Hotel Azúr, Siófok - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.1 / 5
REMEK
75
vélemény
4.48
Személyzet
4.39
Tisztaság
3.65
Ár / érték arány
3.87
Kényelem
(szoba)
4.00
Szolgáltatások
3.78
Étkezés
4.61
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (23 darab) számoltuk ki.

Hotel Azúr, Siófok >>

Hotel Azúr, Siófok - Vélemények, értékelések
  
"Kellemesen eltöltött nyaralás"

2024. április 12. péntek
4.6
Baráti társaságok
Superior franciaágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Két nap egymás után ugyan az volt a vacsora. Személyzet nagyon kedves volt, kiemelném a takarító személyzetet. Biztos hogy vissza megyünk. Mindent köszönünk!
"Remek hétvége"

2024. április 07. vasárnap
3.6
Baráti társaságok
Superior franciaágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda megfelelő, tudtam hova megyünk. Ezért is foglaltam az ünnepekre. Ami nem jött be az a konyha vagyis a hozzá állás. Gluténmentes étkezés van amit egy kalap alá vették a fogyókúra szintjére. Első este a szakács ajánlott vacsorát, mivel mindig azzal kezdek hogy miből ehetek? Nem volt Gluténmentes, mivel éjjel rosszul lettem. Amíg ki nem ürül a szervezetből a szobát sem tudtam elhagyni. Erre nem számítottam hogy nem urai a helyzetnek. Köszönöm hogy ilyen módon kellemessé tették a pihenést. Törzs vendég voltam.
"Kellemes, szép három nap. "
2024. február 11. vasárnap
4.1
Egyéni utazó
Superior franciaágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Éjszaka hangos volt valószínűleg az úszodai gépek hangja.

Hotel Azúr Siófok kiemelt csomagajánlatai

A Hotel Azúr Siófok ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellnessrészleg és fürdőköntös használattal
Érvényes: 2026.01.08-ig
252 Euró / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
A Hotel Azúr Siófok ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellness-részleg és fürdőköntös használattal
  • Wi-Fi internet elérhetőséggel
Érvényes: 2026.01.08-ig
125 Euró / 2 fő / éjtől félpanzióval
SiófokSiófok
A Hotel Azúr Siófok ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellness-részleg és fürdőköntös használattal
  • Wi-Fi internet elérhetőséggel
Érvényes: 2024.05.16 - 2024.05.20
318 Euró / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
"Sajnos csalódás"

2024. február 07. szerda
2
Fiatal pár
Superior franciaágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Megérkezésünkor egy olyan szárnyban helyeztek el,ami felújítás alatt állt. Lebontott szobák,festékes vödrök és hasonló... A wc sem működött,kérésünkre új szobat kaptunk. A parkolóban 5 autó állt... nem is értettük,hogy kaphattuk ezt a szobát? Valószínűleg a kevés vendég indokolta, hogy a vacsora is siralmas kb 4 féle főétel. A wellness részlegben gyakorlatilag csak hideg medencék. Amikor péntek délután megérkezett a többi vendég a szálloda saját akciójanak köszönhetően,akkor mar működtek a melegvizes mendencék és nem fáztunk. Egy 4 ill 5 csillagos szállodától többet vár egy ember. Külföldön ez max 3 csillag. 2019-ben már jártam a hotelben,akkor ámulat volt minden,de most... inkább csalódás volt.
"Egy közepesen eltöltött napok a hotel Azúrban. "
2024. január 05. péntek
3.8
Idősebb pár
Superior franciaágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba nagyon kicsi volt, a kilátás a belső udvarra volt, ahol télen nincs nagy látnivaló, ami természetes, hiányzott az ebéd, amit azért szintén meg lehetett oldani, hideg volt az átjáró részben az épületek között, mikor kijöttünk a wellnessből.
"Közepes szilveszteri wellness "

