A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Lövér, Sopron >>
Hotel Lövér Sopron kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitness terem használattal
- szombatonként városnézéssel
- belépővel a Lővér Uszodába
- gyermek játszóház használattal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- játszóház használattal
- városnézéssel
- belépővel a Lővér Uszodába
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitness terem használattal
- szombatonként városnézéssel
- belépővel a Lővér Uszodába
- gyermek játszóház használattal
2024. február 25. vasárnap
2024. február 28. szerda
Nagyon sajnáljuk, hogy ez megzavarta pihenését, de a szállodát körül öleli az erdő, így ez sajnos előfordul. Sajnos egyik rovart sem eszik a madarak, így mi magunk próbálunk védekezni ellenük szúnyoghálóval, takarító személyzet munkájával.
Reméljük ez nem szegte kedvüket, hogy újra ellátogassanak hozzánk!
Üdvözlettel:
2024. február 24. szombat
2024. február 28. szerda
Köszönjük visszajelzését, továbbítottuk azt az étterem felé. Ha túlfűtöttnek találják a szobát, kérjük, legközelebb nyugodtan jelezzék azt a recepción, műszakos munkatársaink megpróbálnak lejjebb venni a szoba fűtésén.
Várjuk Önöket újra szállodánkban!
Üdvözlettel:
2024. február 19. hétfő
2024. február 28. szerda
Műszaki hibák sajnos bármikor előfordulhatnak, műszakos kollégáink igyekeznek azokat minél hamarabb elhárítani. Sajnos ezek hibák nem minden esetben a szoba takarítása során jelentkeznek. Nagyon sajnáljuk, ha ez valamelyest zavarta Önöket a pihenésben, reméljük ezek ellenére újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2024. február 05. hétfő
2024. február 07. szerda
Nagyon sajnáljuk, hogy betegség miatt kellett megszakítania pihenését. Örömmel olvassuk, hogy azóta minden rendben van, jobbulást kívánunk Önnek!
Köszönjük a személyzet munkájának pozitív értékelését, igyekszünk azon munkálkodni, hogy az Önök pihenését még kellemesebbé tegyük!
Várjuk vissza Önöket!
2024. január 24. szerda
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Pozitív visszajelzését továbbítom a személyzet többi tagja számára is.
Reméljük, még vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2023. december 10. vasárnap
2024. január 24. szerda
Jégmentesítést igyekeztünk megoldani a szálloda bejáratánál és a parkolóban is, de sajnos hosszabb időt vett igénybe az erre a célra használt gépünk javítása. Munkatársaink próbáltak manuálisan jégmentesíteni, ami sajnos több időt vett igénybe, és lassabban tudtak haladni.
Reméljük, ettől a kellemetlenségtől eltekintve még újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2023. december 05. kedd
2024. január 24. szerda
Sajnáljuk, hogy pihenését a kispárna hiánya akadályozta. Recepción lehetősége van külön kispárnát igényelni munkatársainktól, illetve ha előre jelzi igényét, szobaasszonyok bekészítik Önöknek érkezésre.
Örömünkre szolgált, hogy emellett a kis kellemetlenség mellett örömüket lelték konyhánk készítette ételeinkben.
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2023. december 04. hétfő
2024. január 24. szerda
Szállodánk személyzete igyekszik minden ide látogató vendég pihenését segíteni. Köszönjük Önöknek az elismerést, továbbítottam kollégáimnak is.
Wellness részlegünk mérete sajnos adott, de igyekszünk abból a lehető legtöbb lehetőséget kihozni az Önök kikapcsolódását elősegítve.
Reméljük, újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2023. november 30. csütörtök
2024. január 24. szerda
Örülünk, hogy sikerült kihasználni szállodánk azon adottságát, hogy az erdő ölelése veszi körül.
Wellness részlegünk mérete sajnos adott, igyekszünk ezt minél jobban kihasználni. Sajnáljuk, hogy a TV bekapcsolásával problémái adódtak, ilyen esetben forduljon bátran recepciós munkatársunkhoz, aki küldi Önökhöz a segítséget!
