A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Szieszta, Sopron >>
2025. augusztus 22. péntek
2025. augusztus 26. kedd
Szívből köszönjük a rendkívül pozitív visszajelzést! Hatalmas öröm számunkra, hogy szállodánkat kedvencüknek tekintik, és minden területen maximális elégedettséggel távoztak.
Külön köszönjük az elismerést a személyzet, a tisztaság, az ételek és a szolgáltatások terén – ezek mindennapi munkánk legfontosabb pillérei. Vendégeink dicsérete komoly motivációt jelent számunkra a további fejlődéshez.
A Hotel Szieszta folyamatosan megújul, így reméljük, hogy legközelebb még a mostaninál is teljesebb élményekkel gazdagodhatnak nálunk.
Visszavárja Önöket sok szeretettel
Varga-Burkon Adrienn és a Hotel Szieszta Csapata
2025. augusztus 19. kedd
2025. augusztus 26. kedd
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagy öröm számunkra, hogy szobáink tágasságát és tisztaságát, valamint a személyzet kedvességét kiemelte, és hogy szállodánk elhelyezkedésével is elégedett volt.
Észrevételeit a liftek működésével kapcsolatban köszönettel fogadjuk. A liftek, illetve a vezérlésük felújítása, illetve cseréje a terveink szerint még az idei, 2025-ös évben megtörténik, melynek eredményeként modern, minden 21. századi igényt kielégítő felvonók állnak majd Vendégeink rendelkezésére.
A wellness részlegünket folyamatosan fejlesztjük, észrevételét a medence hőmérsékletével kapcsolatban jeleztük kollégáink felé. Annak érdekében, hogy minden Vendégünk – a legkisebbektől a felnőttekig – maradéktalanul jól érezze magát, ingyenes belépőt biztosítunk a városi Lővér uszodába, valamint a nyári szezonban strandként is működő Tómalom fürdőbe.
Az ételkínálatra tett megjegyzését is köszönjük. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy választékunk még változatosabb és magasabb színvonalú legyen, hiszen célunk, hogy minden Vendégünk elégedetten távozzon az étteremből is.
Hálásak vagyunk észrevételeiért, hiszen ezek segítenek minket abban, hogy a jelenleginél is magasabb színvonalat biztosítsunk.
Visszavárja Önöket sok szeretettel
Varga-Burkon Adrienn és a Hotel Szieszta Csapata
Hotel Szieszta Sopron kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- fürdőbelépővel
- játszószoba használattal
- gokartozással
- kisvonatozással
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- fürdőbelépővel
- játszószoba használattal
- félpanziós ellátással
- kisvonatozással
- ünnepi vacsorával
- élőzenével
- wellnessrészleg használattal
- fürdőbelépővel
- játszószoba használattal
- városnézéssel
2025. augusztus 18. hétfő
2025. augusztus 26. kedd
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagyon örülünk, hogy összességében szép élményekkel gazdagodtak Sopronban, és szívesen visszatérnének hozzánk.
Észrevételét a liftekkel kapcsolatban köszönettel fogadjuk. A liftek, illetve a vezérlésük felújítása, illetve cseréje a terveink szerint még az idei, 2025-ös évben megtörténik, melynek eredményeként modern, minden 21. századi igényt kielégítő felvonók állnak majd Vendégeink rendelkezésére.
A vacsoránál tapasztalt kellemetlenségeket is jeleztük az éttermi vezetés felé. Komoly energiát fektetünk Személyzetünk kiválasztásába és folyamatos képzésébe, hogy minden körülmények között figyelmes és gördülékeny kiszolgálásban részesüljenek Vendégeink.
Hálásak vagyunk, hogy mindezt apróságnak nevezte, és külön öröm számunkra, hogy ennek ellenére is bármikor visszatérne hozzánk. Bízunk benne, hogy következő látogatásakor a megújulás újabb eredményeit is megtapasztalhatja.
Visszavárja Önöket sok szeretettel
Varga-Burkon Adrienn és a Hotel Szieszta Csapata
2025. augusztus 17. vasárnap
2025. augusztus 19. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagy öröm számunkra, hogy a szálloda felújítását, a szobák tisztaságát és kényelmét pozitívan értékelte.
