Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét.

4.54 / 5
KIVÁLÓ
1903
vélemény
4.55
Személyzet
4.73
Tisztaság
4.25
Ár / érték arány
4.57
Kényelem
(szoba)
4.60
Szolgáltatások
4.47
Étkezés
4.65
Elhelyezkedés
Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Legújabb vélemények
2021. július 18. vasárnap
4.8
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
"Thermal Hotel Visegrád"
2021. július 15. csütörtök
4.6
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A wellness részleg nagy, az ételek finomak voltak és bőségesek. .A személyzet nagyon udvarias és jól végzik a dolgukat
"Kellemes pihenés a Thermal Hotelban Visegrádon."

2021. július 12. hétfő
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett a panoráma a hotelből nézve,nagyon ízletes volt az étel,a bőséges választék kiváló.A kiszolgáló személyzet is nagyon figyelmes.Köszönjük szépen!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. július 15. csütörtök
Kedves Tamás!
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést!
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak mind az ételkínálatunkkal, személyzetünkkel és a panoráma is tetszett Önöknek!
Nagyon sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is a Thermal Hotel Visegrádban!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager

Thermal Hotel Visegrád Visegrád csomagajánlatai - 11 ajánlat

megnézem ▼

"Átlagos wellness nem kisgyerekes családoknak"

2021. július 11. vasárnap
2.9
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Maga a szállás jó volt, tisztaság, wifi, nagyon jó a wellness részleg. Viszont a személyzet nagyon mogorva, meg akarják mondani hova ülj a kisgyerekkel, hogyan egyél....szóval katasztrófa. Egyfolytában ott sürögnek-forognak a szádban. Az ételek aránylag jók, de a szálloda nevéhez képest a választék egyenlő a nullával. Sajnos a sok negatívum miatt ide többet nem jövünk és nem is fogom ajánlani senkinek a szállodát!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. július 15. csütörtök
Kedves Vendégünk,

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk észrevételeit, melyek rendkívül hasznosak számunkra. Örömünkre szolgál, hogy a szállodát és annak tisztaságát jónak találta, továbbá, hogy külön kiemelte wellness részlegünket értékelése során. Ezúton szeretném elnézését kérni, amennyiben szállodánk személyzetének viselkedését nem találták megfelelőnek. A szálloda minden munkatársa azon dolgozik, hogy vendégeinket a lehető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki. Természetesen észrevételeit továbbítottuk az illetékes részleg vezetői felé, annak érdekében, hogy a jövőben nagyobb hangsúlyt fektessünk az Ön által jelzett viselkedés kiküszöbölésére. Még egyszer szeretném megköszönni visszajelzését, mellyel elősegítik szállodánk fejlődését. Bízunk benne, hogy érdemesek leszünk még bizalmára a jövőben, mely során pozitívabb képet nyújthatunk Önnek szállodánkról. Üdvözlettel, Kiss Dorka, Guest Relation Manager

"Thermal Hotel Visegrád"
2021. július 06. kedd
2.3
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Gyönyörű helyen van csodálatos a kilátás. Az egész fürdő területén ált a víz csuszásveszély, kicsi a napozó rész tulzsufoltan vannak a napozó ágyak. A munkehelyi csoport tul hangos volt , nem vettek figyelembe hogy masok is vannak aszállodába és pihenni mentek . A személyzet öltőzete a szállodához mérten aluli volt , nem volt frissen mosott tiszta ,volt akin szakadt farmervolt utcai cipővel. Az ételek nem tüntek ugy mintha frissen készültek volna a husféle ételek hidegek voltak a leves sós volt,Kevés volt a választék ,gyereknek megfwlelő étel nem volt.Számomra a szálloda minősitése gyenge , a munkahelyi csoportot máshogy íntézzék nem jó hogy a nyári pihenésüket töltő emerek nyugylmát zavarják, senkjmm számit arra hogy ilyenkor nemcsak üdüllő vendégek vannak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. július 07. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt rá és értékelte szállodánkat! Sajnálunk, hogy ezúttal nem sikerült elvárásaiknak megfelelően teljesítenünk. Építő jellegű észrevételeit köszönjük, mindenféleképpen próbálunk a jövőben alakítani azon, hogy tökéletesebb kikapcsolódást tudjunk nyújtani.
Bízunk benne, hogy mindezek ellenére lesz lehetőségünk újra fogadni Önöket a Thermal Hotel Visegrádban!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2021. július 03. szombat
4.6
Egyéni utazó
Prémium kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Az étteremben,főétkezéskor nem kaptam friss, tiszta vizetamit kaptam langyos volt Tudom,ez üzleti fogás,az étel elfogyasztása után ittam bort/meleg volt. Az ételek bőségesek ,változatosak voltak. Ne hirdessék “Dunára” néző szobának azt,amiből nem látszhat a Duna.,viszont az országúti forgalom zaja igen.Üdvözlettel:a247 szoba lakója
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. július 05. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy időt szánt rá és értékelte szállodánkat!
Sajnálom, hogy az étteremben az italok hőmérséklete nem volt megfelelő, mindenképpen feljegyezzük építő jellegű megjegyzését. A Duna valóban nem látható a magasra nőtt fáktól, viszont szobáinkat Dunai oldalra néző kilátással kínáljuk, ahol a természetes vadregényes tája szemet gyönyörködtető.
Bízunk benne, hogy jól érezték magukat nálunk, és legközelebb is minket választanak!
Üdvözlettel: Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Vissza fogunk menni"

