A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Danubius Hotel Marina, Balatonfüred >>
2025. május 20. kedd
Nagyon köszönjük kedves szavait és hűségét szállodánk iránt! Örömmel olvastuk, hogy ismét azt kapta, amit várt, és örömmel tért vissza hozzánk.
Számunkra mindig megtiszteltetés, ha vendégeink visszatérnek, és reméljük, hogy a jövőben még sok alkalommal üdvözölhetjük Önt nálunk néhány pihentető nap erejéig.
Várjuk szeretettel legközelebb is!
H.Rita
Danubius Hotel Marina
2025. május 16. péntek
2025. május 20. kedd
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a nálunk töltött idővel, és külön öröm számunkra, hogy ajánlana bennünket másoknak is.
Reméljük, hogy legközelebb valóban jobb időjárás fogadja Önöket, és még teljesebben ki tudják élvezni a környezetet és szolgáltatásainkat.
Szeretettel várjuk vissza a jövőben!
H.Rita
Danubius Hotel Marina
Danubius Hotel Marina Balatonfüred kiemelt csomagajánlatai
- all inclusive ellátással
- sétahajózással
- fedett uszoda és szauna és fitneszterem használattal
- tekepálya használattal
- gyermek animációs programokkal
- all inclusive ellátással
- fedett uszoda és szauna használattal
- fitness terem és strand használattal
- gyerekeknek animációs programokkal
- sétahajó jeggyel
- all inclusive ellátással
- fedett uszoda és szauna használattal
- fitness terem és strand használattal
- gyerekeknek animációs programokkal
2025. május 16. péntek
2025. május 19. hétfő
Nagy örömmel olvastuk kedves visszajelzését, és köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Öröm számunkra, hogy elégedett volt a személyzettel, a csomagajánlattal és a szobával – különösen büszkék vagyunk munkatársaink kedvességére és vendégszeretetére.
Köszönjük az építő jellegű javaslatait is. A meleg vizes medence és a bővebb vegetáriánus kínálat valóban értékes ötletek, amelyeket továbbítunk az illetékes részlegek felé.
Megtiszteltetés számunkra, hogy ajánlani fogja szállodánkat – reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel:
H.Rita
Danubius Hotel Marina
2025. május 15. csütörtök
2025. május 16. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választotta!
Örömmel olvassuk, hogy elégedett volt személyzetünkkel, a szálloda tisztaságával.
Sajnáljuk az éjszakai zaj okozta kellemetlenséget!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
2025. május 16. péntek
Köszönjük szépen visszajelzését!
Örömmel olvassuk, hogy elégedett volt a szálloda által kínált ételekkel.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
2025. május 14. szerda
2025. május 16. péntek
Köszönjük visszajelzését!
Folyamatosan arra törekszünk, hogy Vendégeink gondtalanul pihenhessenek nálunk, így örömünkre szolgál, hogy elégedett volt az általunk nyújtott szolgáltatásokkal.
Reméljük, hogy hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
2025. május 14. szerda
2025. május 16. péntek
Köszönjük értékelését!
Örömmel olvassuk, hogy ilyen pozitív tapasztalatokat szerzett szállodánkban tett látogatása során.
Várjuk vissza legközelebb is!
Üdvözlettel,
2025. május 11. vasárnap
2025. május 14. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választotta!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
H.Rita
Danubius Hotel Marina
2025. május 10. szombat
2025. május 14. szerda
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait! Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban, és elégedettek voltak a személyzet hozzáállásával, valamint a konyhánk kínálatával. Külön köszönjük ajánlását más utazóknak is!
A parkolási díjjal kapcsolatos észrevételét is köszönjük – fontos számunkra vendégeink visszajelzése, és igyekszünk folyamatosan javítani szolgáltatásainkon.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlett,
H.Rita
Marina Reservation
2025. május 05. hétfő
2025. május 07. szerda
Köszönjük, hogy időt szakított visszajelzésére!
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt maradéktalanul elégedett szállodánk szolgáltatásaival.
Sajnálattal olvastuk, hogy az all inclusive ellátás sem nyerte el a tetszését.
Bízunk benne, hogy egy másik alkalommal ellátogat még hozzánk, amikor is lehetőségünk lesz jobb vendégélményt nyújtani Önöknek.
Üdvözlettel,
Orsolya
Danubius Hotel Marina
2025. május 01. csütörtök
2025. május 06. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét a Danubius Hotel Marinában szerzett élményeiről.
Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt az all inclusive ellátással, az ételek és italok minőségével, valamint kollégáink hozzáállásával. Külön öröm számunkra, hogy a szállodát körülvevő nagy park is hozzájárult a kellemes kikapcsolódáshoz.
