A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Ensana Thermal Aqua, Hévíz >>
2024. november 22. péntek
2024. november 26. kedd
- Wellness részlegünkben 2024. októberében átadtuk a két termálmedencénket, így vendégeinknek egyáltalán nem kell kilépniük a szálloda területéről. A felújítás alatt valóban biztosítottunk igény esetén fürdési lehetőséget a 300m-re fekvő testvérszállodánkban, vagy grátisz belépőjegyet a városi termáltóra, de ezt sosem hirdettük úgy, mint a szálloda saját wellness-részlegét. A felújítás alatt a termálmedencéken kívül minden más szolgáltatásunk elérhető volt, így a 200 m2-es külső-belső medence, a kültéri Kneipp és úszómedencénk, a gyerekmedencék, a felújított szaunarész, valamint a teljesen megújult fitnesz-terem is.
- Az all-inclusive italfogyasztás jelenleg egyaránt lehetséges a szálloda éttermében, illetve 11 és 18 óra között a szálloda halljában is. Dresszkódként valóban kérjük a fürdőköntös és a papucs mellőzését, higiéniai és biztonsági okokból egyaránt (pl. üvegtörés esetén nagyon nem mindegy, hogy milyen lábbeliben tartózkodik valaki az érintett helyszínen).
- Sajnálom, hogy medencéink hőfokával nem voltak elégedettek. Külső-belső élménymedencénk egész évben fűtött; fűtetlen külső úszómedencénk pedig - a rekord magas júliusi hőmérsékletben - vendégeink visszajelzése szerint végig kellemes élményt nyújtott. Sajnálom, hogy Önök másképp tapasztalták.
- A dohányzást illetően, szállodánkban rendkívül szigorú, a kórházakéval egyenértékű dohányzási rend van érvényben, így kollégáink csak a kijelölt személyzeti helyen dohányozhatnak, ami a mélyudvari lépcső alján van. A hotel összes többi területén szigorúan tilos a dohányzás, amit a legmesszemenőbbekig betartunk és betartatunk. Vendégeink részére a főbejárat mellett van kijelölve dohányzóterület.
- Liftjeink egyik részét már felújítottuk, jelentősen csökkentve a várakozási időt.
- Szállodánk gyerekbarát szolgáltatásaival valóban igyekszünk a családos vendégkörnek kedveskedni, ezt a Szállásvadászon fent lévő leírásában is közöljük. Ezen vendégkör számára a július-augusztus jelenti a csúcsidőszakot. Amennyiben szeretnék elkerülni a tumultust, örömmel segítünk a kevésbé frekventált időszakok megtalálásában, illetve ajánlom figyelmébe a már említett Ensana Thermal Hévíz szállodát, mely inkább az idősebb, és/vagy nem gyerekkel érkező vendégkör körében kedvelt.
Bízunk benne, hogy ha újra bizalmat szavaznak nekünk, megújult szolgáltatásainkkal javíthatunk a most kapott értékelésen.
Tisztelettel: Nagy Péter, E-commerce manager
Ensana Thermal Aqua Hévíz kiemelt csomagajánlatai
- all inclusive ellátással
- fürdőrészleg és a fitness terem használattal
- all inclusive ellátással
- fürdőrészleg és a fitness terem használattal
- all inclusive ellátással
- fürdőrészleg és a fitness terem használattal
2024. november 14. csütörtök
Nagy Péter
E-commerce manager
2024. július 07. vasárnap
2024. július 10. szerda
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Ensana Thermal Aqua szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétfős szoba, Superior szoba és Prémium kétfős szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a csoportok, a baráti társaságok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.