A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Tisza Balneum Hotel, Tiszafüred >>
2024. augusztus 15. csütörtök
2024. augusztus 16. péntek
Köszönettel vettük értékelését! Bízunk benne csodás Tisza-tavi élményekkel gazdagodtak. Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Fazekas Krisztina
Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2024. június 01. szombat
2024. június 03. hétfő
Nagyon szépen köszönjük értékelését.
Bízunk benne, hogy nagyszerű élményekkel gazdagodtak, s a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk.
Ezúton is szeretettel köszöntjük születésnapja alkalmából.
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
2024. május 27. hétfő
2024. május 28. kedd
Szívből köszönjük maximális értékelését! Nagy öröm számunkra elégedettsége.
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
Tisza Balneum Hotel Tiszafüred kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- játszóház és szabadidős játékok használatával
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- játszóház és szabadidős játékok használatával
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- játszóház és szabadidős játékok használatával
- parkolással
2024. május 27. hétfő
2024. május 28. kedd
Szívből köszönjük értékelését! Nagy öröm számunkra elégedettsége.
Bízunk benne, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk és a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2024. május 11. szombat
2024. május 13. hétfő
Szívből köszönjük maximális értékelését! Nagy öröm számunkra elégedettsége.
Bízunk benne, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk és a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2024. április 22. hétfő
2024. április 23. kedd
Köszönjük megtisztelő értékelését és kedves szavait.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt pihenésük nálunk a karácsonyi ünnepkörben.
Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2024. április 08. hétfő
2024. április 15. hétfő
Köszönjük szépen értékelését és kedves szavait!
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt pihenésük szállodánkban. Tegnapi névnapja alkalmából szeretettel köszöntjük!
A jövőben is készséggel állunk rendelkezésükre, szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2024. március 29. péntek
2024. március 31. vasárnap
Szívből köszönjük maximális értékelését és tapasztalatainak megosztását.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt pihenésük és elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival.
A jövőben is készséggel állunk rendelkezésükre, szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2024. március 04. hétfő
2024. március 05. kedd
Köszönjük értékelését és tapasztalatainak megosztását.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogatnak hozzánk!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2024. február 03. szombat
2024. február 05. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk szállodánkban.
A jövőben is készséggel állunk rendelkezésükre, szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2024. január 20. szombat
2024. január 22. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Örömünkre szolgál elégedettsége.
Bízunk benne, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk. Szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. december 15. péntek
2023. december 18. hétfő
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat és megosztotta velünk észrevételét.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. december 08. péntek
2023. december 11. hétfő
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt időtöltése.
Szeretettel visszavárjuk a jövőben is!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
2023. november 29. szerda
2023. december 04. hétfő
Szívből köszönjük maximális értékelését!
Örömünkre szolgál elégedettségük.
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. november 20. hétfő
2023. november 22. szerda
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat.
Örömünkre szolgál, hogy kifejezetten elégedett volt szállodánk munkatársaival, a kiszolgálással, a svédasztalos étkezések minőségével és a választék bőségességével, valamint az általános tisztasággal.
Bízunk benne, hogy kellemesen telt pihenésük és a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. november 19. vasárnap
Hálásan köszönjük maximális értékelését!
Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival és kellemesen telt kikapcsolódásuk nálunk.
A jövőben is készséggel állunk rendelkezésükre, szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. november 15. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett tapasztalatait.
Az ajándék belépők a csomagárban benne vannak, számlán való feltüntetésük oka a szálloda és a külső szolgáltató közötti számlázás megvalósíthatósága miatt van.
A jövőben is készséggel állunk rendelkezésükre, szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
2023. november 01. szerda
2023. november 06. hétfő
Szívből köszönjük maximális értékelését! Nagy örömünkre szolgál, hogy kifejezetten elégedett volt szállodánk elhelyezkedésével, munkatársaink vendégbarát hozzáállásával, valamint konyhánk teljesítményével.
A jövőben is készséggel állunk rendelkezésükre, nagy szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. október 27. péntek
2023. október 30. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére és megosztotta velünk szállodánkban szerzett tapasztalatait.
Október 21-én az ünnepi csomagajánlat keretén belül készültünk a "Szombat esti láz"-zal, magyar és külföldi slágereket feldolgozó zenekarral, mely természetesen kivételes alkalom volt szállodánk életében, csakis az ünnepi hosszú hétvége jegyében. Szíves elnézésüket kérjük, hogy szombati pihenésüket zavarta a hangos zene.
Bízunk benne, hogy nagyszerű élményekkel gazdagodtak, s a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. október 24. kedd
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat.
