A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Kiss, Tata >>
2024. október 16. szerda
2024. október 21. hétfő
Köszönjük visszajelzését!
A hibát igyekszünk elhárítani.
Hotel Kiss Tata kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- korai érkezéssel és késői kijelentkezéssel
- kuponokkal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- félpanziós ellátással
- üdvözlőitallal
- kedvezménnyel
- masszázs kuponnal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- Duna-mente kártyával
- félpanziós ellátással
- üdvözlőitallal
- kerékpár használattal
- gyermekfoglalkozással
- wellnessrészleg használattal
- kisvonatos városnézéssel
- Duna-mente kártyával
2024. szeptember 10. kedd
2024. szeptember 16. hétfő
Köszönjük a pozitív visszajelzését!
Örülünk hogy jól érezték magukat nálunk!
Szeretettel visszavárjuk!
2024. szeptember 03. kedd
2024. szeptember 05. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
2024. augusztus 29. csütörtök
2024. augusztus 25. vasárnap
2024. augusztus 29. csütörtök
2024. augusztus 22. csütörtök
2024. augusztus 24. szombat
2024. augusztus 12. hétfő
2024. augusztus 14. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt véleménye megosztására!
Örülünk, hogy jól telt a nálunk töltött idő.
Szeretettel visszavárjuk!
2024. augusztus 12. hétfő
2024. augusztus 13. kedd
2024. augusztus 08. csütörtök
2024. augusztus 08. csütörtök
2024. augusztus 05. hétfő
2024. augusztus 08. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Szeretettel visszavárjuk!
2024. augusztus 01. csütörtök
2024. augusztus 07. szerda
2024. július 30. kedd
2024. augusztus 07. szerda
2024. július 22. hétfő
2024. július 24. szerda
Nagyon szépen köszönjük visszajelzését, örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. Visszavárjuk szeretettel!
2024. július 19. péntek
2024. július 22. hétfő
Köszönjük szépen értékelését, szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. július 05. péntek
2024. július 08. hétfő
2024. július 01. hétfő
2024. július 04. csütörtök
Köszönjük a kedves szavakat, nagyon örülünk, hogy mindennel meg voltak elégedve. Visszavárjuk Önöket szeretettel!
2024. július 01. hétfő
2024. július 04. csütörtök
Köszönjük szépen visszajelzését, örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk! Visszavárjuk Önöket szeretettel!
2024. június 19. szerda
2024. június 03. hétfő
2024. június 19. szerda
2024. május 23. csütörtök
2024. május 26. vasárnap
Köszönjük, hogy időt szánt véleménye megosztására! A leírtakat továbbítjuk vezetőségünk felé és igyekszünk a felmerült problémákat mielőbb orvosolni. Visszavárjuk szeretettel szállodánkba!
2024. május 18. szombat
2024. május 22. szerda
Köszönjük visszajelzését!
2024. május 17. péntek
2024. május 20. hétfő
2024. április 22. hétfő
2024. április 24. szerda
2024. április 03. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit.
2024. január 29. hétfő
2024. február 01. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét, visszavárjuk szeretettel!
2024. január 02. kedd
2024. január 02. kedd
Köszönjük hogy időt szánt véleménye megosztására!
Szívesen visszavárjuk önöket!
2023. december 26. kedd
2023. december 26. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét, örülünk, hogy elégedett volt Szállodánkkal! Visszavárjuk szeretettel!
2023. november 13. hétfő
2023. november 15. szerda
2023. november 13. hétfő
2023. november 15. szerda
Nagyon szépen köszönjük értékekését, örülünk, hogy elégedettek voltak! Visszavárjuk Önöket szeretettel!
2023. október 25. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt véleménye megírására és megosztotta velünk tapasztalatait!
Igyekszünk megoldást találni a felsorolt problémákra.
Üdvözlettel: Hotel Kiss
2023. október 17. kedd
2023. október 19. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt véleménye megosztására.
Szeretettel visszavárjuk!
2023. augusztus 21. hétfő
2023. augusztus 10. csütörtök
Köszönjük pozitív visszajelzését!
Örülünk, hogy jól érezték magukat az itt töltött idő alatt!
Várjuk vissza önöket szeretettel!
2023. augusztus 06. vasárnap
2023. augusztus 08. kedd
Köszönjük a pozitív visszajelzést!
Örülünk, hogy jól telt az itt töltött pihenésük.
Szeretettel várjuk vissza önöket!
2023. július 31. hétfő
2023. augusztus 02. szerda
Köszönjük pozitív visszajelzését!
Visszavárjuk Önöket! :)
2023. július 29. szombat
2023. július 31. hétfő
Köszönjük visszajelzését.
Visszavárjuk szállodánkba!
2023. március 12. vasárnap
2023. március 13. hétfő
Nagyon köszönjük visszajelzését, örülünk, hogy elégedettek voltak! Várjuk vissza Önöket szeretettel!
2022. december 28. szerda
2023. február 04. szombat
2023. február 04. szombat
2022. november 28. hétfő
2023. február 04. szombat
2023. február 04. szombat
2023. február 04. szombat
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Kiss szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior kétágyas szoba és Standard kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, a fiatal párok, a nagygyerekes családok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.