A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Danubius Hotel Marina, Balatonfüred >>
2025. szeptember 15. hétfő
2025. szeptember 16. kedd
Köszönjük szépen, hogy elküldte visszajelzését.
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk és elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival.
Reméljük, hogy hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük.
Üdvözlettel
2025. szeptember 14. vasárnap
2025. szeptember 16. kedd
Köszönjük , hogy időt szánt a visszajelzésre.
Örömmel halljuk, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival és reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk.
Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel
Danubius Hotel Marina Balatonfüred kiemelt csomagajánlatai
- all inclusive ellátással
- sétahajózással
- fedett uszoda és szauna és fitneszterem használattal
- tekepálya használattal
- gyermek animációs programokkal
- all inclusive ellátással
- fedett uszoda és szauna használattal
- fitness terem és strand használattal
- gyerekeknek animációs programokkal
- all inclusive ellátással
- fedett uszoda és szauna használattal
- fitness terem és strand használattal
- gyerekeknek animációs programokkal
- sétahajó jeggyel
2025. szeptember 13. szombat
2025. szeptember 16. kedd
Köszönettel vettük visszajelzését.
Örömünkre szolgál, hogy összességében elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival.
Köszönjük javaslatát a dohányzóterasz kialakításával kapcsolatosan.
Reméljük, hogy hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük.
Üdvözlettel
2025. szeptember 13. szombat
2025. szeptember 16. kedd
Köszönettel olvastuk pozitív visszajelzését.
Örömünkre szolgál, hogy kiemelten elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival.
Várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel
2025. szeptember 13. szombat
2025. szeptember 16. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt a visszajelzésre.
Sajnálattal halljuk, hogy a kínált ételek választéka és minősége nem felelt meg az elvárásának.
Visszajelzése fontos számunkra, hogy szolgáltatásunk minőségét javítani tudjuk.
Reméljük, hogy a jövőben újból szállodánkban üdvözölhetjük, hogy bizonyítani tudjuk vendégszeretetünket.
Üdvözlettel
2025. szeptember 16. kedd
Köszönjük szépen, hogy visszajelzett nekünk.
Örülünk, hogy kiemelten elégedett volt szállodánk belső medencéjével.
Reméljük, hogy hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük.
Üdvözlettel
2025. szeptember 11. csütörtök
2025. szeptember 12. péntek
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes és szívből jövő visszajelzését! Nagyon örülünk, hogy a nagy család minden tagja – legyen az kicsi vagy nagy – megtalálta a számára legkedvesebb programot és élményt nálunk. Külön öröm számunkra, hogy az étkezéssel és az all inclusive ellátással is teljes mértékben elégedettek voltak.
Reméljük, hogy a jövőben is vendégül láthatjuk Önöket, és további felejthetetlen pillanatokat tölthetnek el nálunk!
Köszönettel és szeretettel,
Hotel Marina csapata
2025. szeptember 12. péntek
Szívből köszönjük, hogy megosztotta velünk ilyen csodálatos élményeit! Nagy öröm számunkra, hogy az 55. házassági évfordulójuk méltó megünneplésében szerepet játszhattunk, és hogy minden szolgáltatásunk meghaladta az elvárásaikat.
Reméljük, hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket, és további szép pillanatokat szerezhetünk!
Sok szeretettel:
Hotel Marina csapata
2025. szeptember 10. szerda
2025. szeptember 12. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését! Örömmel halljuk, hogy a part és a büfé elnyerte tetszését, valamint hogy személyzetünk munkájával is elégedett volt.
A televíziós csatornák választékával és a bejelentkezés hosszúságával kapcsolatos észrevételeit köszönettel fogadjuk, és továbbítjuk a megfelelő részlegeknek, hogy a jövőben még kényelmesebb és gördülékenyebb élményt nyújthassunk vendégeinknek.
Reméljük, hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Hotel Marina csapata
2025. szeptember 09. kedd
2025. szeptember 10. szerda
Köszönjük, hogy nálunk töltötték pihentető hétvégüket, és megosztották velünk tapasztalataikat! Sajnáljuk, ha úgy érezték, hogy az ételek mennyisége néha a minőség rovására ment. Visszajelzésüket továbbítjuk a konyhai csapatnak, hogy még inkább ügyeljünk az egyensúlyra.
Reméljük, hogy legközelebb is vendégeink lesznek, és elégedettebb élménnyel távoznak!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
2025. szeptember 07. vasárnap
2025. szeptember 10. szerda
Nagyon köszönjük a szuper visszajelzést és a remek pontszámokat! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak az elhelyezkedéssel, a kiszolgálással és az étkezés magyaros ízeivel is.
