A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Thermal Hotel Visegrád, Visegrád >>
2024. március 06. szerda
2024. március 07. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy pazarnak találta az éllátást és gyönyörűnek a wellness részlegünket. Reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk majd Önnel.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. február 24. szombat
2024. február 26. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy kedvesnek és figyelmesnek találta kollégáinkat, és értékelte az ételeknél az allergéneket jelző táblákat. Csodálatos érzés tudni, hogy élvezte wellness szolgáltatásainkat, és megfelelő hőmérsékletűnek találta a medencéket és a szaunákat. Nagy szeretettel várjuk Önt egy újabb kellemes tartózkodásra.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. február 19. hétfő
2024. február 22. csütörtök
Őszintén köszönjük részletes visszajelzését, és örömmel halljuk pozitív tapasztalatait a nálunk töltött idő alatt. Csodálatos hallani, hogy elhivatott személyzetünk kivételes benyomást tett Önre. Külön köszönet, hogy kiemelte kedves kiszolgálóinkat, Julcsit aki tökéletes masszázst biztosított és figyelmes úszómesterünket. Nagyon örülünk neki, hogy megfelelőnek találta éttermi választékunkat mindenki számára. Hálásak vagyunk a wellness részleg hangulatával kapcsolatos építő jellegű visszajelzéseiért és a gyermekmentes hétvégékre vonatkozó javaslatért. Családbarát szállodaként sokan érkeznek hozzánk gyermekekkel, igyekszünk minden vendégünk számára biztosítani a tökéletes kikapcsolódás lehetőségét, megfontoljuk majd a javaslatait. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük majd és egy teljesen tökéletes élményt tudunk majd Önnek biztosítani.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
Thermal Hotel Visegrád Visegrád kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitness terem használattal
- sportanimációs programokkal
- játszóházzal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellness-részleg
- játszóház használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellness-részleg és fitnesz terem használattal
- programokkal
- játszóház használattal
- parkolással
2024. január 27. szombat
2024. január 31. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Köszönjük kedves szavait wellness részlegünkről és konyhánk minőségéről. Sajnálattal halljuk, hogy túlzottan klórosnak találta a medencéket, az előírásoknak megfelelően tartjuk őket. Gyógyvizes medencéinkben a lepencei víz található, amelynek számos közismert jótékony hatása van. Többek között, összehúzó és gyulladáscsökkentő hatású víz, mely kalcium mellett magnéziumot és hidrogén-karbonátot, valamint viszonylag kis sókoncentrációjú alkaloidokat is tartalmaz. Reméljük, hogy a jövőben ismét lehetőségünk lesz újra üdvözölni Önt és egy még jobb élményt biztosíthatunk majd.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka ,
Guest Relation Manager
2024. január 17. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát wellness részlegünkön, és finomnak találta ételeinket. Köszönjük megértését, a szobából nyíló kilátással kapcsolatosan. Legközelebb kérem jelezze, ha nem elégedett a szobája elhelyezkedésével. Lehetőségeinkhez mérten, igyekszünk megfelelni az elvárásainkat és szobacserét biztosítani. Nagyon reméljük, hogy találkozhatunk még Önnel a jövőben és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. január 15. hétfő
2024. január 16. kedd
Köszönjük, hogy időt szakított véleménye megosztására. Örömmel halljuk, hogy élvezte a kellemes környezetet, a gyönyörű szállodánkat és a finom ételeinket. Örömmel olvassuk, hogy barátságosnak találta személyzetünket és gyönyörűnek wellness részlegünket. Nagy szeretettel várjuk Önt vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Mangager
2024. január 13. szombat
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk véleményét. Nagyra értékeljük kedves szavait ízlésesen és kényelmesen berendezett szobánkról, hatalmas és folyamatosan üzemelő medencéinkről, remek szaunákról, valamint az udvarias személyzetünkről. Örömmel halljuk, hogy ízlett az ételek sokfélesége, különösen a bőséges gyümölcsválaszték. Nagy szeretettelvárjuk visszamihamarabb!
