A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Danubius Hotel Annabella, Balatonfüred >>
Danubius Hotel Annabella Balatonfüred kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- saját strandhasználattal
- medence és szauna használattal
- sétahajó jeggyel
- félpanziós ellátással
- saját strandhasználattal
- medence és szauna használattal
- zenés-táncos esttel
- tematikus vacsoraestekkel
- félpanziós ellátással
- sétahajózással
- saját strandhasználattal
- medence és szauna használattal
2025. szeptember 15. hétfő
2025. szeptember 16. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt a visszajelzésre.
Örömmel halljuk, hogy elégedett volt szállodánk elhelyezkedésével.
Köszönjük véleményét a fürdőszobai szellőzéssel és az éttermi szolgáltatással, ételkínálattal kapcsolatosan.
Visszajelzése segíti munkánkat.
Reméljük, hogy a jövőben újra szállodánkban üdvözölhetjük.
Üdvözlettel
2025. szeptember 14. vasárnap
2025. szeptember 16. kedd
Köszönjük szépen, hogy ismét szállodánkat választotta és, hogy elküldte pozitív véleményét.
Örömünkre szolgál, hogy kiemelten elégedett volt a felújított szobával.
Várjuk vissza legközelebb is szeretettel!
Üdvözlettel
2025. szeptember 11. csütörtök
2025. szeptember 12. péntek
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk értékes visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy a sétány, a tisztaság, személyzetünk udvariassága, a sétahajózás és az ételek elnyerték tetszését.
Az étkezőben tapasztalt zajosság miatt őszintén sajnáljuk a kellemetlenséget, és továbbítjuk észrevételét a megfelelő kollégáknak, hogy javítsunk ezen a helyzeten. Az emeletek számozásával kapcsolatban szintén megvizsgáljuk, hogyan tehetnénk egyértelműbbé a tájékozódást.
Köszönjük, hogy nálunk töltötte az idejét, és reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt!
Üdvözlettel,
Hotel Annabella csapata
2025. szeptember 11. csütörtök
2025. szeptember 12. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal halljuk, hogy a pihenése nem volt zavartalan, és a wellness részleggel kapcsolatos elképzeléseink nem egyeztek meg az Ön elvárásaival.
Az éjszakai zajok miatt is elnézését kérjük, igyekszünk a jövőben még jobban figyelni vendégeink nyugalmára.
Reméljük, ad még egy esélyt nekünk, hogy kellemesebb élményt nyújthassunk.
Üdvözlettel,
Danubius Hotel Annabella
2025. szeptember 10. szerda
2025. szeptember 12. péntek
Köszönjük szépen visszajelzését, örülünk, hogy kellemesen telt a nálunk töltött idő!
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Daniel
Reservation Agent
2025. szeptember 10. szerda
2025. szeptember 12. péntek
Köszönjük szépen visszajelzését, nagyon örülünk, hogy kellemesen telt a nálunk töltött idő!
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Daniel
Reservation Agent
2025. szeptember 10. szerda
2025. szeptember 12. péntek
Nagyon köszönjük kedves szavait és bizalmát! Örömmel tölt el bennünket, hogy ismét jól érezték magukat nálunk, és hogy visszatérő vendégként újra elégedetten távoztak.
Balatonfüred és a Hotel Annabella mindig szeretettel várja Önöket – reméljük, még sok szép élményben lesz részük nálunk!
Köszönjük, hogy értékelték munkánkat!
Üdvözlettel:
Hotel Annabella csapata
2025. szeptember 09. kedd
2025. szeptember 12. péntek
Nagyon szépen köszönjük kedves értékelését és elismerő szavait! Örömmel olvassuk, hogy szállodánk elhelyezkedése, környezete, az étkezések minősége, valamint munkatársaink hozzáállása is hozzájárult a kellemes pihenéshez. Külön öröm számunkra, hogy a fekhely is kényelmes volt az Ön számára.
Köszönjük, hogy ajánl minket – reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt!
Üdvözlettel:
Daniel
Reservation Agent
2025. szeptember 04. csütörtök
2025. szeptember 05. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Őszintén sajnáljuk, hogy szállodánk tisztasága és felszereltsége nem felelt meg az elvárásainak, és a nyaralása során kellemetlenséget tapasztalt.
