Tisza Hotel, Szeged - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

3.8 / 5
227
vélemény
3.67
Személyzet
3.93
Tisztaság
3.97
Ár / érték arány
3.77
Kényelem
(szoba)
3.33
Szolgáltatások
3.59
Étkezés
4.62
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (30 darab) számoltuk ki.

Tisza Hotel, Szeged >>

Tisza Hotel, Szeged - Vélemények, értékelések
  
"Régies, de kellemes!"

2024. április 18. csütörtök
3.8
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Ár - érték arány jó, az elhelyezkedés kíváló. A tisztaság is megfelelő lenne, ha a bársony sötétítő függönyből nem hullana a por. A Bajor sörözőben jól főznek, és az kűlönösen kedvező, hogy a félpanziós vacsorát 12-től este 9-ig bármikor megeheted.
"Kellemes kikapcsolódás a tavaszi szünetben ."
2024. április 13. szombat
3.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Rendben volt minden kivéve a beígért kedvezmények Ópusztaszerre és a Vadasparkba. Ezeket nem kaptuk meg .
"A Tisza Hotel visszatérő vendégei vagyunk!"

2024. április 08. hétfő
4.6
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Már harmadszor választjuk ezt a hotelt, ha Szegeden szállunk meg. Belvárosi, elegáns szálloda. A város minden pontja könnyen megközelíthető helyi tömegközlekedéssel. A reggelivel is elégedettek voltunk. Egy pici figyelmességgel ünnepibb ( húsvéti ) hangulatot lehetett volna teremteni. Pl. dekoráció az étterem ajtaján, az asztalokon, a porta pultján. Ennek ellenére jól éreztük magunkat.

Tisza Hotel Szeged kiemelt csomagajánlatai

A Tisza Hotel Szeged ajánlata:
  • reggelis ellátással
  • kedvezményekkel
  • klíma használattal
  • internettel
Érvényes: 2025.01.02-ig
27.100 Ft / 2 fő / éjtől reggelivel
A Tisza Hotel Szeged ajánlata:
  • választott ellátással
  • korai bejelentkezéssel
  • kedvezménnyel
Érvényes: 2024.12.15-ig
54.200 Ft / 2 fő / 3 éjtől reggelivel
SzegedSzeged
A Tisza Hotel Szeged ajánlata:
  • választott ellátással
  • klíma használattal
  • internettel
Érvényes: 2024.08.15 - 2024.08.20
39.710 Ft / 2 fő / éjtől reggelivel
"összességében elégedettek voltunk"

2024. április 02. kedd
4.1
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A WC ülőke nem volt jó rögzítve, a zuhanytálcán a lefolyóval szemben megállt a víz, a fürdő tolóajtaja szét volt esve. (320-as szoba)
"Egyszer a Tisza szállóban és soha többé!"
2024. április 02. kedd
3.3
Baráti társaságok
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálló egy régi, klasszikus épület. A pincedisco miatt nem lehet éjjel 2 óráig aludni. Recepciónak elöre kell kassziroznia: Vendégmenekülés veszély?
"Szuper kétnap "

2024. március 31. vasárnap
4.3
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Kicsi pókháló volt a szobában
"Kellemes három nap volt. Ár/érték arány jó. Retró hangulat, időutazás, semmi túlzó luxus. "

2024. március 18. hétfő
4.5
Család nagyobb gyerekkel
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda fekvése kiváló, bár vékonyak a falak és nem működött minden lámpa. Közel minden: mozi, színház, múzeum, dóm, Széchenyi tér, Bem tér, cukrászdák, Tisza …. Parkolás a szálloda udvarán fedett helyen. Étkezés: jó gyümölcslé, jó vaj nincs. Nincs lehetőség jó presszókávé fogyasztására a szálloda területén, csak kávégép van! A személyzet kedves és segítőkész! Tiszták a szobák, a takarító személyzet is kedves és udvarias!
"megkopott hírnév"

