Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.51 / 5
KIVÁLÓ
2035
vélemény
4.65
Személyzet
4.65
Tisztaság
4.12
Ár / érték arány
4.49
Kényelem
(szoba)
4.49
Szolgáltatások
4.52
Étkezés
4.64
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (145 darab) számoltuk ki.

Thermal Hotel Visegrád, Visegrád >>

Thermal Hotel Visegrád, Visegrád - Vélemények, értékelések
  
"Thermal Hotel Visegrád"

2022. május 16. hétfő
4
Baráti társaságok
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szuletesnapi 26%-os akcio kereteben foglaltam, 52 ezerert 2 ej /2 fő felpanzioval. Nekunk pont ennyit is ert. A wellnes a kulsosok miatt zsufolt, agyat szerezni lehetetlen. Az etelek teljesen egyszeruek, atlagosak. Regen egy kuriozumnak szamito szalloda volt /elhelyezkedese miatt most is/ viszont elszallt felette az ido.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. május 17. kedd
Kedves Zsolt! Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat. Szeretnénk megköszönni, hogy minket választottak kikapcsolódásuk helyszínéül, és örülünk, hogy szállodánk elhelyezkedését különlegesnek találja. Mi is nagyon szeretjük a csodás környezetünket és igyekszünk ehhez méltón megőrizni szállodánkat. Ezért is kezdtünk bele a komplett felújításba, mely által a minket körülvevő dolgokkal még nagyobb harmóniában tudjuk fogadni vendégeinket, olyan ételekkel, melyek alapanyagait közeli termelőket segítve szerzünk be. Reméljük megújult szállodánkba is ellátogat majd és kellemesebb élményekkel fog hazatérni. Mi várjuk szeretettel. Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Kellemes napok Visegrádon!"

2022. május 13. péntek
4.5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A parkoló kamerázásán lehetne javítani, hogy károkozás esetén elérhető legyen a károkozó.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. május 13. péntek
Kedves Mónika! Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Örülünk, hogy kellemes időtöltésben volt részük nálunk. Köszönjük a visszajelzést a kamerával kapcsolatban, meg fogjuk vizsgálni illetékes kollégáinkkal és igyekszünk mielőbb orvosolni a problémát. Várjuk Önöket máskor is! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Csodálatos három nap a Thermal Hotel Visegrádban"

2022. május 12. csütörtök
5
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép környezet, kedves személyzet, finom ételek, nincs zsúfoltság, csöndes hely, remek víz, nagyon szép a fürdő részleg kint és bent egyaránt, itt láttam a legszebb liftet eddig. Köszönöm az élményt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. május 13. péntek
Kedves Irén! Szívből köszönjük a maximális értékelést! Nagy örömmel olvastuk, hogy csodálatosan érezte magát nálunk többek között ételeinknek és a fürdőnek köszönhetően is. Nagyon örülünk, hogy a liftünk is ilyen kellemes élményt tudott Önnek nyújtani.:) Szeretettel várjuk máskor is! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager

Thermal Hotel Visegrád Visegrád csomagajánlatai - 14 ajánlat

megnézem ▼

"Szuper wellness a Thermál Hotel Visegrádban."
2022. május 04. szerda
4.8
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltunk elégedve, egy probléma volt csak, hogy plusz pénzért ajánlottak egy felújított, Dunára néző szobát, de a felújítás még sem volt tökéletes, mert hiányzott egy hosszú asztal a konektroknál, így nem volt hová pakolni a személyes dolgainkat, pl. telefont töltésnél. A kis kerek asztal kevésnek bizonyult.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. május 06. péntek
Kedves Vendégünk! Nagyon hálásak vagyunk, hogy megosztotta véleményét, mely hasznos számunkra. Örülünk, hogy mindennel meg voltak elégedve, és hogy élvezték a wellnesst. A konnektorhoz tartozó asztalkákat mindenképpen át fogjuk gondolni. Máskor is várjuk Önöket szeretettel. Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Remek pihenés, kiszolgálás vár a Thermal Hotelben, Visegrádon"

2022. május 02. hétfő
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Egyedül a tévével volt egy kis gond. Frissíteni lehetne. Modernebb tv + bővebb szolgáltatás. Ennek ellenére minden nagyon jó volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. május 03. kedd
Kedves Mária! Nagyon köszönjük véleményét! Örömmel olvastuk, hogy a kiszolgálással meg voltak elégedve, és hogy sikerült remekül kikapcsolódniuk. A felújításunk során sor kerül a tévékre is, melyeken központi hotel rendszer fut, így nem kell lemondani az otthon elkezdett filmről/sorozatról sem, illetve a legnagyobb streaming szolgáltatók kínálatát díjmentesen tudják élvezni vendégeink. Reméljük, még találkozunk. Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Kis odafigyeléssel jobb lehetne"