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. január 12. péntek
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Nagyra értékeljük kedves szavait a szállodánkkal kapcsolatos általános tapasztalatokról. Őszintén elnézést kérünk a bejelentkezés során tapasztalt kellemetlenségekért, valamint a recepció és a wellness-szolgálat munkatársaitól a barátságosság hiányáért. Beszélni fogunk a kollégákkal, hogy a jövőben ne forduljon előhasonló eset. Reméljük, ad még egy lehetőséget, hogy kivételes tartózkodást biztosítsunk Önnek.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. január 11. csütörtök
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a visszajelzését. Nagyra értékeljük kedves szavait udvarias és kedves személyzetünkről, valamint nagyszerű fürdőszobánk és kiváló konyhai kínálatunk iránti elismerését, beleértve a főételeket és a süteményeket.
Elnézést kérünk a szobája tisztaságával kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért, továbbítottuk az észrevételt a takarító személyzetünknek. A vacsorára kihozott ital árával kapcsolatban elnézést kérünk az esetleges zavarokért. Dolgozni fogunk rajta, hogy a jövőben ne forduljon elő hasonló. Reméljük, hogy a jövőben is újra üdvözölhetjük Önt, és még jobb élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2024. január 09. kedd
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy elnyerte tetszését a wellness részleg és az étterem. Nagyra értékeljük észrevételeit a szoba tisztaságával, valamint a kijelentkezés és a reggeli időpontjával kapcsolatban. Biztos lehet benne, hogy visszajelzését komolyan vesszük, és csapatunkkal együtt kezeljük ezeket az aggodalmakat, és átgondoljuk milyen változásokat tudunk bevezetni a jövőben. Örülnénk, ha lehetőségünk lenne hamarosan újra üdvözölni Önt.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. január 03. szerda
2024. január 08. hétfő
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy minden tekintetben elégedett volt a szállodánkkal. Nagyon örülünk neki, hogy kiemelkedőnek találtak a személyzetünket és ételkínálatunkat. Hálásak vagyunk, hogy visszatérő vendégeink és reméljük, hogy mihamarabb ismét találkozhatunk Önökkel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. december 28. csütörtök
2024. január 01. hétfő
Köszönjük, hogy értékelte a szállodánkat. Nagyon örülünk neki, hogy bőségesnek és egészségesnek találta az ételkínálatunkat. Reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. december 13. szerda
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy véleményt írjon nekünk. Köszönjük visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy látogatása során mindent rendben talált. Nagyra értékeljük visszajelzését az ételek hőmérsékletével kapcsolatban, mivel ez segít szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésében. Reméljük, hogy a jövőben is újra üdvözölhetjük Önt.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2023. december 11. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Örömmel olvassuk, hogy általánosságban mindennel elégedettek voltak a tartózkodásuk során. Sajnos a wellness részlegünk kijelentkezésig áll vendégeink rendelkezésére. Wellness részlegünk a külső vendégek számára is nyitva áll, így a szállodán kívül vehetik igénybe a szolgáltatásokat, miután kijelentkeztek. Reméljük, hogy ismét találkozhatunk majd Önökkel a jövőben.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2023. december 07. csütörtök
2023. december 11. hétfő
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy kellemesen érezték magunkat pazar ünnepi környezetünkben. Nagyon örülünk, hogy ízletesnek találta az ételeinket és kellemesnek, tágasnak az éttermünket. Külön köszönet, hogy kiemelték minden igényt kielégítő wellness részlegünket. Reméljük, hogy mihamarabb újra vendégeink között köszönhetjük majd Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2023. december 07. csütörtök
2023. december 11. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Sajnáljuk, hogy hűvösnek találta a szobáját. Legközelebb kérjük jelezze recepciónkon és mindent megteszünk, hogy tökéletes pihenést biztosítsunk Önöknek. Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza egy tökéletes élményre!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. november 28. kedd
