Royal Club Hotel, Visegrád - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.7 / 5
RENDKÍVÜLI
741
vélemény
4.85
Személyzet
4.77
Tisztaság
4.48
Ár / érték arány
4.72
Kényelem
(szoba)
4.64
Szolgáltatások
4.68
Étkezés
4.78
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (107 darab) számoltuk ki.

Royal Club Hotel, Visegrád >>

Tematikus vélemény összefoglalók
Royal Club Hotel, Visegrád - Vélemények, értékelések
  

2025. december 01. hétfő
5
Család nagyobb gyerekkel
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
Szívből ajánlom másoknak is a Royal Club Hotelt megfelelő tiszta szállás, remek választékos ételek . Szép környezet és megfelelő kikapcsolodás kisebb család részére is.
"KIVÁLLÓ MINT IRTAM MISLEN ÉRTÉKÜ TEHÁT A LEGJOBB"

2025. november 28. péntek
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
A KONYHA MISLEN ÉRTÉKÜ NAGYON SZÉP ÉS JÓ VÁLASZTÉK VOLT SZEMÉLYZET KEDVES MOSOLYGÓS NEM KÉLNYSZERBÖL AZ ÉN SZÜLINAPI MEGEMLÉKEZÉS NAGYON JOLESETT MINDENNEL MEG VAGYUNK ELÉGEDVE. VOLTUNK MÁR MÁS HELYEN DE A JAKUCZI NAGYON KIVÁLLÓ EDDIGI LEGJOBB TOVÁBBI ILYEN MUNKÁT ÉS MEGJÖN AZEREDMÉNYE MÁR CSINÁLOM A REKLÁMOT
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. december 01. hétfő
Kedves Szabolcs,

Köszönjük, hogy megosztotta velünk elismerő véleményét. Nagy örömünkre szolgál, hogy konyhánk minőségét, a széles választékot, valamint a személyzet kedvességét és figyelmességét ilyen nagyra értékelte.

Örömünkre szolgál, hogy korábbi élményei alapján is a legjobbak között tart minket számon, és megtisztelő, hogy másoknak is ajánlja szállodánkat. Visszajelzése megerősít bennünket abban, hogy továbbra is a legmagasabb színvonalra törekszünk, és minden vendégünk elégedettsége kiemelten fontos számunkra.

Várjuk, hogy a jövőben ismét vendégül láthassuk Önt a Royal Club Hotelben.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager

2025. november 28. péntek
4.1
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Első naptól nem volt fűtésünk. Kaptunk egy kis méretű radiátort ,ami nem fűtötte be a szobát. Kb 19 fok volt. Azt mondták jön a karbantartó ,aki nem érkezett meg.

Royal Club Hotel Visegrád kiemelt csomagajánlatai

A Royal Club Hotel Visegrád ajánlata:
  • teljes ellátással
  • korlátlan wellnessrészleg használattal
  • játszószobával
Érvényes: 2026.12.23-ig
194 Euró / 2 fő / 2 éjtől kiváló teljes panzióval
A Royal Club Hotel Visegrád ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • korlátlan wellness részleg használattal
  • internettel
Érvényes: 2026.12.23-ig
222.3 Euró / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
A Royal Club Hotel Visegrád ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • korlátlan wellness részleg használattal
  • internettel
Érvényes: 2026.12.23-ig
233.42 Euró / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
"Remek napok Visegrádon a Royal Club Hotelben."

2025. november 16. vasárnap
5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
4 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jó volt, csak idősek lévén a medencében jobban esett volna melegebb fürdővíz.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. november 17. hétfő
Kedves Mária,

Köszönjük, hogy megosztotta véleményét a Royal Club Hotelben szerzett tapasztalatairól. Örömünkre szolgál, hogy visegrádi tartózkodása kellemesen telt, és elégedett volt szolgáltatásainkkal.

Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hidegvizes medence hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra, a melegvizes medence 32-36 fokra van állítva, amelyek általában a felső határt érik el, sajnáljuk, hogy nem találta elég kellemesnek.

Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt, és ismét kellemes napokat tölthet el nálunk.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"3 napos eltöltődés"
2025. november 15. szombat
4.9
Egyéni utazó
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Az ételválaszték megfelelő volt, a személyzet nagyon kedves, a szoba is megfelelt az elvártaknak. A wellnes melegvizes medence egy kicsit hűvös. Máskor is szívesen választanánk. Két nyugdijas vendég
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. november 17. hétfő
Kedves Vendégünk!

Ezúton is szeretnénk megköszönni, hogy időt szánt véleményének megosztására a Royal Club Hotelben szerzett élményeiről. Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak az ételek választékával, a személyzet hozzáállásával, valamint szobájuk kényelmével.

Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hidegvizes medence hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra, a melegvizes medence 32-36 fokra van állítva, amelyek általában a felső határt érik el, sajnáljuk, hogy nem találta elég kellemesnek.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Észrevételek a Royal Club Visegrádról"

2025. november 15. szombat
3.1
Idősebb pár
Deluxe Szoba
4 éjszakát töltött itt
A konyha kínálata remek volt. Változatos, bőséges, ízletes. A felszolgálók és a recepciósok kedvesek, előzékenyek. Ami viszont egy négy csillagos superior hotel esetében érthetetlen és azt gondolom, hogy megengedhetetlen: - a fürdőben penészes a plafon - a mosdókagylóban a túlfolyó lyuk szószerint fekete a mocsoktól - a mosdókagyló és a fal közötti részben több éves pókháló ( ez a pókháló amúgy is gyenge pont, az étteremben is lóg a lámpák mellett) - a wc lefolyó része és a wc kefe tartó húgyköves, mocskos. ( ha a szállodavezetés esetleg ellenőrizni szeretné az általam felsorotakat, a 127- es szobában voltunk)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. november 17. hétfő
Kedves Katalin!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes észrevételeit. Nagyon örülünk, hogy a konyhánk kínálatával és kollégáink kedvességével elégedett volt. Ugyanakkor őszintén sajnáljuk, hogy a szobai higiénia nem felelt meg az elvárásainak .