2022. május 02. hétfő
3.5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Sajnos a visszaigazolásban szereplő, Dolce Gusto, 0,75 l-es ásványvíz, fürdőköntös bekészítés a szobánkból hiányzott. A wellness ennyi szobához nagyon kicsi, mindig tele volt, használni vasárnap nem is tudtuk. A fitness terem ablakát nem lehetett kinyitni, így 30 perc után már meleg, és rossz levegő volt a teremben. Az ételek finomak és a szálloda is jó lesz a felújítás után. Akkor is kipróbáljuk, mint tettük ezt 16 évvel ezelőtt is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. május 03. kedd
Kedves Zsuzsanna! Köszönjük véleményét. Nagyon örülünk, hogy visszatérő vendégeink közt üdvözölhetjük. Igazán sajnáljuk, hogy a szobafelszereltség hiányos volt. Szeretném biztosítani, hogy ez egyszeri eset volt. Örülünk, hogy az ételeket ízletesnek találták. Várjuk Önöket legközelebb is. Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Pihentető, kellemes hétvége "
2022. május 02. hétfő
4.4
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Ami nem tetszett, hogy a vacsorához nem volt víz vagy választható ittal, fizetni kellett érte. Ezen felül nagyon hangulatos és szuper volt a szállás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. május 03. kedd
Kedves Vendégünk! Nagyra értékeljük véleményét! Örülünk, hogy szállodánkat hangulatosnak találták, és hogy pihentető hétvégében volt részük nálunk. Varjuk szeretettel Önöket máskor is. Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Remek hétvége volt"

2022. április 30. szombat
5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Előre kifizettük a szállást, amit minden áron euroba akarták, hogy fizessünk!!! Ez felháborított.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. május 03. kedd
Kedves Zsolt! Köszönjük szépen értékelést! Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy remekül érezték magukat szállodákban. Sajnáljuk, hogy kellemetlenül érezte magát az euros áraink miatt. Reméljük máskor is ellátogatnak még hozzánk. Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Jó volt, jól éreztük magunkat."
2022. április 30. szombat
5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett érkezesunkkor a kedves, szolgálatkész szolgáltatás a recepciós hölgy részéről. Sajnos az áramszünet miatt a vizes részleg nem működött majdnem egésznap. Egyébként jól éreztük magunkat, második alkalommal voltunk, valószínű visszatérünk máskor is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. május 03. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét! Rendkívül örülünk, hogy a szívélyes fogadtatás mély nyomot hagyott Önökben, és hogy jól érezték magukat nálunk többedjére is. Legközelebb is várjuk Önöket vissza sok szeretettel! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Remek üdülés "

2022. április 15. péntek
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kiváló!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. április 20. szerda
Kedves Anita! Hálásan köszönjük értékelését személyzetünkkel kapcsolatban. Örülünk, hogy sikerült az Ön kedvében járnunk. Várjuk szeretettel máskor is! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Duna kanyar."

