Majerik Hotel, Hévíz - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.46 / 5
391
vélemény
4.55
Személyzet
4.60
Tisztaság
4.55
Ár / érték arány
4.30
Kényelem
(szoba)
4.27
Szolgáltatások
4.30
Étkezés
4.81
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (75 darab) számoltuk ki.

Majerik Hotel, Hévíz >>

Majerik Hotel, Hévíz - Vélemények, értékelések
  
"Kora nyár Hévizen"

2022. május 21. szombat
3.9
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az hogy az étkezés (nem a reggeli ) megszünt a szállodában sokat ront a kinálat minőségén . Hévízen sajnos nagyon-nagyon kevesen vannak és ez nemcsak az orosz vendégek hiánya . Az árak igen magasak ez vár a Balatonra is .
"Majerik Hotel"

2022. május 19. csütörtök
3.6
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos csak reggeli van, az bőséges! Félpanziós ellátást választottam,de ha tudom,hogy a " Rózsakert" vendéglőben van az ebéd vagy vacsora, nem kérek félpanziós ellátást! Régen nagyon jó volt a Rózsakert , ma az új tulajdonossal nekem a kettő étkezésemből az első vacsora minősïthetetlen volt úgy mennyiségben, mint minőségben és másnap ebédre u a a zsíros löttyöt szolgáltàk fel, u.azzal a zsírban úszó főtlen, konzerv gombafejekkel, ez esetben a második fogás ehető volt, csak konkrétan az eredeti menü fele!! Wellnes nincs, wifit nem használtam.
"Majerik Hotel"

2022. május 19. csütörtök
4.3
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos a szálloda konyhája nem üzemel, a RÓZSAKERT vendéglőben a vacsora ételei elég silány minőségűek, a 3 fogásos menüből a desszert 3x3cm-es , vagy a tányér és a villa nagy méretű hozzá képest?

Majerik Hotel Hévíz csomagajánlatai - 9 ajánlat

megnézem ▼

"Ismét a Majerikben"

2022. május 17. kedd
4.5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Harmadik alkalommal voltunk a Mejerikben. Hasonlóan a korábbi évekhez, most is jól éreztük magunkat. A személyzet figyelmes, segítőkész. A reggeli választéka és minősége megfelelő, viszont a gyümölcsöt hiányoltuk. Kár, hogy az ebédet/vacsorát kiszervezték a Rózsakertbe... Megítélésünk szerint ár-érték arányban így is nagyon megfelelő egy nyugdíjas házaspárnak. Ajánlom minden Hévízre látogatónak.
"Majerik Hotel"

2022. május 09. hétfő
4.3
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes 5 napot töltöttünk el a hotelben. Tisztaság, udvarias kiszolgálás, bőséges reggeli, szuper lakosztály, a tó közelsége, megnyerte tetszésünket. Máskor is szívesen visszamegyünk!
"Hétvége a Hotel Majerikben!"

2022. április 25. hétfő
3
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A zuhanyzóra rá férne egy felújitás,és a bejárati ajtót lehetne biztonságosabbra cserélni!Az ágyunk kényelmetlen és osztott volt! Reggelivel elégedettek voltunk, a vacsorát a közeli Rózsakertben szolgálták fel az első vacsoránál barbecue csirkeszárny volt steak burgonyával amit ebéd vagy vacsorára lehetett kérni, ami vacsorára elég megviselt lett.A rántott hal viszont finom volt!
"Szuper 3 nap"

2022. április 03. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltunk elégedve, kivétel a tisztaság. Szekrények polcain por, sarokban pókháló. A személyzet kedves, a kaja és kiszolgálás nagyon jó volt. Összességében jól éreztük magunkat. Köszönjük
"Csodás két napot töltöttünk Hévízen. "

2022. március 31. csütörtök
3.9
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem először jártunk a hotelben. Tavaly az ellátás sokkal jobb volt, mint az idén, de ár/érték arányban azt kaptuk, amit választottunk.
"Csodálatos kora tavaszi hétvége a Majerik hotelben. "

2022. március 29. kedd
4.9
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat. A hotel személyzetének a munkája csillagos 5-ös. A recepciósok, az éttermi felszolgálók és a takarítók munkája dicséretet érdemel. Az ételek finomak voltak. A reggelik kiemelkedőek voltak. Bőségesek és nagyon jó minőségűek. A szálloda fekvése nagyon jó, mindenhez közel. Nagyon jó ár érték arány. Szívesen ajánlom másoknak, mi is többször jártunk itt.
"Jó ár érték arány."

