A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Royal Club Hotel, Visegrád >>
2023. május 06. szombat
2023. május 08. hétfő
2023. április 30. vasárnap
2023. május 04. csütörtök
2023. április 30. vasárnap
2023. május 04. csütörtök
Royal Club Hotel Visegrád csomagajánlatai - 17 ajánlat
2023. április 24. hétfő
2023. április 26. szerda
Hálásan köszönjük, hogy értékelte szállodánkat.
Nagyon örülünk, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával és élvezték wellness részlegünk szolgáltatásait.
Reméljük, hamarosan újra viszont láthatjuk.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
2023. április 21. péntek
2023. április 24. hétfő
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával.
Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy érkezéskor nem kaptak megfelelő segítséget a recepcióstól. Munkatársainkról leginkább pozitív visszajelzést szoktunk kapni, így mindenképpen utána járunk mi okozhatta a kialakult helyzetet. Elnézést kérünk a wellness részlegen tapasztaltak miatt, a jövőben mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy minden vendégünk maximális kényelemben élvezhesse szolgáltatásainkat.
Reméljük, ezen kívül kellemesen telt pihenésük és hamarosan újra ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
2023. április 19. szerda
2023. április 23. vasárnap
2023. április 04. kedd
2023. április 06. csütörtök
2023. április 03. hétfő
2023. április 06. csütörtök
2023. március 30. csütörtök
2023. április 04. kedd
2023. március 16. csütörtök
2023. március 20. hétfő
2023. március 15. szerda
2023. március 18. szombat
2023. március 11. szombat
2023. március 13. hétfő
2023. március 04. szombat
2023. március 08. szerda
2023. március 08. szerda
2023. február 17. péntek
2023. február 21. kedd
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Nagy örömmel olvastuk, hogy elégedett volt lakosztályával és, hogy eddigi tapasztalatai alapján kiemelkedőnek találta.
Reméljük, legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
2023. január 19. csütörtök
2023. január 23. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Örömmel olvastuk, hogy meg voltak elégedve szolgáltatásainkkal és, hogy kellemesen telt pihenésük.
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
2023. január 11. szerda
2023. január 12. csütörtök
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Hatalmas öröm számunkra, hogy kellemes időt töltöttek szállodánkban, és hogy minden szolgáltatásunkkal meg voltak elégedve. Örülünk, hogy a gyerekekkel együtt ünnepelhették az újévet!
Sok szeretettel várjuk vissza Önt és családját!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Oficce Manager
2022. október 01. szombat
2022. október 02. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a nagyszerű értékelést és a kedves szavakat, melyek kifejezetten jól esnek nekünk! :) Örülünk, hogy jól érezték magukat, legközelebb is nagyon sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
2022. augusztus 25. csütörtök
2022. augusztus 26. péntek
Köszönjük szépen értékelését!
Örülünk, hogy többnyire mindent tökéletesnek találtak. Sajnáljuk, hogy a vacsorával nem volt maximálisan elégedett.
Reméljük máskor is ellátogatnak hozzánk!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
2022. augusztus 16. kedd
2022. augusztus 18. csütörtök
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta gondolatait.
Nagyon örülünk, hogy gyermekei kellemesen érezték magukat a wellness részlegünkben, és hogy a többi program is tetszett nekik.
Máskor is szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
2022. augusztus 15. hétfő
2022. augusztus 18. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta véleményét!
Örülünk, hogy összességében elégedettek voltak.
Őszintén sajnáljuk, hogy a tisztasággal kapcsolatban kellemetlenség érte Önöket. Biztosíthatjuk, hogy nem ez jellemző szállodánkra, és szeretnénk elnézését kérni! A jövőben mindent megteszünk, hogy ne forduljon elő hasonló.
Máskor is szeretettel várjuk!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
2022. augusztus 01. hétfő
2022. augusztus 05. péntek
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánknak.
Nagy örömmel olvastuk, hogy megfelelt elvárásainak az ellátás és a komfort is.
Várjuk mi is a visszatérését!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz,
Front Office Manager
2022. május 17. kedd
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Nagyon örülünk, hogy kellemes hétvégét töltöttek nálunk, és hogy kollégáinkat is segítőkésznek találták. Köszönjük a visszajelzést a gyümölcskínálatot és a wellness részleg tisztaságát illetően, át fogjuk gondolni, hogyan tehetnénk kifogástalanná ezeket a területeket. Várjuk vissza Önöket máskor is!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
2022. április 25. hétfő
2022. április 27. szerda
2022. április 21. csütörtök
2022. április 22. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örülünk, hogy a szoba tisztaságával és személyzetünk kedvességével meg volt elégedve.
Sajnáljuk, hogy ilyen sokszor kellett telefonálnia. Mindenképpen utána fogunk járni, hogy mi volt az oka és igyekezni fogunk, hogy máskor ilyen ne forduljon elő. Fontosnak tartjuk, hogy vendégeink számára elérhetőek legyünk.
Ami az árainkat illeti különböző dátumokra valóban lehetnek eltérő árak, természetesen ez foglalás után nem változik meg.
Reméljük összességében pozitív élményekkel távoztak tőlünk.
