A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Tisza Balneum Hotel, Tiszafüred >>
2022. május 02. hétfő
2022. május 03. kedd
Köszönjük szépen értékelését! Megtiszteltetés számunkra, hogy minket választottak pihenésük helyszínéül.
Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival és kellemesen telt kikapcsolódásuk.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk!
2022. május 02. hétfő
2022. május 03. kedd
Köszönjük szépen értékelését és javaslatát! Megtiszteltetés számunkra, hogy minket választottak pihenésük helyszínéül.
Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk!
2022. április 11. hétfő
2022. április 12. kedd
Köszönjük értékelését, valamint hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett tapasztalatait.
Bízunk benne, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk szállodánkban.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
Tisza Balneum Hotel Tiszafüred csomagajánlatai - 5 ajánlat
2022. március 29. kedd
Köszönjük értékelését! Megtiszteltetés számunkra, hogy Vendégül láthattuk Önöket.
Bízunk benne, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk szállodánkban.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
2022. március 22. kedd
2022. március 24. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy elmondja nekünk szállodánkban szerzett tapasztalatait. Sajnálom, hogy tapasztalata nem felel meg az elvárásoknak. A Tisza Balneum Hotel****-ben arra törekszünk, hogy minden Vendég számára kiváló szolgáltatási élményt nyújtsunk; ezért az Ön visszajelzése nagyon fontos számunkra. Biztos lehet benne, hogy megtesszük a megfelelő intézkedéseket a probléma megoldása és a jövőbeni előfordulások megelőzése érdekében.
Nagyra értékeljük, hogy megosztotta észrevételeit és reméljük, hogy a közeljövőben lehetőséget biztosít számunkra, hogy magasabb színvonalon láthassuk Önt vendégül.
Üdvözlettel,
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
2022. március 15. kedd
2022. március 16. szerda
Köszönjük értékelését!
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk szállodánkban.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a közeljövőben is!
2022. március 03. csütörtök
2022. március 05. szombat
Nagyon szépen köszönjük értékelését és kedves szavait!
Megtiszteltetés számunkra, hogy minket választottak pihenésük alkalmával.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét Vendégül láthatjuk Önöket!
2022. február 28. hétfő
2022. március 01. kedd
Bízunk benne, hogy kellemesen telt pihenésük.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
2022. február 26. szombat
2022. március 01. kedd
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt pihenésük.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
2022. február 22. kedd
2022. február 25. péntek
Örömünkre szolgál, hogy minket választottak kikapcsolódásuk alkalmával!
Reméljük, hogy a közeljövőben ismét Vendégül láthatjuk Önöket!
2022. február 22. kedd
Köszönjük értékelését, illetve hogy megosztotta szállodánkban szerzett tapasztalatait!
Bízunk benne, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk szállodánkban.
Reméljük, mihamarabb ismét Vendégül láthatjuk Önöket!
2022. február 19. szombat
2022. február 22. kedd
Köszönjük értékelését, illetve hogy megosztotta szállodánkban szerzett tapasztalatait!
A Tisza Balneum Hotel****-ben arra törekszünk, hogy minden Vendég számára kiváló szolgáltatási élményt nyújtsunk; ezért az Ön visszajelzése nagyon fontos számunkra. Biztos lehet benne, hogy megtesszük a megfelelő intézkedéseket a probléma megoldása és a jövőbeni előfordulások megelőzése érdekében. Nagyra értékeljük, hogy megosztotta észrevételeit és reméljük, hogy a közeljövőben lehetőséget biztosít számunkra, hogy magasabb színvonalon láthassuk Önt vendégül.
2022. január 31. hétfő
2022. január 31. hétfő
Megtiszteltetés maximális értékelése és pozitív tapasztalatainak megosztása, nagyon köszönjük! Kifejezetten Örülünk hogy jól érezték magukat nálunk.
Reméljük, mihamarabb visszatérnek hozzánk!
2021. november 18. csütörtök
2021. december 17. péntek
Megtiszteltetés maximális értékelése és pozitív tapasztalatainak megosztása, nagyon köszönjük! Kifejezetten Örülünk hogy jól érezték magukat nálunk, reméljük, mihamarabb visszatérnek még hozzánk!
