Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel, Kecskemét - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.32 / 5
174
vélemény
4.73
Személyzet
4.50
Tisztaság
4.06
Ár / érték arány
4.12
Kényelem
(szoba)
4.14
Szolgáltatások
4.43
Étkezés
4.31
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (52 darab) számoltuk ki.

Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel, Kecskemét >>

Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel, Kecskemét - Vélemények, értékelések
  
"Pihentető húsvéti kikapcsolódás a Granadában! :)"
2022. április 25. hétfő
4.6
Idősebb pár
Luxus szoba
3 éjszakát töltött itt
A szoba messze volt a szolgáltatásoktól, étteremtől. De a berendezés kárpótolt. A TV csak a 6-7 magyar adóra volt programozva, ami furcsa egy 4* szállodától. Az étteremben a kiszolgálás, az ételek a környezet igazán barátságos volt. Az alkalmazottak készségesen segítettek. Mindenki számára kikapcsolódást nyújt a hotel ölelésében levő park, ami szép és karban tartott. A gyerekeknek a szállodában és a szabadban rengeteg játék található. Nagyon jól éreztük magunkat, köszönjük az ott dolgozóknak.
"Húsvét előtt Kecskeméten"

2022. április 15. péntek
4.6
Kisgyerekes család
VIP lakosztály
3 éjszakát töltött itt
A wellness nagyon szép, csak sajnos délután volt csak nyitva. Az étkezés kitűnő volt. 1 nappal hamarabb haza kellett jönnünk, a személyzet nagyon készségesen segített.
"Fantasztikus 4 nap a Granadában"

2022. március 16. szerda
4.9
Család nagyobb gyerekkel
Prémium szoba
3 éjszakát töltött itt
Az egyik ágyban lévő matrac kényelmetlen volt.

Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel Kecskemét csomagajánlatai - 5 ajánlat

megnézem ▼

"Egyszer elég volt hétvége"

2022. március 16. szerda
3.5
Család nagyobb gyerekkel
VIP lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Az ételek tökéletesek, reggeli választék csillagos ötös, személyzet kedves, udvarias. A szoba viszont kritikán aluli, pedig mi a VIP lakosztályban laktunk, de ezt jóindulattal sem lehet annak nevezni. Kényelmetlen ágy, kicsi szoba, nincs kislámpa az ágyaknál, az egy vicc, nem lehet este olvasni! A melegtől pedig megmaradni is alig lehetett, de a fűtés központi. Hiába volt kint mínusz, nyitott ablaknál kellett lenni, ez viszont a zaj miatt nem optimális.
"Relax"

2022. március 01. kedd
4.6
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étterem szolgáltatása kiemelkedő volt, a személyzet nagyon kedves, az ételek nagyon finomak többféle igényt kielégítőek. A wellness részleg szintén sokféle igényre szabott, szinvonalas, tiszta. Mivel ennek a részlegnek a nyitvatartása korlátozott figyelni kell a programunk szervezése közben.
"Hétvégei kiruccanás kecse"

2022. február 24. csütörtök
4.5
Fiatal pár
Prémium szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jó, hogy a "Sárga teremben" többfajta játék lehetőség is van és korlátlanul használható. A wellness részleg egy ilyen nagy szállodához mérten lehetne későbbi nyitva tartással (22 -23 óráig). Nekem ami nagyon hiányzott a vacsoránál gyümölcs.
"Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel"

2022. február 20. vasárnap
3.8
Fiatal pár
Deluxe szoba
1 éjszakát töltött itt
A szoba Vip lakosztaly kent volt hirdetve viszont se erkely nem volt az ajtot nem lehetett szinte bezarni es ki nyitni sem
"Ár-érték arányban páratlan Valentin-napi kikapcsolódási lehetőség"