A sötétítő függöny hosszára és a korai fényviszonyokra vonatkozó észrevételét köszönjük – ez valóban zavaró lehet pihenés közben. A jakuzzival kapcsolatos ötletét is értékeljük, hiszen fontos számunkra, hogy folyamatosan fejlődjünk vendégeink visszajelzései alapján.
Reméljük, hogy legközelebb is minket választanak, és közvetlen foglalás esetén örömmel segítünk a lehető legmegfelelőbb szobát és ajánlatot biztosítani.
Üdvözlettel,
B. Gábor
Danubius Hotel Marina
2025. május 01. csütörtök
2025. május 06. kedd
Köszönjük, hogy három éjszakára szállodánkat választották, és hogy megosztották velünk a tapasztalataikat.
Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat nálunk, és bízunk benne, hogy a pihenésük kellemesen telt. Köszönjük a reggeli kínálattal és a zenével kapcsolatos észrevételeiket – a szaftosabb, meleg fogásokkal és a hangerő szintjével kapcsolatos visszajelzéseket továbbítjuk a megfelelő területnek, hogy még inkább a vendégeink igényeire tudjunk hangolódni.
Sajnáljuk, ha a Drink Bárban nem tapasztalták azt a közvetlenséget, amit elvártak volna – fontos számunkra, hogy kollégáink mindig kedves, vendégszerető légkört teremtsenek.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket. Amennyiben közvetlenül foglalnak, örömmel segítünk személyre szabott ajánlattal.
Üdvözlettel,
B. Gábor
Danubius Hotel Marina
2025. május 01. csütörtök
2025. május 06. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és örülünk, hogy összességében elégedett volt szállodánkkal.
Sajnáljuk, hogy a szabadtéri medence nem üzemelt tartózkodása idején – megértjük, hogy ez csalódást okozhatott, különösen, ha ez fontos szempont volt a választásnál. Az étel ízével kapcsolatos észrevételét is köszönjük, hiszen mindig törekszünk arra, hogy a választék mellett az ízélmény is emlékezetes legyen.
Reméljük, hogy legközelebb is minket választ, és közvetlen foglalás esetén örömmel segítünk személyre szabott ajánlattal.
Üdvözlettel,
B. Gábor
Danubius Hotel Marina
2025. április 30. szerda
2025. május 06. kedd
Nagyon köszönjük szívből jövő visszajelzését – örömmel olvastuk, hogy minden szempontból jól érezték magukat a Danubius Hotel Marinában!
Köszönjük, hogy megosztották velünk dohányzással kapcsolatos igényüket is. Szeretnénk tájékoztatni, hogy az érvényben lévő európai uniós és magyar jogszabályok értelmében szállodai szobákban nem engedélyezett a dohányzás. Ennek megfelelően a teljes szálloda nemdohányzó, azonban az épületen kívül kijelölt dohányzóhelyek állnak vendégeink rendelkezésére.
Nagy öröm számunkra, hogy ilyen pozitív élményekkel távoztak – reméljük, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket! Közvetlen foglalás esetén szívesen segítünk a számukra legideálisabb lehetőségek kiválasztásában.
Üdvözlettel,
B. Gábor
Danubius Hotel Marina
2025. április 30. szerda
2025. május 01. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk gondolatait a legutóbbi tartózkodásával kapcsolatban. Nagyra értékeljük visszajelzését, és köszönjük a javaslatát az étkezéssel kapcsolatban.
Reméljük, hogy a jövőbenmég visszalátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Beáta
Danubius Hotel Marina
2025. április 30. szerda
Köszönjük szépen visszajelzését, örülünk, hogy összességében kellemesen telt a nálunk töltött idő!
Örömmel olvassuk, hogy elégedett volt a szobából nyíló kilátással, az ételekkel, a személyzettel és a gyermek programokkal.
Sajnáljuk azonban, hogy nem szerepelt sonka az étel kínálatban, illetve hogy a benti úszómedence hőmérséklete nem felelt meg az elvárásainak.
Várjuk vissza Önöket szállodánkba!
Üdvözlettel,
2025. április 30. szerda
Köszönjük, hogy időt szakított visszajelzésére!
Örömünkre szolgál, hogy elégedett volt a szálloda reggelijével.
Sajnáljuk, azonban hogy az előbbi nem mondható el az ebédről és a vacsoráról. Továbbá sajnálattal olvassuk, hogy a szoba mérete nem felelt meg az elvárásainak.
