Royal Club Hotel, Visegrád - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.67 / 5
KIVÁLÓ
404
vélemény
4.85
Személyzet
4.71
Tisztaság
4.48
Ár / érték arány
4.77
Kényelem
(szoba)
4.65
Szolgáltatások
4.60
Étkezés
4.73
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (48 darab) számoltuk ki.

Royal Club Hotel, Visegrád >>

Royal Club Hotel, Visegrád - Vélemények, értékelések
  
"Rövid pihenés a visegrádi Royal Club Hotelban"

2023. május 06. szombat
4.5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Tiszta, tágas szoba várt még a tetőtérben (2. emelet) is. A kis konyharész (villanytűzhely, mikro, vízforraló, kapszulás kávéfőző, hűtő) is tágas, a pult étkezésre alkalmas. A bekészített teafilter, kávékapszula kedves ötlet volt. Jó, hogy a wc és a fürdő külön nyílik. Az ablakokra érdemes lenne szúnyoghálót tenni, hiszen nem mindenki tud/akar légkondícionálót használni, inkább nyitott ablakot választana, szellőztetne. (Ezt most még "szúnyogmentesen" megtehettük. Nem szerencsés, hogy az étterem a recepció és bejárat előtti térrel indul, és csak a távolabbi sarok szeparált egy kicsit. Az ételválaszték jónak mondható (még lehetne bővíteni). Nagyon jó volt az animátor társasáságában megtett kb. 3 km-es túra. (Más jelentkező híján kettesben tettük meg.) A wellness részleg szaunáival elégedettek voltunk, a benti medencékben kevés a férőhely (a nagy inkább csak mozgással elviselhető hőmérsékletű).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. május 08. hétfő
Kedves Vendégünk! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes értékelését. Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával és, hogy wellness részlegünk szolgáltatásai is megfeleltek az elvárásainak. Nagyon örülünk, hogy kellemesen telt pihenése és reméljük, hamarosan újra viszont láthatjuk szállodánkban. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Kellemes pihenés , szép környezetben"

2023. április 30. vasárnap
4.3
Egyéni utazó
Akadálymentesített superior szoba
5 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt , de a vacsoránál kicsit lehetne színvonalasabb a választék , kiemelve a desszert kínálatot.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. május 04. csütörtök
Kedves Ferenc! Nagyon köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Sajnálattal olvastuk, hogy éttermünk választéka nem felelt meg elvárásainak. Reméljük, kellemesen telt pihenésük és hamarosan újra ellátogatnak hozzánk. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Kellemes pihenés."

2023. április 30. vasárnap
5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
5 éjszakát töltött itt
Csak ajánlani tudom. Recepciósok,felszolgálok,szobaasszonyok nagyon kedvesek mosolygósak voltak. Ételek finomak és változatosak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. május 04. csütörtök
Kedves Ildikó! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkról és, hogy elégedett volt éttermünk választékával. Reméljük, hamarosan újra viszont láthatjuk. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető

Royal Club Hotel Visegrád csomagajánlatai - 17 ajánlat

megnézem ▼

"A Royal Club Hotel pedig biztosította számunkra a remek szállást, a jó és bőséges étkezést, valamint a wellnes részleggel is meg voltunk elégedve !"

2023. április 24. hétfő
4.8
Idősebb pár
Superior Apartman
3 éjszakát töltött itt
Visegrád és környéke volt számunkra az elsőszámú szempont, hogy ezt az ajánlatot választottuk. Első sétánkat Visegrádon tettük, majd a fellegvár következett, Nagymarosra is átruccantunk, valamint ellátogattunk egy délutánra Szentendrére is. A haza-felé vezető utunk kihagyhatatlan része pedig Esztergom volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. április 26. szerda
Kedves József!
Hálásan köszönjük, hogy értékelte szállodánkat.
Nagyon örülünk, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával és élvezték wellness részlegünk szolgáltatásait.
Reméljük, hamarosan újra viszont láthatjuk.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
"Anya lánya 3éjszaka"

