A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Vulkán Wellness Hotel és Kemping, Celldömölk >>
2024. április 14. vasárnap
2024. április 17. szerda
Köszönjük szépen értékelését!
Öröm számunkra, hogy jól telt a kikapcsolódásuk szállodánkban. Elnézésüket kérjük a játékteremben tapasztalt kellemetlenségért, a klíma már üzemképes állapotban van.Sajnáljuk, hogy a vacsora választéka nem felelt meg elvárásaiknak!
Reméljük, még visszatérnek hozzánk, hogy még jobb élményekkel távozhassanak a következő alkalommal!
2024. április 16. kedd
Elsősorban köszönjük, hogy megtiszteltek minket látogatásukkal és megosztották értékelésüket!
Öröm számunkra, hogy személyzetünk vendégszeretetét megtapasztalhatták!
Sajnáljuk, hogy a gyógymedence nem felelt meg igényeiknek, az élmény elemek csak időközönként indulnak be, viszont sok vendég pont ezek miatt szeret pihenni ezekben a medencékben. Reméljük, kellemesen telt a pihenésük összességében és visszalátogatnak még hozzánk!
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- ajándék levesebéddel
- korlátlan fürdőbelépővel
- fitness terem használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- korlátlan fürdőbelépővel
- játszószoba használattal
- parkolással
- választható ellátással
- korlátlan fürdőbelépővel
- fitness terem használattal
- játszószoba használattal
- parkolással
- internettel
2024. április 05. péntek
2024. április 10. szerda
Köszönjük szépen, hogy megtiszteltek minket azzal, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül és megosztották velünk tapasztalataikat! Nagy öröm számunkra, hogy ilyen dicsérő szavakat olvashatunk, és hogy szolgáltatásaink ennyire elnyerték tetszésüket! Személyzetünk minden nap azon dolgozik, hogy vendégeink hasonló elégedettséggel távozhassanak!
Reméljük, visszatérő vendégekként üdvözölhetjük Önöket!
2024. március 30. szombat
2024. április 01. hétfő
Köszönjük szépen értékelését és hogy megosztotta velünk észrevételeit! A gyógyászat részlege nincs elkerítve, valószínűleg rossz helyen próbálta megközelíteni, de a wellness recepción lévő kollégák készséggel segítettek volna Önnek ebben. Sajnáljuk a kellemetlen tapasztalásokat,a wellness részleghez tartozó hiányosságokra, javításra szoruló dolgokra felhívjuk a wellness részen dolgozó személyzet figyelmét!
2024. március 27. szerda
2024. március 31. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését!
Nagyon örülünk, hogy ennyire jó élményekkel távoztak többszöri alkalommal is a szállodánkból! Reméljük, még sokszor vendégül láthatjuk Önöket!
2024. március 18. hétfő
2024. március 26. kedd
Köszönjük szépen értékelését! Örülünk, hogy ennyire megvoltak elégedve szolgáltatásainkkal és személyzetünkkel!
Reméljük, mihamarabb újra visszatérnek hozzánk!
2024. március 18. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szántak az értékelésre!
Örülünk, hogy személyzetünk vendégszeretete elnyerte tetszésüket, illetve konyhánk ízvilága, nem utolsó sorban pedig a wellness részleg.
Sajnáljuk azonban, hogy a tisztaság terén csalódniuk kellett, a szobaasszonyi személyzet figyelmét felhívjuk ezekre a dolgokra mindenképpen!
Reméljük, egy esélyt még adnak a szállodának, és visszatérnek hozzánk!
2024. március 16. szombat
2024. március 18. hétfő
Köszönjük szépen értékelését!
Örülünk, hogy személyzetünk vendégszerető magatartását megtapasztalhatták! A választék mindig azonos reggelinél és vacsoránál is, nem függ a vendégek számától, sajnáljuk, ha Önöknek nem volt kielégítő. Reméljük, ezek ellenére jól érezték magukat, és visszatérnek még hozzánk!
2024. március 15. péntek
2024. március 18. hétfő
Köszönjük szépen értékelését!
Nagyon sajnáljuk, hogy nem sikerült telefonos egyeztetést lebonyolítani, de úgy gondolom, a Szállásvadászon keresztül is megfelelő tájékoztatást kaphatnak a vendégek a recepciós kolléganőktől. Amint látom, Önök ellátás nélkül foglalták a szállást, egy napra kértek előre reggelit a csomagban. Természetesen ilyenkor a vacsorát felár ellenében tudják igénybe venni, melyet az elfogyasztás után vagy a bárban tudnak kifizetni bankkártyával, vagy készpénzzel, vagy pedig a szobaszámlára tudják terheltetni. Nagyon sajnáljuk, és elnézésüket kérjük, ha úgy érezték, hogy a kollégák kellemetlen helyzetbe hozták Önöket, ezzel kapcsolatban a vezetőség beszélni fog velük!