Reméljük, viszont láthatjuk még Önöket szállodánkban!
Üdvözlettel:
2023. november 27. hétfő
2024. január 24. szerda
Örülünk, hogy most is szállodánkat választották pihenésük helyszínéül! Igyekszünk kellemessebbé tenni itt tartózkodásukat, akár egy ebédhez választható gyümölccsel, akár a személyzet segítőkészségével, a szobák, szálloda tisztaságával.
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2023. november 26. vasárnap
2024. január 24. szerda
Örülünk, hogy jól érezték magukat ez alatt a néhány nap alatt szállodánkban. Szállodánk régebbi épület, vezetőségünk igyekszik folyamatosan modernizálni azt. Ez sajnos hosszabb folyamat.
Mindezek ellenére örülnénk, ha újra minket választanának pihenésük helyszínéül!
Üdvözlettel:
2023. november 25. szombat
2024. január 26. péntek
Konyhai dolgozóink nevében is köszönjük a pozitív értékelést, örülünk, hogy ízlettek ételeink.
Szállodánk a nagyobbak közé tartozik, így sajnos garantálni nem tudjuk, hogy előszezonban sem lesz nagyobb foglaltságú. Sajnáljuk, ha ez valamennyit rontott pihenésük élményén.
Reméljük, hogy még újra ellátogatnak hozzánk!
Üdvözlettel:
2023. november 20. hétfő
2024. január 26. péntek
Köszönjük a kedves szavakat, igyekszünk minden téren kellemesebbé tenni az Önök pihenését is szállodánkban!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2023. november 17. péntek
2024. január 26. péntek
Örömünkre szolgált, hogy jól érezték magukat nálunk! Személyzetünk igyekszik a lehető legtöbbet segíteni a kellemesebb pihenés érdekében. Örömünkre szolgált, hogy minden területen elégedettek voltak munkatársaink munkájával. Visszajelzésük újabb lendületet ad további munkánkban!
Reméljük, viszont látjuk még Önöket szállodánkban!
Üdvözlettel:
2023. november 06. hétfő
2023. november 13. hétfő
Kollégáink nevében is köszönöm megtisztelő véleményét, örülünk, ha munkánkkal hozzájárulhattunk pihenésükhöz! Wellness részlegünk mérete adott, abból próbáltuk a lehető legtöbb lehetőséget megteremteni egy kellemes kikapcsolódáshoz. Reméljük, máskor is szállodánkat választják soproni pihenésükhöz!
Üdvözlettel:
2023. november 01. szerda
2023. november 13. hétfő
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Reméljük, hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
2023. november 01. szerda
2024. január 26. péntek
Örülünk, hogy ételkínálatunk elnyerte tetszésüket, köszönjük a konyhai személyzet nevében is a pozitív visszajelzést.
Sajnáljuk, hogy a recepción nem találtak megfelelő információt, ilyenkor bátran forduljanak az ott dolgozó munkatársainkhoz.
Wellness részlegünk mérete sajnos adott, de igyekszünk különleges programokkal vonzóbbá, érdekesebbé tenni (vízi torna, szauna szeánsz...).
Minibár minden szobában üres, mini hűtőként funkcionál. Vendég kérésére szívesen feltöltjük. Legközelebb, kérjük jelezze, kollegáim pedig igény szerint bekészítik, feltöltik.
Reméljük, újra vendégeink lesznek!
Üdvözlettel:
2023. november 13. hétfő
Nagyon köszönjük értékelését és észrevételeit! Wellness részlegünk mérete sajnos nem engedi meg további medence bővítését. Szállodánk az erdő ölelésében van, sajnos így a poloska is betéved. Megfelelő ellenszer nincs velük szemben, így nehéz tőlük megszabadítani a szállodát. Szobaasszonyaink igyekeznek minden tőlük telhetőt megtenni azért, hogy minél kevesebb számmal jelenjenek meg a szobákban illetve közösségi tereken. Mindezek ellenére reméljük, újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2023. október 24. kedd
2023. november 13. hétfő
Köszönjük pozitív visszajelzését, reméljük hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2023. október 20. péntek
2024. január 26. péntek
2 ágyas szállodai szobáink mérete 2 fő kényelmes ott tartózkodásához, kényelmes alvásához lettek kialakítva. Mivel szállodánk régebbi építésű, már nem minden területen a legkorszerűbb. Folyamatos felújítása, korszerűsítése céljaink között szerepel.
