A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Szent István Hotel, Eger >>
Szent István Hotel Eger csomagajánlatai - 6 ajánlat
2022. december 30. péntek
2023. január 03. kedd
Köszönettel megkaptuk visszajelzését, amelyre ezáltal tudunk reagálni.
Emlékeink szerint az érkezéskor nem éppen odaillő szavakkal emlegetette a wellness részleg nyitvatartási idejét, ebből következtettünk, hogy valószínűleg már járt szállodánkban, amelyet most meg is erősített. Tehát úgy gondoljuk, hogy "nem árultunk zsákbamacskát", az említett honlapunkon is megtalálható a nyitvatartási idő és a szálloda kialakítása, amelyekre feltételezhetőleg az Úrnak is elékeznie kellett. Az említett idő-intervallumban annak érdekében tart zárva wellness részlegünk, hogy a Vendégeink részére minél magasabb színvonalú szolgáltatást tudjunk biztosítani, hiszen ezalatt a 2 óra alatt napközi karbantartást és takarítást végeznek kollégáink. A zárvatartás ideje alatt továbbá lehetősége nyílik Vendégeinknek fakultatív módon igénybe venni masszázsszolgáltatásainkat vagy esetleg elfogyaszthatnak egy ebédet is, a szállóvendégeinknek járó kedvezmény keretein belül.
A gyermekmedencével kapcsolatos észrevétele jogos, az azzal kapcsolatos technikai problémák pár nap alatt elhárultak, ezért sem tudta adminisztrátorunk ezt feltüntetni honlapunkon ennyi idő alatt. Ennek ellenére az esetleges gyermekes családok nyugodt szívvel tudták használni további meleg vizes medencéinket.
A vacsoránkat 17:30-20:00-ig tudják elfogyasztani Vendégeink, abból a célból, hogy mind a „korán” és mind a „későn” étkezőknek eleget tudjunk tenni. A reggelivel kapcsolatos kijelentését szeretnénk kikérni magunkat („csak erős gyomrúaknak ajánlanám”), minden ételünk folyamatosan melegen tartott. Mindig azt szoktuk javasolni kedves Vendégeinknek, hogy amennyiben az étkezéseknél valamivel nincsenek megelégedve, akkor forduljanak bizalommal felszolgáló kollégáinkhoz, akik készséggel segítségükre sietnek és biztos, hogy megoldják a problémát. A „bor” amelyre Ön gondolhat, az vélelmezhetőleg a vacsora ideje alatt korlátlanul fogyasztható kiváló, egri szőlészek borai lennének, amelyet Vendégeink akár szobai fogyasztásra vagy szuvenírként is megvásárolhatnak. Sajnos elkerülhetetlen, hogy az évek alatt számunkra is magasabb áron kapott árukat, valamivel magasabb áron értékesítsük. Örömmel fogadjuk esetleges ötleteit, hogy milyen hozzáadott értékre gondolt az Úr.
A csomagár változása valóban drasztikusnak tűnhet 2019-es legutóbbi pihenésükhöz képes, amikor körülbelül 39.990 Ft/ 2 fő /2 éj értékben mozgott a részvételi díj (elnézést kérünk, amennyiben az információk nem pontosak), de úgy véljük, hogy az azóta eltelt idő indokolta az idei 64.990 Ft/ 2 fő /2 éj csomagunkat. Szeretnénk kiemelni, hogy a tavaszi szezonhoz képest ez egy összesen 10.000 Ft-os emelkedést jelentett. Sajnos az elmúlt években tapasztalt világgazdasági helyzetek és alapanyagár növekedések következtében a szállásadóknak is élnie kellett az emeléssel. Bizonyára Ön is tapasztalta ezeket a változásokat és tájékozódott a környékbeli szállodák árszínvonaláról, ezért (is) választott bennünket.
Egyeztettünk az éttermünkben illetékes kollégákkal és azt a tájékoztatást kaptuk, hogy olyan nem fordulhat elő, hogy az Ön által említett kávézónkban csak fogyasztás után lehet televíziót nézni. Valószínűleg kollégáink megkérdezték a kedves édesanyját, hogy szolgálhatnak-e valamivel.
Köszönjük, hogy időt szánt értékelésünkre és válaszunk elolvasására.
Reméljük ez által kicsit közös pontra tudtunk jutni.
2022. november 21. hétfő
2022. november 02. szerda
2022. szeptember 16. péntek
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Szent István Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétlégterű apartman, Háromágyas szoba és Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, az idősebb párok, a baráti társaságok és a csoportok érezték magukat a legjobban.