A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Ensana Thermal Aqua, Hévíz >>
Ensana Thermal Aqua Hévíz csomagajánlatai - 13 ajánlat
2023. július 17. hétfő
2023. augusztus 01. kedd
Emellett sajnálattal olvastam, hogy ittlétük alatt nem tudtunk megfelelni az elvárásoknak. Engedje meg, hogy a leírtakra itt reflektáljak.
Elnézést kérem, hogy bejelentkezésük nem volt zökkenőmentes. Kollégáink a helyszínen kellett, hogy módosítsák az eredetileg befoglalt két, 4. emeleti szobát, ami kerekesszékkel történő használatra nem alkalmas - ez legjobb szándékuk mellett is időbe telt.
10-11 óra között kínált kontinentális reggelink az all-inclusive ellátás 2008-as elindulása óta, folyamatosan vendégeink rendelkezésére áll, melynek keretében lekvár, méz, vaj, édes pékárú, és a teljes alkoholmentes ital kínálat igénybe vehető.
Sajnálattal olvastam, hogy akadálymentesített szobánk nem felelt meg a kívánalmaknak. A szoba 2020-ban került auditálásra, amikor is teljeskörően megfelelt az előírt standardeknek (fordulókör nagysága, burkolat fajtája, stb.). Szúnyogháló valóban nem képezi a szobafelszerelés részét, ezen a jövőben kívánunk majd fejleszteni, emellett padlószőnyegeinket is folyamatosan cseréljük szobáinkban.
Szeretném sajnálatomat kifejezni a felvonók okozta kényelmetlenség miatt. Tisztában vagyunk vele, hogy kerekesszékkel történő közlekedésnél ez különösen neuralgikus pont. Műszaki személyzetünk mindent megtesz a kisebb leállások azonnali javításáért, de sajnos az alkatrész-ellátásban továbbra is jelenlévő disztribúciós gondok sokszor rendkívüli mértékben elhúzzák a komolyabb meghibásodások megszüntetését.
Szállodánk minden wellness-létesítménye megközelíthető kerekesszékkel, erről kollégáink a helyszínen örömmel adnak felvilágosítást. Sajnálom, hogy ezt csak távozáskor jelezték felénk, így front office manager kollégánk is csak a késve tudott az Önök segítségére lenni.
Medence-beemelőink a bejárathoz közelebbi termálmedencébe, valamint a 200m2-es külső/belső élménymedencébe tudják mozgásukban korlátozott vendégeinket a medencékbe emelni. A beemelőket bejegyzésének kézhezvétele után bevizsgáltuk, működésükben nem találtunk hibát.
Őszinte elnézését kérem, ha kollégáink nem a legmesszemenőbb empátiával és szakértelemmel álltak Önökhöz. Ez különösen azért is roppant szomorú hír a számunkra, mivel a Szállásvadász értékeléseiben a legmagasabbra értékelt kategória jelenleg a személyzetünk, és vendégeinek rendkívül gyakran méltatják kedvességüket és hozzáállásukat. Sajnálom, hogy Önök ezt másképp tapasztalták.
Ez úton is szeretném megköszönni, hogy kijelentkezéskor front office manager kollégánkkal is megosztották tapasztalataikat. Kollégánk a kisállat felárat engedte el, aminek összege nagyobb, mint a parkolási díjé; sajnáljuk, hogy a kompenzáció mértékét nem találták kielégítőnek.
Végezetül, hálásak vagyunk azért, hogy időt szakított értékelése megírására. A visszajelzések mindig hatalmas segítséget jelentenek számunkra, mivel azok mentén tudjunk tovább fejlődni, és még tökéletesebb wellness élményt biztosítani vendégeink részére a jövőben. Bízunk benne, hogy ha valamikor a jövőben újra bizalmat szavaznak nekünk, javítani tudunk majd a mostani pontszámunkon. Tisztelettel: Nagy Péter
2023. május 16. kedd
Elnézésüket kérem, hogy nem minden tekintetben tudtunk tökéletesen megfelelni az elvárásoknak. Szaunánk valóban textilmentes használatra van javasolva, itt a kihelyezett, 4 nyelvű táblákon hívjuk fel vendégeink figyelmét a betartandó etikett szabályokra.
A zuhanyzást illetően, a szauna területén van két zuhanyzóhely, amennyiben az Ön által tapasztaltakkal találkoznak, megköszönjük, ha a helyszínen jelzik kollégáink felé, akik ilyenkor megteszik a megfelelő intézkedéseket.
Az öltöző valóban egy régi kívánsága vendégeinknek; örömmel tájékoztatom, hogy a közeljövő fejlesztési tervei között szerepel a wellness részleg, azon belül a szauna felújítása is, és az öltözőhelyiségek kialakítása is napirenden van ebben a projektben.
BÍzunk benne, hogy a fentieket leszámítva pihenésük kellemesen telt, és hogy a jövőben is kitüntetnek majd bennünket látogatásukkal. Szívélyes üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager, Ensana Thermal Aqua
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Ensana Thermal Aqua szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétfős szoba és Superior szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, a baráti társaságok, az egyéni utazók és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.