Tisza Hotel, Szeged - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.44 / 5
197
vélemény
4.54
Személyzet
4.50
Tisztaság
4.67
Ár / érték arány
4.30
Kényelem
(szoba)
4.19
Szolgáltatások
4.38
Étkezés
4.50
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (24 darab) számoltuk ki.

Tisza Hotel, Szeged >>

Tisza Hotel, Szeged - Vélemények, értékelések
  
"Tisza Hotel"
2023. május 03. szerda
4.6
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kedves üzemeltető. Amin szerintem javítani lehetne, sok volt a szekrénybe az akasztós és kevés a polc. Lehetne felezni. A reggeli kínálat szuper és kielégítő. Minden jót.
"Minden szempontból nagyon jó a Tisza HOTEL"

2023. március 31. péntek
4.8
Baráti társaságok
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jó elhelyezkedésű, minden igényt kielégítő. Városnézésre érkeztünk Szegedre, 3 éjszakát töltöttünk a Hotelben.
"Remek napok a Tisza Holtekben"

2023. január 09. hétfő
5
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Mivel Szilveszterkor voltam Önöknél, hiányoltam egy összejövetelt a többi vendéggel 1 pohár pezsgő erejéig.az kedves gesztus volt, hogy a szoba kapott 1 üveg pezsgőt és üdvözlő kártyát.

Tisza Hotel Szeged csomagajánlatai - 4 ajánlat

megnézem ▼

"A Tisza Hotelben eltöltött szilveszer"

2023. január 09. hétfő
3
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Ami nem tetszett, hogy a reggeli hétköznapokon és hétvégén máskor van, emiatt le is maradtunk a hétfői reggeliről. Szerintem ez feleskeges variálás.
"Tisza Hotel"

2022. november 14. hétfő
5
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Nagyon szèp, kényelmes ès udvarias dolgozók vannak itt.
"Két éjszaka egy kicsi szobában."
2022. augusztus 25. csütörtök
2.6
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda a képeknek megfelelő volt. Azonban a szoba az nem. Ketten voltunk - nem vagyunk kövérek - de egyikőnknek odébb kellett állni, hogy elférjünk, vagy elmenjünk egymás mellett. Nagyon kicsi, szűk volt a szoba. Ez csak egy fő részére lehet kényelmes. A tisztaság elfogadható, csak az ágy alatt is kéne takarítani. Persze a fürdő sem nagy, de egy ember részére elegendő, hisz sorban fürdünk. A hűtőszekrény nem hűt. Két estéből egy este volt meleg víz. Ez talán érhető, hogy a kazán elromlott, de talán kellett volna tájékoztatást adni. Nevem kérem anonimnak venni. Üdvözlettel.
"Szuper napok Szegeden!"

2022. augusztus 07. vasárnap
5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól volt máskor is jövünk! Köszönet a személyzetnek!
"Tisza Hotel"
2022. július 30. szombat
4.3
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A klimatizált szálloda erős túlzás, egy ablak-klíma volt a szobában felszerelve. Mint később kiderült, műemlék-épület miatt nem lehet másképp megoldani. A folyosón állandó fülledt levegő volt, így a szellőztetés sem igazán "játszott". A személyzet nagyon kedves, és segítőkész volt, ez mindenképpen pozitívum. A reggeli választék ugyan bőséges volt alapvető szempontokat nézve, de pl egy cukorbeteg számára semmi diabetikus választékot nem találtam. Mindezek ellenére jól éreztük magunkat, ami elsősorban a személyzet kedvességének köszönhető. Ár érték arányban, azt gondolom elfogadható.
"Tisza Hotel"
2022. július 29. péntek
2.4
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon hangos volt a klima!!!!!!
"A város csodaszép,jól éreztük magunkat,visszamegyünk."

