Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Hévíz - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.66 / 5
KIVÁLÓ
41
vélemény
4.67
Személyzet
4.83
Tisztaság
4.33
Ár / érték arány
4.58
Kényelem
(szoba)
4.50
Szolgáltatások
4.83
Étkezés
4.75
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (12 darab) számoltuk ki.

Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Hévíz >>

Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Hévíz - Vélemények, értékelések
  
"A tokeletes hotel"

2022. április 28. csütörtök
5
Idősebb pár
Executive kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A hotel teljesen felulmulta az elvarasainkat. A szobank egyszeruen tokeletes volt, az erkelyrol a kilatas fantasztikus. A szemelyzet nagyon baratsagos, segitokesz kivetel nelkul. Kiemelnem a wellness reszleget, a ferjem es en lefoglaltunk egy par spa kezelest amit nem bantunk meg. Nekem meg volt egy kozmetikai kezelesem is Kingaval, aki nagyon kedves volt es meg azt is felirta, hogy milyen jellegu kremeket kell hasznaljak - ezt nagyon szepen koszonom :) Az etelek nagyon izletesek voltak, itt kulonosen a lencse curry-t a csicseriborso steak-vel es naan kenyerrel szeretnem kiemelni ami a ferjem kedvenceve valt. Mind a harom nap ezt rendelte ebedre, annyira bevalt neki :D Mar nagyon tervezzuk, hogy visszalatogassunk , de legalabb egy hetre a kovetkezo alkalommal. Koszonjuk ezt az elmenyt Bonvital Hotel!
"Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz"
2022. március 25. péntek
4.3
Idősebb pár
Deluxe kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A wellness rész kialakítása, a szolgáltatás színvonala valódi élményt nyújt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Mészáros Orsolya - reservation agent
2022. március 29. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük megtisztelő értékelését szállodánkról.
Várjuk vissza szeretettel!

A Bonvital csapata nevében üdvözlettel:
"Pihentető hétvége a Bonvital Hotelben"

2022. február 21. hétfő
5
Idősebb pár
Executive kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Bőséges, ízletes ételek. Makulátlan tisztaság, igényes berendezés. Nekünk pihenés szempontjából fontos volt, hogy a szálloda felnőttbarát.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Mészáros Orsolya - reservation agent
2022. február 25. péntek
Kedves Mónika!

Köszönjük, hogy megtisztelt minket szállodánk értékelésével. Mindig öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten távoznak.
Szeretettel várjuk Önöket vissza!

Üdvözlettel:
Bonvital csapat

Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz Hévíz csomagajánlatai - 3 ajánlat

megnézem ▼

"Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz"

2021. július 28. szerda
4.8
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kissé drágának tartottam.
"Ünnepi wellness!"

2020. október 26. hétfő
4.8
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Egy jó helyen lévő szálloda,mindenki kedves segítőkész az ételek jó ízűek voltak szép wellness részleg egyedüli negatív dolog a kevés parkolóhely volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Kovács Szilvia - Sales manager
2020. október 27. kedd
Kedves Vendégünk, Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat és örülünk, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és jól érezték magukat nálunk. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket, reméljük legközelebb is szállodánkat választják pihenésük helyszínéül. Üdvözlettel, Bonvital csapata
"4 nap Hévízen"

2020. július 30. csütörtök
4.5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Ami tetszett: wellness részleg, masszázs, bőséges reggeli, kényelmes ágy. Ami nem tetszett: gyenge wifi, vacsoránál nincs benne legalább egy kancsó víz az árban, nem túl különleges vacsora, picike szoba.
"Csodás tél végi-tavaszváró feltöltődés Hévízen"

2020. március 09. hétfő
5
Fiatal pár
Deluxe kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szenzációs ételek, gyönyörű modern szálloda, tiszta szoba, kedves személyzet. Nem volt tumultus a wellness részlegben, élvezhető volt zavarmentesen. A medencék és a wellness terület hőmérséklete ideális. Csak ajánlani tudom!
"A Bonvital Hotelt jó szívvel ajánlom"