Sajnos az indián nyári időszakban a legintenzívebb a poloskarajzás a Tisza-tavi régióban. Kollégáink és külsős rovarirtó szolgáltatónk mindent megtesz gyérítésük érdekében, azonban mivel szállodánk természetvédelmi övezetben helyezkedik el, korlátozott keretek között, szigorú előírások betartása mellett végezhető a tevékenység.
Bízunk benne, hogy kellemesen telt pihenésük és a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. augusztus 27. vasárnap
2023. augusztus 30. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy elmondja nekünk szállodánkban szerzett tapasztalatait.
Sajnálom, hogy tapasztalata nem felelt meg az elvárásoknak. A Tisza Balneum Hotel****-ben arra törekszünk, hogy minden ügyfél számára kiváló szolgáltatási élményt nyújtsunk; ezért az Ön visszajelzése nagyon fontos számunkra. Biztos lehet benne, hogy megtesszük a megfelelő intézkedéseket a probléma megoldása és a jövőbeni előfordulások megelőzése érdekében.
Nagyra értékeljük, hogy megosztotta észrevételeit és reméljük, hogy a közeljövőben lehetőséget biztosít számunkra, hogy magasabb színvonalon láthassuk Önt vendégül.
Üdvözlettel,
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
2023. július 10. hétfő
2023. július 18. kedd
Megtiszteltetés számunkra, hogy ismét szállodánkat választották pihenésük helyszínéül.
Sajnálattal olvastam, hogy ez alkalommal nem voltak maximálisan elégedettek szolgáltatásainkkal. A probléma orvoslása és jövőbeni előfordulásának megelőzése folyamatban van.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogatnak hozzánk. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. június 13. kedd
2023. június 20. kedd
Köszönjük szépen értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk.
A jövőben is készséggel állunk rendelkezésükre. Nagy-nagy szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. június 02. péntek
2023. június 06. kedd
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk és bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. május 19. péntek
2023. május 22. hétfő
Szívből köszönjük ajánlását és értékelését!
A jövőben is készséggel állunk rendelkezésükre. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. április 15. szombat
2023. április 17. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett tapasztalatait. Megtiszteltetés számunkra, hogy ismét szállodánkat választották pihenésük helyszínéül.
Örömünkre szolgál, hogy családjuk kikapcsolódása kellemesen telt és a kisunoka megszerette MóKaland Játszóházunkat.
Sajnálattal olvastam, hogy az ételérzékenység kezelése nem felelt meg az elvárásoknak. Legközelebbi látogatásuk alkalmával kérem nyugodtan jelezzenek minden étkezésük alkalmával felszolgáló kollégáink részére az igényekről, séfünk nagyon szívesen elkészíti azokat a fogásokat, amellyel hozzá tud járulni elégedettségükhöz.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. március 29. szerda
2023. március 31. péntek
Köszönjük szépen értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival.
Kerékpárbérlésre szállodánkban 2023. április 1-től egészen az őszi szünet végéig van lehetőség. A téli időszakban kerékpárjaink karbantartáson esnek át.
A jövőben is készséggel állunk rendelkezésükre. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. március 15. szerda
2023. március 16. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett tapasztalatait.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk és kifejezetten elégedettek voltak szállodánk konyhájával.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. március 04. szombat
2023. március 09. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit.
Sajnálattal olvastam, hogy az elkészült ételek és választék nem felelt meg elvárásaiknak.
Bízunk benne, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk.
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. február 22. szerda
2023. február 28. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk és a jövőben ismét szívesen ellátogatnak hozzánk. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2023. január 02. hétfő
2023. január 04. szerda
Szívből köszönjük maximális értékelését és kedvességét! Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival és személyzetével. Külön öröm, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk és nagyszerű élményekkel gazdagodtak. Megtiszteltetés számunkra, hogy velünk ünnepeltek és ilyen nagy távolság ellenére is minket választottak.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét lesz alkalmunk Vendégül látni Önöket! Szeretettel visszavárjuk szállodánkba!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2022. december 06. kedd
2022. december 07. szerda
Szívből köszönjük, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett tapasztalatait. Kifejezetten örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk szállodánkban és nagyszerű élményekkel gazdagodtak nálunk.
A jövőben is készséggel állunk rendelkezésükre. Szeretettel visszavárjuk Önöket szállodánkba!
Üdvözlettel:
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
Tisza Balneum Hotel****
2022. december 01. csütörtök
2022. december 02. péntek
2022. november 13. vasárnap
2022. november 15. kedd
Szívből köszönjük maximális értékelését, nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
2022. november 02. szerda
2022. november 04. péntek
Bízunk benne, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk és a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk!
2022. október 26. szerda
2022. október 27. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat és megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk és bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét Vendégül láthatjuk Önöket.
