Hotel Karos Spa, Zalakaros - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.46 / 5
791
vélemény
4.59
Személyzet
4.69
Tisztaság
4.29
Ár / érték arány
4.50
Kényelem
(szoba)
4.42
Szolgáltatások
4.17
Étkezés
4.63
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (127 darab) számoltuk ki.

Hotel Karos Spa, Zalakaros >>

Hotel Karos Spa, Zalakaros - Vélemények, értékelések
  
"50. Házassági év fordulónkat töltöttük remekül."

2023. november 28. kedd
5
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt, az jól esett volna ha a szálloda küld egy üdvözlő gratulációt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. december 01. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Hatalmas csalódás"

2023. november 27. hétfő
2.4
Baráti társaságok
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Sajnos nagy csalódás volt a szálloda. A szobából a szemetet a 4 nap alatt nem vitték ki. A törölköző cseréért fizetni kell. Csak folyékony szappan volt a fürdőszobában. Az ételek hidegek voltak. A wellnessben fáztunk, a víz is hideg és piszkos volt. Senkinek nem ajánlanom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. december 01. péntek
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái. Elsődleges célunk szolgáltatásaink megfelelő minőségben történő biztosítása vendégeink zavartalan pihenése, kikapcsolódása, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a bejegyzésben leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Csodás napok a zalakarosi Spában!"

2023. november 25. szombat
5
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Számos helyen jártam már,de ilyen jól még nem éreztem magam,csak gratulálni tudok!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 27. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa

Hotel Karos Spa Zalakaros csomagajánlatai - 7 ajánlat

megnézem ▼

"Vissza a Karosba!"
2023. november 20. hétfő
4.5
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szállodát már ismertük, azt nyújtotta amire számítottunk. Az ételek nagyon ízletesek voltak, a választék bőséges. Szeretünk visszajárni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 27. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"

2023. november 15. szerda
4.1
Kisgyerekes család
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindenki kedves és segítőkész volt. Szuper a szoba és a fürdő.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 17. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
" Remek napok a Karosban"

2023. november 13. hétfő
4.9
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
3 nap a Karosban Dunántúli kikapcsolódásnak ezúttal a zalakarosi Karos Hotel Spa-t választottuk. Megérte! Gyönyörű őszi időben utaztunk az alföldről, a táj szépségeit élvezve. Gps-szel navigálva, könnyen megtaláltuk a szállodát. Hétköznap lévén volt hely a belső parkolóban ( kár, hogy fizetős!). Gyors, udvarias becsekkolás után elfoglaltuk szép tiszta, világos, jó fekvésű szobánkat. A Wellnest kipróbálva, megelégedéssel és felfrissülve ültünk be a pazar vacsorára. Szépe este volt. A reggeli szintén nagy megelégedéssel töltött el minket! Máskor is jönnénk, sőt nyári szünetben az unokákat is hoznánk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 15. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Emlékezetes 3 nap a szálloda jóvoltából."

2023. november 10. péntek
4.7
Idősebb pár
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
3 éjszakát töltött itt
Nagyon készséges fogadtatás,rendkívül udvarias személyzet,kivaló ételek, italok bőséges mennyiségben. máskor is megyünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 14. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Kellemes 3 napot töltöttünk a Hotel Karosba"

2023. november 10. péntek
4.8
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A matracvédő és a gumilepedö zörgö, nem lehet rajta aludni. Amúgy nagyon kényelmes volt az ágy.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 14. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"

2023. november 06. hétfő
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyszülők 3 kamasz gyerekkel 2 külön szobában. Nagyszerű. Még a Nagypapa dolgozni is tudott mert íróasztal is volt. A külső medence is úszasra kivaló. Az élmény medencében a habosodas nem volt gusztusos. Ezért oda én be sem mentem.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 08. szerda
Kedves Angéla, köszönjük értékelését! Észrevételeit továbbítjuk az érintett részlegek vezetői felé! Köszönettel: Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"

2023. november 04. szombat
4.5
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A jakuzzi vize lehetne melegebb éseg kellene szüntetni a gyerekek ugrálását a nem gyerek medencékben.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 08. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését és azt, hogy megosztotta velünk véleményét, tapasztalatait. Észrevételeit továbbítani fogjuk a részlegek felé, hogy minél hamarabb megoldást találjunk a problémákra. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Közepes élmény a Hotel Karos Spa-ban"

2023. november 01. szerda
3
Fiatal pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Középszerű szálloda, középszerű szolgáltatásokkal.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 03. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen értékelését! Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Elfogadhato, olcso pàr napra."

