Hotel Kálvária, Győr - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.40 / 5
88
vélemény
4.78
Személyzet
4.72
Tisztaság
4.33
Ár / érték arány
4.33
Kényelem
(szoba)
4.06
Szolgáltatások
4.39
Étkezés
4.33
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (18 darab) számoltuk ki.

Hotel Kálvária, Győr >>

Hotel Kálvária, Győr - Vélemények, értékelések
  
"Hotel Kálvária"

2022. augusztus 12. péntek
4.1
Fiatal pár
Deluxe erkélyes franciaágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden jó volt az alig működő légkondit leszámítva. Légkondicionált szállást kerestünk de nagyon meleg volt a szobában. A szállodában mindenki nagyon kedves és jó kedélyű volt, szép tiszta volt a szoba, szobaszervizt kértünk, a reggeli tökéletes volt, éjjel csend volt, nem hallatszott be zaj. Van egy szép kis belső kert, ott lehet üldögélni, dohányzásra kijelölt rész is van.
"Megbántam"
2022. február 21. hétfő
3.1
Kisgyerekes család
Standard *** egyágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Szoba személyzet kiváló Wellness részleg szörnyű... kevés ami van legalább egy medence lehetett voln
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné Babos Erika - szállodavezető
2022. június 15. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy adott visszajelzést szállodánkról. Nagyon örülök, hogy a személyzetet és a szobát kiválóra értékelte. Kollégáimmal sokat teszünk azért, hogy vendégeink jól érezzék magukat nálunk.
Sajnálom, hogy a wellness részleg nem nyerte el tetszését. Ahogy azt a szálloda leírásában sem titkoljuk, nem wellness szálloda vagyunk, csak van wellness részlegünk is, amely mindössze 100 nm alapterületű. A helyszínen 1 infra szauna, 1 finn szauna, 1 gőzfürdő és egy jacuzzi található. Ez utóbbi nem alkalmas úszásra.
Bízom benne, hogy Győr elnyerte tetszését és visszatér még városunkba.
Minden jót kívánok!
"Nagyon jó szilveszteri pihenés."

2022. január 09. vasárnap
4.3
Baráti társaságok
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A WiFi és a Wellness bővítése, sajnos egyiket sem tudtuk használni . A szobákban lévő tévék magyar nyelvű csatornáinak minőségi és mennyiségi javítása , 3 magyar nyelvű csatorna volt / hír tv, m5, Duna tv / sajnos ott tartózkodásunk alatt jelzésünkre sem történt változás. A kiszolgálás, személyzet , reggeli , vacsora viszont jó volt. A szilveszteri gála vacsora hibátlan volt a zene nem a mi stílusunk volt. A szileszteri gála vacsoránál azért hiányoltuk hogy nem volt aperiti, kávé, és csak száraz borok voltak . Összeségében jól éreztük magunkat. Üdvözlettel Török Józsefné

Hotel Kálvária Győr csomagajánlatai - 3 ajánlat

megnézem ▼

"Szilveszteri buli"

2022. január 03. hétfő
4.5
Idősebb pár
Superior **** családi szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon udvarias és barátságos a személyzet. Tiszta szoba és helyiségek. Az étel svédasztalos és jó. Sajnos a wellness a három csillagos épületben van és át kell menni.
"2021. szilveszter"

2022. január 03. hétfő
3.8
Idősebb pár
Superior **** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A 3. emeleti szobában kicsit kényelmetlen volt az ablak felőli ágy megközelítése (tetőtér beépítés), valamint a wellnessben kicsi a jacuzzi, szinte "vadászni" kellett a férőhelyet. A személyzet hozzáállása, segítőkészsége azonban osztályon felüli volt!
"Hotel Kálvária"
2022. január 03. hétfő
4.6
Család nagyobb gyerekkel
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Csak ajánlani tudom. Remek ételek, nyugalom, kedves személyzet, szép város.
"Megfelelt"