2022. február 17. csütörtök
4.9
Fiatal pár
Luxus szoba
1 éjszakát töltött itt
A szívélyes fogadtatás mellett, pontos tájékoztatást kaptunk mindenről. Az ott dolgozók időben jelezték, hogy melyik szolgáltatásukat ajánlják, vagy esetlegesen melyik az ami jelenleg nem tökéletes. Így nem ért minket semmi váratlanul és megvolt a választási lehetőségünk. Az éttermi felszolgáló tökéletesen végezte a munkáját. Időben hozta az ételeket és 1-2 perccel a felszolgálás után mindig visszaellenőrizte, hogy ízlik-e az adott fogás. A szakácsok munkáját is 110%-ra értékelném, magasan az elvárt felett teljesítettek. A spa részlegben dolgozó úriember kedvessége és odafigyelése szintén páratlan volt. Ha a szálloda egyes részein érződik is az elhasználódottság, az ott dolgozók mégis gondoskodnak arról, hogy ettől függetlenül is tökéletes legyen az ott eltöltött idő. Ár-érték arányban tökéletes kikapcsolódást nyújtott a hotel.
"Meghitt kikapcsolódás "

2022. február 16. szerda
5
Idősebb pár
VIP lakosztály
1 éjszakát töltött itt
A szálloda személyzete,nagyon kedves volt minden kérésünket teljesítette. Az étteremben a felszolgáló személyzet nagyon felkészült úgy az ételek, mint az italok terén. A kiszolgálás pazar a négy csillaghoz méltó ellátást kaptunk. A séf ételkölteményei bármely versenyben megállnák a helyét. Csak jót tudunk mondani a szállodáról.
"Jó hétvége egy szép szállodában."

2022. február 15. kedd
4.5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Szép szálloda a Hotel Granada! Jó helyen fekszik, távol a város zajától! Csendes hely, ahová a madár is hátizsákkal jár. :-) Itt biztos nem szenved senki a közúti forgalom hangjaitól. Nagyon jó a színek összhangja, a lépcsőházi fordulókban, jól látható felületen tetszetős képek vannak elhelyezve. A szobával is maradéktalanul elégedettek voltunk! Ezek mellett még a szálloda egyik legfőbb erőssége a konyha! Ismeretlenül is gratulálok a szakácsnak! Minden lehetséges ételt végig kóstoltunk, a legnagyobb megelégedettségünkre! Remekül főznek itt! Részemről a wellness is rendben volt, bár néhány nyugággyal lehetne több. A jó fekvésnek ( amit az elején említettem) hátul ütője, hogy kocsi nélkül esélytelen ide jönni. Egy kiflit, ásványvizet venni a közeli boltban, szóba sem jöhet.
"Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel"

2022. február 14. hétfő
4.9
Idősebb pár
Economy
1 éjszakát töltött itt
Valentin napi vacsora nagyon szuper volt.
"jó volt"

2022. február 14. hétfő
3.9
Idősebb pár
Luxus szoba
1 éjszakát töltött itt
A szoba "luxus"-ként van hirdetve. Szerintem ez nem az. A TV nem működött, nem tudták kijavítani. Nekem sikerült.
"Csodálatos Valentin nap "

2022. február 13. vasárnap
5
Idősebb pár
Economy
1 éjszakát töltött itt
Nagyon szép, csendes, kellemes helyen található! Jó volt a hangulata, felszereltsége, kényelme. Remek volt az ellátás. Fenséges a vacsora az élő zene hangulata. A wellnes részleg kiszolgálása, kényelme, nem kellett várni, hogy sorra kerüljünk a szauna használattal. A szoba is világos, tiszta, mindennel felszerelt amire szükség volt. Nagyon elégedettek voltunk mindennel.
"Szuper hely-csak ajánlani tudom"
2022. január 26. szerda
4.6
Idősebb pár
VIP lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Mi nagyon jól éreztük magunkat. Pozitívum: nagyon kényelmes ágyak, tágas szobák, tágas fürdő, tisztaság, kitűnő gőz, infra, finn szauna. Nagyon-nagyon kedves személyzet. Gyönyörű udvar, rendezettség. Negatívum: kevés ágy a wellness részlegben ( összesen: 10 db ) ez pénteken, szombaton kevésnek bizonyul. Nagyon finom, de egyszerű vacsora, de ez is betudható annak, hogy januárban voltunk és kevés volt a vendég. Reggelinél az előre csomagolt egy adagos bolti lekvár, méz elég szegényes 4 csillagnál, jó lett volna ezekből valami "házi" finomság.
"Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel"

2022. január 10. hétfő
4.5
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedett voltam. A szoba hőmérséklete az ami kevésbé tetszett. Pár fokkal lehetett volna melegebb.
"Szilveszter a Granada hotelben"