Visszajelzését nagyon komolyan vesszük, és továbbítjuk a takarításért, valamint a műszaki karbantartásért felelős kollégáink felé, hogy a jelzett problémák mielőbb orvoslásra kerüljenek. A reggeliző helyiség higiéniai körülményei kiemelten fontosak számunkra, így itt is szigorúbb ellenőrzéseket fogunk bevezetni.
Bízunk benne, hogy lesz még lehetőségünk bizonyítani, és egy következő alkalommal már kellemesebb élményekkel távozik tőlünk.
Tisztelettel,
B. Tímea
Danubius Hotel Annabella
2025. szeptember 01. hétfő
2025. szeptember 03. szerda
Kedves Vendégünk,
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk részletes tapasztalatait. Örömmel olvastuk, hogy szobája tisztaságával és ételeink ízvilágával elégedett volt, hiszen mindkettő kiemelten fontos számunkra.
Ugyanakkor sajnálattal értesültünk a kellemetlenségekről. Kültéri medencénk hőmérséklete az aktuális időjárás függvénye, így előfordulhat, hogy hűvösebb napokon a víz valóban hidegebb a megszokottnál. Az ágy és a klímaberendezés kapcsán jelzett észrevételeit köszönettel vesszük – amennyiben a helyszínen jelzi kollégáink felé, recepció és karbantartó csapatunk készséggel segít a probléma mielőbbi megoldásában, hiszen célunk mindig a kényelmes pihenés biztosítása.
Bízunk benne, hogy a pozitív élmények felül tudták írni a kellemetlenségeket, és a jövőben is lesz lehetőségünk vendégül látni Önt szállodánkban.
Üdvözlettel,
B. Gábor
Danubius Hotel Annabella
2025. augusztus 15. péntek
2025. augusztus 18. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és örömmel olvastuk, hogy összességében mindennel elégedett volt, és jól érezte magát nálunk.
Sajnáljuk, hogy a televízió használata közben kellemetlenséget tapasztalt.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk, és akkor már minden tekintetben tökéletes élményt tudunk biztosítani.
Üdvözlettel,
Dóra
Danubius Hotel Annabella
2025. augusztus 11. hétfő
2025. augusztus 14. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit, és ilyen szívből jövő, kedves szavakkal illette szállodánkat! Öröm számunkra, hogy a személyzet figyelmessége, a félpanziós ellátás bősége és a strand közelsége hozzájárult a pihenéséhez. Külön örülünk, hogy gyermekbarát szolgáltatásaink is elnyerték tetszését, és reméljük, hogy jövőre az unokáival együtt üdvözölhessük Önt!
Üdvözlettel,
B. Tímea
Danubius Hotel Annabella
2025. augusztus 12. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Sajnáljuk, hogy a parkolással kapcsolatban kényelmetlenséget tapasztalt. Természetesen, ha vendégünk nem parkol nálunk, akkor parkolási díjat sem számolunk fel. A biztonság és a kényelmetlenségek elkerülése érdekében mindig igyekszünk a legjobb megoldást nyújtani.
Az étkezéssel kapcsolatban nagyon sajnáljuk az első vacsora során történteket, és köszönjük, hogy ennek ellenére pozitívan értékelte a többi étkezést. Reméljük, hogy legközelebb is vendégeink között üdvözölhetjük, és még jobb élményt tudunk nyújtani.
Üdvözlettel,
Rita
Danubius Hotel Annabella
2025. augusztus 12. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy a szoba állapota és a víznyomás nem felelt meg az elvárásainak. Az erkély biztonságával kapcsolatos észrevételét nagyon komolyan vesszük, és haladéktalanul megvizsgáljuk, hogy biztosítsuk vendégeink biztonságát.
Reméljük, ad még egy esélyt, hogy jobb élményt nyújthassunk Önnek a jövőben.
Üdvözlettel,
Rita
Danubius Hotel Annabella
2025. augusztus 08. péntek
2025. augusztus 11. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét, örömmel olvastuk, hogy pihentető napokat tölthetett nálunk.
Köszönjük észrevételét a wellness részleggel kapcsolatban is – a vendégeink visszajelzései fontosak számunkra, és igyekszünk folyamatosan fejleszteni szolgáltatásainkat.
