A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hunguest Hotel Panoráma, Hévíz >>
2025. október 19. vasárnap
2025. október 21. kedd
Hálásan köszönjük, hogy megosztották velünk pozitív élményeiket! Nagyon örülünk, hogy ilyen szép emlékként őrzik a nálunk töltött napokat, és különösen jólesik, hogy a „legjobb választásnak” neveztek bennünket.
Örömmel várjuk vissza Önöket a jövőben – mindig szeretettel fogadjuk visszatérő vendégeinket!
2025. október 21. kedd
Nagyon köszönjük, hogy ismét minket választottak, és külön öröm számunkra, hogy egy ilyen különleges alkalmat – mint a születésnap – nálunk ünnepeltek!
Hálásak vagyunk a kedves szavakért, és igazán örülünk, hogy elégedettek voltak a személyzet munkájával és szolgáltatásainkkal. Az ilyen visszajelzések mindig nagy örömet okoznak számunkra, és megerősítenek bennünket abban, hogy jó úton járunk.
Reméljük, hogy a következő – immár hatodik – alkalomra sem kell sokat várni, szeretettel várjuk vissza Önöket Hévízen!
2025. október 18. szombat
2025. október 21. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait! Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt a tisztasággal, ételeinkkel, valamint a nyugodt, kellemes hangulattal. Külön köszönjük, hogy kiemelte munkatársaink kedvességét – számunkra különösen fontos, hogy minden vendégünk otthonosan érezze magát nálunk.
Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt!
Hunguest Hotel Panoráma Hévíz kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- szaunavilág használattal
- félpanziós ellátással
- szaunavilág használattal
- fürdőjeggyel
- félpanziós ellátással
- szaunavilág használattal
- fürdőjeggyel
2025. október 09. csütörtök
2025. október 17. péntek
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, és építő észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az Ön által említett kellemetlenségeket kiküszöbölni. Várjuk vissza sok szeretettel!
2025. október 06. hétfő
2025. október 17. péntek
Köszönjük, hogy ellátogattak hozzánk, és megosztották véleményüket! Örülünk, hogy több szempontból is elégedettek voltak, és értékes észrevételeiket is köszönjük – ezeket mindig figyelembe vesszük a szolgáltatásaink fejlesztése során.
Szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
2025. október 06. hétfő
2025. október 17. péntek
Köszönjük visszajelzését és értékelését. Rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, mert csak ezek segítségével tudunk szolgáltatásaink minőségén javítani. Az illetékes kollégák felé továbbítjuk észrevételeit. Bízunk benne, hogy a legközelebbi alkalommal zavartalanul telik majd a pihenésük.
2025. október 01. szerda
2025. október 17. péntek
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes véleményét, és hogy a Hunguest Hotel Panorámát választotta hévízi pihenéséhez!
Örömmel olvastuk, hogy kellemesen telt a nálunk töltött idő, külön öröm számunkra, hogy szobáink kialakítása, a wellness részleg, az étkezések, valamint az esti programok is elnyerték tetszésüket. Külön köszönjük a személyzet munkájának elismerését – kollégáink nevében is hálásak vagyunk a kedves szavakért.
A liftekkel kapcsolatos észrevételét köszönjük – észrevétele fontos számunkra, és továbbítjuk az illetékesek felé, hogy javíthassunk a vendégélmény ezen részén is.
Örömmel látjuk, hogy a kellemes élmények miatt szívesen ajánlanak bennünket másoknak is. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
2025. szeptember 30. kedd
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük, hogy ellátogattak hozzánk, és megosztották véleményüket! Örülünk, hogy több szempontból is elégedettek voltak, és értékes észrevételeiket is köszönjük – ezeket mindig figyelembe vesszük a szolgáltatásaink fejlesztése során.
Szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük, hogy ismét szállodánkat választották, és megosztották velünk tapasztalataikat. Öröm számunkra, hogy Hévízen és nálunk szeretnek pihenni, ugyanakkor őszintén sajnáljuk, hogy ez alkalommal több negatív változást is tapasztaltak.
Észrevételeiket komolyan vesszük, és továbbítjuk az illetékes vezetők felé.
Köszönjük, hogy őszintén megosztották a véleményüket, és reméljük, a jövőben ismét olyan élményt tudunk nyújtani, amilyet korábban megszoktak tőlünk.
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatát. Sajnáljuk, hogy a fürdő élményrészlegének működése beárnyékolta a pihenését, még ha ez nem is közvetlenül szállodánkhoz kapcsolódott.
Reméljük, hogy ennek ellenére kellemesen telt a tartózkodása, és visszatér hozzánk a jövőben is!
