A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Royal Club Hotel, Visegrád >>
2023. november 24. péntek
2023. november 27. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk, hogy összességében kellemes pihenésben volt részük. Szeretnénk tájékoztatni, hogy amennyiben vendégeink nem helyezik ki a 'Kérem ne zavarjon' táblát, munkatársaink minden nap elvégzik a szobatakarítást, beleértve a poharak cserélését is. Evőeszközökkel kapcsolatos javaslatát továbbítjuk a vezetőség felé és megfontoljuk későbbi fejlesztések során.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Royal Club Hotel Visegrád csomagajánlatai - 18 ajánlat
2023. november 18. szombat
2023. november 19. vasárnap
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Nagy örömmel olvastuk, hogy összességében kellemes kikapcsolódásban volt részük és, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Belső medencénk hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra van állítva, ami általában a felső határt éri el, sajnáljuk, ha találta elég melegnek.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. november 17. péntek
2023. november 19. vasárnap
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy wellness részlegünk szolgáltatásait kiemelkedőnek találta és, hogy éttermünk ételei elnyerték tetszését. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően.
Bízunk ebbe, hogy legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. november 15. szerda
2023. november 16. csütörtök
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését tartózkodását illetően.
Megtisztelve olvastuk elismerését szállodánk színvonalával kapcsolatban és külön örülünk, hogy munkatársaink szaktudását kiemelkedőnek találta.
Nagyra értékeljük a kedves szavakat és bízunk benne, hogy mielőbb ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. november 07. kedd
2023. november 12. vasárnap
Köszönjük szépen értékes visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy az élőzenés vacsorával sikerült különlegesebbé tenni a hangulatot és, hogy szobáink tisztasága, kényelme megfelelt elvárásainak. Sajnáljuk, hogy a teltház miatt nem tudta teljes mértékben kihasználni wellness részlegünk adottságait.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. október 28. szombat
2023. november 02. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük a csodálatos értékelést! Boldogan olvastuk, hogy kellemes élményekkel gazdagodtak s, hogy a lakosztály különösen kedvükre szolgált.
Nagyon sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
2023. október 26. csütörtök
2023. október 30. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a szuper értékelést! Örömmel olvastuk, hogy kellemesen telt a nálunk töltött idő, és az élő zene különösen kedves volt Önöknek!
Bízunk benne, hogy mielőbb újra találkozunk!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
2023. október 19. csütörtök
2023. október 24. kedd
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
A televízió elhelyezésével kapcsolatos észrevételét továbbítjuk a felelősök felé és megfontoljuk későbbi fejlesztések során.
Bízunk benne, hogy ettől eltekintve kellemes pihenésben volt része és hamarosan újra ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
2023. október 19. csütörtök
2023. október 19. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy időt szánt értékelésének megosztására.
Boldogan olvastuk, hogy éttermi szolgáltatásainkkal különösen meg voltak elégedve. Köszönjük észrevételét az ülő és fekvő alkalmatoságokkal kapcsolatban, melyet figyelembe fogunk venni a fejlesztések során.
Várjuk újra Önöket nagyon sok szeretettel.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
2023. október 08. vasárnap
2023. október 09. hétfő
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat.
Igazán örülünk, hogy kiválónak találta ételeinket ugyanakkor sajnáljuk, ha kevésnek bizonyult az evőeszközök és poharak mennyisége. Továbbá elnézést kérünk a szoba tisztaságával kapcsolatos hiányosságokért. Észrevételeit továbbítjuk housekeeping csapatunk felé, akik azonnal intézkedni fognak.
Reméljük, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és a jövőben ismételten kitüntet minket bizalmával, mely során minden tekintetben megfelelünk majd elvárásainak.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
2023. október 07. szombat
2023. október 09. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk, hogy sikerült kellemes meglepetést okozni Önnek születésnapja alkalmából és, hogy elégedettek voltak gyerekbarát szolgáltatásainkkal.
Ugyanakkor elnézését kérjük, hogy a fürdőszobáinkra vonatkozó tisztaságbeli kritériumoknak ezúttal nem tudtunk megfelelni. Értékelését mindenképpen továbbítjuk housekeeping csapatunk felé és megtesszük a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy hasonló ne történhessen meg a jövőben.
Mese csatornákkal kapcsolatos javaslatát nagyra értékeljük és megfontoljuk későbbi fejlesztések során.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
2023. október 07. szombat
2023. október 09. hétfő
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését szállodánkat illetően.
