Royal Club Hotel, Visegrád - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.65 / 5
KIVÁLÓ
476
vélemény
4.74
Személyzet
4.75
Tisztaság
4.48
Ár / érték arány
4.77
Kényelem
(szoba)
4.60
Szolgáltatások
4.61
Étkezés
4.67
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (104 darab) számoltuk ki.

Royal Club Hotel, Visegrád >>

Royal Club Hotel, Visegrád - Vélemények, értékelések
  
"Royal Club Hotel"

2023. december 01. péntek
4.8
Egyéni utazó
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
A wellness részleg uszómedence hideg volt a víz. Az élményelemek nem mindig müködtek.
"Royal Club Hotel"

2023. december 01. péntek
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Mem volt eleg meleg a medencek vize
"remek kikapcsolódás"

2023. november 24. péntek
4.6
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
Áltaában minden rendben volt, de a konyharészben jó lett volna néhány evőeszköz - kés,villa esetleg kis tányér - na meg mosogatószer (nem túl jó háromszor ugyanazt a kávés/teásbögrét használni (koszosan).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. november 27. hétfő
Kedves András!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk, hogy összességében kellemes pihenésben volt részük. Szeretnénk tájékoztatni, hogy amennyiben vendégeink nem helyezik ki a 'Kérem ne zavarjon' táblát, munkatársaink minden nap elvégzik a szobatakarítást, beleértve a poharak cserélését is. Evőeszközökkel kapcsolatos javaslatát továbbítjuk a vezetőség felé és megfontoljuk későbbi fejlesztések során.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető

Royal Club Hotel Visegrád csomagajánlatai - 18 ajánlat

megnézem ▼

"Szuper volt ! Amièrt mentünk a pihenés a kikapcsolódás sikerült ! Köszönjük!"

2023. november 18. szombat
4.9
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett minden nekem a víz kicsit lehetett volna melegebb de összességében jó volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. november 19. vasárnap
Kedves Tamásné!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Nagy örömmel olvastuk, hogy összességében kellemes kikapcsolódásban volt részük és, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Belső medencénk hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra van állítva, ami általában a felső határt éri el, sajnáljuk, ha találta elég melegnek.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Club hoteli kikapcsolódás"

2023. november 17. péntek
4.5
Baráti társaságok
Akadálymentesített superior szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba nagysága tetszett. A wellness részleg szuper volt.Az ételek finomak voltak . A személyzet segítőkész és kedves. A francia ágy kicsit keskeny volt .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. november 19. vasárnap
Kedves Mihályné!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy wellness részlegünk szolgáltatásait kiemelkedőnek találta és, hogy éttermünk ételei elnyerték tetszését. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően.
Bízunk ebbe, hogy legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Erre a hotelre büszkék lehetnek a tulajdonosai és munkatársai!"

2023. november 15. szerda
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Kevés magyarországi szálloda van ahol még nem jártunk, de európa 15 országában is megfordultunk, igy van némi tapasztalatunk szállodaügyben.Nyugodt lelkiismerettel kijelenthetjük,hogy ez a hotel elviszi a fődijat a maga kategoriájában, de sok ötcsillagost is magamögé utasit. Ezt az elismerést elsősorban a végtelen kedves és udvarias személyzetnek köszönheti, de a kiemelkedően magas szaktudással rendelkező szakácsoknak is jár a piros pont. Az egész szálloda ragyog a tisztaságtól, de leginkább a wellnesszrészleg. Az egész csillagos ötös,köszönjük, és bár 250 kilométerről érkeztünk de egészen biztosan visszatérünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. november 16. csütörtök
Kedves József!
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését tartózkodását illetően.
Megtisztelve olvastuk elismerését szállodánk színvonalával kapcsolatban és külön örülünk, hogy munkatársaink szaktudását kiemelkedőnek találta.
Nagyra értékeljük a kedves szavakat és bízunk benne, hogy mielőbb ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Remek kikapcsolódás a Royal Hotelben"

2023. november 07. kedd
4
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Remek hotel, összességében ajánlani tudom mindenkinek! Az élőzenés vacsora nagyon megdobta a hangulatot! Jó ételek, tisztaság, tágas szobák! A wellness részleg is jó, de telt ház esetén a meleg vizes medence szűkös, ettől eltekintve rendben van! A környék pedig több napra elegendő látnivalóval szolgál!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. november 12. vasárnap
Kedves Csaba!
Köszönjük szépen értékes visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy az élőzenés vacsorával sikerült különlegesebbé tenni a hangulatot és, hogy szobáink tisztasága, kényelme megfelelt elvárásainak. Sajnáljuk, hogy a teltház miatt nem tudta teljes mértékben kihasználni wellness részlegünk adottságait.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"A Hotel Royal a szállodák fellegvára."

2023. október 28. szombat
5
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
Sűrűn utazunk de életem eddigi a legjobb szállodája volt. A szobák színvonala és a személyzet is kitűnő. A városban is nagyon kellemes sétálni és jók a programok. A lakosztályunk kiváló minőségű mindig ilyenre vágytunk. Ezt itt most megkaptuk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. november 02. csütörtök
Kedves László!
Nagyon szépen köszönjük a csodálatos értékelést! Boldogan olvastuk, hogy kellemes élményekkel gazdagodtak s, hogy a lakosztály különösen kedvükre szolgált.
Nagyon sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
"lustálkodni vágyóknak tökéletes hely!"