2024. február 12. hétfő
2.9
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
2023. októtóber 12-15. között voltunk itt, így az értékelésem az akkori állapotokra vonatkozik. A szálloda kiváló helyen van, és ahol a mi szobánk volt, ott csendesnek mondható. Alapvetően a szobával elégedett voltam, az ágy is kényelmes volt. Mivel akkor még szép idő volt, nem volt hideg a szobában, melegvíz is volt. A törölközőszárító nem üzemelt. Viszont, a recepciós srác akkor még elég gyámoltalan és nyámnyila volt, mint bevallotta nemrég került oda. Sajnos, a személyzetből a többeikre csak rosszabbat mondhatok. A takarítás maga a káosz volt, már az időpontot sem sikerült megtudni. A szobában nem voltak táblák, amiket kirakhattunk volna. Nehezen sikerült szerezni. Ennek ellenére, amikor nem kértünk takarítást, akkor takarítani akartak, amikor takarítást kértünk, nem takarítottak ki, miközben beírták, ennek ellenére el nem végezték. Találtunk 2 db csótányt, szerencsére döglöttek voltak. A szobához reggelit kértünk, a reggeliztetést végző személyzet munkája, hozzáállása kritikán aluli volt. Első nap több pékárú lejárt szavatosságú volt (kalács, kenyér), az egyik kenyér penészes volt; mikor szóvá tettem a válasz az volt: Tudom, és, mit csináljak vele? (erre a kérdésre több alternetív megoldás felvetődött bennem, de nem osztottam meg a hölggyel, csak annyit mondtam, hogy talán akkor nem kellene kirakni.) 9ig volt hivatalosan reggeli, de az ételeket nem töltötték újra, és 8:30kor már úgy néztek az emberre, hogy jobb lenne, ha eltakarodna végre, mellesleg félhangosan morogtak, hogy ki hová ült le, pedig sehová nem volt kiírva, hogy az foglalt asztal lenne. Szóval, ritka gyökerek voltak. A főboszorkányból (nem igazán tudok rá jobb megnevezést) végtelen rosszindulat áradt. A visszaköszönés is megugorhatatlan akadály volt számukra. A későbbi napokban kicsit jobb lett a hozzáállásuk, miután panaszt tettem a recepción, bár a kedvesség legalsó fokát ezután sem sikerült elérni. Később már sikerült frissebb kenyeret is kitenniük. Szerencsétlen recepciós sráchoz elég sok panaszom volt, és akkor mindenre azt a választ kaptam, hogy ő ezt nem érti, hogy fordulhat elő. Szóval, összeségében az akkori állapotok alapján senkinek nem ajánlanám. Ha azóta változott a személyzet és a recepciós srácnak is sikerült beletanulnia, abban az esetben megfontolandó.
"Tisza Hotel"

2024. február 05. hétfő
3.6
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Egyedül a reggeli a Tükör étteremben. Hideg volt a szobában. A fejem feletti emeleten, Hilti fúró hangja nem volt kellemes. Az ajtózárból, öt perc, mire rájöttem, hogy kell kivenni a kulcsot. A szobám pont a liftek szemben volt. 6 órakor már ébresztő, a lift működött.
"Szeged nagyon szép város!"

2024. január 08. hétfő
4
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Szeged nagyon szép város,hatalmasak a parkok,sok a zöld felület! Kedvesek,segítőkészek az emberek.A szálloda étterme csodálatos volt,és a felszolgáló személyzet figyelmes,szolgálat kész.Az ételek finomak voltak!A szoba sajnos felújításra szorulna.Mindent összevetve,Szegeden nagyon jól éreztük magunkat.Régi vágyunk volt,hogy eljussunk ide. Még közép iskolás korunkban voltunk itt.Az idő is nagyon kedvező volt.
"Szép tartalmas időtöltést Szegeden"

2024. január 01. hétfő
3.9
Egyéni utazó
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Recepció nincs a helyzet magaslatán. Ami hirdetve lett csomagba a recepciós nem tudta odaadni PL: Reök palota belépő. Alap lenne, hogy a minden bejelentkező kapjon városi térképet kérés nélkül.
"Vigyetek hősugárzót télen ha nem akartok megfagyni"

2023. november 28. kedd
3.1
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
A hotel elhelyezkedése kiváló. A színházba mentünk így ahoz 100méterre volt. Csak emiatt éri meg odamenni. A szobákban a tisztaság elenyésző, csak ott takarítanak "ahol a papok táncolnak". A függönyön áll a por. Az éjeli szekrény alatt portigrisek. 70es évekbeli bútorok. Valamint arról nem beszélve hogy fűtés nem volt. Csak 1-1órára volt bekapcsolva. 1 olajradiátor volt a szobában pluszba ami arra volt elég hogy a lehelletünk ne látszódjon. Szégyen. Maga a szálloda stílusa szép.
"Tisza Hotel"
2023. november 25. szombat
3.4
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Legkevésbé a reggeli tetszett, a viaszos vászon futó az asztalokon és a nylon zacskókban feltálalt silány pékárú nem méltó a nagymúltú szállodához.
"Csodás hétvége Szegeden, de nem a szálloda miatt."