2019. december 06. péntek
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Jártunk itt már tavaly is, akkor is tetszett a hotel és most is minden igényünket kielégítette. Szívesen megyünk máskor is a szállodába. Nagyon jó a konyha, finomak és szépek a sütemények, kielégítő a választék.
"Hévíz júliusban"

2019. július 29. hétfő
4.4
Fiatal pár
Executive kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Egy hosszú hétvégét töltöttünk Hévízen a párommal. A szoba felszerelése és tisztasága megfelelő volt. A wellness részeg is rendezett, nem volt zsúfolt. Az ételek nagyon finomak voltak, kiemelném a Brix Bistro kínálatát és személyzetének munkáját is. Összességében meg voltunk elégedve mindennel.
"Dohányfüstös nyaralás"

2019. július 20. szombat
3.6
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Parkoló kevés van. A szobában a klíma elvileg szabályozható, de gyakorlatilag mindegy hova állítjuk 25 fok lesz. A fürdő WC tágas. Az ágy kemény, de nekünk pont jó volt. Kényelmes. Sok hely van ahova pakolni lehet. Nagy tér van a szobában is. A wellnessben alig voltak és szép tiszta volt. Szólhatott volna valami halk zene. Tök csönd volt. Szaunák is igényesek, tiszták. Volt aki meztelenül szaunázott ez minket zavart. Reggeli minden nap ugyanaz volt, de bőséges választékkal! Vacsora jó, de semmi nagyon extra. Az ital igen drága. 2 0,25-ös Cola 1500 ft volt. A személyzet alapvetően oké, de inkább egyhangú. Kivétel a pörgős recepciós lány aki mindig mosolyog :-) Adnak ingyen uszógumit így ezt nem kellett megvenni a gyógyfürdéshez. Bicóbérlés is van. Letekertünk a Balcsira. Jó a bicóút ajánlom! Összességében jó volt, de semmi olyat nem kaptunk ami miatt visszamennénk. Valahogy olyan steril volt az egész. Hévíz viszont szép és hangulatos. Sok üzlet, sétalehetőség bőven. Mivel elég drága így nem is találkoztunk olyan emberrel aki nem "ide való". Ami viszont NAGYON zavaró: mindenhol dohányoznak. Teraszon, éttermekben, cukrászdák előtt. Hiába a törvény itt nem foglalkozik vele senki! Hamutartók is vannak kitéve. Fújják a füstöt az ember arcába. Na ez miatt biztosan nem megyünk Hévízre többet. Pedig hangulatos város!
"Töltődj fel a BONVITAL WELLNESS & GASTRO HOTEL HEVIZ-ben!"

2019. június 17. hétfő
4.9
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel nagyon elégedettek voltunk. A szálloda nagyon alkalmas a csendes, nyugodt pihenésre. A szoba nagyon kényelmes volt, az ágybetétek rendkívül jók, a szobában TV és légkondicionáló. A szállodában mindenütt makulátlan tisztaság. A welness részleg egy emelettel lejjebb volt a szobánktól, ami nem volt zsúfolt, nem kellett feleslegesen várakoznunk sehol sem. A személyzet nagyon kedves és készséges volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Takács-Nyers Kitti - Marketing Assistant
2019. június 25. kedd
Kedves Szabóné Hosszú Margit,
Köszönjük szépen megtisztelő értékelését. Nagyon örülünk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal, köszönjük a pozitív szavakat. Sok szeretettel várjuk vissza legközelebbi látogatása során is! Üdvözlettel, Bonvital csapata
"Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz"

2019. június 04. kedd
2.9
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Gyenge ételvàlaszték,ár értékarány nem megfelelő.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Takács-Nyers Kitti - Marketing Assistant
2019. június 25. kedd
Kedves Barok Lászlóné,
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Sajnáljuk, ha nem volt elégedett szolgáltatásainkkal. Elismert gasztrohotelként igyekszünk maximálisan megfelelni vendégeink számára az gasztronómia terén is, mind választék, mind minőség tekintetében. Reméljük legközelebbi látogatása során is minket választ, és alkalmunk lesz bizonyítani Önnek. Sok szeretettel várjuk, Üdvözlettel, Bonvital csapata
"Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz"
2019. április 02. kedd
4.6
Baráti társaságok
Deluxe kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden remek volt, a büfévacsora az egyetlen, amelynek a kínálatán bővítenék. Vegetáriánusoknak csekély választék volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Hérincs Fanni - Sales Manager
2019. április 05. péntek
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat és nagyon örülünk, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak. Köszönjük, hogy észrevételeit is megosztotta velünk.