2023. október 26. csütörtök
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
nagyon kellemes hely, tiszta, barátságos légkör, finom ennivalók! kellemes meglepetés volt számunkra az élő jazz zene vacsora közben.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. október 30. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük a szuper értékelést! Örömmel olvastuk, hogy kellemesen telt a nálunk töltött idő, és az élő zene különösen kedves volt Önöknek!
Bízunk benne, hogy mielőbb újra találkozunk!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
"kellemes pár nap visegrádi szálláson"

2023. október 19. csütörtök
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A televízió elhelyezése nem megfelelő az ágyakhoz képest és talán pár tányér és pohár is jó lenne.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. október 24. kedd
Kedves Éva!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
A televízió elhelyezésével kapcsolatos észrevételét továbbítjuk a felelősök felé és megfontoljuk későbbi fejlesztések során.
Bízunk benne, hogy ettől eltekintve kellemes pihenésben volt része és hamarosan újra ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
"kellemes tartózkodás "

2023. október 19. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
...valamennyi ülő és fekvő alkalmatosság erősen elhasználódott... a konyha remek ! Üdv a szakácsoknak , pincéreknek .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. október 19. csütörtök
Kedves Gábor!

Köszönjük szépen, hogy időt szánt értékelésének megosztására.
Boldogan olvastuk, hogy éttermi szolgáltatásainkkal különösen meg voltak elégedve. Köszönjük észrevételét az ülő és fekvő alkalmatoságokkal kapcsolatban, melyet figyelembe fogunk venni a fejlesztések során.
Várjuk újra Önöket nagyon sok szeretettel.

Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
"Nyugodt, szép környezet, javítandó hibákkal"

2023. október 08. vasárnap
4.5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
4 éjszakát töltött itt
Az ételek minősége kiváló volt, de főleg a reggelinél kevésnek bizonyult az evőeszközök és poharak mennyisége. Pedig nem volt telt ház ! A bár illetve az éttermi italok ára igen magas volt. Így szemmel láthatóan visszafogott a vendégek fogyasztása. Az ágynemű tiszta volt, de eléggé elhasznált. A padlószőnyegre ráférne egy hatékony tisztítás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. október 09. hétfő
Kedves László!
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat.
Igazán örülünk, hogy kiválónak találta ételeinket ugyanakkor sajnáljuk, ha kevésnek bizonyult az evőeszközök és poharak mennyisége. Továbbá elnézést kérünk a szoba tisztaságával kapcsolatos hiányosságokért. Észrevételeit továbbítjuk housekeeping csapatunk felé, akik azonnal intézkedni fognak.
Reméljük, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és a jövőben ismételten kitüntet minket bizalmával, mely során minden tekintetben megfelelünk majd elvárásainak.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
"Kellemes pihenés volt"

2023. október 07. szombat
4.8
Kisgyerekes család
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
Tetszeni sokminden tetszett de amivel kevésbé voltam elégedett az a fürdő szobában várt tisztaság mivel a tusolóban szőröcskéket láttam. Gyermekkel mentünk így igényeltük volna a szobában a több csatornát főleg mese csatornákat. Ami viszont nagyon de nagyon emlékezetes volt és jól esett, hogy születésnapon mentünk és megleptek minket 2 pohár pezsgővel nagyon figyelmesek. A személyzet profi és kedves. Mi pici gyerekkel mentünk így a legfontosabb volt számunkra hogy gyerekbarát szálloda és nem csalodtunk
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. október 09. hétfő
Kedves Zsuzsanna!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy sikerült kellemes meglepetést okozni Önnek születésnapja alkalmából és, hogy elégedettek voltak gyerekbarát szolgáltatásainkkal.
Ugyanakkor elnézését kérjük, hogy a fürdőszobáinkra vonatkozó tisztaságbeli kritériumoknak ezúttal nem tudtunk megfelelni. Értékelését mindenképpen továbbítjuk housekeeping csapatunk felé és megtesszük a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy hasonló ne történhessen meg a jövőben.
Mese csatornákkal kapcsolatos javaslatát nagyra értékeljük és megfontoljuk későbbi fejlesztések során.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
"Gyönyörű két nap a Royal Club Hotelben!"

