A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Thermál Park Hotel, Egerszalók >>
2025. július 08. kedd
2025. július 11. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és hogy szállodánkat választotta pihenése helyszínéül.
Örömmel olvastuk, hogy kellemesnek találta a környezetet, elégedett volt az étterem félpanziós ellátásával, valamint személyzetünk segítőkész hozzáállásával – ezek számunkra is kiemelten fontos értékek.
Ugyanakkor sajnálattal halljuk, hogy a felújítási munkálatok zavarták a nyugalmat, és hogy a wifi szolgáltatás nem működött megfelelően. A munkálatok időzítése és kommunikációja valóban fontos, észrevételét továbbítjuk a vezetőség felé, hogy hasonló eset a jövőben elkerülhető legyen.
A wellness részleg korszerűsítése már tervben van, reméljük, hogy legközelebb már megújult formájában élvezheti annak szolgáltatásait is.
Még egyszer köszönjük visszajelzését, és bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt – egy még magasabb színvonalú élménnyel!
Üdvözlettel:
Thermál Park Hotel Egerszalók kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
2025. június 05. csütörtök
2025. június 07. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Igazi öröm számunkra, hogy maradandó élményekkel távozott. Bízunk benne, hogy viszontlátjuk még!
2025. május 27. kedd
2025. június 07. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Igazi öröm számunkra, hogy maradandó élményekkel távozott. Bízunk benne, hogy viszontlátjuk még!
2025. május 23. péntek
2025. május 25. vasárnap
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, köszönjük, hogy megosztották véleményüket!
Minden vendégünk elégedettsége fontos számunkra, és szeretnénk javítani azon a ponton, ahol hiányosságot tapasztalt.
Várjuk Önt a későbbiekben is.
2025. május 17. szombat
2025. május 20. kedd
Szívből köszönjük a kedves szavakat! Ilyen visszajelzések adnak lendületet a mindennapi munkánkhoz. Reméljük, hamarosan újra találkozunk!
Szeretettel várjuk Önöket későbbiekben szállodánkban, Egerszalókon!
Bármilyen kérdésük van, szeretettel állunk rendelkezésre alábbi elérhetőségeink valamelyikén!
www.egerszalok.eu
thermalpark@egerszalok.eu
+36 36 789 607
2025. május 15. csütörtök
2025. május 20. kedd
Sajnáljuk, hogy kellemetlenséget tapasztalt a nálunk tartózkodása során. Munkatársainkkal együtt azon dolgozunk, hogy a hasonló eseteket elkerüljük a jövőben. Nagyra értékeljük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, hiszen ez segít bennünket a fejlődésben. Köszönjük a visszajelzést!
Üdvözlettel:
Horváth Dorina
Thermal Park Egerszalók **** Hotel & Kemping & Étterem
3394 Egerszalók, Thermal Kemping sor 2.
www.egerszalok.eu
thermalpark@egerszalok.eu
+36 36 789 607
2025. május 08. csütörtök
2025. május 20. kedd
2025. május 20. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen a megtisztelő visszajelzést! Örömünkre szolgál, hogy elégedett volt a nálunk töltött idővel. Visszavárjuk sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Horváth Dorina
Thermal Park Egerszalók **** Hotel & Kemping & Étterem
3394 Egerszalók, Thermal Kemping sor 2.
www.egerszalok.eu
thermalpark@egerszalok.eu
+36 36 789 607
2025. március 10. hétfő
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Thermál Park Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba, Standard szoba és Apartman a villa épület emeletén.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a fiatal párok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.