2022. január 03. hétfő
3.1
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Kevésbé elégedett a vegetáriánus vacsorákkal voltam , megjegyzem kiemelt időszak , szilveszteri vacsora ,nem volt nagy választék számomra. Dec.30.-án a levest leszámítva egy főétel volt.Foglaláskor, érkezés előtt pár nappal, és megérkezéskor is jeleztem vegetáriánus étkezésemet.
"Remek"

2022. január 03. hétfő
4.4
Fiatal pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Jól képzett és jóérzésű a személyzet, igazán mindent megtesznek a kenyelmedert. A helyszín is körültekintően felszerelt, az étkezési és italkinalat is minőségi.
"Remek Szilveszter a Granadában"

2022. január 03. hétfő
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A Szilveszteri vacsoránál a rendelt bor minőségét kifogásolom az árhoz képest. 1 üveg száraz rosé 4000 Ft-ért (ez volt az olcsóbb) a szinte ihatatlan kategória. Az asztaltársunk fehér bort rendelt, ő is panaszkodott ugyanerre.
"Remek szilveszter"
2022. január 02. vasárnap
4.5
Baráti társaságok
Economy
2 éjszakát töltött itt
A helyszínen fogyasztható italok kissé túl voltak árazva.
"Karácsony nyugodtan!"

2021. december 29. szerda
4.6
Család nagyobb gyerekkel
Prémium szoba
VIP lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Nagyon hangulatos volt a karácsonyi díszítés. Ötletes volt a délutáni teázás, forralt borozás sütizés. Nagyon jól elment a délelőtt a kézműveskedéssel. A váratlan hóesés sem fogott ki a tulajon, szánkót hozott az unokáimnak. Köszönjük. A haspók családtagok imádták a "konyhát". Ez volt az első karácsonyunk, amit nem otthon töltöttünk, de nem az utolsó!
"Karácsony előtt, kevés vendég"

2021. december 29. szerda
4.4
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
A személyzet, kedves figyelmes. Az ételek finomak. Kevesen voltak a szállodába így ( december közepe) menüválasztásos volt a vacsora. 3 napig ugyanaz volt a desszert A wellness korlátozottan volt nyitva, a szobába nagyon hideg volt, egy hősugárzót ajánlottak fel. A játszó szobába sok törött és koszos játék volt, az elemes játékok nagy része nem működött a 3 éves fiam 10 percig se tudott játszani. Egy kérésünk lett volna, hogy a képeken látott elektromos kisautóval tudjon játszani a kisfiam. Nem tudták megoldani. A 4 nap alatt/3 éjszaka egyszer se vitték ki a szemetet, vagy jöttek be a szobába, törölközőt cserélni. 4 csillagos szálloda?
"Édeskettesben"

2021. december 08. szerda
5
Idősebb pár
Luxus szoba
1 éjszakát töltött itt
Maximálisan precíz, minden igényt kielégítő kiszolgálás, gyönyörű wellness részleg, finom vacsora, lazító, regeneráló masszázs, kényelmes, gyönyörű szoba. Romantikus páros kényeztetéshez a legideálisabb.
"Remek 2 éjszakás élmény"

2021. november 23. kedd
4.8
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden szuper volt.Személyzet csillagos 5 ..Nagyon finom izek az étteremben, Engem egyedül egy dolog zavart, éjszaka nagyon hangosan ment valahol az elszivó.
"Bosszantóan nyaralás!"

2021. szeptember 15. szerda
2.8
Kisgyerekes család
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Egyáltalán nem gyerekbarát Hotel. Nincs gyerek medence a wellnessben, hideg a vize és a gyerekeknek mély az egy db medence és kicsi az egész wellness. A játékszobában használhatatlan, tönkre ment játékok, főleg büdös plüss állatok voltak. A kinti fa játszótér is javításokra szorul. Az ételek választéka is kevés és érdekes. (Kérni kellett, hogy süssenek ki 2 szelet natúr sertéshúst a vacsoránál.) Július végén a legnagyobb melegben nem működött a hőcserélő, és nagyon meleg szobában kellett lenni, a gyerekek nagyon nehezen viselték a meleget. Csalódás volt a Hotel.
"Összességében remek hétvége"

2021. augusztus 29. vasárnap
4.1
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves, udvarias kiszolgálás, egyetlen ami hiányzott az ételeknél a többféle választás, illetve a közelben zavaró volt a lakodalmi zene.
"zenés hétvége..."

