A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Thermál Park Hotel, Egerszalók >>
Thermál Park Hotel Egerszalók kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
2025. október 17. péntek
2025. október 19. vasárnap
Köszönjük, hogy jelezte felénk észrevételét. Sajnáljuk, hogy az internet-szolgáltatás minősége nem felelt meg az elvárásainak, és kellemetlenséget tapasztalt. Visszajelzését továbbítjuk a műszaki részleg felé, hogy mielőbb javítani tudjunk ezen. Bízunk benne, hogy legközelebb már zavartalanul élvezheti a szálloda szolgáltatásait.
2025. október 19. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy a szobák elhelyezkedése nem felelt meg teljes mértékben az elvárásaiknak, és emiatt kellemetlenség érte Önöket. Ugyanakkor örülünk, hogy kollégánk segítőkész hozzáállásának köszönhetően sikerült megoldást találni, és végül egy épületben tudtuk Önöket elhelyezni. Visszajelzését köszönettel továbbítjuk, hogy a jövőben még jobban tudjunk figyelni vendégeink igényeire.
2025. október 16. csütörtök
2025. október 19. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és örülünk, hogy Önök számára kényelmesen megközelíthetőek voltak a szálloda szolgáltatásai. Ugyanakkor fontos észrevételére, miszerint a mozgásukban korlátozott vendégek számára, illetve hűvösebb időszakban a közlekedés nehezített lehet, különösen figyelünk. Visszajelzését továbbítjuk a vezetőség felé, hiszen törekszünk arra, hogy minden vendégünk számára komfortos és akadálymentes kikapcsolódást biztosítsunk.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük!
2025. október 14. kedd
2025. október 19. vasárnap
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést! Örülünk, hogy ilyen jól érezte magát nálunk, és hogy a gyógyvíz, az ételek és a személyzet is elnyerte tetszését. Várjuk vissza sok szeretettel!
2025. október 12. vasárnap
2025. október 19. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy elégedett volt a személyzet kedvességével, az ételekkel és a szálloda kényelmével. Ugyanakkor sajnáljuk, hogy a Wi-Fi beállítása és a medence hőmérséklete nem felelt meg elvárásainak. Visszajelzését továbbítjuk az illetékes kollégáknak, hogy javíthassunk ezeken a területeken. Reméljük, hogy egy következő alkalommal már minden szempontból tökéletes pihenést tudunk biztosítani.
2025. október 11. szombat
2025. október 19. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük megtisztelő visszajelzését! Örömmel olvassuk, hogy elégedettek voltak a szállodánk szolgáltatásaival és sikerült kellemes pihenést biztosítanunk. Külön köszönjük a kedves ajánlást is! Nagy örömmel várjuk Önöket vissza egy következő alkalommal.
2025. október 10. péntek
2025. október 19. vasárnap
Köszönjük, hogy ismét ellátogattak hozzánk, és megosztották észrevételüket! Örülünk, hogy jól érezték magukat. A wellness részleg nyitvatartásával kapcsolatos javaslatukat köszönettel továbbítjuk a vezetőség felé, hiszen vendégeink elégedettsége számunkra kiemelten fontos. Reméljük, hamarosan újra viszontláthatjuk Önöket!
2025. október 05. vasárnap
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy összességében jól érezte magát nálunk, és pozitívan értékelte apartmanunkat.
Ugyanakkor sajnálattal olvastuk, hogy a konyhai felszereltséggel nem volt teljesen elégedett. Az edények és serpenyők hiánya, valamint a hűtő ajtajának nehézkes záródása valóban kellemetlenséget okozhatott, ezért elnézését kérjük. Minden visszajelzés fontos számunkra, és igyekszünk mielőbb orvosolni ezeket a hiányosságokat, hogy a jövőben még kényelmesebb legyen az itt tartózkodás.
Reméljük, hogy legközelebb is bennünket választ, és ismét vendégül láthatjuk Önt!
2025. szeptember 27. szombat
2025. október 05. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy összességében kiválónak találta szolgáltatásainkat. Ugyanakkor sajnálattal olvastuk észrevételét a TV csatornák számával kapcsolatban. Visszajelzését fontosnak tartjuk, és igyekszünk a jövőben bővíteni kínálatunkat, hogy még teljesebb élményt nyújthassunk vendégeinknek.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önt!
2025. szeptember 25. csütörtök
2025. szeptember 26. péntek
Nagyon köszönjük kedves visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak nálunk a finom ételekkel, a kedves személyzettel és a tisztasággal, valamint hogy a szálláshely is megfelelt az elvárásaiknak. Ez a legnagyobb öröm számunkra!
Várjuk vissza Önöket szeretettel legközelebb is!
2025. szeptember 26. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait és észrevételeit. Nagyon sajnáljuk, hogy a gyógymedencék hőmérséklete nem felelt meg teljes mértékben az elvárásaiknak, és hogy emiatt kellemetlenségek adódtak. Visszajelzését komolyan vesszük, és továbbítjuk a wellness részleg felé, hogy a jövőben nagyobb rugalmassággal tudjuk kezelni az ilyen helyzeteket.
Fontos számunkra, hogy vendégeink maximálisan elégedettek legyenek, ezért igyekszünk folyamatosan fejleszteni szolgáltatásainkat. Reméljük, legközelebb már teljes körűen meg tudjuk majd felelni az igényeiknek.
Köszönjük, hogy nálunk töltötték idejüket, és várjuk vissza Önöket szeretettel!