2023. október 31. kedd
3.9
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Pàr napra tökéletes kikapcsolodas inkàbb idösebbeknek. Fiataloknak inkabb unalmas lehet, nem sok a lehetöség, bàr van kisgyerekeknek belsö jàtszorész. A medence régi, a csempék helyenként hiànyoznak. A fürdöszobàban a csap csepeg, a zuhanyban pedig penèsz is volt. Az ennivalo nem rossz, de nem is minden jo. A marhapörkölt isteni finom, a kiràntott karfiolt viszont nem lehetett megenni, mert nem volt àtsütve. Bàr nagyon igyekeztek a szervizben, mégis hosszu ideig kellett vàrni egy egyszerü vizre. Viszont nagyon finom bort tartanak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 03. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjünk, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Hálás vagyok pozitív visszajelzéséért a személyzetünk által nyújtott kedves kiszolgálást illetően. Fontos számunkra a negatív vélemény is, hisz ezeknek a fényében tudjuk fejleszteni szállodánkat. Reméljük a jövőben ellátogat hozzánk és akkor elégedett lesz szolgáltatásainkkal és magával a szállodánkkal is. Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"
2023. október 26. csütörtök
4.9
Fiatal pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk kivéve az internet szolgáltatást
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 02. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Kellemes két éjszakás időtöltés volt"
2023. október 26. csütörtök
4.4
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyszerű,rugalmas megoldás, h kijelentkezes után is használható a wellness részleg az utolsó napon...viszont a thermal nem volt mindig kelloen meleg,eszembe jutott hogy esteleg emelne a hangulatot orankent egy 10 perces relax,halk zene...sajnos az uszonedence sarkában megallt a piszok,ket napig neztem, az amugy kristalytiszta vizben...reggelinel legalabb 4fele sonka volt mindket nap,viszont pick,vagy teliszalami jellegu egyaltalan nem volt...ezeket leszamitva jol ereztuk magunkat,nem véletlenül voltunk 3.alkalommal..../a magyar kisnyugdijas vendégeknek lehetne valami plussz kedvezmény,erre valami jó megoldás,több magyar vendéget vonzana/
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. november 02. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"visszatérünk,jó volt"

2023. október 19. csütörtök
5
Baráti társaságok
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Sokat utazunk,sok szállodába megfordultunk, egy apró dolgot hiányoltunk,hogy vacsorakor nem volt egy kancso sima viz az asztalon.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. október 19. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését, dicsérő szavait és konstruktív észrevételeit. Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban s reméljük, hogy a közeljövőben ismét vendégeink közt köszönthetjük majd Önöket! Várjuk vissza sok szeretettel! Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Nagyon szép hely de a fenntartásra és az apróságokra is jó lenne figyelni"

2023. október 04. szerda
3.9
Egyéni utazó
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
+ Az ételek finomak, bőségesen van és nagy a választék. Szép a belső udvar a külső medencék a wellness részleg és a belső terek is. A személyzet kedves. - A wifi lassú, a takarítás lehetne jobb is, a fürdőszobában csak a mosdónál volt folyékony szappan az adagolóban a többi üres semmi egyéb bekészítés. Nincs szárítási lehetőség vizes maradt a fürdőruha köntös. Jó lenne egy centrifuga a wellnessbe.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. október 11. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését és azt, hogy megosztotta velünk véleményét, tapasztalatait. Észrevételeit továbbítani fogjuk a részlegek felé, hogy minél hamarabb megoldást találjunk a problémákra. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Minden kellemes és a legnagyobb rendben volt . . . , kivéve a főtt ételek mÍnősége , pontosabban , a SZAKÁCSOK MUNKÁJA ! ! !"