2023. október 07. szombat
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Semmi kifogásunk nincs , csak jó véleménnyel vagyunk az itt töltött két napról! Reméljük lesz még lehetőségünk ide visszatérni!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. október 09. hétfő
Kedves Tibor!
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését szállodánkat illetően.
Igazán örülünk, hogy minden téren elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és gyönyörű napokat töltöttek nálunk.
Szívből reméljük, hogy legközelebb is minket választanak.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2023. október 06. péntek
4.8
Kisgyerekes család
Családi superior lakosztály erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
A wellnesz részlegen túl kevés a medence és kicsik is ekkora létesítményhez, továbbá a víz is hideg volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. október 09. hétfő
Kedves Géza!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Mint ahogy honlapunkon is olvasható wellness részlegünk számos szolgáltatással rendelkezik, mint például kinti- és benti medence, meleg vizes hidromasszázs medence, gyerekmedence, ezen kívül finn- és infraszauna valamint további kényelmi szolgáltatások is megtalálhatóak szállodánkban. Igazán sajnáljuk, hogy nem feleltünk meg elvárásainak ezen a téren. Szeretnénk tájékoztatni, hogy belső medencénk hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra van állítva, ami általában a felső határt éri el, sajnáljuk, ha hidegnek érzékelte.
Reméljük, hogy hamarosan újra ellátogat hozzánk és tökéletes pihenésben lesz része. Üdvözlettel: Heier Márk, Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2023. október 06. péntek
4
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A személyzet barátságos,az étkezés kitünő a medencék kicsi és zsufolt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. október 09. hétfő
Kedves Jenő! Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkról valamint, hogy ételeink elnyerték tetszését. Ugyanakkor sajnáljuk, hogy wellness részlegünk medencéi nem feleltek meg elvárásainak. Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és hamarosan viszont láthatjuk. Üdvözlettel, Heier Márk, Recepció vezető
"Remek kikapcsolódás a Dunakanyarban."

2023. szeptember 26. kedd
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Kedves, figyelmes személyzet. Tisztaság rendben. Kiváló ár-érték arány. Bőséges, finom, választékos ételek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. szeptember 28. csütörtök
Kedves Éva!
Köszönjük szépen 5*-os értékelését.
Nagyon örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával és munkatársainkat figyelmesnek találta.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Royal Club Hotel"
2023. szeptember 21. csütörtök
3.9
Egyéni utazó
Akadálymentesített superior szoba
4 éjszakát töltött itt
Minden jó volt, az ételek finomak voltak. Egyedül a fürdő takarítását hiányoltam, mivel nem volt sem zuhanyfüggöny, sem zuhanykabin a víz mindenhova folyt és ezt a 4 nap alatt sem törölték fel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. szeptember 25. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkkal kapcsolatos tapasztalatait. Igazán örülünk, hogy ízletesnek találták a felszolgált ételeket. Ugyanakkor elnézést kérünk a fürdőszobában tapasztalt kellemetlenség miatt. Észrevételeit továbbítjuk a felelős csapat felé és megtesszük a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy hasonló hiányosság ne fordulhasson elő a jövőben. Bízunk benne, hogy ez nem árnyékolta be pihenését és összességében pozitív emlékekkel távozott. Szeretettel várjuk vissza. Üdvözlettel, Heier Márk, Recepció vezető
"Royal Club Hotel"
2023. szeptember 11. hétfő
4.8
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
2 éjszakát töltött itt
A konyhai rèszlegre jó lenne ha papirtörlő is bekerülne
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. szeptember 12. kedd
Kedves Vendégünk!
Hálásan köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Papírtörlővel kapcsolatos javaslatát továbbítjuk a felelősök felé és a jövőben megfontoljuk ennek elhelyezését.
Reméljük, kellemes pihenésben volt része és legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Vissza térünk !!!"

2023. szeptember 09. szombat
4.9
Fiatal pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat. Csendes, tiszta környezet, udvarias, segítőkész személyzet. A wellnes tiszta és kiválló, minden korosztálynak megfelelő. A svédasztalos reggeli és vacsora friss, bőséges és változatos volt. Az a la carte ebédnél viszont érezhető volt, hogy nem volt friss. Összeségében elégedettek voltunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. szeptember 11. hétfő
Kedves Imréné!
Hálásan köszönjük pozitív visszajelzését tartózkodását illetően. Megtisztelő számunkra, hogy máris tervezik a visszatérét. Nagyon örülünk, hogy személyzetünk kedvessége hozzájárult a kellemes pihenéshez és, hogy elégedettek voltak wellness részlegünk szolgáltatásaival. Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy az ebédet nem találták elég frissnek.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Hétvége a Royalban"
2023. augusztus 09. szerda
3.1
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Pénteki érkezéssel a vacsora szerény választékú volt, persze, lehet, hogy azért, mert kérésükre a második turnusban mentünk le étkezni. Talán kifogytak. A wellnes strandra degradálódott: túl kicsi volt, hogy a gyerek és felnőtt pihenni vágyók ne zavarhassák egymást. A személyzet néha figyelmetlen és udvariatlan volt, például simán a vendégek elé tolakodtak, talán fel sem tűnt nekik. A választék aztán jobb lett, de összességében Visegrád miatt telt jól a pihenés, a szállodába nem térnék vissza többé.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2023. augusztus 10. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Mindenekelőtt szeretném megköszönni, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk észrevételeit és tapasztalatait. Nagyon sajnálom, hogy az ön és családja élménye nem volt a várakozásainak megfelelő a szállodánkban. Ami a pénteki vacsorát illeti, sajnálom, hogy a választék nem felelt meg az elvárásainak. Az észrevétele a wellness teremmel kapcsolatban is fontos számunkra. Sajnálom, hogy túl kicsinek találták, és hogy ez kényelmetlenséget okozott. Ami a személyzet udvariasságát illeti, mélységesen sajnálom, hogy néhány dolgozónk nem volt megfelelően figyelmes és udvarias. Ez elfogadhatatlan és nem felel meg a szállodánk magas színvonalú szolgáltatásaihoz. Minden intézkedést megteszek annak érdekében, hogy a jövőben ilyen incidensek ne fordulhassanak elő. Visegrád szépsége és vonzereje valóban kiváló lehetőségeket kínál a pihenéshez és kikapcsolódáshoz. Ugyanakkor bízom benne, hogy egyszer mégis ad nekünk egy esélyt, hogy jobb élményt nyújthassunk önnek és családjának.
Üdvözlettel:
Heier Márk, Recepció vezető