Szomorúan olvastuk, hogy a tartózkodás nem volt maradéktalanul pozitív.
Őszintén sajnáljuk, hogy szobájukban a hőmérséklet nem volt megfelelő. A helyszíni javítás ebben az esetben nem volt lehetséges, annak ellenére sem, hogy a folyamatos megújulás következtében az összes lakóegységünkben az elérhető legmodernebb mennyezethűtéses technológiával gondoskodunk a megfelelő légkezelésről. A jelzést továbbítottuk a külsős szakszerviznek, a hiba kijavítása időközben megtörtént. Ettől függetlenül a Személyzet kiválasztására és képzésére nagy hangsúlyt fektetünk, hitünk szerint nem fordulhat elő, hogy a Kollektíva bármely tagja tiszteletlen legyen a Vendégeinkkel. Engedelmével jelzésével Igazgató Úr személyesen foglalkozik, szavatolva azt, hogy a szükséges következmények ne maradjanak el.
A büféasztalos étkezést illetően minden javaslatot szívesen fogadunk! Célzottan törekszünk arra, hogy minden étkezésnél megfelelő alternatívákat kínáljunk a diétát követő, ételallergiával rendelkező, illetve húsos, vagy tészta, esetleg vegán ételeket kedvelő Vendégeinknek is.
Szállodánkban jelenleg is zajlik a folyamatos megújulás és szolgáltatásfejlesztés, amelynek része a Vendégeink kiszolgálásának és az éttermi kínálat színvonalának emelése is. Nagyra értékeljük őszinte és részletes észrevételeit, mert ezek segítségével tudjuk fejlesztéseinket Vendégeink igényeihez igazítani. Bízunk benne, hogy a jövőben még ad számunkra egy esélyt, hogy megmutathassuk a Hotel Szieszta Igazi Arcát!
Visszavárja Önöket sok szeretettel
Varga-Burkon Adrienn és a Hotel Szieszta Csapata
2025. augusztus 16. szombat
2025. augusztus 19. kedd
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánk szolgáltatásait és részletes pontszámokkal is megosztotta tapasztalatait. Nagyra értékeljük, hogy kiemelte a tisztaságot, az ár-érték arányt és kollégáink munkáját.
Őszintén sajnáljuk, hogy szobájukban a hőmérséklet nem volt megfelelő. A helyszíni javítás ebben az esetben nem volt lehetséges, annak ellenére sem, hogy a folyamatos megújulás következtében az összes lakóegységünkben az elérhető legmodernebb mennyezethűtéses technológiával gondoskodunk a megfelelő légkezelésről. A jelzést továbbítottuk a külsős szakszerviznek, a hiba kijavítása időközben megtörtént.
Biztosak vagyunk abban, hogy legközelebb már egy hibátlanul működő szobai környezettel fogadhatjuk Önöket.
Visszavárja Önöket sok szeretettel
Varga-Burkon Adrienn és a Hotel Szieszta Csapata
2025. augusztus 16. szombat
2025. augusztus 19. kedd
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagy öröm számunkra, hogy a szobák kényelmét, tisztaságát, a szolgáltatásokat, valamint a félpanzió minőségét is maximálisan elégedetten értékelte. Külön köszönjük, hogy a személyzet kedvességét kiemelte – örömmel adjuk át elismerő szavait Kollégáinknak, akiknek sokat jelent Vendégeink visszajelzése.
A Szieszta Hotelben jelenleg is zajlik a folyamatos megújulás és szolgáltatásfejlesztés, amelynek célja, hogy Vendégeink minden alkalommal még teljesebb élményekkel térjenek haza. Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy elégedettségét most is ilyen magasra értékelte.
Visszavárja Önöket sok szeretettel
Varga-Burkon Adrienn és a Hotel Szieszta Csapata
2025. augusztus 15. péntek
2025. augusztus 19. kedd
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagy öröm számunkra, hogy a szolgáltatásokat, a szoba kényelmét és az étkezést egyaránt ilyen magasra értékelte. Külön köszönjük, hogy kiemelte wellness részlegünk szaunamesterének profizmusát – örömmel adjuk át elismerő szavait, amelyek bizonyára nagy motivációt jelentenek számára.