2021. június 11. péntek
4.4
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az erkély nem volt tiszta, hiányzott a szappan . Nem volt vízforraló. A személyzet kedves volt . Nagyon szép a hely.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. június 14. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat! Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért, amit a hiányzó szappan és vízforraló okozott. Mindazonáltal boldogan olvastuk, hogy személyzetünket kedvesnek találták.
Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkban üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Termál Hotel Visegrád a legjobbak között"

2021. május 17. hétfő
4.8
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Negyedszerre tértünk vissza, és nem utoljára. Stabil minőség minden területen.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Gondos Kitti - Reputation Manager
2021. május 24. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést! Örömmel olvastuk, hogy már negyedszer látogattak meg minket! Sok szeretettel várjuk vissza Önöket újra!
Üdvözlettel:
"Igazi felüdülés volt"

2020. november 08. vasárnap
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Jól felszerelt, kényelmes szobák. Fantasztikusan jó wellness részleg . Igazán bőséges reggeli és vacsora kínálat. Udvarias személyzet. Korábban már voltunk a szálloda vendégei és remélem még leszünk is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2021. március 11. csütörtök
Kedves Judit!

Örömmel fogadtuk pozitív visszajelzését, melyben megelégedettséggel nyilatkozik szállodánkról.

Köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri.

Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest Relations Manager
"Visegrádi wellness"

2020. november 03. kedd
4.8
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Az ágy kissé kényelmetlen de minden más szuper volt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2021. március 11. csütörtök
Kedves Aida!

Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat.

A szobai ágymatracokra vonatkozóan, sajnálattal olvastam észrevételét, melyet amennyiben a helyszínen jelez Kollégáimnak, azonnali matrac cserét ajánlhattunk volna fel Önnek, mely nem vett volna igénybe 15 percnél többet.

Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket!

Üdvözlettel:
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Remek családi pihenés a Thermal Hotel Visegrád-ban"

2020. november 01. vasárnap
5
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat! Ízletes ételek, tiszta szoba, kedves személyzet. Kiemelném az animátort, aki a nap minden szakában programokkal látta el a gyerekeket. A szaunamesterek közül pedig keressétek Tibit, Ő a legjobb! Szívesen visszamennénk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2021. március 11. csütörtök
Kedves Ibolya!

Örömmel fogadtuk pozitív visszajelzését, melyben megelégedettséggel nyilatkozik szállodánkról.

Köszönöm, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk észrevételeit, és örülünk annak, hogy a kifogástalan minőségre irányuló törekvéseinket elismeri.

Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest Relations Manager
"Jól éreztük magunkat.A legjobb a vellness volt!"

2020. október 28. szerda
5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szerettünk volna ebédelni de nem voltak árak. Egy napos szabadidőmben csak vellness szolgáltatás? Nem voltak árak. Szerettünk volna biliárdozni.A lift ajtóban nem a legjobb játszani! Ezek csak megjegyzések! Mindennel meg voltunk elégedve!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 29. csütörtök
Kedves Veronika!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Éttermünk étlapja és itallapja a szállodánk honlapján is megtalálható, így azt Vendégeink még érkezés előtt át tudják nézni. Illetékes Kollégáimmal egyeztetve tájékoztattak arról, hogy a helyszínen egyeztettek Önnel, sőt még az egyik elfogyasztott étel is levonásra került számlájukról. Sajnálom, hogy ennek ellére negatív élménnyel távoztak szállodánk étterméből.

Bízom benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
"Thermal Hotel Visegrád"

2020. október 19. hétfő
3.4
Baráti társaságok
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
A szoba amit kaptunk rettenetes volt. Kicsit sem 4 csillag, gyenge 3 talán. A fotelek foltosak, a bútorzat leverve és enyhe füstszag volt a nemdohányzó szobában. A fürdőszoba sem felet meg egy 4 csillagos hotel elvárásának. Összességében a szoba csalódás. Ha tudom, hogy ilyenek a szobák, nem ezt a hotelt választom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Bernadett!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Nagyon sajnálom, hogy a leírtakat nem jelezte személyesen, a szoba átvételekor. Amennyiben ezt megtette volna lehetőségünk lett volna a szoba csere felajánlására.

Bízom benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
"Pihentető hétvége"

2020. október 19. hétfő
4.8
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon meg voltunk elégedve a szállással, egyetlen egy ami nem tetszett, hogy a vacsora választék kevés volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Klaudia!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Az éttermünk kínálatára vonatkozóan tájékoztatom, hogy szállodánk konyhája szigorú sztenderdek alapján dolgozik annak érdekében, hogy valamennyi vendégünk igényeit kielégítse. Az főétkezések alkalmával minden esetben salátabárt, 4 féle hideg előételt, kétféle levest, legalább négyféle főételt kínálunk, melyek közül egy szárnyas, egy négylábú, egy hal, egy vegetáriánus fogás található. Továbbá kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy ezen ételek tükrözzék a hagyományos magyar és a nemzetközi konyha ízvilágát. Nagy hangsúlyt fektetünk a különleges igények kielégítésére (allergia és ételérzékenységek, valamint kímélő ételek) valamint desszertet minden esetben minimum 4 féle desszertből álló desszertbüféről választhatnak vendégeink.

