Royal Club Hotel, Visegrád - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.7 / 5
RENDKÍVÜLI
622
vélemény
4.76
Személyzet
4.74
Tisztaság
4.53
Ár / érték arány
4.77
Kényelem
(szoba)
4.60
Szolgáltatások
4.68
Étkezés
4.66
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (205 darab) számoltuk ki.

Royal Club Hotel, Visegrád >>

Royal Club Hotel, Visegrád - Vélemények, értékelések
  
"Szuper hétvége"

2024. július 14. vasárnap
4.3
Fiatal pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
Kettő negatívumot tudnék megemlíteni! Érkezésünkkór az amúgy szèp viràgos kertben óriàsi gaz ékeskedett! Ez nem tesz jó benyomàst a vendégek érkezésekor! Màsik pedig amit màr én is olvastam indulàsunk elött a hozzàszólàsokban, hogy reggeli közben az idősebb hölgy aki tölti fel az ételeket nagyon koszos ruhàban végezte mindezt! Ezen a két negatîvumon lehet javítani! Amúgy tisztasàg volt mindenhol, szobàk szuperek, dolgozók kedvesek!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. július 18. csütörtök
Kedves Zoltán!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örülünk, hogy szállodánk tisztasága és a szobák kényelme megfelelt elvárásainak.
Nagyra értékeljük építő jellegű kritikáit is, melyekből tanulhatunk és fejlődhetünk.
Sajnáljuk, hogy a kertet gondozatlannak találta. Megértjük, hogy ez nem keltett kellemes első benyomást érkezéskor, így igyekszünk nagyobb figyelmet fordítani erre a területre.
Rendkívül komolyan vesszük a higiéniai előírásokat, így elnézést kérünk, amennyiben Ön máshogy tapasztalta. Az ételek feltöltésével megbízott kollégának minden esetben tiszta munkaruhát kell viselnie, és gondoskodunk róla, hogy ez a jövőben így is legyen.
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket ezekre a problémákra. Igyekszünk minél hamarabb javítani az észrevételeken, hogy minden vendégünk számára a lehető legjobb élményt nyújthassuk.
Reméljük, hogy hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Jól éreztük magunkat, még visszatértünk."

2024. július 01. hétfő
4.3
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
4 éjszakát töltött itt
4 éjszakát töltöltöttünk a szállodában. Szoba tágas, kényelmesen berendezett , az erkély is jó célt szolgált. Wellnesst is jól ki tudtuk használni. A szálloda minden személyzete kedves és figyelmes .Reggeli, ebéd, vacsora nagyon finom és változatos volt minden nap.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. július 04. csütörtök
Kedves Györgyné!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örömmel olvastuk, hogy szobájuk elnyerte tetszésüket és, hogy külön értékelték a hozzátartozó erkélyt. Örülünk továbbá, hogy wellness részlegünk is megfelelt elvárásaiknak és, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Egy remek 5 nap unokával a Royal Club Hotelben"

2024. június 29. szombat
5
Kisgyerekes család
Superior szoba erkélyes
5 éjszakát töltött itt
A 10 éves lány unokámmal jártunk Önöknél már nem előszőr és nagyon meg voltunk elégedve. Nagyon kedvesek a munkatársak, szuper a szoba a wellness és a konyhájuk is isteni. Jövünk máskor is. Csak így tovább! Köszönettel és üdvözlettel, Cserdiék
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. július 01. hétfő
Kedves Rita!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szobájukkal és, hogy isteninek találták éttermünk ételeit. Nagyra értékeljük a kedves szavakat személyzetünket illetően is.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető

Royal Club Hotel Visegrád kiemelt csomagajánlatai

A Royal Club Hotel Visegrád ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • korlátlan wellness részleg használattal
  • internettel
Érvényes: 2025.07.01-ig
186.3 Euró / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
VisegrádVisegrád
A Royal Club Hotel Visegrád ajánlata:
  • választható ellátással
  • korlátlan wellness részleg használattal
  • internettel
Érvényes: 2024.08.15 - 2024.08.20
331.4 Euró / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
A Royal Club Hotel Visegrád ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • korlátlan wellness részleg használattal
  • internettel
Érvényes: 2025.07.01-ig
206.23 Euró / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
"Remek hétvége Visegrádon."

