Royal Club Hotel, Visegrád - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.52 / 5
KIVÁLÓ
379
vélemény
4.75
Személyzet
4.49
Tisztaság
4.35
Ár / érték arány
4.51
Kényelem
(szoba)
4.54
Szolgáltatások
4.46
Étkezés
4.65
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (37 darab) számoltuk ki.

Royal Club Hotel, Visegrád >>

Royal Club Hotel, Visegrád - Vélemények, értékelések
  
"Kitűnő akciós pihenés a Royal Club Hotelben."

2023. január 19. csütörtök
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Igényes szálloda, "mindent a vendégért" jellemzi a személyzetet és a berendezést is! Ügyes fogással, meglepetéssel tették kellemesebbé az ott tartózkodást.. (délutáni lángos, palacsinta kóstoló).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Heier Márk - Mb. Recepció vezető
2023. január 23. hétfő
Kedves Károly!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Örömmel olvastuk, hogy meg voltak elégedve szolgáltatásainkkal és, hogy kellemesen telt pihenésük.
Reméljük, hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Mb. Recepció vezető
"Szuper szilveszter Visegrádon"

2023. január 11. szerda
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
4 éjszakát töltött itt
Szuper szilvesztert töltöttünk a szállodában. A szoba nagyon kényelmes volt, a személyzet segítőkész, kedves. Az ételválasztékkal maximálisan elégedettek voltunk, mindig találtunk finom fogásokat. A szilveszteri műsor is nagyon színvonalas volt, külön pont jár arra, hogy a gyerekek is be lettek vonva a "buliba". Másoknak is tiszta szívvel ajánlom a Royal Club Hotelt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Oficce Manager
2023. január 12. csütörtök
Kedves Éva!
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Hatalmas öröm számunkra, hogy kellemes időt töltöttek szállodánkban, és hogy minden szolgáltatásunkkal meg voltak elégedve. Örülünk, hogy a gyerekekkel együtt ünnepelhették az újévet!
Sok szeretettel várjuk vissza Önt és családját!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Oficce Manager
"Csodás 4 nap a Royal Hotelban"

2022. október 01. szombat
5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
4 éjszakát töltött itt
A személyzet kifogástalan, mosolygósak, figyelmesek, segítőkészek. A szoba tágas, kellemes hőmérsékletű, az ágy nagyon kényelmes. A wellness részleggel nagyon elégedettek voltunk. Az ételek nagyon finomak és változatosak. Nagyon jól éreztük magunkat a szállodában .
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. október 02. vasárnap
Kedves Erzsébet!
Nagyon szépen köszönjük a nagyszerű értékelést és a kedves szavakat, melyek kifejezetten jól esnek nekünk! :) Örülünk, hogy jól érezték magukat, legközelebb is nagyon sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager

Royal Club Hotel Visegrád csomagajánlatai - 20 ajánlat

megnézem ▼

"Remek szabadidő eltöltés"

2022. augusztus 25. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Minden teljesen tökéletes volt, a vacsora minősége és választékossága egy picit lehetett volna jobb. De minden más tökéletes volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. augusztus 26. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen értékelését!
Örülünk, hogy többnyire mindent tökéletesnek találtak. Sajnáljuk, hogy a vacsorával nem volt maximálisan elégedett.
Reméljük máskor is ellátogatnak hozzánk!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
"Családi pihenés hètvègén"

2022. augusztus 16. kedd
4.6
Kisgyerekes család
Superior Apartman
3 éjszakát töltött itt
Kisgyermekes családoknak bàtran ajánlom, a wellnesz részleg tökéletes kisebb gyermekek részére is,valamint játszószoba ,kedves animàtor és szabadtéri játszótér is adott a heyszínen.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. augusztus 18. csütörtök
Kedves Krisztina!
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta gondolatait.
Nagyon örülünk, hogy gyermekei kellemesen érezték magukat a wellness részlegünkben, és hogy a többi program is tetszett nekik.
Máskor is szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
"Royal Club Hotel"

2022. augusztus 15. hétfő
3.6
Kisgyerekes család
Családi superior lakosztály erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
Összességében meg voltunk elégedve mindenbel. A takarítás viszont nagyon rossz volt. Koszosan vettük át a szobát és takarításnak a jelét nem is lehetett látni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. augusztus 18. csütörtök
Kedves Anikó!
Köszönjük szépen, hogy megosztotta véleményét!
Örülünk, hogy összességében elégedettek voltak.
Őszintén sajnáljuk, hogy a tisztasággal kapcsolatban kellemetlenség érte Önöket. Biztosíthatjuk, hogy nem ez jellemző szállodánkra, és szeretnénk elnézését kérni! A jövőben mindent megteszünk, hogy ne forduljon elő hasonló.
Máskor is szeretettel várjuk!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz
Front Office Manager
"Először de nem utoljára!!!"