Bízom benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Visszatérünk!"
2020. október 09. péntek
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Köszönjük szépen,nekünk minden nagyon tetszett.Egy dolog volt,amiről a szálloda nem tehetett,a rengeteg poloska.Sajnos nem tudtunk miattuk szellőztetni...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Tisztelt Hölgyem/ Uram!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Bízom benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2020. október 07. szerda
4.1
Baráti társaságok
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szálloda rendben volt. A wellnessben annyi instrukciót kaptunk h a túloldalon van a bejárat vmint kezünkbe nyomták 2 prospektus. Ezt leszámitva mindenki kedves volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Tisztelt Hölgyem/ Uram!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Bízom benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Hétindító a Thermal Hotel Visegrádban"

2020. október 07. szerda
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ételek választékosak és kiválóak, a szolgáltatás és a wellness világ olyan, mint maga a paradicsom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Mária!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Nagyon köszönöm, hogy időt szánt arra, hogy észrevételit megossza velünk és bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Megállt az idő Wellness Hotel Visegrádban"

2020. szeptember 28. hétfő
3.4
Fiatal pár
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Egy jó szálloda,csak megállt az idő náluk 10éve..ez volt az érzésünk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Zsuzsanna!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Sajnálattal olvastam, hogy a megújított éttermi büfé rendszerünk, apartmanjaink felújítása, gyermek játszóterünk felújítása és programjaink bővítése nem nyerte el a tetszésüket.

Bízom benne, hogy a fentiek ellenére jövőben is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Pihentető két nap a Thermal Hotel Visegrad-ban"

2020. szeptember 25. péntek
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Külön tetszik, hogy bár a hotel -természetesen- nem dohányzó, a hozzám hasonló "szenvedélybetegeknek" az erkélyen biztosítják a dohányzást. Külön kellemes szolgáltatása a wellness-részlegnek a szauna-szeánsz, ahol szaunamester biztosítja a méregtelenítést!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Péter!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Bízom benne, hogy a jövőben is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Kellemes kikapcsolódás"

2020. szeptember 24. csütörtök
4.8
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Párommal 1. házassági évfordulónkat ünnepeltük itt. A Wellness és Szauna részleg is gyönyörű, a személyzet nagyon kedves, az ételek kiválóak, széles az ételválaszték reggeli és vacsora idején is. A játékoknál sajnáltuk, hogy a biliárd már eléggé leamortizált állapotban van, pedig szívesen játszottunk volna vacsora után többet vele.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Ildikó!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Bízom benne, hogy a jövőben is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"A feltöltődés csimborasszója Visegrádi thermál Hotelban"

2020. szeptember 22. kedd
4.8
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Érkezéskor panorámás szobát kaptunk, ami a vártnál sokkal szebb kilátást nyújtott. Az étkezés nagyon igényes, magas színvonalú volt. Változatos, sok ételből lehetett választani. A kiszolgálás udvarias volt. Nem várt program volt a pénteki és a szombati fantasztikus borkostoló. A szombat esti szabadtéri zenés est is kiválló program volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves János!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Köszönöm, hogy időt szánt arra, hogy észrevételit megossza velünk.

Bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Szuper!"

2020. szeptember 16. szerda
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Összességében ötösre értékeltük a szolgáltatásokat,kivéve a napközbeni étkezési lehetőségeket ami minusz(-)egyessel díjazunk.A leves finom volt,de a Grillbár kínálata extra gyenge és szegényes,pedig egy kolbász,f asírt,flekken,kicsike,sajtok,stb.megnövelnék a forgalmat! Hajókirándulásra való helyfoglalás a recepciónál,esetleges szállítással.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Imre!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Tájékoztatom, hogy az Ön által leírt észrevételt továbbítottam az illetékes Kolléga részére.

Bízom benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
"Kiemelkedő szolgáltatást nyújtó szálloda, rendkívül kedves személyzettel"

2020. szeptember 14. hétfő
5
Baráti társaságok
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda minden igényt kielégítő szolgáltatást nyújtott, a személyzet kedvessége, szolgálatkészsége kiemelkedő volt, az étkezések minden igényt kielégítettek, rendkívül finomak voltak az ennivalók, a környezet lenyűgöző. A wellness részleg hatalmas, a medencékben a víz megfelelő hőmérsékletű volt, a szauna szeánsz kiemelkedő volt. Fantasztikus hétvégét töltöttünk el a szállodában. Sok szállodában jártunk már, de ez volt az utóbbi 10 év legjobb helye. Én még soha nem adtam 5-ös értékelést, ez a szálloda és a személyzet megérdemli!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Béla!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Nagyon köszönöm, hogy időt szánt arra, hogy pozitív észrevételeit megossza velünk. Nincs nagyobb elismerés szállodánknak annál, mint, hogy ilyen kedves sorokat kap vendégeitől.