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Bernadett
Danubius Hotel Annabella
2025. augusztus 07. csütörtök
2025. augusztus 08. péntek
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta! Örömmel olvassuk, hogy remekül érezték magukat szállodánkban és elégedettek voltak a szolgáltatásokkal.
Reméljük, hogy újra vendégünkként üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
B. Tímea
Danubius Hotel Annabella
2025. augusztus 05. kedd
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük szépen , hogy időt szánt a visszajelzésre és ezzel segíti munkánkat.
Örömünkre szolgál, hogy kiemelten elégedettek voltak az új prémium szobával és az ellátással.
Reméljük, hogy hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük.
Üdvözlettel
2025. július 31. csütörtök
2025. augusztus 04. hétfő
Örömmel látjuk, hogy összességében ennyire elégedett volt a szállodánkkal, különösen a tisztasággal, a személyzettel és a szolgáltatásokkal kapcsolatban.
Sajnáljuk, hogy a hosszabbítás kapcsán kellemetlenség érte – a visszajelzését továbbítjuk a recepción dolgozó kollégáink felé, hogy hasonló helyzetekben rugalmasabb megoldást tudjunk kínálni a jövőben.
Reméljük, hogy legközelebb is minket választ – szeretettel várjuk vissza!
Rita
Danubius Hotel Annabella
2025. július 29. kedd
2025. július 31. csütörtök
Köszönettel vettük visszajelzését.
Szállodánkban rendelkezünk superior illetve felújított új, modern premium szobákkal.
Sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a superior szoba minőségével. Véleménye fontos számunkra.
Vendégeinknek szívesen ajánljuk az új premium szobák foglalását.
Reméljük, hogy hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük és bizonyíthatjuk vendégszeretetünket.
Üdvözlettel
2025. július 29. kedd
2025. július 31. csütörtök
Köszönettel vettük visszajelzését.
Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak a szálloda elhelyezkedésével, a balatoni kilátással és az ételválasztékkal.
Sajnáljuk, hogy az étkezések során a zsúfoltság kellemetlenséget okozott.
Köszönjük véleményét a parkolás és a strandon bérelhető napágy költségével kapcsolatosan.
Reméljük, hogy ezek ellenére jól érezték magukat nálunk és hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük Önöket.
Üdvözlettel
2025. július 26. szombat
2025. július 29. kedd
Nagyon köszönjük a remek visszajelzést! Örülünk, hogy elégedett volt az étkezéssel és az egész tartózkodással nálunk. Nagy öröm számunkra, hogy visszatér és a családját is elhozza majd hozzánk.
Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Annabella
2025. július 20. vasárnap
2025. július 23. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk lelkes visszajelzését! Nagy öröm számunkra, hogy ilyen jól érezték magukat, és a nálunk töltött 6 nap ilyen gyorsan elszaladt – ez mindig a legjobb jel!
Már most örömmel várjuk a következő találkozást!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Annabella
2025. július 19. szombat
2025. július 23. szerda
Nagyon köszönjük a rövid, de annál kedvesebb visszajelzését! Örömmel olvastuk, hogy elégedetten távozott, és külön hálásak vagyunk, hogy jó szívvel ajánlja szállodánkat másoknak is.
Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Annabella
2025. július 17. csütörtök
2025. július 21. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta pozitív visszajelzését a Danubius Hotel Annabella kapcsán!
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak a felújított szobával, és örömmel tölt el bennünket, hogy annak kényelme és szépsége hozzájárult a kellemes pihenéshez. Külön köszönjük elismerő szavait az ételek és a desszertek kapcsán – öröm számunkra, hogy a kínálat ízlésüknek megfelelő volt, és a különleges édességek is elnyerték tetszésüket.
Bízunk benne, hogy a jövőben is vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel,
B. Gábor
Danubius Hotel Annabella
2025. július 07. hétfő
2025. július 09. szerda
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta! Örömmel olvassuk, hogy remekül érezték magukat szállodánkban és elégedettek voltak az általunk nyújtott szolgáltatásokkal.