2022. augusztus 01. hétfő
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Az elvártnak megfelelő szállás, ellátás, komfort.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Kürti Mercédesz - Front Office Manager
2022. augusztus 05. péntek
Kedves Károly!
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánknak.
Nagy örömmel olvastuk, hogy megfelelt elvárásainak az ellátás és a komfort is.
Várjuk mi is a visszatérését!
Üdvözlettel:
Kürti Mercédesz,
Front Office Manager
"Kellemes hétvége a Royal Club Hotelben"
2022. május 16. hétfő
4
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves, segítőkész. Az ételek ízletesek, változatosak, gyümölcs és édesség kínálat lehetne gazdagabb. A medencék és a zuhanyzók tisztasága már reggel sem tökéletes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. május 17. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Nagyon örülünk, hogy kellemes hétvégét töltöttek nálunk, és hogy kollégáinkat is segítőkésznek találták. Köszönjük a visszajelzést a gyümölcskínálatot és a wellness részleg tisztaságát illetően, át fogjuk gondolni, hogyan tehetnénk kifogástalanná ezeket a területeket. Várjuk vissza Önöket máskor is!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"Nem tudom mire kapott **** -t!!!"

2022. április 25. hétfő
2.3
Fiatal pár
Romantikus superior lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Húsvét hétvégét töltöttem ott Feleségemmel (3 éjszaka). Sajnos előre kellett utalni az egész összeget majd 300.eFt (még utólag IFA, parkolás, szervízdíjak… meg is haladta az előbb írt összeget) Az első benyomás ahogy beléptünk a (4 CSILLAGOS ). szállodába. Középen Bal oldalt a recepció, vele szembe asztalok székek (ekkor még reménykedtem hogy nem itt kell elfogyasztani a felkínált ételt). De sajnos igen, ott volt az étkeztetés amit el is mondott a recepciós a bejelentkezéskor. Annyira rosszul van kitalálva , mert evéskor 3-4x lökték meg a könyököm . Cukorbetegekre nincsenek felkészülve pl desszert terén. Nem voltam még ezen kívül olyan **** szállodában ahol ne lett volna olyan desszert a vacsora mellé ami nem tartalmaz cukrot. Vagy ha nem volt kitéve akkor külön hoztak! Itt??? Sajnos nem tudnak adni, előre kellett volna jelezni. Pénteken és szombaton is megkérdeztem….. vasárnap már nem mert idáig sem tudták megoldani akkor eztán sem sikerülne…. Pedig szombaton nyitva volt minden. Felérve a lakosztályba ami a második emeleten van és felhívták a figyelmünket arra hogy sajnos a felvonó nem működik…. Jó , rendben, megértem ünnepnap nem jön szerelő. Tehát körülnézve a lakosztályban a tisztasággal gondok voltak. A járólapon fekete haj és szőrszálak, máshol kisebb koszdarabok a padlón. A pezsgőfürdő látszatra “tiszta” volt , de a leeresztő ami egyben a túlfolyó is annak környékén kosz, iszap volt lerakódva!!! Rögtön lementen és kértem tisztítószert, jött is fel a szobalány , felajánlotta hogy kitakarítja mégegyszer, de abból a megfontoltságból hogy ugyan úgy kifelejti ismét inkább megcsináltam magam! A hálóban nincs tévé ezt nem értettük miért?! A másik helyiségben ahol a pezsgőfürdő van ott van egy 70-80cm képátlós tv. Nem értem milyen megfontoltságból van ott, mert ha üzemel a pezsgőfürdő , nem lehet hallani televíziót! Egy hátmasszázsra kértünk egy időpontot amit inkább kihagyhattuk volna, mert inkább egy vonalban, gerinc simogatás volt nem masszázs! A reggeli bőségesnek mondható , a vacsoránál is találtunk éppen amit megegyünk, de nem nagy a választék. Hogy mondjak valami jót is, a teraszról csodás a kilátás! Végszóként ha nem előre utalással lehetett volna csak kifizetni és lett volna díjmentes lemondás , akkor nem töltöttünk volna el egy éjszakát sem. Sajnos rányomta a bélyegét az első benyomás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 27. szerda
Kedves Árpád! Sajnálattal olvastuk, hogy a szállodánkban töltött kikapcsolódás nem a tervezetteknek megfelelően alakult. Őszintén sajnáljuk, hogy éttermünk nem volt felkészülve cukormentes desszertekkel, mindenképpen keresünk erre megoldást, hogy a jövőben ne részesüljenek hátrányban cukorbeteg vendégeink. Annak örülünk, hogy a reggelit megfelelőnek találta, és hogy a kilátás is tetszett Önöknek. Figyelembe fogjuk venni egyéb észrevételeit is és rajta leszünk, hogy még jobb szolgáltatást tudjunk kínálni a jövőben! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"