2022. április 09. szombat
4.4
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Egyetlen negatívum, a gőzfürdő ilyen formában használhatatlan. Túl magas a levegő hőmérséklete egyszerűen éget, és nem élvezhető. Furcsa hogy egy ilyen nívós hotelbe ezt nem oldják meg.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. április 11. hétfő
Kedves József! Hálásan köszönjük, hogy időt szánt rá, hogy értékelje szállodánkat! Örülünk, hogy többségében meg volt elégedve szállodánkkal. Sajnáljuk, hogy a gőzfürdő hőmérséklete nem volt komfortos az Ön számára, át fogjuk nézni a használatát. Várjuk vissza máskor is! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2022. március 31. csütörtök
4.8
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A wellnesben sokmindent nem mukodott rossz volt a gőzkabin szauna szinte végig. Ilyenkor kompenzációt illik adni pl ingyen szaunaszeansz stb kupon más alkalomkor stb.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. április 01. péntek
Kedves Mária! Először is szeretnénk megköszönni, hogy időt szánt rá, hogy megírja véleményét! Örülünk, hogy többségében elégedettek voltak szállodánkkal. Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlenül érintette, hogy a gőzkabin nem működött itt-tartózkodásuk alatt, és hogy ez nem jutott akkor tudomásunkra, amíg itt volt, hogy azonnal orvosolni tudjuk. Reméljük ellátogatnak hozzánk máskor is, hogy felejthetetlen élményben lehessen részük! Várjuk Önöket szeretettel! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2022. március 25. péntek
4.4
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A kinti medencéknek csak a fele működött sajnos, és annak a hőfoka is hüvös volt számunkra, 32-34 fok, egy hideg őszi-téli wellness időszakban melegebb szabadtéri medencére lenne szükség, ebben fázni lehetett. A szálloda többi részével meg voltunk elégedve. Bár közben felújítási munkálatok mennek, de szerencsére a Mi szobankból nem lehetett hallani, csak a közlekedésben zavart némileg.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. március 28. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen értékelését! Örülünk, hogy többnyire meg volt elégedve szállodánkkal! Sajnáljuk, hogy a kültéri medencét hidegnek érezték, de reméljük a beltéri medencében kellemesen érezték magukat! Várjuk Önöket vissza máskor is! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Nagyszerű hétvége Visegrádon"
2022. március 22. kedd
4.3
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Ami kevésbé volt rendben, a liftre sokat kellett várni, hektikusan működött. Külön nem jeleztem sajnos, (kérdés nem irányult rá),de egyértelműnek gondoltam, hogy egy párnak nem két különálló ágyas szobát, hanem franciaágyast biztosítanak. A parkolóhely kevés, a szobánk a bejáratra nézett. Ami nagyon tetszett, a wellness részleg, mind szolgáltatásban, mint nagyságát tekintve. Az étterem is tökéletesen működött, változatos, ízletes, bőséges kínálattal. Figyeltek arra is, hogy minden nap legyen program, zenei, kézműves sör kóstoló, ékszerek. Összességében elégedettek voltunk, szívesen ajánlom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. március 23. szerda
Kedves Vendégünk! Hálásan köszönjük véleményét! Nagyon örülünk, hogy a wellness részleg, az ételek és a programok különösen tetszettek Önöknek. Sajnáljuk, hogy a különágyas szoba helyett franciaágyas szobát szerettek volna inkább. Amennyiben az erre irányuló igényeiket jelzik vendégeink érkezés előtt, vagy akár a recepción, mindent megteszünk, hogy ennek eleget tegyünk! Reméljük a jövőben ellátogatnak még hozzánk, mi várjuk Önöket szeretettel! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Visegrádi Termál hotel "

2022. március 22. kedd
2.5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
A szoba tisztasága nem épp egy négycsillagos hotelhez méltó volt hatalmas pókhálók a falon wc tisztasága elég kiábrándító volt. A vacsora választék és az étel minősége hát inkább hagyjuk kategória. Az italok ára egy ötcsillagos hotelszinten volt az eltérés csak annyi hogy itt egy fesztiválos műanyag pohárba kaptad a 4700ft-os koktélt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. március 24. csütörtök
Kedves Gábor! Köszönjük szépen, hogy szállodánkat választotta és, hogy időt szánt az értékelésre! Szomorúan olvastuk, hogy a tisztaság az általunk is elvárt szinten alul maradt itt tartózkodása alatt. Biztosíthatjuk, hogy ez egyszeri eset volt, és nem ez jellemzi szállodánkat. Az Aquamarine bárunkban valóban műanyag poharakban szoktuk felszolgálni az italokat balesetmegelőzési célból. Megértését köszönjük és várjuk vissza máskor is! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Hotel Termál vissza vár!"

2022. március 19. szombat
4.8
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szuper 3 napot töltöttünk el a szállodában.Nagyon udvarias kiszolgálásban volt részünk.Már a recepción is nagyon barátságos fogadtatásban részesültünk.Remek ételek, nagyon jó wellness .Máskor is elfogunk jönni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. március 21. hétfő
Kedves László! Nagyon szépen köszönjük véleményét! Örömmel tölt el bennünket, hogy szuperül érezték magukat és, hogy már a fogadtatást is nagyon barátságosnak ítélték meg! Szeretettel várjuk vissza Önöket szállodánkba! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Szép pár nap volt."
2022. március 16. szerda
4.5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Welness rész mosdóit gyakrabban kellene takarítani.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. március 17. csütörtök
Kedves Vendégünk! Hálásan köszönjük értékelését! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk! Köszönjük a visszajelzést a wellness részleg mosdóival kapcsolatban, még jobban oda fogunk rájuk figyelni! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Remek pihenés a THVban"

2022. március 07. hétfő
4.8
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon elégedettek voltunk, a konyha kíváló, a szoba tágas és a wellnes is tetszett.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. március 07. hétfő
Kedves Melinda! Köszönjük szépen értékelését! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban, és hogy az ételek és welness részlegünk is elnyerte tetszésüket. Reméljük, hogy viszontlátjuk még Önöket nálunk. Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Köszönjük"