Reméljük, hogy újra vendégünkként üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Daniel
Danubius Hotel Annabella
2025. július 06. vasárnap
2025. július 09. szerda
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta! Örömmel olvassuk, hogy remekül érezték magukat szállodánkban és elégedettek voltak az általunk nyújtott szolgáltatásokkal.
Reméljük, hogy újra vendégünkként üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Daniel
Danubius Hotel Annabella
2025. június 23. hétfő
2025. június 25. szerda
Nagyon köszönjük, hogy a legutóbbi tartózkodása után visszajelzett szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk, hogy a szálloda által nyújtott szolgáltatásokkal elégedett volt.
Reméljük a jövőben is ellátogatnak majd hozzánk.
Üdvözlettel,
Dániel
Danubius Hotel
2025. június 16. hétfő
2025. június 18. szerda
Köszönettel megkaptuk szállodánkkal kapcsolatos visszajelzését. Nagy örömmel olvassuk, hogy pozitív tapasztalatokat szerzett nálunk.
Várjuk Önöket legközelebb is szeretettel!
Üdvözlettel,
2025. június 18. szerda
Nagyon köszönjük, hogy a legutóbbi tartózkodása után visszajelzett szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk, hogy a szálloda által nyújtott szolgáltatásokkal általánosságban elégedett volt.
Sajnálattal értesültünk azonban arról, hogy a medence vizét hidegnek találta. A kinti medence használata alapvetően időjáráshoz kötött, míg a belső medence hőfoka pedig a szállodai honlapon is jelzettnek megfelelő szintre kerül beállításra.
Vendégeink visszajelzése nagyon fontos számunkra, hiszen ezen visszajelzések alapján tudjuk majd a jövőben fejleszteni a szolgáltatásainkat.
Reméljük a jövőben is ellátogatnak majd hozzánk.
Üdvözlettel,
2025. június 15. vasárnap
2025. június 18. szerda
Nagyon köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk!
Őszinte sajnálattal olvassuk, hogy nem volt megelégedve a parkolófelárral, és a strand elhelyezkedésével. Szállodánk honlapján és az információs oldalakon ezek az információk fellelhetőek, nagyon sajnáljuk, hogy csak a helyszínen szembesültek vele.
Külön köszönjük azonban, hogy pozitívan értékelte
Bízunk benne, hogy az említett nehézségek ellenére is összességében tartózkodásuk kellemesen telt szállodánkban, és lesz még rá lehetőségünk a jövőben, hogy vendégeink közt köszönthessük.
Üdvözlettel,
2025. június 13. péntek
2025. június 18. szerda
Nagyon köszönjük, hogy a legutóbbi tartózkodása után visszajelzett szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk, hogy a szálloda által nyújtott szolgáltatásokkal általánosságban elégedett volt.
Ugyanakkor sajnáljuk, hogy nem voltak megelégedve a matrac keménységével. Időközönként egész szállodánkban cseréljük a matracokat, igyekszünk maximális kényelmet biztosítani.
Vendégeink visszajelzése nagyon fontos számunkra, hiszen ezen visszajelzések alapján tudjuk majd a jövőben fejleszteni a szolgáltatásainkat.
Reméljük a jövőben is ellátogatnak majd hozzánk.
Üdvözlettel,
2025. június 12. csütörtök
2025. június 18. szerda
Nagyon köszönjük, hogy a legutóbbi tartózkodása után visszajelzett szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk, hogy a szálloda által nyújtott szolgáltatásokkal általánosságban elégedett volt.
Sajnálattal értesültünk azonban arról, hogy kellemetlenséget tapasztalt az éttermi személyzet hozzáállásának tekintetében. A Danubius Hotels szállodalánc kiemelt fontossággal kezeli az alkalmazottak folyamatos képzését a magas színvonalú szolgáltatás nyújtása érdekében.
Vendégeink visszajelzése nagyon fontos számunkra, hiszen ezen visszajelzések alapján tudjuk majd a jövőben fejleszteni a szolgáltatásainkat.
Reméljük a jövőben is ellátogatnak majd hozzánk.
Üdvözlettel,
2025. június 18. szerda
Nagyon köszönjük, hogy a legutóbbi tartózkodása után visszajelzett szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk, hogy a szálloda által nyújtott szolgáltatásokkal általánosságban elégedett volt.