2024. június 21. péntek
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
7 éjszakát töltött itt
A hotel elhelyezkedése kiváló,a kilátás a szobából jónak mondható/sajnos a Duna nem látszik/.A személyzet kedves segítőkész,az éttermi személyzetnek csillagos ötös.A kényelem és a tisztaság kifogástalan.Az ételek bősőgesek,ízviláguk nagyszerű.A wellnes pihentető.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. június 24. hétfő
Kedves Zoltán!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy kifogástalan tisztaság fogadta. Örülünk továbbá, hogy éttermünk kínálata és wellness részlegünk szolgáltatásai is megfeleltek elvárásainak.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Remek kikapcsolódás, jó pihenési lehetőség "

2024. június 14. péntek
5
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Rendkívül udvarias volt a személyzet, segítőkészek mosolyogva kommunikáltak, a környezete szép gondozott.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 18. kedd
Kedves Gizella!
Hálásan köszönjük a pozitív visszajelzést.
Nagy örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően és, hogy szállodánk környezete elnyerte tetszését.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Nyár eleji nyugdíjas 3 napos pihenés."

2024. június 13. csütörtök
4.6
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
A wellness rész, rossz időben, a szobaszámhoz mérten nagyon kicsi, de dicsérni tudom a szaunákat. Jó lenne az italkínálatott árakkal láthatnák a vendégek rendelés előtt. Egyéni gondunk, a mozgáslorlátozott szobában, szükség lenne egy vízösszehúzó eszközre, vagy felmosó fára, mert elterül a víz zuhanyzáskor.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 18. kedd
Kedves Béla!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Sajnáljuk, hogy wellness részlegünket kicsinek találta, ugyanakkor örülünk, hogy a szaunák elnyerték tetszését. Nagyra értékeljük javaslatait a mozgáskorlátozott szobával kapcsolatban, mielőbb megvizsgáljuk lehetőségeinket a kényelmesebb tartózkodás érdekében.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Szuper napok Visegrádon!"

2024. június 13. csütörtök
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
Elegáns, kényelmes szállás, udvarias kiszolgálás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 18. kedd
Kedves Emília!
Köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy az elegáns és kényelmes környezet hozzájárult a kellemes pihenéshez.
Alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2024. június 01. szombat
4
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
mi már azt hiszem hogy 4 szer voltunk már önöknél de az előző szállásokkal nagyon meg voltunk elégedve de most sajnos a földszinten kaptunk szállást szobát de minden éjszaka bogarak jöttek be, ki kellett nyitni az ablakot mert meleg volt.a földszinti terasz alig használható elég gazos és szemetes volt minden mással az ételekkel a wellnessel meg voltunk elégedve.köszönjük szépen.Szatmáriné Dorogi Ibolya Éva.szeretnék nyeremény játékon részt venni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 05. szerda
Kedves Ibolya!
Köszönjük szépen, hogy ismételten minket választottak.
Sajnáljuk, hogy a szoba nem nyerte el a tetszésüket ez alkalommal. Örömmel olvastuk, hogy az ételek és a wellness szolgáltatások hozzájárultak a kellemes pihenéshez.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"3 éjszaka a Royálban"

2024. május 31. péntek
4.6
Idősebb pár
Standard Szoba
3 éjszakát töltött itt
Az erkélyen a tetőtérben gyíkok bogarak mászkáltak. Gazos volt az erkélykörül a föld. Azt is kellene kapálni igaz lentről nem látszik. Amúgy jól éreztük magunkat. A Dani nevezetú pincérnek nagyon köszi a kedves kiszolgálást.Adjak át neki üdvözletünket. Sok sikert kívánunk neki az életben.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. június 02. vasárnap
Kedves Győző!
Hálásak vagyunk, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban. Mindenképpen átadjuk Daninak üdvözletét és a jó kívánságokat.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak szállodánkba.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Felejthetetlen kikapcsolódás a Royal Club Hotelben"

2024. május 24. péntek
5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon barátságos, udvarias, szolgálatkész. Az ételek fantasztikusan finomak. A szoba tiszta, tágas, jól felszerelt, kényelmes. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. május 27. hétfő
Kedves Péter!
Hálásan köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Örömünkre szolgál, hogy elégedett volt személyzetünk profizmusával és, hogy az ételeket fantasztikusnak találta. Igazán örülünk továbbá, hogy szobája is megfelelt elvárásainak.
Sokat jelent számunkra ajánlása és alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önt.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Nagyon jó hétvége volt."

2024. május 22. szerda
4.4
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A vacsoránál szűk volt a kínálat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. május 27. hétfő
Kedves Csabábé!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Sajnáljuk, hogy éttermünk kínálata nem felelt meg elvárásainak.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és hamarosan visszatér hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Élményekkel gazdag pár napot töltöttünk a Hotelben."