2022. április 21. csütörtök
4.1
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A szoba tiszta rendezett volt, a teraszon lèvő szêkekről ez mâr nem momdható el sajnos. Szemèlyzet, kedves, udvarias volt. Az első esti vacsora nagyon nem nyügözött le minket, többi napon reggeli, vacsora vàlasztèkàval nem volt gond, aki itt nem tudott vàlasztani, az nem is akart. Ami nagyon nem tetszett: 10. hívàsra sem vettèk fel a telefont! Az àrakat mindenhol euróban szàmoljàk, de forintban kell fizetni. Hètfőn 200 euró 3nap 2 êj, kedden màr 220 euró ???
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 22. péntek
Kedves Ervin!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét.
Örülünk, hogy a szoba tisztaságával és személyzetünk kedvességével meg volt elégedve.
Sajnáljuk, hogy ilyen sokszor kellett telefonálnia. Mindenképpen utána fogunk járni, hogy mi volt az oka és igyekezni fogunk, hogy máskor ilyen ne forduljon elő. Fontosnak tartjuk, hogy vendégeink számára elérhetőek legyünk.
Ami az árainkat illeti különböző dátumokra valóban lehetnek eltérő árak, természetesen ez foglalás után nem változik meg.
Reméljük összességében pozitív élményekkel távoztak tőlünk.
Üdvözlettel:
Belán Miklós,
Szállodaigazgató
"Igazi pihenés! "

2022. április 14. csütörtök
5
Idősebb pár
Akadálymentesített superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Tökéletes!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 22. péntek
Kedves Attila! Nagyon örülünk, hogy mindent tökéletesnek találtak, és hogy teljesen ki tudtak kapcsolódni nálunk! Reméljük ellátogatnak hozzánk máskor is! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"
2022. április 12. kedd
4.8
Fiatal pár
Családi superior lakosztály erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Az étkező kicsit elzártabb lehetne!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 13. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen, hogy értékelt bennünket! Örülünk, hogy többnyire meg volt elégedve szállodánkkal. Várjuk máskor is szeretettel! Üdvözlettel: Belán Miklós, szállodaigazgató
"Csalódás"

2022. április 11. hétfő
3.3
Idősebb pár
Deluxe Szoba
3 éjszakát töltött itt
Elég régen voltunk már, de nem voltunk megelégedve - az ételekkel: ránézésre gusztusosak voltak, de az ízük nem volt jó, a leveseknek főleg ugyanolyan ízük volt mindennap, bár különbözőek voltak. Nem tetszett, hogy mindenre rászámolták a borravalót, akár akartam adni, akár nem. - a wellness-sel: ilyen gyerekzsivaj-ban, mint, ami ott volt, nem lehet kikapcsolódni. Volt, hogy nem működött az élményfürdő, volt, hogy csak részlegesen. Összességében csalódás volt ez a szálloda, ennyi pénzért sokkal jobb minőséget kellene szolgáltatni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 12. kedd
Kedves László! Először is szeretném megköszönni, hogy időt szánt rá, hogy leírja tapasztalatait. Őszintén sajnálom, hogy csalódottsággal töltötte el az újralátogatás szállodánkba. Örülünk, hogy az ételek tálalását gusztusosnak találta, de sajnáljuk, hogy a levesek hasonló ízvilága nem nyerte el tetszését. Amennyiben legközelebb esetleg hasonló előfordulna, és a kiszolgálás nem kedvére való, kérjük jelezze a helyszínen kollégáink felé, hogy orvosolni tudjuk. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy vendégeink elégedetten távozzanak szállodánkból. Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Príma kikapcsolódás a Royal Club Hotelben"
2022. április 11. hétfő
5
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Tiszta hely, szép környezet, felkészült, barátságos hely és személyzet.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. április 12. kedd
Kedves Vendégünk! Hálásan köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Örömmel tölt el bennünket, hogy ilyen jól ki tudtak kapcsolódni nálunk és személyzetünk nevében is köszönöm a dicséretet! Reméljük máskor is viszontlátjuk még Önöket! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Remek szülinapi hétvége"

2022. február 20. vasárnap
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
A szoba appartmann jellegű volt, konyhával. Az evőeszközök hianyoztak, de a személyzet mindenben segített. Az ételek kiválóak voltak, és nagyon változatosak is. A környzet pedig magáért beszél. Erdemes sokat kirándulni. A párom szülinapra kapta az utat, és a vacsoránál legnagyobb meglepetésünkre kaptunk 2 pohár pezsgőt, ezzel köszöntötték Őt. Nagyon figyelmes gesztus volt, és látszik, figyelnekba vendégekre. Köszönjük
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. február 22. kedd
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük a fantasztikus véleményt! Részünkről az öröm, hogy sikerült egy nagyszerű élményt nyújtani Önöknek, valamint egy kis meglepetést a párja születésnapjára. Köszönjük, hogy kiemelték ételeink változatosságát és kiválóságát! Bízunk benne, hogy mielőbb újra ellátogatnak hozzánk, mi sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"

2022. január 16. vasárnap
2.8
Fiatal pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem lett volna semmi probléma ha az ételek jobb minőségűek lettek volna sok volt a mirelit és a frissességel is voltak bajok!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. január 18. kedd
Kedves Balázs, köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk szállodánkkal kapcsolatos tapasztalatait. Nagyon sajnáljuk, hogy ételeink minősége nem felelt meg az elvárásaink. Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy ételeink mindig frissek, változatosak és ízletesek legyenek. Ennek ellenére természetesen továbbítom véleményét az illetékes részleg vezetői felé és azon leszünk, hogy kínálatunkat még minőségibb ételekkel gazdagítsuk. Reméljük, hogy a kellemetlenségek ellenére visszatér még hozzánk a jövőben és lesz lehetőségünk növelni elégedettségét. Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"

