Majerik Hotel, Hévíz - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.5 / 5
KIVÁLÓ
439
vélemény
4.83
Személyzet
4.44
Tisztaság
4.42
Ár / érték arány
4.39
Kényelem
(szoba)
4.35
Szolgáltatások
4.37
Étkezés
4.74
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (19 darab) számoltuk ki.

Majerik Hotel, Hévíz >>

Majerik Hotel, Hévíz - Vélemények, értékelések
  
"Pünkösdi hétvége "

2024. május 21. kedd
4.5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A reggelinél jólenne ha nem Nescafé lenne az automatában! A fürdőszoba világitása nem megfelelő, gyenge.
"Hévízi tavi fürdőzés"
2024. január 02. kedd
5
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jó pihenési és kikapcsolódási lehetőségem volt Hévízen. Máskor is szívesen tölteném el a szabadidőmet Hévízen. A szolgáltatás nagyon jó volt.
"Nyaralás Hévízen "

2023. július 27. csütörtök
5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Kiváló az elhelyezkedés nagyon tiszta és nagyon kedvesek a dolgozók és az éttermi dolgozók is.

Majerik Hotel Hévíz kiemelt csomagajánlatai

A Majerik Hotel Hévíz ajánlata:
  • reggelis ellátással
  • relax kert használatával
Érvényes: 2024.12.23-ig
53 000 Ft / 2 fő / 2 éjtől reggelivel
HévízHévíz
A Majerik Hotel Hévíz ajánlata:
  • választható ellátással
  • relax kert használattal
Érvényes: 2024.08.15 - 2024.08.20
64 900 Ft / 2 fő / 2 éjtől reggelivel
HévízHévíz
A Majerik Hotel Hévíz ajánlata:
  • választható ellátással
  • relax kert használattal
Érvényes: 2024.10.31 - 2024.11.03
28 885 Ft / 2 fő / éjtől reggelivel
"Szép hétvége!"

2023. július 11. kedd
4.4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Ételek,kiszolgâlâs,kedvesség mind mind tökéketes volt! De igen volt ami nem teljeskörűen jó volt! A velnesz részleg nem üzemelt ,pedig fõként azt vettük célba hogy kedvezõ âron belül velnesz is legyen! De csalódâs volt! A takarîtó személyzet kopogâs nélkül zavartâk a vendéget! Pedig ez alap feladat lenne! Reggel arra ébredt az ember hogy csörgés zörgés pirszîvózâs van körülödtünk! Természetesen megértem hogy sok vendég fogadâsâra kell felkészülni, de valahogy ne pihenõ idõben tegye! Hiânyoltam a szülinapos vendégek kis kedvességét ,szülinapi velnesz gétvége lett volna az uticélom,sajnos semmit nem érzékeltem ebbõl semmit! Egy másik hotelben jârtam tavaly és itt figyektek a szülinapis vendégekre vagy névnaposra! Nagyon tetszett! Itt semmi! Ezt hiânyoltam! Szerintem be kellene vezetni itt us ! Sokkal jobb marketing fogâs lenne!
"Hévíz,Majerik Hotel"

2023. június 22. csütörtök
3.4
Csoport
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Kisebb volt a szobánk,mint előző években.Fürdőszobánk mennyezete előzőleg be volt ázva,fel volt hólyagozva a festék.Takarítás kivánni valót hagyott maga után.Most voltunk ott harmadszor,de most nem voltam elégedett. Foglaláskor úgy tájékoztattak bennünket,hogy csak svédasztalos reggelit kapunk.Nekünk a reggeli és vacsora lett volna jó.Arról csak a megérkezéskor kaptunk tájékoztatást,hogy lehetőség van 3.000.-Ft Menüből választani.Pár alkalommai éltünk is vele,vacsoráztunk.Jó volt .Azt hiányoltuk,hogy nem előre kaptuk meg a tájékoztatást erről.További szép napot kívánunk.Jakab Ferencné,Juhász Józsefné wellness részleg tudtommal nincs a szállodában.
"Majerik Hotel"
2023. június 09. péntek
4.3
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves, szolgálatkész. A konyha remek. Azonban a WIFI szolgáltatás egyáltalán nem működött, használhatatlan volt.
"A bakancslistán kipipálhatom Hévízi nyaralásunkat. Nagy élmény volt!"