Reméljük, hogy a jövőben is vendégeink között tudhatjuk Önöket, barátaival együtt, és ismét felejthetetlen élményekkel gazdagodnak majd!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
2025. augusztus 30. szombat
2025. szeptember 03. szerda
Köszönjük szépen, hogy ilyen részletesen megosztotta velünk tapasztalatait, és hogy szállodánkat választották pihenésükhöz. Örömmel olvastuk, hogy az eltöltött öt nap valódi kikapcsolódást és feltöltődést jelentett Önöknek, és hogy az all inclusive ellátást minden szempontból megfelelőnek találták. Külön köszönjük a dicsérő szavait konyhánk felé – nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy ételeink ízletesek és jó minőségűek legyenek.
Megértjük észrevételét a desszertek kínálatáról is. Vendégeink visszajelzéseit mindig komolyan vesszük, és igyekszünk azok alapján folyamatosan alakítani a büféasztal választékát, hogy a szezonális gyümölcsök is minél gyakrabban megjelenjenek.
Örömmel tölt el bennünket, hogy a Balaton-parti park hangulata most is elvarázsolta, hiszen ez valóban szállodánk egyik legnagyobb vonzereje. A vendégkör összetétele szezononként változó, és számunkra is érdekes látni, hogy milyen sok országból érkeznek hozzánk.
Köszönjük szépen elismerő szavait, és reméljük, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket egy újabb gondtalan pihenésre.
Üdvözlettel,
B. Gábor
Danubius Hotel Marina
2025. augusztus 28. csütörtök
2025. augusztus 29. péntek
Köszönettel vettük visszajelzését.
Várjuk Önöket legközelebb is a szállodánkban.
2025. augusztus 28. csütörtök
2025. augusztus 29. péntek
Köszönettel vettük értékelését.
Örülünk, hogy kellemesen telt a tartózkádása a Danubius Hotel Marinában. A programba online lehet regisztrálni.
2025. augusztus 27. szerda
2025. augusztus 29. péntek
Köszönettel vettük értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy megvoltak elégedve szállodánk étel-ital kínálatával.
2025. augusztus 24. vasárnap
2025. augusztus 26. kedd
Köszönettel vettük visszajelzését.
Örömünkre szolgál, hogy kiemelten elégedettek voltak az all-inklusive kínálattal, a szervezett zenei programmal és az udvarias személyzettel.
Reméljük, hogy hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük.
Üdvözlettel
2025. augusztus 18. hétfő
2025. augusztus 20. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk élményeit a Danubius Hotel Marinában eltöltött napokról. Nagy öröm számunkra, hogy elégedettek voltak a teljes ellátással, és különösen az éttermi szolgáltatásaink és a strand kínálata nyerte el tetszésüket.
Értékeljük építő jellegű észrevételét is a wellness rész kapacitásáról. Visszajelzése segít bennünket abban, hogy vendégeink igényeihez még inkább igazodva fejlesszük szolgáltatásainkat.
Őszintén reméljük, hogy a jövőben is ellátogatnak hozzánk, és újabb szép emlékekkel gazdagodnak Balatonfüreden.
Üdvözlettel,
B. Gábor
Danubius Hotel Marina
2025. augusztus 16. szombat
2025. augusztus 18. hétfő
Köszönjük szépen a visszajelzését! Örülünk, hogy elhelyezkedésünk hozzájárult ahhoz, hogy könnyen elérjen mindent, amit látni szeretett volna. Nagy öröm számunkra, hogy elégedetten távozott, és reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk.
Üdvözlettel,
Dóra
Danubius Hotel Marina
2025. augusztus 04. hétfő
2025. augusztus 06. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választotta!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Viktória
Danubius Hotel Marina
2025. július 29. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét. Megértjük, hogy hiányolta a felnőtt külső medencét, és ezt visszajelzésként továbbítjuk a fejlesztési csapat felé.
Reméljük, hogy egyébként jól érezte magát, és hamarosan újra vendégünk lesz!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
2025. július 26. szombat
2025. július 29. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív élményeit, örülünk, hogy a gyerekbarát, lassan mélyülő part, a bőséges italválaszték és a sütemények elnyerték tetszését.
A folyékony szappan hiányával kapcsolatos észrevételét megértjük, és továbbítjuk a megfelelő részlegnek. A fedett vagy félig fedett medence ötletét is szívesen fogadjuk, és továbbítjuk fejlesztési javaslatként.