Üdvözlettel:
Belán Miklós,
Szállodaigazgató
2022. április 14. csütörtök
2022. április 22. péntek
2022. április 13. szerda
2022. április 11. hétfő
2022. április 12. kedd
2022. április 12. kedd
2022. február 20. vasárnap
2022. február 22. kedd
Nagyon szépen köszönjük a fantasztikus véleményt! Részünkről az öröm, hogy sikerült egy nagyszerű élményt nyújtani Önöknek, valamint egy kis meglepetést a párja születésnapjára. Köszönjük, hogy kiemelték ételeink változatosságát és kiválóságát! Bízunk benne, hogy mielőbb újra ellátogatnak hozzánk, mi sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
2022. január 16. vasárnap
2022. január 18. kedd
2022. január 06. csütörtök
2022. január 10. hétfő
Nagyon szépen köszönjük az 5 pontos értékelést! Örülünk, hogy elégedetten távoztak, és mi már most sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
2022. január 10. hétfő
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örömmel szeretném jelezni, hogy wellness részlegünk bővítése már elkészült, átadás után sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
2021. december 10. péntek
2021. december 11. szombat
2021. december 03. péntek
2021. december 04. szombat
2021. október 18. hétfő
2021. október 20. szerda
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
2021. augusztus 26. csütörtök
2021. június 02. szerda
2021. június 04. péntek
Köszönjük szépen, hogy időt szánt rá és értékelte szállodánkat! Boldogan olvastuk, hogy mindennel elégedettek voltak, és tökéletesre sikerült a kikapcsolódás!
"Jövőre, Veled, Újra" - így legyen! Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
2021. május 27. csütörtök
2021. május 28. péntek
Köszönjük szépen a kedves értékelést! Örömmel olvastuk, hogy mindennel meg voltak elégedve és a remek időtöltéshez személyzetünk kedessége és hozzá tudott járulni.
Reméljük, hogy legközelebb az időjárás is kegyesebb lesz Önökkel és napsütésben tudják élvezni a pihenést! Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
2021. május 22. szombat
2021. május 24. hétfő
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak az étterem kínálatával, és hogy külön kiemelték a személyzet udvariasságát.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
2020. október 16. péntek
2020. október 21. szerda
Nagyon szépen köszönjük visszajelzését.
Igazán nagy öröm volt olvasni sorait!
Köszönjük, hogy megtisztelték Szállodánkat látogatásukkal! Visszavárjuk Önöket!
2020. október 09. péntek
2020. október 13. kedd
Örülünk, hogy maximálisan elégedettek voltak! Köszönjük visszajelzését és szeretettel fogjuk várni legközelebb is!
2020. október 06. kedd
2020. október 13. kedd
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését szállodánkról! A Royal Club Hotel csapata szeretettel várja vissza!
2020. szeptember 30. szerda
2020. október 05. hétfő
Örülünk, hogy maximálisan elégedettek voltak! Köszönjük visszajelzését és szeretettel fogjuk várni legközelebb is!
2020. augusztus 19. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt ránk, s értékelte Szállodánkat.
Köszönjük, hogy kiemelte és dicsérő szavakkal illette szobáink kényelmét, éttermünk kínálatát, s kollégáink kedvességét.
Építő jellegű észrevételét is köszönjük, mindent megteszünk, hogy biztosítsuk a folyamatos internetszolgáltatást.
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
2020. augusztus 03. hétfő
2020. augusztus 05. szerda
Ezúton szeretném megköszönni foglalásukat szállodánkban és hogy tartózkodásuk alkalmával szerzett tapasztalataikat megosztotta velünk.
Szeretném kifejezni őszinte sajnálatomat, amiért nem sikerült tökéletesre a nálunk töltött kikapcsolódásuk!
Az Ön által leírt kellemetlen tapasztalatokért szíves elnézésüket kérem.
A wellness részlegünk részleges karbantartása vis maior eset volt, karbantartóink természetesen a helyszínen voltak, s igyekeztek azt mielőbb megjavítani. Amennyiben a rendszer általuk javítható lett volna, természetesen nem alakult volna ki ez a kellemetlen helyzet. Alkatrész cserére volt szükség és ezek kizárólag speciális boltokban előrendelhetőek, így a javítás több időt vett igénybe.
Wellness részlegünkben a kettő úszómedencénk a karbantartás ideje alatt elérhető volt, gyermek- és ülőmedencénk a következő nap délelőtt folyamán elérte az üzemhőfokot, mely 35-36 Celsius fok. Őszintén sajnáljuk, amennyiben ezt nem érezték megfelelőnek.
Mindent megteszünk, hogy a jövőben hasonló eset ne fordulhasson elő! Szeretettel várjuk vissza Önöket és igyekezni fogunk, hogy pihenésük elvárásaik szerint alakuljon!
2020. július 07. kedd
2020. július 09. csütörtök
Köszönjük szépen számunkra nagyon értékes visszajelzését!
Külön köszönjük, hogy kiemelte és dicsérő szavakkal illette kollégáink kedvességét, választékos éttermi kínálatunkat és wellness részlegünk szolgáltatásait.
Szíves elnézésüket kérjük a kellemetlenség okán!
Sajnáljuk, hogy észrevételeiket nem a helyszínen jelezték, hogy azonnal orvosolhassuk azt.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket és igyekezni fogunk, hogy pihenésük elvárásaik szerint alakuljon!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Royal Club Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba erkély nélkül, Akadálymentesített superior szoba és Superior Apartman.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.