2024. május 04. szombat
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
A személyzet figyelmessége, udvariassága és segítőkészsége kiváló volt. Az ételek minősége és mennyisége, valamint a szobák felszereltsége, tágassága tökéletes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. május 06. hétfő
Kedves Lajos Tiborné!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetőn. Örülünk továbbá, hogy elégedett volt az ételek minőségével és mennyiségével egyaránt, valamint, hogy tökéletesnek találta szobáját is.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2024. április 27. szombat
4.6
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
4 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves a személyzet,az étel finom,de a vacsora sokszor elhűlt. Viszont mindig mindent precízen és gyorsan pótolták, köszönjük. A wellness nagyon kellemes,csak hiányzik a merülő medence,vagy dézsa a szaunához. A szobák tágasak,kényelmesek ,szépek, de a zuhanyfej nagyon pici ( hajmosásnál alig lehet kimosni a habot). Összességében nagyon kellemes volt az ott tartózkodás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. április 29. hétfő
Kedves Csilla!
Köszönjük szépen visszajelzését tartózkodását illetően.
Örömmel olvastuk kedves szavait személyzetünket illetően és, hogy összességében kellemes pihenésben volt része. Örülünk, hogy elégedett volt a vacsora kínálatával és, hogy szobáink elnyerték tetszését.
Wellness részlegünkkel kapcsolatos javaslatait továbbítjuk a vezetőség számára és megfontoljuk későbbi fejlesztések során. Sajnáljuk, hogy a zuhanyfejet kicsinek találta.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Club Hotel"
2024. április 16. kedd
3.9
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
4 éjszakát töltött itt
Nagyon meleg volt a szobában /24-25 fok között/. A recepciós azt mondta, hogy központilag még nincs átállítva. Ezt nehezen viseltük. Földszint révén a nyitott ajtó nem a legjobb.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 17. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk, amennyiben a kelleténél melegebb volt szobájuk. Sajnos, ahogy a recepción is mondták, az átmeneti időszakokban rendszerünk még nincs átállítva fűtési módról hűtésre, így tavasszal és ősszel nem tudjuk a szélsőséges hőingadozásokat lekezelni. Igyekszünk minden egyéb eszközt bevetni a szobák hőmérsékletének csökkentésére és nagyra értékeljük megértésüket ezzel kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk, mely során tökéletes pihenésben lesz részük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Remek 3 nap Visegrádon."

2024. március 29. péntek
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
Minden nagyon szuper volt. Nem tudnék kifogást írni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 01. hétfő
Kedves György!

Hálásan köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy teljes mértékben elégedett volt szolgáltatásainkkal és kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Remek 4 napot töltöttünk el!"

2024. március 29. péntek
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
A bárban fogyasztott kávé felszolgálásnál hiányoltuk a szalvétát és a vizet ! Kilátás nem volt mert az ablak a kertre nézett.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 01. hétfő
Kedves Gyula!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Sajnáljuk, hogy a kávé felszolgálását hiányosnak találta és, hogy a kertre néző szoba nem nyerte el tetszését. Bízunk benne, hogy ezek nem árnyékolták be a nálunk töltött napokat és összességében kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza a jövőben is.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Kellemes hely a Duna parton "

2024. március 28. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett, hogy magasabbak voltak az ágyak. Na meg, hogy kispárnát is kaptunk ! Nagyon kedves és bőséges volt a kiszolgálás, köszönjük!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 01. hétfő
Kedves Ilona!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy a magasított ágy és a kispárna hozzájárult a pihentető alváshoz. Örülünk továbbá, hogy kedves kiszolgálásban volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Kellemes hétvége"

2024. március 25. hétfő
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves,segítőkész. A szoba berendezése, tisztasága elhelyezése kiváló. Az ételek finomak, választékos kínálat. Vegásoknak is.Élő zenés vacsorák igazi meglepetés.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. április 01. hétfő
Kedves Béla!
Köszönjük szépen, hogy maximális pontszámmal értékelt minket.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy szobája elnyerte tetszését. Igazán örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával, beleértve a vegetáriánus választékot is, és hogy kellemes meglepetésként érte az élő zene.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"mindenkinek ajánlom"

2024. március 22. péntek
4.7
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
Minden jó volt, a hotel szuper es az ellátás nagyszerű.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. március 25. hétfő
Kedves Sándor!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömmel tölt el minket, hogy elégedett volt az ellátással és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Feltöltődés a Royal-ban "

2024. március 17. vasárnap
4.8
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
5 éjszakát töltött itt
Minden nagyon tetszett. Egyedül az volt furcsa számomra, hogy az étterem a recepcióval egyben volt. Én egy paraván nal, polcos virágtartóval, elhúzható harmónia fallal, le és elválasztanám ezt a két teret egymástól
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 19. kedd
Kedves Judit!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy pihenésének minden aspektusával elégedett volt. Nagyra értékeljük ötletét az étterem és a recepció elválasztásával kapcsolatban, melyet megfontolunk későbbi fejlesztéseink során.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér hozzánk!
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Kellemes pihenés március közepén"