2023. április 21. péntek
4.1
Család nagyobb gyerekkel
Superior Apartman
3 éjszakát töltött itt
A szálloda gyönyörű, az ételek finomak és bőséges választék van. Ami nem tetszett: érkezésünkkor a fiatal recepciós hölgy kedvetlen volt, eszébe sem jutott, hogy felajánlja, hogy a szálloda teraszán, vagy a büfében, vagy bárhol máshol várjuk meg a 15 órát. Nem hiszem, hogy a szobánk ne lett volna készen...mégsem mehettünk be. Anyukámmal jártuk Visegrádot, jó lett volna leülni,vagy kicsit (kicsit! ) előbb elfoglalni a szobánkat. (Délben érkeztünk, nem mondták, hogy 2 fél 3 körül próbálkozzunk...máshol azért felajánlják, ha kész a szoba). Mindenki más nagyon kedves volt. Az összes pincér, a többi recepciós nagyon kedves volt. A wellnessben hiába volt gyerekmedence első nap egy család 3 gyerekkel ugrált, hangoskodott, labdázott az ülő medencében, ahonnan a nyugdíjasok sorban kimenekültek...(pedig nyugdíjas kedvezményes hét volt épp) . Senki nem szólt rájuk. Zavarták a nyugalmas pihenést. A wellnessben több medence volt, és jó lett volna használni este is, 11 ig lehetett volna, csak éppen nem volt kellemes meleg a víz. Sajnos. A környezet gyönyörű.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. április 24. hétfő
Kedves Zoltánné!
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával.
Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy érkezéskor nem kaptak megfelelő segítséget a recepcióstól. Munkatársainkról leginkább pozitív visszajelzést szoktunk kapni, így mindenképpen utána járunk mi okozhatta a kialakult helyzetet. Elnézést kérünk a wellness részlegen tapasztaltak miatt, a jövőben mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy minden vendégünk maximális kényelemben élvezhesse szolgáltatásainkat.
Reméljük, ezen kívül kellemesen telt pihenésük és hamarosan újra ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
"pihentető napok Visegrádon "

2023. április 19. szerda
5
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Csak ajánlani tudom, kényelmes, tiszta és világos nagyméretű szoba. A wellness részlegben szaunák, pihenő szobák, gőzkabin, jakuzzi és kisebb medencék kedves kiszolgálással. A reggeli és a vacsora bőséges, választékos és finom volt. Kedves személyzet, szép környezet, kirándulási lehetőségek....mi kell még? egyszóval szuper!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. április 23. vasárnap
Kedves Krisztina! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív értékelését. Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával és, hogy élvezte wellness részlegünk szolgáltatásait. Sok szeretettel várjuk vissza! Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Royal Club Hotel"

2023. április 04. kedd
5
Család nagyobb gyerekkel
Grand lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Minden tökéletes volt, nem tudok negatív dolgot említeni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. április 06. csütörtök
Kedves Anita! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Nagyon örülünk, hogy kellemesen telt pihenésük és minden szolgáltatásunkat tökéletesnek talált. Sok szeretettel várjuk vissza! Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Fentebb mindent leirtam"

2023. április 03. hétfő
4.8
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
A szálloda remek helyen van, a környélbeli nevezetességek könnyen elérhetők. Nem számitottunk rá, hogy apartman- szobát kapunk, ami bőven elég volt még a kergetőzésre is. Minden tiszta, patyolat volt, de hogy pröckölődjek is egy kicsit: A WC-ben nem ártana egy akaszto a törülközőnek. Jol éreztük magunkat, köszönjük.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. április 06. csütörtök
Kedves Károly! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Örömmel olvastuk, hogy kellemesen telt pihenésük és, hogy kényelmesnek találták szobájukat. Mindig örülünk a személyes javaslatoknak, akasztóval kapcsolatos észrevételét továbbítjuk a vezetőség felé. Reméljük, hamarosan újra viszont láthatjuk Önöket szállodánkban. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Kiváló wellness szálloda pihenésre, kikapcsolódásra"

2023. március 30. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Nagyon segítőkész, kedves személyzet. Étkezések kitünőek, a sörválasztékot kellene bővíteni. A wellness részleg kiváló, többszörösen visszatérő vendégek vagyunk, talán nem véletlenül.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. április 04. kedd
Kedves Lajos! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkról és, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával és wellness részlegünkkel. Sajnáljuk, hogy kevésnek találta a sörválasztékot, ezzel kapcsolatos javaslatát továbbítjuk a vezetőség felé. Nagyon örülünk, hogy már többször is jártak nálunk, reméljük mihamarabb viszont láthatjuk ismét. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Kellemes tavaszi pihenés a Duna partján "

2023. március 16. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Standard Szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda minden szempontból kielégítette az igényeinket. Meglepő volt a wellness nyitva tartása (23 óráig), ami nagyon kedvező. Negatívumként értékelem, hogy nem fogadják el parkolásnál a mozgáskorlátozott kártyát, ami egy gesztus lenne a szálloda részéről.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. március 20. hétfő
Kedves Vilmosné! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk az értékelését. Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és, hogy élvezték a wellness részleg hosszú nyitva tartását. A parkolással kapcsolatos észrevételét továbbítjuk a vezetőség felé. Sajnos szállodánk kamérával megfigyelt, magán parkolója jelenleg csak felár esetén vehető igénybe, azonban a szálloda mellett található közterületen - amely nincsen általunk őrizve - van lehetőség ingyenes parkolásra. Reméljük, kellemesen telt pihenésük és hamarosan újra viszont láthatjuk. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Tökéletes kikapcsolódás"

2023. március 15. szerda
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Mosolygós, kedves személyzet. Tökéletes ellátás és wellness a Royal Club Hotelben. Köszönjük a kellemes kikapcsolódást!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. március 18. szombat
Kedves Csilla! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkról. Nagyon örülünk, hogy tökéletes pihenésben volt részük és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Reméljük, hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Kellemes pihenés a Royal Club Hotelben. "