2022. január 06. csütörtök
5
Kisgyerekes család
Családi superior lakosztály erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk. Ha már van a szobában egy kis konyha, lehetne benne pár evőeszköz is. Ezt leszámítva tökéletes volt minden.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. január 10. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük az 5 pontos értékelést! Örülünk, hogy elégedetten távoztak, és mi már most sok szeretettel várjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"
2022. január 06. csütörtök
4.3
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon jó a wellness részleg kicsit kicsi a hotel méretéhez képest
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2022. január 10. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örömmel szeretném jelezni, hogy wellness részlegünk bővítése már elkészült, átadás után sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"Ha nem csak fürödni mész akkor remek lehetőségek várnak."

2021. december 29. szerda
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Tetszett a dolgozók kedvessége és segítőkészsége. Nem tetszett, hogy 1 napig javították a melegvízes medencét, így fürödni nem tudtunk a második napon.
"Royal Club Hotel"

2021. december 10. péntek
5
Egyéni utazó
Superior szoba erkélyes
4 éjszakát töltött itt
Sokáig nyitva tartó wellnes, éjszaka is használható hobbi szoba tette teljessé a pihenést.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. december 11. szombat
Kedves Györgyné, Köszönjük szépen maximális pontszámú értékelését. Nagyon örülünk, hogy sokáig nyitva tartó wellness részlegünk és hobbi szobánk elnyerte a tetszését! Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét szállodánk vendégei között üdvözölhetjük! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Kellemes 3 nap Visegrádon!"

2021. december 03. péntek
5
Idősebb pár
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
Teljesen elégedett voltam mindennel.A szoba,fürdőszoba tiszta,tágas.A wellness részleg nagyon jó volt.A reggeli,vacsora választékos és finom volt.A személyzet kedves és segítőkész.Az egész szálloda szerintem 5*.Fogom ismerőseimnek ajánlani és mi is fogunk még idejönni.Köszönjük nagyon jól éreztük magunkat!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. december 04. szombat
Kedves Istvánné, nagyon szépen köszönjük az 5 pontos értékelést és az ajánlást, továbbá a kedves szavakat! Nagy örömünkre szolgál, hogy szállodánkat 5 csillagosnak találta és köszönjük, hogy külön kiemelte választékos étkezéseinket, nagyon jó wellness részlegünket és tiszta szobáinkat értékelése során! Nagyon sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"Royal Club Hotel"

2021. október 18. hétfő
5
Baráti társaságok
Grand lakosztály
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Kiváló, szuper
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. október 20. szerda
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"A szállás nagyon jó. Pihenésre remek."

2021. október 12. kedd
4.8
Fiatal pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
Remek szállás remek személyzet és kaja. De sajnos a wellness elég gyenge.2 medence össz:14 fő .Ha félig van a szálloda sorban állás van a medencéknél. És hiányzót a pezsgőfürdő nekem.
"Royal Club Hotel"

2021. szeptember 06. hétfő
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba erkély nélkül
2 éjszakát töltött itt
Kifogástalan volt a szálláshely Több visegrádi szállást is volt szerencsénk kipróbálni, talán az ár elrugaszkodott a többi szálláshelyhez képest. Nem nyújt annyival többet,mint amennyivel magasabb a szoba ár.Ez betudható a Covid utáni életben maradási stratégiának. Meglátjuk a jövőben milyen akciókkal zárkóznak fel a konkurenciához.
"Visszatérö vendégek leszünk még!"
2021. augusztus 23. hétfő
5
Család nagyobb gyerekkel
Deluxe Szoba
3 éjszakát töltött itt
Csodás 3 éjszakát töltöttünk a hotelben.Bármikor visszamennénk.Az ételek változatosak,és nagyon finomak voltak.A személyzet nagyon segítökész,és barátságos volt.A környék pedig bámulatos.Köszönjük hogy ott lehettünk.Visszatérünk még!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. augusztus 26. csütörtök
Kedves Vendégünk, hálásan köszönjük 5 pontos értékelését és kedves szavait. Örömmel olvastuk, hogy nálunk töltött pihenésük igazán kellemes volt és köszönjük, hogy külön kiemelték személyzetünk segítőkészségét és udvariasságát, valamint ételkínálatunk kiváló minőségét. Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét szállodánkban üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
"jövőre veled újra"

2021. június 02. szerda
4.9
Kisgyerekes család
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Tökéletes néhány napot töltöttünk unokánkkal a szállodában. A kedves, figyelmes személyzet, jó elhelyezkedés ,kényelmes szoba, választékos ételek, a sok látnivaló és kirándulási lehetőség , a természet csodái tették széppé ezeket a napokat. Köszönjük.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. június 04. péntek
Tisztelt Szegő Lászlóné!
Köszönjük szépen, hogy időt szánt rá és értékelte szállodánkat! Boldogan olvastuk, hogy mindennel elégedettek voltak, és tökéletesre sikerült a kikapcsolódás!
"Jövőre, Veled, Újra" - így legyen! Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
"Remek hétvége a Royal Club Hotelben!"