Sajnálattal értesültünk azonban arról, hogy kellemetlenséget tapasztalt a kiürítetlen kerti kukák kapcsán.
Vendégeink visszajelzése nagyon fontos számunkra, hiszen ezen visszajelzések alapján tudjuk majd a jövőben fejleszteni a szolgáltatásainkat.
Reméljük a jövőben is ellátogatnak majd hozzánk.
Üdvözlettel,
2025. június 10. kedd
2025. június 18. szerda
Köszönjük, hogy időt szakított visszajelzésére!
Szállodánkban júniustól szeptemberig minden hétfőn, szerdán és pénteken élő zenével kedveskedünk vendégeinknek.
Várjuk Önöket legközelebb is szeretettel!
Üdvözlettel,
2025. június 07. szombat
2025. június 12. csütörtök
Köszönettel megkaptuk szállodánkkal kapcsolatos visszajelzését. Nagy örömmel olvassuk, hogy pozitív tapasztalatokat szerzett nálunk és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Vendégeink elégedettsége rendkívül fontos számunkra, így különösen nagyra értékeljük a dicséretet a személyzetünk kapcsán.
Várjuk Önöket legközelebb is szeretettel!
Üdvözlettel,
B. Tímea
Danubius Hotel Annabella
2025. június 05. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy ismét minket választott, és hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal, és mindent rendben talált, mint korábban is.
Sajnáljuk, hogy a fürdőköpeny hiánya kellemetlenséget okozott. Szeretnénk tájékoztatni, hogy fürdőköpenyt felár ellenében tudunk biztosítani, kérjük, jelezze igényét legközelebbi tartózkodása alkalmával a recepción, és kollégáink örömmel állnak rendelkezésére.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük!
Üdvözlettel:
H.Rita
Danubius Hotel Annabella
2025. június 04. szerda
Köszönettel vettük visszajelzését.
Örömünkre szolgál, hogy kiemelten elégedett volt a szállodánk elhelyezkedésével és a személyzettel.
Szállodánk kinti és benti úszómedencével és szaunával rendelkezik.
Fürdőköpenyt kérésre, felár ellenében tudunk biztosítani. Köszönjük megértésüket.
Várjuk vissza Önöket szeretettel legközelebb is.
Üdvözlettel
2025. május 26. hétfő
2025. május 29. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk részletes visszajelzését. Örömmel halljuk, hogy elégedett volt az üdítőautomatákkal, valamint a konyhánk és a cukrászat színvonalával – ezt örömmel továbbítjuk a kollégáinknak!
Ugyanakkor sajnálattal olvassuk, hogy több szempontból is hiányosságokat tapasztalt az éttermi kiszolgálás terén. Visszajelzését nagyon komolyan vesszük, és mindenképpen továbbítjuk az illetékes vezetőknek, hogy javíthassunk a munkatársaink képzésén és vendégszeretetén. Külön köszönjük az építő javaslatokat a teavíz, a barna cukor, valamint a kávégépek körüli tisztaság kapcsán – ezek hasznos iránymutatások számunkra.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk, és akkor már egy minden szempontból pozitív élménnyel szolgálhatunk!
Üdvözlettel,
H.Rita
Danubius Hotel Annabella
2025. május 17. szombat
2025. május 20. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, még ha sajnálattal is olvastuk, hogy a nálunk töltött idő nem felelt meg elvárásainak.
Őszintén elnézést kérünk a kellemetlenségekért, amelyek a szoba áthelyezésével, a check-in körüli várakozással és a vendégek közötti eltérő szobaátadás időpontjával kapcsolatban érték Önt. Teljesen megértjük, hogy ezek a helyzetek frusztrálóak lehetnek, különösen akkor, ha különleges alkalmak – születésnap, névnap, házassági évforduló – miatt érkezik hozzánk valaki.
Sajnáljuk, hogy az előre jelzett ünnepi eseményekről nem történt meg a megfelelő kommunikáció, és nem tudtunk meglepetéssel vagy figyelmességgel kedveskedni.
A lobby bár árazásával kapcsolatos észrevételeit is köszönjük.
