A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Portobello Wellness & Yacht Hotel Esztergom, Esztergom >>
2025. június 20. péntek
2025. június 23. hétfő
Őszintén reméljük, hogy kellemes időt töltöttek Esztergomban és szállodánk személyzete még élvezetesebbé tudta varázsolni városlátogatásukat.
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
2025. június 14. szombat
2025. június 20. péntek
Örömmel látjuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban és teljes mértékben elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Szeretettel várjuk vissza Önöket egy következő alkalommal!
2025. június 20. péntek
Szíves elnézését kérem az okozott kellemetlenségekért illetve szeretném biztosítani arról, hogy a jövőben még nagyobb figyelmet fordítunk majd a hasonló helyzetek elkerülésére.
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
Portobello Wellness & Yacht Hotel Esztergom Esztergom kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- Aquasziget Élményfürdő használattal
- játszókuckó használattal
- választható ellátással
- Aquasziget Élményfürdő használattal
- játszókuckó használattal
- választható ellátással
- wellnessrészleg használattal
- játszókuckó használattal
2025. június 06. péntek
2025. június 20. péntek
Örömömre szolgált látni a kiváló értékelések által, hogy jól érezte magát szállodánkban és a szoba kényelme illetve szolgáltatásaink minősége minden elvárásának meg tudott felelni.
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
2025. június 06. péntek
2025. június 20. péntek
Örömömre szolgált látni a kiváló értékelések által, hogy jól érezte magát szállodánkban és a szoba kényelme illetve szolgáltatásaink minősége minden elvárásának meg tudott felelni.
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
2025. május 31. szombat
2025. június 20. péntek
Nagy örömmel tölt el minket, hogy ismét szállodánkban üdvözölhettük Önt, nagyon nagyra értékeljük folyamatos hűségét szállodánk és csapatunk iránt!
Szeretettel várjuk vissza Önöket egy következő esztergomi látogatásuk során!
2025. június 20. péntek
Nagyon szépen köszönjük kedves visszajelzését, örömmel olvastuk, hogy szállodánk el tudta nyerni tetszésüket!
Szeretettel várjuk Önöket egy következő esztergomi látogatásuk során is!
2025. május 30. péntek
2025. június 20. péntek
Szíves elnézését kérem az okozott kellemetlenségekért illetve szeretném biztosítani arról, hogy a jövőben még nagyobb figyelmet fordítunk majd a hasonló helyzetek elkerülésére.
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
2025. június 20. péntek
Köszönjük, hogy jelezte felénk így javíthattuk a hibát és kérem fogadja szíves elnézésünket az okozott kellemetlenségekért.
Őszintén reméljük, hogy a későbbiekben lesz alkalmunk újból vendégül látni Önöket!
2025. május 17. szombat
2025. június 20. péntek
Örömömre szolgált látni a kiváló értékelések által, hogy jól érezte magát szállodánkban és a szoba kényelme illetve szolgáltatásaink minősége minden elvárásának meg tudott felelni.
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
2025. május 17. szombat
2025. június 20. péntek
Köszönjük, hogy jelezte felénk így javíthattuk a hibát és kérem fogadja szíves elnézésünket az okozott kellemetlenségekért.
Szeretettel várjuk vissza Önöket egy következő alkalommal!
2025. május 16. péntek
2025. június 20. péntek
Őszintén reméljük, hogy kellemes időt töltöttek Esztergomban és szállodánk személyzete még élvezetesebbé tudta varázsolni városlátogatásukat.
Őszintén reméljük, hogy lesz alkalmunk a későbbiekben is vendégül látni Önöket szállodánkban.
2025. május 15. csütörtök
2025. június 20. péntek
Őszintén reméljük, hogy kellemes időt töltöttek Esztergomban és szállodánk személyzete még élvezetesebbé tudta varázsolni városlátogatásukat.
Szeretettel várjuk vissza Önöket egy következő alkalommal!
2025. május 11. vasárnap
2025. június 20. péntek
Örömömre szolgált látni a kiváló értékelések által, hogy jól érezte magát szállodánkban és a szoba kényelme illetve szolgáltatásaink minősége minden elvárásának meg tudott felelni.
Reméljük, hogy lesz még alkalmunk vendégül látni Önöket szállodánkban!
2025. június 20. péntek
Szíves elnézését kérem az okozott kellemetlenségekért illetve szeretném biztosítani arról, hogy a jövőben még nagyobb figyelmet fordítunk majd a hasonló helyzetek elkerülésére.
Őszintén remélem, hogy vegyes tapasztalataik ellenére hamarosan ismét viszontláthatjuk Önöket a Portobello Hotelben.
2025. április 24. csütörtök
2025. június 20. péntek
Örömmel látjuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban és teljes mértékben elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
2025. június 20. péntek
Örömmel látjuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban és teljes mértékben elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
2025. április 05. szombat
2025. június 20. péntek
Örömömre szolgált látni a kiváló értékelések által, hogy jól érezte magát szállodánkban és a szoba kényelme illetve szolgáltatásaink minősége minden elvárásának meg tudott felelni.
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
2025. március 28. péntek
2025. június 20. péntek
Köszönjük, hogy jelezte felénk így javíthattuk a hibát és kérem fogadja szíves elnézésünket az okozott kellemetlenségekért.