2021. október 19. kedd
4.9
Baráti társaságok
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A wellness külön épületben van, az udvaron kellett átsétálni.Ez hűvös, esős időben nem praktikus.Ezenkívül sajnos nagyon kicsi egy ekkora szállodához. De összességében minden a vártnak megfelelő volt.Ajánlanám másoknak is!
"Pár napos kirándulás félpanzióval"
2020. augusztus 29. szombat
4
Család nagyobb gyerekkel
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A kiszolgálással az étteremben nagyon elégedettek voltunk; az ott dolgozó pincér nagyon kedves volt. Az ételek finomak. A wellness részleg hangulatos. Az utcára néző szoba zajos volt; éjszaka is nagy forgalmú útra néz az ablak. A konditeremben több gép használhatatlan volt: a lift sem működött.
"Esős kellemes pihenés Győrben"

2020. augusztus 20. csütörtök
4.4
Idősebb pár
Superior **** kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda egésze nagyon kellemes volt. A személyzet rendkívül kedves és segítőkész volt. A szoba nagyon kényelmes méretű volt, az ágy átlagon felüli volt. A reggeli svédasztal és a vacsora menü választéka lehetett volna egy kicsivel változatosabb. A vacsorák minősége kiváló volt. A Magnólia spa részlegben a jakuzzi nem működött, ahogy a hotel bárja is a négy nap alatt csak egyszer nyitott ki.
"Szuper kikapcsolódás a Kálvária Hotelben."

2020. augusztus 16. vasárnap
5
Fiatal pár
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon szép helyen voltunk. A személyzet és a kiszolgálás páratlan volt. A szoba az gyönyörűen berendezve és a tiszta volt. A szoba fekvése pont úgy esett hogy a kilátás gyönyörű volt. Mindenkinek tudom ajánlani. Szeptemberbe ha megyünk csak ez a szálloda jöhet szóba, minden a közelben van és így sétálni is nagyon jó este de akár napközben is.
"Hétvégi kiruccanás"
2020. augusztus 10. hétfő
4
Fiatal pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szállás nagyon szép.Utca felé nyíló szobát kaptunk, nagyon zajos volt , alig tudtunk aludni. A reggeli nem **** csillagos kategória .
"Magas árak, közepes minőség"

2020. január 05. vasárnap
3
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda elég közel van a belvároshoz, viszont közel van a vasút és a szobák egy része forgalmas útra néz. A szálláson minden rendezett és tiszta volt, a fűtést viszont nekünk kellett beállítanunk, bár a személyzet állítólagos falfűtésre hivatkozott, amit nem érzékeltünk. Az ételek minőségével és a tálalással voltak problémák. A meleg ételek egy része nem volt lefedve a melegítőn, ezért a hőmérsékletük nem volt megfelelő. Nem volt feltüntetve az ételek elnevezése, csak az előtérben kifüggesztett étlapon, de ott ömlesztve. Elég szűk volt a választék. A wellness fürdő a másik épületben volt, ami csak az kültéren keresztül volt elérhető, így a téli hidegben nem vettük igénybe. A szolgáltatásokhoz képest az árakat magasnak találtuk.
""

2019. július 26. péntek
4
Kisgyerekes család
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Félpanziós ellátás esetén kevésbé volt olyan menü, ami kisgyerekeknek is ízlene! Gluténmentes étkezéshez fel kellene táblázni a ételeket svédasztal esetén illetve nagyobb választéknak kellene lennie. Egyre több ilyen érzékenységgel elő ember van/lesz ezt figyelembe kellene venni! A tv-be inkább német nyelvű mesecsatornák vannak, nem magyar!
"Egy remek hétvége a Hotel Kálváriában"

2018. november 19. hétfő
4.8
Fiatal pár
Standard *** kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Nagyon meg voltunk elégedve a szállodával, és a személyzet is mosolygós, segítőkész volt. A svédasztalos reggeli változatos, a kiszolgálás kitűnő volt. Az elhelyezkedése nagyon jó, mivel nem zajos, de a központ 10 percnyi távolságra található.
"Modern hotel, kedves és figyelmes személyzettel"

2018. augusztus 06. hétfő
5
Fiatal pár
Standard *** kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
A Hotel Kálvária kb. 15 perc sétára van Győr belvárosától és 10 percre a vasútállomástól, így gyakorlatilag minden könnyen megközelíthető tőle. A hotel maga modern, tiszta, jól felszerelt, a személyzet kedves, segítőkész, figyelmes. Az étterem szintén kiváló. Külön említést érdemel, hogy egyszer lekéstük a vacsorát a Bécsből visszafelé jövő vonat késése miatt, ezt nem terhelték a számlánkra. Csak ajánlani tudom.
"szilveszter a Kálváriában"