2022. július 23. szombat
4.1
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kíváló elhelyezkedés,minden közel volt. A parkolás sajnos nem megoldott.
"Remek napok a Tiszában!"
2022. július 10. vasárnap
4.9
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Barátságos,kedves személyzet,kényelmes,klímás tiszta szoba és fürdő,bőséges reggeli,könnyen megközelíthető.Pár perc sétával minden látnivaló elérhető,szivesen ajánlom. Talán ami nem illik az épülethez és a miliőhoz az a Hotel esti NEON világítása.A színváltoztatás is átgondolásra érdemes!
"Jó helyen lévő szálloda kisebb hibákkal"

2022. július 09. szombat
4.5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda fekvése kiváló. abszolút a belváros közepe. Így minden nevezetesség vagy gyalogosan vagy tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető. A szálloda személyzete kedves, segítőkész, mindenben rendelkezésünkre állt. A város lakói is barátságosak, előzékenyek. Kiemelném a félpanziót biztosító HB Söröző és Étterem kiszolgálását, ahol kiváló ételeket fogyasztottunk és nagyon kedves volt a személyzet is. Igazából egy problémánk adódott. Ez az volt, hogy a szálloda alagsori részében és a szálloda előtti járda egy részén egy bisztró üzemel, éjjel 1-2 óráig és a "kedves vendégek" finoman szólva botrányosan viselkednek, hangoskodnak, randalíroznak. Ez az éjszakai nyugalmat eléggé zavarja.
"Tiszához közeli , de nem a folyó nevét viselő hotel "

2022. július 04. hétfő
4.9
Csoport
1 éjszakát töltött itt
Csoporttal utaztunk, így több szobát vettünk igénybe a szegedi Tisza hotelben.. A személyzet segítőkészen állt hozzánk. A zeneterem , a lépcsőház és az étterem romantikus kastélyhoz illő hangulatot áraszt. A reggeli választéka valóban bőséges volt , A szálloda elhelyezkedése maximálisan Szeged központjában van.
"Hètköznapi lazítás "
2022. március 18. péntek
4.1
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szép tiszta hotel, segítőkész személyzet. Ellátás jó volt. A szoba kis hűtője èjszka kicsit hangos csorgó hangot adott.
"Kikapcsolódás Szegeden a Tisza Holtelben"

2021. szeptember 26. vasárnap
5
Fiatal pár
Classic egyágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Személyzet kedves, szolgáltatások teljesen rendben. Reggeli bőséges. Szívesen ajánljuk mindenkinek! Ár érték arányban a legjobb.
"Tisza Hotel"

2021. szeptember 23. csütörtök
4.3
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Összességeben elégedett vagyok egyetlen kivétel volt az pedig a reggeli ami 7-9 óráig van!! Pontosan kilenc órakor a hölgy nem éppen finoman adta az ott ülők tudomására, hogy kilenc óra és ő már zárna!! Lehet csak én gondolom így de az ember nem azért megy el pihenni, hogy hajnalban keljen!! Javaslom, hogy a reggeli időpontján módosítsanak!!
"Szeged,Tisza Hotel."

2021. augusztus 30. hétfő
5
Fiatal pár
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kb.500 méteres sétával szinte minden kiemelt látnivaló kényelmesen elérhető. Tömegközlekedőknek villamos,troli 1 percre.Bőséges reggeli,színvonalas vacsora,udvarias kiszolgálással. Kicsit zajos a szomszédos vendéglátóhely.
"Hétvége gyerekekkel "
2021. július 13. kedd
3.5
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Hotel nagyon szép kívülről, a közös részek is szépek, impozánsak, de a szobák felújítást igényelnének. Foltos szőnyeg, kevés konnektor, nem volt éjjeli lámpa. Az ágy kényelmes, de a fürdő is nagyon pici.
"Kellemes hétvége a Hotel Tiszában, remėljük visszatérünk."

2021. július 11. vasárnap
4.4
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Éjszaka elég hangos volt a környék.
"Szegedi barangolás"

2020. augusztus 13. csütörtök
4.4
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel szuper helyen van a belvárosban. A személyzet nagyon figyelmes és kedves. Sajnos a parkolójuk nagyon kicsi és emiatt kockázatos ott parkolni. A reggelinél nincs egészséges,teljeskiőrlésű pékáru.
"Tisza Hotel"
2020. augusztus 06. csütörtök
4.5
Baráti társaságok
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
A recepciós segítőkészsége, közvetlensége nagyon tetszett. Sajnos a szobában kissé dohos szag volt, ami a komfortérzetre rányomta bélyegét.
"Nem éreztük, hogy vendégek voltunk."