2023. szeptember 12. kedd
3.8
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda és környéke , a wellness részleg teljesen fel van újÍtva . Minden a legnagyobb rendben . Azonban , van sajnos egy olyan részleg , amely NAGYON KILÓG A FENT EMLTETT magasszintű rendből . Ez , a konyha ! PontosÍtva , a szakácsok munkájának mÍnősége , ami EGYÁLTALÁN NEM MAGYAR VENDÉGLÁTÓI MÍNŐSÉG ! Az volt az érzésünk , hogy egy balkáni országba látogattunk . . . sajnos túlzás nélkül , de teljesen jó szándékkal állÍtom,hogy példáúl a levesek , kivétel nélkül mindegyik , értékelhetetlen mÍnőségben pihentek a fazékban ! A főételekben csak ritkán lehetett felfedezni a MÉLTÁN HÍRES magyar Ízeket . Főleg kűlföldi a látogató azért IS jön Magyarországra , mert egy dologba mindig biztos lehet - a FINOM , ÍZLETES ÉTELEK ! És ez nagyonis igaz . De sajnos vannak kivételek is . Nagyon nagy kár volna nem rendbe tenni a konyhai munkát , mert semmiképen nem illik be a szálloda és környéke , a wellness adta kifogástalan képbe ! További sok sikert kÍvánok ÖNÖKNEK ! ÁllÍtásaim valósak és jóindulatúak , kérem , higgyék el , hogy kizárólag a valóságot Írtam le . Tisztelettel , Attila Kolozsvárról .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. szeptember 13. szerda
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái. Elsődleges célunk szolgáltatásaink megfelelő minőségben történő biztosítása vendégeink zavartalan pihenése, kikapcsolódása, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a bejegyzésben leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Örülünk, hogy itt tartózkodásuk alatt pozitív élményekkel is gazdagodtak és reméljük, hogy hamarosan újra visszatérnek hozzánk. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"
2023. augusztus 17. csütörtök
4.8
Kisgyerekes család
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A vacsora választék nem volt a legjobb kisgyermekkel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. augusztus 29. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"2023.Karos Spa"

2023. augusztus 14. hétfő
3.1
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A recepción történő bejelentkezésnél 5 fős személyzet, ebből 1 fő fogadta a bejelentkezőket, sorban állással kezdtük. A wellness részleg jó, a kinti medencék is, de sajnos, bár érthető a vendégkör többsége gyermekes családok, a vízbe ugrálás mind gyerek mind felnőtt részéről zavaró volt, így igazából azt is úgy tudtuk használni,hogy fejünk búbjáig vizesen, véletlenül sem hallottunk esetleges jelzést úszómestertől, nyilván érthető, hiszen fizető vendégek ők is, és ők voltak többségben. Az úszómedencében sem lehet úszni mivel ott is folyamatos az ugrálás. A vacsoránál az ital rendelést felvevő pincér hölgy modora pedig kioktató, sértő és lekezelő volt. Persze ez egy főre vonatkozott, nem általánosítani akarunk. Korábban is jártunk már Önöknél, de a mostani élmény eltántorított minket, nem hiszem, hogy vendégként még foglalunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. augusztus 29. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjünk, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Sajnálattal hallom, hogy ezúttal nem sikerült teljesíteni az Önök elvárásait, szállodánk felé. Fontos számunkra a negatív vélemény is, hisz ezeknek a fényében tudjuk fejleszteni szállodánkat. Reméljük a jövőben ellátogat hozzánk és akkor elégedett lesz szolgáltatásainkkal és magával a szállodánkkal is. Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Nyaralás a Karos Spa Hotelben"

2023. augusztus 07. hétfő
4.9
Fiatal pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Összességében rendben volt minden, szép szoba, tisztaság, hangulatos wellness részleg és az egész szállodában nagyon jó illat volt :) Párom szülinapja alkalmából még tortát is kaptunk a hotel nevében, amit köszönünk szépen! :) A wi-fi sajnos nagyon rossz volt, nem is tudtuk használni, azt mondták a hotel terheltsége miatt. Egyedüli "negatív", hogy egy étkezés közben az egyik pincér hölgy kivette a kezemből a villát, amikor jött az asztalunkhoz elvinni a többit, pedig én még használtam :) De ez elenyésző dolog, mindent egybe véve jó volt, ajánljuk másoknak is!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. augusztus 08. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatait is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"

2023. július 30. vasárnap
4
Kisgyerekes család
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A ételek nem voltak ízletesek, főleg vacsora alkalmával.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. július 31. hétfő
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái. Örülünk, hogy itt tartózkodásuk alatt pozitív élményekkel is gazdagodtak és reméljük, hogy hamarosan újra visszatérnek hozzánk. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Csodás pihenés a családommal."