2018. január 02. kedd
4.5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet segítőkész volt, a pincérek - köztük egy fiatal, lelkes fiú - rendkívül gyorsan, szorgalmasan tette a dolgát. A szilveszteri vacsora finom ételekből és italokból maximálisan kielégítő volt! Jól éreztük magunkat.
"Hotel Kálvária"

2018. január 02. kedd
4.6
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A konyha nemcsak kiváló volt,hanem igazi gasztronómiai kurriózum is egy professzionális felszolgáló személyzettel párosítva!
"Hotel Kálvária"
2017. október 09. hétfő
4
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Hátrány, hogy egy kicsit messze esik a várostól és nagyon forgalmas helyen található, ebből adódóan egy kicsit zajos a szoba! A személyzet nagyon kedves, az étterem kiváló! A parkolás megoldótt!
"Szülinapi hétvége a Hotel Kálváriában"

2017. július 03. hétfő
5
Kisgyerekes család
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Meg voltunk elégedve mindennel, tiszta szoba, kedves személyzet. Mindenkinek csak ajánlani tudom!
"Csodás szilveszteri hétvége a Kálvária Hotelben"
2017. január 05. csütörtök
5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Csodás szilveszteri hétvégét töltöttünk a Kálvária Hotelben. A szálloda nagyon könnyen megközelíthető helyen található, a város központjától 10 perces sétára. Szép, tiszta szobák és közösségi terek jellemzik. A személyzet segítőkész, kedves és mosolygós. Az étteremben az ételek minősége első osztályú, a pincérek kedvesek és figyelmesek. Jó szívvel ajánljuk mindenkinek a győri Hotel Kálváriát.
"Szilveszter a Hotel Kálváriában"

2017. január 03. kedd
4.8
Baráti társaságok
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Baráti társasággal töltöttünk 2 éjszakát a szállodában. A személyzet roppant segítőkész és kedves volt, esetleges hiányokat és kéréseket azonnal pótolták. Csak jó benyomásom volt. Másnak is ajánlom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné B. Erika - szállodavezető
2017. január 09. hétfő
Kedves Dóra!
Köszönjük kedves véleményét! Örülünk, hogy hozzájárulhattunk az óév jó hangulatú lezárásához.
Bízom benne, hogy a jövőben még lesz alkalmunk vendégül látni Önöket szállodánkban.
"Pompás Szilveszter Győrben"
2017. január 03. kedd
5
Baráti társaságok
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda minden tekintetben tökéletesen kielégítette társaságunk minden tagjának elvárását. Úgy az elhelyezés ,mint a szolgáltatás gyakorlatilag hibátlan volt. A személyzet kedvessége és szolgálatkészsége példamutató. Pl.: Új év napján a meghibásodott fűtést fél órán belül!! -szaksegítséggel,de- elhárították.A szálloda 4 buszmegállóra van a a város történelmi központjától, így a városnézés és a szilveszteri forgatagban való részvétel gyalogosan is könnyen megoldhatók voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné B. Erika - szállodavezető
2017. január 09. hétfő
Kedves Vendégünk!
Örülünk, hogy baráti társaságuk minden tagjának megelégedésére, jó hangulatban töltötték a 2016-os év utolsó napját szállodánkban!
Szeretettel várjuk Önöket vissza! Fedezzék fel Győrt tavasszal vagy nyáron is!
"Szilveszteri buli a Hotel Kálváriában"
2017. január 03. kedd
5
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A 2016-os lezárására,az ó év búcsúztatására választottuk a Hotel Kálváriát. Jó választásnak tűnt a következők miatt: Nagyon megvoltunk elégedve a személyzettel, rendkívül kedvesek, udvariasak, segítőkészek voltak. A szoba berendezése, tisztasága kifogástalan volt. Az ételek minősége, választéka miatt a szakács külön dicséretet érdemel.Rendkívül finomak voltak.Olyan finom péksüteményeket még sehol nem ettünk, mint amilyet itt kaptunk.Minden alkalommal friss, meleg volt. A szilveszteri menüvel mindössze annyi volt a problémánk, hogy olyan mennyiség volt, amit képtelenség volt végig enni. Az éjféli menüt mi már nem bírtuk megkóstolni sem, addigra annyira jól laktunk. Pedig nagyon csábító volt. Máig sajnálom, hogy a lencselevesből nem ettem. A szálloda elhelyezkedése is nagyon jó. Rövid sétával elérhető a városközpont. Mi csak ajánlani tudjuk mindenkinek a hotelt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné B. Erika - szállodavezető
2017. január 09. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a dicsérő sorokat! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, és mindennel meg voltak elégedve.
Bízom benne, hogy máskor is vendégül láthatjuk Önöket szállodánkban!

