A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Thermal Hotel Visegrád, Visegrád >>
2024. december 21. szombat
2024. december 23. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit.
Elnézést kérünk a csúszós wellness fürdő és a szobában található fürdőszoba elrendezése miatt okozott kellemetlenségekért. Folyamatosan igyekszünk törölni a wellness részlegünkben a vizet nagyon sajnáljuk, hogy Önök nem voltak ezzel megelégedve. Az ilyen visszajelzéseket komolyan vesszük, és megvizsgáljuk ezeket az aggályokat, hogy javítsuk létesítményeink biztonságát és kényelmét.
Elkötelezettek vagyunk a folyamatos fejlődés iránt, és értékeljük az értékes visszajelzését.
Üdvözlettel,
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
2024. december 20. péntek
2024. december 23. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk gondolatait a nálunk töltött legutóbbi tartózkodásáról.
Örömmel halljuk, hogy elégedett volt szép szállodánkkal, a bőséges parkolási lehetőséggel és a finom ételekkel. Nagyszerű tudni, hogy élvezte tágas és tiszta szobáinkat, valamint a széles körű wellness lehetőségeket és medencéket is.
Elnézést kérünk az első vacsoránál tapasztalt italok kiszolgálásának késedelme miatt, és a kellemetlenségért, amit az egyszemélyes ágyak szétcsúszása okozott. Visszajelzése felbecsülhetetlen értékű, hogy javíthassuk szolgáltatásainkat.
Várjuk vissza Önt egy újabb kellemes tartózkodásra a jövőben.
Üdvözlettel,
Nagy Dorottya
Guest Relation Manager
2024. december 19. csütörtök
2024. december 20. péntek
Köszönjük kedves értékelését. Örömmel halljuk, hogy értékelte munkatársaink udvariasságát és segítőkészségét, valamint a szálloda tisztaságát. Elnézést kérünk a szellőzés hiánya és a bogarak jelenléte okozta kellemetlenségekért. Visszajelzése fontos számunkra, és figyelembe vesszük, miközben arra törekszünk, hogy vendégeink élményét tovább javítsuk. Örömmel várjuk vissza egy újabb kellemes tartózkodásra.
Üdvözlettel,
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
Thermal Hotel Visegrád Visegrád kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és játszóház használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- sportanimációs programokkal
- játszóházzal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- programokkal
- játszóház használattal
- parkolással
2024. december 19. csütörtök
2024. december 20. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Sajnálattal halljuk, hogy a legutóbbi látogatása nem felelt meg az elvárásainak. Elnézést kérünk a szaunában tapasztalt kellemetlen szagért és a díjak közötti eltérésért. Fontos számunkra visszajelzése, és kivizsgáljuk ezeket az ügyeket, hogy biztosítsuk a javulást.
Értékeljük a visszajelzését, és reméljük, hogy lesz lehetőségünk visszanyerni bizalmát a jövőben.
Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
2024. december 16. hétfő
2024. december 17. kedd
Köszönjük kedves szavait a közelmúltbeli tartózkodásával kapcsolatban a Thermál Hotel Visegrádnál. Örömmel halljuk, hogy kellemes és pihentető kikapcsolódásban volt része nálunk. Nagyszerű tudni, hogy értékelte szállásaink tisztaságát és kényelmét, valamint a matrac rugalmasságát és az ágyneműk puhaságát.
Továbbá örömmel halljuk, hogy éttermünk szolgáltatása megfelelt az elvárásainak, és élvezte a modern étkezési lehetőségek széles választékát. Emellett örülünk, hogy wellness részlegünket is nagyon jónak találta, kellemes vízhőmérséklettel és kiegészítő szolgáltatásokkal.
Várjuk, hogy újra üdvözölhessük Önt egy újabb csodálatos pihenésre.
Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
2024. december 13. péntek
2024. december 16. hétfő
Köszönjük kedves értékelését.
Örömmel halljuk, hogy kellemes és pihentető élményben volt része nálunk. Nagyszerű tudni, hogy mindennel elégedett volt, és különösen élvezte wellness létesítményeinket.