2020. július 16. csütörtök
3
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A vendéglátásban a legalapvetőbb kritérium a mosoly, amit érkezéskor meg is kaptunk a recepción. Azonban ez kevés ahhoz, hogy a vendégből törzsvendég legyen. Gondolom, a hotel vezetőségének ez lenne a célja... Fontos, hogy az érkezéstől a távozásig elégedettek legyünk. A vendéglátásban a vendég távozása a legfontosabb momentum. Ez az elbúcsúzás. Nem éreztük, hogy vendégek voltunk, semmi olyat nem hallottunk senkitől, hogy: köszönjük, hogy itt voltak, jó utat...
"Pihenés, feltöltődés a gyönyörű Tisza hotelben"

2020. január 26. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba rendkívül kicsi, nehéz volt az ágy és az asztal között közlekedni.
"Tisza Hotel"

2020. január 03. péntek
4.4
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Ami nagyon tetszett, hogy tàgas szobànk volt, hatalmas àgyakkal, és nagyon kényelmesek voltak!! És a reggeli is nagyon vàlasztékos volt, és a személyzet is segìtőkész volt Ami nem tetszett, hogy a nappaliban hideg volt a radiàtór, és a fürdőszoba is kicsit ósdi volt!! De maga a szàlloda nagyon jó helyen van , és nagyon szépek a belső terek!
"Szegedi pihenés"

2020. január 02. csütörtök
4.5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Hatalmas előnye a belvárosi elhelyezkedés. Barátságos személyzettel , kényelmes, tág szoba , 19 század végi hangulatú, mégis modern az egész finom ételek reggelinél .
"Hangulatos adventi hétvége a Tisza Hotelben"

2019. december 15. vasárnap
4.6
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Az adventi ráhangolódás jegyében választottuk a várost. Impozáns épület a belváros szívében, udvarias személyzet és kiszolgálás. Jól éreztük magunkat!
"Tisza Hotel"

2019. augusztus 31. szombat
3
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A recepciósok közül akivel találkoztam az ott létem során nem mindegyik volt a helyzet magaslatán.Eddig voktam már pár helyen nyaralni, de itt volt az első ahol ahogy rögtön megérkeztél egyből jött a levámolás.Nem nagyon adtak felvilágosítást arról, hogy a kedvezményeket hogyan lehet igénybe venni. Máshol mindig utólag kell fizetni vagy itt lehet azért nem mert félnek hogy a következő pillanatban lelépsz.Reggelit úgy hirdetik,hogy gazdag büfé reggeli de én nem ezt tapasztaltam.Mindennap ugyan az volt semmi változatosság nem volt, semmi új fajta étel vagy ital. Három fajta üdítőből lehetett valasztani egy idő után már csak kettőből és nem nagyon törődtek azzal,pedig többen is szóltak, hogy kicseréljék ami kifogyott.A szobában volt klíma de 35 fokban nem lehetett bekapcsolni.A fürdőhelységben nem volt pumpás kézszappan és nem volt a finom illatokat elszívó berendezés.
"Szegedet, a napfény városát mindenkinek látni kell!"

2019. augusztus 22. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Hotel a központi elhelyezkedése miatt remek választás! Gyalogosan minden megközelíthető. Tiszta szobák, kedves személyzet. Ha bár működne, ahol esetleg minden bonyodalom nélkül lehetne kávézni, még kényelmesebb lenne.
"Remek kirándulás,Szegeden."

2019. augusztus 07. szerda
5
Kisgyerekes család
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Megvoltunk elégedve a szállodával!A reggeli bőséges és változatos volt,még a gyerekek is nagyon megvoltak elégedve!Jól éreztük magunkat.A gyerekek otthon azt mondták,hogy szívesen visszamennének!
"Szeged a nyugalom és a fény városa."

2019. június 10. hétfő
4.5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
8 éjszakát töltött itt
Mind hotel elhelyezkedése patinája és egyben a környezete magáért beszél szinte pillanatok alatt elérhető mind helyben mint távolabbi nevezetességek helyek.Szeged számunkra a nyugalom városa. Időjárás nem volt túl kegyes,de okosan tervezett és Szeged adta lehetőségekkel bőven adódtak remek programok.
"Húsvéti meglepetés"

2019. április 26. péntek
4.8
Idősebb pár
Basic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A központban van a hotel, és mégse zajos. Könnyen megközelíthető. Az Anna gyógyfürdő 5-6 percre van a szállástól, a Napfürdő 15 percre. Minden megtalálható a hotel környezetében. Félpanziós ellátással voltunk. A reggeli bőséges volt, és a vacsora pedig a másik utcában lévő étteremben volt. A hotel személyzete és a recepciós hölgy is nagyon kedves és segítőkész. Az étteremben is kedvesek voltak a kiszolgálók. Mindenkinek csak ajánlani tudom a Tisza Hotelt.
"Húsvéti kiruccanás Szegedre"
2019. április 21. vasárnap
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Városközpontban, de nyugodt környezet. Kedves személyzet, kiváló reggeli. Ár/érték arány kiváló.
"Tisza Hotel"