2021. május 27. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Az időjáráson kívül mindennel megvoltunk elégedve,a személyzet udvarias segítőkész,a konyha kitűnő,valami fogyóban volt azonnal pótolták! Így utólag is köszönjük,jó szívvel ajánljuk ismerőseinknek!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. május 28. péntek
Kedves Beke Lászlóné!
Köszönjük szépen a kedves értékelést! Örömmel olvastuk, hogy mindennel meg voltak elégedve és a remek időtöltéshez személyzetünk kedessége és hozzá tudott járulni.
Reméljük, hogy legközelebb az időjárás is kegyesebb lesz Önökkel és napsütésben tudják élvezni a pihenést! Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Belán Miklós
Szállodaigazgató
"Kiváló"

2021. május 22. szombat
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Mindennel nagyon elégedett vagyok, a szoba nagyon kényelmes és tiszta. A személyzet udvarias és segítőkész. Az ételek nagyon finomak és a mennyiség is bőséges. Szóval kiváló!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2021. május 24. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést!
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak az étterem kínálatával, és hogy külön kiemelték a személyzet udvariasságát.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
"barátainkkal remekül éreztük magunkat !"

2020. október 16. péntek
4.8
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Teljes mértékben elégedett vagyok , bárkinek szívesen ajánlom az elkövetkezőkben!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. október 21. szerda
Kedves Perger Györgyné!

Nagyon szépen köszönjük visszajelzését.
Igazán nagy öröm volt olvasni sorait!
Köszönjük, hogy megtisztelték Szállodánkat látogatásukkal! Visszavárjuk Önöket!
"Felejthetetlen négy nap a Royal Club Hotelben."

2020. október 09. péntek
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
4 éjszakát töltött itt
Barátságos személyzet,figyelmes felszolgálók,maximális tisztaság az egész szálloda területén.Nyugodt környezet.Bőséges és finom étel választék a reggelinél és a vacsoránál egyaránt. Jól éreztük magunkat.Biztos,hogy visszatérünk még!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. október 13. kedd
Kedves Kiszely Jánosné!

Örülünk, hogy maximálisan elégedettek voltak! Köszönjük visszajelzését és szeretettel fogjuk várni legközelebb is! 

"Remek"

2020. október 06. kedd
4.4
Kisgyerekes család
Standard Szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba jó volt. A kiszolgáló személyzet figyelmes és segítőkész.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. október 13. kedd
Kedves Vendégünk!
 
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését szállodánkról! A Royal Club Hotel csapata szeretettel várja vissza!
"Egy hét tökéletes pihenés"

2020. szeptember 30. szerda
5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
7 éjszakát töltött itt
Mindennel tökéletesen elégedettek voltunk. A hotelben mindenhol jellemző a tisztaság. A szobák nagy méretűek, kényelmesen elfértünk. A személyzet kedves és segítőkész , egyéni kérésünket is pillanatok alatt teljesítették. Külön kiemelném az ételek bőséges választékát és finom ízét. Ismerőseimnek is bátran ajánlom a ROYAL CLUB HOTEL-t.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. október 05. hétfő
Kedves Vendégünk!

Örülünk, hogy maximálisan elégedettek voltak! Köszönjük visszajelzését és szeretettel fogjuk várni legközelebb is! 


"Royal Club Hotel"
2020. augusztus 18. kedd
4.9
Kisgyerekes család
Superior szoba erkély nélkül
3 éjszakát töltött itt
A szálloda teljes mértékben megfelelt a leirtaknak,gyönyörü családi szobát kaptunk,minden igényt kielégitett.A ételek finomak,és változatosak voltak,a személyzet kedves volt.Talán a internettel volt egy kis probléma,sokszor akadozott.Remek 3 napot töltöttünk a szállodába,biztos visszatérünk még.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. augusztus 19. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy időt szánt ránk, s értékelte Szállodánkat.
Köszönjük, hogy kiemelte és dicsérő szavakkal illette szobáink kényelmét, éttermünk kínálatát, s kollégáink kedvességét.
Építő jellegű észrevételét is köszönjük, mindent megteszünk, hogy biztosítsuk a folyamatos internetszolgáltatást.
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
"A wellnes nélküli wellnes hotel "

2020. augusztus 03. hétfő
3.6
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A wellness kínálatuk miatt választottuk ezt a hotelt, de ebből csak a szaunákat használhattuk. Csak az ígéreteket kaptuk 2 napon keresztül hogy mikorra melegszik fel a víz a benti medencékben!! Szombaton szégyenszemre a neves Royal Club Hotel mellett Leányfalura mentünk át hogy egy kicsit tudjunk élményfürdőzni. Sajnos a vizek felmelegedése még vasárnap reggelre sem történt meg! Ha ezt tudjuk előre biztos hogy máshova megyünk inkább ahol 100 ezerért a tényleges csomag tartalmát igénybe tudjuk venni!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. augusztus 05. szerda
Kedves Tuboly István!