Bízunk benne, hogy legközelebb is vendégeink közt üdvözölhetjük majd Önöket!

Üdvözlettel, Bonvital Csapat
"Barátokat hétvége "
2018. július 23. hétfő
4.1
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A parkolás lehetne ingyen
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Kuttor Ildikó - Reservation & Revenue Manager
2018. augusztus 31. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat, nagyon örülünk, hogy minden szolgáltatásunkkal elégedettek voltak. A parkolást sajnos mi is bérleményként oldjuk meg, és a belvárosi fekvés miatt sem tudjuk sajnos ingyenesen biztosítani. Reméljük, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel: Bonvital Csapat
"Pünkösd Bonvital Hotelben Hévízen"

2018. május 23. szerda
5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Fantasztikus három napot és két éjszakát töltöttünk a szállodában. A szobánk ablaka a főtér felé nyílott de nem volt zavaró hang a főtérről. A reggeli pazar volt rengeteg mindenközül lehetett választani. Szerencsére a glutén és laktózmentes dolgokkal sem volt probléma. A személyzet segített de sohasem tolakodtak.Szép és tiszta szoba volt. A szálloda nagyon közel van a fürdőhöz a főtérhez. Saját parkolójában az autót is le tudtuk parkolni. CSillagos ötös :-)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Pap-Kuttor Ildikó - Reservation & Revenue Manager
2018. június 01. péntek
Kedves Sándor!
Köszönjük, hogy vendégünk volt, és értékelést írt szállodánkról. Nagy örömmel és hálával olvastuk szavait, és tapasztaltuk, hogy minden szolgáltatásunkkal maximálisan elégedettek voltak. Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!

Üdvözlettel:
"A Bonvital megnyert minket"
2018. május 02. szerda
5
Idősebb pár
Deluxe kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A május 1-i 3 napos hétvégét töltöttük a Bonvitalban, ahol csupa kellemes tapasztalatot szereztünk. A szálloda elhelyezkedése a tófürdő és a városi programok szempontjából ideális. A személyzet kedves, segítőkész, a reggeli kitűnő. A szoba és a fürdőszoba is tökéletesen megfelelt, kivéve, hogy a kétágyas szobában csak egy fotel van (ez más helyeken is előfordul, de nem igazán tudjuk elfogadni). Jó volt az idő, így nap közben a teraszon tudtunk olvasni, pihenni, a közeli színpad koncertjét hallgatni. Szeptemberben biztosan visszatérünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Pap-Kuttor Ildikó - Reservation & Revenue Manager
2018. május 07. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük, hogy értékelést írt szállodánkról, és nagyon örülünk neki, hogy maximálisan elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben!
Üdvözlettel:
"Csodás húsvéti pihenés a Hotel Bonvitalban"
2018. április 04. szerda
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Executive kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Csodás pihenésben volt rèszünk Hévíz egyik modern,nègy csillagos szállodájában.Egy igènyes, minimalista stílusú lakosztályt kaptunk két gyermekünkkel. Az ételek finomak voltak, a szemèlyzet leste minden kérèsünket.Csak ajànlani tudom mindenkinek!
"Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz"

2018. április 03. kedd
4.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem tetszett - 15 EUR/személyenkért a vacsoráért soknam látom. A tobbi tetszett.
"Kettesben eltöltött hétvége"