Folyamatosan törekszünk rá, hogy fejlesszük szolgáltatásaink minőségét. Reméljük, hogy a későbbiekben még visszatér hozzánk!
Üdvözlettel,
2025. április 23. szerda
2025. április 25. péntek
Köszönjük értékelését! Örömmel halljuk, hogy ilyen pozitív tapasztalatokat szerzett szállodánkban tett látogatása során.
Várjuk vissza legközelebb is!
Üdvözlettel,
Orsolya
Danubius Hotel Marina
2025. április 23. szerda
2025. április 25. péntek
Köszönjük értékelését! Örömmel halljuk, hogy ilyen pozitív tapasztalatokat szerzett szállodánkban tett látogatása során.
Várjuk vissza legközelebb is!
Üdvözlettel,
Orsolya
Danubius Hotel Marina
2025. április 23. szerda
2025. április 25. péntek
Köszönjük értékelését! Örömmel halljuk, hogy ilyen pozitív tapasztalatokat szerzett szállodánkban tett látogatása során.
Várjuk vissza legközelebb is!
Üdvözlettel,
Orsolya
Danubius Hotel Marina
2025. április 22. kedd
2025. április 25. péntek
Köszönjük, hogy időt szakított a visszajelzésre, örülünk, hogy kellemesen telt a nálunk töltött idő!
Észrevételeit ezúton is köszönjük.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Orsolya
Danubius Hotel Marina
2025. április 22. kedd
2025. április 23. szerda
Köszönjük a visszajelzést! Valóban, a beltéri medencék száma korlátozott, ami zsúfoltságot okozhat főként rossz idő esetén vagy a főszezonban. Örülünk, hogy szolgáltatásiank ettől függetlenül elnyerték a tetszését.
Várjuk vissza legközelebb is!
Üdvözlettel,
Beáta
Danubius Hotel Marina
2025. április 23. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait, és külön örülünk, hogy alapvetően elégedettek voltak a szállodánk szolgáltatásaival. Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy a parti területen szerzett kellemetlen élmény rontotta az összképet.
A strand tisztasága kiemelten fontos számunkra, ezért visszajelzését haladéktalanul továbbítottuk a karbantartásért felelős kollégáknak, hogy intézkedjenek a fokozott takarításról. Bízunk benne, hogy legközelebb már egy rendezett, gondozott környezet fogadja Önöket.
Köszönjük, hogy jelezte felénk – vendégeink visszajelzése segít bennünket a fejlődésben!
Üdvözlettel,
Beáta
Danubius Hotel Marina
2025. április 21. hétfő
2025. április 23. szerda
Nagyon köszönjük részletes visszajelzését és kedves szavait! Örömmel olvastuk, hogy szobánk kényelmét, a személyzet hozzáállását, az ételeinket és a szolgáltatásaink színvonalát is elégedetten értékelte. Külön örülünk, hogy a nagyobb vendégforgalom ellenére is gördülékenynek találta a szervezést és kiszolgálást.
A fürdőköpeny bérleti díjával és parkolási költségekkel kapcsolatos észrevételeit köszönjük – ezek fontos visszajelzések számunkra. Igyekszünk folyamatosan felülvizsgálni árképzésünket, hogy az arányos és vendégbarát maradjon.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Beáta
Danubius Hotel Marina
2025. április 21. hétfő
2025. április 23. szerda
Köszönjük visszajelzését! Örülünk, hogy összességében kellemesen telt a szállodai tartókodásuk és elégedettek voltak a szolgáltatásainkkal.
Várjuk vissza Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel,
Beáta
Danubius Hotel Marina
2025. április 23. szerda
Nagyon köszönjük, hogy ilyen részletesen megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel olvastuk, hogy több szempontból is elégedettek voltak az itt töltött idővel – különösen a szoba elrendezése, a balatoni panoráma, az étkezések minősége és a gyerekbarát lehetőségek kapcsán.
Külön köszönjük az építő észrevételeket is – például a franciaágyas rész ajtóval való leválasztásának hiányát, valamint a főételek választékára tett megjegyzést. Ezeket továbbítjuk a vezetőség felé, hiszen számunkra nagyon fontos, hogy folyamatosan fejlődjünk, és még kellemesebbé tehessük a vendégeink nyaralását.
Örömmel halljuk, hogy a személyzet hozzáállása is hozzájárult a pozitív élményhez – ezt nagy örömmel adjuk át kollégáinknak. Reméljük, hogy a következő alkalommal még több szolgáltatásunkat ki tudják majd próbálni, akár a szaunát, masszázst vagy a nyári strandlehetőségeket is.