2022. március 29. kedd
4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Italválaszték gyenge.Kiszolgálás jó. Tisztaság jó.A klimatizálás kívánnivalót hagy maga után nem lehetett változtatni.
"Tavaszvárás a Majerikben"

2022. március 21. hétfő
4.9
Idősebb pár
Apartman
2 éjszakát töltött itt
Hévízen már többször pihentünk , kikapcsolódtunk. Mindig más szállodák, apartmanok vendégszeretetét élveztük. A Majerik Hotel apartmanja és ellátása minden igényünknek maximális megfelelt. Köszönjük szépen!
"Majerik Hotel"

2022. március 16. szerda
4.8
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
A személyzet kedvessége, segítőkészsége, gondoskodása példaértékű. Pl. Az érkezésünk napján későn tudtunk csak becsekkolni, addigra már véget ért a vacsoraido, de mivel előre jeleztem a késői érkezés körülbelüli időpontjat, felkészültek és külön megteritett asztal finom vacsorával várt minket a hosszú utazás után! Nagyon köszönjük ezt a figyelmességet!
"Majerik Hotel"
2022. március 15. kedd
4.8
Fiatal pár
Apartman
2 éjszakát töltött itt
A szoba hideg volt, zavart a szomszéd szobában magára hagyott kutya ugatása, az éttermi részben probléma nem volt, a reggeli nagyon változatos a vacsora bőséges volt, az udvarban történő parkolásért a fizetési kötelezetség túlzás,és ráadásul nem is zárt a parkoló
"Ízletes ételek, remek hely."

2022. március 15. kedd
4.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Már többször voltunk a szállodában félpanziós ellátással. Az étkezés csúcs. Jó a kiszolgálás, az ételek változatosak, az ízek kiválóak. A személyzet segítőkész, minden kérést megold. Egyedül a szobával volt kevés gondunk, de megoldottuk. Nagyon jól éreztük magunkat, megyünk máskor is. Köszönjük a lehetőséget. Héri Géza
"Szuper hétvége"

2022. március 15. kedd
5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden szuper volt! A személyzet nagyon kedves, segítőkész, családias a hangulat!
"Eltelt!"

2022. március 15. kedd
3.5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A vezetőség helyèben váltanák svèdasztalos vacsorára!
"Hotel Majerik"

2022. március 08. kedd
4.8
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves,segítőkész személyzet .Tiszta tágas szoba.A félpanziós ellátást csak dícsérni tudjuk.A reggeli választék gazdag , és bőséges. Szeretnénk minden alkalmazottnak megköszönni a munkáját.
"a hely és a levegő szuper a sok zöldnövényzet miatt!"

2022. március 07. hétfő
4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
a személyzet maximálisan jó, a szobákra kis festés ráférne,nagyon központi helyen van,kár hogy a fittnes nem müködött. a Majerik szálló laktóz és gluténmentes kiszolgálása IS SZUPER volt.!!! SZILVIA
"Remek hétvége a Majerikban!"

2022. január 08. szombat
4.1
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kenyelmesvolt,tágas,most az építkezések miatt a kilátást rontotta.Az ételek változatosak,bőségesek,viszont kevés a picér,az italok ára magas az átlagnyugdíjas zsebéhez.A szervezés a mulatsághoz ,a jó hangulat,a szolgáltatások tökéletesek.Remek ajánlat!
"Majerik Hotel"

2022. január 03. hétfő
4.8
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az első pozitívum, ahogyan a szobánkba léptünk az a csodálatos illat, a frisseség és tisztaság a lelkemig hatolt. Az ágy matrac nagyon kényelmes, a szoba tágas és csendes. Kiváló aktív pihenésre. Az ételek háziasak finomak és igen kiadósak. A reggelinél friss ropogós kenyereket kínálnak. A szilveszteri gálavacsoráról ódákat tudnék zengeni. Szem-száj ingere..... Bátran ajánlom mindenkinek. Tímea és József Veszprémből.
"Pihentető 4 napot töltöttünk a Majerik Hotelban."
2022. január 03. hétfő
3.6
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Karácsony 24. vacsoránál a megnyitott külön teremben jutott hely amivel nem lett volna semmi probléma de szerintem előbb kellett volna bekapcsolni ott a fűtést mert igen hideg volt. Egyébként ár érték arányban mindennel meg voltunk elégedve. További sok sikert kívánunk Önöknek. Üdvözlettel
"Remek pihenés a Majerik hotelben."

