A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Szent István Hotel, Eger >>
Szent István Hotel Eger kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- korlátlan borfogyasztással
- éttermi kedvezménnyel
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
- reggelis ellátással
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- üdvözlőitallal
- vacsora alatt korlátlan borfogyasztással
- wellnessrészleg használattal
- kedvezménnyel
- parkolással
2024. július 11. csütörtök
2024. június 30. vasárnap
2024. július 03. szerda
Örömmel fogadtuk szíves visszajelzését!
Amennyiben jól látjuk, akkor összességében meg voltak elégedve szállodánkkal.
A TV problémáját célunk orvosolni, folyamatosan történnek ezen készülékek cseréi szobáinkban.
Sok szeretettel várjuk Önöket egy következő alkalommal!
2024. június 30. vasárnap
2024. július 03. szerda
Köszönjük értékelését!
Sajnáljuk, hogy ilyen tapasztalatban részesültek. Elnézést kérünk a kellemetlenségekért, hogy őszinték legyünk tapasztalatból szólva nem szokott ilyen előfordulni. Amikor alacsonyabb a vendégek létszáma, még minimum 15-10 főnél is bőséges svédasztalt biztosítunk a menüsoros vacsora helyett. Törekszünk rá, hogy vendégeink ne tapasztaljanak semmilyen hiányt.
Még egyzser nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlenségeket tapasztaltak.
Bízunk benne, hogy legközelebb esélyt kapunk a bizonyításra!
2024. június 28. péntek
2024. július 03. szerda
Köszönjük a kedves szavakat és visszajelzését!
Örülünk, hogy kellemes napokat éltek meg szállodánkban. Mindig nagyon hálásak vagyunk, ha ajánlanak bennünket vendégeink.
Reméljük hamarosan ismét találkozunk Önökkel!
2024. június 26. szerda
2024. július 03. szerda
Köszönettel fogadtuk pozitív visszajelzését!
A svédasztalos vacsoránk az elmúlt években 20:00-ig tartott, nemrég került meghosszabbításra. Köszönjük szépen észrevételét, amelyet továbbítunk illetékes kollégák felé megfontolásra.
Örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásai, egyedisége elnyerte tetszésüket.
Bízunk benne, hogy legközelebb is köszönthetjük majd Önöket!
2024. június 24. hétfő
2024. július 03. szerda
Nagyon örülünk pozitív visszajelzésének!
Várjuk, hogy legközelebb is találkozhassunk Önökkel!
2024. június 23. vasárnap
2024. július 03. szerda
Köszönettel fogadtuk értékelését!
Örülünk, hogy tetszett Önöknek szállodánk egyedisége. Az észrevételeket értékeljük és pozitív elbírálás esetén véghezvisszük. Tudjuk javasolni, hogy amennyiben legközelebb visszatérnek hozzánk, akkor tudnak kérni majd tágasabb elhelyezést is.
Reméljük az első menüpontban feltüntetett érték csak elírás lehetett. :)
Várjuk Önöket legközelebb is!
2024. június 20. csütörtök
2024. július 03. szerda
Nagyon örülünk pozitív visszajelzéseinek!
Köszönjük a kedves szavakat, örülünk, hogy megtaláltak bennünke!
Reméljük legközelebb is köszönthetjük Önöket recepciónkon!
2024. június 20. csütörtök
2024. július 03. szerda
Köszönjük szépen pozitív és szívélyes értékelését!
Örülünk, hogy többségében meg voltak elégedve szállodánkkal. Az apróbb hibákat tudatosítottuk és törekszünk az azonnali orvoslásra.
Várjuk Önöket sok szeretettel egy másik alkalommal!
2024. június 19. szerda
2024. július 03. szerda
Nagyon örülünk, hogy élényekkel gazdagodtak szállodánkban!
Valóban sok vendégünk kedveli a kültéri medencénk hangulatát is.