Üdvözlettel,
2021. november 18. csütörtök
2021. december 17. péntek
Megtiszteltetés maximális értékelése és ajánlása, nagyon köszönjük! Kifejezetten örülünk, hogy jól érezte magát nálunk, reméljük, mihamarabb visszatér még hozzánk!
2020. szeptember 14. hétfő
2020. július 23. csütörtök
Szállodánk természetvédelmi területen helyezkedik el. Próbáljuk megtalálni az összhangot vendégeink teljes körű ellátása, valamint a természet védelme között, így a lehetőségekhez mérten szúnyogriasztó elektromos készüléket és sprayt is kérésre térítésmentesen biztosítunk.
A természetvédelmi területi minősítés miatt a vízpart ökoszisztémáját nem szabad megzavarnunk, így a fák és bokrok irtását is minimalizálnunk szükséges.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben újra megtisztelnek minket bizalmukkal és a tökéletes Balneum kikapcsolódás élményét biztosíthatjuk.
2020. június 30. kedd
2020. július 23. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését!
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket!
Bízunk benne, hogy a jövőben még visszatérnek hozzánk kedves Családjával!
2020. június 28. vasárnap
2020. július 23. csütörtök
Örömünkre szolgál szállodánkra adott maximális pontszáma!
Bízunk benne, hogy a jövőben még visszatérnek hozzánk kedves Családjával!
2020. június 02. kedd
2020. július 23. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük maximális értékelését és kedves szavait.
Legközelebb is sok szeretettel várjuk Önöket!
Bízunk benne, hogy mihamarabb visszatérnek hozzánk!
2020. március 04. szerda
2020. július 23. csütörtök
Nagy örömünkre szolgál maximális értékelése és kedves szavai.
Bízunk benne, hogy a jövőben mihamarabb visszatérnek hozzánk kedves Párjával!
2020. február 06. csütörtök
2020. július 23. csütörtök
Örömmel olvastuk véleményét a szállodánkról valamint, hogy kellemesen telt a pihenésük.
Nagyon szépen köszönjük kedves szavait és maximális értékelését!
Sok-sok szeretettel várjuk vissza Önt és kedves Párját a szállodánkban! :)
2019. május 24. péntek
2019. június 19. szerda
2019. május 20. hétfő
2019. június 19. szerda
2019. március 19. kedd
2019. április 18. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy értékelését megtisztelte szállodánkat. Örömmel tölt el minket, hogy elnyerte szállodánk a tetszését és kellemesen telt nálunk a pihenése!
Éttermi kínálatunk idő közben bővítésre került, viszont Séfünk igény szerint bármilyen ételt szívesen elkészít.
Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választja és hamarosan újra Vendégeink között köszönthetjük Önt és kedves családját!
Üdvözlettel,
Spéder Sofia
Online Sales Manager
2019. március 17. vasárnap
2019. március 21. csütörtök
2019. február 26. kedd
2019. március 21. csütörtök
Köszönjük, hogy megtisztelte szállodánkat foglalásával és értékelésével!
Reméljük kellemes napokat töltött nálunk és a jövőben is visszatér még szállodánkba! Szeretettel várjuk!
Üdvözlettel,
Spéder Sofia
Online Sales Manager
2019. február 22. péntek
2019. március 21. csütörtök
Örömmel olvastuk értékelését és visszajelzését! Legközelebb is térjen vissza hozzánk! Szeretettel várjuk!
Üdvözlettel,
Spéder Sofia
Online Sales Manager
2019. február 03. vasárnap
2019. március 21. csütörtök
Köszönjük értékelését! Reméljük a jövőben is minket választ, és ismét vendégeink között köszönthetjük Önt és kedves párját!
Üdvözlettel,
Spéder Sofia
Online Sales Manager
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Tisza Balneum Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Lakosztály, Tóra néző kétágyas szoba és Classic kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a baráti társaságok, az egyéni utazók és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.