2023. június 05. hétfő
5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szobánk tiszta kényelmes ágy. A zuhanykabin viszont kicsi volt, egy 100kg ember már nem tudott volna belépni. A többi más maximálisan megfelelt az elvárásainknak.Szuper!!!
"Majerik Hotel"

2023. április 12. szerda
4.1
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A fütés rendszer komoly javításra szorult .
"Majerik Hotel"

2022. november 05. szombat
4.3
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szállás kicsit retró volt,de nekem így tetszett.A régi autóbusz megálló az ablakból szörnyű volt.
"3 nap Hévizen"
2022. november 01. kedd
3.9
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szállás tiszta volt,de nagyon régi stílusú, fútés nem volt, csak kérésre kapcsolták be a klímát, amivel végül egész jól fel lehetett fűteni a szobát. A fürdőszobában nem volt fűtés. Az ételek finomak és ízletesek voltak, viszont a gyümölcslé, kávé borzalmas. A szaunát csak külön díj ellenében lehetett volna használni. A szálloda lokációja kiváló, de nagy felújításra lenne szükség.
"Az étkeztetés rontott a szálloda megítélésében."

2022. szeptember 03. szombat
3.1
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étkeztetés gyenge átlagon aluli úgy mint az étel minősége és személyzet vonatkozásában.,
"Pihenés Hévízen"

2022. szeptember 01. csütörtök
4.3
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A reggeli jó volt és változatos, viszont a menüs vacsora, az sajnos nagyon gyenge.
"Remek hétvége a Hévíz-i Majerik Hotelben!"

2022. augusztus 23. kedd
3.1
Csoport
Egyágyas szoba
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Majerik Hotel vendégellátása, az "ár-érték arány", a mai elvárásoknak, remek volt. A személyzet segítőkész, a szobák, eü. helységek tiszták, a fekvőhelyek kényelmesek, az étkeztetést is flottul megoldották. Az ételek háziasak, bőségesek. Komfort érzetünket fokozta, hogy a Majerik Hotel liftes!...Ez a Hotel a kevésbé tehetősek hotele! A környék annak ellenére, hogy a központban van, "csendes"! A Tófürdő 3 perc sétával elérhető. A gyógyvízben való lubickolást, fürdést-úszást kellemes és jótékony hatása miatt, mindenkinek ajánlom! A gyógyvíz kellemes hőfoka miatt, minden évszakban igénybe vehető! A délutánok és az esték viszont mozgalmasak! Utcai zenészek, utcabál, kiállítások, (amit megtapasztalhattunk 2022. augusztus 20.-án: meghitt, kenyérszentelő, KÉK TEMPLOM-i István a király, rock opera koncert, utána a Szent Koronát vivő, felemelő körmenettel), az utcákon "Lacipecsenyés" étkezési lehetőség...., finom fagylaltok, ízletes borok nagy kínálata...Bármilyen évszakban szívesen visszatérnénk! Czérnáné Marika M.o.-ról.
"Hévíz-Balaton"

2022. augusztus 07. vasárnap
4.9
Fiatal pár
Apartman
7 éjszakát töltött itt
Minden jó volt csak számomra a vacsora kevésnek bizonyult
"Pihentető nyaralás, remek kikapcsolódás Hévízen... "
2022. augusztus 02. kedd
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Mindennel megvoltunk elégedve. Központi elhelyezkedése, tisztaság, figyelmes, udvarias személyzet, kényelmes szoba, finom ételek..... Csak ajánlani tudom mindenkinek.
"Ott voltam, jó volt, visszamennék."

2022. július 25. hétfő
4.8
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
Alapjában véve elégedett voltam mindennel. Talán a szoba lehetett volna kényelmesebb. Zavaró volt a hűtőszekrény és a légkondi zúgása.
"Majerik Hotel"
2022. június 18. szombat
3
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A hotel elhelyezkedése kiváló,tisztaság is rendben,de az ágyak szörnyűek.Az ágyrugói szinte átszúrták a bőrünket,minden mozdulatra nyikorogtak,az éjszakai pihenést lehetetlenné tették.
"A körülményekhez képest elfogadható volt."

2022. június 04. szombat
3.1
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
Már több alkalommal vettük igénybe a szállást, de az előzőkhöz viszonyítva az ellátás minősége gyengült. Kár, hogy nem helyben volt a vacsora, amelynek a minőségével nem minden esetben voltunk megelégedve.
"Tökéletes kikapcsolódás a Majerik Hotelben."