"Hotel Kálvária"
2017. január 02. hétfő
4.4
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Az ételek minősége kiváló volt, a szilveszteri retro műsor volt rendkívül gyenge. Nem erre számítottunk, azt hittük, hogy egy hangulatos retro buliban egy jót fogunk táncolni. A zenét szolgáltató úr elhelyezése sem volt szerencsés, a terület sem volt elegendő a tánchoz, az általa szolgáltatott zeneszámok nem a hetvenes-nyolcvanas évek slágerei voltak, hanem inkább hatvanas-hetvenes évekbeli harmadrendű számok. Ettől függetlenül jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné B. Erika - szállodavezető
2017. január 09. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük értékelését! Sajnálom, hogy a műsor nem igazán nyerte meg tetszésüket, de örülök, hogy ennek ellenére jól érezték magunkat szállodánkban.
Szeretettel várjuk Önöket vissza!
"Hotel Kálvária"
2016. november 21. hétfő
4
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Nagyjàbòl minden rendben volt. Talàn az èttermet tudnàm felhozni, ugyanis a szombati vacsorànàl rengeteget kellett vàrni, szinte 2 òràt a rendelèstől szàmìtva. Többen is hangot adtak ennek a problèmànak a helyszìnen.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné B. Erika - szállodavezető
2016. november 22. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük értékelését és hozzászólását. Konyhánkon sajnos egy nem várt elektromos zárlat keletkezett, és idő kellett hozzá, hogy a szakemberek elvégezzék a javítást. Megértem, hogy a várakozás kellemetlen volt, de bízom benne, hogy ettől függetlenül jól érezték magukat szállodánkban.
"Minden szuper!!!"
2016. augusztus 02. kedd
5
Kisgyerekes család
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szállást korábban át tudtuk venni. Rugalmas, kedves, udvarias a személyzet. A Carmen étteremben hétvégén menüs ebédet lehetett remek minőségben és áron fogyasztani. Zárt parkoló tartozik a szálláshoz. Kulturált, tiszta a wellness részleg is! A reggeli minősége kifogástalan, helyben készítettek habos kakaót, kávét, személyre szabottan!!! A szálláshoz tartozott családi belépő, minden lehetőséget kihasználtunk.
"Hotel Kálvária"
2016. június 13. hétfő
4.3
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
Szép,tiszta a kiszolgálószemélyzet kedves,jó éreztük magunkat.Amit hiányoltam hogy nem ebbe az épületben volt a szauna és egy masszás ágyat eltudtam volna képzelni.
"Remek kikapcsolódás a Hotel Kalvariában."