Szeretettel visszavárjuk!
2022. október 26. szerda
2022. október 27. csütörtök
Szívből köszönjük maximális értékelését, nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
2022. október 04. kedd
2022. október 05. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánkban szerzett tapasztalatainak megosztására.
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Szállodánk természetvédelmi övezetben helyezkedik el, így sajnos korlátozott keretek közt tudunk rovarokat irtani. Szállodánk mindent megtesz a mezei poloskák gyérítése érdekében.
Sajnálattal olvastam, hogy étterem részlegünk nem felelt meg az elvárásoknak. Őszi étlapunk valóban manapság lett hatályos, sajnálom, hogy felszolgáló kollégánk nem volt felkészült és naprakész vele kapcsolatban.
Nagyra értékeljük, hogy megosztotta észrevételeit és reméljük, hogy a közeljövőben lehetőséget biztosít számunkra, hogy magasabb színvonalon láthassuk Önöket vendégül.
Üdvözlettel:
2022. augusztus 22. hétfő
2022. augusztus 24. szerda
Megtiszteltetésre szolgál maximális értékelése, valamint, hogy Vendégeink közt köszönthettük Önöket!
Kifejezetten örülünk hogy jól érezték magukat nálunk, s elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival.
Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
2022. június 17. péntek
2022. június 20. hétfő
Szívből köszönjük maximális értékelését, kedves szavait, valamint, hogy megosztotta szállodánkban szerzett tapasztalatait.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt pihenésük szállodánkban!
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2022. június 09. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy elmondja nekünk szállodánkban szerzett tapasztalatait. Sajnálom, hogy az étteremben tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásoknak. A Tisza Balneum Hotel****-ben arra törekszünk, hogy minden Vendég számára kiváló szolgáltatási élményt nyújtsunk; ezért az Ön visszajelzése nagyon fontos számunkra.
Biztos lehet benne, hogy megtesszük a megfelelő intézkedéseket a probléma megoldása és a jövőbeni előfordulások megelőzése érdekében. Nagyra értékeljük, hogy megosztotta észrevételeit és reméljük, hogy a közeljövőben lehetőséget biztosít számunkra, hogy magasabb színvonalon láthassuk Önt vendégül.
Üdvözlettel,
2022. június 02. csütörtök
2022. június 05. vasárnap
2022. május 02. hétfő
2022. május 03. kedd
Köszönjük szépen értékelését! Megtiszteltetés számunkra, hogy minket választottak pihenésük helyszínéül.
Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival és kellemesen telt kikapcsolódásuk.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk!
2022. május 02. hétfő
2022. május 03. kedd
Köszönjük szépen értékelését és javaslatát! Megtiszteltetés számunkra, hogy minket választottak pihenésük helyszínéül.
Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk!
2022. április 11. hétfő
2022. április 12. kedd
Köszönjük értékelését, valamint hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett tapasztalatait.
Bízunk benne, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk szállodánkban.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
2022. március 29. kedd
Köszönjük értékelését! Megtiszteltetés számunkra, hogy Vendégül láthattuk Önöket.
Bízunk benne, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk szállodánkban.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
2022. március 22. kedd
2022. március 24. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy elmondja nekünk szállodánkban szerzett tapasztalatait. Sajnálom, hogy tapasztalata nem felel meg az elvárásoknak. A Tisza Balneum Hotel****-ben arra törekszünk, hogy minden Vendég számára kiváló szolgáltatási élményt nyújtsunk; ezért az Ön visszajelzése nagyon fontos számunkra. Biztos lehet benne, hogy megtesszük a megfelelő intézkedéseket a probléma megoldása és a jövőbeni előfordulások megelőzése érdekében.
Nagyra értékeljük, hogy megosztotta észrevételeit és reméljük, hogy a közeljövőben lehetőséget biztosít számunkra, hogy magasabb színvonalon láthassuk Önt vendégül.
Üdvözlettel,
Hajnal Evelin
Online Sales Manager
2022. március 15. kedd
2022. március 16. szerda
Köszönjük értékelését!
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt kikapcsolódásuk szállodánkban.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a közeljövőben is!
2022. március 03. csütörtök
2022. március 05. szombat
Nagyon szépen köszönjük értékelését és kedves szavait!
Megtiszteltetés számunkra, hogy minket választottak pihenésük alkalmával.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét Vendégül láthatjuk Önöket!
2022. február 28. hétfő
2022. március 01. kedd
Bízunk benne, hogy kellemesen telt pihenésük.
Szeretettel visszavárjuk Önöket a jövőben is!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Tisza Balneum Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Családi lakosztály, Tóra néző kétágyas szoba és Classic kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, az idősebb párok, a fiatal párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.