2021. augusztus 24. kedd
4.4
Fiatal pár
Economy
2 éjszakát töltött itt
Párommal pihenni mentünk, ami meg is valósult, csak sajnos a 2.este nem aludtunk, mert 2 lagzi is volt, amiről elfelejtettek értesíteni...:( Maga a szálloda teljesen rendben van, lenyűgöző a kert és a 60 db-nál is több óriás leander! Tisztaság volt, az étterem nagyon elegáns az ételek finomak voltak, itt is dicséret a szakácsnak!A személyzet előtt le a kalappal! A wellness részleget bővíthetnék,kintre egy úszó és egy élménymedence elférne.
"Soha többé ide."

2021. augusztus 22. vasárnap
2.4
Idősebb pár
VIP lakosztály
2 éjszakát töltött itt
A VIP hálóban pókháló-pók volt és a parkolóra nézet. A reggelinél a vaj csontkemény. Az aranygaluska dió-morzsa volt!? A sodó puding-tej csomós. A wellness kritikán aluli. A vacsoránál a desszertet ettük mire megkérdezte egy pincér, hogy hozhat valamit inni a vacsora mellé :DD Párbeszéd az ablak alatt: - Miért van lezárva a gőz szauna? - (válasz nem hallani) - Ja azt tudom hogy ráz, azt hittem valami baleset történt.
"Családi nyaralás kisgyerekekkel"
2021. augusztus 16. hétfő
4.8
Kisgyerekes család
6 éjszakát töltött itt
Kedves a személyzet, szuper a csomagajánlat. Az italfogyasztás viszont aránytalanul drága, emiatt nem rendeltünk a vacsorához italt, viszont nagyon pozitív volt, hogy a felszolgálók mégis kedvesen, a vége felé már kérdezés nélkül hoztak vizet. A wellness élvezetes volt, de ha sokan voltak, már kényelmetlen volt a kisgyerekekkel. Volt olyan délelőtt, amikor csak mi voltunk, az szuper volt. Ha sokan lejöttek, a jacuzzi tele volt, a víz viszont nem volt cserélve és nem volt túl hivogató utána. Összességében nagyon jól éreztük magunkat, sok program volt a környéken.
"Kiváló hely a pihenésre"

2021. július 17. szombat
4.9
Idősebb pár
Luxus szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet rendkívül kedves és segítőkész.Minden kérésünket teljesítették.Köszönjük.
"Botrányos 3 nap a Granada Hotelben"

2021. július 11. vasárnap
2
Család nagyobb gyerekkel
Economy
2 éjszakát töltött itt
Édesanyámmal érkeztem hosszú hétvégére: 2 éjszaka, 3 nap, péntektől vasárnapig. Pénteken este 6 óra körül érkeztünk meg. A péntek és a szombat délelőtt tökéletesen telt. Aztán jöttek a kellemetlen " meglepetések": -2 esküvő egymás után, amiről a foglaláskor nem tájékoztattak. Egész délután lefoglalva az udvar, a ceremóniamester harsogott, verselt, szólt a zene, utana hajnalig buli. A teraszt is alig tudtul használni, mert ellepték az esküvők vendégei. Jobbról, balról zenebona, pihenés nulla... este 11-kor le kellett telefonálnom a recepcióra, hogy ezek a fiatalok meddig fognak még ordenálé módon hangoskodni, petárdázni, mert azért már pihenni szeretnénk. Hajnalban beriasztott a tűzjelző majd bekapcsolt valami elszívó rendszer, ismét kegyetlen hangzavar, és emellé elment az áram is a szobánkban. A daganatos beteg anyukám pánikrohamot kapott... lőttek a nyugodt pihenésnek. Melységesen felháborít, hogy ezért elkértelék volna a kicsekkolásnál a 16000 Ft/fő/ éj árat.... A reklamációnkat meghallgatták..majd amikor megkérdeztem, hogy akkor a Hölgy úgy gondolja, hogy ezekért a dolgokért nekünk ki kellene a teljes árat fizetnünk? Telefonált gyorsan és kaptunk 15% kedvezményt a végösszegből. Hát, ettől sem vagyok lenyűgözve, mert így is közel 70 ezer Ft-ot hagytunk ott... Az egyik pincér is odajött, kaptunk egy kis promóciós csomagot, hogy ne menjünk el rossz érzéssel. Emellett szobánkban kicserélték a szemeteszsákot, de ott felejették anyukám bőröndje mellett a telit, a zuhanyban nagyon gyenge nyomással jön a víz, a reggeli ugyanaz, a zsömle száraz volt, a választék csekély. A jakuzziban nem működik minden gomb. En eddig mindenkinek ajánlottam, többször visszamentem, de ez horror volt. BOTRÁNYOS, NAGY CSALÓDÁS!
"Kellemes kikapcsolódás , csalódások nélkül !"