A leírtakat haladéktalanul továbbítjuk a takarításért és karbantartásért felelős részlegek felé, és természetesen ellenőrizzük a 127-es szobát is, hogy a felsorolt hiányosságokat azonnal orvosoljuk.

Szeretnénk megköszönni, hogy felhívta a figyelmünket ezekre a problémákra. Kérjük, amennyiben tartózkodása során bármilyen kellemetlenséget tapasztal, bátran jelezze a recepción! Munkatársaink minden esetben mindent megtesznek azért, hogy azonnal segítsenek, és hogy minél kellemesebb élményben legyen része.

Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük, és megmutathatjuk, hogy szolgáltatásaink valóban megfelelnek a négycsillagos superior színvonalnak.

Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager
2025. november 11. kedd
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Sajnos én betegség miatt nem tudtam menni, csak a család véleményét tudom tolmácsolni, nagyon jól érezték magukat, mindennel meg voltak elégedve, szívesen ajánlják másnak is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. november 12. szerda
Kedves Vendégünk,

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk a családja pozitív tapasztalatait, még ha Ön személyesen nem is tudott részt venni az itt tartózkodáson. Örömmel halljuk, hogy a családtagjai minden szolgáltatásunkkal elégedettek voltak, és külön köszönjük az ajánlásukat. Vendégeink visszajelzései rendkívül fontosak számunkra, hiszen ezek segítenek abban, hogy szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesszük.

Reméljük, hogy a jövőben Önt is személyesen üdvözölhetjük szállodánkban. Szeretettel várjuk vissza Önöket!

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager

2025. november 10. hétfő
4.9
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Mindennel megvoltunk elégedve, kivéve a wellnes részben lehetne melegebb a víz, főleg téli időszakban vágyik az ember melegebb vízre, és egy medence teljesen kihasználatlan mert jéghideg a vize. Pedig az az egy medence amibe esetleg úszni is lehetne , Igy csak egy kisebb méretű medencébe tömörülünk pl gyermekekkel is ha együtt szeretne fürdeni a szülő vagy az unokáival az ember.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. november 12. szerda
Kedves Andrea,

Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, és örömmel olvastuk, hogy összességében elégedett volt szállodánkkal. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hidegvizes medence hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra, a melegvizes medence 32-36 fokra van állítva, amelyek általában a felső határt érik el, sajnáljuk, hogy nem találta elég kellemesnek.
Vendégeink visszajelzései kiemelten fontosak számunkra, és folyamatosan törekszünk szolgáltatásaink fejlesztésére.

Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt, és kellemes élményekkel gazdagodhat nálunk.

Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"3 nap kényelem"

2025. október 30. csütörtök
4.5
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Nagyon finom ételek.Előzékeny kiszolgálás.Kényelmes ágy.Tisztaság felsőfokon.Wifi szaggatott gyenge térerő.A szoba fűtése 21.5 fok fölé.nem ment.A welnes részleg felnőtt részében a klór kicsípte a szemünket.A tv csatornalistája nagyon spártai.Mégis mindent egybevéve mindenkinek ajánlom a szállást.Nagyon jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. november 04. kedd
Kedves Dénes,

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a Royal Club Hotelben tett látogatása kapcsán. Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt konyhánkkal, munkatársaink kedvességével, valamint a szobák kényelmével és tisztaságával.

Sajnálattal értesültünk arról, hogy néhány szolgáltatásunk nem felelt meg teljes mértékben elvárásainak. Visszajelzését nagyra értékeljük, hiszen ezek segítenek bennünket abban, hogy tovább fejlesszük vendégeink elégedettségét.

Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük, és következő tartózkodása alkalmával még kellemesebb élményekkel gazdagodhat nálunk.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager
2025. október 28. kedd
4.9
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba méretéhez kicsi a TV, kevés a magyar nyelvű csatornák száma.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. október 29. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit a Royal Club Hotelben szerzett tapasztalatairól. Sajnálattal olvastuk, hogy a televízió méretét, valamint a magyar nyelvű csatornák választékát nem találta kielégítőnek a szobájában. Törekszünk szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésére és vendégeink elégedettségének növelésére.

Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük, és lehetőségünk lesz jobb élményt nyújtani Önnek.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Nyugalmas ,pihentető 2 nap a Royal club hotelbenn"

2025. október 18. szombat
4.6
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A személyet nagyon udvarias, barátságos és kedves volt!! A masszőr kiváló!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. október 21. kedd
Kedves Magdolna,

Köszönjük, hogy megosztotta véleményét a Royal Club Hotel szolgáltatásairól. Nagy örömünkre szolgál, hogy munkatársaink udvariasságát, barátságosságát és kedvességét, valamint masszőrünk kiemelkedő munkáját külön is kiemelte. Az Ön elégedettsége fontos számunkra, és visszajelzése megerősít bennünket abban, hogy szolgáltatásaink minőségének folyamatos fejlesztésére törekszünk.

Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt szállodánkban.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Csodás pihenés a Royalban"

2025. október 18. szombat
4.8
Idősebb pár
Deluxe Szoba
3 éjszakát töltött itt
Csodás táj,remek kiszolgálás
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. október 20. hétfő
Kedves István,

Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Nagy örömünkre szolgál, hogy lenyűgözte szállodánk természeti környezete, valamint elégedett volt a munkatársaink által nyújtott szolgáltatásokkal. Vendégeink visszajelzése rendkívül fontos számunkra, hiszen folyamatosan arra törekszünk, hogy még magasabb színvonalon szolgálhassuk ki Önöket.

Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Kellemes volt!"

2025. október 17. péntek
4.6
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkély nélkül
4 éjszakát töltött itt
Tetszett: Figyelmes, kedves, segítőkész személyzet. Negatívum: Ehhez a hotelhez nem illő egyes közösségi helyeken látható igen vastag pókhálószövedék! (Pl.az ebédlő azon ajtóköze, ahol azt a néhány kerékpárt tárolják.) -Étkezéseink során az emellett elhelyezett asztalnál ültünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. október 20. hétfő
Kedves Sándor,

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagyra értékeljük, hogy kiemelte munkatársaink figyelmességét, kedvességét és segítőkészségét, hiszen kollégáink számára kiemelten fontos a vendégeink kényelmének biztosítása.

Ugyanakkor sajnálattal olvastuk észrevételét a közösségi terek tisztaságával kapcsolatban. Visszajelzése fontos számunkra, és minden ilyen jellegű észrevételt komolyan veszünk, hiszen ezek segítenek bennünket abban, hogy szolgáltatásainkat tovább fejlesszük.

Reméljük, hogy a közeljövőben ismét vendégül láthatjuk Önt szállodánkban, és kellemesebb élményekkel távozik.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager

2025. október 15. szerda
4.4
Idősebb pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
A SZEMÉLYZET ÁTLAGON FELŰLI !!!!!!!!!! KITŰNŐ!!! MINDEN JÓ LETT VOLNA de az ÁGY NAGYON ROSSZ VOLT, NEM TUDTUNK PIHENNI. A PÁRNÁT NEM LEHETETT HASZNÁLNI, KEMÉNY , CSOMÓS VOLT. PAPLAN MARADÉKBÓL LEHETETT!!!!!!!! IDŐSEK VAGYUNK , PIHENNI SZERETTÜNK VOLNA!!!!!!!! A MATRAC NAGYON ROSSZ VOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AZ ÉTTEREM KIVÁLÓ, A SZEMÉLYZET MINDENHOL KITŰNŐ!!!!!!!!!!!!!!!! ÁTLAGON FELÜL TELJESITENEK!!!!!!!!!!!!! A WELNESBEN CSIPTE, MARTA, A SZEMŰNKET AZ ERŐS FERTŐTLENITŐ!!!!!!!!! CSAK EGYSZER HASZNÁLTUK PÁR PERCRE. A TÖBBI NAGYON JÓ VOLT!!! A SZEMÉLYZET MINDEN ELISMERÉST MEGÉRDEMEL , MINDENHOL!!!!!!!!!!!!!!!!! PÉLDA ÉRTÉKŰEK!!!!!!!!!!!!!!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. október 16. csütörtök
Kedves Etelka!

Nagyon köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését. Igazán hálásak vagyunk a csapatunk tagjainak nyújtott nagylelkű dicséretéért. Örömünkre szolgál, hogy a kapott szolgáltatást példamutatónak találta, és hogy munkatársainkat kivételesnek tartotta.

Őszintén sajnáljuk, hogy az ággyal és az ágyneművel kapcsolatos tapasztalatai nem feleltek meg az elvárásainak, és hogy nem tudta teljesen kipihenni magát látogatása során. Észrevételei felbecsülhetetlen értékűek számunkra, és elkötelezettek vagyunk szolgáltatásaink minőségének javítása mellett, az Önök visszajelzései alapján.

Megtiszteltetés lenne, ha a jövőben ismét vendégül láthatnánk Önt, és reméljük, hogy a következő látogatásakor még kellemesebb pihenést tudunk biztosítani.

Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Pihentető hétvége a Royal Club Hotelben"

2025. október 14. kedd
4.9
Fiatal pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tágas és kényelmes volt a szobánk, konyhasarokkal, kényelmes ággyal. Az ételek kiválóak voltak, a kiszolgálás magas szintű. Minden kívánságunkat lesték az éttermi felszolgálók és a séf, és egyedi kívánságokat is készségesen teljesítettek. Élőzene volt a vacsorához. A pingpongütő és a labda gyenge minőségű. Visegrád is gyönyörű, mindenkinek csak ajánlani tudjuk ezt a szállodát.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. október 16. csütörtök
Kedves Árpád!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését a Royal Club Hotelben tett legutóbbi tartózkodásáról. Örömmel olvastuk, hogy a szobát tágasnak és kényelmesnek találta, és hogy az étel és a szolgáltatás megfelelt az elvárásainak. Különösen örömteli számunkra, hogy a vacsora alatt biztosított élőzene pozitívan járult hozzá az élményéhez.

Megjegyzéseit a pingpong felszerelés minőségével kapcsolatban is figyelembe vettük. Észrevételei rendkívül fontosak számunkra, mivel arra törekszünk, hogy folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat.

Őszintén reméljük, hogy a jövőben ismét nálunk köszönthetjük Önt egy újabb kellemes pihenésre.

Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Kellemes napok a Club Royalban"

2025. október 13. hétfő
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A szoba nagyon tetszett! Tágas, kényelmes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. október 14. kedd
Kedves Ágnes,

Köszönjük szépen, hogy megosztotta véleményét a Royal Club Hotelről. Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedett volt a szoba tágas kialakításával és kényelmével. Vendégeink visszajelzései fontosak számunkra, hiszen ezek segítenek abban, hogy szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesszük.