2022. január 03. hétfő
5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Maximálisan elégedett voltam mindennel. Az étel kiemelkedően finom volt, a személyzet kedves volt és készséges. A szoba felszereltsége kifogástalan volt. Szilveszter éjszakáján isteni finom volt a menü, gyors volt a kiszolgálás és nagyon tetszett a néptáncos műsor. Bármikor nagyon szívesen megszállok a hotelben.
"Pihentető szilveszter"

2022. január 02. vasárnap
4.4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A retro épületben makulátlanul tiszta, illatos szobák vannak. A központi elhelyezkedés ellenére csendes a környezet. Változatos, finom ételeket ettünk.
"jól éreztük magunkat Karácsonykor a 3 napban (leszámítva a két kellemetlen dolgot)"

2022. január 02. vasárnap
4.3
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
2 dolog mely nem igazán tetszett: egyrészt sem a szobában, sem a teraszon nem működött a Wifi, csak lent a Hotel előterében: a másik igazán nem volt kellemes, 1. nap este vettük észre, hogy csak az egyik radiátor működik, a hálóban lévő jéghideg volt, éjszakára nagyon lehűlt a levegő meg is fáztam, ráadásul csak 1 db. pót-takaró volt a szekrényben. Igaz másnap megjavították a fűtőtestet. Javaslom kiadás előtt a szobákat leellenőrizni, hogy minden működik-e!!!
"Azt kaptuk, amit vártunk :-)"

2021. december 29. szerda
4.1
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Mi a karácsonyi ünnepet töltöttük a hotelben. A személyzet kiváló. A reggeli és vacsora megfelelő volt, bár a vacsoraválaszték lehetne bővebb. Az ünnepi vacsoránál volt egy kis fennakadás, de a két pincér kiválóan teljesített, nekik +5*.
"Kellemes, családias hétvége a Majerik Holtelben Hévízen"
2021. december 29. szerda
4.9
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Számunkra (baráti társaság) - teljesen rendben volt a szállás, étkezés, tisztaság. Egyetlen apróbb kifogásunk az egyik felszolgálóval szemben volt, panaszkodós volt (amire nem voltunk kíváncsiak) és csaknem sértésnek vette, ha valamit kértünk tőle. Külön öröm volt, hogy helyette dec. 26-tól már egy nagyon kedves, humoros felszolgáló dolgozott.
"Majerik Hotel"

2021. december 28. kedd
5
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Udvarias személyzet, ragyogó tisztaság, kiváló konyha.
"Remek karácsony!"

2021. december 28. kedd
4.8
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Az ételek finomak és változatosak voltak. Mivel mi korán érkeztünk még tudtunk szobát cserélni ( hogy a gyerekek szemben legyenek). Minden nap jöttek takarítani. A szálloda retró. A délutáni forralt borozásra alul méretezték a forralt bor mennyiségét. Karácsonyi vacsorára 2 pincér volt 100 főre, ami miatt elúsztak az ételek szervírozásával, így kicsit rontott a karácsonyi hangulaton. Közel van mindenhez. Egészében jó volt ez a karácsony!
"Majerik Hotel"
2021. december 28. kedd
3
Fiatal pár
Apartman
2 éjszakát töltött itt
A recepciósok kedvesek voltak, a reggeli bőséges és nagy választási lehetőség. Az étteremben nincs választék, egy picér volt aki kedves volt, a másik egy kiöregedett úr csak a zárórát hangoztatta…. A szobában a tisztaság megvolt, de lehetnének alaposabbak… pl pókhálózás. Az ágy katasztrófális volt, kényelmetlen és minden fordulásnál érezni lehetett a rugókat. Az ágynemű és törölköző tiszta volt, viszont lehetett volna kevésbé “kórház” szaga, egy kis öblítő nem ártana. Alapjában véve jól éreztük magunkat, de máskor nem jönnénk erre a szállásra.
"Nyugalmas, jó hétvége volt a hotelben."