2023. november 20. hétfő
2.4
Kisgyerekes család
Apartman
2 éjszakát töltött itt
Nagyon csalódott vagyok. Képek nem igazán fedik a valóságot, maximum annyiban, hogy kb. azok a bútorok vannak ami a fotón is szerepel. A szoba rendkívül igénytelen, a szőnyeg és a függöny vállalhatatlanul koszos, poros. A vízforralót sem ártana néha takarítani. A fürdőszoba penészes, zuhanyzásnál nem folyik le rendesen a víz. A konnektorok nagy részében nincs áram, emiatt a fürdőszobában a hajszárító nem működik. A kanapé le volt szakadva, és meglepő módon az is koszos. A reggeli választéka elég silány, az olcsó felvágottak nagyon rosszak. A “pincérek” reggelinél ránk kiabáltak, “ szoba szám?” Ez sem kimondottan szimpatikus. Az sem mellékes, hogy abban a két napban amit ott töltöttünk, minkét éjszaka buli volt, ami a földszinti szobában is nagyon hangos, idegesítő. Erről illik szólni a vendégeknek előzőleg emailben/ telefonon. A csomaghoz elméletileg tartoztak (volna) belépőjegy kedvezmények, erről elfelejtettek szólni. Ezt is illik odaadni, vagy említést tenni róla. Pozitívum sem maradhat el, az ágy nagyon kényelmes. A wifi jó. A szálloda elhelyezkedése is kiváló. Más pozitívum nem jut eszembe sajnos. Szeged és a szálloda környéke viszont csodálatos. Közel van játszótér, és fincsi nápolyi pizza. A szálloda három csillagát elég erősnek találom. Nem egy vendégközpontú hely. Semmiképp nem ajánlom, ár-érték arányban sem.
"Tisza Hotel"

2023. október 14. szombat
3.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A kilátás semilyen ! /307 szoba/ a szobában éjjeliszekrény nagyon hiányzott /pici szoba/
"Tisza Hotel"
2023. szeptember 01. péntek
2.5
Fiatal pár
Apartman
3 éjszakát töltött itt
Még ilyen ocska vendég fogadtatásban nem részesültem .Szint alatti volt a recepcios viselkedése. 36 hokos melegbe érkeztünk , Elhadarta a mondanivaloját lényege most fizzesek .Szint alatti az egész. Ejszaka zajos .Nem elöször jártunk a városban tudunk külömbséget tenni a szállások tekintetében.
"Egy csodás kultúrális kikapcsolódás Szegeden."

2023. augusztus 25. péntek
5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szállás foglalása rendkívül rugalmas volt. Készségesen álltak mindenben a rendelkezésünkre. A szoba tiszta, kényelmes és komfortos. A reggeli tökéletes és bőséges. A szálloda a város centrumában található. Csak ajánlani tudom mindenkinek.
"Két éjszaka a Tisza Hotelben."

2023. augusztus 21. hétfő
2.6
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Kétszer egy éjszakát töltöttünk a Tisza Hotelben (08.11 és17). Emlékeinkben ez egy imponáns szálláshelyként szerepelt. Az épület továbbra is megfelel ennek, de a szolgáltatás sajnos nagyon gyenge. A hajnali utazás miatt (3,30 óra) a reggeli helyett úticsomagot kértünk. A többször telefonon előre egyeztetett úticsomag nem készült el - a konyha nem adta le -. A szállás árából fejenként 700.- Ft-ot vontak le, ami nem volt feltüntetve és szerintünk nem is reális. A recepción kérdésünkre azt a választ kaptuk, hogy aki nem kér reggelit, az ennyivel kevesebbet fizet. No, de mi kértünk reggelit! Előszőr még éreztünk az együttérzést, később értetlenség fogadta csalódásunkat. Amikor a külföldi útról visszatértünk a szállodába (08.17.) akkor sem találkoztunk a szálloda elnéző levelével, vagy olyan vezető személlyel, aki megnyugtatott volna bennünket. Ez nem emeli a Tisza Hotel jó hírnevét. Nagyon sajnáljuk.
"Tisza Hotel"
2023. május 03. szerda
4.6
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kedves üzemeltető. Amin szerintem javítani lehetne, sok volt a szekrénybe az akasztós és kevés a polc. Lehetne felezni. A reggeli kínálat szuper és kielégítő. Minden jót.
"Minden szempontból nagyon jó a Tisza HOTEL"