2019. március 18. hétfő
3.8
Család nagyobb gyerekkel
Superior kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Sajnos másik szobát kellett kérnünk, mert eldugult a lefolyó és nem tudtunk zuhanyozni. Ugyanolyan szobát nem tudtak adni, csa pótágyasat. Segítőkész, kedves személyzet volt.
"Szegedi színház látogatás"

2019. február 04. hétfő
5
Kisgyerekes család
1 éjszakát töltött itt
Színházba mentünk és ez a hotel volt a legközelebbi. A személyzet minden tagja nagyon kedves, segítőkész. Kényelmes ágyak, finom és bőséges reggelivel. Mindennel meg voltunk elégedve. Talán a fürdőszoba lehetne kicsit nagyobb/kénylmesebb
"Minden elérhető néhány perc alatt"

2019. január 03. csütörtök
4.8
Csoport
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jó, hogy központi helyen van, szép, és nagyszerű adottságai vannak. Talán érdemes lenne a vascoráztatást is megoldani.
"Szilveszter Szegeden"
2019. január 02. szerda
4.8
Baráti társaságok
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Remek szállodában, segítőkész, udvarias személyzettel találkoztunk. Elhelyezkedése kiváló! Apró hiányosságok: társalgó, ahol egy társaság beszélgetni összejöhet, aprócska büfé. Egyébként minden nagyon jó volt!
"Nagyobb figyelmet a tisztaságra és a higiéniára!"

2019. január 02. szerda
3.1
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
A szobákban sok volt a porcica ,a fürdőszoba és a wc igen erős kívánnivalót hagyott maga után.A wc ülőke felső része úgy ahogy tiszta volt de alsó részén pisifoltos,(fertőtlenítőt kellett vennem hogy nyugodtan használhassuk) a zuhanykabin alsó pereménél be volt ülve a kosz. A három nap alatt amíg ott voltunk meleg vízzel nem nagyon találkoztunk, csak langyossal!Hiányoltuk a fürdőből a hajszárítót ami a langyos vízzel való hajmosás után igen jól jött volna,és törölközőből is lehetett volna még legalább egy,mivel csak egy nagy törölközőt és egy pici kéztörlőt kaptunk. Az ágynemű tiszta, de volt stoppolt lepedőnk.Ami még meglepett,hogy a dunyha szélessége kb 1m volt,az átlagos 140cm paplanszélességhez vagyunk szokva. A reggeli finom és bőséges,a wifi és a Tv is jó volt a szobákban!
"Csodás napot a Tisza Hotel szállodában"

2018. augusztus 23. csütörtök
4.6
Egyéni utazó
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda csendes,ragyogóan tiszta.A személyzet udvarias,mosolygós és maximálisan segítőkészek.Mindenkinek csak ajánlani tudom! Nem beszélve arról,hogy a szállodától a csodás látnivalók pár perces sétával könnyedén elérhetőek. Tisztelettel: Szikszay Csabáné
"Jól éreztük magunkat a Tisza Hotelben"

2018. augusztus 10. péntek
4.1
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda kiváló helyen van. Egy kis sétával szinte minden nevezetesség elérhető. A reggeli bőséges , változatos. A légkondicionált szoba felüdülést jelentett a nagy hőségben, igaz kissé zajos volt a légkondi. Egy szóval, jól érzetük magunkat a szállodában.
"Esős hosszú hétvége"

2018. március 19. hétfő
4.6
Idősebb pár
Basic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon jó helyen van,sok ódon épület, gyönyörű, hangulatos a város. Amit ígértek, mindent megkaptunk, sajnos a városnéző kisvonatot nem tudtuk kipróbálni, mert még nem működött. Hátrány annyi volt, hogy 2 disco is üzemelt, a Szálloda szomszédságában, pénteken és szombaton is ami annyira hangos volt, hogy hajnal 5-ig aludni nem nagyon lehetett.
"Tisza Hotel"

2018. március 18. vasárnap
4.9
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Csodálatos hely,kiváló személyzet! ! Köszönjük!
"Valentin hètvège Tisza hotel"