2020. október 27. kedd
4.4
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Kellemes órákat töltöttünk a Wellnes részben,sajnálom ,hogy a csobogók nem működtek ! Az étterem és az ételek nem okoztak csalódást ! A műsort Pintácsi Vikivel kimondottan élveztem ! A felszolgálás kifogástalan volt ! A masszás kissé gyengére sikerült ! A rendezvény szervezői figyelmesek,udvariasak,segítőkészek voltak !
"Getsby hétvége"

2020. október 26. hétfő
3.8
Idősebb pár
Prémium szoba
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Getsby hétvégi program remek és jól szervezett volt. Köszönet érte. A wellness sajnos részlegesen üzemelt és mi erre utalást a hirdetésekben nem találtunk. Egy kicsit félrevezető, hogy a szálloda nevében is szerepel, honlapon is szerepel, de nem jelzik, hogy a járvány helyzet miatt vannak korlátozások az üzemeltetésben. A konyha remek, a kiszolgálás jó, a személyzet udvarias.
"Csalódás"

2020. szeptember 23. szerda
4
Kisgyerekes család
Luxus szoba
3 éjszakát töltött itt
Sajnos nem volt változatos a reggeli, hétfőn nem is laktam jól, mert vasárnap is ugyan az volt. A vacsoránál sem volt azért nagy választék 4 csillagos szállodához képest. Értem én, hogy kevesen vannak, de így csak azért ettem mert nem volt más. Szombati vacsora:a húsok borzasztó szárazak voltak. A luxos szoba fürdőjében lévő pezsgőfürdős kád fúvókái nem mind úgy működött, mint kellett volna. A kültéri játékok életveszélyesek voltak némelyik, el voltak hanyagolva, elméletileg valami vihar volt. Babaszoba: olyan büdös volt bent, szerencse hogy még csak 5 hónapos a kislányom így le sem tettem. Legnagyobb pozitívum a vasárnap esti pincér, maximálisan elégedettek voltunk vele, sőt én még fizetés emelés is adnék neki! Illetve kaptunk fürdő belépőt.
"Hosszú hétvége Kecskeméten"

2020. augusztus 27. csütörtök
4.4
Kisgyerekes család
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Már korábbn is jártunk a szállodában, mivel tetszett, ezért mentünk vissza. Minden olyan volt, amit vártunk, kivéve az étkezésekkor a személyzet nem minden alkalommal volt elérhető, nem mindig foglalkoztak velünk, így ha italt szerettünk volna, nekünk kellett utánamenni. Ez nem tudom azért volt-e mert egy esküvői rendezvény is volt épp ekkor, ettől függetlenül szerintem a többi vendéggel is megfelelően kellett volna foglalkozniuk.
"Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel"

2020. augusztus 24. hétfő
5
Idősebb pár
Luxus szoba
3 éjszakát töltött itt
Nekünk minden tetszett,Kaja,szoba,kiszolgálás szuper volt!
"Csalódás!!!"