2023. március 31. péntek
4.8
Baráti társaságok
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jó elhelyezkedésű, minden igényt kielégítő. Városnézésre érkeztünk Szegedre, 3 éjszakát töltöttünk a Hotelben.
"Remek napok a Tisza Holtekben"

2023. január 09. hétfő
5
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Mivel Szilveszterkor voltam Önöknél, hiányoltam egy összejövetelt a többi vendéggel 1 pohár pezsgő erejéig.az kedves gesztus volt, hogy a szoba kapott 1 üveg pezsgőt és üdvözlő kártyát.
"A Tisza Hotelben eltöltött szilveszer"

2023. január 09. hétfő
3
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Ami nem tetszett, hogy a reggeli hétköznapokon és hétvégén máskor van, emiatt le is maradtunk a hétfői reggeliről. Szerintem ez feleskeges variálás.
"Tisza Hotel"

2022. november 14. hétfő
5
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Nagyon szèp, kényelmes ès udvarias dolgozók vannak itt.
"Két éjszaka egy kicsi szobában."
2022. augusztus 25. csütörtök
2.6
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda a képeknek megfelelő volt. Azonban a szoba az nem. Ketten voltunk - nem vagyunk kövérek - de egyikőnknek odébb kellett állni, hogy elférjünk, vagy elmenjünk egymás mellett. Nagyon kicsi, szűk volt a szoba. Ez csak egy fő részére lehet kényelmes. A tisztaság elfogadható, csak az ágy alatt is kéne takarítani. Persze a fürdő sem nagy, de egy ember részére elegendő, hisz sorban fürdünk. A hűtőszekrény nem hűt. Két estéből egy este volt meleg víz. Ez talán érhető, hogy a kazán elromlott, de talán kellett volna tájékoztatást adni. Nevem kérem anonimnak venni. Üdvözlettel.
"Szuper napok Szegeden!"

2022. augusztus 07. vasárnap
5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól volt máskor is jövünk! Köszönet a személyzetnek!
"Tisza Hotel"
2022. július 30. szombat
4.3
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A klimatizált szálloda erős túlzás, egy ablak-klíma volt a szobában felszerelve. Mint később kiderült, műemlék-épület miatt nem lehet másképp megoldani. A folyosón állandó fülledt levegő volt, így a szellőztetés sem igazán "játszott". A személyzet nagyon kedves, és segítőkész volt, ez mindenképpen pozitívum. A reggeli választék ugyan bőséges volt alapvető szempontokat nézve, de pl egy cukorbeteg számára semmi diabetikus választékot nem találtam. Mindezek ellenére jól éreztük magunkat, ami elsősorban a személyzet kedvességének köszönhető. Ár érték arányban, azt gondolom elfogadható.
"Tisza Hotel"
2022. július 29. péntek
2.4
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon hangos volt a klima!!!!!!
"A város csodaszép,jól éreztük magunkat,visszamegyünk."

2022. július 23. szombat
4.1
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kíváló elhelyezkedés,minden közel volt. A parkolás sajnos nem megoldott.
"Remek napok a Tiszában!"
2022. július 10. vasárnap
4.9
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Barátságos,kedves személyzet,kényelmes,klímás tiszta szoba és fürdő,bőséges reggeli,könnyen megközelíthető.Pár perc sétával minden látnivaló elérhető,szivesen ajánlom. Talán ami nem illik az épülethez és a miliőhoz az a Hotel esti NEON világítása.A színváltoztatás is átgondolásra érdemes!
"Jó helyen lévő szálloda kisebb hibákkal"

2022. július 09. szombat
4.5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda fekvése kiváló. abszolút a belváros közepe. Így minden nevezetesség vagy gyalogosan vagy tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető. A szálloda személyzete kedves, segítőkész, mindenben rendelkezésünkre állt. A város lakói is barátságosak, előzékenyek. Kiemelném a félpanziót biztosító HB Söröző és Étterem kiszolgálását, ahol kiváló ételeket fogyasztottunk és nagyon kedves volt a személyzet is. Igazából egy problémánk adódott. Ez az volt, hogy a szálloda alagsori részében és a szálloda előtti járda egy részén egy bisztró üzemel, éjjel 1-2 óráig és a "kedves vendégek" finoman szólva botrányosan viselkednek, hangoskodnak, randalíroznak. Ez az éjszakai nyugalmat eléggé zavarja.
"Tiszához közeli , de nem a folyó nevét viselő hotel "