2024. március 16. szombat
4.6
Egyéni utazó
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Korrekt, udvarias személyzet, átlagosnál jobb ellátás. Tiszta medencék, sauna, gőzkabin. Március közepén voltam, nem volt zsúfoltság, kellemes volt. A szoba kényelmesen nagy, tiszta. Sajnos az egyik tetőtéri ablaknál nem lehetett felhúzni a sötétítő rolót.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 18. hétfő
Kedves Erzsébet!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk elismerését személyzetünket illetően valamint, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival.
Nagyra értékeljük visszajelzését a szobában lévő sötétítő redőnyökkel kapcsolatban, és mielőbb intézkedünk ez ügyben.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2024. március 15. péntek
4.8
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
A stúdio jellegű szoba nagyon praktikus!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 18. hétfő
Kedves Csaba!

Hálásan köszönjük pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy praktikusnak találta szobáinkat és, hogy ez hozzájárult a kényelmes tartózkodáshoz.
Szeretettel várjuk vissza a jövőben is.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Csodás pár napot töltöttünk a Royalban"

2024. március 13. szerda
5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk,kiváló hely, a személyzet maximálisan kedves, az ételek mennyeiek voltak,csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 18. hétfő
Kedves Marianna!

Köszönjük szépen csodálatos értékelését!
Örömmel halljuk, hogy kiváló élményben volt része szállodánkban, és személyzetünk kedvessége valamint ételeink minősége felülmúlta elvárásait.
Sokat jelent számunka ajánlása és reméljük, hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Megtette"

2024. március 08. péntek
4.5
Család nagyobb gyerekkel
Családi superior lakosztály erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
AZ unokáknak nem kūlön ágyak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 11. hétfő
Kedves Lajos!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk az ágyakkal kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért. Kérjük, legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, akik örömmel segítenek az egyéni kérésekben a maximális kényelemért.
Reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2024. március 07. csütörtök
3.1
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Wellness: hidegvíz Étkezés: hideg melegétel
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 11. hétfő
Kedves Attila!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a medencék hőmérséklete automatikusan 26-28 és 32-36 fokra van állítva, amelyek minden esetben elérik a kiírt hőfokot. Sajnáljuk, ha hidegnek találta. Az ételek hőmérsékletével kapcsolatos visszajelzését továbbítjuk a vezetőség felé és ellenőrizzük az ételek elkészítését.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és a jövőben ismét ellátogat hozzánk.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"nyugdijasoknak HAVAJ "

2024. március 03. vasárnap
4.4
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
3 éjszakát töltött itt
a kaja szuper nehéz választani mert minden finom , a felszolgálók extrán kedvesek
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 05. kedd
Kedves Sándor!

Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Nagyra értékeljük kedves szavait a finom ételekkel és felszolgálóink munkájával kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ, mely során tökéletes 5*-os élményben lesz része.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"6 napos kellemes kikapcsolódás a hotelben, sok környékbeli látnivalóval."

2024. március 02. szombat
4.4
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
5 éjszakát töltött itt
A kedves, közvetlen, mosolygós személyzet nagyban hozzájárult a szállodában töltött napok jó hangulatához. Változatos, jó ízű ételeket ehettünk. A külön napokon grátiszként kínált palacsinta és lángos kedves meglepetés volt. Az élőzene válogatás lehetett volna kedvelhetőbb összeállításban. Időben lefoglaltuk a szállást, ezért sajnáljuk, hogy a legrosszabb kilátással rendelkező szobát kaptuk, ennek ellenére jól éreztük magunkat, szívesen ajánljuk másoknak is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. március 04. hétfő
Kedves Papp Tamásné!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy barátságos és figyelmes személyzetünk pozitív légkört teremtett az Ön tartózkodása alatt. Csodálatos tudni, hogy élvezte a sokféle ízletes ételt, különösen a meglepetés palacsintát és a lángost. Sajnáljuk, hogy a szobából való kilátás nem nyerte el a tetszését.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét minket választ.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Tél végi pihenés"

2024. március 01. péntek
5
Egyéni utazó
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Kellemes fogadtatás, a személyzet udvarias, segítőkész. A szobák kényelmesek, a wellness jó, a Visegrád környéki kirándulási lehetőségek szuperek.
"Remek napokat töltöttünk ott.Köszönjük."

2024. február 29. csütörtök
5
Baráti társaságok
Grand lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Ajánljuk a szállodát.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. március 04. hétfő
Kedves Anikó!

