A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
JUFA Hotel Celldömölk - Aktiv & Wellness Resort, Celldömölk >>
2023. május 22. hétfő
Köszönjük értékelését!
JUFA Hotel Celldömölk - Aktiv & Wellness Resort Celldömölk csomagajánlatai - 6 ajánlat
2023. április 19. szerda
2023. április 23. vasárnap
Köszönjük szépen pozitív értékelését, várjuk Önöket máskor is szeretettel!
2023. április 16. vasárnap
2023. április 19. szerda
Köszönjük szépen értékelését!
2023. április 11. kedd
2023. április 19. szerda
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy jó élményekkel távoztak szállodánkból!
2023. április 19. szerda
Köszönjük értékelését!
2023. március 24. péntek
2023. április 19. szerda
Köszönjük értékelését! Sajnáljuk a kellemetlenségeket a szaunával kapcsolatban, ezek megoldása folyamatban van.
2023. március 20. hétfő
Köszönjük értékelését! Sajnáljuk, hogy nem voltak maradéktalanul elégedettek szolgáltatásainkkal. Dolgozunk rajta, hogy ez a jövőben másképp legyen!
2022. december 09. péntek
2022. december 13. kedd
Legközelebb is várjuk Önöket sok szeretettel!
2022. szeptember 01. csütörtök
2022. szeptember 03. szombat
Várjuk vissza Önöket!
2022. augusztus 19. péntek
2022. augusztus 22. hétfő
Nagyon szépen köszönjük értékelését!
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték Magukat a Hotelben!
A Wellness részleg felé továbbítjuk az észrevételeit!
2022. augusztus 02. kedd
Köszönjük szépen a pozitív értékelést! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk sokadszorra is.
Várjuk vissza Önöket!
2022. június 09. csütörtök
2022. június 07. kedd
2022. június 09. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték Magukat Nálunk!
2022. június 07. kedd
2022. június 08. szerda
Nagyon szépen köszönjük az értékelést .Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
2022. április 19. kedd
2022. április 20. szerda
Nagyon szépen köszönjük értékelését!
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték Magukat Nálunk!
2022. január 23. vasárnap
2022. január 25. kedd
Köszönjük szépen értékelését! Örülünk,hogy jól érezték magukat nálunk! Várjuk vissza Önöket máskor is!
2022. január 22. szombat
Elnézést kérünk az Önöket ért kellemetlenségek miatt,ugyanakkor köszönjük értékelésüket!
2022. január 03. hétfő
2022. január 06. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat, örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Várjuk vissza Önöket máskor is!
2021. december 06. hétfő
2021. december 07. kedd
Köszönjük értékelését!
Reméljük, máskor is vendégül láthatjuk Önöket!
2021. szeptember 21. kedd
2021. szeptember 23. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését, örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Várjuk Önöket legközelebb is!
2021. augusztus 27. péntek
2021. augusztus 29. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat, örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Várjuk vissza Önöket máskor is!
2021. augusztus 26. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat, örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Várjuk vissza Önöket máskor is!
2021. augusztus 16. hétfő
2021. augusztus 17. kedd
Köszönjük az értékelést!
A Jufa Hotel Csapata
2021. augusztus 12. csütörtök
2021. augusztus 14. szombat
Nagyon szépen köszönjük az értékelését, reméljük, ezek ellenére jól érezték magukat nálunk, és legközelebb is vendégül láthatjuk Önöket!
2021. augusztus 08. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését!
Reméljük, máskor is vendégül láthatjuk Önöket!
2021. augusztus 02. hétfő
Köszönjük értékelését, reméljük mihamarabb ismételten vendégeinkként üdvözölhetjük Önöket!
2021. július 26. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat, örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Várjuk vissza Önöket máskor is!
2021. május 25. kedd
2021. május 27. csütörtök
Nagyon örülünk,hogy ismélten jól érezték magukat nálunk! Várjuk vissza Önöket!
2020. november 01. vasárnap
2020. november 04. szerda
Köszönjük véleményét, nagyon örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket!
Várjuk Önöket sok szeretettel máskor is!
2020. október 28. szerda
2020. október 30. péntek
Köszönjük véleményét, nagyon örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket!
Várjuk Önöket sok szeretettel máskor is!
2020. október 26. hétfő
2020. október 27. kedd
Nagyon köszönjük a kedves szavakat!
Örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket, reméljük, minél hamarabb vendégül láthatjuk Önöket újra!
2020. augusztus 25. kedd
2020. augusztus 31. hétfő
2020. augusztus 24. hétfő
2020. augusztus 31. hétfő
2020. augusztus 24. hétfő
2020. július 13. hétfő
2020. július 16. csütörtök
Köszönjünk a véleményét és észrevételeit.Az Ön által leírtakkal kapcsolatban és ennek elhárítására már intézkedtünk. A fürdő felé is továbbítottuk észrevételeit. Üdvözlettel
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a JUFA Hotel Celldömölk - Aktiv & Wellness Resort szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba és Mobilház.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a csoportok, a kisgyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.