2021. december 28. kedd
4.8
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon finom kaják voltak, barátságos volt a hangulat, udvarias, figyelmes és kedves a személyzet. A tisztaság is rendben. A karácsonyi koncert nagyon kedves és megható volt.
"Családi karácsony a Majerik hotelben."
2021. december 27. hétfő
3.8
Család nagyobb gyerekkel
Apartman
2 éjszakát töltött itt
Hideg volt a fürdőszobában. Az ünnepi vacsora lehetett volna változatosabb is.
"összeségében jól éreztem magam leszámitva a karácsonyi esti vacsoraszintut a pincérrel ami az ütközésüknél történt és még utána is csúszkáltak szegények"

2021. december 27. hétfő
3.9
Idősebb pár
Egyágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A 24-i vacsorakiszolgálás lassusága és feszültsége nem volt innivaló csak késöbb stb ezt a pincérek majd elmondják 1 féle fogás a halat nem mindenki szereti 25-én esti nem kimondottan karácsonyi vacsoraválaszték és csak kétféle egyébként a többi személyzet kifogástalan úgy tudom szakácsprobléma is volt karácsonykor és ez rányomta bélyegét a vacsorára.A reggelik böségesek és választékosak voltak.Ezeket leszámitva jól éreztük magunkat 3-an borsai gábor 219-es szoba vendége
"Majerik Hotel"
2021. november 16. kedd
4.3
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A hotel ragyogott a tisztaságtól. A személyzet kedves volt. A reggeli választék bőséges volt. A vacsora finom és bőséges volt, de leves csak egyféle volt, nem lehetett választani, a diétára vonatkozó kis kérést (hogy nem hagymás krumplit, csak sima krumplit kérek) a felírás ellenére lazán elfelejtették, a vacsorát megettük már, de az italrendelést elfelejtették, a desszert fél adag volt.
"Majerik Hotel"

2021. november 08. hétfő
4.5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Retró hangulatú szálloda, a fejlesztésnek még bőven van tere. Lapos TV van, kevés AH-s közszolgálati alapcsomaggal. Orosznyelvű adások is fogható. Bőséges svédasztalos reggeli, ízletes ételek. Fogyni akarók maradjanak inkább otthon! A kiszolgálás példás. A személyzet mindent megtesz azért, hogy a vendégek jól érezzék magukat! Parkolás rendben volt. Köszönet!!
"Négy nap Hévízen"

2021. november 05. péntek
4.7
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A múlt évben is itt voltunk, így tudtuk, mire számíthatunk. Az épület kicsit retrós, ám a személyzet rendkívül figyelmes, segítőkész, az ellátás, a tisztaság, a kényelem, az ár-érték arány megfelelt az igényeinknek. A szálloda elhelyezkedése kiváló, a Tófürdő könnyen megközelíthető, a környezet rendezett. Jó szívvel ajánlom minden Hévízre látogatónak.
"Majerik Hotel"

2021. november 01. hétfő
4.8
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az elvárásaimnak megfelelö
"Átlagos hét a Majerik Hotelben"

2021. szeptember 26. vasárnap
3.8
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A vacsora mennyisége nagyon kicsi volt. Reklamációnál még nekik állt feljebb és nem cserélték ki arra az ételre, amit kértünk. Nincsenek tisztában a vendéglátás alap szabályaival.
"A vacsorát nem szerettem!"

2021. augusztus 30. hétfő
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagylányommal töltöttünk el 3 éjszakát a Majerik Hotelben. Elêgedettek voltunk, szinte mindennel. Nekünk tetszett a szoba, jó az erkély, a kilátás, a tisztasággal sem volt semmi bajunk A reggeli csodás, bőséges, minden igényt kielégítő. Le a kalappal. Na, de a vacsora!! Mindhárom este sertéshúsbó készültek az ételek. Lehetett választani 2 féle menüből, de mindkettő sertésből való volt. Csirke, szárnyas nem került az asztalra. Ez volt az egyik észrevétel, a másik: a desszert, ami igen fura szæmomra. Vagy 1 kis szelet sütemêny vagy egy poharas kanalazós édesség. Tehát, vagy ezek közül lehetett választan vagy egy kis szelet görögdinnye közül. Nem találkoztam még korábban ilyen szűkre szabott lehetősêggel. Nagy mennyiségben vásárolt gyümölcsre valószïnűleg kedvezmény jár. Nem fér bele a költségvetésbe mindkettő? Egy szelet süti egy szelet dinnye társaságában. Ennyi:))
"Majerik Hotel"