Reméljük, hogy a közeljövőben ismét vendégül láthatjuk Önt szállodánkban.

Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Remek hétköznap "

2025. október 11. szombat
4.5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A személyzet több mint kiváló volt a recepciósok csillagos 5 öst érdemelnek,kedvesek segítőkészek .aA wellnes réazlegen a jakuzzi kicsit klóros volt és lehetett volna melegebb. De összességében nagy elégedettek voltunk. Nagyon nagyon sokféle étel válsztek volt folyamatosan töltötték. Szuper volt minden. Köszönjük szépen.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. október 14. kedd
Kedves Krisztina,

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagy öröm számunkra, hogy elégedett volt szállodánk személyzetének kedvességével és segítőkész hozzáállásával, valamint az ételek változatosságával és folyamatos feltöltésével. Ugyanakkor köszönjük, hogy felhívta figyelmünket a wellness részlegen tapasztaltakra; visszajelzéseit értékesnek tartjuk a szolgáltatásaink további fejlesztése érdekében. Mindig azon dolgozunk, hogy vendégeink élménye még teljesebb legyen a jövőben.

Reméljük, hogy a közeljövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük.

Üdvözlettel:
Heier Márk
Front Office Manager
"Kellemes kis szálloda, jó ellátás, kedves személyzet."
2025. október 11. szombat
5
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
Nekem hideg volt a medence vize. Szerettem volna úszni egy kicsit de nem esett jól belemenni. A melegebb medence éppenhogy …
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. október 14. kedd
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal halljuk, hogy a medence hőmérséklete nem felelt meg elvárásainak, és emiatt kellemetlen élmény érte.

Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hidegvizes medence hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra, a melegvizes medence 32-36 fokra van állítva, amelyek általában a felső határt érik el, sajnáljuk, hogy nem találta elég kellemesnek.

Reméljük, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk, és lehetőségünk nyílik pozitívabb élményt nyújtani Önnek.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager

2025. október 11. szombat
4.8
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
A szoba, az ételek és a személyzet remek volt 😊. A wellnessben a víz hőmérséklete hűvös volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. október 14. kedd
KEdves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait a Royal Club Hotelben tett látogatásáról. Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt a szoba kényelmével, az ételek minőségével, valamint munkatársaink hozzáállásával.

Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hidegvizes medence hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra, a melegvizes medence 32-36 fokra van állítva, amelyek általában a felső határt érik el, sajnáljuk, hogy nem találta elég kellemesnek.

Reméljük, hogy a közeljövőben ismét vendégül láthatjuk Önt szállodánkban.

Üdvözlettel:
Heier Márk
Front Office Manager

2025. október 10. péntek
4.5
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Mindenkinek ajánlani tudom! Mindennel meg voltam elégedve!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. október 13. hétfő
Kedves Mária,

Köszönjük, hogy megosztotta pozitív véleményét a Royal Club Hotelről. Nagy örömünkre szolgál, hogy mindennel elégedett volt, és külön megtiszteltetés számunkra, hogy szállodánkat ajánlja másoknak is. Visszajelzése megerősít bennünket abban, hogy szolgáltatásaink minőségét a jövőben is folyamatosan fejlesszük vendégeink elégedettsége érdekében.

Reméljük, a közeljövőben ismét vendégeink között köszönthetjük.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Kellemes pihenés volt"

2025. október 08. szerda
5
Idősebb pár
Standard Szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel megvoltunk elégedve, a személyzet kedves, tisztaság, rend, étkezés rendben. csak gratulálni tudok, Sok sikert az egész CSAPATNAK
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. október 09. csütörtök
Kedves László!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta pozitív véleményét szállodánkról. Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal, külön kiemelve a személyzet hozzáállását, a tisztaságot és az étkezéseket. Hálásak vagyunk elismerő szavaiért, és motivációt jelent számunkra, hogy csapatunk munkáját ilyen nagyra értékelte.

Visszajelzése megerősít bennünket abban, hogy folyamatosan törekszünk szolgáltatásaink magas színvonalának fenntartására és fejlesztésére. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Kedvesség és elegancia !"

2025. október 05. vasárnap
5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
3 éjszakát töltött itt
Csak köszönetet tudunk mondani és csak hálásak lehetünk az itt töltött napokért a szálloda teljes személyzetének . Élmény volt itt lenni , élmény volt itt enni , élmény volt ennyi szolgálatkész és mosolygó személyzettel kapcsolatba kerülni . Mindent köszönünk !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Front Office Manager
2025. október 06. hétfő
Kedves Károly,

Ezúton szeretném megköszönni, hogy megosztotta velünk pozitív visszajelzését. Örömmel olvastuk, hogy szállodánk személyzete, a nálunk töltött idő, valamint éttermi szolgáltatásaink egyaránt hozzájárultak kellemes élményeihez. Külön öröm számunkra, hogy vendégszeretetünket és kollégáink hozzáállását is kiemelte.

Visszajelzését nagyra értékeljük, hiszen folyamatos fejlődésünkhöz elengedhetetlennek tartjuk vendégeink tapasztalatainak figyelembevételét. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét üdvözölhetjük szállodánkban.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager
2025. október 04. szombat
3
Fiatal pár
Családi superior lakosztály erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
Szoba tisztaságával nem voltam elégedett, illetve a wellnes részleggel sem. Masszázs kiváló volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Front Office Manager
2025. október 06. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömünkre szolgál, hogy masszázsszolgáltatásunk elnyerte tetszését. Ugyanakkor sajnálattal olvastuk, hogy a szoba tisztaságával és a wellness részleggel kapcsolatban nem volt teljesen elégedett. Kérjük, legközelebb jelezze a helyszínen, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a problémát mielőbb orvosoljuk. Vendégeink visszajelzései nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy folyamatosan fejleszthessük szolgáltatásainkat és javíthassuk vendégélményünket.

Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt, és lehetőséget kapunk arra, hogy pozitívabb élményt nyújtsunk.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Kultúr-wellness a Dunakanyarban, a Royal Club Hotelben"

2025. október 02. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Ami nagyon tetszett: A szoba és fürdőszoba nagysága, berendezése. A tea-kávé bekészítés. Rendkívül kedves, udvarias, mosolygós személyzet. Változatos, finom ételek, nekünk különösen a levesek és a desszertek ízlettek. Tetszett a wellnessben a felnőtt "részleg" és hogy 7-23 óráig van nyitva. Amit hiányoltunk: A szoba méretéhez képest kicsi televízió és kevés csatorna.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Front Office Manager
2025. október 06. hétfő
Kedves Judit,

Engedje meg, hogy kifejezzem hálánkat, amiért megosztotta velünk tapasztalatait. Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedett volt szobáink és fürdőszobáink tágas kialakításával, a tea- és kávékészítési lehetőséggel, valamint személyzetünk figyelmességével és udvariasságával. Külön köszönjük, hogy kiemelte éttermi kínálatunkat, valamint a wellness részlegünk felnőtt részlegének kialakítását és a hosszú nyitvatartási időt.

Ugyanakkor sajnálattal olvastuk, hogy a televízió méretét és a csatornaválasztékot szűkösnek találta. Visszajelzését értékesnek tartjuk, hiszen folyamatosan azon dolgozunk, hogy szolgáltatásainkat vendégeink igényeihez igazítsuk.

Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önt, hogy újabb kellemes élményekkel gazdagodhasson szállodánkban.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Pihenés Visegrádon"

2025. október 01. szerda
4.1
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
3 éjszakát töltött itt
Tetszett a szoba, a környék, a játszóterem. A szobai ágy kényelmetlen, túl puha volt. Az étkezés közepes nem túl változatos, az ebéd és a vacsora hasonló volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Front Office Manager
2025. október 03. péntek
Kedves László,

Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Örömünkre szolgál, hogy elégedett volt a szobával, a környékkel, valamint a játszóteremmel, hiszen vendégeink kényelme és kikapcsolódása kiemelten fontos számunkra.

Sajnálattal olvastuk, hogy az ágy kényelme és az étkezések változatossága nem felelt meg teljes mértékben az elvárásainak. Visszajelzése rendkívül értékes számunkra, hiszen folyamatos fejlesztéseink során nagy hangsúlyt helyezünk vendégeink tapasztalataira és igényeire.

Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt szállodánkban.

Üdvözlettel:
Heier Márk
Front Office Manager
"Kisebb csalódások a korábbi kedvenc szállodában."
2025. október 01. szerda
3.9
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Fizetős őrizetlen parkoló, három csillagos ételválaszték, önkiszolgálás ellenére magas szervízdíj, magas italárak. Törzsvendég tagként nem kaptunk kedvezményt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Front Office Manager
2025. október 02. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Szeretnénk jelezni, hogy a parkolónk kamerával megfigyelt terület. A büfévacsora ideje alatt az italokat nem önkiszolgáló rendszerben, hanem kollégáink szolgálják fel, a szervizdíj pedig az ő munkájukat fedezi. Ételeink választékát folyamatosan igyekszünk úgy összeállítani, hogy megfelelő színvonalat és változatosságot biztosítson vendégeinknek, ugyanakkor örömmel fogadjuk az észrevételét, mert fontos számunkra, hogy fejlődjünk.

Törzsvendégprogramunk keretében Bronze, Silver és Gold fokozatú kártyák érhetők el, a kedvezmények azonban kizárólag közvetlen, azaz direkt foglalás esetén érvényesíthetők, ezért lehetséges, hogy most nem tudták igénybe venni.

Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket és még kellemesebb élményt nyújthatunk.

Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager

2025. szeptember 25. csütörtök
5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden tökéletes volt, a személyzet segítőkész, kedves. Az étkezés kiváló. Mindenhol tisztaság és rend van.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Front Office Manager
2025. szeptember 29. hétfő
Kedves András,

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Örömmel tölt el bennünket, hogy elégedett volt a személyzet hozzáállásával, a kiváló étkezési lehetőségekkel, valamint szállodánk tisztaságával és rendezettségével. Munkatársaink számára fontos a vendégek kényelme, ezért visszajelzése különösen értékes számunkra.

Bízunk benne, hogy a jövőben is vendégeink között köszönthetjük, és továbbra is a legmagasabb színvonalat nyújthatjuk Önnek.

Üdvözlettel:
Heier Márk
Front Office Manager
"Remek hétvége aRoyal Hotelben."

2025. szeptember 25. csütörtök
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Lehetne egy kicsit rugalmasan a vendég várás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Front Office Manager
2025. szeptember 26. péntek
Kedves Pál,

Köszönjük szépen a visszajelzését! Nagyon fontos számunkra, hogy a vendégvárás minden szempontból kellemes élményt jelentsen. Látjuk, hogy Ön szerint ezen a téren lehetne kicsit rugalmasabban hozzáállni, és örömmel fogadnánk, ha pontosítaná, mire gondolt pontosan. Így biztosan megértjük az észrevételét, és a jövőben még jobban tudunk alkalmazkodni az igényekhez.

