A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Karos Spa, Zalakaros >>
2022. május 23. hétfő
2022. május 24. kedd
2022. május 23. hétfő
2022. május 24. kedd
2022. május 01. vasárnap
2022. május 03. kedd
Hotel Karos Spa Zalakaros csomagajánlatai - 7 ajánlat
2022. április 28. csütörtök
2022. május 03. kedd
2022. április 20. szerda
2022. május 03. kedd
2022. április 19. kedd
2022. május 03. kedd
2022. április 13. szerda
2022. május 03. kedd
2022. március 31. csütörtök
2022. május 03. kedd
2022. március 29. kedd
2022. március 15. kedd
2022. március 29. kedd
2022. március 29. kedd
2022. március 14. hétfő
2022. március 29. kedd
2022. március 09. szerda
2022. március 11. péntek
2022. január 24. hétfő
2022. március 29. kedd
2022. január 06. csütörtök
2022. március 29. kedd
2022. január 04. kedd
2022. január 07. péntek
2022. január 03. hétfő
2022. január 05. szerda
2022. január 03. hétfő
2022. január 05. szerda
2022. január 03. hétfő
2022. január 05. szerda
2022. január 02. vasárnap
2022. január 04. kedd
2021. november 23. kedd
2021. november 25. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, észrevételeit továbbítjuk kollégáink felé. Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük!
2021. november 22. hétfő
2021. november 25. csütörtök
Köszönjük értékelését, szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
2021. október 15. péntek
2021. október 20. szerda
2021. október 04. hétfő
2021. október 06. szerda
2021. szeptember 27. hétfő
2021. október 06. szerda
2021. szeptember 19. vasárnap
2021. szeptember 21. kedd
2021. augusztus 20. péntek
2021. augusztus 31. kedd
2021. július 12. hétfő
2021. július 15. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Szívből örülünk, hogy családjával jól érezték magukat szállodákban, bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!
2021. május 31. hétfő
2021. június 08. kedd
Köszönjük, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és elégedettségüket itt is megosztották velünk! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Reméljük, hamarosan újra elkényeztethetjük Önöket hotelünkben!
Üdvözlettel, Hotel Karos Spa
2021. június 08. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt a Hotel Karos Spa értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. Sajnáljuk, hogy több mindennel nem voltak teljesen elégedettek, ha kellemetlenség érte Önöket, azért elnézésüket kérjük. Reméljük, hogy a kellemetlen élmény ellenére visszatér szállodánkba a közeljövőben .
Üdvözlettel:Hotel Karos Spa
2020. szeptember 28. hétfő
2020. október 19. hétfő
2020. augusztus 19. szerda
2020. augusztus 05. szerda
2020. július 28. kedd
2020. augusztus 05. szerda
2020. július 28. kedd
2020. március 07. szombat
2020. március 24. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt a Hotel Karos Spa értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni.
Várjuk vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2020. február 25. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt a Hotel Karos Spa értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, s konstruktív észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az apró kellemetlenségeket kiküszöbölni.
Várjuk vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2020. január 06. hétfő
2020. február 11. kedd
2020. január 04. szombat
2020. február 05. szerda
2020. február 05. szerda
2020. január 01. szerda
2020. február 05. szerda
2020. január 30. csütörtök
2019. december 28. szombat
2020. január 29. szerda
2019. december 21. szombat
2020. január 14. kedd
2019. november 11. hétfő
2019. november 29. péntek
Köszönjük, hogy megtisztelt minket véleményével és észrevételeivel, ezekből a visszajelzésekből tudunk a jövőben fejlődni. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
2019. november 04. hétfő
2019. november 20. szerda
2019. november 04. hétfő
2019. november 20. szerda
2019. szeptember 24. kedd
2019. augusztus 22. csütörtök
2019. szeptember 17. kedd
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Karos Spa szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Spa senior lakosztály, Spa superior PLUS kétágyas szoba és Spa superior apartszoba (2 felnőtt + 2 gyerek részére).
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.