2023. március 11. szombat
5
Idősebb pár
Standard Szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves recepciós hölgyek, gyors ügyintézés, étkezésnél nagy választék nagyon tetszett. A szoba,fürdőszobás tágas és szépen berendezést, a terasz nagy. Sajnos a fűtés kicsit hörgött, ezt megemlítettem távozáskor. Ez azonban nem rontotta el az ott tartózkodási k kellemes élményét. Ajánlani tudom másoknak is!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. március 13. hétfő
Kedves Jánosné! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt éttermünk választékával és gyorsnak találta munkatársaink ügyintézését. Sajnáljuk, hogy a fűtés kicsit zajos volt, meg fogjuk vizsgálni, hogy mi okozhatta. Örülünk, hogy kellemes pihenésben volt részük, reméljük, legközelebb is minket választanak. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Házassági évfordulónkat ünnepeltük, remekül éreztük magunkat."

2023. március 04. szombat
5
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
Szegediek vagyunk, 54 éve nászúton voltunk a jelenlegi feleségemmel Visegrádon, egy akkori SZOT üdülőben, és úgy gondoltuk, hogy most 54 év után visszatérünk nosztalgiázni. Persze nem kell mondanunk, hogy micsoda színvonalbeli különbség van az akkori és a mostani szállásunk között, minimum 4 csillag!!! Gratulálunk a Royal Club Hotel minden dolgozójának, kiváló vendéglátásban részesültünk. Ha a JÓISTEN megsegít bennünket, ez az a szálloda ahova szívesen visszatérünk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. március 08. szerda
Kedves Béla! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Örömmel olvastuk, hogy kiváló pihenésben volt részük és, hogy elégedettek voltak kollégáink munkájával. Mi is reméljük, hogy mielőbb újra viszont láthatjuk Önöket. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Royal Club Hotel"
2023. március 02. csütörtök
5
Fiatal pár
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Nagy dicséretet érdemelnek az étteremben és a drink bárban délután felszolgáló két holgy a sok mosolyért, kedvességért és segítokészségért. Sajnos nem tudom a neveket. Egy kicsit sajnáltuk, hogy nem lehetett bejelentkezni korábban, legalább 12 órától.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. március 08. szerda
Kedves Vendégünk! Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Boldogan olvastuk kedves szavait munkatársainkról. Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat, de sajnos korábbi bejelentkezésre még nincsen kapacitásunk. Amennyiben a szoba elfoglalható előbb, nagy örömmel átadjuk a kulcsokat, hogy pihenésüket még kellemesebben teljen. Reméljük kellemes pihenésben volt részük és, hamarosan újra ellátogatnak hozzánk. Üdvözlettel: Heier Márk Mb. Recepció vezető
"Első osztályú hotel! "

2023. február 17. péntek
5
Idősebb pár
Családi superior lakosztály erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
Nekünk már csak a családi lakosztály jutott, de az osztályon felüli volt az összes eddigi szállodai szobaélményünk után!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. február 21. kedd
Kedves József!
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Nagy örömmel olvastuk, hogy elégedett volt lakosztályával és, hogy eddigi tapasztalatai alapján kiemelkedőnek találta.
Reméljük, legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
"Kitűnő akciós pihenés a Royal Club Hotelben."

2023. január 19. csütörtök
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Igényes szálloda, "mindent a vendégért" jellemzi a személyzetet és a berendezést is! Ügyes fogással, meglepetéssel tették kellemesebbé az ott tartózkodást.. (délutáni lángos, palacsinta kóstoló).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. január 23. hétfő
Kedves Károly!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Örömmel olvastuk, hogy meg voltak elégedve szolgáltatásainkkal és, hogy kellemesen telt pihenésük.
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
"Szuper szilveszter Visegrádon"

2023. január 11. szerda
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
4 éjszakát töltött itt
Szuper szilvesztert töltöttünk a szállodában. A szoba nagyon kényelmes volt, a személyzet segítőkész, kedves. Az ételválasztékkal maximálisan elégedettek voltunk, mindig találtunk finom fogásokat. A szilveszteri műsor is nagyon színvonalas volt, külön pont jár arra, hogy a gyerekek is be lettek vonva a "buliba". Másoknak is tiszta szívvel ajánlom a Royal Club Hotelt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Oficce Manager
2023. január 12. csütörtök
Kedves Éva!
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Hatalmas öröm számunkra, hogy kellemes időt töltöttek szállodánkban, és hogy minden szolgáltatásunkkal meg voltak elégedve. Örülünk, hogy a gyerekekkel együtt ünnepelhették az újévet!
Sok szeretettel várjuk vissza Önt és családját!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Oficce Manager
"Csodás 4 nap a Royal Hotelban"

