A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Karos Spa, Zalakaros >>
2023. november 28. kedd
2023. december 01. péntek
2023. november 27. hétfő
2023. december 01. péntek
2023. november 25. szombat
2023. november 27. hétfő
Hotel Karos Spa Zalakaros csomagajánlatai - 7 ajánlat
2023. november 27. hétfő
2023. november 15. szerda
2023. november 17. péntek
2023. november 13. hétfő
2023. november 15. szerda
2023. november 10. péntek
2023. november 14. kedd
2023. november 10. péntek
2023. november 14. kedd
2023. november 06. hétfő
2023. november 08. szerda
2023. november 04. szombat
2023. november 08. szerda
2023. november 01. szerda
2023. november 03. péntek
2023. október 31. kedd
2023. november 03. péntek
2023. november 02. csütörtök
2023. november 02. csütörtök
2023. október 19. csütörtök
2023. október 19. csütörtök
2023. október 04. szerda
2023. október 11. szerda
2023. szeptember 12. kedd
2023. szeptember 13. szerda
2023. augusztus 29. kedd
2023. augusztus 14. hétfő
2023. augusztus 29. kedd
2023. augusztus 07. hétfő
2023. augusztus 08. kedd
2023. július 30. vasárnap
2023. július 31. hétfő
2023. július 27. csütörtök
2023. július 31. hétfő
2023. július 24. hétfő
2023. július 31. hétfő
2023. július 15. szombat
2023. július 20. csütörtök
2023. július 05. szerda
2023. május 26. péntek
2023. június 01. csütörtök
2023. május 25. csütörtök
2023. június 01. csütörtök
2023. május 19. péntek
2023. május 22. hétfő
2023. május 17. szerda
2023. május 24. szerda
2023. április 29. szombat
2023. május 03. szerda
Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2023. április 27. csütörtök
2023. május 03. szerda
2023. április 16. vasárnap
2023. április 18. kedd
2023. április 17. hétfő
2023. április 02. vasárnap
2023. április 04. kedd
2023. március 27. hétfő
2023. március 28. kedd
Kedves János! Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül! Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy ennyire jól érezték magukat, és teljes mértékben elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Mindig nagy öröm számunkra, ha ilyen kedves szavakat olvashatunk egy elégedett vendégtől. Alig várjuk, hogy a jövőben ismét elszállásolhassuk, reméljük, mihamarabb visszatér hozzánk, mindig szívesen látjuk. Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
2023. március 17. péntek
2023. március 20. hétfő
2023. március 06. hétfő
2023. március 07. kedd
2023. március 03. péntek
2023. március 07. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt a Hotel Karos Spa értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni.
Várjuk vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2023. február 24. péntek
2023. március 03. péntek
2023. március 03. péntek
2023. február 20. hétfő
2023. március 03. péntek
Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni.
Várjuk vissza sok szeretettel!
2023. január 27. péntek
2022. december 15. csütörtök
2022. december 19. hétfő
2022. december 19. hétfő
2022. december 01. csütörtök
2022. december 02. péntek
2022. november 25. péntek
2022. november 28. hétfő
2022. november 23. szerda
2022. november 24. csütörtök
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Karos Spa szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Spa superior kontakt szoba (összenyitható szobatípus) , Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére) és Spa superior PLUS kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a nagygyerekes családok, a fiatal párok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.