2024. január 03. szerda
3
Baráti társaságok
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Törölközőt csak második napon kaptunk, mert elfogyott. Vacsora közben lekapcsolták a villanyt, hogy mostmár menjünk, holott még volt fel oránk ! Az egyik pincér folyamatosan azt mondogatta, hogy mennyire unja, hogy dolgoznia kell és mennyire fáradt ???!!! Szervizdíjat számoltak fel azért is, amit elfelejtett kihozni első körben Wellness folyosón hideg volt Szilveszteri buli ellenben remek volt !
"Hotel Azúr"

2024. január 03. szerda
3.1
Fiatal pár
Superior franciaágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nem volt első este világítás a szobába, egyszer meleg víz, nincs mennyezet a szoba előtt, wellness hideg , reggeli elfogyott”, …….
"Nagyon jól éreztük magunkat"

2023. december 27. szerda
3.8
Idősebb pár
Superior franciaágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon segítőkészek voltak mert szobát kellett cserélnünk mivel pont a liftel szembe lett volna és ez zavaró a pihenésben!
"Karácsony az Azúrban."

2023. december 27. szerda
5
Idősebb pár
Superior franciaágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Tiszta, rendes szálloda. Ételek kiválóak. Wellness jó. Hotel személyzete kedves és mosolygós. Minden elismerésem a szállodának.
"Kellemes hétvége"

2023. december 04. hétfő
5
Egyéni utazó
Superior akadálymentes szoba
2 éjszakát töltött itt
Figyelmes ,udvarias szemelyzet,tisztasag,kituno konyha.
"Nagyon jó volt az ott töltött idő."

2023. november 26. vasárnap
4
Kisgyerekes család
Superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Szép volt a szálloda és jó volt a wellnes részleg. Viszont az étkezés, főleg a vacsora nem volt jó. Más szállodákban sokkal nagyobb választék van.
"Hotel Azúr"
2023. szeptember 01. péntek
4
Kisgyerekes család
Superior akadálymentes szoba
3 éjszakát töltött itt
A legnagyobb probléma az volt, hogy hideg volt a víz a belső medencékben. A gyerekek meg is fáztak a hideg víztől.
2023. augusztus 05. szombat
2.9
Kisgyerekes család
Superior családi szoba
5 éjszakát töltött itt
3 lepukkadt szobát kaptunk 5 hétköznapi éjszakáért a készpénzes fizetéssel eggyütt 1,5 mill hagytunk a szállodában. A szoba fürdője tiszta penészes, a legelavultabb szárnyban kaptunk szobát. A lepedő lyukas, a fehér törölköző szürke, lyukas, wc szagelszívó egyik szobában nem működött. Több lámpaégő sem világított. Az ételek nem voltak finomak. Gyerek sarok lehetne reggel is. A személyzet a recepción a lobby bárban és a takarítók kedvesek voltak. Az animátorok es az Azúrka élményt adtak a gyerekeinknek.
"Tavaszi pihentető wellness"

2023. április 14. péntek
4.3
Család nagyobb gyerekkel
Superior akadálymentes szoba
2 éjszakát töltött itt
Több alkalommal pihentünk már ebben a szállodában. Most tapasztaltunk egyetlen negatívumot: mozgáskorlátozott szobát kaptunk, ahol fürdés után a padlón állt a víz, nekünk kellett összetakarítani a csúszásveszély miatt. A szobában nem volt megfelelő a tisztaság. A wellness tágas, nem volt zsúfoltság. Az étkezés bőséges, választékos, ízletes. Remélem legközelebb ha ide meggyünk erre odafigyelnek majd! Összességében ezeket leszámítva kellemes három napot töltöttünk el!
"Pihentető hétvége a Hotel Azurban"