2022. október 01. szombat
5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
4 éjszakát töltött itt
A személyzet kifogástalan, mosolygósak, figyelmesek, segítőkészek. A szoba tágas, kellemes hőmérsékletű, az ágy nagyon kényelmes. A wellness részleggel nagyon elégedettek voltunk. Az ételek nagyon finomak és változatosak. Nagyon jól éreztük magunkat a szállodában .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. október 02. vasárnap
Kedves Erzsébet!
Nagyon szépen köszönjük a nagyszerű értékelést és a kedves szavakat, melyek kifejezetten jól esnek nekünk! :) Örülünk, hogy jól érezték magukat, legközelebb is nagyon sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
"Remek szabadidő eltöltés"

2022. augusztus 25. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Minden teljesen tökéletes volt, a vacsora minősége és választékossága egy picit lehetett volna jobb. De minden más tökéletes volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. augusztus 26. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen értékelését!
Örülünk, hogy többnyire mindent tökéletesnek találtak. Sajnáljuk, hogy a vacsorával nem volt maximálisan elégedett.
Reméljük máskor is ellátogatnak hozzánk!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
"Családi pihenés hètvègén"

2022. augusztus 16. kedd
4.6
Kisgyerekes család
Superior Apartman
3 éjszakát töltött itt
Kisgyermekes családoknak bàtran ajánlom, a wellnesz részleg tökéletes kisebb gyermekek részére is,valamint játszószoba ,kedves animàtor és szabadtéri játszótér is adott a heyszínen.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. augusztus 18. csütörtök
Kedves Krisztina!
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta gondolatait.
Nagyon örülünk, hogy gyermekei kellemesen érezték magukat a wellness részlegünkben, és hogy a többi program is tetszett nekik.
Máskor is szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
"Royal Club Hotel"

2022. augusztus 15. hétfő
3.6
Kisgyerekes család
Családi superior lakosztály erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
Összességében meg voltunk elégedve mindenbel. A takarítás viszont nagyon rossz volt. Koszosan vettük át a szobát és takarításnak a jelét nem is lehetett látni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. augusztus 18. csütörtök
Kedves Anikó!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta véleményét!
Örülünk, hogy összességében elégedettek voltak.
Őszintén sajnáljuk, hogy a tisztasággal kapcsolatban kellemetlenség érte Önöket. Biztosíthatjuk, hogy nem ez jellemző szállodánkra, és szeretnénk elnézését kérni! A jövőben mindent megteszünk, hogy ne forduljon elő hasonló.
Máskor is szeretettel várjuk!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
"Először de nem utoljára!!!"

2022. augusztus 01. hétfő
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Az elvártnak megfelelő szállás, ellátás, komfort.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. augusztus 05. péntek
Kedves Károly!
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánknak.
Nagy örömmel olvastuk, hogy megfelelt elvárásainak az ellátás és a komfort is.
Várjuk mi is a visszatérését!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz,
Front Office Manager
"Kellemes hétvége a Royal Club Hotelben"
2022. május 16. hétfő
4
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves, segítőkész. Az ételek ízletesek, változatosak, gyümölcs és édesség kínálat lehetne gazdagabb. A medencék és a zuhanyzók tisztasága már reggel sem tökéletes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. május 17. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Nagyon örülünk, hogy kellemes hétvégét töltöttek nálunk, és hogy kollégáinkat is segítőkésznek találták. Köszönjük a visszajelzést a gyümölcskínálatot és a wellness részleg tisztaságát illetően, át fogjuk gondolni, hogyan tehetnénk kifogástalanná ezeket a területeket. Várjuk vissza Önöket máskor is!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"Nem tudom mire kapott **** -t!!!"