Várjuk vissza egy újabb élvezetes tartózkodásra.
Üdvözlettel,
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
2024. december 11. szerda
2024. december 12. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit a szállodánkban eltöltött pihentető hétvégéről. Örömmel olvastuk, hogy a gyermekbarát kiegészítőink elnyerték tetszését, és hogy értékelték a felsőbb korosztály számára kedvezményes akciónkat is. Nagyra értékeljük, hogy az étkezési és wellness szolgáltatásainkat magas színvonalúnak találta.
Elnézést kérünk a gyenge wifi jel okozta kellemetlenségért, és köszönjük, hogy felhívta rá a figyelmünket. Az Ön visszajelzése alapján törekszünk a szolgáltatásaink javítására.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük.
Üdvözlettel,
Nagy Dorottya
Guest Relation Manager
2024. december 04. szerda
2024. december 09. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk kellemes élményeit.
Örömmel halljuk, hogy élvezte ünnepi dekorációinkat és az általuk teremtett hangulatot. Nagyszerű tudni, hogy értékelte az éttermünkben található ételek sokféleségét, és hogy a termálfürdő is az Ön tetszésére szolgált. Örülünk, hogy kényelmesnek és jól felszereltnek találta a szobáját. Elnézést kérünk az esetleges félreértésekért a fürdőlepedők visszaadásával kapcsolatban, jövőben gondoskodunk arról, hogy ez az információ egyértelműen közvetítésre kerüljön.
Nagyon értékeljük visszajelzését, és elkötelezettek vagyunk szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése mellett.
Várjuk vissza Önt egy újabb élvezetes tartózkodásra.
Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
2024. november 30. szombat
2024. december 02. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a Thermál Hotel Visegrádról.
Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szobáinkkal, a személyzettel, az étellel és a wellness létesítményeinkkel. Nagyszerű tudni, hogy a nyugodt és kellemes környezetünket a téli időszakban is élvezte.
Köszönjük az ajánlását, és várjuk vissza egy újabb kellemes tartózkodásra.
Üdvözlettel,
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
2024. november 17. vasárnap
2024. november 18. hétfő
Köszönjük kedves értékelését.
Örömmel halljuk, hogy figyelmes kiszolgálásban volt része, és élvezte a gyönyörű környezetet a Thermal Hotel Visegrádban. Nagyszerű tudni, hogy az ételeket ízletesnek találta, valamint a wellness létesítményeket kiválónak és tisztának.
Várjuk vissza Önöket egy újabb pihentető tartózkodásra.
Üdvözlettel:
Nagy Dorottya
Guest Relation Manager
2024. október 16. szerda
2024. október 24. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy kellemes hétvégét töltöttek nálunk Visegrádon, és élvezték a széles büféválasztékot kiváló ízekkel. Nagyra értékeljük kedves szavait munkatársainkról és szolgáltatásukról.
Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért, amelyeket a csúszós wellness padló és a fürdőszoba mérete okozott. Véleménye értékes számunkra, mivel folyamatosan azon dolgozunk, hogy javítsuk létesítményeinket minden vendég számára. Kollégáink folyamatosan ügyelnek a wellness részleg tisztán tartására és rendszeresen törlik a csúszós felületeket.
Várjuk vissza Önöket szeretettel, hogy újabb nagyszerű élményekkel gazdagodjanak nálunk a jövőben.
Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
2024. szeptember 23. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy kellemes hétvégét töltött el szállodánkban pihenés céljából.
Köszönjük visszajelzését a medencék melletti nedves felületekről és a fürdőruhák szárítására alkalmas létesítmények hiányáról.
Biztosíthatjuk, hogy foglalkozni fogunk ezekkel a kérdésekkel, hogy vendégeink biztonságát és kényelmét javítsuk.
Értékeljük észrevételeit, és reméljük, hogy a jövőben visszatér hozzánk egy még élvezetesebb tartózkodásra.
Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
2024. szeptember 16. hétfő
2024. szeptember 19. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy élvezte a gyönyörű környezetet, a finom ételeket és a rengeteg medencét, amit kínálunk.
Hálásak vagyunk az ajánlásáért, és várjuk, hogy a jövőben újra üdvözölhessük Önt.
Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
2024. szeptember 16. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy teljes mértékben elégedett volt a szállodánk tisztaságával és az ételekkel. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ezeken a területeken magas színvonalat tartsunk fenn.
Értékeljük a személyzetünkre vonatkozó észrevételeit, valamint feljegyeztük az árakkal, beleértve az italárakat és a parkolási díjakat Visegrád környékén, kapcsolatos aggályait. Visszajelzése értékes számunkra, folyamatosan figyelünk az árainkra, hogy megfelelőek legyenek a régióhoz mérten.
Reméljük, hogy a jövőben lehetőségünk lesz ismét üdvözölni Önöket és egy még jobb élményt biztosítani.
Üdvözlettel:
Nagy Dorottya,
Guest Relation Manager
2024. augusztus 29. csütörtök
2024. augusztus 30. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét a legutóbbi tartózkodásáról.
Örömmel halljuk, hogy személyzetünket kedvesnek és segítőkésznek találta. Elnézést kérünk azonban a felújított szoba fürdőszobájának/zuhanyzójának kialakítása okozta kellemetlenségekért. Az Ön észrevételei fontosak számunkra, és figyelembe vesszük azokat, miközben tovább dolgozunk vendégeink élményének javításán.
Értékeljük a visszajelzését és reméljük, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk Önt, hogy megmutathassuk a pozitív változásokat, amelyeket bevezettünk.
Üdvözlettel:
Dorka Kiss
Guest Relation Manager
2024. augusztus 17. szombat
2024. augusztus 20. kedd
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk őszinte véleményét. Örömmel olvassuk, hogy általánosságban elégedett volt a szállodánkkal. Sajnálattal olvassuk, hogy gyermekes vendégeink zavarták Önöket a pihenésben. Gyermekbarát szállodaként, főleg a nyári szezonban sok vendégünk érkezik kisgyermekekkel. Igyekszünk mindent megtenni, hogy szinten tartsuk a hangoskodást én minden életkorú vendégünk látogatása kellemes és pihentető legyen.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is egy még jobb élményre.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. augusztus 05. hétfő
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy vendégközpontúnak és professzionálisnak találta szolgáltatásainkat. Elnézést kérünk az ajtózárral kapcsolatos kellemetlenségért, és köszönjük a megértését. Visszajelzése értékes számunkra, mivel arra törekszünk, hogy zökkenőmentes élményt nyújtsunk vendégeinknek.
Nagy szeretettel várjuk vissza a jövőben is egy még jobb tartózkodásra.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. július 26. péntek
2024. július 29. hétfő
Köszönjük pozitív visszajelzését szállodánk családbarát környezetével kapcsolatban. Arra törekszünk, hogy vendégszerető és befogadó légkört teremtsünk minden vendégünk számára, beleértve a babás családokat is.
Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. július 15. hétfő
2024. július 18. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Örömmel olvassuk, hogy szépnek találta a környezetünket és elégedett volt személyzetünkkel. Nagy öröm számunkra, hogy kiemelte kiváló étkezési lehetőségeinket. Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét a koffeinmentes kávéval kapcsolatban, átgondoljuk azt jövőbeli fejlesztéseink során.
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönhetjük Önt!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. július 12. péntek
2024. július 15. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk nyaralási élményét.
Örömmel halljuk, hogy gyönyörűnek találta a szobát, finomnak találta az ételeket, a személyzetet pedig kedves és segítőkésznek. Nagyra értékeljük visszajelzését a felvonó érzékenységével kapcsolatban.
Örömmel üdvözöljük Önt egy újabb csodálatos tartózkodásra a jövőben.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. július 09. kedd
2024. július 12. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta a visszajelzését.
Köszönjük észrevételét a fürdőköpeny méretével kapcsolatban. Legközelebb kérem jelezze nekünk és kapacitásunk függvényében szívesen cseréljük a méretet.
Reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk Önnel.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. július 12. péntek
Köszönjük kedves visszajelzését legutóbbi tartózkodásáról.
Örömmel halljuk, hogy szállodánkat a legszebb és legkellemesebb helynek találta.
Csodálatos érzés tudni, hogy élvezte tágas és kényelmes szobáinkat, valamint kifogástalan éttermünket és barátságos személyzetünket. Örülünk, hogy elégedett volt kinti és benti wellness szolgáltatásainkkal és pazar környezetünkkel.
Szeretettel várjuk vissza egy újabb felejthetetlen élményre a jövőben.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. június 21. péntek
2024. június 23. vasárnap
Köszönjük a visszajelzést.
Elnézést kérünk a szobája közelében fellépő zaj miatti kellemetlenségekért.
Köszönjük megértését, és örülünk, hogy recepciós személyzetünk csendesebb szobát tudott biztosítani Önnek.
Reméljük, hogy mihamarabb ismét üdvözölhetjük Önt és egy tökéletes tartózkodást tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. június 10. hétfő
2024. június 11. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta visszajelzését. Nagy örömmel halljuk, hogy elégedett volt a tartózkodásával. Örülünk neki, hogy különösen tetszett Önnek a parkosítás és a parkolási lehetőség. Örömmel olvassuk, hogy tökéletes pihenésben volt része szobáinkban és a wellness részlegünkön is egyaránt. Külön köszönet, hogy kiemelte páratlan ételeinket. Nagy szeretettel várjuk vissza egy újabb tökéletes kikapcsolódásra a jövőben.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2024. június 10. hétfő
2024. június 11. kedd
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Örömmel olvassuk, hogy finomnak találta az ételeinket, kellemesnek a wellness részlegünket és élvezte a vacsora utáni zenés programot. Reméljük, hogy mihamarabb ismét találkozhatunk Önnel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2024. május 31. péntek
2024. június 05. szerda
Köszönjük a visszajelzést.
Sajnálattal olvassuk, hogy az ágyaink nem feleltek meg az Önök ízlésének.
Reméljük, hogy a jövőben újra üdvözölhetjük Önöket és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. június 05. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, nagyra értékeljük visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy kertünket gyönyörűnek, szobáinkat tágasnak és kényelmesnek találta, valamint étkezési és wellness szolgáltatásainkat élvezte. Megértjük, hogy a szálloda előtti forgalmas út zaja negatívum volt az Ön számára, dolgozni fogunk valami megoldáson a zaj szint csökkentésének érdekében.
Reméljük, hogy a jövőben újra üdvözölhetjük Önt és egy még jobb tartózkodást tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. május 24. péntek
2024. május 26. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy tartózkodása alatt ízletesnek és változatosnak találta az ételkínálatunkat. Elnézést kérünk a panorámával és a szoba felszereltségével kapcsolatos esetleges zavarokért. Mivel panorámás szobáink száma limitált, így azokat külön kell foglalni és árban eltérhetnek a többi szobához képest.
Örömmel üdvözöljük Önt a jövőben is és reméljük, hogy egy jobb tartózkodást biztosíthatunk majd.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. május 26. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és ismét a szállodánkat választották kikapcsolódásra illetve gyógyulásra. Nagyra értékeljük visszajelzését a pótágy kényelmével kapcsolatban, és figyelembe vesszük a jövőbeni fejlesztéseink során.
Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza egy újabb tartózkodásra.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. május 11. szombat
2024. május 14. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy mindennel elégedettek voltak a tartózkodásuk során. Sajnálattal olvassuk, hogy a matracaink nem feleltek meg az Önök ízlésének. Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük majd Önöket és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. május 03. péntek
2024. május 06. hétfő
Köszönjük pozitív visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy összességében jól érezte magát szállodánkban, különös tekintettel a wellness szolgáltatásokra, valamint a reggeli és vacsora széles választékára. Nagyra értékeljük kedves szavait barátságos személyzetünkről.