2023. november 30. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Örömmel látjuk, hogy összességében elégedett volt a szállodánkkal. Köszönjük, hogy megosztotta az észrevételét a kilátással kapcsolatosa. Sajnos a szállodánkon kívüli környezet hatáskörünkön kívül esik, utána fogunk járni, hogy mit tehetünk a graffiti eltávolításának érdekében. Nagyon reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük majd Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. november 21. kedd
2023. november 22. szerda
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy kellemes feltöltődéssel telt itt tartózkodásuk. Nagyon örülünk neki, hogy a gyógyvizünk segíteni tudott a serülésének gyógyításában. Nagyon reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk majd Önökkel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. november 19. vasárnap
2023. november 20. hétfő
Hálásak vagyunk, hogy megosztotta velünk a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy elégedett volt a szállodánk környezetével és a személyzetünk kedvességével. Sajnálattal halljuk a parkoló helyekkel tapasztaltakat, azonban örülünk neki, hogy végül találtak helyet. Hatalmas öröm számunkra, hogy kiemelkedőnek találta az éttermi kínálatunkat és a személyzetünket is. Külön köszönet, hogy kiemelte a Márton napi menünket és örömmel olvassuk, hogy ízletesnek találta. Nagyon örülünk neki, hogy feltöltődve távoztak a szállodánkból és reméljük, hogy mihamarabb ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. november 16. csütörtök
2023. november 16. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Sajnálattal olvassuk, hogy nem volt elégedett a kávé kínálatunkkal. Célunk, hogy friss és finom ételeket szolgáljuk fel vendégeink számára. Azonban örömmel látjuk, hogy elégedettek voltak a további szolgáltatásainkkal. Nagyon reméljük, hogy ismét vendégeink között köszönthetjük a jövőben és egy tökéletes élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 27. péntek
2023. október 30. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Hatalmas örömmel olvassuk, hogy mindennel elégedettek voltak tartózkodásuk során. Sajnálattal halljuk, hogy rosszul lett és hamarabb kellett távoznia. Mihamarabbi jobbulást kívánunk és reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk és hosszabb ideig tudnak majd maradni nálunk!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 24. kedd
2023. október 25. szerda
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Örülünk neki, hogy kellemesen érezték magukat nálunk a családjukkal. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 20. péntek
2023. október 24. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza tapasztalatait a tartózkodását illetően. Nagyon sajnáljuk, hogy nem minden elem működött a szauna területen megfelelően, és hogy néhány szolgáltatásunk nem felelt meg az elvárásainak. Örömmel halljuk, hogy a medencéink tetszettek, és nagyon örülünk, hogy kellemes időt töltött nálunk. Vendégként az Ön észrevételei nagyon fontosak számunkra, és segítenek nekünk abban, hogy folyamatosan javítsuk szolgáltatásainkat. Reméljük, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk és egy tökéletes élményt tudunk majd biztosítani!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 11. szerda
2023. október 12. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Hatalmas örömmel olvassuk, hogy elégedettek voltak a masszázs szolgáltatásainkkal. Átadjuk a kedves szavakat Dorkának! Nagy szeretettel várunk vissza mihamarabb!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 06. péntek
2023. október 08. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy kiválónak találta a wellness részlegünket. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 06. péntek
2023. október 08. vasárnap
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy tökéletesnek találta a kiszolgálásunkat és igényesnek a szállodánkat. Reméljük hamarosan ismét találkozhatunk Önnel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. szeptember 28. csütörtök