2020. augusztus 24. hétfő
2.6
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
Ez a hotel nem család és gyerek barát,csak a játszótér mondható annak. Semmi program,semmi segítőkésség,mindent úgy kellett megkérdezni . A medence vizei hidegek voltak,amelyik kicsit melegebb volt abba max 10 ember fér el. A pinéreknek jár az öt csillag!
"Kecskeméti vakáció"

2020. augusztus 23. vasárnap
3.8
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Kicsi a wellness részleg ennyi vendégre. A benti medence vize hideg volt, a kintibe belehullott az egyébként gyönyörű muskátli szirma, és az esti locsoláskor a felesleges vize. A takarítás is hagy némi kívánnivalót maga után. Az svédasztalnál tolongani kellett, nem volt időben feltöltve. Az erkélyek Ezzel együtt kellemes volt az ott tartózkodás. A kiskutya is jól érezte magát.
"Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel"

2020. augusztus 23. vasárnap
3.6
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A wellness rèszleg kicsi egy ekkora szállodához a medence vize hideg csak jó időben lehet használni az ètelek finomak de szerintem nem túl változatosak , a szemèlyzet nagyon kedves a szobával is meg voltunk elègedve .
"Evindito hétvége "

2020. február 16. vasárnap
4.1
Baráti társaságok
Economy
2 éjszakát töltött itt
Az ételek finomak, nincs túl nagy választék a svédasztalos reggelit és vacsorát illetően, de jól lehetett lakni. Az italok ára irreálisan magas. A reggelihez tartozik kávé, tea, gyümölcslé, ásványvíz a vacsorához viszont nem.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel, Miklós Barbara - Front Office Manager
2020. március 01. vasárnap
Tisztelt Kardos Bernadett!

Köszönjük észrevételét és visszajelzését, a jövőre nézve igyekszünk fejlődni.
"Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel"

2020. február 10. hétfő
3.9
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba tiszta volt, de az ágy rettenetesen nyikorgott, az ablak és a fal viszont koszos, a fürdőszobai csempe penészes. A vizes szolgáltatások egyenlőek a nullával, a jacuzzi tömve vendéggel, sorállás után jutott be az ember, a feszített víztükrű jéghideg medence le volt takarva, nem lehetett használni. Egyszer próbálkoztunk, de elment a kedvünk az egésztől. Túl kicsi a kapacitás, ha több vendég tartózkodik a szállodában. Az étkezés kifogástalan, kiszolgálás úgyszintén. Nagyon kedves a személyzet, a szabadidős lehetőségek is jók (bowling, biliárd, ping-pong, stb.), bár a lenti szinten lévő asztalok koszosak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel, Miklós Barbara - Front office manager
2020. február 24. hétfő
Tisztelt Veréb Katalin!

Köszönjük észrevételeiket és visszajelzésüket, a jövőre nézve igyekszünk fejlődni.
"Fantasztikus Szilveszter! "

2020. január 03. péntek
4.8
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Az Étlap és az Itallap árai "igen magasak"!!
"Szennyezett "
2020. január 01. szerda
3.4
Fiatal pár
Economy
3 éjszakát töltött itt
Wellness koszos, a medencékben a víz erősen szennyezett.
"Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel"
2019. december 31. kedd
4.5
Baráti társaságok
Prémium szoba
3 éjszakát töltött itt
A fűtés egy kicsit gyatra volt! De rögtön orvosolták a hibát s kaptunk egy hősugárzót!Esetleg játszóházat nagyobb gyerekeknek is kialakíthatnák!De minden mással nagyon elégedettek voltunk köszönjük !
"Feltöltődés három gyerekkel "

2019. december 31. kedd
4.3
Kisgyerekes család
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A konyhának, személyzetnek nincs tapasztalata ételallergia terén. Laktózérzékenységet és glutén érzékenységet simán keverik. És minden vacsora ételallergiàval végződött, pedig csak laktózérzékenyek vagyunk. A reggeli és az ebéd valóban laktózmentes volt. De a vacsora 3 ból 3 volt nem laktózmentes. Ezt leszamitva nagyon jól éreztük magunkat!
"Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel"

2019. december 31. kedd
3.4
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ételkínálat nagyon szerény. A wellness részleg kicsi. A szoba nagyon tiszta, de az ágy kényelmetlen. A személyzet rendkívül kedves, udvarias.
"Eltelt ez az ünnep is és nem nekem kellett mosogatni."