Igazán örülünk, hogy minden téren elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és gyönyörű napokat töltöttek nálunk.
Szívből reméljük, hogy legközelebb is minket választanak.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
2023. október 06. péntek
2023. október 09. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Mint ahogy honlapunkon is olvasható wellness részlegünk számos szolgáltatással rendelkezik, mint például kinti- és benti medence, meleg vizes hidromasszázs medence, gyerekmedence, ezen kívül finn- és infraszauna valamint további kényelmi szolgáltatások is megtalálhatóak szállodánkban. Igazán sajnáljuk, hogy nem feleltünk meg elvárásainak ezen a téren. Szeretnénk tájékoztatni, hogy belső medencénk hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra van állítva, ami általában a felső határt éri el, sajnáljuk, ha hidegnek érzékelte.
Reméljük, hogy hamarosan újra ellátogat hozzánk és tökéletes pihenésben lesz része. Üdvözlettel: Heier Márk, Recepció vezető
2023. október 06. péntek
2023. október 09. hétfő
2023. szeptember 26. kedd
2023. szeptember 28. csütörtök
Köszönjük szépen 5*-os értékelését.
Nagyon örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával és munkatársainkat figyelmesnek találta.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. szeptember 25. hétfő
2023. szeptember 12. kedd
Hálásan köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Papírtörlővel kapcsolatos javaslatát továbbítjuk a felelősök felé és a jövőben megfontoljuk ennek elhelyezését.
Reméljük, kellemes pihenésben volt része és legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. szeptember 09. szombat
2023. szeptember 11. hétfő
Hálásan köszönjük pozitív visszajelzését tartózkodását illetően. Megtisztelő számunkra, hogy máris tervezik a visszatérét. Nagyon örülünk, hogy személyzetünk kedvessége hozzájárult a kellemes pihenéshez és, hogy elégedettek voltak wellness részlegünk szolgáltatásaival. Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy az ebédet nem találták elég frissnek.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. augusztus 10. csütörtök
Mindenekelőtt szeretném megköszönni, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk észrevételeit és tapasztalatait. Nagyon sajnálom, hogy az ön és családja élménye nem volt a várakozásainak megfelelő a szállodánkban. Ami a pénteki vacsorát illeti, sajnálom, hogy a választék nem felelt meg az elvárásainak. Az észrevétele a wellness teremmel kapcsolatban is fontos számunkra. Sajnálom, hogy túl kicsinek találták, és hogy ez kényelmetlenséget okozott. Ami a személyzet udvariasságát illeti, mélységesen sajnálom, hogy néhány dolgozónk nem volt megfelelően figyelmes és udvarias. Ez elfogadhatatlan és nem felel meg a szállodánk magas színvonalú szolgáltatásaihoz. Minden intézkedést megteszek annak érdekében, hogy a jövőben ilyen incidensek ne fordulhassanak elő. Visegrád szépsége és vonzereje valóban kiváló lehetőségeket kínál a pihenéshez és kikapcsolódáshoz. Ugyanakkor bízom benne, hogy egyszer mégis ad nekünk egy esélyt, hogy jobb élményt nyújthassunk önnek és családjának.
Üdvözlettel:
Heier Márk, Recepció vezető
2023. július 07. péntek
2023. július 10. hétfő
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzését szállodánkat illetően.
Igazán örülünk, hogy elégedettek voltak ételeinkkel és kellemes pihenésben volt részük. Sajnáljuk, hogy későnek találták a szoba elfoglalás idejét. Észrevételét továbbítjuk a felelős személyek felé és megfontoljuk ennek megváltoztatását.
Reméljük, legközelebb is minket választanak.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
2023. május 27. szombat
2023. június 01. csütörtök
2023. május 27. szombat
2023. június 01. csütörtök
2023. május 06. szombat
2023. május 08. hétfő
2023. április 30. vasárnap
2023. május 04. csütörtök
2023. április 30. vasárnap
2023. május 04. csütörtök
2023. április 24. hétfő
2023. április 26. szerda
Hálásan köszönjük, hogy értékelte szállodánkat.
Nagyon örülünk, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával és élvezték wellness részlegünk szolgáltatásait.
Reméljük, hamarosan újra viszont láthatjuk.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
2023. április 21. péntek
2023. április 24. hétfő
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával.
Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy érkezéskor nem kaptak megfelelő segítséget a recepcióstól. Munkatársainkról leginkább pozitív visszajelzést szoktunk kapni, így mindenképpen utána járunk mi okozhatta a kialakult helyzetet. Elnézést kérünk a wellness részlegen tapasztaltak miatt, a jövőben mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy minden vendégünk maximális kényelemben élvezhesse szolgáltatásainkat.
