A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Willis Hotel Business & Wellness, Zalaegerszeg >>
Willis Hotel Business & Wellness Zalaegerszeg csomagajánlatai - 4 ajánlat
2022. május 18. szerda
2022. május 16. hétfő
2022. május 18. szerda
2022. május 01. vasárnap
2022. május 04. szerda
2022. április 26. kedd
2022. május 04. szerda
2022. április 19. kedd
2022. május 19. csütörtök
2022. május 19. csütörtök
2022. március 24. csütörtök
2022. május 19. csütörtök
2022. január 06. csütörtök
2022. február 08. kedd
köszönjük értékelését és építő jellegű észrevételeit. Sajnáljuk, hogy a helyszínen nem volt lehetőségünk orvosolni egy esetleges szobacserével az Önöknek legmegfelelőbb elhelyezést. Deluxe szobánk alapterülete nagyobb, mint Standard szobáinké, így csak itt tudtuk megoldani a pótágy bekészítését, amit foglalásakor előre egyeztettünk. Vendégeink visszajelzései kiemelten fontosak számunkra, a zsebkendők sajnos csak az ünnepek után érkeztek meg, az állótükrök beszerzését mi is fontosnak tartjuk. Szívből remélem, hogy legközelebbi alkalommal is ellátogatnak hozzánk, és mi mindent megteszünk, hogy maximális elégedettséggel távozzanak. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2022. január 03. hétfő
2022. január 05. szerda
köszönjük kedves értékelését és hozzászólását, szeretettel visszavárjuk legközelebbi alkalommal is!
2022. január 02. vasárnap
2022. január 05. szerda
2021. december 27. hétfő
2022. január 05. szerda
köszönjük az értékelést és a kedves szavakat, Vendégeink visszajelzései kiemelten fontosak számunkra. Szeretettel visszavárjuk!
2021. november 11. csütörtök
2021. november 18. csütörtök
köszönjük a kedves szavakat és az értékelést, szeretettel visszavárjuk legközelebbi alkalommal is!
2021. november 18. csütörtök
2021. november 03. szerda
Köszönjük visszajelzését. Számunkra rendkívül fontos Vendégeink véleménye, ezek alapján tudunk tanulni, fejlődni, javítani szolgáltatásaink színvonalán..Nagyon sajnálom a felmerült problémákat és elnézését kérem ezekkel kapcsolatban.
Kérem engedje meg, hogy pár mondatban reagáljak a leírtakra.
Wellness részlegünk technikai karbantartása folyamatos, ennek megfelelően 2 szaunánkból és 2 gőzkabinunkból alkalmanként egyet-egyet üzemen kívül kell helyeznünk. Szándékosan mindig csak az egyiket, hogy a másik zökkenőmentes használatot biztosítson.
A félpanziós kínálattal kapcsolatban a konyhafőnökkel egyeztettem a felmerült problémákat és azonnali változtatásokat eszközöltem.
Biztosíthatom Önt arról, hogy szállodánk üzemeltetésével, illetve vendégeink kiszolgálásával kapcsolatban soha sem volt és soha sem lesz szempont a "spórolás".
Maradok Tisztelettel:
Szücs Miklós
szállodaigazgató
2021. október 19. kedd
2021. október 03. vasárnap
2021. október 13. szerda
2021. szeptember 28. kedd
2021. október 13. szerda
2021. október 13. szerda
2021. szeptember 26. vasárnap
2021. október 13. szerda
2021. szeptember 13. hétfő
2021. szeptember 20. hétfő
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Willis Hotel Business & Wellness szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard franciaágyas szoba, Deluxe franciaágyas szoba és Deluxe King.
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, a baráti társaságok, az egyéni utazók és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.