"egyébként rendbe volt minden, finomak volltak az ételek is"

2023. július 07. péntek
4.8
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
az érkezés, szállás elfoglalás kicsit késői 3 óra, így első nap , szinte nem nap, a távozás meg 10 óra
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. július 10. hétfő
Kedves Szilvia!
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánkat illetően.
Igazán örülünk, hogy elégedettek voltak ételeinkkel és kellemes pihenésben volt részük. Sajnáljuk, hogy későnek találták a szoba elfoglalás idejét. Észrevételét továbbítjuk a felelős személyek felé és megfontoljuk ennek megváltoztatását.
Reméljük, legközelebb is minket választanak.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2023. május 27. szombat
5
Baráti társaságok
Superior szoba terasszal
3 éjszakát töltött itt
Hideg volt a medence. Sajnálom hogy nem volt még a kinti feltöltve, pedig jó idő volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. június 01. csütörtök
Kedves Gyuláné! Hálásan köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. Nagyon sajnáljuk, hogy nem kapott megfelelő tájékoztatást a medence nyitva tartásával kapcsolatban. A jövőben mindent meg fogunk tenni, annak érdekében hogy javítsunk a vendégekkel való kommunikáción és, hogy elkerülhessük a hasonló félreértéseket. Reméljük, ezen kívül kellemesen telt pihenése és hamarosan újra ellátogat hozzánk. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Csudaszép álom!"

2023. május 27. szombat
5
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
Messze felülmúlta várakozásunkat,ha nem volna megannyi szép hely,amit érdemes meglátogatni,mindig csak oda mennénk! Csudaszép!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. június 01. csütörtök
Kedves László! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív értékelését. Örömmel olvastuk, hogy szolgáltatásainkkal sikerült felülmúlni elvárásait. Nagyon örülünk, hogy emlékezetes pihenésben volt része szállodánkban. Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Rövid pihenés a visegrádi Royal Club Hotelban"

2023. május 06. szombat
4.5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Tiszta, tágas szoba várt még a tetőtérben (2. emelet) is. A kis konyharész (villanytűzhely, mikro, vízforraló, kapszulás kávéfőző, hűtő) is tágas, a pult étkezésre alkalmas. A bekészített teafilter, kávékapszula kedves ötlet volt. Jó, hogy a wc és a fürdő külön nyílik. Az ablakokra érdemes lenne szúnyoghálót tenni, hiszen nem mindenki tud/akar légkondícionálót használni, inkább nyitott ablakot választana, szellőztetne. (Ezt most még "szúnyogmentesen" megtehettük. Nem szerencsés, hogy az étterem a recepció és bejárat előtti térrel indul, és csak a távolabbi sarok szeparált egy kicsit. Az ételválaszték jónak mondható (még lehetne bővíteni). Nagyon jó volt az animátor társasáságában megtett kb. 3 km-es túra. (Más jelentkező híján kettesben tettük meg.) A wellness részleg szaunáival elégedettek voltunk, a benti medencékben kevés a férőhely (a nagy inkább csak mozgással elviselhető hőmérsékletű).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. május 08. hétfő
Kedves Vendégünk! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes értékelését. Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával és, hogy wellness részlegünk szolgáltatásai is megfeleltek az elvárásainak. Nagyon örülünk, hogy kellemesen telt pihenése és reméljük, hamarosan újra viszont láthatjuk szállodánkban. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Kellemes pihenés , szép környezetben"

2023. április 30. vasárnap
4.3
Egyéni utazó
Akadálymentesített superior szoba
5 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt , de a vacsoránál kicsit lehetne színvonalasabb a választék , kiemelve a desszert kínálatot.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. május 04. csütörtök
Kedves Ferenc! Nagyon köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Sajnálattal olvastuk, hogy éttermünk választéka nem felelt meg elvárásainak. Reméljük, kellemesen telt pihenésük és hamarosan újra ellátogatnak hozzánk. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Kellemes pihenés."

2023. április 30. vasárnap
5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
5 éjszakát töltött itt
Csak ajánlani tudom. Recepciósok,felszolgálok,szobaasszonyok nagyon kedvesek mosolygósak voltak. Ételek finomak és változatosak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. május 04. csütörtök
Kedves Ildikó! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkról és, hogy elégedett volt éttermünk választékával. Reméljük, hamarosan újra viszont láthatjuk. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"A Royal Club Hotel pedig biztosította számunkra a remek szállást, a jó és bőséges étkezést, valamint a wellnes részleggel is meg voltunk elégedve !"