Őszintén sajnáljuk, hogy csalódással távozott tőlünk. Bár most csalódást okoztunk, reméljük, egyszer még ad nekünk egy újabb esélyt arra, hogy bizonyítsuk: képesek vagyunk méltó vendéglátást nyújtani.
Üdvözlettel,
H.Rita
Danubius Hotel Annabella
2025. május 15. csütörtök
2025. május 17. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Sajnálattal halljuk, hogy az időjárás nem kedvezett a kinti kikapcsolódáshoz, és emiatt nem tudta élvezni a szabadtéri medencét és a strandot.
Bízunk benne, hogy ennek ellenére kellemesen telt a nálunk töltött idő, és reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk – talán napsütésesebb napokon.
Üdvözlettel:
H.Rita
Danubius Hotel Annabella
2025. május 06. kedd
Köszönjük, hogy három éjszakára szállodánkat választották, és örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat nálunk.
Külön öröm számunkra, hogy a felújított szobával és annak világításával elégedettek voltak – mindig jó érzés számunkra, amikor vendégeink értékelik a részletekre való odafigyelést. A pihenéshez és olvasáshoz kellemes környezet megteremtése számunkra is fontos szempont.
A tetőrészen elhelyezett technikai eszközökre vonatkozó megjegyzésüket is köszönjük – megértjük, hogy ez esztétikailag zavaró lehet. Igyekszünk a jövőben még jobban összehangolni a szükséges működési háttért a vizuális élménnyel.
Reméljük, hogy legközelebb is ellátogatnak hozzánk, és amennyiben közvetlenül foglalnak, örömmel segítünk személyre szabott ajánlattal.
Üdvözlettel,
B. Gábor
Danubius Hotel Annabella
2025. április 26. szombat
2025. április 30. szerda
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta!
Örömmel olvassuk, hogy remekül érezték magukat szállodánkban.
Reméljük, hogy újra vendégünkként üdvözölhetjük majd Önöket!
Üdvözlettel,
2025. április 26. szombat
2025. április 30. szerda
Köszönjük értékelését!
Örömmel olvassuk, hogy elégedett volt a személyzetünkkel, a wellness részlegünkkel és a szoba által nyújtott kilátással. Külön öröm számunkra, hogy ajánlaná további Vendégeknek a szállodánkat.
Várjuk vissza egy következő alkalommal!
2025. április 21. hétfő
2025. április 23. szerda
Nagyon szépen köszönjük kedves visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy jól érezték magukat nálunk, és külön öröm számunkra, hogy a környezet, valamint kollégáink barátságossága és segítőkészsége is hozzájárult a kellemes élményhez. Várjuk Önöket sok szeretettel legközelebb is!
Üdvözlettel,
Beáta
Danubius Hotel Annabella
2024. október 31. csütörtök
2024. november 05. kedd
Köszönjük szépen, hogy időt szánt az értékelésre és köszönjük, hogy visszatérő vendégeink.
Örömünkre szolgál, hogy kiemelten elégedettek voltak a szervezett programokkal és köszönjük javaslatát a wellnessrészleg bővítésével kapcsolatosan.
Reméljük, hogy hamarsoan újra szállodánkban üdvözölhetjük Önöket.
Üdvözlettel
2024. október 23. szerda
2024. október 28. hétfő
Köszönjük, hogy időt szakított a visszajelzésre, örülünk, hogy kellemesen telt a nálunk töltött idő!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
M. Dóra
Danubius Hotel Annabella
2024. október 17. csütörtök
2024. október 21. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy a legutóbbi tartózkodása után visszajelzett szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk, hogy a szálloda által nyújtott szolgáltatásokkal általánosságban elégedett volt.
Sajnálattal értesültünk azonban arról, hogy kellemetlenséget tapasztalt a kültéri medence vizének hőmérsékeltével.
Vendégeink visszajelzése nagyon fontos számunkra, hiszen ezen visszajelzések alapján tudjuk majd a jövőben fejleszteni a szolgáltatásainkat.
Reméljük a jövőben is ellátogatnak majd hozzánk.
Üdvözlettel,
G. Daniel
Danubius Hotel Annabella
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Danubius Hotel Annabella szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard szoba, Premium szoba és Premium szoba balatoni kilátással.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, a nagygyerekes családok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.