Ezúton szeretném megköszönni foglalásukat szállodánkban és hogy tartózkodásuk alkalmával szerzett tapasztalataikat megosztotta velünk.
Szeretném kifejezni őszinte sajnálatomat, amiért nem sikerült tökéletesre a nálunk töltött kikapcsolódásuk!
Az Ön által leírt kellemetlen tapasztalatokért szíves elnézésüket kérem.
A wellness részlegünk részleges karbantartása vis maior eset volt, karbantartóink természetesen a helyszínen voltak, s igyekeztek azt mielőbb megjavítani. Amennyiben a rendszer általuk javítható lett volna, természetesen nem alakult volna ki ez a kellemetlen helyzet. Alkatrész cserére volt szükség és ezek kizárólag speciális boltokban előrendelhetőek, így a javítás több időt vett igénybe.
Wellness részlegünkben a kettő úszómedencénk a karbantartás ideje alatt elérhető volt, gyermek- és ülőmedencénk a következő nap délelőtt folyamán elérte az üzemhőfokot, mely 35-36 Celsius fok. Őszintén sajnáljuk, amennyiben ezt nem érezték megfelelőnek.
Mindent megteszünk, hogy a jövőben hasonló eset ne fordulhasson elő! Szeretettel várjuk vissza Önöket és igyekezni fogunk, hogy pihenésük elvárásaik szerint alakuljon!

"Mi tudja hazavágni a pihenésed?"

2020. július 07. kedd
4.8
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
A szállás maga tetszett, a személyzet nagyon kedves volt, az ételek nagyon ízletesek voltak, a wellness részleg is gyönyörű. Egy bajunk volt, hogy a szobánk - csöndeset kértünk - erkélye pont a külső beszállítók oldalán volt. Egyik éjszaka reggel 7-kor, másik reggel hajnali 2:30-kor ébredtünk kocsi érkezésére, ajtóbecsapásra és tömény cigarettafüstre...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. július 09. csütörtök
Kedves Viktória!

Köszönjük szépen számunkra nagyon értékes visszajelzését!
Külön köszönjük, hogy kiemelte és dicsérő szavakkal illette kollégáink kedvességét, választékos éttermi kínálatunkat és wellness részlegünk szolgáltatásait.
Szíves elnézésüket kérjük a kellemetlenség okán!
Sajnáljuk, hogy észrevételeiket nem a helyszínen jelezték, hogy azonnal orvosolhassuk azt.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket és igyekezni fogunk, hogy pihenésük elvárásaik szerint alakuljon!



"Koronavírus utáni napok"
2020. június 23. kedd
4.6
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Gyönyörű helyen van a hotel, a szoba tágas és kényelmes. A recepciós személyzet nagyon kedves, az éttermi részlegen ez nem mindenkiről mondható el. A wellness 23 óráig használható, ami kivételesen szuper dolog. :) A ping-pong, darts, biliárd és csocsó ingyenesen használható. A vírus lecsengése utáni időszak miatt igénybevettük a szobaszervíz lehetőségét. A reggeli és a vacsora pontosan érkezett.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. június 25. csütörtök
Kedves Vendégünk,

Szívből köszönjük dicsérő szavait a nálunk töltött kikapcsolódásukról!
Szíves elnézését kérjük, amennyiben kollégánk viselkedését nem találta megfelelőnek.
Észrevételét továbbítom az illetékes részleg vezetője felé, hogy a jövőben még nagyobb figyelmet fordíthassunk felvetésére.
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink lesznek! Addig is minden jót kíván a Royal Club Hotel csapata!

"Csodás hétvége volt köszönjük"

2020. június 22. hétfő
5
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Minden csodás volt vártnál nagyobb élményt nyújtott. Köszönjük szépen.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. június 25. csütörtök
Kedves József,

Igazán örülünk, hogy mindennel tökéletesen elégedettek voltak és mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy legközelebb is hasonlóan pozitív élményekkel gazdagodjanak!
Visszavárjuk Önöket!


"Remek hely,szép helyen,de nem strand!"

2020. február 27. csütörtök
4.9
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Egyetlen negatívum a wellnessel kapcsolatos.Ez a részleg elég kicsi.Több helyen is ki van írva,hogy 19 óra után gyerekek ne tartózkodjanak a wellnessben,hogy a felnőttek csendesen élvezhessék.Ennek betartását azonban nem ellenőrzi a személyzet.Még este 8 után is medencébe ugráló gyerekektől volt hangos a részleg.Nem szerencsés,ha a vendégeknek kell harcolni egymással a szabályok betartásáért.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Mária!

Köszönjük visszajelzését!
Javító szándékú észrevételeit köszönjük, s a wellness részlegünkben tapasztaltakat továbbítom az illetékes részleg vezetői felé, hogy a jövőben még jobban odafigyelhessünk felvetéseire.
Szíves elnézésüket kérjük a kellemetlenség okán!
Szeretettel várjuk vissza önöket és igyekezni fogunk, hogy pihenésük elvárásaik szerint alakuljon! 
"Igazi feltöltődés."

2020. február 23. vasárnap
5
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Jakussi lehetett volna még a wellnessben. A szobában nagyon meleg volt, eltártuk a fűtést, de az ablakot ki kellett nyitni. Amúgy minden szép, rendezett.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Melinda!