2022. március 03. csütörtök
5
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindenki kedves segitőkész
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. március 06. vasárnap
Kedves Lajos!
Köszönjük szépen az értékelést! Örülünk, hogy mindennel elégedettek voltak!
Várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2022. február 24. csütörtök
3.9
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
2022.02.15-én kiváló volt az étkezés kiváló személyzettel, de az előtte napin borzasztó volt a kiszolgálás, az étel átlagos volt, semmi extra. Még evőeszközt is nekünk kellett keresni a vacsorához. Ez az egy ami nem tetszett, minden más remek volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. február 25. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy időt szánt rá és megosztotta tapasztalatait szállodánkról. Sajnáljuk, hogy nem minden nap volt megfelelő kiszolgálásban részük, ezért elnézésüket kérjük. Biztosítani szeretném róla, hogy ez egy egyszeri alkalom volt, és ahogy Ön is tapasztalta másnap kiváló vacsora élményben volt részük. Törekedni fogunk arra, hogy minden nap hasonló legyen a kiszolgálás minősége. Reméljük, hogy legközelebb is minket választanak!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2022. február 18. péntek
3.1
Fiatal pár
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A medencék körül jó lenne ha a kicsurgott vizet néha letörölnék
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. február 21. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük az értékelést, és egyben sajnáljuk, hogy nem sikerült teljes mértékben megfelelni elvárásaiknak.
A wellness részlegben dolgozó kollégáim kiemelt feladatai közé tartozik a folyamatos víztörlés, de természetesen ennek fontosságára felhívjuk figyelmüket.
Bízunk benne, hogy a felújítás után újra szállodánkban üdvözölhetjük Önöket, mi mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy egy nagyszerű élményben legyen részük!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Picit csalódtam a korábbi évekhez képest"

2022. február 18. péntek
4.1
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Korábbi látogatásainkhoz képest az ételek nem voltak változatosak és a reggeli kimondottan gyenge volt kevés választék (felvágott). A pékárú viszont kitűnő volt. A wifi jelszót nem sikerült megtudnom így azt nem tudtam használni. Nem volt sem szappanunk sem más ilyenkor bekészített pipere cucc, de lehet ez már nem jár.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. február 21. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy időt szántak rá és megosztották tapasztalataikat szállodánkkal kapcsolatban. Igyekszünk az ételkínálatunkat úgy kialakítani, hogy minden vendégünk számára minden igényt kielégítő legyen. Sajnálom, ha ezt nem sikerült elérni Önöknél.
Kollégáim a recepción készséggel állnak rendelkezésükre bármilyen kérdés, kérés során, biztatnám Önöket, hogy bátran keressék őket legközelebb a wifi jelszót illetően.
Reméljük, hogy mindezek ellenére jól érezték magukat és legközelebb is minket választanak!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2022. február 18. péntek
4.3
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szobák kicsit kopottak
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. február 20. vasárnap
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen értékelését, bízunk benne, hogy kellemes élményekkel távoztak tőlünk! Örömmel szeretném jelezni, hogy szobáink egy részét felújítjuk, teljesen új külsőt kapnak - reméljük, hogy legközelebbi tartózkodásuk során megtapasztalják a pozitív változásokat!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Hétköznap februárban"

2022. február 17. csütörtök
4.9
Fiatal pár
Prémium kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Szinte észrevehetetlen, hogy zajlik már a felújítás. Sajnos a kedvenc illatos gőz szauna nem működött. A vendégkör egyre inkább eltolódik a gyerekesek felé, emiatt a jövőben inkább másik, felnőttbarát szállodát fogunk választani.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. február 18. péntek
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük, hogy értékelték szállodánkat és annak kifejezetten örülünk, hogy a felújítás nem zavarta az Önök kényelmét! Igyekszünk nagyon odafigyelni arra, hogy a lehető legkevesebb kényelmetlenséggel járjon.
Szállodánkban mindenkit nagyon sok szeretettel várunk, bízunk abban, hogy Önöket is lesz még alkalmunk szállodánkban üdvözölni!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Tökéletes hétvége"