2025. szeptember 23. kedd
2025. szeptember 26. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk kedves véleményét és értékelését! Örömmel halljuk, hogy kellemes időt töltöttek nálunk, és elégedettek voltak a személyzet figyelmességével, a wellness részleg használatának lehetőségével, valamint a szoba felszereltségével.
Köszönjük a hasznos visszajelzést a napozóágyak és az italok kapcsán – ezeket mindenképpen megfontoljuk, hogy vendégeink még kényelmesebben érezzék magukat.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és ismét kellemes élményekkel gazdagodnak nálunk!
2025. szeptember 22. hétfő
2025. szeptember 26. péntek
Nagyon köszönjük szívből a kedves szavakat és értékelést! Öröm számunkra, hogy elégedett volt a személyzetünkkel, az ételekkel, a tisztasággal és a környezettel egyaránt. Fontos számunkra, hogy vendégeink jól érezzék magukat nálunk, és kellemes pihenést találjanak.
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket a fürdőruhák szárításával kapcsolatos kényelmi hiányosságra is. Ezt a visszajelzést komolyan vesszük, és megvizsgáljuk a megoldási lehetőségeket, hogy még kényelmesebbé tegyük vendégeink tartózkodását.
Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket!
2025. augusztus 27. szerda
2025. augusztus 31. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy szálláshelyünk elnyerte tetszését, különösen az ellátás minősége és a személyzet segítőkészsége tekintetében. Nagyon örülünk, hogy az ételek változatosságával és ízletességével is elégedett volt.
Sajnáljuk, hogy a három fürdőmedencéből csak kettő üzemelt az Ön itt-tartózkodása idején – köszönjük türelmét és megértését ezzel kapcsolatban. Dolgozunk rajta, hogy minden szolgáltatásunk folyamatosan elérhető legyen vendégeink számára.
Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt!
Üdvözlettel:
Thermal Park
2025. augusztus 26. kedd
2025. augusztus 31. vasárnap
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel olvastuk, hogy szállodánk tisztasága, a személyzet hozzáállása, valamint a szobák kényelme és az ételeink minősége is elnyerte tetszését. Külön köszönjük, hogy kiemelte a környezet szépségét és a jó ár-érték arányt is.
Ugyanakkor köszönjük, hogy jelezte azokat a területeket is, ahol még fejlődnünk kell – a wifi-hálózat terheltségét és a vízminőségre vonatkozó észrevételét is továbbítjuk az illetékes kollégáknak.
Nagy öröm számunkra, hogy jól érezte magát nálunk, és külön köszönjük ajánlását!
Üdvözlettel:
Thermal Park
2025. augusztus 25. hétfő
2025. augusztus 31. vasárnap
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel olvastuk, hogy szállodánk tisztaságával, rendezettségével, valamint a személyzet kedvességével elégedett volt. Külön köszönjük dicsérő szavait az ételekkel kapcsolatban – igazán örülünk, hogy kínálatunk elnyerte tetszését.
Az is jó hír számunkra, hogy a wellness részleg medencéi kellemes kikapcsolódást nyújtottak Önöknek. Reméljük, hogy legközelebb a többi szolgáltatásunkat is kipróbálja majd.
Várjuk vissza szeretettel, és köszönjük, hogy minket választott!
Üdvözlettel:
Thermal Park
2025. július 14. hétfő
Nagyon szépen köszönjük megtisztelő visszajelzését! Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt a szoba tisztaságával, a wellness részleg szolgáltatásaival, valamint éttermünk kínálatával és kollégáink hozzáállásával. Külön öröm számunkra, hogy kellemesen kikapcsolódott nálunk, hiszen célunk, hogy vendégeink számára valóban pihentető élményt nyújtsunk.
Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt!
Üdvözlettel:
Thermal Park
2025. július 14. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív élményeit! Örömmel olvastuk, hogy maximálisan elégedettek voltak mindennel. Külön köszönjük dicsérő szavait az ételek minőségével, választékával és a felszolgálók figyelmességével kapcsolatban – visszajelzése megerősít bennünket abban, hogy jó úton járunk.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük!
Üdvözlettel:
Thermal Park
2025. július 13. vasárnap
2025. július 14. hétfő
Nagyon köszönjük kedves szavait és elismerő visszajelzését! Igazán örülünk, hogy elégedettek voltak a nálunk töltött idővel. Köszönjük, hogy kiemelte személyzetünk kedvességét, valamint az ételek minőségét – külön köszönjük a séfünknek szóló gratulációt is, melyet nagy örömmel továbbítunk neki.
Megtisztelő, hogy minket választottak, és reméljük, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Thermal Park
2025. július 08. kedd
2025. július 11. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és hogy szállodánkat választotta pihenése helyszínéül.
Örömmel olvastuk, hogy kellemesnek találta a környezetet, elégedett volt az étterem félpanziós ellátásával, valamint személyzetünk segítőkész hozzáállásával – ezek számunkra is kiemelten fontos értékek.
Ugyanakkor sajnálattal halljuk, hogy a felújítási munkálatok zavarták a nyugalmat, és hogy a wifi szolgáltatás nem működött megfelelően. A munkálatok időzítése és kommunikációja valóban fontos, észrevételét továbbítjuk a vezetőség felé, hogy hasonló eset a jövőben elkerülhető legyen.
A wellness részleg korszerűsítése már tervben van, reméljük, hogy legközelebb már megújult formájában élvezheti annak szolgáltatásait is.
Még egyszer köszönjük visszajelzését, és bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt – egy még magasabb színvonalú élménnyel!
Üdvözlettel:
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Thermál Park Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Földszinti apartman, Superior szoba és Földszinti apartman a villa épületben.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az egyéni utazók, a kisgyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.