Reméljük, ezen kívül kellemesen telt pihenésük és hamarosan újra ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
2023. április 19. szerda
2023. április 23. vasárnap
2023. április 04. kedd
2023. április 06. csütörtök
2023. április 03. hétfő
2023. április 06. csütörtök
2023. március 30. csütörtök
2023. április 04. kedd
2023. március 16. csütörtök
2023. március 20. hétfő
2023. március 15. szerda
2023. március 18. szombat
2023. március 11. szombat
2023. március 13. hétfő
2023. március 04. szombat
2023. március 08. szerda
2023. március 08. szerda
2023. február 17. péntek
2023. február 21. kedd
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Nagy örömmel olvastuk, hogy elégedett volt lakosztályával és, hogy eddigi tapasztalatai alapján kiemelkedőnek találta.
Reméljük, legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
2023. január 19. csütörtök
2023. január 23. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Örömmel olvastuk, hogy meg voltak elégedve szolgáltatásainkkal és, hogy kellemesen telt pihenésük.
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
2023. január 11. szerda
2023. január 12. csütörtök
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Hatalmas öröm számunkra, hogy kellemes időt töltöttek szállodánkban, és hogy minden szolgáltatásunkkal meg voltak elégedve. Örülünk, hogy a gyerekekkel együtt ünnepelhették az újévet!
Sok szeretettel várjuk vissza Önt és családját!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Oficce Manager
2022. október 01. szombat
2022. október 02. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a nagyszerű értékelést és a kedves szavakat, melyek kifejezetten jól esnek nekünk! :) Örülünk, hogy jól érezték magukat, legközelebb is nagyon sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
2022. augusztus 25. csütörtök
2022. augusztus 26. péntek
Köszönjük szépen értékelését!
Örülünk, hogy többnyire mindent tökéletesnek találtak. Sajnáljuk, hogy a vacsorával nem volt maximálisan elégedett.
Reméljük máskor is ellátogatnak hozzánk!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
2022. augusztus 16. kedd
2022. augusztus 18. csütörtök
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta gondolatait.
Nagyon örülünk, hogy gyermekei kellemesen érezték magukat a wellness részlegünkben, és hogy a többi program is tetszett nekik.
Máskor is szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
2022. augusztus 15. hétfő
2022. augusztus 18. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta véleményét!
Örülünk, hogy összességében elégedettek voltak.
Őszintén sajnáljuk, hogy a tisztasággal kapcsolatban kellemetlenség érte Önöket. Biztosíthatjuk, hogy nem ez jellemző szállodánkra, és szeretnénk elnézését kérni! A jövőben mindent megteszünk, hogy ne forduljon elő hasonló.
Máskor is szeretettel várjuk!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
2022. augusztus 01. hétfő
2022. augusztus 05. péntek
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánknak.
Nagy örömmel olvastuk, hogy megfelelt elvárásainak az ellátás és a komfort is.
Várjuk mi is a visszatérését!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz,
Front Office Manager
2022. május 17. kedd
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Nagyon örülünk, hogy kellemes hétvégét töltöttek nálunk, és hogy kollégáinkat is segítőkésznek találták. Köszönjük a visszajelzést a gyümölcskínálatot és a wellness részleg tisztaságát illetően, át fogjuk gondolni, hogyan tehetnénk kifogástalanná ezeket a területeket. Várjuk vissza Önöket máskor is!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
2022. április 25. hétfő
2022. április 27. szerda
2022. április 21. csütörtök
2022. április 22. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örülünk, hogy a szoba tisztaságával és személyzetünk kedvességével meg volt elégedve.
Sajnáljuk, hogy ilyen sokszor kellett telefonálnia. Mindenképpen utána fogunk járni, hogy mi volt az oka és igyekezni fogunk, hogy máskor ilyen ne forduljon elő. Fontosnak tartjuk, hogy vendégeink számára elérhetőek legyünk.
Ami az árainkat illeti különböző dátumokra valóban lehetnek eltérő árak, természetesen ez foglalás után nem változik meg.
Reméljük összességében pozitív élményekkel távoztak tőlünk.
Üdvözlettel:
Belán Miklós,
Szállodaigazgató
2022. április 14. csütörtök
2022. április 22. péntek
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Royal Club Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Családi superior lakosztály erkély nélkül, Grand lakosztály és Standard Szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.