Bízom benne, hogy a jövőben is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.
"Thermal Hotel Visegrád"

2020. szeptember 10. csütörtök
2.6
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel inkább 3 csillag, mint 4. A reggeli szegényes, a vacsora minősége gyenge. A szobában az egyik pohár tele volt hajszállal. A wellness rész rendben van.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Tamás!

Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk itt tartózkodásuk alatt szerzett észrevételeiket.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Nagyon sajnálom, hogy minden törekvésünk ellenére Önöket ilyen tapasztalatok érték szállodánkban. A szobában tett észrevételét továbbítottam az illetékes Kolléga részére.
Az éttermünk kínálatára vonatkozóan tájékoztatom, hogy szállodánk konyhája szigorú sztenderdek alapján dolgozik annak érdekében, hogy valamennyi vendégünk igényeit kielégítse. Az főétkezések alkalmával minden esetben salátabárt, 4 féle hideg előételt, kétféle levest, legalább négyféle főételt kínálunk, melyek közül egy szárnyas, egy négylábú, egy hal, egy vegetáriánus fogás található. Továbbá kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy ezen ételek tükrözzék a hagyományos magyar és a nemzetközi konyha ízvilágát. Nagy hangsúlyt fektetünk a különleges igények kielégítésére (allergia és ételérzékenységek, valamint kímélő ételek) valamint desszertet minden esetben minimum 4 féle desszertből álló desszertbüféről választhatnak vendégeink.

Bízom benne, hogy a fentiek ellenére hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2020. szeptember 05. szombat
4.6
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ágy nekünk túlságosan puha. A TV kicsit elavult.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Margit!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodása alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Tájékoztatom, hogy amennyiben az ágyra vonatkozó észrevételét a helyszínen jelzi, úgy lehetőségünk lett volna Önnek felajánlani a matrac csere lehetőségét, amely csupán pár percet vett volna igénybe.

Bízom benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Kikapcsolódás a visegrádi Thermal Hotelben"

2020. augusztus 27. csütörtök
4.8
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kiváló szálloda, csodás környezet, remek wellness szolgáltatások, finom ételek. Nekem egy keményebb matrac jobban tetszett volna, illetve hiányoltam az étkezésekhez az ivóvizet az asztalokról. Igaz, hogy külön díjért sokféle innivalót kínáltak, de az egyszerű csapvíz szerintem alapértelmezett asztali kellék.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Bertalan!

Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk itt tartózkodásuk alatt szerzett észrevételeiket.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Szállodánk éttermében valóban nem találhat előre kikészített vizet, azonban amennyiben jelzi Kollégáimnak, úgy természetesen van lehetőség pohárban szervírozott víz fogyasztására. Az ágymatracra vonatozóan, sajnálattal olvastam, hogy a matrac keménysége nem volt megfelelő Önöknek. Ha ezt a helyszínen jelzi, úgy Kollégáim pár perc alatt ki tudták volna cserélni keményebb típusra.

Bízom benne, hogy a fentiek tudatában hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2020. augusztus 23. vasárnap
4.3
Család nagyobb gyerekkel
Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Hotel gyönyörű helyen fekszik, csodás környezet, tiszta levegő. Igazából minden jó lett volna, de a szobánk a medencék felé nézett. Egész éjszaka folyamatosan ment a víztisztítása ami elég zajos volt, így csak csukott ajtó mellett tudtunk aludni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Katalin!

Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk itt tartózkodásuk alatt szerzett észrevételeiket.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Bízom benne, hogy a fentiek ellenére hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2020. augusztus 17. hétfő
4.5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az idősebb Úr a vacsoránál, aki az ültetést irányította nem volt a helyzet magaslatán!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Miklós!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk itt tartózkodásuk alatt szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Tájékoztatom, hogy az Ön által küldött észrevételt továbbítottam az illetékes Kolléga részére.

Bízom benne, hogy a fentiek ellenére hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önt.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Pihentető nyaralás a THERMAL HOTEL VISEGRÁD-ban"

2020. augusztus 17. hétfő
5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Csodálatos öt éjszakát töltöttünk a THERMAL HOTEL VISEGRÁD-ban. A személyzet nagyon kedves, figyelmes volt. Az ételek finomak, és bőségesek, mindenki megtalálhatta az ízlésének megfelelő ételt. A szoba kifogástalan, tiszta volt, a nagyon kellemes illat a folyosón még élvezhetőbbé tette a nyaralásunkat. Köszönjük szépen
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves József!

Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk itt tartózkodásuk alatt szerzett észrevételeiket.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Nagyon köszönöm, hogy időt szántak arra, hogy pozitív észrevételeit is megosszák velünk és erre időt szántak.

Bízom benne, hogy hamarosan újra szállodánk vendégeként üdvözölhetjük Önöket.

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Nyári hét"

2020. augusztus 15. szombat
4.5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
A személyzet remek, a wellness kiváló. A parkoló kapacitás kissé szűkös.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves György!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat.

Tájékoztatom, hogy szállodánk három parkolóval rendelkezik: egy a szállodát körülölelő kültérivel, egy a szállodával szemben található szabadtérivel, valamint egy beltéri fedett garázzsal.
A három parkoló közül egy vehető igénybe térítés ellenében, ami a fedett garázs. Díjszabása még a behajtás előtt egy táblán került feltűntetésre.

Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önt!