2022. május 31. kedd
4.9
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Különösen az ételekkel voltunk elégedettek,úgy minőségileg, mint mennyiségileg. A svédasztalos reggeli választéka lenyűgöző volt. A kiszolgáló személyzet kedves, udvarias és segítőkész . A szobát majdnem egy órával előbb elfoglalhattuk. Köszönjük ezt a kellemes hétvégét!
"Kora nyár Hévizen"

2022. május 21. szombat
3.9
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az hogy az étkezés (nem a reggeli ) megszünt a szállodában sokat ront a kinálat minőségén . Hévízen sajnos nagyon-nagyon kevesen vannak és ez nemcsak az orosz vendégek hiánya . Az árak igen magasak ez vár a Balatonra is .
"Majerik Hotel"

2022. május 19. csütörtök
3.6
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos csak reggeli van, az bőséges! Félpanziós ellátást választottam,de ha tudom,hogy a " Rózsakert" vendéglőben van az ebéd vagy vacsora, nem kérek félpanziós ellátást! Régen nagyon jó volt a Rózsakert , ma az új tulajdonossal nekem a kettő étkezésemből az első vacsora minősïthetetlen volt úgy mennyiségben, mint minőségben és másnap ebédre u a a zsíros löttyöt szolgáltàk fel, u.azzal a zsírban úszó főtlen, konzerv gombafejekkel, ez esetben a második fogás ehető volt, csak konkrétan az eredeti menü fele!! Wellnes nincs, wifit nem használtam.
"Majerik Hotel"

2022. május 19. csütörtök
4.3
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos a szálloda konyhája nem üzemel, a RÓZSAKERT vendéglőben a vacsora ételei elég silány minőségűek, a 3 fogásos menüből a desszert 3x3cm-es , vagy a tányér és a villa nagy méretű hozzá képest?
"Ismét a Majerikben"

2022. május 17. kedd
4.5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Harmadik alkalommal voltunk a Mejerikben. Hasonlóan a korábbi évekhez, most is jól éreztük magunkat. A személyzet figyelmes, segítőkész. A reggeli választéka és minősége megfelelő, viszont a gyümölcsöt hiányoltuk. Kár, hogy az ebédet/vacsorát kiszervezték a Rózsakertbe... Megítélésünk szerint ár-érték arányban így is nagyon megfelelő egy nyugdíjas házaspárnak. Ajánlom minden Hévízre látogatónak.
"Majerik Hotel"

2022. május 09. hétfő
4.3
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes 5 napot töltöttünk el a hotelben. Tisztaság, udvarias kiszolgálás, bőséges reggeli, szuper lakosztály, a tó közelsége, megnyerte tetszésünket. Máskor is szívesen visszamegyünk!
"Hétvége a Hotel Majerikben!"

2022. április 25. hétfő
3
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A zuhanyzóra rá férne egy felújitás,és a bejárati ajtót lehetne biztonságosabbra cserélni!Az ágyunk kényelmetlen és osztott volt! Reggelivel elégedettek voltunk, a vacsorát a közeli Rózsakertben szolgálták fel az első vacsoránál barbecue csirkeszárny volt steak burgonyával amit ebéd vagy vacsorára lehetett kérni, ami vacsorára elég megviselt lett.A rántott hal viszont finom volt!
"Szuper 3 nap"

2022. április 03. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltunk elégedve, kivétel a tisztaság. Szekrények polcain por, sarokban pókháló. A személyzet kedves, a kaja és kiszolgálás nagyon jó volt. Összességében jól éreztük magunkat. Köszönjük
"Csodás két napot töltöttünk Hévízen. "

2022. március 31. csütörtök
3.9
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem először jártunk a hotelben. Tavaly az ellátás sokkal jobb volt, mint az idén, de ár/érték arányban azt kaptuk, amit választottunk.
"Csodálatos kora tavaszi hétvége a Majerik hotelben. "

2022. március 29. kedd
4.9
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat. A hotel személyzetének a munkája csillagos 5-ös. A recepciósok, az éttermi felszolgálók és a takarítók munkája dicséretet érdemel. Az ételek finomak voltak. A reggelik kiemelkedőek voltak. Bőségesek és nagyon jó minőségűek. A szálloda fekvése nagyon jó, mindenhez közel. Nagyon jó ár érték arány. Szívesen ajánlom másoknak, mi is többször jártunk itt.
"Jó ár érték arány."

