A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Vulkán Wellness Hotel és Kemping, Celldömölk >>
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- korlátlan fürdőbelépővel
- játszószoba használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- korlátlan fürdőbelépővel
- játszószoba használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- korlátlan fürdőbelépővel
- játszószoba használattal
- parkolással
2024. június 12. szerda
2024. június 15. szombat
Köszönjük, hogy ellátogattak szállodánkba és megosztották értékelésüket!
Sajnáljuk, hogy nem voltak elégedettek a szaunavilággal kapcsolatban, jelenleg sajnos ezzel a kapacitással kifizetődő a szaunavilágot üzemeltetni. Szaunalepedő ugyan nincs külön, de a szobában lévő törölközőt lehet használatba venni ott is, melyet igény szerint természetesen cserélünk.
Bízunk abban, hogy ezt leszámítva kellemesen telt a pihenésük nálunk, és visszatérnek még hozzánk a jövőben!
2024. május 27. hétfő
2024. május 21. kedd
2024. május 24. péntek
Köszönjük, hogy ellátogattak szállodánkba és megosztották értékelésüket!
Boldogok vagyunk, hogy kiemelte személyzetünk segítőkészségét! A szálloda alkalmazottainak nagyon fontos, hogy vendégeink családias környezetben, kellemes hangulatban érezhessék magukat általunk!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra találkozhatunk Önökkel vendégeink körében!
2024. május 19. vasárnap
2024. május 22. szerda
Köszönjük, hogy megtisztelték szállodánkat látogatásukkal és megosztották véleményüket!
Örülünk, hogy a wellness, a konyha és a személyzetünk is elnyerte tetszésüket!
Sajnáljuk, hogy a levesebéd felszolgálása nem felelt meg elvárásaiknak! Napközben az éttermünk nincs nyitva, ezért a levesebédeket csak a lobbyban tudjuk felszolgálni.
Elnézését kérjük a tapasztalt hiányosságok miatt a szobát illetően!
Reméljük,ennek ellenére még vendégül láthatjuk Önöket egy későbbi alkalommal!
2024. május 19. vasárnap
2024. május 22. szerda
Köszönjük, hogy szállodánkban jártak és megosztották véleményüket!
Nagyon örülünk, hogy hozzájárulhattunk az ünnepléshez és sikerült örömet szerezni a születésnaposnak! Köszönjük a kedves szavakat, nagy öröm számunkra ezeket olvasni!
Reméljük, visszatérnek még hozzánk egy másik alkalommal is!
2024. május 22. szerda
Köszönjük, hogy ellátogattak szállodánkba és megosztották értékelésüket!
Elnézést kérünk a fürdőszobában tapasztalt kellemetlenség miatt, bízom benne, hogy jelezték a helyszínen a kollégáknak és hogy tudták orvosolni a problémát.
Reméljük, kellemesen teltek az itt töltött napok és visszatérnek még szállodánkba!
2024. május 14. kedd
2024. május 22. szerda
Köszönjük, hogy látogatásukkal megtisztelték szállodánkat, és megosztották véleményüket!
Őszinte elnézését kérjük a szoba padlójával kapcsolatban tapasztaltak miatt! Reméljük ennek ellenére jól telt a pihenésük, és kellemesen kikapcsolódtak!
Bízunk benne, hogy adnak még esélyt a szállodának, és vendégül láthatjuk Önöket újra!
2024. május 13. hétfő
2024. május 22. szerda
Köszönjük, hogy megtisztelték szállodánkat látogatásukkal és megosztották tapasztalataikat!
Hatalmas öröm számunkra ilyen szívmelengető szavakat olvasni, hiszen ez a legjobb visszajelzés arról, hogy személyzetünk milyen odaadóan végzi a munkáját nap mint nap.
Várjuk vissza Önöket mihamarabb, reméljük, következő alkalommal még több jó élménnyel gazdagodnak majd!
2024. május 12. vasárnap
2024. május 13. hétfő
Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül és megosztották értékelésüket!
Örülünk, hogy kiemelték személyzetünk kedvességét és segítőkészségét,hiszen ezáltal tudjuk, hogy nem hiábavalóak erőfeszítéseink a barátságos, családias légkör megteremtéséért.