Üdvözlettel:
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
"Üdítő kikapcsolódás a visegrádi Thermál hotelben."

2020. augusztus 14. péntek
5
Család nagyobb gyerekkel
Pótággyal
3 éjszakát töltött itt
Minden remek volt. Az egyetlen hiányosság ami rontott a szálláshely összképen, a 111 szobában, az iszonyúan viharvert ,ronda, rozsdás szemetes edény a zuhanyzóban, ami igazán nem méltó a visegrádi Thermál hotelhez.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. október 20. kedd
Kedves Edit!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm, hogy építőjellegű észrevételét megosztotta velünk, melyet továbbítottam az illetékes Kolléga részére.

Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önt!

Üdvözlettel:
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager


"Thermal Hotel Visegrád"

2020. augusztus 01. szombat
3.6
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Az étkezésnél több alkalommal el akarták vini a tányért amit még be sem fejeztünk. Rá is kellett szólnom a pincérre hogy hagyja ott Az ital választásnál semmi ajánlás, kedvesség, vagy itallap, amiből választhatunk. Felsorolt 3 dolgot Az ital választéknál hianyoltuk a hazi készítésű limonádékat. Az utolsó napon a személyzet bekopogtat, hogy volt e a minibarbol fogyasztás, amit egyébként a recepción is megkérdeztek?? Miért?, értelmetlenül és feleslegesen zavartak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2021. március 11. csütörtök
Kedves Mónika!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételét.

Igyekszünk nagy figyelmet fordítani szálló- és fürdővendégeink véleményére és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, melyekkel kellemessé tehetjük szállodánkban, illetve wellness részlegünkön való tartózkodásukat.

Sajnálattal olvastuk, hogy minden törekvésünk ellenére, mely a minőségi szolgáltatásnyújtást helyezi előtérbe, Önöket ilyen tapasztalat érte szállodánkban.

Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben is megtisztelnek minket bizalmukkal, és hamarosan újra vendégeink között köszönthetem Önöket!

Üdvözlettel,
Paczné Nagy Zsófia
Guest Relations Manager
"Tökéletes kikapcsolódás "
2020. július 21. kedd
4.8
Kisgyerekes család
4 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon barátságos, segítőkész, az ételek finomak, tetszett a sokféle medence, és a külön programok, hogy egyéb lehetőségek, pl. fallabda, fitneszgépeken használata is elérhető.
"3 kellemes éjszaka/1 zajos éjszaka a hotelben."
2020. július 18. szombat
4.5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Idősebb házaspárok mellé nem jó ha sok családos társaságot helyeznek el. Zavarják az éjszakai pihenést.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2020. július 18. szombat
3.8
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos a szoba a kukákra nézett. Csütörtölkön nagy zajal járt a kukák ürítése. Sok légy is volt a szobába.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Nyár eleji kikapcsolódás a visegrádi Thermál Hotelben"

2020. július 14. kedd
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk: az ételek nagyon finomak és bőséges, minden igényt kielégítő a választék, a wellness részleg a többi hasonló szállodához képest hatalmas, a szaunapark szenzációs - külön kiemelném a trepidáriumot és aromakabint a designért, imádtuk hogy "nem spóroltak" az élményelemek működtetésén és a szaunalepedőkön. Amin esetleg lehetne javítani: a szaunaszeánszokhoz érdemes lenne egy profi szaunamestert szerződtetni, szerintem akár a magasabb összegű kiadást is vállalnák a vendégek, ha úgy éreznék, hogy megéri. Még egy kritikai megjegyzés: az étteremben a vacsorához rendelt másfél deci bor 1700 Ft-os árát kissé túlzónak éreztük, még akkor is, ha elvileg díjnyertes borról volt szó...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Anikó! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek hétvége Visegrádon"

2020. július 13. hétfő
4
Család nagyobb gyerekkel
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Finomak voltak az ételek.A wellnes minden igényt kielégített.A szoba ajtót nem tudtuk nyitva tartani a jelzett poloskák miatt(nem volt szerencsénk hozzájuk), így hiányzott egy kicsit a friss levegő.Ettől eltekintve biztosan visszatérünk ide.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Viola! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"4 napos 3 éjszakás tartózkodás"

2020. július 12. vasárnap
3.9
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Alapvetően jól éreztük magunkat, kitűnő helyen van, bár a dél-keleti kilátás eléggé semmilyen.. Negatívumként a következőket tudnám megemlíteni: reggeli változatlan (minden nap ugyanaz), hiányoltuk a bundáskenyeret (kétnaponta lehetne) 1-2 pincér nem kimondottan udvarias viselkedését, teltház esetén a parkoló legtávolabbi pontjától való bejutás (ami kb 100 méterre van a bejárattól és kb 2 emelet szintkülönbségű) nem túlzottan előnyös, illetve a liftre való várakozás alkalmanként több percet is igénybe vehet..
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Norbert! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálattal olvastam, hogy csak negatív élményeket osztott meg velünk. Tájékoztatom, hogy szállodánk 3 parkolóval rendelkezik ebből kettő ingyenes, szabadtéri és egy fedett mely térítés ellenében vehető igénybe. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Fantasztikus pihenés a Thermal Hotel Visegrádban"