2022. február 16. szerda
4.9
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Sok szállodában jártunk az utóbbi években de itt volt a legtöbb élményünk.Biztos hogy visszatérünk ide. A wellness részleg kiváló a nagysága és a tisztasága is . Csak jót tudunk mondani a szállodáról. Nagyon jól esett a feleségemnek hogy a szülinapján felköszöntötték. Köszönjük.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. február 16. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztották élményeiket velünk és az utazóközönséggel! Örülünk, hogy sikerült egy kellemes élményt szerezni kedves feleségének születésnapja alkalmából és jól érezték magukat nálunk!
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2022. január 27. csütörtök
4.5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Étterem nagyon választékos és finom volt. Wellness részlegben a medencék hőfoka szinte minden nap más volt. Ha telt ház volt akkor nagyon kicsinek bizonyult.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. január 28. péntek
Kedves Vendégünk, köszönjük szépen értékelését! Örömmel olvastuk, hogy éttermi kínálatunkat nagyon választékosnak és finomnak találta. Köszönjük továbbá a wellnes-szel kapcsolatos meglátásait is. Továbbítom illetékes kollégáim felé és minden erőnkkel azon leszünk, hogy az itt tapasztalható kellemetlenségeken javítani tudjunk. Reméljük, a jövőben visszatér még hozzánk, mely sután maximális elégedettséggel távozik majd tőlünk. Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Aktív pihenés környezet"

2022. január 17. hétfő
5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A visegrádi helyszín tökéletes elhelyezkedésű azoknak, akik szeretnek a természetben barangolni. Emellett a Hotel szolgáltatásai abszolút kiválóak voltak kezdve a remek Spa részlegtől a segítőkész személyzeten át a többszörös környezettudatos megoldásokig. Minden korcsoportnak meleg szívvel ajánljuk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. január 19. szerda
Kedves Miklós, köszönjük szépen az 5 pontos értékelést és a kedves szavakat! Nagy öröm számunkra, hogy szállodánk szolgáltatásait kiválónak találta, külön kiemelve személyzetünk segítőkészségét, remek Spa részlegünket és környezettudatos megoldásainkat! Bízunk benne, hogy mihamarabb visszatér hozzánk! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Szuper"
2022. január 10. hétfő
4.9
Idősebb pár
Classic családi szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jó volt
"Lehagoló drága évkezdet"

2022. január 07. péntek
2.8
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Sajnos a szálloda tele volt, nem volt elegendő parkoló. Az étkezésekkor időszakosan nem volt szabad asztal. A wellness területén nem figyelnek a pihenni vágyókra, hiába van kitáblázva a gyógymedence, ugrálnak, gyerekkel van tele a víz, a szülők persze messze, akárcsak az úszómester. A szobában az ágy kifeküdt, a tv legalább 15 éves, kontakthibás (hiába jött a karbantartó segíteni). A központi szellőzőn keresztül bejött a füst…
"Thermal Hotel Visegrád"

2022. január 01. szombat
5
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jó volt, az ételek kiválóak változatosak, a kiszolgálás hibátlan.
"Jól és kellemesen eltöltött hétköznapok!"

2021. december 18. szombat
4.3
Kisgyerekes család
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tökéletes szálloda, kedves-udvarias személyzet, pincéreknek és a tanuló pincéreknek van még mit tanulni! Kisgyerekkel is jó a wellness részleg
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. december 21. kedd
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük, hogy értékelte szállodánkat, valamint a kedves szavakat személyzetünkkel kapcsolatban! Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is szállodánkban!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2021. december 02. csütörtök
3.4
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ételek nagyon finomak, kifejezetten változatosak voltak. A tisztaság nem volt oly kecsegtető. Az anyák alatt vastagon a por,az előző vendég sós mogyoró maradványai a földön. Reggel fél 7 kor fél órán keresztül erős rámolás, pakolás zaja a szomszédos gazdasági,szertáros szobából.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. december 02. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt rá és értékelte szállodánkat! Sajnálom, hogy a tisztasággal nem voltak maradéktalanul elégedettek, természetesen mindent megteszünk, hogy a jövőben hasonló eset ne forduljon elő. Mindezek mellett örömmel olvastuk, hogy éttermi kínálatunkat kifejezetten ízletesnek és változatosnak találták. Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választanak!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Őszi hétköznapok Visegrádon"

2021. november 26. péntek
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kedves személyzet, tiszta szoba, széles körű wellness szolgáltatások, jó konyha, van választék még tej-érzékenyeknek is. Törzsvendégek vagyunk, a kedvenc wellness szállónk. A szobában a matracok elég puhák, de ahogy olvastuk épp felújítás kezdődik, így remélhetőleg a csere után keményebb fajtát fognak beszerezni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. november 29. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük a nagyszerű értékelést! Örömmel olvastuk, hogy törzsvendégként szállodánk a kedvenc wellness szállodájuk! Bízunk benne, hogy a felújítás után még jobb élményekben lesz nálunk részük!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Nagyon jól éreztük magunkat, nyár elején újra megyünk."
2021. november 25. csütörtök
4.4
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A fürdő részleg nagyon jó!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. november 27. szombat
Kedves Vendégünk, óriási örömünkre szolgál, hogy nagyon jól érezték magukat szállodánkban és fürdő részlegünk is maximális kikapcsolódást nyújtott az Önök számára. Köszönjük szépen, hogy érzéseiket vélemény formában is megosztották velünk. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket nyár elején! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Szuper wellness a Thermal Hotelben, kis bosszúsággal."

