A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Venus Hotel, Zalakaros >>
Venus Hotel Zalakaros csomagajánlatai - 8 ajánlat
2019. március 04. hétfő
2019. március 11. hétfő
Tisztelt Takácsné Nagy Klára!
Igazán jó olvasni, hogy szuper hétvégének titulálta a nálunk eltöltött napokat. Fantasztikus, hogy a Fittness termünkbe vásárolt új gépeket észrevette és elnyerte a tetszésüket. Remek volt olvasni,hogy felismerte a különleges Gasztronómiánkat, hogy nálunk minőségi élelmiszer kerül a vendégek asztalára.
Nagy szeretettel visszavárjuk önöket.
2019. március 03. vasárnap
2019. március 05. kedd
Kedves Bot László!
Igazán jó volt olvasni, hogy csodálatos napokat töltöttek a szállodánkban. Külön szeretném megköszönni, hogy véleményének nyilvánosságot is adott. Nagy szeretettel visszavárjuk önöket, mint SIlver kártyás kedves vendégeinket.
2019. március 05. kedd
Hálásan köszönjük, hogy értékelte szállodánkat. Igazán örülünk hogy a személyzettel étkezéssel elégedett volt. Megköszönjük a jelzését a medencék hőmérsékletére vonatkozóan, mert így lehetőséget adott nekünk, hogy írásban is jelezzük a fejlesztésünkből adódó műszaki hibát. Régóta szerettünk volna a régi kazánjaink helyett két energiatakarékos nagyon jó hatásfokú kazánt. Mivel folyamatos üzemben dolgozunk, ezek cseréjét az itt tartózkodásuk alatt csinálták a szakemberek. A legnagyobb odafigyelés mellett is rövid időre ebből adódóan fűtési problémáink adódtak. Megértését nagyon köszönjük. Szeretettel várjuk vissza Önöket.
2019. január 07. hétfő
2019. március 05. kedd
Megköszönjük az értékelését. Igazán örömünkre szolgál, hogy a teljes telt ház (pici túltöltés) mellett is szállodánk elnyerte a tetszésüket és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Kevésbé frekventált időszakban is nagy szeretettel visszavárjuk önöket.
2019. március 05. kedd
Megköszönjük, hogy időt szánt az értékelés megírására is elküldésére.
Örömmel jelezzük, hogy 17 éve ugyanaz a csapat szervezi a szilveszter estét és a kalandparkba a programjainkat is. Az este eleje a 20-as évek zenéjét idézte, de mint ön is érzékelhette a vendégeink kérését a DJ folyamatosan próbálta nyomon követni. Ezért is volt az idei évben kevesebb zene a 20-as évek ből, mert az idei évi vendégkör kevésbé szeretett volna arra táncolni. Igazán jó volt olvasni hogy tetszettek a programjaink a zene is összességében a szilveszter éjszaka. Remélem, hogy a kétszeri élő tv bejelentkezés alkalmával ön is szerepelt az adásban.
Kevésbé népszerű időpontban is nagy szeretettel elvárjuk Önöket.
2019. január 02. szerda
2019. március 05. kedd
Nagyon köszönjük a kedves szavait. Az ilyen értékelések miatt érdemes dolgoznunk , ezek szebbé teszik a mindennapjainkat.
Hálásan köszönjük a szálloda valamennyi dolgozója nevében.
Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket.
2019. március 06. szerda
Köszönjük hogy megtisztelt bennünket az értékelésével. A két ünnep közötti kiemelt időszakban pihent nálunk, nagyon örülünk, hogy nem csak a személyzetünkkel, hanem a szolgáltatásainkkal is elégedett volt. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket.
2018. december 30. vasárnap
2019. március 06. szerda
Tisztelt Németh Gyula úr!
Köszönjük megtisztelő Értékelését, a dicsérő szavakat, a remek pontokat. Igazán nagyon örülünk akkor, amikor valaki ilyen hosszú időt tölt a szállodában, valóban minden részlegét pontosan megismerheti, és ilyen fantasztikus értékelést küld nekünk. Nagy szeretettel visszavárjuk önöket
2018. december 30. vasárnap
2019. március 06. szerda
Fantasztikus volt olvasni hogy a szálloda minden egyes területén elégedett volt velünk. Külön örömünkre szolgált, hogy az étkezést kiemelkedőnek jelölte meg. Igen, az a mi fő erényünk, a színtiszta élelmiszerek vendég asztalára juttatása. Nálunk valóban megvalósul a szántóföldről az asztalig el. Mindig örülünk ha a vendégünk elégedett, de a karácsonyi időszakban különösen fontos hogy azt kapják a szállodától amit elvártak. Remélem hogy ön is a szálloda azon barátjai közé fog tartozni, akik évről évre a karácsonyt nálunk töltik.
2018. december 29. szombat
2019. március 06. szerda
Ön is azok közé tartozik, akik a karácsonyt nálunk ünnepelték. Köszönjük hogy értékelt bennünket, és hogy tovább tudja ajánlani a Szállodát.
Nagy szeretettel visszavárjuk önöket.
2018. december 28. péntek
2019. március 06. szerda
Tisztelt Fábián Zsolt!
Milyen jó volt olvasni, hogy Önnek a karácsonyunk tökéletes volt! Nagyon örülünk, hogy észrevette a széles programkínálatra való törekvésünket. Kevés magyarországi szálloda büszkélkedhet saját Farmmal és Kalandparkkal, amely gyereknek és felnőttnek egyaránt a paradicsomot jelenti. Fantasztikus látni, hogy a törekvésünknek megfelelően a különleges gasztronómiánkat észrevette, értékelte.
Ön kifejezetten a mi célcsoportunk, nagyon nagy szeretettel visszavárjuk önöket.
2018. december 28. péntek
2019. március 06. szerda
Az utazási iroda weblapján tanulságos az értékeléseket tanulmányozni. Nagy szomorúság töltene el, ha csak az önök értékelését látnám. Öt család foglalt az irodán keresztül, mind az öt értékelte a karácsonyunkat, és az önök szobáin kívül valamennyien elégedettek voltak, sőt volt aki tökéletesnek nevezte a karácsonykor nálunk töltött napjaikat, az étkezéseket, a szolgáltatásainkat. Sajnos úgy látom, hogy önöknek nem mi vagyunk az ideális szálloda. Nagyon-nagyon sajnálom, hogy nem tudtuk megnyerni Önöket, és elnézést kérek ha nem úgy sikerült a pihenésük ahogy elvárták volna. Kívánom önöknek, hogy a következő pihenésük alkalmából csak pozitív benyomásaik legyenek.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Venus Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Erkélyes családi szoba és Erkélyes standard kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a nagygyerekes családok, a kisgyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.