2019. december 28. szombat
2.4
Fiatal pár
Economy
4 éjszakát töltött itt
A szoba a 2 csillagot se erte el.A szemèlyzet bármit kértem az volt a válasz,nem lehet pl.az uszoda közlekedö vaksötét nem villágitását sem lehetett felkacsolni ugy kellett bototkálni a sötét csuszos folyoson.Az étel választék elég szegényes volt és el volt sózva az is.A szobába a tv öskori lelet még Noé vitte a bárkályán ,ami hol müködött hol nem.
"Minden sor lényeges. "

2019. december 09. hétfő
4.1
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Ami nem tetszett: A kijelentkezéskor a számlát kézhez kapva vettem észre, hogy egy el nem fogyasztott ebédért kiszámláztak 6000 forintot. Az igaz, hogy a visszaigazolás extra soraiban felvolt mindez a szolgáltatás tüntetve, (Extra tartalom: •Energizáló menüebéd), de én nem merültem el azon sorok között, mert a nem a fő menü szolgáltatásban volt mindez leírva. Ennek utólag hangot adtam és ők áthárították az én figyelmetlenségemre hivatkozva. Ebben azért van igazság, de a recepción a bejelentkezéskor erre azért felhívhatták volna a figyelmemet, mert a vendég tájékoztatása a szolgáltatásokról a recepciós egyik feladatköre szerintem. Még ha a kifizetett összeget nem is adták vissza, legalább egy kárpótlási bónuszt felajánlhattak volna, mivel már sokadszorra voltunk ott. Nem jó érzés olyan dolgokért fizetni, amihez semmi közöm nem volt és csak utólag tudom meg. Ez kissé beárnyékolta a végére az egészet, de alapjában a többi tényező jó minősítést kapott.
"Ősszi pihenés"

2019. november 19. kedd
4.4
Fiatal pár
Luxus szoba
2 éjszakát töltött itt
Luxus szobàban voltunk.Teljesen megfelelt a leírtaknak.Tisztaság volt.A személyzet segítőkész.Az ételek finomak voltak,bőséges.A wellness az csak 11:00 órától lehet igénybe venni,ráadásul az edzőtermet sem lehetett korábban,mondjuk a reggeli órákban.Este pedig zárt körű rendezvény miatt volt lezárva csak a fűrdő részleg volt szabad.Ez levont az értékéből egy kicsit de ettől fügetlenül ajánlani tudom.
"Pihentető hétvége kisgyermekeinkkel, kedves környezetben "

2019. november 18. hétfő
4.4
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Kellemes szálloda szép környezetben. Kifejezetten kedves személyzet, minden kérésünket készséggel megoldották. Kisgyermekeinknek a wellness, a játszószoba és a kinti játszótér, kert szuper elfoglaltságot adott, terveink ellenére így alig hagytuk el a szállodát.
"Nem 4 csillagos szint"

2019. július 28. vasárnap
2.3
Kisgyerekes család
Prémium szoba
Standard szoba
7 éjszakát töltött itt
- Nem volt gyermek medence/pancsoló - A játszótér felújításra/karbantartásra szorul (néhol rozsdás szegek álltak ki a játékokból, korhadnak a fa játékok) - Minigolf nincs - A bowling épp nem üzemelt, pedig a csomagunkhoz járt volna. Kompenzációt nem kaptunk. - Gyermekfelügyelet is fel volt tűntetve, de nem volt.. - Az ágy NAGYON recsegett! De kényelmes volt. - A takarítás kritikán aluli: * beköltözéskor a tele hamutál, szemetes volt ott * szemét levitel/törölközőcsere csak akkor működött, ha szóltunk, vagy akkor sem.. *penészes fugák * 4*-nál az ágy bevetése is alap lenne minden nap - Egy 5 dl-s limonádé 1250Ft! (Félpanzióhoz az ital plusz költség- egy Erzsébet utalványos család hogy fizeti ezt ki??) - Nem volt alternatív köret (bulgur, édesburgonya, stb.) - 3 cm-s szike pengét találtunk a szőnyegen - Minibár nem volt feltöltve - Liftben büdös volt a szőnyeg. Ázott kutya szag! - Reggelinél külön kellett szólni ha elfogyott valami - Kávé gépek nem működtek, ha igen, szörnyű volt - a kert gyönyörű volt! A fű, a virágok nagyon szépek! -az étel finom volt, a desszert nem mindig -a szobák hűtése nagyon jó volt

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Luxus szoba, Prémium szoba és VIP lakosztály.

Kiknek ajánljuk a Granada Konferencia Wellness és Sport Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a fiatal párok, a baráti társaságok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.