2021. november 23. kedd
3.6
Család nagyobb gyerekkel
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat, de: 1. egy 4 csillagos wellness szállótól elvárható, hogy igény esetén a szobai és a szauna törülközőket naponta cseréljék (számos szállodában ezt a törülközők ledobásával, ill. le nem dobásával jelzik. A 3 napon belül igényelt tiszta törülköző esetén az 500 Ft/törülköző csere ár szándékos lehúzásnak tűnik. A teraszon lévő szárító a ködös novemberben értelmezhetetlen, esetleg fűtött szobai szárító megoldaná a problémát. 2. A 27%-os szervízdíj nagyon magas, szintén indokolatlan lehúzásnak tűnik. Kizárólag ezek miatt a bosszantó tényezők miatt nem ajánlom másoknak, mert egyébként remek hely. Nagyon jó a wellness részleg, és az ételek is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. november 25. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkról!
Sajnáljuk, hogy nem voltak mindenne teljes mértékben elégedettek. Számunkra kifejezetten fontos a környezetvédelem és a fenntarthatóság, ezért vezettük be a 3 napos törölközőcserét, de természetesen, igény szerint napi szinten is cserélni tudjuk őket. Örülünk, hogy a wellness részlegen jól érezték magukat és megtalálták számításaikat!
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választanak!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Szuper, 1 apró problémával "

2021. november 22. hétfő
4.5
Kisgyerekes család
Harmónia kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden szuper volt, bár sajnos a kinti medencéhez pont a gyerek medencénél lehetett kijárni, így többször is ránk nyitották az ajtót, aminek hatására a párom megfázott és így 1 nappal előbb haza kellett mennünk a foglalás lejárata előtt. Érdemes lenne a közelgő felújítás során ezt a problémát orvosolni, mert a többi gyerekes szülőnek sem tetszett ez a fajta megoldás, ráadásul ennél is már csak hidegebb lesz odakint, ami nem javít ezen a helyzeten a tél folyamán. Ettől függetlenül a szálloda szuper volt és mindenki nagyon kevesen és segítőkészen állt mindig hozzánk.
"Felejthetetlen láblógatás a Thermal Hotel Visegrádban"

2021. november 20. szombat
4.8
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kettő negatív dolgot szeretnék megemlítenem. Az egyik az, h az egyik vacsora alkalmával, amikor kikértük a italunkat a pincérnő nem töltött italt a poharunkba, hanem csak kihozta a poharat és az ásványvizeket. Másnak ezt a hibát lelkiismeretesen ellensúlyozni próbálta a másnapi pincér. Rendes volt és kedves. A másik pedig a matrac volt. Sajnos nagyon puhák és süppedősek voltak a matracok. A pihenéshez az is hozzátartozik, h nyugodtan és jól tudjunk aludni. Ez sajnos nem sikerült a puha matracok miatt. Keményre kellene őket cserélni. Manapság szinte senki nem alszik már puha, gerincet nem támogató matracon. A fentiektől függetlenül jól éreztük magunkat és minden mással maximálisan meg voltunk elégedve.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. november 22. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük, hogy értékelte szállodánkat és megosztotta tapasztalatait!
Köszönjük, hogy építő jellegű észrevételeivel segíti munkákat. Szeretném jelezni, hogy matraccserére van lehetőség a helyszínen, illetve, előzetes preferenciáikat is figyelembe vesszük a szobabeosztásnál.
Örülünk, hogy mindezek ellenére maximálisan elégedettek voltak, és jól érezték magukat!
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Látszat négycsillagos"