2023. július 27. csütörtök
5
Család nagyobb gyerekkel
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Négy nap,3 éjszakát töltöttünk a szállodában.5- ik emeleten,parkra néző erkélyes,2 szobát kaptunk.Nagyon tiszta volt minden.A wellness szenzációs.2 medence kint,3+ gyerekmedence+ jacuzzi bent.A szaunavilág egy emelettel feljebb szintén szuper,minden igényt kielégítő.A reggeli és a vacsora isteni finom volt minden alkalommal,a kínálat bőséges.Biztosan visszatérünk még!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. július 31. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül! Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy ennyire jól érezték magukat, és teljes mértékben elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Mindig nagy öröm számunkra, ha ilyen kedves szavakat olvashatunk egy elégedett vendégtől. Alig várjuk, hogy a jövőben ismét elszállásolhassuk, reméljük, mihamarabb visszatér hozzánk, mindig szívesen látjuk. Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Gyors összegzés"

2023. július 24. hétfő
4.1
Kisgyerekes család
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
4 éjszakát töltött itt
A vacsoránál kötelező az itallapról italt vásárolni, ez nem tetszett. Az ételek közül gyerekeknek nehéz volt néha összeállítani a vacsorát, régebben sokkal jobb volt. Az étel csalódás volt. A szoba, a szálloda, a wellness részleg szuper volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. július 31. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Szuper jó volt, jól éreztük magunkat!"

2023. július 15. szombat
4.8
Kisgyerekes család
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
5 éjszakát töltött itt
Végül is minden nagyon szuper volt, de azt egy kicsit sérelmezem, hogy 5 napra kifizet az ember félmillió Ft összeget és a parkolásért még külön kérnek díjat. Talán a mélygarázst el tudom fogadni, de szabad téren parkolásért még plusz pénzt kérni, számomra furcsa. Kicsit olyan mintha vendégeket várnék, parkoljatok le a saját parkolómon, de parkolásért külön kérek pénzt, nem biztos hogy máskor is igyekeznek hozzám. Sajnálom, hogy nincsen napi belépő, mert a közelben nyaraló barátaink szerettek volna meglátogatni, de nem tudtak jönni, mert nincs napi belépési opció. Az külön egy kedves gesztus a szállodától, hogy születésnapomon tortával köszöntöttek!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. július 20. csütörtök
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái. Elsődleges célunk szolgáltatásaink megfelelő minőségben történő biztosítása vendégeink zavartalan pihenése, kikapcsolódása, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a bejegyzésben leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Örülünk, hogy itt tartózkodásuk alatt pozitív élményekkel is gazdagodtak és reméljük, hogy hamarosan újra visszatérnek hozzánk. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"
2023. június 30. péntek
3.4
Kisgyerekes család
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az infirmáció hiánya. Nem tájékoztattak a teljes szolgáltatási lehetősegről, pl játszóház, annak szolgáltatásai, hol található. Wellnes részleg működése. Az árak az étteremben nagyon drágák. Nincs rendes ebédelési lehetőség pici g,yerekek számára. A 2 évesre felszámított ár nincs arányban a nyújtott szolgáltatásért.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. július 05. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjünk, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Érkezés előtti hírlevelünkben, az egyes részlegek nyitvatartási ideje, fel van tüntetve. Honlapunkon minden információ megtalálható játszószobánkról, és wellness részlegünkről, továbbá segítségére lehet Hotel térképünk, melyen minden részleg szerepel. Food Garden éttermünk étlapján gyerek menü is megtalálható. Reméljük a jövőben ellátogat hozzánk és akkor elégedett lesz szolgáltatásainkkal és magával a szállodánkkal is. Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"

2023. május 26. péntek
4.4
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem volt megfelelő a szellőztetés én az étkezőben rosszul lettem a nem megfelelő szellőzés miatt.Elájultam bevertem a fejem és korházba vitt a mentő egy éjszakát a korházban töltöttem arccsont töréssel 3 hét betegállomány következik de a többivel elégedett voltam.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. június 01. csütörtök
Kedves Elek! Sajnálattal halljuk, az Önnel történteket, elnézését kérjük a kellemetlenségért, mielőbbi gyógyulást kívánunk Önnek! Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
" Remek feltöltődés! "

2023. május 25. csütörtök
4.8
Egyéni utazó
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tiszta, kényelmes és csodás kilátás a szobából. A wifi nem volt megfelelő az ötödik emeleten.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. június 01. csütörtök
Kedves Marianna! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"jól éreztük magunkat."

