A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hunguest Hotel Helios, Hévíz >>
2024. április 18. csütörtök
2024. április 02. kedd
2024. április 18. csütörtök
2024. április 02. kedd
2024. április 18. csütörtök
Hunguest Hotel Helios Hévíz kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- félpanziós ellátással
- üdvözlőitallal
- Bon bon fellépésével
- wellnessrészleg használattal
2024. április 02. kedd
2024. április 18. csütörtök
2024. március 30. szombat
2024. április 18. csütörtök
2024. március 25. hétfő
2024. április 18. csütörtök
2024. március 24. vasárnap
2024. március 25. hétfő
Köszönjük a pozitív értékelést. Nagyon örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket és kellemesen telt a pihenésük. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. március 22. péntek
2024. március 25. hétfő
Köszönjük a kitűnő értékelést. Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedettek szolgáltatásainkkal és kipihenten térnek haza a hétköznapokba. Szeretettel visszavárjuk!
2024. március 25. hétfő
Köszönjük a kitűnő értékelést. Nagyon örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket és kellemesen telt a pihenésük. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. március 11. hétfő
2024. március 25. hétfő
Köszönjük a kitűnő értékelést. Nagyon örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket és kellemesen telt a pihenésük. Dicséretét továbbítottuk kollégáink felé. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. március 09. szombat
2024. március 25. hétfő
Köszönjük a pozitív értékelést. Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedettek szolgáltatásainkkal és kipihenten térnek haza a hétköznapokba. Szeretettel visszavárjuk!
2024. február 25. vasárnap
2024. február 28. szerda
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy értékelje szolgáltatásainkat. Szállodánk teljes személyzete nap, mint nap azon dolgozik, hogy Vendégeink számára a lehető legnagyobb kényelmet és kellemes kikapcsolódást biztosítsuk. Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket! Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. február 28. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. A hangosabb munkálatokat próbálták a szakemberek olyan időpontban elvégezni, amikor a lehető legkevésbé zavarták vendégeink nyugalmát. Tudjuk, hogy erre tökéletes időpont nincs. Reméljük, hogy nem okoztak Önöknek túl nagy kellemetlenséget. Bízunk benne, hogy az észrevételei ellenére kellemes napokat töltöttek szállodánkban. Valamennyi munkatársunk nevében is kívánunk Önnek és családjának minden jót és reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
2024. február 28. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, várjuk vissza sok szeretettel!
2024. február 23. péntek
2024. február 28. szerda
Mindig jó hallani, mikor vendégeink csak pozitívan tudnak nyilatkozni pihenésükről. Örömmel tölt el bennünket, hogy Ön is ezek közé a vendégek közé tartozik. Várjuk vissza sok szeretettel!
2024. február 07. szerda
2024. február 28. szerda
Köszönjük, hogy elküldte nekünk véleményét a szállodánkban töltött pihenésükkel kapcsolatban. Az észrevételeket, javaslatokat, továbbítottuk az illetékes kollégák részére.
Bízunk benne, hogy a legközelebbi alkalommal zavartalanul telik majd a pihenésük.
2024. január 07. vasárnap
2024. január 11. csütörtök
Dicséretét és észrevételeit is továbbítottuk kollégáink felé. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. január 06. szombat
2024. január 10. szerda
2024. január 10. szerda
2024. január 05. péntek
2024. január 10. szerda
2024. január 03. szerda
2024. január 08. hétfő
Várjuk vissza szeretettel!
2024. január 02. kedd
2024. január 02. kedd
2024. január 02. kedd
2023. december 29. péntek
2024. január 02. kedd
Köszönjük visszajelzését és értékelését, mellyel segíti munkánkat.
Örülünk, hogy kellemesen telt pihenésük, észrevételeit továbbítjuk az illetékes Kollégáknak.
Reméljük legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket.
2023. december 29. péntek
2024. január 02. kedd
Várjuk vissza szeretettel!
2024. január 02. kedd
2023. december 27. szerda
2024. január 02. kedd
2024. január 02. kedd
Várjuk Önöket szeretettel legközelebb is!
2023. december 27. szerda
2024. január 02. kedd
2023. december 25. hétfő
2024. január 02. kedd
2023. december 23. szombat
2024. január 02. kedd
2023. december 15. péntek
A gyógyászati részleg felújítása beleértve a gyógymedencét is, jelenleg nagy erőkkel zajlik, miután elkészül, bővül szolgáltatásaink köre is. Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket és megtapasztalják, hogy tudunk tovább fejlődni!
2023. november 22. szerda
2023. december 04. hétfő
2023. november 20. hétfő
2023. december 04. hétfő
2023. november 13. hétfő
2023. december 04. hétfő
2023. november 05. vasárnap
2023. december 04. hétfő
2023. november 02. csütörtök
2023. december 04. hétfő
2023. október 02. hétfő
2023. október 11. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, örülünk, hogy kellemesen telt pihenése szállodánkban! Szeretettel várjuk vissza a jövőben is!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hunguest Hotel Helios szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Lakosztály fürdőkáddal és Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a kisgyerekes családok, a fiatal párok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.