Visszavárjuk Önöket szeretettel!
Üdvözlettel,
Beáta
Danubius Hotel Marina
2025. április 21. hétfő
2025. április 23. szerda
Köszönjük a visszajelzését! Örülünk, hogy a kilátás ennyire elnyerte a tetszését!
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket a szállodánkban!
Üdvözlettel,
Beáta
Danubius Hotel Marina
2025. április 21. hétfő
2025. április 23. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk pozitív élményeit! Örömmel olvastuk, hogy kényelmesnek találta a szobát, és külön öröm számunkra, hogy az all inclusive szolgáltatásaink elnyerték a tetszését.
A reggelivel kapcsolatos dicséretét köszönjük, a vacsoraválasztékról szóló megjegyzést pedig továbbítjuk a konyhai csapatnak, hogy ezen a téren is fejlődni tudjunk.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Beáta
Danubius Hotel Marina
2025. április 20. vasárnap
2025. április 23. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel olvastuk, hogy az étkezések választékát és mennyiségét megfelelőnek találta, és külön köszönjük az elismerő szavakat a személyzetünkkel kapcsolatban – mindig öröm számunkra, ha munkatársaink hozzá tudnak járulni vendégeink kellemes élményeihez.
Az ételek minőségével kapcsolatos észrevételét is köszönjük – fontos számunkra a visszajelzés, mert csak így tudunk fejlődni. Igyekszünk a jövőben még nagyobb hangsúlyt fektetni arra, hogy a kínálat ne csak bőséges, hanem minden szempontból kifogástalan legyen.
Reméljük, hogy legközelebb még teljesebb élményben lehet része nálunk!
Üdvözlettel,
Beáta
Danubius Hotel Marina
2024. október 29. kedd
Köszönjük visszajelzését!
Éttermünk változó kínálatot biztosít a svédasztalos étkezések során, hogy minden vendégünk találjon kedvére való fogást. Reméljük, hogy a későbbiekben is újra visszatérnek hozzánk és önök is elégedettek lesznek a kínálattal.
Úszómedencénk vize úszásra alkalmas hőmérsékletű, sajnáljuk, hogy nem nyerte el tetszését.
Észrevételeit figyelembe véve igyekszünk jobb élményt biztosítani a jövőben. Bízunk benne, hogy a későbbiekben még visszatér hozzánk!
Üdvözlettel,
M. Dóra
Danubius Hotel Marina
2024. október 20. vasárnap
2024. október 24. csütörtök
Köszönettel vettük visszajelzését!
Örülünk, hogy kellemesen telt a szállodai tartózkodásuk.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket szállodánkban!
Üdvözlettel,
U.Beáta
Danubius Hotel Marina
2024. október 20. vasárnap
2024. október 24. csütörtök
Köszönettel vettük visszajelzését!
Sajnáljuk, hogy nem volt elégedett az all inlusive ellátással és úy érezte, hogy zsúfolt a szálloda.
Igyekszünk az érzékelések alapján javítani szolgáltatásaink minőségén.
Bízunk benne, hogy a jövőben még vendégül láthatjuk szállodánkban!
Üdvözlettel,
U.Beáta
Danubius Hotel Marina
2024. október 18. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Sajnáljuk, hogy az étkező túlzsúfoltsága kellemetlenséget okozott Önnek. Igyekszünk folyamatosan fejleszteni a szolgáltatásainkat, hogy vendégeink kényelmesen élvezhessék az étkezéseket, és figyelembe vesszük a visszajelzéseit, hogy a jövőben javítsunk ezen a területen.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük, és egy kellemesebb élményt nyújthatunk Önnek.
Üdvözlettel,
B. Gábor,
Danubius Hotel Marina
2024. október 07. hétfő
2024. október 14. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választották!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
2024. október 04. péntek
2024. október 11. péntek
Köszönjük, hogy időt szakított visszajelzésére!
Nagyon sajnáljuk, hogy a felsorolt hiányosságokat tapasztalták a tisztaság és takarítás terén. Az elmúlt évek sajnos többek között munkaerőpiaci kihívások elé állították szállodánkat és kollégáinkat, ennek ellenére folyamatosan törekszünk rá, hogy ebből vendégeink ne tapasztaljanak semmit, hogy továbbra is megfelelő színvonalat és napi takarítást tudjunk nyújtani, valamint, hogy fejlesszük is szolgáltatásaink minőségét.
Sajnáljuk , hogy éttermünk naponta változó svédasztalos kínálata ezúton nem nyerte el tetszésüket.