2020. július 12. vasárnap
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Pótággyal
Babaággyal
3 éjszakát töltött itt
A billiárd asztal csak elnyelte a pénzt, de nem adta ki a golyókat. A személyzet tudta, hogy rossz, de nem zárták le, nem helyezték üzemen kívül, nem tettek azért, hogy megjavíttassák. Ez nem korrekt! A szervízdíj számlán való feltüntetése 12 % volt, mely számolás alapján 13,5 %-ra jött ki. Szerintem ez sem volt korrekt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Judit! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Sajnálattal olvastam észrevételét. Szállodánk a tájékoztatásoknak megfelelően 12 %-os szervízdíjat száol fel, de amennyiben szükséges szívesen állunk rendelkezésére a számlán szereplő tételek lellenőrzésében. A billiárd asztalra tett észrevételét ezúton is köszönöm. Az asztal javítása megtörtént és a félreértésért elnézését kérem. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Családi nyaralás hétköznap"

2020. július 11. szombat
4.1
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
A vacsora nagyon egysíku. A reggeli változatos. A pincérek udvariasak, viszont még sokat kell tanulniuk. Potyogtak az evőeszközök, tányérról az ételmaradékok. Wellness részleg kiváló.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Anett! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2020. július 11. szombat
4
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Ilyen árfekvésnél a sókamráért fizetni kellett !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Igen, a wellness részegünkkön található sószoba valóban térítés ellenében vehető igénybe, melynek költségéről a szobában elhelyezett vendégtájékoztatóban is informálódni tudnak Vendégeink. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kellemes kikapcsolódás a Thermal Hotel Visegrad-ban"
2020. július 10. péntek
4.5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kitűnő wellness, átlagosnál jobb konyha. Sajnos kicsit rendezetlen kert, növényzet.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Pihenés a Thermàl Hotelben"

2020. július 09. csütörtök
4
Csoport
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Szép szálloda, kedves személyzet, nagyon jó wellnes. A reggeli ès vacsora kiváló! A wellnesbárban kicsit drágállottuk az àrakat. A szobánkban az àgy nekunk kényelmetlen volt, tulsagosan besüllyedt alattunk a matrac. De nagyon jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Anikó! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Nagyon sajnálom, hogy az ágymatracra vonatkozó észrevételét nem a helyszínen jelezte azonnal, hiszen amennyiben erre lehetőséget ad, úgy Kollégáim pár percen belül kicserélték volna matracát egy keményebb típusra. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Szülinap Visegradon"

2020. július 06. hétfő
5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagy örömmel láttuk, hogy a régi csapat újra együtt dolgozik. Szinte semmi nem változott, néhány biztonsági intézkedésen túl. Kedvesek , segítőkészek a dolgozok. A tisztaság teljesen rendben van. A víz kivalo, jó hőmérsékletű. Az úszó mesterek nagyon barátságosak. Már sokadszor ünnepeltük itt születésnapot, és reméljük , hogy lesz meg rá boven alkalom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Tamás! Köszönöm szépen, hogy visszatérő Vendégként is megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Voltam már többször, de a mostani különösen jól sikerült"

2020. július 05. vasárnap
4.8
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Különleges szolgáltatásnak tartom, hogy a medencék körüli fekvő ágyak kényelmesek és van elegendő.Nem kell harcolni érte. A vízmedencék sokfélesége még arra is lehetőséget nyújt, hogy a nagy melegben a vízben fekve is lehessen napozni. Külön köszönetet mondok annak a fürdőmesternek, aki meglátta , hogy megkarcoltam a könyökömet, vérzett és után elvitt bekötözni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves György! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Csodálatos két nap a Thermal Hotel Visegrádban."

2020. július 04. szombat
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jó éreztük magunkat az ott eltöltött 2 nap alatt.A személyzet nagyon kedves készséges volt.A szobában minden nap takarítanak.Bőséges,ízletes,változatos volt a svédasztalos reggeli és a vacsora.Kiváló a wellness szolgáltatás is.Kellemes hőfokú tiszta víz minden medencében. Mindenkinek csak ajánlani tudjuk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves László! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Nem csalódtunk -- kiváló, gyerekbarát welness."

2020. július 04. szombat
4.5
Család nagyobb gyerekkel
Classic kétágyas szoba
Classic kétágyas szoba egyfős használatra
3 éjszakát töltött itt
Az étkezésekkor a jó nagy tányér-- kis adag ételt preferálták. Külön szólni kellett, így bővítették a csecsemő adagot.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Tibor! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Visegrád, vágytam Rád!"

2020. július 03. péntek
5
Család nagyobb gyerekkel
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett a wellness részleg! A víz hőfoka minden medencében tökéketes volt, a panoráma medence tetszett a legjobban! A szoba tökéletes volt és a szálloda bárja is. A vacsoránál kissé unalmas a zene... és szívesen ettem volna bundás kenyeret is! Az étteremben erős a klíma az ablak melletti asztaloknál. Az ételek nagyon finomak voltak!Összességében minden szuper volt, még visszamegyünk! A személyzet is kedves és segítőkész volt. A wellnessre 10* jár!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Marianna! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Köszönöm szépen, hogy időt szánt arra, hogy észrevételeit megossza Velünk. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Az egyik legjobb szálloda"

2020. július 03. péntek
4.4
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
Az ételek isteniek a wellness nagyon jó. A felszolgálók lehetnének kedvesebbek illetve negatívum még,hogy az étterem részen nagyon klímáznak , fáztunk a gyerekekkel. De összeségében az egyik legjobb szálloda ahol eddig voltunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Viktória! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kíváló! "

2020. július 01. szerda
5
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Nagyszerü elhelyezkedes kitünö szolgaltatas, nagyon kedves, mosolygós, udvarias személyzet, gyönyörű, tiszta szálloda, jó elhelyezkedés. Csak ajánlani tudom mindenkinek!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Mónika! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Álom az álomban a Visegrádi Thermálban eltöltött 2 éjszaka."