2021. november 20. szombat
2.4
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Kedves személyzet, kivéve az egyik úszómestert. Kisgyermekkel hűvös és szeles időben kimondottan huzatos a wellness rész. A gyermek medence kicsit hűvös volt. Túlzsúfolt medencék, csúszós vizes padló. A játszószoba nagyon lelakott, a játékok piszkosak és sérültek. A szoba kellemes, a rugósmatrac kényelmetlen volt. Az sokféle étel közül válogathattunk, de a négy ott töltött nap szinte ugyanazok nem túl kreatívan (virsli, kolbász, rántotta, röszti minden reggel...).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. november 22. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen az őszinte értékelést, nagyra értékeljük!
Wellness részlegünkre és játszóházra tett észrevételeit köszönjük, a fejlesztések során figyelembe vesszük őket, bízván abban, hogy legközelebb felhőtlenül tudják élvezni szállodánk szolgáltatásait!
Menünk összeállításánál figyelünk arra, hogy minden vendégünk kedvére járjunk és mindenki megtalálja azt, ami szem-szájnak ingere.
Reméljük és bízunk benne, hogy legközelebb egy felhőtlen élményben lesz részük nálunk, mi erre fogunk törekedni!
Sok szeretettel várjuk Önöket!
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Szuper névnap egy szuper hotelben "
2021. november 20. szombat
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A wellness nagyon jó, az ételválaszték talán lehetne kicsit nagyobb, de a minőség igy is kiváló volt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. november 22. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük a szuper véleményt! Örülünk, hogy egy jó élményben és névnapban volt részük nálunk!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Wellness hétköznap"

2021. november 20. szombat
4.5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szállodában novemberben töltöttünk el három éjszakát, összességében elégedettek voltunk. Az ételek kiválóak voltak, választékosak, mindenki megtalálhatja a számára megfelelőt. A személyzet udvarias és segítőkész volt. Egyetlen számunkra zavaró tényező a fiatal tanuló lányok hozzáállása volt pár esetben, mikor például a vacsora alatt közvetlenül az asztalunk melletti szekrénysor előtt állva tétlenkedtek, hangoskodtak vagy az asztalunkat (azt gondolva, hogy már távoztunk) újra terítették, nem törődve azzal, hogy az italainkat még nem fogyasztottuk el. A wellnes részleg szuper, egyedül a víz hőmérsékletét találtuk több vendéggel együtt alacsonynak, így a legtöbb vendég a termál medencét vette célba. A külső medence rendkívül hangulatos volt az esti fényekben. Távozáskor a recepciós hölgy volt barátságtalanabb, feszültebb egy utalvány érvényesítése miatt, melyet kezelhettünk volna gördülékenyebben is. Összességében élveztük ezt a pár napot.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. november 22. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük, hogy részletesen kifejtette tapasztalatait és élményeit!
Személyzetünk minden tagja arra törekszik, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa szállodánknak, sajnáljuk, hogy ezt nem minden ízben tapasztalhatták.
Örömmel olvastuk, hogy az esti fények elnyertét tetszésüket és hangulatos időt töltöttek a wellness részlegen.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választanak!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Csodálatos élmények!"

2021. november 15. hétfő
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Csodálatos 4 /3 éj/ napot töltöttünk a Hotelben, mely a várakozásainknak tökéletesen megfelelt! Finom ételek, kényelem, wellness részleg számos lehetőséget kínál a kikapcsolódásra, feltöltődésre. Szívesen ajánlom mindenkinek!!!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. november 17. szerda
Kedves Vendégünk!
Hálásan köszönjük a nagyszerű értékelést és az ajánlást!
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2021. november 15. hétfő
4.1
Idősebb pár
Prémium kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt, kivéve a inti úszó medence, melynek vize nagyon hideg volt. A beszélgetéseket figyelve sokan igénybe vették volna, de a hőfok miatt alig akadt , aki szívesen úszott volna. Ebben a hideg időben jó lett volna, ha erre oda figyelnek, és nem a nyári időnek megfelelő vízhőmérsékletet biztosítanák télen 4-9 fokban. Az étkezésnél a választék nem a legjobb, az ételek minősége is úgy gondolom, hogy nem egy négycsillagos szállodáshoz illő. Itt főleg a vacsorára gondolok.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. november 17. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkkal kapcsolatban. Köszönjük észrevételét a kinti medence hőfokával kapcsolatban, mindenképpen továbbítom az illetékes kollégának!
Igyekszünk az étkezések terén is a lehető legjobb élményt nyújtani, reméljük, hogy legközelebb Önök is elégedetten távoznak az étteremből is.
Bízunk benne, hogy kapunk még egy esélyt!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"A gondtalan pihenés paradicsoma."