Annak viszont örülünk, hogy a fürdő részlege elnyerte tetszésüket!
2024. március 08. péntek
2024. március 11. hétfő
Köszönjük szépen értékelését, véleményét!
Sajnáljuk, hogy a medencék élményelemei nem feleltek meg az elvárásaiknak! Több élményelem a májusi kültéri nyitáskor érhető el az élménymedencénkben.
Annak viszont örülünk, hogy éttermünk és személyzete elnyerte tetszésüket!
2024. március 08. péntek
2024. március 11. hétfő
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat, és leírta véleményét, tapasztalatait!
Sajnáljuk, hogy a víz hőfoka nem felelt meg az igényeiknek, jelezzük a wellness személyzete felé!
Reméljük, ezeket leszámítva kellemesen telt a pihenésük, és visszatérnek még hozzánk!
2024. március 02. szombat
Köszönjük szépen értékelését!
Nagy örömünkre szolgál, hogy minden kategóriában ilyen magas pontszámot tudtak adni!
A vacsoránál tapasztaltakat sajnos nem tudjuk mire vélni, sosem fordult még elő olyan, hogy a szakácsunk égett ételt szolgált volna fel a vendégeknek.
Reméljük, vendégül láthatjuk még Önöket a közeljövőben, és maradéktalan elégedettséggel tudnak majd távozni a vacsorát illetően is!
2024. február 29. csütörtök
2024. február 29. csütörtök
Köszönjük értékelését!
Nagy örömünkre szolgál, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket!
A nagymedence hőfoka miatt szíves elnézésüket kérjük, jelezzük a wellness részleg felé!
Reméljük, még visszatérnek hozzánk!
2024. február 27. kedd
2024. február 29. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük értékelését! Nagy örömmel tölt el minket a sok dicsérő szó, köszönjük szépen az összes kolléga nevében is! Reméljük, mihamarabb találkozunk újra! Addig is minden jót kívánunk, várjuk Önöket vissza!
2024. február 19. hétfő
2024. február 20. kedd
Köszönjük szépen értékelését!
Nagyon sajnáljuk, hogy ezen a hétvégén ilyen kellemetlen helyzetben kellett részesülniük, ami az itt tartózkodásukat ennyire megzavarta.
Ebből tanulva, megpróbáljuk elejét venni egy előre megírt szerződéssel a csapatok részére ,így remélhetőleg többet nem fog ilyen előfordulni.
Vendégeinket próbáltuk kompenzálni az eset miatt egy kis kedvezménnyel, bár természetesen tisztában vagyunk vele, hogy ez nem teszi semmissé a megzavart pihenést!
Mégegyszer szeretném őszinte sajnálatunkat kifejezni!
2024. február 14. szerda
2024. február 19. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt az értékelésre!
Nagyon örülünk neki, hogy ennyi pozitív élménnyel távoztak szállodánkból, és hogy máris tervezik az újra látogatást!
Várjuk Önöket szeretettel!
2024. február 13. kedd
Köszönjük szépen értékelését! Nagy örömmel tölt el minket, hogy minden kategóriában a legmagasabb pontszámot kaptuk Önöktől! Reméljük, mihamarabb vendégül láthatjuk újra Önöket!
2024. február 13. kedd
Köszönjük szépen értékelését! Örömmel fogadnánk, ha megosztaná velünk részletesebben, hogy melyik az a szolgáltatás, amivel nem volt megelégedve! Sajnáljuk, hogy nem volt maradéktalanul kielégítő az itt töltött idő a számukra! Reméljük, egy következő alkalommal még tudunk formálni ezen a véleményen!
2024. február 07. szerda
2024. február 08. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy értékelte szolgáltatásainkat!
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy a medencék hőfoka nem volt megfelelő hőmérsékletű! Mindenképpen jelezzük a wellness részleg felé az észrevételét!
Továbbá örülünk, hogy minden kategóriában ilyen magas pontszámmal illette szállodánkat!
Reméljük, még vendégül láthatjuk Önöket máskor is!
2024. február 05. hétfő
2024. február 07. szerda
Köszönjük szépen, hogy értékelte szolgáltatásainkat! A szobákban lévő klíma sajnos nagyon érzékeny a terasz ajtó, illetve ablakok erős zárására. Ebben valószínűleg személyzetünk készséggel tudott volna segíteni, illetve esetleg egy szobacserét tudtunk volna megoldani.
De mindenféleképpen köszönjük észrevételeit, megjegyzéseit!
Reméljük, még vendégül láthatjuk Önöket!
2024. január 30. kedd
2024. február 07. szerda
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat,szolgáltatásainkat!
Örülünk, hogy összességében megvoltak elégedve az itt töltött idővel.
Várjuk vissza Önöket legközelebb is!