2022. április 25. hétfő
2.3
Fiatal pár
Romantikus superior lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Húsvét hétvégét töltöttem ott Feleségemmel (3 éjszaka). Sajnos előre kellett utalni az egész összeget majd 300.eFt (még utólag IFA, parkolás, szervízdíjak… meg is haladta az előbb írt összeget) Az első benyomás ahogy beléptünk a (4 CSILLAGOS ). szállodába. Középen Bal oldalt a recepció, vele szembe asztalok székek (ekkor még reménykedtem hogy nem itt kell elfogyasztani a felkínált ételt). De sajnos igen, ott volt az étkeztetés amit el is mondott a recepciós a bejelentkezéskor. Annyira rosszul van kitalálva , mert evéskor 3-4x lökték meg a könyököm . Cukorbetegekre nincsenek felkészülve pl desszert terén. Nem voltam még ezen kívül olyan **** szállodában ahol ne lett volna olyan desszert a vacsora mellé ami nem tartalmaz cukrot. Vagy ha nem volt kitéve akkor külön hoztak! Itt??? Sajnos nem tudnak adni, előre kellett volna jelezni. Pénteken és szombaton is megkérdeztem….. vasárnap már nem mert idáig sem tudták megoldani akkor eztán sem sikerülne…. Pedig szombaton nyitva volt minden. Felérve a lakosztályba ami a második emeleten van és felhívták a figyelmünket arra hogy sajnos a felvonó nem működik…. Jó , rendben, megértem ünnepnap nem jön szerelő. Tehát körülnézve a lakosztályban a tisztasággal gondok voltak. A járólapon fekete haj és szőrszálak, máshol kisebb koszdarabok a padlón. A pezsgőfürdő látszatra “tiszta” volt , de a leeresztő ami egyben a túlfolyó is annak környékén kosz, iszap volt lerakódva!!! Rögtön lementen és kértem tisztítószert, jött is fel a szobalány , felajánlotta hogy kitakarítja mégegyszer, de abból a megfontoltságból hogy ugyan úgy kifelejti ismét inkább megcsináltam magam! A hálóban nincs tévé ezt nem értettük miért?! A másik helyiségben ahol a pezsgőfürdő van ott van egy 70-80cm képátlós tv. Nem értem milyen megfontoltságból van ott, mert ha üzemel a pezsgőfürdő , nem lehet hallani televíziót! Egy hátmasszázsra kértünk egy időpontot amit inkább kihagyhattuk volna, mert inkább egy vonalban, gerinc simogatás volt nem masszázs! A reggeli bőségesnek mondható , a vacsoránál is találtunk éppen amit megegyünk, de nem nagy a választék. Hogy mondjak valami jót is, a teraszról csodás a kilátás! Végszóként ha nem előre utalással lehetett volna csak kifizetni és lett volna díjmentes lemondás , akkor nem töltöttünk volna el egy éjszakát sem. Sajnos rányomta a bélyegét az első benyomás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 27. szerda
Kedves Árpád! Sajnálattal olvastuk, hogy a szállodánkban töltött kikapcsolódás nem a tervezetteknek megfelelően alakult. Őszintén sajnáljuk, hogy éttermünk nem volt felkészülve cukormentes desszertekkel, mindenképpen keresünk erre megoldást, hogy a jövőben ne részesüljenek hátrányban cukorbeteg vendégeink. Annak örülünk, hogy a reggelit megfelelőnek találta, és hogy a kilátás is tetszett Önöknek. Figyelembe fogjuk venni egyéb észrevételeit is és rajta leszünk, hogy még jobb szolgáltatást tudjunk kínálni a jövőben! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"

2022. április 21. csütörtök
4.1
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A szoba tiszta rendezett volt, a teraszon lèvő szêkekről ez mâr nem momdható el sajnos. Szemèlyzet, kedves, udvarias volt. Az első esti vacsora nagyon nem nyügözött le minket, többi napon reggeli, vacsora vàlasztèkàval nem volt gond, aki itt nem tudott vàlasztani, az nem is akart. Ami nagyon nem tetszett: 10. hívàsra sem vettèk fel a telefont! Az àrakat mindenhol euróban szàmoljàk, de forintban kell fizetni. Hètfőn 200 euró 3nap 2 êj, kedden màr 220 euró ???
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 22. péntek
Kedves Ervin!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örülünk, hogy a szoba tisztaságával és személyzetünk kedvességével meg volt elégedve.
Sajnáljuk, hogy ilyen sokszor kellett telefonálnia. Mindenképpen utána fogunk járni, hogy mi volt az oka és igyekezni fogunk, hogy máskor ilyen ne forduljon elő. Fontosnak tartjuk, hogy vendégeink számára elérhetőek legyünk.
Ami az árainkat illeti különböző dátumokra valóban lehetnek eltérő árak, természetesen ez foglalás után nem változik meg.
Reméljük összességében pozitív élményekkel távoztak tőlünk.
Üdvözlettel:
Belán Miklós,
Szállodaigazgató
"Igazi pihenés! "

2022. április 14. csütörtök
5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Tökéletes!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 22. péntek
Kedves Attila! Nagyon örülünk, hogy mindent tökéletesnek találtak, és hogy teljesen ki tudtak kapcsolódni nálunk! Reméljük ellátogatnak hozzánk máskor is! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"
2022. április 12. kedd
4.8
Fiatal pár
Családi superior lakosztály erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Az étkező kicsit elzártabb lehetne!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 13. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen, hogy értékelt bennünket! Örülünk, hogy többnyire meg volt elégedve szállodánkkal. Várjuk máskor is szeretettel! Üdvözlettel: Belán Miklós, szállodaigazgató
"Csalódás"

2022. április 11. hétfő
3.3
Idősebb pár
Deluxe Szoba
3 éjszakát töltött itt
Elég régen voltunk már, de nem voltunk megelégedve - az ételekkel: ránézésre gusztusosak voltak, de az ízük nem volt jó, a leveseknek főleg ugyanolyan ízük volt mindennap, bár különbözőek voltak. Nem tetszett, hogy mindenre rászámolták a borravalót, akár akartam adni, akár nem. - a wellness-sel: ilyen gyerekzsivaj-ban, mint, ami ott volt, nem lehet kikapcsolódni. Volt, hogy nem működött az élményfürdő, volt, hogy csak részlegesen. Összességében csalódás volt ez a szálloda, ennyi pénzért sokkal jobb minőséget kellene szolgáltatni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 12. kedd
Kedves László! Először is szeretném megköszönni, hogy időt szánt rá, hogy leírja tapasztalatait. Őszintén sajnálom, hogy csalódottsággal töltötte el az újralátogatás szállodánkba. Örülünk, hogy az ételek tálalását gusztusosnak találta, de sajnáljuk, hogy a levesek hasonló ízvilága nem nyerte el tetszését. Amennyiben legközelebb esetleg hasonló előfordulna, és a kiszolgálás nem kedvére való, kérjük jelezze a helyszínen kollégáink felé, hogy orvosolni tudjuk. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy vendégeink elégedetten távozzanak szállodánkból. Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Príma kikapcsolódás a Royal Club Hotelben"
2022. április 11. hétfő
5
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Tiszta hely, szép környezet, felkészült, barátságos hely és személyzet.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 12. kedd
Kedves Vendégünk! Hálásan köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Örömmel tölt el bennünket, hogy ilyen jól ki tudtak kapcsolódni nálunk és személyzetünk nevében is köszönöm a dicséretet! Reméljük máskor is viszontlátjuk még Önöket! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Remek szülinapi hétvége"