2025. szeptember 24. szerda
2025. szeptember 30. kedd
Örülünk, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelésüket, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival maximálisan elégedettek voltak. Várjuk Önöket szeretettel legközelebb is!
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük, hogy ellátogattak hozzánk, és megosztották véleményüket! Örülünk, hogy több szempontból is elégedettek voltak, és értékes észrevételeiket is köszönjük – ezeket mindig figyelembe vesszük a szolgáltatásaink fejlesztése során.
Szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
2025. szeptember 23. kedd
2025. szeptember 30. kedd
Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni Önnek, hogy megosztotta velünk tapasztalatait szállodánkkal kapcsolatban. Visszajelzése értékes számunkra, mert lehetőséget ad a szolgáltatásaink fejlesztésére.
Reméljük, a jövőben lehetőséget kapunk arra, hogy egy sokkal pozitívabb élményt nyújthassunk Önnek.
2025. szeptember 22. hétfő
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, és építő észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az Ön által említett kellemetlenségeket kiküszöbölni. Várjuk vissza sok szeretettel!
2025. szeptember 22. hétfő
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük pozitív értékelését. Reméljük visszatérő vendégeink között köszönthetjük és máskor is ellátogatnak hozzánk.
2025. szeptember 20. szombat
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük visszajelzését. Folyamatosan törekszünk rá, hogy fejlesszük szolgáltatásaink minőségét, így nagyon szépen köszönjük építő észrevételeit. Szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
2025. szeptember 19. péntek
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük visszajelzését és értékelését. Rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, mert csak ezek segítségével tudunk szolgáltatásaink minőségén javítani. Az illetékes kollégák felé továbbítjuk észrevételeit. Bízunk benne, hogy a legközelebbi alkalommal zavartalanul telik majd a pihenésük.
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük megtisztelő értékelését. Köszönjük észrevétele megosztását is, figyelni fogunk rá a jövőben. Reméljük, visszatérnek hozzánk máskor is. Sok szeretettel várjuk Önöket.
2025. szeptember 16. kedd
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük pozitív értékelését. Reméljük visszatérő vendégeink között köszönthetjük és máskor is ellátogatnak hozzánk.
2025. szeptember 15. hétfő
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük visszajelzését. Bízunk benne, hogy a fentieket leszámítva jól telt a pihenésük, és hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük majd Önöket.
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük értékelését, örülünk, hogy kellemesen telt pihenése szállodánkban!
Szeretettel várjuk vissza a jövőben is!
2025. szeptember 13. szombat
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük megtisztelő értékelését. Örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket, pihenésük kellemesen telt és jól érezték magukat ittlétük során. Reméljük, visszatérnek hozzánk máskor is. Sok szeretettel várjuk Önöket.
2025. szeptember 30. kedd
Örülünk, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelésüket, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival elégedettek voltak. Várjuk Önöket szeretettel legközelebb is!
2025. szeptember 12. péntek
2025. szeptember 30. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szánt a visszajelzésre. Észrevételét továbbítottuk az illetékes részleg felé. Szeretettel várjuk legközelebb is!
2025. szeptember 30. kedd
Köszönettel megkaptuk szállodánkkal kapcsolatos visszajelzését. Örömmel olvastuk, hogy mindennel meg volt elégedve , öröm volt olvasni kedves sorait. Szeretettel várjuk vissza!
2025. szeptember 07. vasárnap
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük értékelését, örülünk, hogy kellemesen telt pihenése szállodánkban!
Szeretettel várjuk vissza a jövőben is!
2025. szeptember 30. kedd
Mindenekelőtt sajnáljuk negatív tapasztalataikat, elnézésüket kérjük az esetleges kellemetlenség okán. A tisztaság és higiénia kérdésére nagy hangsúlyt fektetünk, így mindenképp megvizsgáljuk a leírtakat és még nagyobb figyelemmel leszünk rá. Reméljük, adnak még egy esélyt és megtisztelnek bennünket látogatásukkal, hogy tapasztalják a ránk valóban jellemző, kifogástalan pihenés élményét.
2025. szeptember 06. szombat
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük a kitűnő értékelést. Nagyon örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket és kellemesen telt a pihenésük. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2025. szeptember 05. péntek
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük a pozitív értékelést. Nagyon örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket és kellemesen telt a pihenésük. Dicséretét továbbítottuk kollégáink felé. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2025. augusztus 27. szerda
2025. szeptember 30. kedd
Vielen Dank für Ihr Feedback! Bitte wenden Sie sich bezüglich der Rechnung an die Rezeption unseres Hotels. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen!
2025. augusztus 27. szerda
2025. szeptember 30. kedd
Örülünk, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelésüket, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival maximálisan elégedettek voltak. Várjuk Önöket szeretettel legközelebb is!