2024. január 28. vasárnap
2024. február 01. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Örömmel tölt el minket,hogy javarészt elégedettek voltak szolgáltatásunkkal! Azt viszont nagyon sajnáljuk, hogy tisztaság terén csalódást kellett tapasztalniuk! A személyzet figyelmét felhívjuk, hogy kiemelten figyeljenek a portalanításra a jövőben! Reméljük, még vendégül láthatjuk Önöket!
2024. február 01. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat! Nagy örömmel tölt el minket, hogy ennyire elégedettek voltak szolgáltatásainkkal! Sajnos a tv csatornák beállítása ebben az időszakban folyik a szálloda átállása után, emiatt szíves elnézésüket kérjük!
Reméljük, még visszatérnek hozzánk!
2024. január 15. hétfő
2024. január 17. szerda
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat és szolgáltatásainkat!
Örülünk, hogy ilyen magas pontszámokat kaphattunk Önöktől!
Várjuk vissza Önöket!
2024. január 08. hétfő
2024. január 13. szombat
Köszönjük szépen értékelését! Örömmel tölt el minket, hogy ennyire pozitív élményekkel távoztak!
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is szállodánkban!
2023. december 10. vasárnap
2023. december 12. kedd
Köszönjük szépen értékelését! Örömmel tölt el minket, hogy ennyire pozitív élményekkel távoztak!
A hiányosságokon mindig próbálunk javítani a vendégek visszajelzése alapján!
2023. november 13. hétfő
2023. december 12. kedd
Köszönjük szépen pozitív értékelését! Örülünk, hogy konyhánk ennyire elnyerte tetszésüket!
Várjuk Önöket vissza!
2023. november 03. péntek
2023. december 12. kedd
Köszönjük szépen, hogy időt szakított szállodánk értékelésére! Örülünk, hogy pozitív élményekkel távoztak és várjuk Önöket vissza máskor is!
2023. december 12. kedd
Köszönjük értékelését! Sajnáljuk, hogy szaunavilágunk nem nyerte el maradéktalanul tetszésüket!
Dolgozunk a szaunavilág szaunázási lehetőségeinek bővítésén!
2023. október 26. csütörtök
2023. december 12. kedd
Köszönjük szépen értékelését! Örülünk, hogy pozitív élményekkel távoztak szállodánkból!
Várjuk vissza Önöket!
2023. december 12. kedd
Köszönjük szépen értékelését! Nagyon sajnáljuk a kellemetlen esetet! Dolgozunk azon, hogy ez a jövőben ne forduljon elő.
2023. szeptember 28. csütörtök
2023. október 06. péntek
Köszönjük szépen, hogy ilyen magasra értékelte szállodánkat!
Örülünk, hogy ennyire elnyerte tetszésüket a szolgáltatás!
Várjuk vissza Önöket máskor is!
2023. szeptember 20. szerda
2023. szeptember 21. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését!
2023. szeptember 21. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését!
2023. szeptember 12. kedd
2023. szeptember 21. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését!
2023. szeptember 11. hétfő
2023. szeptember 21. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük értékelését, örülünk, hogy pozitív élményekkel távoztak!
2023. augusztus 25. péntek
2023. augusztus 27. vasárnap
Köszönjük szépen az értékelést! Sajnáljuk ezt a kellemetlenséget! A jövőben ezekre kiemelten figyelmeztetjük a személyzetet!
2023. augusztus 23. szerda
2023. augusztus 25. péntek
Köszönjük szépen a szálloda szolgáltatásának értékelését!
2023. augusztus 25. péntek
Köszönjük szépen értékelését, a kellemetlenség miatt elnézését kérjük!
2023. augusztus 25. péntek
Köszönjük szépen értékelését, észrevételét!
2023. augusztus 11. péntek
2023. augusztus 14. hétfő
Köszönjük szépen értékelését! Örülünk,hogy összességében pozitív élményekkel távoztak tőlünk!
2023. július 31. hétfő
2023. augusztus 01. kedd
Köszönjük szépen értékelését! Örülünk,hogy összességében pozitív élményekkel távoztak tőlünk!
2023. július 29. szombat
2023. július 30. vasárnap
Köszönjük szépen értékelésüket! Örülünk, hogy pozitív éményekkel távoztak szállodánkból! Várjuk Önöket vissza!
2023. július 28. péntek
2023. július 30. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük értékelését!
2023. július 24. hétfő
2023. július 26. szerda
Köszönjük szépen értékelését! Elnézést kérünk kollégánk megjegyzése miatt a nevében is!
2023. július 21. péntek
2023. július 24. hétfő
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
2023. július 08. szombat
2023. július 12. szerda
Köszönjük szépen értékelését! Örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket!
2023. június 25. vasárnap
2023. június 28. szerda
2023. június 06. kedd
2023. június 19. hétfő
Köszönjük szépen értékelését!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Vulkán Wellness Hotel és Kemping szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba és Mobilház.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a csoportok, a kisgyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.