Reméljük, mindezek ellenére kellemes pihenéssel töltöttek itt néhány napot!
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2024. január 26. péntek
Sajnálattal vesszük, hogy recepciónkon nem kapott megfelelő tájékoztatást a környék látnivalóiról. Igyekszünk ebből okulva minél több kézzel fogható program lehetőséget elérhetővé tenni (nyomtatott formában) a recepción és környékén.
Üdvözlettel:
2023. november 13. hétfő
Nagyon köszönjük értékelését és észrevételeit! A wellness részlegen és az étteremben tapasztalt zsúfoltságért elnézésüket kérjük, a közösségi terekben kiemelt időszakban sajnos előfordulhat átmenetileg nagyobb vendégforgalom. Reméljük, mindezek ellenére újra vendégeink között üdvözölhetjük még Önöket!
Üdvözlettel:
2023. október 12. csütörtök
2023. november 13. hétfő
Szívből örülünk, hogy szállodánk és szolgáltatásaink személyes tapasztalataik alapján elnyerték tetszésüket. Köszönjük a pozitív értékelést! Legközelebb is szeretettel várjuk Önöket szállodánkban!
Üdvözlettel:
2023. október 11. szerda
2023. november 13. hétfő
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat ez alatt a néhány nap alatt szállodánkban! Reméljük újra ellátogatnak még Sopronba, és akkor újfent vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2023. október 10. kedd
2024. január 26. péntek
Örülünk, hogy a szállással elégedettek voltak, reméljük, hozzájárult kellemes kikapcsolódásukhoz!
Ételeink egyéni ízlés szerinti hozzá fűszerezéséhez lehetőségük van. Éttermünkben megtalálhatók különböző fűszerezésű olajok, erős paprika, asztalokon só, bors. Kérésre felszolgáló kollégáink (amennyiben rendelkezésünkre áll) szívesen hoznak Önöknek egyéb fűszereket is, hogy saját ízlésükre alakítsák a felkínált ételsort. Konyhánk minden nap friss zöldséggel dolgozik, amelyek hő hatására elveszítik roppanósságukat.
Reméljük mindezek ellenére újra vendégeink lesznek egy kellemes pihenés erejéig!
Üdvözlettel:
2023. október 08. vasárnap
2023. november 13. hétfő
Köszönjük pozitív értékelését, nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Bízunk benne, hogy máskor is szállodánkat választják soproni pihenésük helyszínéül.
Üdvözlettel:
2024. január 26. péntek
Örülünk, hogy ilyen mélységben és mennyiségben sikerült megismerkedniük városunkkal, annak nevezetességeivel. Túra útvonalak állapota sajnos nem a mi hatáskörünk, de köszönjük az ötletet, továbbítottuk az illetékeseknek.
Amennyiben két külön álló ággyal szeretnék legközelebb foglalni a szobát, kérjük, jelezzék szobafoglalásnál. Kollégáimmal szívesen segítünk erre megfelelő szobát rögzíteni.
Várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2023. szeptember 27. szerda
2024. január 26. péntek
Nagyon köszönjük a kedves szavakat. Személyzetünk minden tagja azon fáradozik, hogy vendégeink pihenése kellemesen teljen.
Reméljük, újra ellátogatnak hozzánk!
Üdvözlettel:
2023. szeptember 15. péntek
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Lövér szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Parkra néző kétágyas szoba pótággyal, Kétágyas szoba és Parkra néző kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az idősebb párok, a kisgyerekes családok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.