2023. október 02. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy értékelte a szállodánkat. Nagy örömmel olvassuk, hogy kedvesnek találta a fogadtatást és elégedett volt a gyors ügyintézésünkkel. Szintén örülünk neki, hogy kényelmesnek találta szobánkat és remeknek az ételeinket. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. október 02. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Őszintén sajnáljuk a szobájukkal kapcsolatos problémákat. Beszélni fogok a személyzetünkkel, hogy a jövőben biztosan jó és tökéletes szobát biztosítsunk minden vendégünk számára. Nagyon sajnáljuk, hogy úgy érzi romlott a szállodánk színvonala. Nagyon reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk majd Önt és bebizonyíthatjuk továbbra is magas minőséget és színvonalat tudunk biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2023. szeptember 27. szerda
2023. szeptember 28. csütörtök
nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy kiválónak találta a szolgáltatásainkat és remeknek ételeinket. Nagy szeretettel várjuk vissza egy újabb szuper élményre!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. szeptember 20. szerda
2023. szeptember 21. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Elképesztő öröm számunkra, hogy mindennel elégedettek voltak itt tartózkodásunk során. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. szeptember 18. hétfő
Nagyon köszönjük az értékelést és örömmel halljuk, hogy elégedett volt a tartózkodásával a szállodánkban. Örülünk, hogy a wellness részlegünk és az ételeink is megfeleltek az elvárásainak, és hogy kedvesnek találta a személyzetünket. Külön öröm számunkra, hogy már nem az első alkalommal választotta szállodánkat, és reméljük, hogy a jövőben is többször visszatér hozzánk!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. szeptember 16. szombat
2023. szeptember 18. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Sajnáljuk a parkolóval kapcsolatos tapasztalatait, igyekszünk minden vendégünk számára biztosítani parkolási lehetőséget, azonban nagy forgalom esetén ez nem mindig lehetséges. Köszönjük, hogy megosztotta észrevételeit a szobai takarításunkkal kapcsolatosan. Továbbítani fogom a tapasztalatot a takarító személyzetünknek, hogy a jövőben ne fordulhasson elő hasonló. Szeretnénk elnézésüket kérni a masszázs foglálással kapcsolatos félreértésért, ellenben örülünk neki, hogy megoldódott a helyzet és visszautalásra került az összeg. Bízunk benne, hogy ad nekünk egy második esélyt a jövőben és egy tökéletes élménnyel tudnak majd távozni.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. szeptember 13. szerda
2023. szeptember 15. péntek
Nagyon köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk élményeit itt a szállodánkban. Örülünk, hogy elégedett volt a szobával és a csodás kilátással a medencékre és a Visegrádi-hegyekre. Ami az ételeket illeti, örömünkre szolgál, hogy finomnak találta őket. Azt is nagy örömmel olvasom, hogy elégedett volt a személyzetünkkel. Reméljük, hogy hamarosan újra látjuk Önt a szállodánkban.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. szeptember 13. szerda
2023. szeptember 13. szerda
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Nagy örömmel olvassuk, hogy csodálatos napokat töltöttek el szállodánkban. Sajnálattal halljuk a bár személyzetünkkel kapcsolatos tapasztalatait. Azonnal beszélni fogunk a kollégákkal, hogy a jövőben ne fordulhasson elő hasonló élmény. Reméljük hamarosan ismét találkozhatunk Önökkel.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. szeptember 09. szombat
2023. szeptember 11. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Örülünk neki, hogy összességénben kellemesen érezték magukat a családjával. Azonban sajnáljuk, hogy más vendégek miatt nem telt zavartalanul a pihenésük. Igyekszünk minden vendégünk számára tökéletes élményt biztosítani. Továbbítani fogjuk a tapasztalataikat és dolgozunk rajta, hogy a jövőben kellemesebb legyen az összes vendégünk tartózkodása. Az italokkal kapcsolatos észrevételét köszönjük, szintén továbbítani fogjuk a vezetőségünknek. A menü tartalmazza az italok árait, azonban sajnáljuk, hogy csupán a távozáskor értesültek a pontos összegről. Dolgozni fogunk rajta, hogy jobban kommunikáljuk árainkat vendégeinkkel. Nagyon reméljük, hogy találkozhatunk még Önökkel a jövőben és egy tökéletes tartózkodást tudunk biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. szeptember 07. csütörtök