A Szieszta Hotelben jelenleg is zajlik a folyamatos megújulás és szolgáltatásfejlesztés, amely még nem ért véget. Visszajelzései nagy segítséget jelentenek számunkra abban, hogy a fejlesztéseket Vendégeink elvárásaihoz igazítsuk. A liftek, illetve a vezérlésük felújítása, illetve cseréje a terveink szerint még az idei, 2025-ös évben megtörténik, eredménye modern, minden 21. századi igényt kielégítő felvonók lesznek.
Visszavárja Önöket sok szeretettel
Varga-Burkon Adrienn és a Hotel Szieszta Csapata
2025. augusztus 15. péntek
2025. augusztus 19. kedd
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagy öröm számunkra, hogy a szobák kényelmét, a tisztaságot, az étkezést és a személyzet munkáját ilyen kiemelkedően értékelte, és hogy a felújítások eredményeit Vendégként is pozitívan tapasztalta.
Ugyanakkor sajnáljuk, hogy a wellness részlegen a medence hőmérsékletét nem találta megfelelőnek. Az Ön észrevételeit továbbítottuk a műszaki részleg felé, hogy ellenőrizzék a beállításokat, hiszen célunk, hogy Vendégeink számára a pihenés minden szempontból kellemes legyen. A medence és a jakuzzi hőfokát, illetve azt, hogy az megfelel-e a kiírtaknak, a jelenleginél is gyakrabban fogjuk ellenőrizni.
A Szieszta Hotelben jelenleg is zajlik a folyamatos megújulás és szolgáltatásfejlesztés, amelynek részeként a wellness részleg komfortjának javítása is kiemelt feladatunk.
Visszavárja Önöket sok szeretettel
Varga-Burkon Adrienn és a Hotel Szieszta Csapata
2025. augusztus 13. szerda
2025. augusztus 19. kedd
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait szállodánk szolgáltatásaival kapcsolatban. Őszintén sajnáljuk, hogy az itt tartózkodása nem felelt meg teljes mértékben az elvárásainak.
Vendégeink visszajelzései rendkívül fontosak számunkra, hiszen ezek segítenek abban, hogy javítsunk szolgáltatásaink színvonalán. Elnézést kérünk a napi takarítás elmaradásáért, valamint a hiányosságokért a fürdőszobai bekészítéseknél. A jövőben fokozott figyelmet fordítunk arra, hogy a szobák felszereltsége mindig megfelelő legyen, és kollégáink gyorsan reagáljanak vendégeink kéréseire.
Sajnálattal halljuk, hogy a lift meghibásodása és a wellness részleg állapota kellemetlenséget okozott Önnek. Már megkezdtük a szükséges karbantartási munkálatokat, valamint tervezzük a sószoba felújítását. A masszázsszolgáltatás elérhetőségével kapcsolatban is dolgozunk egy rugalmasabb beosztási rendszeren, hogy vendégeink a lehető legtöbbször igénybe vehessék ezt a szolgáltatást.
Bízunk benne, hogy a jövőben még lehetőségünk nyílik visszanyerni bizalmát, és egy következő látogatás alkalmával már kellemesebb tapasztalatokkal távozik tőlünk.
Köszönjük megértését és türelmét!
2025. augusztus 12. kedd
2025. augusztus 11. hétfő
2025. augusztus 12. kedd
2025. augusztus 08. péntek
2025. augusztus 12. kedd
2025. július 28. hétfő
2025. augusztus 06. szerda
2025. július 26. szombat
2025. augusztus 06. szerda
2025. július 23. szerda
2025. július 23. szerda
2025. július 18. péntek
2025. július 21. hétfő
Köszönjük szépen a pozitív értékelést! Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. július 21. hétfő
Köszönjük szépen a pozitív értékelést! Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. július 13. vasárnap
2025. július 15. kedd
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. július 07. hétfő
2025. július 09. szerda
2025. július 09. szerda
2025. június 21. szombat
2025. június 17. kedd
2025. június 17. kedd
A csatornákra való jelzését továbbítjuk az illetékes kollégák részére.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. június 14. szombat
2025. június 17. kedd
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. június 11. szerda
2025. június 17. kedd
Sajnáljuk, hogy nem volt elégedett pár szolgáltatásunkkal. Igyekszünk folyamatosan fejlődni, hogy magasabb színvonalat tudjunk biztosítani a kedves vendégeinknek.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. június 03. kedd
2025. június 10. kedd
2025. június 10. kedd
2025. június 10. kedd
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. május 26. hétfő
2025. május 28. szerda
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést!