Nagyra értékeljük visszajelzését, és szeretettel várjuk Önt egy újabb nagyszerű tartózkodásra a jövőben is.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. április 26. péntek
2024. április 29. hétfő
Köszönjük kedves szavait szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk kiválónak találta a konyhát és, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival. Örülünk továbbá, hogy kedves kiszolgálásban volt része munkatársaink által.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. április 23. kedd
2024. április 24. szerda
Köszönjük pozitív visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy kellemes élményben volt része tartózkodása alatt. Az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy fenntartsuk azokat a magas színvonalat, amelyek hozzájárultak az Ön kellemes látogatásához. Szeretettel várjuk Önt a jövőben is.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. április 18. csütörtök
2024. április 22. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta a velünk a véleményét. Örömmel halljuk, hogy nagyon elégedett volt ételeink széles választékával és barátságos személyzetünkkel.
Szeretettel várjuk Önt a jövőben is egy újabb csodálatos élményre.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. április 16. kedd
2024. április 17. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Nagyon örülünk, hogy kellemes kikapcsolódásban volt részük szállodánkban.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választanak.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. április 01. hétfő
2024. április 02. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Nagyra értékeljük a reggelivel kapcsolatos javaslatát, megfontoljuk a jövőben.
Reméljük, hogy a újra üdvözölhetjük majd Önt és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. március 25. hétfő
2024. március 28. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvassuk, hogy poloskákat találtak a szobában. Igyekezni fogunk lépéseket tenni a probléma megoldására. A természet közelsége miatt ez nehéz folyamat.
Reméljük, hogy lehetőségünk lesz újra üdvözölni Önt, és a jövőben egy még jobb tartózkodást biztosíthatunk majd.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. március 24. vasárnap
2024. március 26. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát szállodánkban, és élvezte gyönyörű elhelyezkedésünket, kényelmes bútorainkat és kiváló ételválasztékunkat. Fantasztikus tudni, hogy személyzetünk kedvessége és figyelmessége kiemelkedő volt. Reméljük, hogy hamarosan újra üdvözölhetjük egy újabb csodálatos élményre.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. március 06. szerda
2024. március 07. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta a véleményét. Nagyon örülünk neki, hogy pazarnak találta az éllátást és gyönyörűnek a wellness részlegünket. Reméljük, hogy hamarosan ismét találkozhatunk majd Önnel.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. február 24. szombat
2024. február 26. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy kedvesnek és figyelmesnek találta kollégáinkat, és értékelte az ételeknél az allergéneket jelző táblákat. Csodálatos érzés tudni, hogy élvezte wellness szolgáltatásainkat, és megfelelő hőmérsékletűnek találta a medencéket és a szaunákat. Nagy szeretettel várjuk Önt egy újabb kellemes tartózkodásra.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. február 19. hétfő
2024. február 22. csütörtök
Őszintén köszönjük részletes visszajelzését, és örömmel halljuk pozitív tapasztalatait a nálunk töltött idő alatt. Csodálatos hallani, hogy elhivatott személyzetünk kivételes benyomást tett Önre. Külön köszönet, hogy kiemelte kedves kiszolgálóinkat, Julcsit aki tökéletes masszázst biztosított és figyelmes úszómesterünket. Nagyon örülünk neki, hogy megfelelőnek találta éttermi választékunkat mindenki számára. Hálásak vagyunk a wellness részleg hangulatával kapcsolatos építő jellegű visszajelzéseiért és a gyermekmentes hétvégékre vonatkozó javaslatért. Családbarát szállodaként sokan érkeznek hozzánk gyermekekkel, igyekszünk minden vendégünk számára biztosítani a tökéletes kikapcsolódás lehetőségét, megfontoljuk majd a javaslatait. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük majd és egy teljesen tökéletes élményt tudunk majd Önnek biztosítani.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. január 27. szombat