2021. augusztus 27. péntek
4.8
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
a szoba tiszta, a személyzet segitőkész, svédasztalos reggeli kifogástalan, a vacsora izletes és finom, közel helyezkedik a tófürdőhöz ami időseknél nem egy hátrány, a személyzet udvarias parkolás helyben remélem máskor is visszatérünk. másoknak is csak ajánlani tudjuk.
"Tóhoz közeli szállás, finom bőséges ételek."

2021. augusztus 27. péntek
4.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Rendkívül figyelmes személyzet, kiváló ételek. Egyedül csak az ágy matracai voltak kényelmetlenek. Korábban ezt nem tapasztaltuk.
"Majerik Hotel"

2021. augusztus 10. kedd
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk!Legközelebb is ezt a Hotelt választjuk!!!
"Kellemes hét Hévíz központjában."

2021. augusztus 01. vasárnap
4.3
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
Étterem kiváló, házias, finom ételek, személyzet -recepción is- barátságos, készséges. Parkolás nehézkes.
"Majerik Hotel"
2021. július 28. szerda
4.5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
8 éjszakát töltött itt
Nekünk fontos volt, hogy közel legyen a tó. Árban nagyon kedvező. A szoba kényelmét csökkentette, hogy nincs klíma. Az étkezések elegendőek, viszont kevésbé változatosak.
"Renben volt összességében, kellemes napokat töltöttünk itt. Ár-érték arányban nagyon jó. Ami fontos: kedvesek!"

2021. július 27. kedd
4.5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Puha volt az ágymatrac, derékfájós vagyok, de lehet, hogy másoknak ez jön be. :)
"A Majerik szuper!"
2021. július 15. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Apartman
3 éjszakát töltött itt
Egy dolog kivételével minden tetszett. Kánikulai napokat fogtunk ki (szerencsénkre), és nagyon hiányzott egy valódi sötétítő az ablakról, Az ott lévő függöny sem a fényt, sem a meleget nem szűrte meg.
"A Majerik Hotel és a Tófürdő együtt remek kikapcsolódás volt"
2021. június 23. szerda
4.1
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
A takaró mázsás súlya rontotta a komfort érzésünket. Ma már egy kis nyugdijas is pillekönnyű takarót használ otthon.
"Majerik Hotel"

2021. június 13. vasárnap
4.9
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A fürdőszobában a beàzàs miatt a vakolat potyogott ami egy kicsit zavaró volt.
"Csodás pihenés Hévízen"

2021. június 05. szombat
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Egyszerű az internetes foglalás, nem kell az előleggel bajlódni, nagy előnye a tó közelsége, kényelmes a szoba, bőséges svédasztalos reggeli, ízlett a kétféle menüből választható vacsora, nagyon udvarias a személyzet, ide még szeretnénk visszamenni!
"Majerik Hotel"

2020. október 22. csütörtök
4
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Elégedett voltam mindennel az ár is megfelelő volt, nagyon örültem a 2 napos tófürdő belépőnek. Valószinű, hogy tavasszal újból elmegyek, ajánlani tudom mindenkinek.
"Hévízen jártunk"

2020. szeptember 27. vasárnap
4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A Személyzet kedves, udvarias, előzékeny, míg maga az épület és a szobák az építés idejének, a '70-es éveknek a hangulatát idézik. Igazi retró szálloda, néhány modernizálással (szobánkénti klíma, "lapos" TV). Az ételválaszték nem túl széles, viszont finom és ízletes. A szálloda elhelyezkedése kiváló, központi helyen van, néhány percre a Tófürdőtől. Külön köszönet a személyzetnek, hogy már az érkezés napján 11 órától rendelkezésre bocsátották a parkolót és a szobát. Jól éreztük magunkat, alapvetően jó választás volt.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Majerik Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Majerik Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Egyágyas szoba, Standard kétágyas szoba és Apartman.

Kiknek ajánljuk a Majerik Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az idősebb párok, a baráti társaságok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.