2016. május 17. kedd
5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Nekem és férjemnek kitűnő pihenést nyújtott a Hotel. Meg voltunk elégedve a reggelivel a tisztasággal,és a többi szolgáltatással is. Kimondottan tetszett, hogy nem volt túlzsúfolt a Hotel!
"2015 szilveszter"
2016. január 04. hétfő
3.8
Idősebb pár
Standard *** kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Elhelyezésünk a *** szárnyban történt. A fürdőszobában már megérkezésünkkor dohányfüst volt, amit nem tudtunk kiszellőztetni, mert folyamatosan újra képződött és az ablak alatti forgalmi lámpánál megálló járművek kipufogó füstje miatt az ablakot többnyire zárva kellett tartani. Kellemetlen volt az átjárás a **** csillagos részbe. A wellnes részlegben a 3 fős jakuzzin kívül nem volt más medencés fürdési lehetőség. A személyzet munkája és az étellek mennyisége, minősége kiváló. A szilveszteri bál számunkra kellemes volt.
"szilveszteri mulatság"
2016. január 03. vasárnap
5
Baráti társaságok
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda és az étkezés kiváló volt. Ami nem tetszett a szilveszteri zene szolgáltatás,csak régi retro zenék voltak,az éjfél utáni mulatós kimaradt és mai tánczenék sem voltak. A reggelinél kellene egy forróviz tároló,hogy a vendégek maguk készíthessék a teát és a felszolgáló mentesülne annak készítésétől.
"Pihentető kényelem a Hotel Kálváriában!"
2015. október 26. hétfő
4.6
Család nagyobb gyerekkel
Pótággyal
3 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves, a vacsora fenséges volt minden este. Nincs túlárazva semmi, még a mini bár sem! Köszönünk mindent, még biztosan visszatértünk.
"Csodálatos hétvége a Hotel Kálváriában"
2015. augusztus 31. hétfő
4.5
Fiatal pár
Standard *** kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett a szoba, mint kényelmi, mint összhang szempontjából. Ezenkívül nagyon finom volt a reggel, örültünk a párommal, hogy több féle ételből tudunk választani, még ha csak reggeliről is volt szó. Nagyon élveztük a szaunát és a masszázs ágyat is. Tetszett az is, hogy közel volt a belvároshoz nem kellett sokat sétálni csak pont eleget ahhoz, hogy kellemesen elfáradjunk. Ezenkívül még az tetszett benne, hogy a költségbe beletartozott egy Rába Quelle Strandbelépő és még egy Püspöki kilátóbelépő és még sok más jó program. Ár/érték arány szempontból is elfogadható volt a Hotel Kálvária ajánlata. Remek hétvégét töltöttünk ott a párommal. Köszönjük!
"Kiváló hétvége a Hotel Kárpátiában"
2014. december 15. hétfő
4.6
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép elegáns szálloda. Ragyogó tisztaság! Figyelmes, segitőkész Recepció! A belvárostól való távolság gyalog kb. 20 perc! Buszjárat félóránként! Csodálatos hétvége volt Győr adventi hangulatban, mindenkinek ajánlani tudom.
"Családi napok a Kálvária Hotelben, Győrben"

2014. november 17. hétfő
4.9
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
"Családi napok"-ra érkeztünk a Hotelbe. Nagyon meg voltunk elégedve a csomaghoz tartozó ingyenes programokkal:az élményfürdő, a tudományos játszótér és az állatkert is remek szórakozást nyújtott mind nekünk, mind 7 éves fiunk részére. Maga a Hotel és a szobánk is tiszta és kényelmes volt, a személyzet nagyon kedves és figyelmes. :) A svédasztalon bőséges reggeli válaszék és a vacsora is nagyon finom volt. Összességében mindennel tökéletesen meg voltunk elégedve...egyet leszámítva, az étteremben borzalmasan meleg volt és ezért próbáltuk az étkezéseket minél gyorsabban megoldani. :( De ezt leszámítva remélem mihamarabb újra ott vendégeskedünk! ;)
"Hotel Kálvária - egy hétvége GYőrben"

2014. szeptember 08. hétfő
3.6
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
Alapvetően nem volt gond a szállással. Az étkezéssel kapcsolatban megjegyzendő, hogy habár a reggeliztetés 10 óráig van meghirdetve, fél 10től már csak a megmaradt dolgokból lehet választani és habár a felszolgáló kedvesen felajánlja, hogy ha hiányzik valami szívesen hoz a konyháról/ raktárból nagy az esély arra, hogy nincs már raktáron (ami szerintem egy 4 csillagos szálloda esetében nem megszokott). Ezen kívül kényelmes és csendes még az utcára néző szobák esetében is.
"szebb és jobb mint amiröl álmodtunk ,,"