A wifire való jelzését továbbítjuk az illetékes kollégának.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. május 13. kedd
2025. május 28. szerda
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést! A medence hőmérsékletét ellenőrizzük és igyekszünk állítani rajta!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. május 13. kedd
Köszönjük szépen a visszajelzését! Lassan a felújítás végére érünk, így megszünnek majd a kellemetlen tényezők! Észrevételeit továbbítjuk a megfelelő részleg vezetője részére. Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. május 09. péntek
2025. május 13. kedd
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést! örülünk, hogy jól sikerült a pihenésük!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. május 05. hétfő
2025. május 06. kedd
Köszönjük szépen a pozitív értékelését. Észrevételeit továbbítjuk az illetékes kollégáknak.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. április 24. csütörtök
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. április 22. kedd
2025. április 23. szerda
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést!
Várjuk vissza Önöket sok-sok szeretettel!
2025. április 20. vasárnap
2025. április 22. kedd
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel! :)
2025. április 16. szerda
2025. április 17. csütörtök
Köszönjük szépen a visszajelzését!
Folyamatosan azon dolgozunk, hogy magasabb színvonalat tudjunk biztosítani a kedves vendégeink részére!
Az ételekre való jelzését továbbítjuk az illetékes kollégáknak!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. április 13. vasárnap
2025. április 17. csütörtök
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. április 08. kedd
Köszönjük szépen a pozitív értékelést, várjuk vissza Önöket sok-sok szeretettel!
2025. március 17. hétfő
2025. március 20. csütörtök
Köszönjük szépen a pozitív értékelést, várjuk vissza Önöket sok-sok szeretettel!
2025. február 27. csütörtök
2025. március 14. péntek
Köszönjük szépen az értékelést, várjuk vissza Önöket sok-sok szeretettel!
2025. január 09. csütörtök
2025. január 14. kedd
Köszönjük szépen az értékelést, várjuk vissza Önöket sok-sok szeretettel!
2025. január 09. csütörtök
2025. január 14. kedd
Köszönjük szépen az értékelést, várjuk vissza Önöket sok-sok szeretettel!
2025. január 06. hétfő
2025. január 07. kedd
Köszönjük szépen a visszajelzését! Továbbítjuk az észrevételeket az illetékes kollégáknak.
Elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt igyekszünk folyamatosan fejlődni és magasabb színvonalat biztosítani!
Várjuk vissza Önöket sok-sok szeretettel!
2025. január 05. vasárnap
2025. január 07. kedd
Köszönjük szépen a visszajelzését! Továbbítjuk az észrevételeket az illetékes kollégáknak.
Várjuk vissza Önöket sok-sok szeretettel!
2025. január 04. szombat
2025. január 07. kedd
Köszönjük szépen a visszajelzését! Továbbítjuk az észrevételeket az illetékes kollégáknak.
Elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt igyekszünk folyamatosan fejlődni és magasabb színvonalat biztosítani!
Várjuk vissza Önöket sok-sok szeretettel!
2025. január 07. kedd
Köszönjük szépen a visszajelzését! Továbbítjuk az észrevételeket az illetékes kollégáknak.
Elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt igyekszünk folyamatosan fejlődni és magasabb színvonalat biztosítani!
Várjuk vissza Önöket sok-sok szeretettel!
2025. január 03. péntek
2025. január 07. kedd
Köszönjük szépen a visszajelzését! Továbbítjuk az észrevételeket az illetékes kollégáknak.
Elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt igyekszünk folyamatosan fejlődni és magasabb színvonalat biztosítani!
Várjuk vissza Önöket sok-sok szeretettel!
2025. január 03. péntek
2025. január 07. kedd
Köszönjük szépen a visszajelzését! igyekszünk folyamatosan fejlődni és magasabb színvonalat biztosítani!
Várjuk vissza Önöket sok-sok szeretettel!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Szieszta szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Családi szoba, Deluxe szoba és Standard Plus szoba.
Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a nagygyerekes családok, az egyéni utazók és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.