Köszönjük szépen 5 csillagos visszajelzését.
Nagyra értékeljük ajánlását és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Kellemes pihenés Visegrádon"

2024. február 26. hétfő
5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves személyzet. A szoba és az egész hotel tisztasága kiváló. A kilátás is szuper.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 29. csütörtök
Kedves Jánosné!

Köszönjük kedves szavait és pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy személyzetünket kedvesnek találta és, hogy lenyűgözte Önt szobáink tisztasága. Örömünkre szolgál, hogy tartózkodása alatt élvezte a nagyszerű kilátást.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Egy remek wellnes "

2024. február 24. szombat
4.6
Fiatal pár
Akadálymentesített superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Összességében nagyon elégedett vagyok. Talán amiért nem mindenre adtam a maximum értékelést, az azért van, mert a szobánkba egy két helyen volt pókháló, és a harcsapaprikás a vacsoránál csalódás volt számomra. De egyébként, szép tiszta, higiénikus volt a szobánk, és a vacsoráknál is volt bőséges választék. Köszönöm szépen, biztos, hogy visszatérő vendégek leszünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 27. kedd
Kedves Mária!

Köszönjük szépen értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy összességében elégedett volt szállodánkkal, beleértve a tiszta szobákat és a bőséges választékot is.
Nagyra értékeljük visszajelzését azokkal a területekkel kapcsolatban, amelyek nem feleltek meg elvárásainak, mielőbb foglalkozni fogunk ezekkel.
Igazán örülünk, hogy máris a visszatérést tervezi és bízunk benne, hogy mielőbb viszont látjuk.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2024. február 21. szerda
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon rendben volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 23. péntek
Kedves Árpád!

Köszönjük szépen pozitív visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy kellemes élményben volt része tartózkodása alatt.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Hotel Visegrád"
2024. február 20. kedd
4.1
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
Nyugdíjas csomagot választva 2 éjszakát töltöttünk a szálláshelyen. Megèrkezésünkkor a recepción kèt személy dolgozott. Mindegyik életúnt arccal fogadott ès vègig így is viselkedett.Kevés információt mondtak el maguktól, szinte mindent úgy kellett kihúzni belőlük. Távozáskor szetencsére már nem ők voltak. A wifi nem működött jól,szakadozott,kidobott. A wellness részlegükben csak egy közepes méretű melegvizes medence van, ami gyorsan megtelik.Fizetéskor a számlát euroban számolták el nem pedig forintban, így átláthatatlan volt a dolog. Nem részletezték hogy miből állt össze a vègösszeg, itt is több dologra rá kellett kérdezni,fizetés után számlát nem adtak, e-mailban küldik. Az étkezéssel, a szoba tisztaságával,a pincérekkel és a wellnessben dolgozó személyzettel nagyon meg voltunk elégedve. Összességében nem rossz hely, de nekünk nem nyerteRoyal el a tetszésünket.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 22. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen részletes visszajelzését.
Sajnálattal olvastuk, hogy tartózkodásuk nem az elvártak szerint alakult. Személyzetünkkel kapcsolatban főleg pozitív visszajelzést szoktunk kapni, igazán sajnáljuk, ha Önök máshogy tapasztalták.
Elnézést kérünk az akadozó wifi okozta kellemetlenségért, bízunk benne, hogy ez nem árnyékolta be pihenésüket.
Örülünk, hogy az étkezésekkel meg voltak elégedve.
Szívből reméljük, hogy összességében szép emlékekkel gazdagodtak és egy következő látogatásuk során minden tekintetben megfelelünk elvárásaiknak.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Wellness a Royal Hotelben"