2022. július 04. hétfő
4.9
Csoport
1 éjszakát töltött itt
Csoporttal utaztunk, így több szobát vettünk igénybe a szegedi Tisza hotelben.. A személyzet segítőkészen állt hozzánk. A zeneterem , a lépcsőház és az étterem romantikus kastélyhoz illő hangulatot áraszt. A reggeli választéka valóban bőséges volt , A szálloda elhelyezkedése maximálisan Szeged központjában van.
"Hètköznapi lazítás "
2022. március 18. péntek
4.1
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szép tiszta hotel, segítőkész személyzet. Ellátás jó volt. A szoba kis hűtője èjszka kicsit hangos csorgó hangot adott.
"Kikapcsolódás Szegeden a Tisza Holtelben"

2021. szeptember 26. vasárnap
5
Fiatal pár
Classic egyágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Személyzet kedves, szolgáltatások teljesen rendben. Reggeli bőséges. Szívesen ajánljuk mindenkinek! Ár érték arányban a legjobb.
"Tisza Hotel"

2021. szeptember 23. csütörtök
4.3
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Összességeben elégedett vagyok egyetlen kivétel volt az pedig a reggeli ami 7-9 óráig van!! Pontosan kilenc órakor a hölgy nem éppen finoman adta az ott ülők tudomására, hogy kilenc óra és ő már zárna!! Lehet csak én gondolom így de az ember nem azért megy el pihenni, hogy hajnalban keljen!! Javaslom, hogy a reggeli időpontján módosítsanak!!
"Szeged,Tisza Hotel."

2021. augusztus 30. hétfő
5
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kb.500 méteres sétával szinte minden kiemelt látnivaló kényelmesen elérhető. Tömegközlekedőknek villamos,troli 1 percre.Bőséges reggeli,színvonalas vacsora,udvarias kiszolgálással. Kicsit zajos a szomszédos vendéglátóhely.
"Hétvége gyerekekkel "
2021. július 13. kedd
3.5
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Hotel nagyon szép kívülről, a közös részek is szépek, impozánsak, de a szobák felújítást igényelnének. Foltos szőnyeg, kevés konnektor, nem volt éjjeli lámpa. Az ágy kényelmes, de a fürdő is nagyon pici.
"Kellemes hétvége a Hotel Tiszában, remėljük visszatérünk."

2021. július 11. vasárnap
4.4
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Éjszaka elég hangos volt a környék.
"Szegedi barangolás"

2020. augusztus 13. csütörtök
4.4
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel szuper helyen van a belvárosban. A személyzet nagyon figyelmes és kedves. Sajnos a parkolójuk nagyon kicsi és emiatt kockázatos ott parkolni. A reggelinél nincs egészséges,teljeskiőrlésű pékáru.
"Tisza Hotel"
2020. augusztus 06. csütörtök
4.5
Baráti társaságok
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
A recepciós segítőkészsége, közvetlensége nagyon tetszett. Sajnos a szobában kissé dohos szag volt, ami a komfortérzetre rányomta bélyegét.
"Nem éreztük, hogy vendégek voltunk."

2020. július 16. csütörtök
3
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A vendéglátásban a legalapvetőbb kritérium a mosoly, amit érkezéskor meg is kaptunk a recepción. Azonban ez kevés ahhoz, hogy a vendégből törzsvendég legyen. Gondolom, a hotel vezetőségének ez lenne a célja... Fontos, hogy az érkezéstől a távozásig elégedettek legyünk. A vendéglátásban a vendég távozása a legfontosabb momentum. Ez az elbúcsúzás. Nem éreztük, hogy vendégek voltunk, semmi olyat nem hallottunk senkitől, hogy: köszönjük, hogy itt voltak, jó utat...
"Pihenés, feltöltődés a gyönyörű Tisza hotelben"

2020. január 26. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba rendkívül kicsi, nehéz volt az ágy és az asztal között közlekedni.
"Tisza Hotel"