Ugyanakkor köszönjük az építő jellegű,fejlesztő kritikákat, melyek nagy segítséget nyújtanak számunkra a fejlődésben!
Reméljük, visszatérnek még hozzánk, ezzel egy újabb esélyt adva szállodánknak, hogy jobb élményekkel távozhassanak tőlünk!
2024. május 09. csütörtök
2024. május 10. péntek
Köszönjük, hogy megtiszteltek minket szállodánk látogatásával!
Nagy öröm számunkra, hogy ennyire elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, és konyhánk ízvilága elnyerte tetszésüket!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
2024. május 07. kedd
2024. május 10. péntek
Köszönjük, hogy szállodánkat választották és megosztották véleményüket!
Reméljük, kellemesen és sok pihenéssel teltek nálunk töltött napjaik!
Sajnáljuk, hogy a szoba és a fürdő tisztaságával nem voltak elégedettek, emiatt elnézésüket szeretnénk kérni, de bízunk benne, hogy a jövőben még adnak egy esélyt a szállodának, hogy maradéktalanul jól telhessen pihenésük!
2024. május 03. péntek
2024. május 05. vasárnap
Nagy örömmel olvastuk kedves szavait, és köszönjük, hogy megosztotta velünk a szállodával kapcsolatos tapasztalatait!
Várjuk vissza Önöket egy mihamarabbi alkalommal!
2024. május 01. szerda
2024. május 05. vasárnap
Köszönjük, hogy ellátogattak szállodánkba és megosztották értékelésüket!
Nagy örömmel olvastuk a kedves és dicsérő szavakat, hiszen személyzetünk számára ez a legnagyobb elismerés. Csalódottan olvastuk a szoba tisztaságával kapcsolatban megosztott tapasztalatot, dolgozunk rajta, hogy hasonló a jövőben ne forduljon elő!
Örülnénk, ha egy későbbi alkalommal ismét ellátogatnának hozzánk és bizonyíthatnánk , hogy lehet még jobb is az töltött pihenés!
2024. április 30. kedd
2024. május 05. vasárnap
Örülünk és köszönjük, hogy már második alkalommal látogattak el hozzánk!
Nagy örömmel olvastuk a kedves szavakat, jókívánságokat! Sajnáljuk, hogy ezúttal pihenésük nem volt zavartalan, és mivel teltházunk volt ebben az időszakban, így költözést sem tudtunk felajánlani.
Reméljük, harmadik alkalommal is találkozhatunk, és maradéktalanul pozitívan telik a pihenésük minden értelemben!
2024. április 30. kedd
2024. május 05. vasárnap
Köszönjük, hogy szállodánkat választották és megosztották értékelésüket!
Örömmel olvastuk, hogy konyhánk ennyire elnyerte tetszésüket!
Reméljük, hamarosan újra találkozunk!
2024. április 29. hétfő
2024. május 05. vasárnap
Köszönjük értékelését!
Nagy örömmel láttuk, hogy minden szempontot tekintve a maximális pontszámot tudták adni nekünk!
Köszönjük észrevételét a centrifuga kapcsán, jelezni fogjuk az illetékesek részére!
Várjuk vissza Önöket szeretettel máskor is, ha minket választanak!
2024. április 26. péntek
Köszönjük, hogy a Vulkán Wellness Hotelt választották pihenésük helyszínéül, és megosztották véleményüket, mely a legnagyobb segítség számunkra!
Sajnáljuk, hogy a televízió nem felelt meg az igényeiknek és elnézésüket kérjük a gépházból érkező zaj miatt, mely megzavarhatta pihenésüket! Természetesen utánajárunk, mi okozhatta a zavaró erősségű hangot. Köszönjük, hogy jelezték részünkre!
2024. április 24. szerda
2024. április 26. péntek
Köszönjük, hogy a Vulkán Wellness Hotelt választották pihenésük helyszínéül, és megosztották véleményüket, mely a legnagyobb segítség számunkra!
Reméljük, kellemesen teltek az itt töltött napok, és visszatérnek még hozzánk!
2024. április 24. szerda
2024. április 26. péntek
Köszönjük, hogy a Vulkán Wellness Hotelt választották pihenésük helyszínéül, és megosztották véleményüket, mely a legnagyobb segítség számunkra! Nagy öröm , hogy hozzájárulhattunk a még kellemesebb tartózkodásukhoz!