2023. április 24. hétfő
4.8
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
3 éjszakát töltött itt
Visegrád és környéke volt számunkra az elsőszámú szempont, hogy ezt az ajánlatot választottuk. Első sétánkat Visegrádon tettük, majd a fellegvár következett, Nagymarosra is átruccantunk, valamint ellátogattunk egy délutánra Szentendrére is. A haza-felé vezető utunk kihagyhatatlan része pedig Esztergom volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. április 26. szerda
Kedves József!
Hálásan köszönjük, hogy értékelte szállodánkat.
Nagyon örülünk, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával és élvezték wellness részlegünk szolgáltatásait.
Reméljük, hamarosan újra viszont láthatjuk.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
"Anya lánya 3éjszaka"

2023. április 21. péntek
4.1
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba terasszal
3 éjszakát töltött itt
A szálloda gyönyörű, az ételek finomak és bőséges választék van. Ami nem tetszett: érkezésünkkor a fiatal recepciós hölgy kedvetlen volt, eszébe sem jutott, hogy felajánlja, hogy a szálloda teraszán, vagy a büfében, vagy bárhol máshol várjuk meg a 15 órát. Nem hiszem, hogy a szobánk ne lett volna készen...mégsem mehettünk be. Anyukámmal jártuk Visegrádot, jó lett volna leülni,vagy kicsit (kicsit! ) előbb elfoglalni a szobánkat. (Délben érkeztünk, nem mondták, hogy 2 fél 3 körül próbálkozzunk...máshol azért felajánlják, ha kész a szoba). Mindenki más nagyon kedves volt. Az összes pincér, a többi recepciós nagyon kedves volt. A wellnessben hiába volt gyerekmedence első nap egy család 3 gyerekkel ugrált, hangoskodott, labdázott az ülő medencében, ahonnan a nyugdíjasok sorban kimenekültek...(pedig nyugdíjas kedvezményes hét volt épp) . Senki nem szólt rájuk. Zavarták a nyugalmas pihenést. A wellnessben több medence volt, és jó lett volna használni este is, 11 ig lehetett volna, csak éppen nem volt kellemes meleg a víz. Sajnos. A környezet gyönyörű.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. április 24. hétfő
Kedves Zoltánné!
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával.
Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy érkezéskor nem kaptak megfelelő segítséget a recepcióstól. Munkatársainkról leginkább pozitív visszajelzést szoktunk kapni, így mindenképpen utána járunk mi okozhatta a kialakult helyzetet. Elnézést kérünk a wellness részlegen tapasztaltak miatt, a jövőben mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy minden vendégünk maximális kényelemben élvezhesse szolgáltatásainkat.
Reméljük, ezen kívül kellemesen telt pihenésük és hamarosan újra ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
"pihentető napok Visegrádon "

2023. április 19. szerda
5
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Csak ajánlani tudom, kényelmes, tiszta és világos nagyméretű szoba. A wellness részlegben szaunák, pihenő szobák, gőzkabin, jakuzzi és kisebb medencék kedves kiszolgálással. A reggeli és a vacsora bőséges, választékos és finom volt. Kedves személyzet, szép környezet, kirándulási lehetőségek....mi kell még? egyszóval szuper!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. április 23. vasárnap
Kedves Krisztina! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív értékelését. Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával és, hogy élvezte wellness részlegünk szolgáltatásait. Sok szeretettel várjuk vissza! Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2023. április 04. kedd
5
Család nagyobb gyerekkel
Grand lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Minden tökéletes volt, nem tudok negatív dolgot említeni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. április 06. csütörtök
Kedves Anita! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Nagyon örülünk, hogy kellemesen telt pihenésük és minden szolgáltatásunkat tökéletesnek talált. Sok szeretettel várjuk vissza! Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Fentebb mindent leirtam"

2023. április 03. hétfő
4.8
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
A szálloda remek helyen van, a környélbeli nevezetességek könnyen elérhetők. Nem számitottunk rá, hogy apartman- szobát kapunk, ami bőven elég volt még a kergetőzésre is. Minden tiszta, patyolat volt, de hogy pröckölődjek is egy kicsit: A WC-ben nem ártana egy akaszto a törülközőnek. Jol éreztük magunkat, köszönjük.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. április 06. csütörtök
Kedves Károly! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Örömmel olvastuk, hogy kellemesen telt pihenésük és, hogy kényelmesnek találták szobájukat. Mindig örülünk a személyes javaslatoknak, akasztóval kapcsolatos észrevételét továbbítjuk a vezetőség felé. Reméljük, hamarosan újra viszont láthatjuk Önöket szállodánkban. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Kiváló wellness szálloda pihenésre, kikapcsolódásra"

2023. március 30. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Nagyon segítőkész, kedves személyzet. Étkezések kitünőek, a sörválasztékot kellene bővíteni. A wellness részleg kiváló, többszörösen visszatérő vendégek vagyunk, talán nem véletlenül.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. április 04. kedd
Kedves Lajos! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkról és, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával és wellness részlegünkkel. Sajnáljuk, hogy kevésnek találta a sörválasztékot, ezzel kapcsolatos javaslatát továbbítjuk a vezetőség felé. Nagyon örülünk, hogy már többször is jártak nálunk, reméljük mihamarabb viszont láthatjuk ismét. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Kellemes tavaszi pihenés a Duna partján "