2023. február 27. hétfő
5
Idősebb pár
Superior franciaágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel egyszerűen megközelithető. A parkolàsi lehetőség a zàrt parkolóban tetszett mert nem kellett az autót az utcàn hagyni. A szobànk kényelmes, tiszta volt. A reggeli, vacsora szuper volt. Sokféle kínàlat és ízletes kajàk voltak. A wellness részleg is jó volt. Bàr én kicsit meglepődtem, hogy csak egy medence volt. De a víz hőmérséklete így télen pont jó volt. Mi elégedett vendégként jöttünk el.
"tökéletes"

2022. december 31. szombat
4.9
Fiatal pár
Superior lakosztály
1 éjszakát töltött itt
A fine dining és az amuse bouche különleges, felejthetetlen élmény volt. Többször is mosolyt csalt az arcunkra ;)
"Mást keresek."

2022. szeptember 21. szerda
2.6
Idősebb pár
Superior franciaágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
2021 évi szolgáltatáshoz képest jelentősen visszaesett!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Azúr, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. szeptember 26. hétfő
Kedves László!
Őszintén sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink minőségét gyengébbnek találta a tavalyinál.
Igyekezni fogunk, hogy legközelebb megfeleljünk elvárásainak.
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Nyár - Balaton - Hotel Azúr"

2022. augusztus 12. péntek
4.9
Család nagyobb gyerekkel
Superior franciaágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat, visszajáró vendégek vagyunk.A személyzet kedves, barátságos. A szaunavilág minden igényt kielégít. Egy kellemes masszázsra mindenkit csak biztatni tudunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Azúr, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. augusztus 15. hétfő
Kedves Erzsébet!
Hálásan köszönjük, hogy értékelte szállodánkat!
Nagy örömmel olvastuk, hogy ismét kiváló pihenésben volt részük nálunk. Örülünk, hogy a masszázs is kedvükre volt, és hogy kollégáinkat is kedvesnek találták.
Legközelebb is sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Hotel Azúr"

2022. július 02. szombat
3.8
Kisgyerekes család
Superior pótágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A etel nagyon egyhangu volt, keves valasztekkal …
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Azúr, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. július 04. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Sajnálattal olvastuk, hogy ételeinket egyhangúnak találta. Reméljük, hogy ezt leszámítva kellemesen telt a nálunk töltött idő. Várjuk máskor is! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Remek hétköznap a HOTEL AZÚR-ban"
2022. június 19. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
Superior pótágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon elégedettek vagyunk, jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Azúr, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. június 20. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat. Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, és hogy mindennel elégedettek voltak. Várjuk vissza szeretettel Önöket legközelebb is! Üdvözlettel: Kiss Dorka, Guest Relation Manager
"Pünkösd az Azúrban"
2022. június 08. szerda
2.9
Kisgyerekes család
Superior pótágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda elhelyezkedése nagyon jó, van közvetlen partmenti rész. A medencetér nagyon szép, a wellness is remek. A recepció és egyéb nyitott terek felújitottak, tiszták. A szobákra ráférne a felújitás, és sajnos alapos takaritás is. Az étkezés minősége sajnos nincs arányban az árral, ugyanis egy kiemelt, ünnepi hétvégén kb. 4 főétel közül lehetett választani, amelyek nem képviseltek túl magas minőséget, desszertet egy alkalommal tudtunk enni, ugyanis a következő két estén elfogyott. A desszert egyébként kétszer is minimuffin volt és semmi más a kőkemény fagylalton kivül. A reggeli szegényes, a pékáruk szárazak, morzsálódnak. Aki kulináris élvezetre vágyik, az ne ide menjen...Gyerekbarát programokkal és szolgáltatásokkal szinte alig találkoztunk. Fürdőzni, wellnessezéshez viszont nagyon megfelelő.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Azúr, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. június 09. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztották velünk tapasztalataikat és egyben szeretnénk szíves elnézésüket kérni, hogy elvárásaiknak ezúttal nem sikerült maximálisan megfelelni.
Annak örülünk, hogy a wellness részlegünket ki tudták használni és kellemes időt töltöttek el ott.
A tisztaságra és az ételek minőségére tett építő jellegű hozzászólását köszönjük, továbbítjuk az illetékes vezető felé és igyekezni fogunk, hogy a jövőben minden az elvárásoknak megfelelően alakuljon.
Reméljük, hogy kapunk még egy esélyt Önöktől a jövőben!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Remek hétvége a Hotel Azurban."