2022. február 20. vasárnap
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
A szoba appartmann jellegű volt, konyhával. Az evőeszközök hianyoztak, de a személyzet mindenben segített. Az ételek kiválóak voltak, és nagyon változatosak is. A környzet pedig magáért beszél. Erdemes sokat kirándulni. A párom szülinapra kapta az utat, és a vacsoránál legnagyobb meglepetésünkre kaptunk 2 pohár pezsgőt, ezzel köszöntötték Őt. Nagyon figyelmes gesztus volt, és látszik, figyelnekba vendégekre. Köszönjük
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. február 22. kedd
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük a fantasztikus véleményt! Részünkről az öröm, hogy sikerült egy nagyszerű élményt nyújtani Önöknek, valamint egy kis meglepetést a párja születésnapjára. Köszönjük, hogy kiemelték ételeink változatosságát és kiválóságát! Bízunk benne, hogy mielőbb újra ellátogatnak hozzánk, mi sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"

2022. január 16. vasárnap
2.8
Fiatal pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem lett volna semmi probléma ha az ételek jobb minőségűek lettek volna sok volt a mirelit és a frissességel is voltak bajok!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. január 18. kedd
Kedves Balázs, köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkkal kapcsolatos tapasztalatait. Nagyon sajnáljuk, hogy ételeink minősége nem felelt meg az elvárásaink. Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy ételeink mindig frissek, változatosak és ízletesek legyenek. Ennek ellenére természetesen továbbítom véleményét az illetékes részleg vezetői felé és azon leszünk, hogy kínálatunkat még minőségibb ételekkel gazdagítsuk. Reméljük, hogy a kellemetlenségek ellenére visszatér még hozzánk a jövőben és lesz lehetőségünk növelni elégedettségét. Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"

2022. január 06. csütörtök
5
Kisgyerekes család
Családi superior lakosztály erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk. Ha már van a szobában egy kis konyha, lehetne benne pár evőeszköz is. Ezt leszámítva tökéletes volt minden.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. január 10. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük az 5 pontos értékelést! Örülünk, hogy elégedetten távoztak, és mi már most sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"
2022. január 06. csütörtök
4.3
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon jó a wellness részleg kicsit kicsi a hotel méretéhez képest
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. január 10. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örömmel szeretném jelezni, hogy wellness részlegünk bővítése már elkészült, átadás után sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"Ha nem csak fürödni mész akkor remek lehetőségek várnak."

2021. december 29. szerda
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Tetszett a dolgozók kedvessége és segítőkészsége. Nem tetszett, hogy 1 napig javították a melegvízes medencét, így fürödni nem tudtunk a második napon.
"Royal Club Hotel"

2021. december 10. péntek
5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
4 éjszakát töltött itt
Sokáig nyitva tartó wellnes, éjszaka is használható hobbi szoba tette teljessé a pihenést.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. december 11. szombat
Kedves Györgyné, Köszönjük szépen maximális pontszámú értékelését. Nagyon örülünk, hogy sokáig nyitva tartó wellness részlegünk és hobbi szobánk elnyerte a tetszését! Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét szállodánk vendégei között üdvözölhetjük! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Kellemes 3 nap Visegrádon!"

2021. december 03. péntek
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
Teljesen elégedett voltam mindennel.A szoba,fürdőszoba tiszta,tágas.A wellness részleg nagyon jó volt.A reggeli,vacsora választékos és finom volt.A személyzet kedves és segítőkész.Az egész szálloda szerintem 5*.Fogom ismerőseimnek ajánlani és mi is fogunk még idejönni.Köszönjük nagyon jól éreztük magunkat!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. december 04. szombat
Kedves Istvánné, nagyon szépen köszönjük az 5 pontos értékelést és az ajánlást, továbbá a kedves szavakat! Nagy örömünkre szolgál, hogy szállodánkat 5 csillagosnak találta és köszönjük, hogy külön kiemelte választékos étkezéseinket, nagyon jó wellness részlegünket és tiszta szobáinkat értékelése során! Nagyon sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"

2021. október 18. hétfő
5
Baráti társaságok
Grand lakosztály
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Kiváló, szuper
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. október 20. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"A szállás nagyon jó. Pihenésre remek."

