A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Szent István Hotel, Eger >>
Szent István Hotel Eger kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- üdvözlőitallal
- vacsora alatt korlátlan borfogyasztással
- wellnessrészleg használattal
- kedvezménnyel
- parkolással
- félpanziós ellátással
- ünnepi vacsorával
- a vacsorához korlátlan borfogyasztással
- tea délutánnal
- süteményekkel
- forralt borral
- koktélkuponnal
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- vacsorához korlátlan borfogyasztással
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
2024. szeptember 14. szombat
2024. szeptember 16. hétfő
Köszönettel fogadtuk értékelését!
Szállodánk három csillagos besorolása révén nem alapkövetelmény a fürdőköntös biztosítása, azt nem tartalmazza csomagajánlatunk. Az 1.500 Ft-os díj tulajdonképpen a mosatási költségeinket fedezik, ezt az egyszeri díjat kérjük, amennyiben szükségük van rá vendégeinknek, de tulajdonképpen sajátot is használhatnak. Ezen információkat a visszaigazolásban is feltüntetjük.
Az ingyenes internet használatot több hálózat biztosítja az 5 épületből álló szállodakomplexumból adódóan.
Amennyiben egyik épületből átmennek a másikba, például étkezni, akkor ismét csatlakozni szükséges az adótt épület hálózatához, a megegyező jelszóval. Természetesen, hogy további akadozás ne forduljon elő illetékes kollégáink lellenőrizni a szervert.
Reméljük legközelebb esélyt kapunk a bizonyításra!
2024. szeptember 08. vasárnap
2024. szeptember 16. hétfő
Köszönjük szépen visszajelzését!
Örömmel fogadtuk volna, amennyiben észrevételeit a 4 éjszakás tartózkodásuk ideje alatt szíveskedtek volna jelezni, ezáltal lehetőségünk adódott volna orvosolni az esetleges problémákat, kellemetlenségeket. Szívesen felajánlottunk volna egy szobacserét is. Nem tudjuk, hogy pontosan mire gondolnak az éjfél és 7 óra közötti pihenéssel kapcsolatban.
Kicsit túlzásnak találjuk a lepusztult jelzőt a szállásra, amely egyes esetekben megtévesztő is lehet más vendégek részére. Ugyanis az nem egyenértékű, hogy egy bizonyos szobával nem voltak megelégedve vagy, hogy kompletten az egész szállodakomplexumra illetik a "lepusztult" jelzőt, amely 5 épületből áll.
Valóban egy-két szobánkban régebbi stílusú a bútorzat, azonban szállodánk folyamatosan törekszik a megújulásra, a folyamatos karbantartásra. 54 szobánk mindegyikében új boxágyak kerültek behelyezésre 1,5 évvel ezelőtt, valamint a régebbi televíziók cseréje is több ütemben zajlik. A frissítő és tisztasági festések is mindennaposak, továbbá úgy gondoljuk, hogy a tisztaságra sem lehet panasza vendégeinknek.
Örülünk, hogy a kertész kollégánk mindennapi munkája elérte eredményét és hogy a környezettel ezáltal meg voltak elégedve. Szakács kollégáink részére, pedig továbbítjuk a jókívánságokat.
Bízunk benne, hogy legközelebb lehetőséget kapunk a bizonyításra egy másik szoba kipróbálásával.
2024. augusztus 03. szombat
2024. július 11. csütörtök
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Szent István Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba 1 fő részére, Háromágyas szoba és Kétlégterű apartman.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a kisgyerekes családok, a nagygyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.