Köszönettel fogadtuk értékelését!
Wellness részlegünkben található egy hidromasszázs medence, mely légbefúvókkal van felszerelve.
Szobájukban önök tudják kezelni a fűtést, melyet igény szerinti hőfokra tudnak kapcsolni.
Őszintén sajnáljuk, amennyiben ez kellemetlenséget okozott önöknek!
Igazán örülünk, hogy összességében tökéletes kikapcsolódásban volt részük, és örömmel várjuk vissza önöket!
"Royal Club Hotel"
2020. február 22. szombat
5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
4 éjszakát töltött itt
Minden szuper volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük elismerő visszajelzését!
Igazán örülünk, hogy tökéletes kikapcsolódásban volt részük!
sok szeretettel várjuk önöket legközelebb is!
"Három éjszakás hétköznapi wellness"

2020. február 15. szombat
4.4
Idősebb pár
Superior szoba erkélyes
3 éjszakát töltött itt
Először voltunk ebben a szállodában, a honlapjukban leírtaknak megfelelő volt a szolgáltatásuk. Ami nem tetszett, az néhány alapvető Tv csatorna kimaradása volt,amiket állítólag a szakszervíz nem volt hajlandó kijavítani. Egyébként kellemes, nyugodt hely, a svédasztalos ételkínálatuk ebben a szálloda méretben és kategóriában átlagos, kielégítő.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Imre!

Köszönettel fogadtuk visszajelzését!
Televíziós szolgáltatásunk fejlesztés alatt áll, s azonnal jelezzük a szolgáltató felé az esetlegesen javításra szoruló egységeket.
Szíves elnézésüket kérjük, amennyiben ez kellemetlenséget okozott önöknek!
Örömünkre szolgál, hogy összességében jól érezték magukat az itt-tartózkodásuk során, s bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk!
"pihenés"

2020. február 02. vasárnap
4.1
Fiatal pár
Superior szoba erkélyes
2 éjszakát töltött itt
Sajnos a finn szauna csak az utolsó nap működött, ezért nem tudtuk kihasználni a pihenésünkre szánt időt teljesen! A kirándulás szuper volt! A wellnes rész véleményem szerintem kicsi, a befogadóképességhez képest,de ez az én véleményem!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Imre!

Köszönjük szépen, hogy értékelése megírására időt szánt és segíti vele munkánkat!
Finn szaunánk amennyiben nem használják automatikusan leáll, s a következő használat során néhány percen belül vissza melegszik.
Amennyiben a helyszínen jelzik kollégáinknak, szívesen segítenek önnek!
Konstruktív észrevételét is köszönjük, mely napirendre kerül a jövőbeli fejlesztéseink alkalmával.
Bízunk benne, hogy a leírtak ellenére sikerült az utazásuk alatt sok szép élménnyel gazdagodniuk és a jövőben visszatérnek hozzánk egy újabb pihenésük alkalmával!
"Bátran fogom ajánlani barátaimnak, ismerőseimnek."

2020. január 26. vasárnap
4.9
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
4 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes volt az ottlétünk! Probléma a ruhaszárítással volt. A wellnessben nincs centrifuga, s a szobában nincs , ahova a vizes ruhákat ki lehetne teregetni. Nagyon ízlett minden étel,családias ízekkel főznek, sütnek, a választék bőséges. A Duna parttól gyalogosan kicsit körülményes átjutni az úttesten, nincs átkelő, s a forgalom elég nagy. A 23 óráig nyitva tartó wellness szuper!!!!!!!!!!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Ispánki Gyuláné!

Köszönjük szépen pozitív visszajelzését és javító szándékú észrevételeit!
Igazán örülünk, hogy választékos éttermi kínálatunk és a wellness részlegünk hosszú nyitvatartási ideje elnyerte tetszésüket!
Amennyiben jelzik kollégáinknak ruhaszárítási nehézségüket szívesen segítenek önnek!
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink lesznek! Addig is minden jót kíván a Royal Club Hotel csapata!
"Minden jó és szép.Mindennel meg vagyok elégedve!!!"

2020. január 24. péntek
5
Idősebb pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
Ennél több nem is kell egy igazi kikapcsolódáshoz. A fürdő szuper.A szabadidős lehetőség,mint a gyerekek csocsó,asztali tenisz,biliárd.Mindent kipróbáltuk a rövid időnk ellenére.Legközelebb hosszabb időre szeretnénk menni,hogy mindenre legyen időnk. A szobánk,a kaja,a személyzet,minden szuper volt.Mindenki vendégszerető,kedves volt-Egy élmény volt,hogy ott lehettünk.Reméljük nem utoljára.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Ilona!

Nagyon szépen köszönjük kedves visszajelzését, öröm volt olvasni sorait!
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk minden szolgáltatásával és kollégáink vendégszeretetével is tökéletesen elégedettek voltak!
Mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy legközelebb is hasonlóan pozitív élményekkel gazdagodjanak!
"Szuper pihenés volt "

2020. január 21. kedd
5
Fiatal pár
Deluxe Szoba
3 éjszakát töltött itt
A szállodai kiszolgálás remek, a wellness részleg kimondottan alkalmas a pihenésre szauna, masszázs. Svédasztalos reggeli és ebéd nagyon bőséges és választékos volt. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Marianna!