2024. február 17. szombat
4.8
Idősebb pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
A gyermek animátor-Móni-kiváló munkát végez, a kicsik és nagyok nyelvén egyaránt kiválóan ért, nagyban hozzájárul ahhoz, hogy mindenki jól érezze magát. Kiemelném még Anett munkáját a pincérek közül , aki szintén minden kérést teljesít , hogy mindenki elégedett legyen az itt tartózkodás ideje alatt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. február 19. hétfő
Kedves Emma!
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését tartózkodását illetően.
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat pihenésük alatt, amelyhez Móni és Anett munkatársunk is hozzájárult. Mindenképpen továbbítjuk számukra elismerésüket, amelynek rendkívül fognak örülni.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2024. február 16. péntek
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Gyönyörű tisztaság, jó illat fogadott bennünket. A személyzet kedves, udvarias, gyors, figyelmes. Az ételek finomak, gusztusosak-bár az ételallergiám miatt számomra korlátozott volt-de mindig találtam megfelelőt és elegendőt. A szoba kényelmesen tágas és elegendő a hely a ruhák és egyéb utazós dolgok elhelyezéséhez. Csendes, kiváló hely a pihenésre. Ami negatív talán. A tv mérete a szoba méretéhez viszonyítva és az elhelyezése sem a legoptimálisabb. Valamint a wifi elég gyenge.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 19. hétfő
Kedves Sándorné!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes értékelését.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy elégedett volt a szobatisztasággal. Nagyon örülünk, hogy éttermünk kínálata elnyerte tetszését és, hogy sikerült ételallergiájának megfelelő ételt találnia.
A tévé méretével és elhelyezésével, továbbá a wifi erősségével kapcsolatos észrevételeit tudomásul vettük, és megvizsgáljuk fejlesztési lehetőségeinket ezen a téren.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2024. február 15. csütörtök
3.6
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Az infraszauna minősíthetetlenül szennyezett.Nincs aki segítsen a vendégeknek a bekapcsolni, egymásnak segítettünk.Szauna törölközőt nem volt ki adjon mert többször nem volt ott a személyzet.A szoba szép de az ágynemű kopott.A wc.elviselhetetlenül bűzös.Wc.papír nem volt plusz kitéve.4 csillagos szállodàhoz képest van mint javítani.A személyzet viszont kedves volt,és mi azért összességében jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 23. péntek
Kedves Anna!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Elnézést kérünk a wellness részlegen tapasztalt kellemetlenségek miatt. Recepciós munkatársaink örömmel segítenek a szaunák bekapcsolásában, erről egy figyelemfelhívó tábla is található a wellnessben.
Sajnálattal olvastuk, hogy a szobatisztaság nem az általunk képviselt szintet tükrözte. Kérjük legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, ha extra takarításra vagy bekészítésre lenne szüksége.
Nagyra értékeljük személyzetünkkel kapcsolatos kedves szavait, és örömmel halljuk, hogy összességében jól érezte magát tartózkodása alatt.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér szállodánkba és minden tekintetben megfelelünk majd elvárásainak.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Szuper hétvége."

2024. február 15. csütörtök
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Egyedül a tv akadozott néha
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 19. hétfő
Kedves János!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Elnézést kérünk a TV-vel kapcsolatos kellemetlenségért. Észrevételét továbbítjuk karbantartó csapatunk számára és igyekszünk mihamarabb megoldani a zökkenőmentes tartózkodás érdekében.
Örülünk, hogy ezt leszámítva kellemes pihenésben volt része.
Reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánkban köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Remek 3 nap."

2024. február 13. kedd
4.9
Idősebb pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
Remek 3 napot töltöttem a Royal club hotelbe a férjemmel. A 49-k házassági évfordulónkra leptem meg férjemet a pár nappal. A szálloda személyzete profi módon végezte a munkáját. A konyha remek volt. Nagyon köszönjük és csak ajánlani tudom mindenkinek. Domokos Gabi
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 19. hétfő
Kedves Gabi!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk élményeit.
Örömmel olvastuk, hogy csodálatosan telt házassági évfordulójuk, amelyhez profi személyzetünk és remek konyhánk is hozzájárult.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Ez kellemes szálláshely, nagyon szép, és az ételek is mind finomak voltak. A személyzet is kedves, és figyelmes."

2024. február 10. szombat
4.6
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
Nekem a fűtéssel volt problémám, mert nem szeretem a szobában ha túl meleg van. Ami még fura volt, hogy fura szagot éreztem a szobában, ami nagyon irritáló volt. A zuhanyfej nagyon kicsi volt, szerintem nagyobbat kellene felszerelni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 12. hétfő
Kedves Beáta!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Elnézést kérünk a fűtés okozta kellemetlenségért. A zuhanyfejjel kapcsolatos javaslatát nagyra értékeljük és továbbítjuk a felelősök felé.
Bízunk benne, hogy összességében pozitív emlékekkel gazdagodott és hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Kellemes téli feltöltődés egy szuper helyen barátainkkal"
2024. február 04. vasárnap
4.9
Baráti társaságok
Superior szoba terasszal
4 éjszakát töltött itt
Szerencsés időben foglaltunk, mert ár érték arányban megfelelőnek, azaz számunkra elfogadhatónak értékeltük. Fontosnak tartjuk, /mivel mi is nyugdíjasok vagyunk/ hogy legyenek olykor kedvező feltételekkel, vagy akciókkal lehetőségünk foglalni. Kellemes, tágas, minden igényünket kielégítő volt a szállás, és a wellness szolgáltatások is kifogástalanok voltak. A víz hőfoka elfogadható volt, de lehetett volna kicsit melegebb is. Az étterem szolgáltatásai finomak és bőségesek voltak, a 3. napon már nem is tudtuk a sok finomságot megkóstolni, mert addigra telítődtünk. Szóval minden szuper volt, barátainkkal együtt jól éreztük magunkat. Ha számunkra megfelelő ajánlat lesz a későbbiekben biztosan visszatérünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 05. hétfő
Kedves Vendégünk!

Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy szállásunkat kellemesnek, tágasnak és az Ön igényeinek megfelelőnek találta. Igazán örülünk, hogy kifogástalan wellness szolgáltatásaink és bőséges éttermi kínálatunk is felülmúlta elvárásait.
Nagyra értékeljük visszajelzését a víz hőmérsékletével kapcsolatban, és figyelembe vesszük a közeledő fejlesztések során.
Bízunk benne, hogy a jövőben is üdvözölhetjük Önt és barátait, és még jobb élményben lesz részünk.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Kényeztető pihenés"

2024. február 03. szombat
4.5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
4 éjszakát töltött itt
A személyzet figyelmessége, udvariassága példamutató a vendéglátásban. A séf nagyon izletess ételekkel kényeztetett bennünket. Javaslom, hogy a séf neve szerepeljen nyilt helyen a szállodában.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 05. hétfő
Kedves Tamás!

Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel halljuk, hogy munkatársainkat figyelmesnek és udvariasnak találta, és séfünk ételei elnyerték tetszését. Mindenképpen továbbítjuk elismerését nekik.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Remek 3 éjszakás egyéni program a Royal Club Hotel Visegrád szállóban."
2024. január 29. hétfő
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Rendkívül kényelmes szobák (33 m2), amerikai konyhával (ha teát, kávét készítenél a szobában). A wellness részleg minden igényt kielégítő, kellemes hőmérséklető medencékkel (úszó, termál, jakuzzi, gyermek), sókamra, infra- és gőz-szaunák stb. Bőséges, svédasztalos menü, nagy választékkal (reggeli, ebéd, vacsora).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. február 01. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Nagyon köszönjük, hogy időt szánt pozitív tapasztalatainak megosztására.
Örömmel halljuk, hogy kényelmesnek találta szobáinkat, és értékelte az amerikai konyha nyújtotta kényelmet. Örülünk annak is, hogy wellness részlegünk sokféle medencéjével, szaunájával és egyéb szolgáltatásaival minden igényt kielégített.
Szívből reméljük, hogy hamarosan visszatér hozzánk.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Remek három napot töltöttünk Visegrádon a Hotel Royalban. Nagyon jól éreztük magunkat."

2024. január 25. csütörtök
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
A téli Visegrád fantasztikus. A szálloda könnyen megközelíthető, jó helyen van a Duna partján. A hegy felé néztek az ablakaink. A szálloda csendes. A személyzet kedves, hozzáértő. Nyugdijasoknak teljes panziót (ebédet is) adnak. A Wellnes is mindent tudott felnőttnek, gyereknek is egyaránt. Szabadidő eltöltésére alkalmas felszerelt terem (ping-pong, darts, asztali focik, ..stb.) segít. Tisztaság minden területen. Az éttermi részen, nagy volt a figyelem a vendégekre. A svédasztalon túl palacsintasütés, lángos egyéni igényekre. A vacsora alatt kellemes élő zene. A szobák jól felszereltek (még konyha is volt micro-val, gyorsforralóval) A szobák mérete igazán nagy. TV program is megfelelő. Bútorok újak, ágyak, matracok igényesek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. január 29. hétfő
Kedves Vendégünk!

Nagyon köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk élményeit.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkról és, hogy élvezte a gyönyörű kilátást a hegyre néző szobájából. Igazán örülünk, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival és a klubterem adta lehetőségekkel is. Nagyra értékeljük visszajelzését szállodánk tisztaságáról és szobája kényelméről. Örömünkre szolgál, hogy az étkezések is megfeleltek elvárásainak, beleértve a palacsintát és a kellemes élőzenét a vacsora közben.
Szívből reméljük, hogy hamarosan visszatér hozzánk és ismét emlékezetes pihenésben lesz része.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Csodás napok a visegrádi Royal Club Hotelben"

2024. január 17. szerda
5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves, udvarias és figyelmes. Az ételek, a welness- részleg kitűnő volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. január 18. csütörtök
Kedves Lászlóné!
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően. Továbbá nagyon örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával és, hogy kitűnőnek találta wellness részlegünket.
Sok szeretettel várjuk vissza.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Jó volt...."