2022. március 29. kedd
4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Italválaszték gyenge.Kiszolgálás jó. Tisztaság jó.A klimatizálás kívánnivalót hagy maga után nem lehetett változtatni.
"Tavaszvárás a Majerikben"

2022. március 21. hétfő
4.9
Idősebb pár
Apartman
2 éjszakát töltött itt
Hévízen már többször pihentünk , kikapcsolódtunk. Mindig más szállodák, apartmanok vendégszeretetét élveztük. A Majerik Hotel apartmanja és ellátása minden igényünknek maximális megfelelt. Köszönjük szépen!
"Majerik Hotel"

2022. március 16. szerda
4.8
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
A személyzet kedvessége, segítőkészsége, gondoskodása példaértékű. Pl. Az érkezésünk napján későn tudtunk csak becsekkolni, addigra már véget ért a vacsoraido, de mivel előre jeleztem a késői érkezés körülbelüli időpontjat, felkészültek és külön megteritett asztal finom vacsorával várt minket a hosszú utazás után! Nagyon köszönjük ezt a figyelmességet!
"Majerik Hotel"
2022. március 15. kedd
4.8
Fiatal pár
Apartman
2 éjszakát töltött itt
A szoba hideg volt, zavart a szomszéd szobában magára hagyott kutya ugatása, az éttermi részben probléma nem volt, a reggeli nagyon változatos a vacsora bőséges volt, az udvarban történő parkolásért a fizetési kötelezetség túlzás,és ráadásul nem is zárt a parkoló
"Ízletes ételek, remek hely."

2022. március 15. kedd
4.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Már többször voltunk a szállodában félpanziós ellátással. Az étkezés csúcs. Jó a kiszolgálás, az ételek változatosak, az ízek kiválóak. A személyzet segítőkész, minden kérést megold. Egyedül a szobával volt kevés gondunk, de megoldottuk. Nagyon jól éreztük magunkat, megyünk máskor is. Köszönjük a lehetőséget. Héri Géza
"Szuper hétvége"

2022. március 15. kedd
5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden szuper volt! A személyzet nagyon kedves, segítőkész, családias a hangulat!
"Eltelt!"

2022. március 15. kedd
3.5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A vezetőség helyèben váltanák svèdasztalos vacsorára!
"Hotel Majerik"

2022. március 08. kedd
4.8
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves,segítőkész személyzet .Tiszta tágas szoba.A félpanziós ellátást csak dícsérni tudjuk.A reggeli választék gazdag , és bőséges. Szeretnénk minden alkalmazottnak megköszönni a munkáját.
"a hely és a levegő szuper a sok zöldnövényzet miatt!"

2022. március 07. hétfő
4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
a személyzet maximálisan jó, a szobákra kis festés ráférne,nagyon központi helyen van,kár hogy a fittnes nem müködött. a Majerik szálló laktóz és gluténmentes kiszolgálása IS SZUPER volt.!!! SZILVIA
"Remek hétvége a Majerikban!"

2022. január 08. szombat
4.1
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kenyelmesvolt,tágas,most az építkezések miatt a kilátást rontotta.Az ételek változatosak,bőségesek,viszont kevés a picér,az italok ára magas az átlagnyugdíjas zsebéhez.A szervezés a mulatsághoz ,a jó hangulat,a szolgáltatások tökéletesek.Remek ajánlat!
"Majerik Hotel"

2022. január 03. hétfő
4.8
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az első pozitívum, ahogyan a szobánkba léptünk az a csodálatos illat, a frisseség és tisztaság a lelkemig hatolt. Az ágy matrac nagyon kényelmes, a szoba tágas és csendes. Kiváló aktív pihenésre. Az ételek háziasak finomak és igen kiadósak. A reggelinél friss ropogós kenyereket kínálnak. A szilveszteri gálavacsoráról ódákat tudnék zengeni. Szem-száj ingere..... Bátran ajánlom mindenkinek. Tímea és József Veszprémből.
"Pihentető 4 napot töltöttünk a Majerik Hotelban."
2022. január 03. hétfő
3.6
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Karácsony 24. vacsoránál a megnyitott külön teremben jutott hely amivel nem lett volna semmi probléma de szerintem előbb kellett volna bekapcsolni ott a fűtést mert igen hideg volt. Egyébként ár érték arányban mindennel meg voltunk elégedve. További sok sikert kívánunk Önöknek. Üdvözlettel
"Remek pihenés a Majerik hotelben."