2023. március 16. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Standard Szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda minden szempontból kielégítette az igényeinket. Meglepő volt a wellness nyitva tartása (23 óráig), ami nagyon kedvező. Negatívumként értékelem, hogy nem fogadják el parkolásnál a mozgáskorlátozott kártyát, ami egy gesztus lenne a szálloda részéről.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. március 20. hétfő
Kedves Vilmosné! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk az értékelését. Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és, hogy élvezték a wellness részleg hosszú nyitva tartását. A parkolással kapcsolatos észrevételét továbbítjuk a vezetőség felé. Sajnos szállodánk kamérával megfigyelt, magán parkolója jelenleg csak felár esetén vehető igénybe, azonban a szálloda mellett található közterületen - amely nincsen általunk őrizve - van lehetőség ingyenes parkolásra. Reméljük, kellemesen telt pihenésük és hamarosan újra viszont láthatjuk. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Tökéletes kikapcsolódás"

2023. március 15. szerda
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Mosolygós, kedves személyzet. Tökéletes ellátás és wellness a Royal Club Hotelben. Köszönjük a kellemes kikapcsolódást!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. március 18. szombat
Kedves Csilla! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkról. Nagyon örülünk, hogy tökéletes pihenésben volt részük és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Reméljük, hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Kellemes pihenés a Royal Club Hotelben. "

2023. március 11. szombat
5
Idősebb pár
Standard Szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves recepciós hölgyek, gyors ügyintézés, étkezésnél nagy választék nagyon tetszett. A szoba,fürdőszobás tágas és szépen berendezést, a terasz nagy. Sajnos a fűtés kicsit hörgött, ezt megemlítettem távozáskor. Ez azonban nem rontotta el az ott tartózkodási k kellemes élményét. Ajánlani tudom másoknak is!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. március 13. hétfő
Kedves Jánosné! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt éttermünk választékával és gyorsnak találta munkatársaink ügyintézését. Sajnáljuk, hogy a fűtés kicsit zajos volt, meg fogjuk vizsgálni, hogy mi okozhatta. Örülünk, hogy kellemes pihenésben volt részük, reméljük, legközelebb is minket választanak. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Házassági évfordulónkat ünnepeltük, remekül éreztük magunkat."

2023. március 04. szombat
5
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
Szegediek vagyunk, 54 éve nászúton voltunk a jelenlegi feleségemmel Visegrádon, egy akkori SZOT üdülőben, és úgy gondoltuk, hogy most 54 év után visszatérünk nosztalgiázni. Persze nem kell mondanunk, hogy micsoda színvonalbeli különbség van az akkori és a mostani szállásunk között, minimum 4 csillag!!! Gratulálunk a Royal Club Hotel minden dolgozójának, kiváló vendéglátásban részesültünk. Ha a JÓISTEN megsegít bennünket, ez az a szálloda ahova szívesen visszatérünk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. március 08. szerda
Kedves Béla! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Örömmel olvastuk, hogy kiváló pihenésben volt részük és, hogy elégedettek voltak kollégáink munkájával. Mi is reméljük, hogy mielőbb újra viszont láthatjuk Önöket. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Royal Club Hotel"
2023. március 02. csütörtök
5
Fiatal pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Nagy dicséretet érdemelnek az étteremben és a drink bárban délután felszolgáló két holgy a sok mosolyért, kedvességért és segítokészségért. Sajnos nem tudom a neveket. Egy kicsit sajnáltuk, hogy nem lehetett bejelentkezni korábban, legalább 12 órától.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. március 08. szerda
Kedves Vendégünk! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Boldogan olvastuk kedves szavait munkatársainkról. Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat, de sajnos korábbi bejelentkezésre még nincsen kapacitásunk. Amennyiben a szoba elfoglalható előbb, nagy örömmel átadjuk a kulcsokat, hogy pihenésüket még kellemesebben teljen. Reméljük kellemes pihenésben volt részük és, hamarosan újra ellátogatnak hozzánk. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Első osztályú hotel! "

2023. február 17. péntek
5
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
Nekünk már csak a családi lakosztály jutott, de az osztályon felüli volt az összes eddigi szállodai szobaélményünk után!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. február 21. kedd
Kedves József!
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Nagy örömmel olvastuk, hogy elégedett volt lakosztályával és, hogy eddigi tapasztalatai alapján kiemelkedőnek találta.
Reméljük, legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
"Kitűnő akciós pihenés a Royal Club Hotelben."