Reméljük, hamarosan újra vendégünk lesz!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
2025. július 19. szombat
2025. július 23. szerda
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív élményeit a Hotel Marinában töltött pihenésről! Örömmel olvastuk, hogy a szobával, az ételek választékával, a kilátással és a partszakasszal is elégedettek voltak.
A bejelentkezésnél tapasztalt várakozást sajnáljuk – valóban előfordulhat, hogy csúcsidőben egyszerre több vendég érkezik, de igyekszünk ilyenkor is a lehető leggyorsabban és legfigyelmesebben kiszolgálni mindenkit.
Külön köszönjük, hogy kiemelte kollégáink kedvességét és a kedvező ár-érték arányt. Nagy öröm számunkra, hogy már most tervezik a visszatérést – szeretettel várjuk Önöket jövőre is!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
2025. július 07. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választotta!
Sajnáljuk, hogy kellemetlen élményben votl részük a személyzet stílusa miatt. Elnézést kérünk emiatt.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Orsolya
2025. június 30. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, és örülünk, hogy összességében elégedett volt szállodánkkal. Vendégeink visszajelzése rendkívül fontos számunkra, hiszen ezek alapján tudjuk szolgáltatásainkat tovább fejleszteni a jövőben. A pótágyazható szobákkal kapcsolatos észrevételét köszönettel vettük.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük, és legközelebb is kellemes élményekkel gazdagodik nálunk.
Üdvözlettel,
B. Gábor
Danubius Hotel Marina
2025. június 30. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és örömünkre szolgál, hogy alapvetően jól érezték magukat szállodánkban, ételeinkkel és italainkkal is elégedettek voltak.
Sajnáljuk, hogy a foglalás során nehézséget tapasztaltak, és emiatt nem tudták igénybe venni a kedvezményeket vagy a programokat.
Vendégeink visszajelzése kiemelten fontos számunkra, hiszen ezek alapján tudjuk szolgáltatásainkat tovább fejleszteni, és a jövőben törekszünk rá, hogy minden információ még könnyebben elérhető legyen.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük!
Üdvözlettel,
B. Gábor
Danubius Hotel Marina
2025. június 23. hétfő
2025. június 25. szerda
Nagyon köszönjük, hogy a legutóbbi tartózkodása után visszajelzett szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk, hogy a szálloda által nyújtott szolgáltatásokkal elégedett volt és hogy ennyire pozitív élményekkel gazdagodtak nálunk.
Reméljük a jövőben is ellátogatnak majd hozzánk.
Üdvözlettel,
Dániel
Danubius Hotel
2025. június 23. hétfő
2025. június 25. szerda
Nagyon köszönjük, hogy a legutóbbi tartózkodása után visszajelzett szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk, hogy a szálloda által nyújtott szolgáltatásokkal általánosságban elégedett volt.
Sajnálattal értesültünk azonban arról, hogy apró kellemetlenséget tapasztalt a a tv csatornákkal illetve a lépcsővel kapcsolatban.
Vendégeink visszajelzése nagyon fontos számunkra, hiszen ezen visszajelzések alapján tudjuk majd a jövőben fejleszteni a szolgáltatásainkat.
Reméljük a jövőben is ellátogatnak majd hozzánk.
Üdvözlettel,
Dániel
Danubius Hotel
2025. június 22. vasárnap
2025. június 25. szerda
Nagyon köszönjük, hogy a legutóbbi tartózkodása után visszajelzett szállodánkkal kapcsolatban.
Örömmel olvastuk, hogy a szálloda által nyújtott szolgáltatásokkal általánosságban elégedett volt.
Sajnálattal értesültünk azonban arról, hogy kellemetlenséget tapasztalt a magyar TV csatornák számával kapcsolatban.
Vendégeink visszajelzése nagyon fontos számunkra, hiszen ezen visszajelzések alapján tudjuk majd a jövőben fejleszteni a szolgáltatásainkat.
Reméljük a jövőben is ellátogatnak majd hozzánk.
Üdvözlettel,
Dániel
Danubius Hotel
2025. június 20. péntek
2025. június 23. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt rá, és megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel olvastuk, hogy összességében elégedettek voltak a nálunk töltött időszakkal, ugyanakkor sajnálattal értesültünk a kellemetlenségekről.
Elnézést kérünk a bejelentkezésnél tapasztalt várakozásért és az éttermi zsúfoltságért – dolgozunk azon, hogy ezeket a helyzeteket jobban kezeljük, különösen a forgalmasabb időszakokban. Az esti hangulat és a zajosság kapcsán is megértjük az észrevételüket, és továbbítjuk az illetékes kollégáknak, hogy a jövőben még harmonikusabb környezetet biztosíthassunk vendégeink számára.