2023. május 19. péntek
4.9
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szoba és a wellness kiváló volt. Az ételek egy kicsit gyengébb volt mint vártam, vélhetően az előszezon miatt (azért nem volt rossz).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. május 22. hétfő
Kedves Tibor! Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül! Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy ennyire jól érezték magukat, és teljes mértékben elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Mindig nagy öröm számunkra, ha ilyen kedves szavakat olvashatunk egy elégedett vendégtől. Alig várjuk, hogy a jövőben ismét elszállásolhassuk, reméljük, mihamarabb visszatér hozzánk, mindig szívesen látjuk. Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"

2023. május 17. szerda
4.5
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Takarító személyzet hozzáállása nem megfelelő számomra. Parkolási rend nem megfelő betartatása: Elől beszorítottak, nem tudtam kiállni, járdán parkolás engedélyezés miközben hátul üres volt a parkoló.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. május 24. szerda
Kedves István! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Kellemes sok jò programmal ès ètelekkel teli hètvègèt töltöttünk el"

2023. április 29. szombat
3.9
Baráti társaságok
Spa superior PLUS kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Az elszàmolàsnàl tünt csak fel hogy a borravalò mindenhol automatikusan (egy asztalnàl minden alkalommal a rendelèsnèl) hozzàadòdott amit nem tartok helyesnek! Legtöbb helyen egy asztalnàl egyszer a szàmla összesìtèsènèl vagyis a fizetèsnèl a vendèg kìvànsàga szerint adódik hozzà a borravalò! Ha kötelezö a borravalò fizetèse akkor is egy asztalnàl vagyis egy alkalomnàl egyszeri fizetèst tartok csak helyesnek. Viszont a program ajànlat ès annak lefolyàsa ès az ètelek is nagyon jòj voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. május 03. szerda
Kedves Andrea! Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Étel, valamint Itallapunkon feltüntetjük szervízdíjainkat. Reméljük ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel: Hotel Karos Spa


"Hotel Karos Spa"

2023. április 27. csütörtök
4
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A wellness részleg kiemelkedően jó. Az étkezés átlagos. Zalakaroson és a szállodában is sok az osztrák túrista, ezért az árak hozzájuk vannak igazítva.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. május 03. szerda
Kedves Sándor! Köszönjünk, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Hálás vagyok pozitív visszajelzéséért a személyzetünk által nyújtott kedves kiszolgálást illetően. Fontos számunkra a negatív vélemény is, hisz ezeknek a fényében tudjuk fejleszteni szállodánkat. Reméljük a jövőben ellátogat hozzánk és akkor elégedett lesz szolgáltatásainkkal és magával a szállodánkkal is. Üdvözlettel, Hotel Karos Spa

"Kellemes wellness., családi program"

2023. április 16. vasárnap
4.5
Család nagyobb gyerekkel
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kényelmes tiszta szállást , apróbb hibákkal
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. április 18. kedd
Kedves Edit! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Remek hangulatú hétvége volt! "
2023. április 07. péntek
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étteremben olyan hőmérséklet volt, ami nem tette komfortossá az étkezést, főleg a vacsorát. Hamar elfogyott a kiírt étel utána viszonylag sokat kellett várni… valami másra. De mindent feledtetett a remek wellness és a kollégák segítő közreműködése és a szuper szoba. Köszönjük .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. április 17. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjünk, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Hálás vagyok pozitív visszajelzéséért a személyzetünk által nyújtott kedves kiszolgálást illetően. Fontos számunkra a negatív vélemény is, hisz ezeknek a fényében tudjuk fejleszteni szállodánkat. Reméljük a jövőben ellátogat hozzánk és akkor elégedett lesz szolgáltatásainkkal és magával a szállodánkkal is. Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Családi kikapcsolódás Hotel Karos Spa"

2023. április 02. vasárnap
4.6
Egyéni utazó
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet munkája kifogástalan, rendkívül kedvesen bántak kisgyermekünkkel! Ételintoleranciám miatti problémás étkezésemben is maximális segítséget nyújtottak! A wellness részlegen a medencék hőmérséklete számomra lehetett volna kicsit magasabb.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. április 04. kedd
Kedves Tímea! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Egy jó hétvége a családdal"