2018. február 18. vasárnap
2.7
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Hotel nagyon szèp. A folyosó hideg. A szoba csak látómagasságig van takarîtva. A takaró az átlagosnál keskenyebb. A szobában jó meleg van. Sajnos a kávèzó nem üzemel. A reggeli teljesen jó, de lehetne azèrt gyümölcs meg nyers zöldsègfèle kirakva. A gyümölcslevek kritikán aluliak. Nekünk csendes volt a környèk, èjszaka sem volt hangos. A szobában volt pezsgő bekèszîtve. Ha kèrtünk valamit kedvesek voltak, megoldották a problèmánkat. A hotelnek sajnos csak szállást biztosît más lehetősègek nincsenek a kikapcsolódásra.
"Szuper szilveszter a Tisza hotelben."

2018. február 01. csütörtök
4.3
Idősebb pár
Basic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Jó lett volna, ha a szilveszteri vacsora a szálló tükörtermében lett volna.
"Szilveszteri hétvége a Tisza Hotelben"

2018. január 07. vasárnap
4
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Ahogy mondani szokták jó volt az ár érték arány. Általánosságban meg voltunk mindennel elégedve. Viszonylag tiszta volt minden, és minden működött is. Ami hiányosság volt , hogy nagyon gyenge volt a fűtés, pedig meg mínusz sem volt. Valamint szerintem egy három csillagos hotelben alapvető a hajszárító. A reggeli nagyon bőséges volt, de mindenből a legolcsobbat tettek ki!
"Szilveszter Szegeden"

2018. január 05. péntek
4.1
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda kényelmes,gyönyörű patinás épület, a város szívében van, a személyzet kedves és szolgálatkész, a tisztaság rendben. Nagy probléma, hogy sem kávézó, sem bár nem üzemel a szállodában, pedig a helye megvan. Ildikó
"Csodás szilveszter a Tisza Hotelben"

2018. január 02. kedd
5
Fiatal pár
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat párommal. Az épület egyszerűen gyönyörű. Basic szobát foglaltunk, de nagyon szép tiszta volt minden és kényelmes is volt. Szeged központjában van, a Nemzeti Színház mögött, a lehető legjobb helyen. Ha újra Szegeden járunk, megint ezt a szállást fogjuk választani. Csak ajánlani tudom.
"Eltöltöttem 3 napot a Tisza Hotelben"

2017. december 30. szombat
3.8
Baráti társaságok
Basic egyágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda rideg és nem csak rideg hanem a közös helységek mint folyosó és ahol a reggelit felszolgálták hideg is volt.Nagyon nehezményeztük hogy egy kávézó nem található a szállodába ahol le lehetett volna ülni egy kis beszélgetésre.Maga a szálloda nagyon jó helyen fekszik a belvárosba és nem is értettem hogy ilyen kihalt volt.
"Szeretem Szegedet, jó volt itt megszállni a központban"

2017. december 14. csütörtök
3.9
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Szeged mindig jó választás Szeretem a várost, s Tisza hotel remek elhelyezkedése lehetővé teszi, hogy bárhova, kônnyen , gyorsan eljussanak. A Széchenyi tér közelsége nagyon élvezetes számomra. Már visszatérő vendégek vagyunk. Kedvező számomra, hogy csak reggelizûnk a hotelben, mert számos jobbnál-jobb étterem van Szegeden, amit alkalmunk van felkeresni. Itt a Szeged étterem, a Vendéglő a régi hídhoz, ill. Most kinentûnk a Kiskörössy Csárdában is. Ismét szerettünk itt lenni.
"Kellemes hétvége."
2017. november 21. kedd
4.1
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Majdnem mindennel megvoltunk elégedve, kivéve a reggelit, mert az minden reggel ugyan az volt. még véletlen sem volt eltérés. Meleg étel, sült tojás, és főt virsli. A szoba elfogadható volt, de a PAPLAN, az borzasztó. egy 100 cm széles paplan hajba, egy 140 cm paplan volt bele gyömöszölve. ezzel takarózni nem lehetett.
"Remek hétvége"

2017. november 12. vasárnap
5
Idősebb pár
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Csodálatos gyönyörű hotel

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Tisza Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Tisza Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Classic egyágyas szoba, Superior kétágyas szoba és Classic kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Tisza Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a csoportok, a baráti társaságok, az egyéni utazók és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2023 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.