2020. január 03. péntek
4.4
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Ami nagyon tetszett, hogy tàgas szobànk volt, hatalmas àgyakkal, és nagyon kényelmesek voltak!! És a reggeli is nagyon vàlasztékos volt, és a személyzet is segìtőkész volt Ami nem tetszett, hogy a nappaliban hideg volt a radiàtór, és a fürdőszoba is kicsit ósdi volt!! De maga a szàlloda nagyon jó helyen van , és nagyon szépek a belső terek!
"Szegedi pihenés"

2020. január 02. csütörtök
4.5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Hatalmas előnye a belvárosi elhelyezkedés. Barátságos személyzettel , kényelmes, tág szoba , 19 század végi hangulatú, mégis modern az egész finom ételek reggelinél .
"Hangulatos adventi hétvége a Tisza Hotelben"

2019. december 15. vasárnap
4.6
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Az adventi ráhangolódás jegyében választottuk a várost. Impozáns épület a belváros szívében, udvarias személyzet és kiszolgálás. Jól éreztük magunkat!
"Tisza Hotel"

2019. augusztus 31. szombat
3
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A recepciósok közül akivel találkoztam az ott létem során nem mindegyik volt a helyzet magaslatán.Eddig voktam már pár helyen nyaralni, de itt volt az első ahol ahogy rögtön megérkeztél egyből jött a levámolás.Nem nagyon adtak felvilágosítást arról, hogy a kedvezményeket hogyan lehet igénybe venni. Máshol mindig utólag kell fizetni vagy itt lehet azért nem mert félnek hogy a következő pillanatban lelépsz.Reggelit úgy hirdetik,hogy gazdag büfé reggeli de én nem ezt tapasztaltam.Mindennap ugyan az volt semmi változatosság nem volt, semmi új fajta étel vagy ital. Három fajta üdítőből lehetett valasztani egy idő után már csak kettőből és nem nagyon törődtek azzal,pedig többen is szóltak, hogy kicseréljék ami kifogyott.A szobában volt klíma de 35 fokban nem lehetett bekapcsolni.A fürdőhelységben nem volt pumpás kézszappan és nem volt a finom illatokat elszívó berendezés.
"Szegedet, a napfény városát mindenkinek látni kell!"

2019. augusztus 22. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Hotel a központi elhelyezkedése miatt remek választás! Gyalogosan minden megközelíthető. Tiszta szobák, kedves személyzet. Ha bár működne, ahol esetleg minden bonyodalom nélkül lehetne kávézni, még kényelmesebb lenne.
"Remek kirándulás,Szegeden."

2019. augusztus 07. szerda
5
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Megvoltunk elégedve a szállodával!A reggeli bőséges és változatos volt,még a gyerekek is nagyon megvoltak elégedve!Jól éreztük magunkat.A gyerekek otthon azt mondták,hogy szívesen visszamennének!
"Szeged a nyugalom és a fény városa."

2019. június 10. hétfő
4.5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
8 éjszakát töltött itt
Mind hotel elhelyezkedése patinája és egyben a környezete magáért beszél szinte pillanatok alatt elérhető mind helyben mint távolabbi nevezetességek helyek.Szeged számunkra a nyugalom városa. Időjárás nem volt túl kegyes,de okosan tervezett és Szeged adta lehetőségekkel bőven adódtak remek programok.
"Húsvéti meglepetés"

2019. április 26. péntek
4.8
Idősebb pár
Basic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A központban van a hotel, és mégse zajos. Könnyen megközelíthető. Az Anna gyógyfürdő 5-6 percre van a szállástól, a Napfürdő 15 percre. Minden megtalálható a hotel környezetében. Félpanziós ellátással voltunk. A reggeli bőséges volt, és a vacsora pedig a másik utcában lévő étteremben volt. A hotel személyzete és a recepciós hölgy is nagyon kedves és segítőkész. Az étteremben is kedvesek voltak a kiszolgálók. Mindenkinek csak ajánlani tudom a Tisza Hotelt.
"Húsvéti kiruccanás Szegedre"
2019. április 21. vasárnap
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Városközpontban, de nyugodt környezet. Kedves személyzet, kiváló reggeli. Ár/érték arány kiváló.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Tisza Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Tisza Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Classic egyágyas szoba, Superior kétágyas szoba és Basic kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Tisza Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a csoportok, a baráti társaságok, a kisgyerekes családok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.