Reméljük, kellemesen teltek az itt töltött napok, és visszatérnek még hozzánk!
2024. április 22. hétfő
2024. április 26. péntek
Köszönjük, hogy a Vulkán Wellness Hotelt választották pihenésük helyszínéül, és megosztották véleményüket, mely a legnagyobb segítség számunkra! Köszönjük, hogy kiemelték személyzetünk vendégszerető magatartását, hiszen az alkalmazottak minden tagja azon fáradozik nap mint nap, hogy szebbé és kellemesebbé tegyék barátságos és közvetlen hozzáállásukkal a vendégek napjait.
Sajnáljuk, hogy a reggelinél lévő kávé nem nyerte el tetszésüket! Őszinte bocsánatkérésünket szeretném kifejezni, hogy a szobát illetően ennyire negatív volt a tapasztalatuk! Ha ezt a problémát még aznap jelzik a recepción, természetesen felhívtuk volna a szobaasszonyok figyelmét, hogy extra takarítást végezzenek a szobában, akár napi szinten is, ha szükséges!
2024. április 16. kedd
2024. április 26. péntek
Köszönjük, hogy a Vulkán Wellness Hotelt választották pihenésük helyszínéül, és megosztották véleményüket, mely a legnagyobb segítség számunkra! Sajnáljuk, hogy a reggeli kávé nem nyerte el tetszését!
Reméljük, összességében kellemesen teltek az itt töltött napok, és visszatérnek még hozzánk!
2024. április 14. vasárnap
2024. április 17. szerda
Köszönjük szépen értékelését!
Öröm számunkra, hogy jól telt a kikapcsolódásuk szállodánkban. Elnézésüket kérjük a játékteremben tapasztalt kellemetlenségért, a klíma már üzemképes állapotban van.Sajnáljuk, hogy a vacsora választéka nem felelt meg elvárásaiknak!
Reméljük, még visszatérnek hozzánk, hogy még jobb élményekkel távozhassanak a következő alkalommal!
2024. április 16. kedd
Elsősorban köszönjük, hogy megtiszteltek minket látogatásukkal és megosztották értékelésüket!
Öröm számunkra, hogy személyzetünk vendégszeretetét megtapasztalhatták!
Sajnáljuk, hogy a gyógymedence nem felelt meg igényeiknek, az élmény elemek csak időközönként indulnak be, viszont sok vendég pont ezek miatt szeret pihenni ezekben a medencékben. Reméljük, kellemesen telt a pihenésük összességében és visszalátogatnak még hozzánk!
2024. április 05. péntek
2024. április 10. szerda
Köszönjük szépen, hogy megtiszteltek minket azzal, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül és megosztották velünk tapasztalataikat! Nagy öröm számunkra, hogy ilyen dicsérő szavakat olvashatunk, és hogy szolgáltatásaink ennyire elnyerték tetszésüket! Személyzetünk minden nap azon dolgozik, hogy vendégeink hasonló elégedettséggel távozhassanak!
Reméljük, visszatérő vendégekként üdvözölhetjük Önöket!
2024. március 30. szombat
2024. április 01. hétfő
Köszönjük szépen értékelését és hogy megosztotta velünk észrevételeit! A gyógyászat részlege nincs elkerítve, valószínűleg rossz helyen próbálta megközelíteni, de a wellness recepción lévő kollégák készséggel segítettek volna Önnek ebben. Sajnáljuk a kellemetlen tapasztalásokat,a wellness részleghez tartozó hiányosságokra, javításra szoruló dolgokra felhívjuk a wellness részen dolgozó személyzet figyelmét!
2024. március 27. szerda
2024. március 31. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését!
Nagyon örülünk, hogy ennyire jó élményekkel távoztak többszöri alkalommal is a szállodánkból! Reméljük, még sokszor vendégül láthatjuk Önöket!
2024. március 18. hétfő
2024. március 26. kedd
Köszönjük szépen értékelését! Örülünk, hogy ennyire megvoltak elégedve szolgáltatásainkkal és személyzetünkkel!
Reméljük, mihamarabb újra visszatérnek hozzánk!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Vulkán Wellness Hotel és Kemping szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Mobilház, Standard kétágyas szoba és Családi Szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a kisgyerekes családok, a csoportok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.