2023. szeptember 07. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy értékelte a szállodánkat. Hatalmas örömmel tölt el minket, hogy mindennel elégedettek voltak és csupa pozitív élményt tudtunk Önöknek nyújtani. Nagy szeretettel várjuk vissza mihamarabb, egy újabb szuper kikapcsolódásra!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. szeptember 06. szerda
2023. szeptember 07. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy mindennel elégedettek voltak a szállodánkban. Külön öröm számunkra, hogy kiemelte kollégáink udvariasságát és ízletes ételeinket. Reméljük hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. szeptember 02. szombat
2023. szeptember 04. hétfő
Nagyon örömmel olvastam visszajelzésüket, és szeretném megköszönni, hogy ismét minket választották. Örömmel hallom, hogy a wellness részlegünk és a medencék kellemes időtöltést biztosítottak az Önök számára. Azt is örömmel olvastam, hogy elégedettek voltak szobáikkal és a takarítási szolgáltatásunkkal. Az elismerő szavak a személyzetünkről különösen kedvesek. Köszönjük a bundáskenyeret illető javaslatot továbbítani fogjuk munkatársainknak. Örömmel halljuk, hogy örültek Visi Mókus látogatásainak és egy szuper új plüssel és bögrével távoztak a szállodánkból. Nagyon nagy szeretettel várjuk vissza Önöket mihamarabb!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. augusztus 28. hétfő
2023. augusztus 29. kedd
Hálásak vagyunk, hogy megosztotta a tapasztalatait. Örülünk neki, hogy pihentetőnek találták itt tartózkodásukat. Sajnálattal olvassuk, hogy az éttermünkben zsúfoltságot éreztek. Folyamatosan dolgozunk rajta, hogy minden vendégünk kellemesen elférjen, azonban lehet, hogy a nyári teltház miatt ez nem mindig sikerül. Továbbá sajnáljuk, hogy az étel választékunkat sem találták tökéletesnek. Célunk, hogy változatos és kiváló ételeket kínáljunk, továbbítani fogjuk az észrevételét az éttermi részlegünknek. Reméljük, hogy találkozhatunk méh Önökkel a jövőben és egy tökéletes élménnyel tudnak majd távozni a szállodánkból.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. augusztus 21. hétfő
2023. augusztus 22. kedd
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a pozitív élményeit tartózkodása során! Nagy örömünkre szolgál, hogy mind a szállodánk által nyújtott szolgáltatások, mind pedig a környezetünk tetszését nyerték. Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a tisztasággal, valamint a reggeli és vacsora kínálattal, melyek fontos részei a vendégeink kényelmének és élményének. Különösen hálásak vagyunk azért, hogy kiemelték a medencék széles választékát, különös tekintettel az Acapulco és a kupola alatt elhelyezkedő beltéri ülő medencére. Nagy öröm számunkra, hogy a Visi Mókus játszóházat is élvezték, és kislányuk megtalálta benne a számára szórakoztató programokat. Reméljük mihamarabb újra találkozhatunk Önökkel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. augusztus 21. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk az élményeit. Nagyon örülünk, hogy egy remek kikapcsolódásban volt részük a szállodánkban. Hatalmas örömmel olvassuk, hogy élvezték a wellness részlegünket és a gyermekek is kellemesen érezték magukat a foglalkozásokon. Folyamatosan dolgozunk a szolgáltatásaink fejlésein, igyekezni fogunk egyre jobb és jobb foglalkozásokat nyújtani. Örömmel halljuk, hogy fenségesnek találták az ételeiket. Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza mihamarabb!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. augusztus 10. csütörtök
2023. augusztus 11. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Először is szeretném elnézését kérni a kellemetlenségekért, amelyekkel szembesült a tartózkodása során. Nagyon sajnálom, hogy a szobájával kapcsolatban problémák merültek fel, és hogy a fizetési folyamat is hosszabb időt vett igénybe, mint amire számított. Az említett problémák kapcsán rövid időn belül megteszem a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy javítsunk azokon a területeken, ahol javulásra van szükség. Nagyon örülök azonban, hogy pozitívumként említette a gyermekek számára biztosított felhőtlen szórakozást. Kérem, hogy legközelebb bátran jelezze bármilyen aggályát vagy kérést a tartózkodása során. Az Ön visszajelzése rendkívül értékes számunkra, és segít abban, hogy folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat. Reméljük, hogy a jövőben lehetősége lesz még ellátogatni hozzánk, hogy még kellemesebb élményekkel gazdagodjon.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. augusztus 09. szerda