Sajnáljuk, hogy az időjárás nem kedvezett az itt-tartózkodásuk alatt – reméljük, hogy legközelebb napsütéssel és nyugodtabb környezettel tudjuk majd szebbé tenni a pihenésüket!
Bízunk benne, hogy még viszontláthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Beáta
Danubius Hotel Marina
2025. június 20. péntek
2025. június 23. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy ismét nálunk tartózkodtak, és hogy megosztották velünk észrevételeiket. Örömmel olvassuk, hogy a szállodánk szolgáltatásai elnyerték tetszésüket.
A menü változatosságával kapcsolatos javaslatukat nagyon komolyan vesszük, és mindenképpen továbbítjuk kollégáinknak. Célunk, hogy minden egyes vendégünk számára friss és izgalmas élményeket biztosítsunk.
Reméljük, hogy hamarosan ismét üdvözölhetjük Önöket szállodánkban, és akkor már egy még színesebb étkezési kínálattal várhatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Beáta
Danubius Hotel Marina
2025. június 18. szerda
Köszönjük, hogy időt szakított visszajelzésére!
Sajnáljuk, hogy nem volt elégedett éttermi szolgáltatásainkkal.
Folyamatosan törekszünk rá, hogy fejlesszük szolgáltatásaink minőségét, többek között all inclusive ellátásunk kínálatát is, folyamatosan vizsgáljuk, hogyan tudnánk a jövőben bővíteni a választékot és emelni a minőségét.
Reméljük, hogy a későbbiekben még visszatér hozzánk!
Üdvözlettel,
2025. június 14. szombat
2025. június 18. szerda
Nagyon köszönjük visszajelzését!
Sajnáljuk, hogy nem volt maradéktalanul elégedett éttermi szolgáltatásainkkal.
Észrevételeit figyelembe véve igyekszünk jobb élményt biztosítani a jövőben. Bízunk benne, hogy szeptemberben visszatérnek még hozzánk!
Üdvözlettel,
2025. június 13. péntek
2025. június 18. szerda
Köszönettel megkaptuk szállodánkkal kapcsolatos visszajelzését. Nagy örömmel olvassuk, hogy pozitív tapasztalatokat szerzett nálunk.
Várjuk Önöket legközelebb is szeretettel!
Üdvözlettel,
2025. június 12. csütörtök
2025. június 18. szerda
Köszönettel megkaptuk szállodánkkal kapcsolatos visszajelzését. Nagy örömmel olvassuk, hogy pozitív tapasztalatokat szerzett nálunk.
Várjuk Önt legközelebb is szeretettel!
Üdvözlettel,
2025. június 10. kedd
2025. június 18. szerda
Köszönettel megkaptuk szállodánkkal kapcsolatos visszajelzését. Nagy örömmel olvassuk, hogy pozitív tapasztalatokat szerzett nálunk.
Várjuk Önöket legközelebb is szeretettel!
Üdvözlettel,
2025. június 08. vasárnap
2025. június 12. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, hálásak vagyunk, hogy szállodánkat választották.
Sajnálattal olvastuk, hogyha kellemetlenséget tapasztalt szállodánk személyzete kapcsán. A Danubius Hotels mindig nagy hangsúlyt fektetett szállodái személyzetének folyamatos képzésére a magas színvonalú szolgáltatás érdekében, ezt a jövőben is így fogjuk tenni, hogy tovább tudjuk emelni kiszolgálásunk minőségét.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
B. Tímea
Danubius Hotel Marina
2025. június 07. szombat
2025. június 12. csütörtök
Köszönjük szépen visszajelzését, örülünk, hogy kellemesen telt a nálunk töltött idő!
Reméljük, hogy hamarosan visszatérnek majd hozzánk!
Üdvözlettel,
B. Tímea
Danubius Hotel Marina
2025. június 06. péntek
2025. június 08. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szolgáltatásokkal és a környezettel. Megértjük, hogy a Balaton vize az Ön tartózkodása alatt túl hideg volt a fürdéshez, és sajnáljuk, hogy emiatt nem tudta teljes mértékben élvezni a strandolást.
Köszönjük, hogy megosztotta velünk javaslatát a medencefejlesztésekkel kapcsolatban. Vendégeink kényelme érdekében folyamatosan vizsgáljuk a lehetőségeket, hogyan tudnánk bővíteni és javítani wellness szolgáltatásainkat, például a medencék hőmérsékletének emelésével vagy új, kényelmesebb relaxációs lehetőségek kialakításával.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük.