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
2025. március 27. csütörtök
2025. június 20. péntek
Örömömre szolgált látni a kiváló értékelések által, hogy jól érezte magát szállodánkban és a szoba kényelme illetve szolgáltatásaink minősége minden elvárásának meg tudott felelni.
Szeretettel várjuk vissza Önöket egy következő alkalommal!
2025. március 26. szerda
2025. június 20. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen, hogy a Portobello Hotelt választották esztergomi látogatásuk alkalmával, és hogy értékelte szolgáltatásainkat.
Szeretettel várjuk vissza Önöket egy következő alkalommal!
2025. március 22. szombat
2025. június 20. péntek
Örömömre szolgált látni a kiváló értékelések által, hogy jól érezte magát szállodánkban és a szoba kényelme illetve szolgáltatásaink minősége minden elvárásának meg tudott felelni.
Szeretettel várjuk Önöket egy következő esztergomi látogatásuk során is!
2025. március 22. szombat
2025. június 23. hétfő
Szíves elnézését kérem az okozott kellemetlenségekért illetve szeretném biztosítani arról, hogy a jövőben még nagyobb figyelmet fordítunk majd a hasonló helyzetek elkerülésére.
Őszintén remélem, hogy vegyes tapasztalataik ellenére hamarosan ismét viszontláthatjuk Önöket a Portobello Hotelben.
2025. március 22. szombat
2025. június 20. péntek
Köszönjük, hogy jelezte felénk így javíthattuk a hibát és kérem fogadja szíves elnézésünket az okozott kellemetlenségekért .
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
2025. március 20. csütörtök
2025. június 23. hétfő
Köszönjük szépen, hogy a Portobello Hotelt választották esztergomi látogatásuk alkalmával!
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk szolgáltatásaival, illetve személyzetünk munkájával is elégedettek voltak!
Reméljük, hogy lesz még alkalmunk vendégül látni Önöket szállodánkban!
2025. június 23. hétfő
Köszönjük szépen, hogy a Portobello Hotelt választották esztergomi látogatásuk alkalmával!
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk szolgáltatásaival, illetve személyzetünk munkájával is elégedettek voltak!
Reméljük, hogy lesz még alkalmunk vendégül látni Önöket szállodánkban!
2025. március 12. szerda
2025. június 23. hétfő
Örömömre szolgált látni a kiváló értékelések által, hogy jól érezte magát szállodánkban és a szoba kényelme illetve szolgáltatásaink minősége minden elvárásának meg tudott felelni.
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
2025. március 08. szombat
2025. június 23. hétfő
Köszönjük szépen, hogy a Portobello Hotelt választották esztergomi látogatásuk alkalmával!
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk szolgáltatásaival, illetve személyzetünk munkájával is elégedettek voltak!
Reméljük, hogy lesz még alkalmunk vendégül látni Önöket szállodánkban!
2025. március 07. péntek
2025. június 23. hétfő
Köszönjük szépen, hogy a Portobello Hotelt választották esztergomi látogatásuk alkalmával, és hogy értékelte szolgáltatásainkat.
Szeretettel várjuk vissza Önöket egy következő alkalommal!
2025. június 23. hétfő
Örömünkre szolgál, hogy vendégül láthattuk, köszönjük elismerését a kiszolgálást illetően!
Köszönjük továbbá a pozitív visszajelzést szállodánk elhelyezkedésére vonatkozóan!
Őszintén reméljük, hogy a későbbiekben lesz alkalmunk újból vendégül látni Önöket!
2025. február 28. péntek
2025. június 23. hétfő
Örömmel látjuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban és teljes mértékben elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Köszönjük, hogy jelezte felénk így javíthattuk a hibát és kérem fogadja szíves elnézésünket az okozott kellemetlenségekért
Bízunk benne, hogy egy elkövetkező esztergomi útja során ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önt!
2025. február 28. péntek
2025. június 23. hétfő
Köszönjük szépen, hogy esztergomi látogatása alkalmával szállodánkat választotta, és időt szánt értékes véleményének megosztására!
Mindig örömmel fogadjuk, amikor Kedves Vendégeinktől visszajelzést kapunk szolgáltatásikkal kapcsolatban!
Szeretettel várjuk vissza Önöket egy következő alkalommal!
2025. február 26. szerda
2025. június 20. péntek
Örömömre szolgált látni a kiváló értékelések által, hogy jól érezte magát szállodánkban és a szoba kényelme illetve szolgáltatásaink minősége minden elvárásának meg tudott felelni.
Reméljük, hogy lesz még alkalmunk vendégül látni Önöket szállodánkban!
2025. február 22. szombat
2025. június 20. péntek
Köszönjük, hogy jelezte felénk így javíthattuk a hibát és kérem fogadja szíves elnézésünket az okozott kellemetlenségekért.
Őszintén remélem, hogy vegyes tapasztalataik ellenére hamarosan ismét viszontláthatjuk Önöket a Portobello Hotelben.
2024. december 05. csütörtök
2024. november 26. kedd
2024. december 05. csütörtök
2024. november 15. péntek
2024. december 05. csütörtök
2024. november 14. csütörtök
2024. december 05. csütörtök
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Portobello Wellness & Yacht Hotel Esztergom szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Összenyitható Superior szoba, Superior kétágyas szoba és Deluxe kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.