2023. március 27. hétfő
4.4
Kisgyerekes család
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat. Udvarias, figyelmes személyzet. Mindig mosolyogtak kedvesen szóltak hozzánk. Szép tiszta szoba. Nagyon jó gyerekbarát wellness részleg. Gyerek barát. Sok családos vendéggel. Étterem is jó, sok választékkal. De viszonyítva másik szállodához képest, nem érte el azt a szintet. Választékban, meg, hogy az ember előtt készítették a sült ételeket. De a személyzet kedvessége és figyelmessége ezt ellensúlyozta. Összességében nagyon jól éreztük magunkat. Tisztelettel: Mohilla János
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. március 28. kedd

Kedves János! Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül! Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy ennyire jól érezték magukat, és teljes mértékben elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Mindig nagy öröm számunkra, ha ilyen kedves szavakat olvashatunk egy elégedett vendégtől. Alig várjuk, hogy a jövőben ismét elszállásolhassuk, reméljük, mihamarabb visszatér hozzánk, mindig szívesen látjuk. Üdvözlettel, Hotel Karos Spa

"Pihentető három nap a Karos Spa-ban"

2023. március 25. szombat
4.3
Család nagyobb gyerekkel
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda nyugodt, pihenésre kiváló. A wellness részleg nagyon jó, minden medence más hőfokú, mindenki megtalálja a neki megfelelőt. Az ételek finomak, talán a választék lehetne nagyobb. A szoba nem annyira modern, de tágas, az ágy nagyon kényelmes. Összességében ajánlanám.
"Hotel Karos Spa"

2023. március 17. péntek
4.6
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Amikor megjöttünk, a recepciós öt percig nem szólt hozzánk. Elhiszem hogy dolga van, de legalább mondja, és akkor leülök. Nem ott álok mint egy szerencsétlen!!!!! Nyolc óra előtt nincs kávéra lehetőség. Legalább egy automata lenne! Sajnos megszoktam a korán kelést !!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. március 20. hétfő
Kedves Tibor, köszönjük értékelését! A kollégám hozzáállása miatt elnézését kérjük. Észrevételét a kávéautómatával kapcsolatban továbbítjuk az érintett részlegek vezetői felé! Köszönettel: Hotel Karos Spa

"Hotel Karos Spa"

2023. március 06. hétfő
4.3
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tetszett a tisztasag. Nem tetszett hogy nem volt kulso medence. A recepciosoknak egy mosoly nem volt az arcukon, olyan mintha kenyszerbol csinalnak a munkajukat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. március 07. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy időt szánt a Hotel Karos Spa értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. A kellemetlenségekért szeretném elnézésüket kérni. Remélem,hogy itt eltöltött ideje alatt szép pillanatokra is szert tett, és a jövőben lesz még alkalma ellátogatni a szállodánkba. Üdvözlettel:Hotel Karos Spa
"Mi minden kritika ellenére remekül éreztük magunkat!"

2023. március 03. péntek
4.9
Baráti társaságok
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Két szobát foglaltam. Igaz, hogy készültünk tisztasági felszereléssel, de azért meglepett, hogy az egyik szobában nem volt feltöltve a szappan adagoló. A kihelyezett WC papír nem a **** csillagos hotelhez illő. A recepción kérésemre sem tudtak brosúrát adni a környék látnivalójáról. A nagyon kedves recepciós hölgy egy Zalakaros térképpel próbálta javítani a helyzetet. Így a saját felkészültségünk hiányába több helyre is ellátogattunk, ahol a nyitva tartás csak március 01-től van
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. március 07. kedd
Kedves István!
Köszönjük, hogy időt szánt a Hotel Karos Spa értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni.
Várjuk vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Remek 3 éj a karos spa-ban."

2023. február 24. péntek
5
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden jó volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. március 03. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük maximális pontszámait és dicsérő mondatát is. A pozitív visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, hiszen Vendégeink elégedettségének elérése jelenti legfőbb célkitűzésünket. Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"
2023. február 23. csütörtök
3.6
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nincs sajnos semiféle szorakozési lehetöség gondolok boling pája biliárd asztal vagy egyébb dolog
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. március 03. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy megtisztelt minket véleményével és észrevételeivel, ezekből a visszajelzésekből tudunk a jövőben fejlődni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
"Remek 7vége Karoson"