2023. január 19. csütörtök
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Igényes szálloda, "mindent a vendégért" jellemzi a személyzetet és a berendezést is! Ügyes fogással, meglepetéssel tették kellemesebbé az ott tartózkodást.. (délutáni lángos, palacsinta kóstoló).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. január 23. hétfő
Kedves Károly!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Örömmel olvastuk, hogy meg voltak elégedve szolgáltatásainkkal és, hogy kellemesen telt pihenésük.
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
"Szuper szilveszter Visegrádon"

2023. január 11. szerda
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
4 éjszakát töltött itt
Szuper szilvesztert töltöttünk a szállodában. A szoba nagyon kényelmes volt, a személyzet segítőkész, kedves. Az ételválasztékkal maximálisan elégedettek voltunk, mindig találtunk finom fogásokat. A szilveszteri műsor is nagyon színvonalas volt, külön pont jár arra, hogy a gyerekek is be lettek vonva a "buliba". Másoknak is tiszta szívvel ajánlom a Royal Club Hotelt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Oficce Manager
2023. január 12. csütörtök
Kedves Éva!
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Hatalmas öröm számunkra, hogy kellemes időt töltöttek szállodánkban, és hogy minden szolgáltatásunkkal meg voltak elégedve. Örülünk, hogy a gyerekekkel együtt ünnepelhették az újévet!
Sok szeretettel várjuk vissza Önt és családját!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Oficce Manager
"Csodás 4 nap a Royal Hotelban"

2022. október 01. szombat
5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
4 éjszakát töltött itt
A személyzet kifogástalan, mosolygósak, figyelmesek, segítőkészek. A szoba tágas, kellemes hőmérsékletű, az ágy nagyon kényelmes. A wellness részleggel nagyon elégedettek voltunk. Az ételek nagyon finomak és változatosak. Nagyon jól éreztük magunkat a szállodában .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. október 02. vasárnap
Kedves Erzsébet!
Nagyon szépen köszönjük a nagyszerű értékelést és a kedves szavakat, melyek kifejezetten jól esnek nekünk! :) Örülünk, hogy jól érezték magukat, legközelebb is nagyon sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
"Remek szabadidő eltöltés"

2022. augusztus 25. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Minden teljesen tökéletes volt, a vacsora minősége és választékossága egy picit lehetett volna jobb. De minden más tökéletes volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. augusztus 26. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen értékelését!
Örülünk, hogy többnyire mindent tökéletesnek találtak. Sajnáljuk, hogy a vacsorával nem volt maximálisan elégedett.
Reméljük máskor is ellátogatnak hozzánk!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
"Családi pihenés hètvègén"

2022. augusztus 16. kedd
4.6
Kisgyerekes család
Superior szoba terasszal
3 éjszakát töltött itt
Kisgyermekes családoknak bàtran ajánlom, a wellnesz részleg tökéletes kisebb gyermekek részére is,valamint játszószoba ,kedves animàtor és szabadtéri játszótér is adott a heyszínen.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. augusztus 18. csütörtök
Kedves Krisztina!
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta gondolatait.
Nagyon örülünk, hogy gyermekei kellemesen érezték magukat a wellness részlegünkben, és hogy a többi program is tetszett nekik.
Máskor is szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
"Royal Club Hotel"

2022. augusztus 15. hétfő
3.6
Kisgyerekes család
Családi superior lakosztály erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
Összességében meg voltunk elégedve mindenbel. A takarítás viszont nagyon rossz volt. Koszosan vettük át a szobát és takarításnak a jelét nem is lehetett látni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. augusztus 18. csütörtök
Kedves Anikó!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta véleményét!
Örülünk, hogy összességében elégedettek voltak.
Őszintén sajnáljuk, hogy a tisztasággal kapcsolatban kellemetlenség érte Önöket. Biztosíthatjuk, hogy nem ez jellemző szállodánkra, és szeretnénk elnézését kérni! A jövőben mindent megteszünk, hogy ne forduljon elő hasonló.
Máskor is szeretettel várjuk!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
"Először de nem utoljára!!!"

2022. augusztus 01. hétfő
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Az elvártnak megfelelő szállás, ellátás, komfort.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. augusztus 05. péntek
Kedves Károly!
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánknak.
Nagy örömmel olvastuk, hogy megfelelt elvárásainak az ellátás és a komfort is.
Várjuk mi is a visszatérését!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz,
Front Office Manager
"Kellemes hétvége a Royal Club Hotelben"
2022. május 16. hétfő
4
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves, segítőkész. Az ételek ízletesek, változatosak, gyümölcs és édesség kínálat lehetne gazdagabb. A medencék és a zuhanyzók tisztasága már reggel sem tökéletes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. május 17. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Nagyon örülünk, hogy kellemes hétvégét töltöttek nálunk, és hogy kollégáinkat is segítőkésznek találták. Köszönjük a visszajelzést a gyümölcskínálatot és a wellness részleg tisztaságát illetően, át fogjuk gondolni, hogyan tehetnénk kifogástalanná ezeket a területeket. Várjuk vissza Önöket máskor is!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"Nem tudom mire kapott **** -t!!!"