Reméljük, hogy a későbbiekben még visszatér hozzánk!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
2024. október 02. szerda
Köszönettel vettük visszajelzését a legutóbbi tartózkodását illetően.
Sajnálattal olvastuk, hogy kellemetlenséget tapasztalt szállodánk személyzete kapcsán. A Danubius Hotels mindig is nagy hangsúlyt fektetett szállodái személyzetének folyamatos képzésére a magas színvonalú szolgáltatás érdekében, ezt a jövőben is így fogjuk tenni, hogy tovább tudjuk emelni kiszolgálásunk minőségét.
Üdvözlettel:
Marina Reservation
2024. október 02. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választotta!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Danubius Hotel Marina
2024. szeptember 27. péntek
2024. október 01. kedd
Köszönjük, hogy időt szakított a visszajelzésre, örülünk, hogy kellemesen telt a nálunk töltött idő!
Szállodánkban nagy hangsúlyt fektetünk a finom ételekre, így örömmel értesülünk róla, hogy elégedettek voltak az All Inclusive ellátásban biztosított svédasztalos választékkal.
Sajnáljuk, ha a wifi működésében hiányosságokat tapasztaltak, noha törekszünk rá, hogy egyformán jó minőségű hálózat legyen elérhető az egész épületben.
A Danubius Hotelsnél folyamatosan vizsgáljuk annak lehetőségeit, hogy szállodáinkat miként tudnánk tovább fejleszteni,
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
2024. szeptember 26. csütörtök
2024. október 01. kedd
Köszönjük értékelését! Örömmel halljuk, hogy ilyen pozitív tapasztalatokat szerzett szállodánkban tett látogatása során.
Örömünkre szolgál, hogy zenés-, illetve hajókázós programunk elnyerte tetszésüket.
Várjuk vissza legközelebb is!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
2024. szeptember 24. kedd
2024. október 01. kedd
Köszönjük értékelését! Örömmel halljuk, hogy ilyen pozitív tapasztalatokat szerzett szállodánkban tett látogatása során.
Várjuk vissza legközelebb is!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük, hogy időt fordított értékelésének megírására.
Örömmel olvassuk, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban.
Sajnáljuk, hogy ugyanakkor hiányolták a zenés estet, mely az őszi időszakban csak kedden és csütörtökön kerül megrendezésre.
Üdvözlettel,
P. Júlia
Danubius Hotel Marina
2024. szeptember 24. kedd
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta! Örömmel olvassuk, hogy remekül érezték magukat szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégünkként üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
2024. szeptember 20. péntek
2024. szeptember 23. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választotta!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
N. Viktória
Danubius Hotel
2024. szeptember 18. szerda
2024. szeptember 23. hétfő
Köszönjük értékelését! Örömmel halljuk, hogy ilyen pozitív tapasztalatokat szerzett szállodánkban tett látogatása során.
Várjuk vissza legközelebb is!
Üdvözlettel,
N. Viktória
Danubius Hotel
2024. szeptember 16. hétfő
2024. szeptember 19. csütörtök
Köszönjük visszajelzését!
Örülünk, hogy kiemelték személyzetünk kedvességét és munkáját, valamint hogy maximálisan elégedett volt szolgáltatásainkkal és kellemesen telt pihenésük.
Reméljünk hamarosan visszatér szállodánkba!
Üdvözlettel,
2024. szeptember 15. vasárnap
2024. szeptember 18. szerda
Köszönjük értékelését! Örömmel halljuk, hogy ilyen pozitív tapasztalatokat szerzett szállodánkban tett látogatása során.
Várjuk vissza legközelebb is!
Üdvözlettel,
B. Gábor
Danubius Hotel Marina
2024. szeptember 14. szombat
2024. szeptember 16. hétfő
Köszönjük visszajelzését! Folyamatosan arra törekszünk, hogy Vendégeink gondtalanul pihenhessenek nálunk, így örömünkre szolgál, hogy elégedett volt az általunk nyújtott szolgáltatásokkal.
Reméljük, hogy hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
2024. szeptember 16. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy a legutóbbi tartózkodása után visszajelzett szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk, hogy a szálloda által nyújtott szolgáltatásokkal általánosságban elégedett volt.
Vendégeink visszajelzése nagyon fontos számunkra, hiszen ezen visszajelzések alapján tudjuk majd a jövőben fejleszteni a szolgáltatásainkat.
Reméljük a jövőben is ellátogatnak majd hozzánk.
Üdvözlettel,
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Danubius Hotel Marina szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard szoba, Executive Lido apartman és Superior szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, a nagygyerekes családok, a kisgyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.