2022. június 07. kedd
4.8
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat. A szálloda nagyon szép, a szobák kényelmesek. Bőséges választék reggelinél, vacsoránál. A wellness rész nagyon szép. A szauna világ nagyon kényelmes, kulturált. Kevés szállodáról mondható el a szép szauna, de itt ideális volt. A személyzet kedves, mindenben segítenek, ha kell. Köszönjük szépen a kikapcsolódást.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Azúr, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. június 07. kedd
Kedves Vendégünk!
Nagy örömmel olvastuk élményeiket, hogy mennyire jól érezték magukat nálunk! Köszönjük, hogy kiemelték személyzetünk kedvességét és segítőkészségét, valamint szaunavilágunkat.
Bízunk benne, hogy minél előbb újra ellátogatnak hozzánk!
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"Szép hely, sok szórakoztató programmal a környéken. "
2022. június 07. kedd
4.1
Kisgyerekes család
Superior pótágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A vacsorát korábban zárolták a megengedettnél, így sok minden elfogyott. Hétvégén nagy tömeg volt, a kiszolgálás nehéz volt nekik. Kevés személyzet ennyi embernek. Viszont kedvesek voltak és a reggeli finom, bőséges volt. Wellness szuper.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Azúr, Kiss Dorka - Guest Relation Manager
2022. június 07. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen az értékelést és az őszinte véleményt!
Igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni azért, hogy vendégeink a lehető legnagyobb kényelemben tudjanak nálunk kikapcsolódni. Továbbra is erre fogunk törekedni :)
Üdvözlettel:
Kiss Dorka
Guest Relation Manager
"maximális elégedettséggel egyéjszakás feltöltődés"

2022. április 25. hétfő
5
Család nagyobb gyerekkel
Superior pótágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Élelmiszer allergiásként csakis dicsérni tudom a főszakács és a személyzet hozzáállását az étkezésemhez nagyon jólesett és 10 év wellness után az elsők közé sorolnám a mostani tapasztalat alapján...de nem csak ez volt csúcs hanem az egész HOTEL AZUR szuper volt.Nálam vitte a pálmát a többi emlékeimhez képest.tényleg minden tökéletes volt
"Húsvét a Hotel Azúrban"

2022. április 21. csütörtök
4.4
Idősebb pár
Superior franciaágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Húsvéti ünnepeket töltöttük a szállodában a párommal. A szoba nagyon kicsi volt,alig volt hova pakolni a ruhákat.Akasztós rész volt bőven,de pakolós szinte semmi.Ketten voltunk,de szék csak egy darab volt a szobában,mondjuk nem is fért volna el kettő. A tisztaság megfelelő volt,naponta jöttek a takarítók,bár nem kértük a takarítást,mert nem volt mit,csak a szemetet vitettük el. Az ételek finomak voltak ( jobbak,mint Karácsonykor ),volt választék bőven. A wellness tágas,tiszta,az élményelemek működtek.Amikor sokan voltak a medence térben,akkor sem tűnt zsúfoltnak.Közel van a városközponthoz,mégis csendes helyen,saját partszakasszal. Összességében jól éreztük magunkat.
"Hosszú hétvége a Hotel Azúrban"
2022. március 16. szerda
5
Család nagyobb gyerekkel
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A megérkezésünk másnapján akadt pár apróbb probléma a szobánkban, de a személyzet nagyon gyorsan megoldott mindent. Köszönjük
"Karácsony a Hotel Azúrban"

2022. január 03. hétfő
4.4
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
3 éjszakát töltöttünk a szállodában Karácsonykor.A személyzet készséges,kedves volt.Mindenhol nagy tisztaság,és rengeteg kihelyezett kézfertőtlenítő volt. Félpanziós ellátást kértünk. A reggeli nagyon jó volt,bőséges mindenből,a szokásos ételekkel. Vacsora választék már nem volt olyan bőséges,és az nem tetszett,hogy kevésbé volt a mi ízlésünknek való,mivel főleg a nemzetközi konyhát részesítették előnyben. Éhen nem maradtunk természetesen,de nagyon körül kellett néznünk,hogy mi az,ami a fogunk alá való. A szoba,és a fürdőszoba szép nagy,és kényelmes,tiszta volt. Az egyetlen negatívum,hogy ugyan sok irány fény volt,hangulatvilágítás,de ha minden világítást felkapcsoltunk,akkor is sötét hatást keltett a szoba. A wellness nagyon klassz,hatalmas medencével,élményelemekkel.A színek különösen tetszettek. összességében jól éreztük magunkat.
"Hotel Azúr"
2021. szeptember 22. szerda
2.8
Fiatal pár
Superior franciaágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyobb fős rendezvények miatt egy szálloda sem engedheti meg magának, hogy az az egyéni vendégek rovasára menjen! Főleg nem egy ilyen szálloda! Ezt a jövőben saját érdekükben vegyék figyelembe, különben sokan el fognak innen pártolni.
"Kellemes hétvége a Hotel Azúrban"

2021. szeptember 13. hétfő
5
Idősebb pár
Superior franciaágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden adott volt a tökéletes pihenéshez közel van minden látnivaló 15 perc sétára van a belváros a kikötő. A reggeli és a vacsora bőséges választékos és finom volt. Csak jót tudok mondani és jól éreztük magunkat.
"Hotel Azúr"
2021. augusztus 20. péntek
3.9
Baráti társaságok
Superior franciaágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Picit kopottas a közlekedő, a fürdőszoba, a törölközők. Az ételek átlagosak. A wellness most lett felújítva, nagyon szép, sok élményelemmel. Premium része a hotelnek kifogástalan.
"Szuper 4 nap az Azurban"

2021. július 29. csütörtök
4.6
Család nagyobb gyerekkel
Superior franciaágyas szoba
Superior pótágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltunk elégedve maximálusan. Amit kifogásoltunk, hogy nincs olyan kamerája a hotelnek ami visszanéthető mert az autonkra rányitott egy másik vendég s nem tudtuk kideriteni ki volt a károkozó.
"Kellemes időtöltés a Hotel Azurban"

2021. július 09. péntek
3.6
Idősebb pár
Superior franciaágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az ablakok nagyon koszosak a folyosókon, látszik, hogy hosszabb ideje nincs takarítva. A büfében az árak nagyon magasak.
"Hotel Azúr"
2021. június 23. szerda
4.5
Család nagyobb gyerekkel
Superior pótágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos rossz intervallumban látogattuk meg a szállodát. A wellness részleget nem lehetett látogatni:) felújítás illetve filmforgatás miatt. A szálloda erről nem adott időben felvilágosítást!
"Kellemes őszi napok a Balaton partján."

2019. szeptember 19. csütörtök
4.4
Idősebb pár
Superior franciaágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves fogadtatást követően bőséges eligazítást kaptunk a szálloda és élményfürdő használatára vonatkozóan. Az ételek választéka és minősége kifogástalan volt, ugyancsak a tisztaság is. Az alkalmazott szobaárak mellett túl magasnak érezzük az italfogyasztás, felszolgálási díj és parkolási árakat, s jó lenne, ha e mellett a felszolgáló már ne tévessze el a felszámolt árakat, no nem a vendég javára. Reklamálni ugyanis kellemetlen.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Azúr szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Azúr korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior lakosztály, Superior kétágyas szoba és Superior pótágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Hotel Azúr szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az egyéni utazók, az idősebb párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.