2023. augusztus 09. szerda
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy kellemesen telt itt tartózkodásuk a családjukkal. Reméljük hamarosan ismét találkozhatunk!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. augusztus 09. szerda
Köszönjük, hogy értékelték a szállodánkat. Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy minden vendégünknek kifogástalan és emlékezetes élményt nyújtsunk. Örömmel hallom, hogy a szolgáltatásaink, a személyzetünk és az uszoda is megfelelt az elvárásainak. A kertünk gondozása valóban fontos része szállodánk szépségének, és továbbítom a kertészeinknek a pozitív visszajelzést. Hatalmas örömmel olvassuk, hogy már tervezik következő látogatásukat a szállodánkba. Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. július 26. szerda
2023. július 27. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük az 5 pontos értékelést, valamint az építő jellegű észrevételeket! Mindenféleképpen továbbítjuk kollégáink felé!
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2023. július 13. csütörtök
2023. július 17. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Nagy örömmel olvassuk, hogy nagyon kellemesen teltek a nálunk töltött napjaik. Büszkék vagyunk a személyzetükre, hogy mindenki kiváló munkát végez és örömmel halljuk, hogy wellness részlegünket is szupernek találták. Sajnálattal halljuk, hogy zavarónak találták a zajokat a nyitott ajtó mellett, füldugókat tudunk ajánlani a recepciónkon hasonló esetekre. Reméljük hamarosan újra találkozhatunk és egy tökéletes élményt biztosíthatunk Önöknek.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
2023. július 12. szerda
2023. július 18. kedd
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Hatalmas örömmel olvassuk, hogy mindent rendben találtak és nagyon jól érezték magukat a szállodánkban. Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza mihamarabb!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. június 17. szombat
2023. június 20. kedd
Nagyon köszönjük, hogy értékelte a szállodánkat és megosztotta velünk a tapasztalatait. Örülünk nekii, hogy összességében kellemesen érezték magukat, azonban szeretnénk elnézésüket kérni, hogy itt tartózkodásuk nem volt tökéletes. Sajnálattal hallom, hogy nem volt elégedett a prémium szobájuk ellátásával és a takarítási szolgáltatással kapcsolatban. Elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenségekért. Továbbítani fogjuk a tapasztalatait a takarító személyzetünknek és dolgozni fogunk rajta, hogy a jövőben ne fordulhassunk elő hasonló eset. Reméljük találkozhatunk még Önökkel a jövőben és egy tökéletesen tiszta pihenést biztosíthatunk!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2023. június 17. szombat
2023. június 20. kedd
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülök, hogy elégedettek voltak az étkezéssel, bár sajnálom, hogy nem volt elegendő laktózmentes étel a kínálatban, annak ellenére, hogy előre jelezték. Ugyanakkor örömmel hallom, hogy személyzetünk remekül megoldotta a helyzetet és készségesen segített. Nagy örömmel veszem tudomásul, hogy a wellness részlegünk tetszett Önöknek. Ami a szoba felszereltségét illeti, elnézést szeretnék kérni az esetleges kellemetlenségért. Szándékunkban áll a szobák folyamatos karbantartása és frissítése, beleértve a bútorokat is. Visszajelzését köszönöm, és továbbítom a vezetőségnek, hogy szükség esetén megvizsgálják a szobák állapotát és a felújítási lehetőségeket. Köszönjük a javaslatát a sétaúttal kapcsolatosan gondolkodni fogunk rajta. Reméljük hamarosan ismét találkozhatunk Önökkel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Thermal Hotel Visegrád szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Prémium Junior Lakosztály, Harmónia családi szoba és Classic családi szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.