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
2025. június 05. csütörtök
2025. június 08. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örülünk, hogy a 7. emeleti kilátás kárpótolta a szoba méretét, és hogy személyzetünk kedvessége, udvariassága és segítőkészsége hozzájárult kellemes tartózkodásához.
Megtisztel bennünket, ha legközelebb is nálunk száll meg!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
2025. június 04. szerda
2025. június 05. csütörtök
Nagyon köszönjük kedves szavait és azt is, hogy ismét minket választottak! Örömmel olvassuk, hogy emlékezetes időt töltöttek nálunk, és külön köszönjük a személyzetre vonatkozó elismerést – nagy öröm számunkra, hogy hozzájárulhattunk a kellemes élményhez.
Örömmel várjuk visszatérésüket!
Üdvözlettel:
H.Rita
2025. június 03. kedd
2025. június 05. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, és örülünk, hogy kellemesen telt a 4 éjszakás tartózkodása Balatonfüreden.
Külön köszönjük az észrevételt az edzőterem vízautomata hiányával kapcsolatban. Észrevételét továbbítjuk az illetékes részlegnek, és fontolóra vesszük a fejlesztési lehetőségeket, hogy a jövőben még kényelmesebb élményt nyújthassunk vendégeinknek.
Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt!
Üdvözlettel:
H.Rita
Danubius Hotel Marina
2025. június 02. hétfő
2025. június 04. szerda
Köszönettel vettük pozitiv visszajelzését.
Örömünkre szolgál , hogy kiemelten elégedett volt az ételkínálattal és a személyzet munkájával.
Reméljük, hogy hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük.
Üdvözlettel
2025. június 01. vasárnap
2025. június 04. szerda
Köszönjük szépen pozitiv visszajelzését.
Örömünkre szolgál, hogy kiemelten elégedett volt a személyzet kedvességével.
Reméljük, hogy hamarosan újra szállodánkban üdvözölhetjük.
Üdvözlettel
2025. május 31. szombat
2025. június 04. szerda
Köszönjük, hogy visszajelzett nekünk.
Örömünkre szolgál, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival.
A szobával kapcsolatos speciális kéréseit kérjük foglaláskor jelezze és a szálloda szabad foglaltságától függően tudjuk majd teljesíteni.
Várjuk vissza szeretettel legközelebb is.
Üdvözlettel
2025. május 30. péntek
2025. június 04. szerda
Köszönettel vettük visszajelzését.
Örömünkre szolgál , hogy elégedett volt a szálloda elhelyezkedésével, a saját stranddal, a személyzet munkájával és a szervezett programokkal.
Várjuk vissza szeretettel legközelebb is.
Üdvözlettel
2025. május 28. szerda
2025. június 02. hétfő
Nagyon örülünk, hogy kellemesen telt nálunk a két nap, és szép kilátású szobánk is elnyerte a tetszésüket. Köszönjük, hogy kiemelte wellness részlegünket és udvarias személyzetünket is!
Sajnáljuk, hogy a bónusz hajókirándulást nem tudták igénybe venni, és reméljük, hogy legközelebb erre is lehetőségük lesz. Várjuk vissza Önöket szeretettel, hogy ismét pihentető és élményekben gazdag napokat tölthessenek nálunk!
Üdvözlettel,
Bernadett G.
Danubius Hotel Marina
2025. május 27. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy ismét minket választottak és megosztották velünk kedves tapasztalataikat! Örömmel olvassuk, hogy másodszorra is pozitív élményekkel távoztak, és külön öröm számunkra, hogy a személyzet kedvessége, a tiszta szoba és az ételek választéka is elnyerte a tetszésüket.
Várjuk Önöket vissza szeretettel egy következő pihenés alkalmával!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
2025. május 25. vasárnap
2025. május 27. kedd
Nagyon köszönjük a meghatóan szép visszajelzést! Örömmel olvassuk, hogy a nálunk töltött három éjszaka valódi kikapcsolódást jelentett a mindennapokból. Külön köszönjük, hogy semmilyen negatívumot nem tapasztalt – ez számunkra a legnagyobb elismerés.
Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk Önt!
Üdvözlettel,
R. János
Danubius Hotel Marina
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Danubius Hotel Marina szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior apartman, Superior szoba és Superior kétágyas szoba (pótágyazható).
Korábbi vendégeink közül a csoportok, a fiatal párok, a nagygyerekes családok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.