2021. november 06. szombat
5
Baráti társaságok
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel maximálisan meg voltunk elégedve,kivéve,hogy számunkra /két házaspár/ túlzottan melegnek és szellőzetlennek /légcserélő rendszer kikapcsolva/,találtuk kivétel nélkül az összes helységet /folyosók is/.Ha a külsős vendégek nem mehetnének be a wellness részlegre,biztosan zavartalanabbul pihenhetnének az ott lakó vendégek.Ettől eltekintve bátran ajánlom ezt a helyet mindenkinek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. november 07. vasárnap
Kedves Zoltán!
Nagyon szépen köszönjük a nagyszerű értékelést és a kedves szavakat! Örülünk, hogy szállodánkban a gondtalan pihenés paradicsomát találták meg, legközelebb is nagyon sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Kellemes pihenés a Thermal Hotel Visegrádban"

2021. október 29. péntek
4.5
Baráti társaságok
Prémium kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A bár picit drága volt, de összességében minden nagyon jó volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. november 01. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük az értékelést! Annak különösen örülünk, hogy kellemes időt töltöttek el nálunk!
Várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"

2021. október 18. hétfő
4.9
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon-nagyon jól éreztük magunkat. Nagyon kedves,mindenre odafigyelő személyzet, ízletes ételek,pazar wellness. Igazi gyermekbarát szálloda!!!
"Jól éreztük magunkat!!!"

2021. október 15. péntek
4.9
Idősebb pár
Harmónia kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Egy kifogásom volt csak, a törölközők nem szívják magukba rendesen a vizet, nem volt jó velük törölközni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. október 17. vasárnap
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen az értékelést!
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Legközelebb is sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Kellemes kikapcsolódás"
2021. október 02. szombat
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kiváló elhelyezkedés,gyönyörű környezet,készséges kedves személyzet,bőséges ellátás,wellness hatalmas. Nagyon jól éreztük magunkat
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. október 03. vasárnap
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük az értékelést és szívből örülünk, hogy kellemesen tudtak nálunk kikapcsolódni.
Örömmel látjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Egy csodás hétvége Visegrádon "

2021. szeptember 30. csütörtök
4.6
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A Thermál Hotel Visegrád szállót szívesen ajánlom mindenkinek aki egy igazán kényelmes , minden igényt kielégítő szállodában szeretne pihenni . A welnessrészleg minden szempontból tökéletes . Akár a kültéri vagy beltéri medencéket nézem tisztaság és rend vett körbe mindenhol . Az étkeztetés gördülékeny , változatos és rendkívül ízletes . Köszönöm , hogy a vendégük lehettem .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. október 03. vasárnap
Kedves László!
Hálásan köszönjük a kiváló értékelést és az ajánlást! Kifejezetten örülünk, hogy ennyire jól érezték magukat nálunk és jó élményekkel utaztak haza!
Várjuk Önöket legközelebb is sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Thermal Hotel Visegrád"
2021. szeptember 15. szerda
4.1
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A parkolás illuzió romboló.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. szeptember 19. vasárnap
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen az értékelést!
Reméljük, hogy legközelebb is minket választanak, és bízunk benne, hogy a parkolás is zökkenőmentesen zajlik majd.
Sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Őszi felüdülés a Hotel Termál Visegrádban! "
2021. szeptember 08. szerda
4.1
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat. A szálloda nagyon csendes környezetben van, erdős részen. A terasz is nagyon meghitt, szuperek voltak a kinti medencék is. Minden működik (jakuzzi, dögönyöző stb. folyamatosan egész nap) A szaunaszeánsz szenzációs, csak ajánlani tudom. Minden szaunamester fantasztikus volt, felkészültek, barátságosak és segítőkészek. Az étteremben a reggeli és a vacsora is változatos volt, friss zöldség, gyülölcs minden nap. A desszertek isteni finomak. A szobánk tiszta volt, naponta volt takarítás. Érkezéskor és távozáskor a kisfiam kapott egy-egy kinder tojást aminek írtózatosan örült. Apróság, de nagyon figyelmes a szálloda részéről. A környék gyönyörű, sok látnivalóval, de ha csak pihenni akar valaki, a szálloda is pont elég attrakciót tartogat. Bártan ajánlom másoknak is. Visszajárók leszünk :-)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Thermal Hotel Visegrád, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2021. szeptember 10. péntek
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést és a kedves szavakat! Örömünkre szolgált szállodánk vendégeként fogadni Önöket!
Szaunamestereink nevében köszönjük szépen a dicséretet, örülünk, hogy egy kellemes élménnyel gazdagodtak! Nagyszerű, hogy a picik és nagyok is jól érezték magukat nálunk! Nagyon sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Thermal Hotel Visegrád szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Thermal Hotel Visegrád korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Classic családi szoba, Harmónia kétágyas szoba és Prémium kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Thermal Hotel Visegrád szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az idősebb párok, a baráti társaságok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.