Köszönjük szépen maximális pontszámú értékelését!
Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihentető kikapcsolódásuk eltöltésére!
Sok szeretettel várjuk önöket újra!
"Szobák mesések, személyzet végtelenül kedves s segítőkész."
2020. január 16. csütörtök
4.8
Fiatal pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
Személyzet végtelenül kedves volt, minden felmerülő problémára azonnal reagált. Wellnes részleg számomra pici volt, gőz kabin nem működött megfelelően, finn szauna 85 fokon volt álandóan 100 fok helyett.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönettel fogadtuk kedves szavait és javító szándékú észrevételeit!
Amennyiben a helyszínen jelzik kollégáinknak, azonnal orvosoljuk felvetéseit.
Finn szaunánk 75-85 Celsius hőfokon üzemel. Szíves elnézésüket kérjük, amennyiben nem felelt meg elvárásaiknak!
Örömünkre szolgál, hogy összességében jól érezték magukat a nálunk töltött idő alatt és sok szeretettel várjuk önöket legközelebb is!
"Pihenés vagy rendezvény Szilveszterkor."

2020. január 02. csütörtök
3.6
Idősebb pár
Deluxe Szoba
2 éjszakát töltött itt
Tiszta, kényelmes szobák, finom ételek. Szilveszterre foglaltam, és a foglaláskor sima wellnesként hirdették. Csak pihenni szerettünk volna.De sajnos mégis rendeztek gálavacsorát és a wellnes is bezárták hamarabb 31-én. Nem tájékoztattak erről, még az érkezés napján sem előre. Pihenni lehetetlen volt aznap éjjel, annak aki január 1-én hazaindul ez nem megfelelő. Miért változtattak?
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Anikó!

Szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk észrevételét.
Csomagajánlataink minden esetben félpanziós ellátást tartalmaznak, az ünnepi időszakok esetében ünnepi vacsorával és aktuális program lehetőségekkel szeretnénk hozzájárulni, hogy vendégeink több élménnyel gazdagodjanak.
Szíves elnézésüket kérjük amennyiben ez kellemetlenül érintette önöket!
Őszintén sajnáljuk, hogy nem sikerült tökéletesen megfelelnünk elvárásaiknak!
Bízunk benne, hogy a leírtak ellenére sikerült sok pozitív emléket is őrizniük utazásukkal kapcsolatban, és a jövőben lesz még lehetőségünk vendégeinkként üdvözölni önöket!
"Első pihenés mint család"

2020. január 01. szerda
4.5
Kisgyerekes család
Deluxe Szoba
3 éjszakát töltött itt
Az nagyon kellemes meglepetésként ért,hogy a szobában volt utazó ágy a 8 hónapos babánknak és volt kis kád ez nagyon megkönyítette az otlétet. A személyzet nagyon odafigyelő és kedves volt. Mindennel megvoltunk elégedve az ételek nagyon finomak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Richárd!

Köszönjük, hogy pozitívan értékelte szállodánkat!
Örömünkre szolgál, hogy a családjuk részére történt eszközök bekészítése megkönnyítette a nálunk töltött időt.
Köszönjük, hogy kiemelte választékos éttermi kínálatunkat és kollégáink kedvességét.
Reméljük, hogy a jövőben ismét Vendégeink közt üdvözölhetjük Önöket!
"Csodás karácsony Visegrádon."

2019. december 27. péntek
5
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Minden tökéletes volt! Csodás karácsonyt töltöttünk ott a csaladommal! Bátran ajánlom mindenkinek!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Mónika!

Köszönjük szépen visszajelzését!
Hatalmas öröm számunkra, hogy ezen jeles ünnepen szállodánkat választották pihenésük eltöltésére, és tökéletesen elégedettek voltak mindennel!
Reméljük, hogy rengeteg szép élménnyel gazdagodtak ezen alkalommal és sok szeretettel várjuk vissza családjukat!
"Szép hétvége"

2019. december 17. kedd
4.6
Baráti társaságok
Superior szoba erkélyes
1 éjszakát töltött itt
Sajnos csak 1 éjszakát töltöttünk , mindennel meg voltunk elégedve. Az egész szállodának nagyon kellemes hangulata van,. Szép, tiszta, a személyzet nagyon kedves és segítőkész, az ételek finomak. Ajánlottam az ismerőseimnek de mi is biztosan visszamegyünk pihenni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Royal Club Hotel, Belán Miklós - Szállodaigazgató
2020. március 09. hétfő
Kedves Liljána!

Nagyon köszönjük kedves szavait- örömünkre szolgál, hogy a visszatérés gondolatával távoztak!
Igazán örülünk, hogy hozzájárulhattunk utazásukhoz, és tökéletes kikapcsolódásban volt részük!
Örömmel várjuk vissza önöket!

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Royal Club Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Royal Club Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Akadálymentesített superior szoba, Családi superior lakosztály erkély nélkül és Grand lakosztály.

Kiknek ajánljuk a Royal Club Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, a kisgyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2023 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.