2024. január 31. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Köszönjük kedves szavait wellness részlegünkről és konyhánk minőségéről. Sajnálattal halljuk, hogy túlzottan klórosnak találta a medencéket, az előírásoknak megfelelően tartjuk őket. Gyógyvizes medencéinkben a lepencei víz található, amelynek számos közismert jótékony hatása van. Többek között, összehúzó és gyulladáscsökkentő hatású víz, mely kalcium mellett magnéziumot és hidrogén-karbonátot, valamint viszonylag kis sókoncentrációjú alkaloidokat is tartalmaz. Reméljük, hogy a jövőben ismét lehetőségünk lesz újra üdvözölni Önt és egy még jobb élményt biztosíthatunk majd.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka ,
Guest Relation Manager
2024. január 17. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát wellness részlegünkön, és finomnak találta ételeinket. Köszönjük megértését, a szobából nyíló kilátással kapcsolatosan. Legközelebb kérem jelezze, ha nem elégedett a szobája elhelyezkedésével. Lehetőségeinkhez mérten, igyekszünk megfelelni az elvárásainkat és szobacserét biztosítani. Nagyon reméljük, hogy találkozhatunk még Önnel a jövőben és egy még jobb élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. január 15. hétfő
2024. január 16. kedd
Köszönjük, hogy időt szakított véleménye megosztására. Örömmel halljuk, hogy élvezte a kellemes környezetet, a gyönyörű szállodánkat és a finom ételeinket. Örömmel olvassuk, hogy barátságosnak találta személyzetünket és gyönyörűnek wellness részlegünket. Nagy szeretettel várjuk Önt vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Mangager
2024. január 13. szombat
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk véleményét. Nagyra értékeljük kedves szavait ízlésesen és kényelmesen berendezett szobánkról, hatalmas és folyamatosan üzemelő medencéinkről, remek szaunákról, valamint az udvarias személyzetünkről. Örömmel halljuk, hogy ízlett az ételek sokfélesége, különösen a bőséges gyümölcsválaszték. Nagy szeretettelvárjuk visszamihamarabb!
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
2024. január 12. péntek
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Nagyra értékeljük kedves szavait a szállodánkkal kapcsolatos általános tapasztalatokról. Őszintén elnézést kérünk a bejelentkezés során tapasztalt kellemetlenségekért, valamint a recepció és a wellness-szolgálat munkatársaitól a barátságosság hiányáért. Beszélni fogunk a kollégákkal, hogy a jövőben ne forduljon előhasonló eset. Reméljük, ad még egy lehetőséget, hogy kivételes tartózkodást biztosítsunk Önnek.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka,
Guest Relation Manager
2024. január 11. csütörtök
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a visszajelzését. Nagyra értékeljük kedves szavait udvarias és kedves személyzetünkről, valamint nagyszerű fürdőszobánk és kiváló konyhai kínálatunk iránti elismerését, beleértve a főételeket és a süteményeket.
Elnézést kérünk a szobája tisztaságával kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért, továbbítottuk az észrevételt a takarító személyzetünknek. A vacsorára kihozott ital árával kapcsolatban elnézést kérünk az esetleges zavarokért. Dolgozni fogunk rajta, hogy a jövőben ne forduljon elő hasonló. Reméljük, hogy a jövőben is újra üdvözölhetjük Önt, és még jobb élményt tudunk majd biztosítani.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka, Guest Relation Manager
2024. január 09. kedd
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy elnyerte tetszését a wellness részleg és az étterem. Nagyra értékeljük észrevételeit a szoba tisztaságával, valamint a kijelentkezés és a reggeli időpontjával kapcsolatban. Biztos lehet benne, hogy visszajelzését komolyan vesszük, és csapatunkkal együtt kezeljük ezeket az aggodalmakat, és átgondoljuk milyen változásokat tudunk bevezetni a jövőben. Örülnénk, ha lehetőségünk lenne hamarosan újra üdvözölni Önt.
Üdvözlettel,
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Thermal Hotel Visegrád szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Classic családi szoba, Prémium Junior Lakosztály és Prémium családi szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a kisgyerekes családok, az idősebb párok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.