2022. április 25. hétfő
2.3
Fiatal pár
Romantikus superior lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Húsvét hétvégét töltöttem ott Feleségemmel (3 éjszaka). Sajnos előre kellett utalni az egész összeget majd 300.eFt (még utólag IFA, parkolás, szervízdíjak… meg is haladta az előbb írt összeget) Az első benyomás ahogy beléptünk a (4 CSILLAGOS ). szállodába. Középen Bal oldalt a recepció, vele szembe asztalok székek (ekkor még reménykedtem hogy nem itt kell elfogyasztani a felkínált ételt). De sajnos igen, ott volt az étkeztetés amit el is mondott a recepciós a bejelentkezéskor. Annyira rosszul van kitalálva , mert evéskor 3-4x lökték meg a könyököm . Cukorbetegekre nincsenek felkészülve pl desszert terén. Nem voltam még ezen kívül olyan **** szállodában ahol ne lett volna olyan desszert a vacsora mellé ami nem tartalmaz cukrot. Vagy ha nem volt kitéve akkor külön hoztak! Itt??? Sajnos nem tudnak adni, előre kellett volna jelezni. Pénteken és szombaton is megkérdeztem….. vasárnap már nem mert idáig sem tudták megoldani akkor eztán sem sikerülne…. Pedig szombaton nyitva volt minden. Felérve a lakosztályba ami a második emeleten van és felhívták a figyelmünket arra hogy sajnos a felvonó nem működik…. Jó , rendben, megértem ünnepnap nem jön szerelő. Tehát körülnézve a lakosztályban a tisztasággal gondok voltak. A járólapon fekete haj és szőrszálak, máshol kisebb koszdarabok a padlón. A pezsgőfürdő látszatra “tiszta” volt , de a leeresztő ami egyben a túlfolyó is annak környékén kosz, iszap volt lerakódva!!! Rögtön lementen és kértem tisztítószert, jött is fel a szobalány , felajánlotta hogy kitakarítja mégegyszer, de abból a megfontoltságból hogy ugyan úgy kifelejti ismét inkább megcsináltam magam! A hálóban nincs tévé ezt nem értettük miért?! A másik helyiségben ahol a pezsgőfürdő van ott van egy 70-80cm képátlós tv. Nem értem milyen megfontoltságból van ott, mert ha üzemel a pezsgőfürdő , nem lehet hallani televíziót! Egy hátmasszázsra kértünk egy időpontot amit inkább kihagyhattuk volna, mert inkább egy vonalban, gerinc simogatás volt nem masszázs! A reggeli bőségesnek mondható , a vacsoránál is találtunk éppen amit megegyünk, de nem nagy a választék. Hogy mondjak valami jót is, a teraszról csodás a kilátás! Végszóként ha nem előre utalással lehetett volna csak kifizetni és lett volna díjmentes lemondás , akkor nem töltöttünk volna el egy éjszakát sem. Sajnos rányomta a bélyegét az első benyomás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 27. szerda
Kedves Árpád! Sajnálattal olvastuk, hogy a szállodánkban töltött kikapcsolódás nem a tervezetteknek megfelelően alakult. Őszintén sajnáljuk, hogy éttermünk nem volt felkészülve cukormentes desszertekkel, mindenképpen keresünk erre megoldást, hogy a jövőben ne részesüljenek hátrányban cukorbeteg vendégeink. Annak örülünk, hogy a reggelit megfelelőnek találta, és hogy a kilátás is tetszett Önöknek. Figyelembe fogjuk venni egyéb észrevételeit is és rajta leszünk, hogy még jobb szolgáltatást tudjunk kínálni a jövőben! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"

2022. április 21. csütörtök
4.1
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A szoba tiszta rendezett volt, a teraszon lèvő szêkekről ez mâr nem momdható el sajnos. Szemèlyzet, kedves, udvarias volt. Az első esti vacsora nagyon nem nyügözött le minket, többi napon reggeli, vacsora vàlasztèkàval nem volt gond, aki itt nem tudott vàlasztani, az nem is akart. Ami nagyon nem tetszett: 10. hívàsra sem vettèk fel a telefont! Az àrakat mindenhol euróban szàmoljàk, de forintban kell fizetni. Hètfőn 200 euró 3nap 2 êj, kedden màr 220 euró ???
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 22. péntek
Kedves Ervin!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örülünk, hogy a szoba tisztaságával és személyzetünk kedvességével meg volt elégedve.
Sajnáljuk, hogy ilyen sokszor kellett telefonálnia. Mindenképpen utána fogunk járni, hogy mi volt az oka és igyekezni fogunk, hogy máskor ilyen ne forduljon elő. Fontosnak tartjuk, hogy vendégeink számára elérhetőek legyünk.
Ami az árainkat illeti különböző dátumokra valóban lehetnek eltérő árak, természetesen ez foglalás után nem változik meg.
Reméljük összességében pozitív élményekkel távoztak tőlünk.
Üdvözlettel:
Belán Miklós,
Szállodaigazgató
"Igazi pihenés! "

2022. április 14. csütörtök
5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Tökéletes!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 22. péntek
Kedves Attila! Nagyon örülünk, hogy mindent tökéletesnek találtak, és hogy teljesen ki tudtak kapcsolódni nálunk! Reméljük ellátogatnak hozzánk máskor is! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Royal Club Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Royal Club Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Családi superior lakosztály erkély nélkül, Grand lakosztály és Standard Szoba.

Kiknek ajánljuk a Royal Club Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2023 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.