2024. január 15. hétfő
4.5
Fiatal pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
A szoba nagyon tetszett,tágas és nagyon kényelmes ágy! Az ételek nagyon finomak voltak,bár hianyoltuk a választèkot pèldául a salatáknál.Minden nap ugyan az volt csak és 1 fajta. Reggeliben is csak 1-2 fajta ami nem minden reggelinél volt. A vacsora fantasztikus volt,minden fogás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. január 18. csütörtök
Kedves Nóra!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Nagyra értékeljük kedves szavait a tágas szobáról és a kényelmes ágyról. Örömmel halljuk, hogy vacsora alatt minden fogást fantasztikusnak talált. Elnézést kérünk a csalódásért, amelyet a saláták és a reggeli korlátozott választéka okozott.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Gyerekekkel vagy akár kettesben is remek választás :)"

2024. január 14. vasárnap
5
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
1 éjszakát töltött itt
A szoba és ágy nagyon kényelmes volt, tea és kávé is volt bekészítve. A személyzet nagyon kedves és segítőkész volt. Mi csak ketten voltunk a férjemmel, de gyerekekkel is fogunk menni, van kis kialakított játszótér és a wellness részen a gyerekmedence mellett volt kitéve sok játék. Két dolog volt csak, ami nem volt jó: a Wifi nagyon gyorsan ledobott csatlakozás után, a vacsoránál pedig túl hangos volt az élőzene, ezt jeleztem is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. január 15. hétfő
Kedves Edina!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését.
Örömünkre szolgál, hogy kényelmesnek találta a szobát és, hogy sikerült kellemes meglepetést okozni a bekészített teával és kávéval. Büszkék vagyunk arra, hogy családias környezetet biztosítunk, és örülünk értékelte a gyerekmedencénél elhelyezett játékokat.
Elnézést kérünk a Wifi akadozása okozta kellemetlenségekért, valamint a vacsora közbeni élőzene túl hangos voltáért.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Club Hotel, ahol minden vendégre figyelnek "

2024. január 12. péntek
4.8
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Megérkezéskor kellemes környezet fogadott, segítőkész, mosolygós munkatárs gördülékenyen intézte a bejelentkezést. Meglepően hamar a foglalásban szereplő szobatípust kaptuk meg. A vártnál sokkal szebb élményekkel távoztunk. Köszönet a szervezőknek, közreműködőknek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. január 15. hétfő
Kedves Katalin!

Köszönjük, hogy időt szánt pozitív tapasztalatainak megosztására.
Örömmel olvastuk, hogy munkatársaink segítőkész és hatékony szolgáltatást nyújtottak a bejelentkezési folyamat során. Igazán örülünk, hogy kellemes élményekkel gazdagodott.
Szeretettel várjuk vissza legközelebb is.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"remek"

2024. január 08. hétfő
4.6
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Tetszett az első este az élőzene.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2024. január 15. hétfő
Kedves Miklós!

Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy véleményt írjon nekünk.
Örömmel halljuk, hogy tartózkodása első éjszakáján élvezte az élőzenét.
Reméljük, hamarosan újra ellátogat hozzánk.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Nem sok hiányzik a maximális pontszámhoz"
2023. december 21. csütörtök
4.6
Egyéni utazó
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda elhelyezkedése remek, a szoba tágas és kényelmes, ízlésesen berendezett. Az ellátás is nagyon jó. A maximális értékeléshez már csak pár apróság hiányzik, például javasolt az odafigyelés arra, hogy a zárás előtt egy órával még legyen elérhető tiszta törölköző a wellness részlegben, és a recepción tudjanak ajánlást és bővebb felvilágosítást adni a környék látnivalóiról, és azok elérhetőségéről.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. december 22. péntek
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy szobáink elnyerték tetszését és, hogy elégedett volt az ellátással. Javaslatait a törölközők elérhetőségével és a helyi látnivalókkal kapcsolatos információval kapcsolatban mindenképpen figyelembe vesszük.
Visszajelzése felbecsülhetetlen értékű, mivel folyamatos fejlődésre törekszünk.
Szeretettel várjuk Önt a jövőben is.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2023. december 20. szerda
5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon szuper volt! Udvarias, kedves vendéglátók! Választékos kiváló ételek, mindenhol tisztaság, figyelmesség.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. december 22. péntek
Kedves Mihály!
Köszönjük szépen 5 csillagos visszajelzését.
Örömmel tölt el minket, hogy szuper kikapcsolódásban volt része szállodánkban, amelyhez figyelmes munkatársaink, kiváló ételeink és a kifogástalan tisztaság is hozzájárult.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Royal Club Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Royal Club Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard Szoba, Családi superior lakosztály erkéllyel és Deluxe Szoba.

Kiknek ajánljuk a Royal Club Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, az egyéni utazók és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.