2023. február 20. hétfő
4.8
Kisgyerekes család
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jó volt. Egyedül az ágymatrac volt kényelmetlen, alig tudtam aludni valamit. Ezt leszámítva, remek hely, szép, tiszta.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Szőke Csenge - Marketing asszisztens
2023. március 03. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük értékelését! Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten, kellemes élményekkel távoznak szállodánkból. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni.
Várjuk vissza sok szeretettel!
"Hotel Karos Spa"
2023. január 19. csütörtök
4.3
Fiatal pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Szálltam már meg máskor is a Karos spaban, a fürdő számomra kiváló az ételek régebben jobban tetszettek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Sziva Valentin - Marketing asszisztens
2023. január 27. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"

2023. január 04. szerda
5
Család nagyobb gyerekkel
Spa superior kontakt szoba (összenyitható szobatípus)
3 éjszakát töltött itt
Mi már többször voltunk. Szeretjük, csak azt sajnáljuk, hogy kb eddig 5-8 alkalommal voltunk már a szállodában, de semmilyen törzsvendég kedvezményt nem kaptunk, pedig biztosan látják a személyes adatok alapján, hogy hányszor jártunk már náluk.
"Csalódás volt a visszatérés"

2023. január 03. kedd
3.6
Család nagyobb gyerekkel
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szobánk szép tágas volt. Sajnos nagyon sok hiányosságot tapasztaltam, amivel alap esetben megbékélnék, de ilyen árak mellett sokkal magasabb színvonalat vártam volna. A reggeli és vacsora két naponta ugyanaz volt, rettentően unalmas. Semmi fantázia nem volt benne. Kamaszokkal utaztunk, rájuk egyáltalán nem gondoltak. Nincs egy biliárd asztal, egy darts esetleg egy bowling, ahol eltölthettek volna egy kis időt. A parkolásért külön fizetni kellett. A fürdőben a legolcsobb wc papír, semmi pipere kellék.
"Hotel Karos Spa"

2022. december 15. csütörtök
4.5
Kisgyerekes család
Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére)
2 éjszakát töltött itt
Ami nekünk csalódás volt, az a reggelinél a meleg ételek választéka, illetve a korábbi években több magyaros ételek voltak (tepertő, májas, hagyma, kolbász, szalámi). A vacsoránál pedig a gyermekeknek is elfogadhatóbb hagyományos, egyszerű ételek hiánya volt még az, amit negatívumként fel tudunk hozni. Viszont mind a személyzet, mind a tisztaság, wellness nagyon szuper volt, illetve a kirakott ételek minősége is kifogástalan volt, csak korábbi években nagyobb választék volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Sziva Valentin - Marketing asszisztens
2022. december 19. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Téli pihenés a Karos Spaban"
2022. december 15. csütörtök
4.4
Egyéni utazó
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon szép, tiszta. Wellness rész is nagyon jó.Az étkezés nél voltak azért problémák,jobbra számítottam.Régebben jobb volt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Sziva Valentin - Marketing asszisztens
2022. december 19. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"

2022. december 01. csütörtök
4.3
Kisgyerekes család
Spa superior PLUS kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Gyermek csúzda lehetne kint a medencénél.5 éjszakától már lehetne egy belépő a fürdőbe. Gyerekeknek a süti készítés szuper volt. Nagyon tetszett a robot pincér. Ha lesz jó ajánlat akkor még megyünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Sziva Valentin - Marketing asszisztens
2022. december 02. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"

2022. november 25. péntek
4.1
Idősebb pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A rezsi drágulása érezhető volt.Az egyik szauna és az udvarra nyúló medence zárva volt. Javaslat: Viszont még lehetne megtakarítani, ha a fürdő tér közepén is lekapcsolnák a világítást kb de 10 ó és du 15 óra között.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Sziva Valentin - Marketing asszisztens
2022. november 28. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
"Hotel Karos Spa"

2022. november 23. szerda
4.6
Fiatal pár
Spa superior PLUS kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Hiányoltam a normális ebédeltetést, választékos ebédet.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Karos Spa, Sziva Valentin - Marketing asszisztens
2022. november 24. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben! Üdvözlettel, Hotel Karos Spa

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Karos Spa szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Karos Spa korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Spa superior kontakt szoba (összenyitható szobatípus) , Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére) és Spa superior PLUS kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Hotel Karos Spa szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a nagygyerekes családok, a fiatal párok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2023 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.