2014. szeptember 08. hétfő
5
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
a szobák gyönyörüek a kiszolgálás remek ,maximálisan elégedettek vagyunk,mindenkinek csak ajánlani tudom
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné B.Erika - szállodavezető
2014. szeptember 10. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük kedves sorait, örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Reméljük, hogy még ellátogatnak hozzánk a jövőben.
Üdvözlettel:
Hotel Kálvária
"Kellemes időtöltés a Hotel Kálváriában"
2014. június 16. hétfő
4.1
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Egyetlen dolog keltett kissé negatív érzést bennünk, hogy a félpanziós vacsoránál (bár az ételek kiválóak voltak!), nem volt lehetőség legalább néhány (2-3) ételből választani! Az utolsó napon ráadásul (2 esküvő miatt) nem is volt rendesen vacsoránk! A személyzet egyébként nagyon korrekt és figyelmes volt!
"Kellemes kikapcsolódás Győrben."
7800 Siklós, Magyar 2013. február 27. szerda
4.9
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
Két éjszakát töltöttünk a Kálvária Hotelben. A 3 csillagos részben voltunk, de nem volt nagy eltérés a két évvel korábban igénybe vett 4 csillagos szobától. A reggeli bőséges és választékos volt. A belváros rövid sétával könnyen megközelíthető. A recepciósok, éttermi dolgozók és a többi kisegítő munkatárs igen előzékeny és segítőkész volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Hotel Kálvária - Győr
2013. március 04. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy visszatértek szállodánkba és örülünk, hogy ismét kellemes élményekkel gazdagodva tértek haza tőlünk.
A következő viszontlátásig üdvözlettel
"Remek hétvége Győrben"
2013. január 28. hétfő
4.5
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
A design, a berendezés, az udvarias személyzet megelégedésünkre szolgált.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Hotel Kálvária - Győr
2013. február 01. péntek
Kedves Vendégünk!

Örülünk, hogy hozzájárulhattunk jól sikerült hétvégi programjukhoz.
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
"Rövid pihenő a győri Kálvária Hotelben"

Budapest, Magyar 2012. október 28. vasárnap
4.9
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
a Tv hangja nem igazán jó, hangosan hallgatva is sokszor érthetetlen a beszéd - mi okozza nem tudom
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Kálvária, Magyarné Babos Erika - szállodavezető
2012. november 09. péntek
Kedves Hölgyem!
Örömünkre szolgál, hogy vendégül láthattuk Önöket, reméljük, még visszatérnek hozzánk.
Szeretném tájékoztatni, hogy szállodánk minden helyisége légkondicionált, így az ablaknyitással járó zaj nem okozhat gondot vendégeinkek.
A tv-vel kapcsolatos észrevételének utánanézünk.
Köszönjük a jó értékelést.
Budapest, Magyarország 2012. május 01. kedd
5
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+nagyon kedves volt a személyzet,minden látnivalót könnyen el lehetett érni.
2012. március 19. hétfő
4.6
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+A személyzet közvetlensége és kedvessége, valamint a szoba tisztasága
Amivel elégedetlen voltam:
-nem volt olyan
"Hotel Kalvaria"
2011. május 19. csütörtök
4.7
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
A reggelinél hiányoltuk a meleg ételeket, de a reggeli mennyisége és minősége kiváló volt.
"Remek este egykellemes helyen"

Budapest, Magyarország 2011. április 26. kedd
4.6
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Ár-érték arány, szolgáltatás, elhelyezés, étkezés
Amivel elégedetlen voltam:
-..sajnos csak egy éjszakát tölthettünk el -de ez saját hiba...

2010. november 13. szombat
4.9
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+a személyzettel
Amivel elégedetlen voltam:
-wifi elég gyengén működött

2010. augusztus 23. hétfő
4
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Minibar, tisztaság
Amivel elégedetlen voltam:
-Információ, pl hogy hol lehet Györben vasárnap este 1/2 10-kor még meleget vacsorázni

2010. május 20. csütörtök
5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
hasznos lenne a welness részlegben egy centrifuga a fürdőruhákhoz ezt a kérdőí­vet alig lehet elolvasni,valami hibásan jött át

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Kálvária szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Kálvária korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior **** családi szoba, Standard *** kétágyas szoba és Superior **** kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Hotel Kálvária szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a fiatal párok, a kisgyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.