Bízunk benne, hogy visszatérnek majd hozzánk!
2024. június 19. szerda
2024. július 03. szerda
Köszönettel fogadtuk értékelését!
Örülünk, hogy mindennel meg voltak elégedve. Büszkék vagyunk kollégáink segítőkészségére, erre törekszünk minden nap, A kedves szavakat továbbítjuk az illetékesek felé.
Várjuk Önöket sok szeretettel legközelebb is!
2024. június 05. szerda
Köszönettel fogadtuk az összességében pozitív értékelését!
Örülünk, hogy a vendégek jól érezték magukat és hogy kellemes emlékekkel távoztak tőlünk.
A kültéri medencénk vize valóban hűvösebb lenne, amely a nyári melegben alkalmas úszásra, felfrissülésre.
Sajnáljuk, amennyiben esetleg nem találtak könnyen parkolási lehetőséget, pedig ezt a problémát szerettük volna kiküszöbölni 3 db parkolónkkal. Kollégáim a recepción mindig a legközelebb kipakolási lehetőséget mutatják meg a vendégek részére.
Bízunk benne, hogy a társaság még vissza fog térni hozzánk a jövőben!
2024. június 04. kedd
2024. június 05. szerda
Köszönettel fogadtuk értékelését!
A feltüntetett hibákat igyekszünk minél előbb kijavítani. Szállodánk 1. és 2. emeleti, valamint pár földszinti szobával rendelkezik.
Amennyiben esetleg szíveskedtek volna jelezni, hogy nem megfelelő Önöknek az emeleti szoba, akkor nagyon szívesen felajánlottunk volna más szobát, amellyel kényelmesebbé tehettük volna pihenésüket.
Bízunk benne, hogy legközelebb egy bizalmat szavaznak részünkre!
2024. június 03. hétfő
2024. június 05. szerda
Köszönjük értékelését és a kedves szavakat!
Kollégáimmal mindig arra törekszünk, hogy a lehető legjobb emlékekkel gazdagodhassanak vendégeink.
Örülünk, hogy ezt sikerült elérnünk az Önök esetében is.
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
2024. június 05. szerda
Köszönjük szépen értékelését!
Folyamatosan törekszünk a megújulásra, a szobáink korszerűsítésére, amely fokozatos ütemben zajlik.
Reméljük legközelebb is megtisztelnek bennünket látogatásukkal!
2024. június 01. szombat
2024. június 05. szerda
Örömmel olvassuk, hogy mindennel meg voltak elégedve és hogy kellemesen telt pihenésük szállodánkban. Külön elnyerte tetszésünket az az összefoglaló, ahogyan Ön saját szavaival leírta szállodánk sajátosságait. :)
Az étkezéseknél természetesen kérhető kollégáinktól kancsó víz, amelyet kollégánk készséggel felszolgálnak vendégeink részére.
Bízunk benne, hogy minél előbb visszatérnek hozzánk!
2024. május 31. péntek
2024. június 05. szerda
Köszönjük szépen visszajelzését!
Valóban szállodánk egy csendes, egyedileg kialakított területen helyezkedik el, amely kellemes pihenésül szolgálhat párok és családok számára is egyaránt.
A szúnyogháló tekintetében próbálunk minél előbb intézkedni, ugyanis mi is szükségesnek tartjuk. A légkondícionáló problémáját, pedig orvosolni fogjuk.
Sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
2024. június 05. szerda
Köszönettel fogadtuk visszajelzését!
Reméljük, hogy jól érezték magukat nálunk! Nagyon figyelünk, hogy a főételeink melegen maradjanak, viszont ezt sajnos elég nehéz megvalósítani már az étkezések vége felé.
Továbbítani fogjuk észrevételét a kollégáink felé.
Várjuk Önöket legközelebb is!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Szent István Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba 1 fő részére, Háromágyas szoba és Kétlégterű apartman.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, a kisgyerekes családok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.