2020. június 30. kedd
5
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A Visegrádi Thermál Hotelben eltöltött idő minden igényt kielégit.Hozzáértő,kedves udvarias messzemenőkig profi személyzet,gyermekbarát szálloda,minden maximálisan a vendégről szól.Imádjuk biztosan visszatérünk,ahogy tehetjük.Köszönet minden percért.Az étel szuper finom volt ismét.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Katalin! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Mégegyszer köszönöm, hogy időt szánt arra, hogy észrevételeit megossza Velünk. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"2 éj, 3 nap hosszúhétvége 3 éves gyermekkel"
2020. június 30. kedd
4.4
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda gyönyörű kívül, belül. A tisztaságról folyamatosan gondoskodnak. A személyzet nagyon kedves és segítőkész, előzékeny. A kilátás csodálatos, a levegőt jarapni lehet. A mi szobánk a hátsó (főbejárat) felöl volt, tökéletes a pihenéshez, a főút zaja egyáltalán nem hallatszott be. A wellness részlegben mindenki megtalálja a számítását, nagyon tiszta! Teltházas hétvégén voltunk ott és épp a liftek nem bírták a tempót, így sokat kellett erre várni, mehettünk volna lépcsőn is, de a kislánynak nagyon tetszett az üvegfal miatt a kilátás. Az étterem gyönyörű, pincérek nagyon kedvesek és a szakácsok is. Félpanzió ellátásunk volt.Az interkontinentális reggeli nagyon széles skálán mozog, a vacsoránál négy féle választék van a leves után, illetve előétel. A fő fogások nem igazán nyerték el a tetszésünket, a sülteknél a köretből rengeteget kaptunk, de húst kevésbé és nekünk íztelenek voltak, a rántottak kemények voltak. A ragus-mártásos-szaftos ételek nagyon finomak! A vacsora után jól esik egy kis séta, de hova? Esztergom felöl a település elején van, még 2-2,5 km a központ. Főút mellett nem nagy élmény a séta. Szemben egy földúton megpróbáltunk lejutni a Dunához, de inkább feladtuk a dzsungelharcot....Szóval, ha esti programot akar magának valaki, számoljon, hogy kocsival, vagy taxival kell megoldania....
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Nyári csobbanás a családdal"

2020. június 29. hétfő
5
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A környezet festői minden várakozásunkat felülmúlta a hely. A wellness átlagon felüli kicsiknek és nagyoknak egyaránt. A reggeli és vacsora svédasztalos hatalmas választék gondosan megtervezett menük és fogások. Nem találtam kivetni valót. Az árak átlagosnak mondhatóak ebben a kategóriában. Még biztosan visszatérünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Zoltán! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Remek kikapcsolódás a Thermál Hotel Visegrádban"

2020. június 29. hétfő
4.9
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Érkezésünkkor már nagyon megtetszett , hogy a recepciós kitöltötte az adatlapot ,nekünk csak alá kellett írni. A szoba is kitűnő volt. A szállás foglaláskor egyértelműbben kellene közölni a szoba elhelyezkedését,én ugyanis Dunára néző szobát szerettem volna , de nem azt sikerült foglalnom. A személyzet figyelmessége, kedvessége viszont hamar feledtette velem ezt a dolgot. Az ételek kapcsán annyit szeretnék említeni, hogy végre nem kellet utána sózni semmit. Kiváló, magyaros jellegű a konyhájuk. Isteni volt a kacsacomb pörkölt nokedlivel. A festői környezetben lévő szálláshelyen kiválóan éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Györgyi! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Jó szállás és ellátás, remek medencék"

2020. június 26. péntek
4.3
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Végre egy hely, ahol egy órás pancsolás után sem hűlnek át a gyerekek a hideg víz miatt! A koronavírus miatti pincéres felszolgálás nem volt zökkenőmentes, de másnapra korrigálták. A széfet az előző vendég "pajkossága" miatt zárva találtuk (ilyet már máshol is tapasztaltunk), de egy telefonra 10 perc alatt megoldották. Ha a takarításkor ellenőriznék, telefonálni sem kellene. Az élmény elemeket a medencéknél gyakrabban indíthatnák
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves János! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Pihentető napok"