2018. március 05. hétfő
4.8
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kettesben töltöttünk el feleségemmel el itt e csodás hétvégét. A személyzettel maximálisan meg vagyok elégedve, a tisztasággal szintén. Az étkezésre csak azért nem adtam maximális pontszámot, mert már voltunk olyan helyen, ahol ennél nagyobb kínálat volt és kiemelkedő minőségben és a korrektség azt diktálja, hogy valahogyan tegyek különbséget egy-egy szálloda között. Amúgy amit feltálaltak és ahogyan az nagyon finom volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Pap-Kuttor Ildikó - Reservation & Revenue Manager
2018. március 13. kedd
Kedves György!
Köszönjük, hogy vendégeink voltak és értékelést írtak szállodánkról. Kollégáink mindegyikének nagyon jól esnek kedves szavai, és örülünk, hogy a tisztasággal is maximálisan elégedettek voltak. Örülünk, hogy összességében az ételkínálat is megfelelő volt az Önök számára, dolgozunk rajta, hogy még tovább fejlesszük ezt a szolgáltatásunkat is, hogy legközelebb erre is maximális pontszámot kapjunk! Szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel:
"Szinvonalas wellness hétvége"

2018. január 08. hétfő
5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kényelmes, modern, tiszta szoba. Segítőkész, udvarias kiszolgálás. A medencék hangulatosak,tiszták. A Wellness részleg a szaunavilággal tökéletes. Az éttermi választék bőséges és finom. A személyzet udvarias, készséges. A környék is szép.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz, Pap-Kuttor Ildikó - Reservation & Revenue Manager
2018. január 15. hétfő
Kedves Gábor!
Köszönjük, hogy hévízi pihenésükhöz szállodánkat választották, és értékelték szolgáltatásainkat. Nagyon örülünk, hogy mindennel maximálisan elégedettek voltak, különösen szobáinkkal, kollégáink kedvességével, wellness részlegünkkel és éttermünkkel. Reméljük, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk!

Üdvözlettel:

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Executive kétágyas szoba, Deluxe kétágyas szoba és Standard kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Bonvital Wellness & Gastro Hotel Hévíz szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.

További népszerű ajánlatok, melyek érdekelhetnek
félpanziós ellátással, fürdőbelépővel, élőzenével, szauna világ használattal, késői kijelentkezéssel
68.000 Ft / 2 fő / 2 éj-től kiváló félpanzióval
infoLegkedvezőbb ár a csomag érvényességi időszakában. Add meg a dátumokat az oldal tetején az árak pontosításához!
félpanziós ellátással, délutáni süteménnyel, wellnessrészleg és fitneszterem használattal, élő zenével, gyermekbarát szolgáltatásokkal
107.800 Ft / 2 fő / 2 éj-től félpanzióval
infoLegkedvezőbb ár a csomag érvényességi időszakában. Add meg a dátumokat az oldal tetején az árak pontosításához!
félpanziós ellátással, szállodai élményfürdő, pezsgőfürdő, finn és aroma szauna, valamint fitnesz terem használattal
39.805 Ft / 2 fő / éj-től kiváló félpanzióval
infoLegkedvezőbb ár a csomag érvényességi időszakában. Add meg a dátumokat az oldal tetején az árak pontosításához!
félpanziós ellátással, üdvözlőitallal, wellnessrészleg és fitneszterem használattal, masszázskuponnal, játszószoba használattal, sportolási lehetőséggel, parkolással
80.000 Ft / 2 fő / 2 éj-től kiváló félpanzióval
infoLegkedvezőbb ár a csomag érvényességi időszakában. Add meg a dátumokat az oldal tetején az árak pontosításához!
félpanziós ellátással, wellnessrészleg és fitneszterem használattal, gyermekprogramokkal és ingyenes gyermekfelügyelettel
161.400 Ft / 2 fő / 3 éj-től félpanzióval
infoLegkedvezőbb ár a csomag érvényességi időszakában. Add meg a dátumokat az oldal tetején az árak pontosításához!
félpanziós ellátással, wellness-részleg használattal, szauna show-kal, fitness teremmel, sportolási lehetőségekkel, játszószobával, gyermek programokkal, Wi-Fi internet elérhetőséggel
91.600 Ft / 2 fő / 2 éj-től kiváló félpanzióval
infoLegkedvezőbb ár a csomag érvényességi időszakában. Add meg a dátumokat az oldal tetején az árak pontosításához!
Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.