Köszönjük, hogy megosztotta velünk a véleményét, és reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk!

Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager

2025. szeptember 24. szerda
3.9
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
A reggeli ellátás hiányos a wellness vize hideg élvezhetetlen
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Front Office Manager
2025. szeptember 25. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Sajnálattal halljuk, hogy a reggeli kínálata nem felelt meg az Ön elvárásainak. Vendégeink közül sokan kifejezetten dicsérik reggelinket, így különösen sajnáljuk, hogy az Ön ízlésének nem nyerte el a tetszését.

A wellness részlegünkkel kapcsolatban szeretnénk kiemelni, hogy több medencénk is van, eltérő hőfokkal, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb kikapcsolódási lehetőséget. Sajnáljuk, hogy ez most az Ön számára nem biztosította a várt élményt.

Visszajelzései rendkívül fontosak számunkra, hiszen ezek segítségével tudunk folyamatosan fejlődni, és törekszünk arra, hogy vendégeink minden alkalommal elégedetten távozzanak.

Reméljük, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk, és lehetőségünk lesz kellemesebb élményt nyújtani Önnek.

Tisztelettel,
Heier Márk
Front Office Manager
2025. szeptember 23. kedd
4.4
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A légkondi nemigazán hütött, gyenge teljesitmény!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Front Office Manager
2025. szeptember 25. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Sajnálattal halljuk, hogy a légkondicionáló teljesítménye nem felelt meg elvárásainak, és ez kellemetlenséget okozott Önnek. Folyamatosan dolgozunk szolgáltatásaink fejlesztésén, ezért nagyon értékeljük visszajelzését, amely segít bennünket a további javításokban.

Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt, és kellemesebb élményekkel gazdagodhat nálunk.

Üdvözlettel:
Heier Márk
Front Office Manager
"Egy imádni való hely!"

2025. szeptember 19. péntek
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Itt minden tökéletes, imádni valóhely!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Front Office Manager
2025. szeptember 23. kedd
Kedves Vendégünk!

Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait. Örömünkre szolgál, hogy minden szempontból elégedett volt szállodánkkal.

Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt nálunk.

Üdvözlettel:
Heier Márk
Front Office Manager
"Kellemes kikapcsolódás "

2025. szeptember 10. szerda
5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A férjemmel a 21. házassági évfordulónkat ünnepeltük a Royal Klub Hotel Visegrádban. Mindennel elégedettek voltunk, kényelmes szoba, tisztaság, finom ételek, a wellnes részleg is kiváló volt. Kedves, segítőkész személyzet. A környéken rengeteg a látnivaló, a várból pedig csodálatos kilátás nyílik a Dunakanyarra!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. szeptember 12. péntek
Kedves Beáta!

Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait. Örömünkre szolgál, hogy házassági évfordulójukat nálunk ünnepelték, és elégedettek voltak szobáink kényelmével, a tisztasággal, valamint a gasztronómiai élményekkel. Külön köszönjük elismerő szavait a wellness részleggel és csapatunk hozzáállásával kapcsolatban. Nagy öröm számunkra, hogy a környék szépségei is hozzájárultak kellemes pihenésükhöz.

Vendégeink visszajelzései rendkívül fontosak számunkra, és folyamatosan törekszünk arra, hogy szolgáltatásainkat a jövőben is magas színvonalon biztosítsuk.

Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.

Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager

2025. augusztus 16. szombat
4.5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
4 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves és szorgalmas, az étel finom. Ami kevésbé tetszett: az épület. Nincs bekerítve, a mosdó félig lógótt a falból (001-es szoba), az étterem nincs elkülönítve.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. augusztus 20. szerda
Dear Gábor,

Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at Royal Club Hotel. We are pleased to learn that you found our staff both friendly and dedicated, and that you enjoyed the quality of our cuisine.

We regret to hear that certain aspects of the building did not fully meet your expectations, particularly the lack of fencing, the condition of the washbasin in your room, and the open restaurant layout. Please be assured that your observations are valuable to us, and we continuously strive to enhance both the comfort and the facilities of our hotel for our guests.

We sincerely hope to have the opportunity to welcome you again and provide an even more enjoyable experience in the future.

Best Regards,
Márk Heier
Front Office Manager
"Ha Visegrád,csakis a Royal hotel!👍😊"

2025. július 22. kedd
4.8
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Szép,tiszta kultúrált.Az étkezés,kiszolgálás kiváló.Személyzet kedves,segítőkész. Ide biztos,hogy visszajövünk még. Árban is megfelelő volt. Nyugdíjas csomagot foglaltunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. július 23. szerda
Kedves Adrienn!

Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk kedves visszajelzését. Örömmel olvassuk, hogy szállodánk tisztaságával, az étkezéssel és a kiszolgálással is elégedett volt, valamint külön köszönjük, hogy kiemelte kollégáink kedvességét és segítőkészségét.

Örömmel tölt el minket, hogy jól érezték magukat nálunk. Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza a jövőben egy újabb kellemes pihenésre!

Üdvözlettel,
Márk Heier
Front Office Manager
"Tökéletes kikapcsolódás."

2025. július 17. csütörtök
5
Idősebb pár
Standard Szoba
2 éjszakát töltött itt
A tv képminőség nem volt megfelelő,ez az egyetlen ami nem kap max.értékelést.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. július 21. hétfő
Kedves Edit!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét, és hogy jelezte a TV képminőségével kapcsolatos tapasztalatát. Elnézést kérünk a kellemetlenségért, igyekszünk mielőbb ellenőrizni és javítani a készüléket, hogy a jövőben még teljesebb élményt nyújthassunk vendégeinknek. Köszönjük, hogy nálunk járt, és örömmel látjuk Önt újra!

Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Remek pihenès"

2025. június 28. szombat
4.8
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jò volt, visszajàró vendègek vagyunk, jôvünk mèg leaves a szemèlyzet!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. június 30. hétfő
Kedves Vendégünk!

Nagyon köszönjük kedves visszajelzését! Örömmel olvastuk, hogy mindennel elégedettek voltak, és igazán megtisztelő számunkra, hogy visszajáró vendégeink között üdvözölhetjük Önöket. Külön köszönjük, hogy kiemelte a személyzet munkáját, továbbítjuk nekik is a dicséretet.

Már most várjuk, hogy legközelebb is vendégeink legyenek.

Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager
"Jól éreztük magunkat"

2025. június 25. szerda
4.1
Idősebb pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk,kivéve a welnes Nagyon pici,ha a beltéri medencét nézzük egészségtelen,hogy idős és gyermek egy zsebkendőnyi medencében ázzon. A gyerekmedence max 2 éves korig 2 gyerekre max Az ételek finomak voltak a választék kicsit szűkösebb mint 4 csillagnál vártam,és máshol tapasztaltam
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. június 26. csütörtök
Kedves Veronika!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit. Örömmel olvastuk, hogy ízletesnek találta az ételeket és összességében élvezte a nálunk töltött időt.

Nagyra értékeljük őszinte visszajelzését a wellness részlegünkkel és az ételválaszték változatosságával kapcsolatban. Sajnáljuk, hogy nem teljesen felelt meg az elvárásainak. Biztosíthatjuk, hogy észrevételeit feljegyeztük, és elkötelezettek vagyunk abban, hogy folyamatosan fejlődjünk.

Őszintén reméljük, hogy a jövőben lehetőségünk lesz újra vendégül látni Önöket.

Üdvözlettel,
Heier Márk
Front Office Manager

2025. június 11. szerda
3.5
Superior szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
Főldszinti szoba kicsit dohos szagú volt a türülköző száritó csak fütésnél működik 1nap alatt a fürdő ruha és a tűrülközök nem száradnak meg kitenni nem lehetett mert nem sűtött oda a nap a személyzett szuper volt és az ételek is üdv Dobai Kerekes Ildi
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. június 17. kedd
Kedves Ildikó!

Ezúton is köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagyra értékeljük visszajelzését, mely segít bennünket szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésében. Amennyiben legközelebb ismét nálunk tartózkodik, kérjük, szíveskedjen jelezni felénk, hogy lehetőség szerint mihamarabb segítséget nyújthassunk az esetleges kellemetlenségek elhárításában. Örömünkre szolgál, hogy személyzetünk és ételkínálatunk elnyerte tetszését, és bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt.

Üdvözlettel:
Heier Márk
Front Office Manager

2025. június 07. szombat
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. június 12. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük szépen a visszajelzést, örömmel halljuk, hogy mindennel elégedettek voltak!
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket.

Üdvözlettel:
Heier Márk
Front Office Manager
2025. május 29. csütörtök
4
Idősebb pár
Superior szoba terasszal
3 éjszakát töltött itt
A szoba és a fürdő egy kissé hideg volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. május 30. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Sajnálattal olvastuk, hogy hidegnek találták szobájukat.
Bízunk benne, hogy ettől függetlenül kellemes pihenésben volt részük és hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
"Remek nap"

2025. május 25. vasárnap
5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
1 éjszakát töltött itt
Szép helyen van a szálloda. Nagyon kedves a személyzet. Finomak az ételek. A szobák kényelmesek és tiszták.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. május 26. hétfő
Kedves Svantner Péterné!
Nagyon szépen köszönjük, hogy maximális pontszámmal értékelt minket.
Örömmel olvastuk, hogy éttermünk kínálata megfelelt elvárásaiknak valamint, hogy szobájukat kényelmesnek és tisztának találták.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Remek három nap volt."

2025. május 02. péntek
4.6
Egyéni utazó
Családi superior lakosztály erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
Az ételek különösen ízletesen voltak el készítve, és elégséges volt. Amit hiányoltam, a külső medence nem lett volna rossz ha be let volna üzemelve, és már a napernyők is hiányoztak, de ez csak egy megjegyzés, szívesen újra fel keressük önöket, egy nyugdíjas kedvező árért. Tisztelettel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. május 05. hétfő
Kedves Sándor!

Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat.
Igazán örülünk, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával.
Külső medencénk és a napernyők szezonálisan, a jó idő tartós beköszöntével válnak elérhetővé. Bár most néhány napra már megérkezett a kellemes napsütés, az előrejelzések szerint még várhatóak lehűlések, ezért fokozatosan, időjárásfüggően állítjuk üzembe a kültéri szolgáltatásainkat.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.

Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető

2025. április 10. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Standard Szoba
2 éjszakát töltött itt
mi teraszos szobába voltunk azzal semmi kifogás nem volt .de a teraszra több gondot kellene forditani, nagyon szemetes gazos volt stb.kár érte .nagyon finomak voltak a kaják.mi már többször voltunk a hotelben .igy tovább.köszönettel.Szatmáriné Dorogi Ibolya Éva.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Recepció vezető
2025. április 11. péntek
Kedves Ibolya!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Igazán örülünk, hogy visszatérő vendégként ismét elégedettek voltak éttermünk kínálatával.
A terasszal kapcsolatos észrevételét továbbítjuk housekeeping munkatársaink felé, hogy a jövőben nagyobb figyelmet fordítsanak erre a területre is.
Reméljük, hamarosan ismét Vendégeink között köszönthetjük Önöket.

Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető

2025. április 06. vasárnap
5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel elégetek voltunk. Csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. április 07. hétfő
Kedves Imréné!

Köszönjük szépen a kiváló értékelést.
Örömmel olvastuk, hogy minden szolgáltatásunkkal elégedettek voltak.
Sokat jelent számunkra ajánlása, és nagy szeretettel várjuk vissza legközelebb is.

Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
"Remek hely a pihenésre."

2025. április 01. kedd
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. április 02. szerda
Kedves Sándor!

Köszönjük szépen, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánkat.
Igazán örülünk, hogy minden szolgáltatásunkkal elégedett volt.
Reméljük, legközelebb is minket választ.

Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
"Évszaktól független felüdülés és nyaralás."

2025. március 29. szombat
5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
4 éjszakát töltött itt
A szobánk mérete és felszereltsége várakozásainkat messze felülmúlta. Az éttermi kínálat is bőséges volt mennyiségileg és választékban egyaránt, s az ott tevékenykedő személyzet mindegyike nagyon gyors és gondos volt, s kedvességüket emelte kedves, mosolygós viselkedésük. A foglalásunk szerinti, meghirdetett menüválasztékos ebédet csak egyszer kaptunk és kellemes meglepetésünkre két alkalommal svédasztalos módon választhattunk ebédet, amit örömmel fogadtunk. A wellness részleg is minden szempontból remek volt, igazán felüdülhettünk. Nagyon kedvező és pozitív volt a hosszú, napi nyitva-tartás is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. március 31. hétfő
Kedves Sándor!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk részletes értékelését.
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk minden tekintetben felülmúlta várakozásaikat, és kellemes élményekkel gazdagodtak nálunk. Különösen jólesik dicsérete a szobák méretével és felszereltségével kapcsolatban, hiszen célunk, hogy vendégeink a lehető legnagyobb kényelemben tölthessék pihenésüket. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy éttermünk kínálata is elnyerte tetszésüket.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket egy újabb emlékezetes pihenésre.

Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
"Nagyon jól éreztük magunkat "

2025. március 16. vasárnap
5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
4 éjszakát töltött itt
Mindennel megvoltunk elégedve.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. március 17. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy teljes mértékben elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Alig várjuk, hogy ismét Vendégeink között köszönthessük Önöket.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
"Hétköznapi pihi"
2025. március 07. péntek
4.9
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett hogy 11-ig nyitva volt a wellness. Mosolygós kiszolgálás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömünkre szolgál, hogy élvezték a wellness részleg hosszú nyitva tartását.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel:
Heier Márk,
Recepció vezető
"Remek kikapcsolódás a Royal Hotel Visegrádban !"

2025. február 02. vasárnap
5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
5 éjszakát töltött itt
Az elhelyezés számunkra kellemes meglepetés volt, mert szobát foglaltunk és apartmant kaptunk - szobaárban. Az ételek finomak, a választék bőséges, még a vegetáriánus vendégekre és a reformtáplálkozás híveire is gondolnak. A személyzet készséges és udvarias, a széfben a hibás elemet percek alatt kicserélték. A wellnes részleg kínálata megfelelő, viszont érdemes lenne több órát kihelyezni, hogy az ott tartózkodást figyelni tudjuk. Sokat pihentünk, lazítottunk - nagyon jól éreztünk magunkat. Mindenkinek ajánljuk! Ide még visszatérünk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2025. február 03. hétfő
Kedves Ibolya!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit.
Nagy öröm számunkra, hogy kellemes meglepetés érte Önöket a szobafoglalás kapcsán, és hogy elégedettek voltak mind az ételek választékával, mind pedig a személyzet kedvességével.
Nagyra értékeljük észrevételét a wellness részleg óráival kapcsolatban ? ezt mindenképpen továbbítjuk az illetékes kollégáknak, hogy vendégeink kényelmét még jobban szolgálhassuk.
Örülünk, hogy pihentető és kellemes pihenésben volt részük.
Sokat jelent számunkra ajánlása és alig várjuk, hogy ismét ellátogassanak hozzánk.

Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
"Kikapcsolódás a Royal Club Hotelban"

2024. október 24. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Nagyon szép és aktív három napot töltöttünk itt. A személyzet, az étkezés és a tisztaság kiváló. A szálló elhelyezkedése, parkolási lehetőség az elvárásainknak tökéletesen megfelelt. A Wellness részlegen a medence vízhőmérséklete alacsony volt számomra, egyébként nagyban hozzájárult a részleg a túrázás utáni rehabilitációhoz :-) Az internetkapcsolat nem volt tökéletes, de mivel túrázni és pihenni mentünk, ezért nem okozott különösebb gondot. Jó szívvel tudom ajánlani a szállást.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Márk Heier - Front Office Manager
2024. október 28. hétfő
Kedves Hajnalka! Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Örömmel tölt el minket, hogy kellemes három napot töltöttek nálunk, amelyhez személyzetünk, éttermünk kínálata és a tisztaság is hozzájárult. A wellness részlegen a hidegvizes medence hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra, a melegvizes medence 32-36 fokra van állítva, amelyek általában a felső határt érik el, sajnáljuk, hogy nem találták elég kellemesnek. Hálásak vagyunk az ajánlásért és nagy szeretettel várjuk vissza Önöket. Üdvözlettel, Heier Márk, Recepció vezető

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Royal Club Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Royal Club Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba erkély nélkül, Standard Szoba és Akadálymentesített superior szoba.

Kiknek ajánljuk a Royal Club Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, az idősebb párok, a kisgyerekes családok és a csoportok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2025 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.