2021. október 12. kedd
4.8
Fiatal pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
Remek szállás remek személyzet és kaja. De sajnos a wellness elég gyenge.2 medence össz:14 fő .Ha félig van a szálloda sorban állás van a medencéknél. És hiányzót a pezsgőfürdő nekem.
"Royal Club Hotel"

2021. szeptember 06. hétfő
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Kifogástalan volt a szálláshely Több visegrádi szállást is volt szerencsénk kipróbálni, talán az ár elrugaszkodott a többi szálláshelyhez képest. Nem nyújt annyival többet,mint amennyivel magasabb a szoba ár.Ez betudható a Covid utáni életben maradási stratégiának. Meglátjuk a jövőben milyen akciókkal zárkóznak fel a konkurenciához.
"Visszatérö vendégek leszünk még!"
2021. augusztus 23. hétfő
5
Család nagyobb gyerekkel
Deluxe Szoba
3 éjszakát töltött itt
Csodás 3 éjszakát töltöttünk a hotelben.Bármikor visszamennénk.Az ételek változatosak,és nagyon finomak voltak.A személyzet nagyon segítökész,és barátságos volt.A környék pedig bámulatos.Köszönjük hogy ott lehettünk.Visszatérünk még!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. augusztus 26. csütörtök
Kedves Vendégünk, hálásan köszönjük 5 pontos értékelését és kedves szavait. Örömmel olvastuk, hogy nálunk töltött pihenésük igazán kellemes volt és köszönjük, hogy külön kiemelték személyzetünk segítőkészségét és udvariasságát, valamint ételkínálatunk kiváló minőségét. Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"jövőre veled újra"

2021. június 02. szerda
4.9
Kisgyerekes család
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Tökéletes néhány napot töltöttünk unokánkkal a szállodában. A kedves, figyelmes személyzet, jó elhelyezkedés ,kényelmes szoba, választékos ételek, a sok látnivaló és kirándulási lehetőség , a természet csodái tették széppé ezeket a napokat. Köszönjük.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. június 04. péntek
Tisztelt Szegő Lászlóné!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt rá és értékelte szállodánkat! Boldogan olvastuk, hogy mindennel elégedettek voltak, és tökéletesre sikerült a kikapcsolódás!
"Jövőre, Veled, Újra" - így legyen! Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
"Remek hétvége a Royal Club Hotelben!"

2021. május 27. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Az időjáráson kívül mindennel megvoltunk elégedve,a személyzet udvarias segítőkész,a konyha kitűnő,valami fogyóban volt azonnal pótolták! Így utólag is köszönjük,jó szívvel ajánljuk ismerőseinknek!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. május 28. péntek
Kedves Beke Lászlóné!
Köszönjük szépen a kedves értékelést! Örömmel olvastuk, hogy mindennel meg voltak elégedve és a remek időtöltéshez személyzetünk kedessége és hozzá tudott járulni.
Reméljük, hogy legközelebb az időjárás is kegyesebb lesz Önökkel és napsütésben tudják élvezni a pihenést! Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"Kiváló"

2021. május 22. szombat
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Mindennel nagyon elégedett vagyok, a szoba nagyon kényelmes és tiszta. A személyzet udvarias és segítőkész. Az ételek nagyon finomak és a mennyiség is bőséges. Szóval kiváló!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. május 24. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést!
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak az étterem kínálatával, és hogy külön kiemelték a személyzet udvariasságát.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
"barátainkkal remekül éreztük magunkat !"

2020. október 16. péntek
4.8
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Teljes mértékben elégedett vagyok , bárkinek szívesen ajánlom az elkövetkezőkben!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. október 21. szerda
Kedves Perger Györgyné!

Nagyon szépen köszönjük visszajelzését.
Igazán nagy öröm volt olvasni sorait!
Köszönjük, hogy megtisztelték Szállodánkat látogatásukkal! Visszavárjuk Önöket!
"Felejthetetlen négy nap a Royal Club Hotelben."

2020. október 09. péntek
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
4 éjszakát töltött itt
Barátságos személyzet,figyelmes felszolgálók,maximális tisztaság az egész szálloda területén.Nyugodt környezet.Bőséges és finom étel választék a reggelinél és a vacsoránál egyaránt. Jól éreztük magunkat.Biztos,hogy visszatérünk még!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. október 13. kedd
Kedves Kiszely Jánosné!

Örülünk, hogy maximálisan elégedettek voltak! Köszönjük visszajelzését és szeretettel fogjuk várni legközelebb is! 

"Remek"

2020. október 06. kedd
4.4
Kisgyerekes család
Standard Szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba jó volt. A kiszolgáló személyzet figyelmes és segítőkész.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. október 13. kedd
Kedves Vendégünk!
 