2020. június 26. péntek
4.9
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
A menüválasztásos vacsitól a felszolgálók nagyon le voltak terhelve, így a kedvesség itt-ott elmaradt! Amíg ott voltunk átálltak svédasztalra és látszott, hogy ez a természetes!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Zsuzsanna! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Kiváló pihenés a Termál Hotel Visegrádban"
2020. június 25. csütörtök
4.9
Család nagyobb gyerekkel
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A Covid okozta kellemetlenségeket a Termál Hotel Visegrád előnyére fordította. A Svédasztalos étkezést egy magasabb szintű tányérszerviz pótolta, kiváló felszolgálással, gasztonómiai élményt nyújtott. Köszönünk mindent a személyzetnek, és a vezetésnek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Mégegyszer köszönöm, hogy időt szánt arra, hogy észrevételeit megossza Velünk, melyet természetesen továbbítottam Kollégáim részére. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
" Thermál Hotel Visegrád: a Pilis gyöngyszeme"

2020. június 23. kedd
5
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Alföldiként már a szálláshelyre való utazás is nagy élmény volt. Hegyek, kanyargós, szerpentin utak, csodálatos volt. A szoba, a wellness részleg, az étterem, a bár mind-mind a vendégek kényelmét szolgálta.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Andrea! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Mégegyszer köszönöm, hogy időt szánt arra, hogy észrevételeit megossza velünk. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2020. június 22. hétfő
4.5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép környezetben van a szálloda, a wellness részleg is nagyon jó, nem svéd asztalos volt az étkezés ezért nem igazán tetszett, egyik este nagyon jó volt a kiszolgálás, a második este viszont elég gyenge volt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2020. június 20. szombat
4.1
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba egyfős használatra
3 éjszakát töltött itt
Az ételek minősége nem volt egyenletes. Egyes ételek nagyon finomak voltak, de például a gulyás, vagy húsleves nem volt friss és ízletes. Nagyon hiányzott a saláta és savanyú kínálat. Miért nem tartozott ez hozzá a menühöz? Nem találkoztam még félpanziós ellátásnál ezzel a megoldással. A wellness külső és belső részlege gyönyörű és kifogástalan!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Julianna! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Tájékoztatom, hogy sajnálatos módon a vírus helyzetre való teknettel éttermünk valóban nem a megszokott módon üzemelt. Tájékoztatom, hogy kínálatunk nem lett kevesebb, egyetlen egy változás az volt, hogy a kiválasztott ételeket Kollégáim szolgálták fel. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2020. június 07. vasárnap
4.6
Baráti társaságok
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Gyönyörű a környezet, a személyzet segítőkész, kedves és udvarias. Sajnos "rossz" időpontot választottunk, mert a vírus miatt még nem üzemelt a szálló minden része, így nem használhattuk ki a csomagban feltüntetett lehetőségeket.Nekem pl. a szauna nagyon hiányzott.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönöm szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeiként üdvözölhetjük Önöket. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2020. június 02. kedd
4.6
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Köszönet az éttermi dolgozóknak, pincéreknek, szakácsoknak, akik ebben a helyzetben is maximálisan igyekeztek kielégíteni a vendégek igényeit. Udvariasak, kedvesek voltak, mindennel elégedettek voltunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Nagyon köszönöm, hogy időt szánt arra, hogy véleményét megossza velünk. Tájékoztatom, hogy kedves szavait továbbítottam Kollégáim részére. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2020. június 02. kedd
4.5
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kitűnő volt, viszont a csapból végig sárga, koszos víz folyt, amit a gyerekek megittak. Az étkeztetés nem volt hatékony, a hely gyönyörű
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Paczné Nagy Zsófia - Guest relations manager
2020. július 22. szerda
Tisztelt Hölgyem/ Uram! Köszönöm szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett észrevételeit. Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat. Nagyon sajánlom, hogy minden törekvésünk ellenére, mely a minőségi szolgáltatások biztosítását helyezi előtérbe, Ön ilyen észrevételekkel távozott szállodánkból. Tájékoztatom, hogy sajnálatos módon szállodánk üzemszünetének ideje alatt a vezetékekben lévő víz valóban elszíneződött, mely probléma megoldásán Kollégáim folyamatosan dolgoztak. Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk Vendégeként üdvözölhetjük Önt. Üdvözlettel: Paczné Nagy Zsófia Guest relations manager
Ki írhat szállásértékelést?

Akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha tartózkodásodhoz rendszerünkön keresztül foglaltál szobát valamelyik szálláshelyre, és azt igénybe is vetted.

Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

A szallasvadasz.hu portálon csak olyan személyek írhatnak véleményt, akik az oldalunkon foglaltak szállást a Thermal Hotel Visegrád szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Thermal Hotel Visegrád korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Prémium kétágyas szoba, Classic kétágyas szoba és Classic kétágyas szoba egyfős használatra.

Kiknek ajánljuk a Thermal Hotel Visegrád szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a kisgyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Csatlakozz te is a klubhoz!
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
HÍVJ MINKET: (+36-1) 457-8450
ÍRJ NEKÜNK:iroda@szallasvadasz.hu
Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram
További csomagajánlatok:
4 csillagos wellness hotelek | Wellness csomagok | Balatoni szállodák | Vendégvélemények | Gyerekbarát szállodák | Wellness hétvége | Szállás Hajdúszoboszló | Szállás Hévíz | Szállás Zalakaros
Infó:
Hivatalos hotelstars besorolás


Szerzői jog © 2004-2021 Hotelstart Kft.
Minden jog fenntartva.