2022. január 03. hétfő
5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Maximálisan elégedett voltam mindennel. Az étel kiemelkedően finom volt, a személyzet kedves volt és készséges. A szoba felszereltsége kifogástalan volt. Szilveszter éjszakáján isteni finom volt a menü, gyors volt a kiszolgálás és nagyon tetszett a néptáncos műsor. Bármikor nagyon szívesen megszállok a hotelben.
"Pihentető szilveszter"

2022. január 02. vasárnap
4.4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A retro épületben makulátlanul tiszta, illatos szobák vannak. A központi elhelyezkedés ellenére csendes a környezet. Változatos, finom ételeket ettünk.
"jól éreztük magunkat Karácsonykor a 3 napban (leszámítva a két kellemetlen dolgot)"

2022. január 02. vasárnap
4.3
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
2 dolog mely nem igazán tetszett: egyrészt sem a szobában, sem a teraszon nem működött a Wifi, csak lent a Hotel előterében: a másik igazán nem volt kellemes, 1. nap este vettük észre, hogy csak az egyik radiátor működik, a hálóban lévő jéghideg volt, éjszakára nagyon lehűlt a levegő meg is fáztam, ráadásul csak 1 db. pót-takaró volt a szekrényben. Igaz másnap megjavították a fűtőtestet. Javaslom kiadás előtt a szobákat leellenőrizni, hogy minden működik-e!!!
"Azt kaptuk, amit vártunk :-)"

2021. december 29. szerda
4.1
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Mi a karácsonyi ünnepet töltöttük a hotelben. A személyzet kiváló. A reggeli és vacsora megfelelő volt, bár a vacsoraválaszték lehetne bővebb. Az ünnepi vacsoránál volt egy kis fennakadás, de a két pincér kiválóan teljesített, nekik +5*.
"Kellemes, családias hétvége a Majerik Holtelben Hévízen"
2021. december 29. szerda
4.9
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Számunkra (baráti társaság) - teljesen rendben volt a szállás, étkezés, tisztaság. Egyetlen apróbb kifogásunk az egyik felszolgálóval szemben volt, panaszkodós volt (amire nem voltunk kíváncsiak) és csaknem sértésnek vette, ha valamit kértünk tőle. Külön öröm volt, hogy helyette dec. 26-tól már egy nagyon kedves, humoros felszolgáló dolgozott.
"Majerik Hotel"

2021. december 28. kedd
5
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Udvarias személyzet, ragyogó tisztaság, kiváló konyha.
"Remek karácsony!"

2021. december 28. kedd
4.8
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Az ételek finomak és változatosak voltak. Mivel mi korán érkeztünk még tudtunk szobát cserélni ( hogy a gyerekek szemben legyenek). Minden nap jöttek takarítani. A szálloda retró. A délutáni forralt borozásra alul méretezték a forralt bor mennyiségét. Karácsonyi vacsorára 2 pincér volt 100 főre, ami miatt elúsztak az ételek szervírozásával, így kicsit rontott a karácsonyi hangulaton. Közel van mindenhez. Egészében jó volt ez a karácsony!
"Majerik Hotel"
2021. december 28. kedd
3
Fiatal pár
Apartman
2 éjszakát töltött itt
A recepciósok kedvesek voltak, a reggeli bőséges és nagy választási lehetőség. Az étteremben nincs választék, egy picér volt aki kedves volt, a másik egy kiöregedett úr csak a zárórát hangoztatta…. A szobában a tisztaság megvolt, de lehetnének alaposabbak… pl pókhálózás. Az ágy katasztrófális volt, kényelmetlen és minden fordulásnál érezni lehetett a rugókat. Az ágynemű és törölköző tiszta volt, viszont lehetett volna kevésbé “kórház” szaga, egy kis öblítő nem ártana. Alapjában véve jól éreztük magunkat, de máskor nem jönnénk erre a szállásra.
"Nyugalmas, jó hétvége volt a hotelben."

2021. december 28. kedd
4.8
Egyéni utazó
Egyágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon finom kaják voltak, barátságos volt a hangulat, udvarias, figyelmes és kedves a személyzet. A tisztaság is rendben. A karácsonyi koncert nagyon kedves és megható volt.
"Családi karácsony a Majerik hotelben."
2021. december 27. hétfő
3.8
Család nagyobb gyerekkel
Apartman
2 éjszakát töltött itt
Hideg volt a fürdőszobában. Az ünnepi vacsora lehetett volna változatosabb is.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Majerik Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Majerik Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba, Egyágyas szoba és Apartman.

Kiknek ajánljuk a Majerik Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az egyéni utazók, a baráti társaságok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.