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését szállodánkról! A Royal Club Hotel csapata szeretettel várja vissza!
"Egy hét tökéletes pihenés"

2020. szeptember 30. szerda
5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
7 éjszakát töltött itt
Mindennel tökéletesen elégedettek voltunk. A hotelben mindenhol jellemző a tisztaság. A szobák nagy méretűek, kényelmesen elfértünk. A személyzet kedves és segítőkész , egyéni kérésünket is pillanatok alatt teljesítették. Külön kiemelném az ételek bőséges választékát és finom ízét. Ismerőseimnek is bátran ajánlom a ROYAL CLUB HOTEL-t.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. október 05. hétfő
Kedves Vendégünk!

Örülünk, hogy maximálisan elégedettek voltak! Köszönjük visszajelzését és szeretettel fogjuk várni legközelebb is! 


"Royal Club Hotel"
2020. augusztus 18. kedd
4.9
Kisgyerekes család
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
A szálloda teljes mértékben megfelelt a leirtaknak,gyönyörü családi szobát kaptunk,minden igényt kielégitett.A ételek finomak,és változatosak voltak,a személyzet kedves volt.Talán a internettel volt egy kis probléma,sokszor akadozott.Remek 3 napot töltöttünk a szállodába,biztos visszatérünk még.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. augusztus 19. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy időt szánt ránk, s értékelte Szállodánkat.
Köszönjük, hogy kiemelte és dicsérő szavakkal illette szobáink kényelmét, éttermünk kínálatát, s kollégáink kedvességét.
Építő jellegű észrevételét is köszönjük, mindent megteszünk, hogy biztosítsuk a folyamatos internetszolgáltatást.
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
"A wellnes nélküli wellnes hotel "

2020. augusztus 03. hétfő
3.6
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A wellness kínálatuk miatt választottuk ezt a hotelt, de ebből csak a szaunákat használhattuk. Csak az ígéreteket kaptuk 2 napon keresztül hogy mikorra melegszik fel a víz a benti medencékben!! Szombaton szégyenszemre a neves Royal Club Hotel mellett Leányfalura mentünk át hogy egy kicsit tudjunk élményfürdőzni. Sajnos a vizek felmelegedése még vasárnap reggelre sem történt meg! Ha ezt tudjuk előre biztos hogy máshova megyünk inkább ahol 100 ezerért a tényleges csomag tartalmát igénybe tudjuk venni!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. augusztus 05. szerda
Kedves Tuboly István!

Ezúton szeretném megköszönni foglalásukat szállodánkban és hogy tartózkodásuk alkalmával szerzett tapasztalataikat megosztotta velünk.
Szeretném kifejezni őszinte sajnálatomat, amiért nem sikerült tökéletesre a nálunk töltött kikapcsolódásuk!
Az Ön által leírt kellemetlen tapasztalatokért szíves elnézésüket kérem.
A wellness részlegünk részleges karbantartása vis maior eset volt, karbantartóink természetesen a helyszínen voltak, s igyekeztek azt mielőbb megjavítani. Amennyiben a rendszer általuk javítható lett volna, természetesen nem alakult volna ki ez a kellemetlen helyzet. Alkatrész cserére volt szükség és ezek kizárólag speciális boltokban előrendelhetőek, így a javítás több időt vett igénybe.
Wellness részlegünkben a kettő úszómedencénk a karbantartás ideje alatt elérhető volt, gyermek- és ülőmedencénk a következő nap délelőtt folyamán elérte az üzemhőfokot, mely 35-36 Celsius fok. Őszintén sajnáljuk, amennyiben ezt nem érezték megfelelőnek.
Mindent megteszünk, hogy a jövőben hasonló eset ne fordulhasson elő! Szeretettel várjuk vissza Önöket és igyekezni fogunk, hogy pihenésük elvárásaik szerint alakuljon!

"Mi tudja hazavágni a pihenésed?"

2020. július 07. kedd
4.8
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A szállás maga tetszett, a személyzet nagyon kedves volt, az ételek nagyon ízletesek voltak, a wellness részleg is gyönyörű. Egy bajunk volt, hogy a szobánk - csöndeset kértünk - erkélye pont a külső beszállítók oldalán volt. Egyik éjszaka reggel 7-kor, másik reggel hajnali 2:30-kor ébredtünk kocsi érkezésére, ajtóbecsapásra és tömény cigarettafüstre...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. július 09. csütörtök
Kedves Viktória!

Köszönjük szépen számunkra nagyon értékes visszajelzését!
Külön köszönjük, hogy kiemelte és dicsérő szavakkal illette kollégáink kedvességét, választékos éttermi kínálatunkat és wellness részlegünk szolgáltatásait.
Szíves elnézésüket kérjük a kellemetlenség okán!
Sajnáljuk, hogy észrevételeiket nem a helyszínen jelezték, hogy azonnal orvosolhassuk azt.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket és igyekezni fogunk, hogy pihenésük elvárásaik szerint alakuljon!



Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Royal Club Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Royal Club Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba erkély nélkül, Akadálymentesített superior szoba és Superior Apartman.

Kiknek ajánljuk a Royal Club Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2023 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.