üzemelt. Erről pedig csak az érkezésünk előtt három nappal értesültünk, amikor érdeklődtem a foglalásunkról. Wifi pedig "0"
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Kedves József! Köszönettel megkaptam észrevételét mely a külső élménymedence felújítására vonatkozik. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat. Sajnálatos módon a minőségi szolgáltatások nyújtása érdekében volt szükség a külső élménymedence lezárására. Köszönöm szépen, hogy a felújítási munkálatok kivételével elégedettséggel nyilatkozik szállodánkról. Bízom benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztelnek minket bizalmukkal, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

"4 nagyszerű nap a Thermal Hotelben Visegrådon"

2019. június 14. péntek
4.9
Classic kétágyas szoba egyfős használatra
3 éjszakát töltött itt
Minden nagyon rendben volt, kivėve talån a nem mindenki szåmåra alkalmas napozoågyak./ Elèg nehèz idősebb embereknek-főleg ha gerinc-droblėmåjuk van- leülni ès felållni.Ezėrt a dönthetö , karfås napozoszèkek talàn segitseget nyujthatnånak erre a problèmåra./
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Tisztelt Nagy Sándorné! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Összességében remek 2 napot töltöttünk a szállodában. Jól éreztük magunkat.t"

2019. június 14. péntek
4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szállodában mindenütt tisztaság volt, beleértve a wellness részleget is. Az ételek választéka átlagos, az étterem személyzete kicsit lassú .A szolgáltatásai szerintem drágák, pl. sószobában 45 perc tartózkodás 3500 Ft.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Kedves Sándor! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Egy remek hétvége a Thermál Hotel Visegrádban"

2019. június 12. szerda
4.8
Classic kétágyas szoba
Pótággyal
Babaággyal
2 éjszakát töltött itt
A szálloda gyönyörű, a szolgáltatás, alkalmazottak segítőkészek. Egyedül ami még fejlesztésre szorul az a játszószoba a gyerekeknek. Sajnos nem igazán voltak játékok benne. És amivel még javítanám a szállodai szolgáltatást, az étteremben a babák étkezése. Van külön a gyerekeknek menü ami szuper és jóízű, de én itt a babákra gondolok. Nem kell sok csak egy pár bébiétel, gyümölcs amiből lehet a babáknak választani. A recepción és az étteremben is lehet ételt melegíteni ami szintén nagyon jó és segítőkészek! A hotelt ajánlom mindenkinek hogy próbálja ki, mert minden nagyon szuper!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Kedves Attila! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bébiételre vonatkozó észrevételét sajnálattal olvastam, hiszen legkisebb Vendégeinkre is gondoltunk az éttermi kínálatunk összeállításakor. Bébiételt kérésre felszolgáló Kollégáim szervíroznak. Észrevételét, hogy a bébiételek kihelyezésre kerüljenek a vendégtérbe továbbítom az illetékes Kollégák részére. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szép Pünkösd Visegrádon."

2019. június 12. szerda
4.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A wellness átlagon felüli. Az étkezéssel kapcsolatban az ital árak is átlagon felüliek. Szerintem, ha már víz palackozó van a közelben, megtehetnék, hogy egy kancsó forrásvizet feltegyenek az asztalra. Egyébként meg voltam elégedve.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 22. szombat
Kedves Gabriella! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Egy remek hétvége a Thermál Hotel Visegrádban ."

2019. június 10. hétfő
4.8
2 éjszakát töltött itt
Nagyon csodálatos környezetben található. Az erdőre néző szobánk madárcsicsergéssel volt tele, este tücskök és békák koncertje, ami nagyon nyugtató .Szép és modern a szálloda , csodálatos a wellness részleg , rengeteg medence és szauna .A kaják nagyon finomak és hatalmas a választék, a pincérek rendkívül kedvesek és segítő készek. A szobánk szép volt csak az ágy matraca volt nagyon gödrös, ami kicsit kellemetlen volt. Francia ágyat szívesebben elfogadtam volna. Az éttermen kívüli fogyasztás egy kicsit drága, de azért elmegy. Összességében nagyon meg voltunk elégedve és csak ajánlani tudom mindenkinek !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2019. június 18. kedd
Kedves István! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önt! Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2019. június 09. vasárnap
4.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt