Hotel Jade, Veszprém - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.8 / 5
RENDKÍVÜLI
16
vélemény
5.00
Személyzet
4.90
Tisztaság
4.60
Ár / érték arány
4.60
Kényelem
(szoba)
4.70
Szolgáltatások
4.90
Étkezés
4.80
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Hotel Jade, Veszprém >>

Hotel Jade, Veszprém - Vélemények, értékelések
  
"Hiányos"

2023. április 23. vasárnap
3.4
Idősebb pár
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Összességében értékeltem közepesre a szállást. A személyzet kedves és segítőkész volt. A szobában az ágy kényelmes, tisztasági problémat nem észleltem. Amit viszont muszáj megemlítenem és remélem kijavítják a hibát, a fürdőszoba. Minden is csúszik, a felület baleset es akár életveszélyes a zuhanyzóban és azon kívül is. Ez sokat rontott az összképen. Valamint a szobánk bejáratától a porta felé levő durva emelkedő, rézsű szintén többször megtréfált bennünket, hogy úgy mondjam. Ez is balesetveszélyes.
"Nagyon klassz hétvége volt"

2022. május 29. vasárnap
5
Csoport
Háromágyas szoba
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Super tiszta volt a matracok viszont túl puhàk
"Megyünk legközelebb is! :)"

2019. április 08. hétfő
4.8
Kisgyerekes család
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Pozitívum: Kedves személyzet, bőséges svéd asztalos reggeli, csendes környék, szép és igényes szobák, őrzött parkoló és még sorolhatnám. + A nagyobbik gyerek oda akart költözni, annyira tetszett neki. :) Amit hiányoltam: - mikrohullámú sütőt, vagy valami melegítésre való eszközt. (persze lehet hogy volt valami közös használatú , csak én nem kérdeztem)

Hotel Jade Veszprém kiemelt csomagajánlatai

A Hotel Jade Veszprém ajánlata:
  • reggelis ellátással
Érvényes: 2025.01.01-ig
39.600 Ft / 2 fő / éjtől csodás reggelivel
VeszprémVeszprém
A Hotel Jade Veszprém ajánlata:
  • reggelis ellátással
  • wellness részleg használattal
  • parkolással
Érvényes: 2024.12.26 - 2024.12.30
39.600 Ft / 2 fő / éjtől csodás reggelivel
VeszprémVeszprém
A Hotel Jade Veszprém ajánlata:
  • reggelis ellátással
  • wellness részleg használattal
  • parkolással
Érvényes: 2024.10.31 - 2024.11.03
39.600 Ft / 2 fő / éjtől csodás reggelivel
"Kellemes időtöltés..."

8600 Siófok, Magyarország 2013. november 26. kedd
5
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
Információ kellett volna a szállás áthelyezéséről, mert így nehéz volt a megtalálás, a későbbiek kárpótoltak.
"Remek átutazási szállás!"

Szekszárd, Magyar 2013. július 19. péntek
4.8
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes helyen fekszik a városban, szép a környezet. Az épület a szoba tiszta, rendezett, hangulatos.A felújítás igazából nem volt zavaró, tehát rosszat nem mondhatok.Köszönettel: Teleki Gábor
"Romantikus hosszú hétvége Veszprémben"
Eger, Magyarország 2013. június 04. kedd
4.4
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Tetszett: Bőséges reggeli, készséges személyzet, wellness részleg nagyon rendben volt, ingyenes kerékpár használat, állatkerti belépőjegy a szoba árban Nem tetszett: Étterem nem üzemelt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Jade, Solymos Péter (Hotel Jade) - ügyvezető igazgató
2013. június 06. csütörtök
Kedves Vendég!
Köszönjük a remek értékelést a személyzet nevében.
Reméljük máskor is vendégünkként üdvözölhetjük.
"Veszprémi hétvége"
2013. február 12. kedd
4.9
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Nincs különösebb észrevételem. Kiváló volt az ellátás. Máskor is betérek, ha arra járok.
"Kellemes kikapcsolódás az Ezüsthíd Hotelben"
2013. január 08. kedd
4.3
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
A szoba nagyon szép volt, bár kicsit több dolgot is elhelyezhettek volna benne, mint pl. minibár és esetleg növények. A kiszolgálás és a személyzet megfelelt az elvárásainknak. A svédasztalos reggeli lehetne bőségesebb. Az állatkerti belépőjegy viszont egy plusz pont. A legjobb rész a wellness volt, mivel csak én és a párom használtuk ott tartózkodásunk alatt, így még romantikusabbá vált a hétvégénk!

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Jade szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Jade korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Háromágyas szoba és Kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Hotel Jade szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a csoportok, a kisgyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.