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük értékelését, örülünk, hogy kellemesen telt pihenése szállodánkban!
Szeretettel várjuk vissza a jövőben is!
2025. augusztus 25. hétfő
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük visszajelzését és értékelését. Rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, mert csak ezek segítségével tudunk szolgáltatásaink minőségén javítani. Az illetékes kollégák felé továbbítjuk észrevételeit. Bízunk benne, hogy a legközelebbi alkalommal zavartalanul telik majd a pihenésük.
2025. augusztus 24. vasárnap
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, és építő észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az Ön által említett kellemetlenségeket kiküszöbölni. Várjuk vissza sok szeretettel!
2025. augusztus 24. vasárnap
2025. szeptember 30. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szánt a visszajelzésre. Örülünk, hogy szállodánkban eltöltött pihenésük alkalmával jól érezték magukat. Észrevételeit továbbítjuk az érintett részleg felé, hogy ezeket a problémákat javítani tudjuk. Reméljük, hamarosan ismét szállodánkban köszönthetjük Önöket! Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük!
2025. augusztus 22. péntek
2025. szeptember 30. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szánt rá és megosztotta velünk értékelését. Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Vendégeink véleménye számunkra a legfontosabb, az építő jellegű kritikákat is szívesen fogadjuk, hisz ezek alapján tudunk fejlődni és javítani a szolgáltatások minőségén. Szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
2025. szeptember 30. kedd
Örömmel olvastuk kedves sorait! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk a „nyári lazulás hét” alatt, és külön köszönjük az elismerést a személyzet, az ételek és a szoba kapcsán is.
Szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is!
2025. augusztus 09. szombat
2025. szeptember 30. kedd
Köszönjük értékelését, örülünk, hogy kellemesen telt pihenése szállodánkban!
Szeretettel várjuk vissza a jövőben is!
2025. július 27. vasárnap
2025. július 29. kedd
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit. Nagy öröm számunkra, hogy elégedett volt az elhelyezkedésünkkel, a tisztasággal, a szaunarészleggel és a bőséges svédasztalos étkezéssel.
Külön köszönjük, hogy kiemelte a személyzet kedvességét és segítőkészségét – számunkra a vendégeink elégedettsége a legfontosabb, és mindig örömmel tölt el bennünket, ha visszajelzéseik alapján sikerült hozzájárulnunk egy kellemes pihenéshez.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk szállodánkban!
2025. július 22. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Reméljük, hogy legközelebb is szállodánkra esik választása! Várjuk vissza szeretettel!
2025. július 04. péntek
2025. július 08. kedd
Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésükhöz, és hogy megosztották velünk észrevételeiket. Őszintén sajnáljuk, hogy a minibár meghibásodása és annak késedelmes javítása kellemetlenséget okozott Önöknek.
Az észrevételt jeleztük a műszaki részleg felé, hogy hasonló eset a jövőben ne fordulhasson elő. Reméljük, hogy mindezek ellenére szép élményekkel távoztak, és a következő látogatásuk alkalmával már minden tökéletesen fog működni.
2025. június 27. péntek
2025. július 08. kedd
Köszönjük, hogy szállodánkat választották, és hogy időt szántak visszajelzésük megosztására.
A tisztaság és a higiénia számunkra kiemelten fontos, ezért különösen sajnáljuk, hogy ebben hiányosságot tapasztaltak. A minibár meghibásodását, valamint az étteremben tapasztalt kellemetlenségeket az illetékes részlegek felé azonnal továbbítjuk.
Vendégeink minden észrevételére komolyan odafigyelünk, hiszen ezek segítenek minket abban, hogy fejlődjünk és javítsuk szolgáltatásainkat. Bízunk benne, hogy egy következő alkalommal már maradéktalanul elégedettek lesznek a nálunk nyújtott élménnyel.
2025. június 23. hétfő
2025. június 25. szerda
Kollégáink nevében is hálásan köszönjük megtisztelő, elismerő értékelését. Örömünkre szolgál, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket, tökéletesen telt pihenésük, mindennel elégedettek voltak és nagyszerűen telt pihenésük ittlétük során. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket máskor is.
2025. június 25. szerda
Köszönjük értékelését, örülünk, hogy kellemesen telt pihenése szállodánkban!
Szeretettel várjuk vissza a jövőben is!
2025. június 18. szerda
Köszönjük visszajelzését! Reméljük, hogy a szálloda egyéb szolgáltatásai hozzájárultak a kellemes pihenéshez, és bízunk benne, hogy egy következő alkalommal is vendégül láthatjuk Önt!
2025. június 15. vasárnap
2025. június 18. szerda
Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that you had a pleasant stay with us, and we’re especially happy that the peaceful atmosphere, cleanliness, and our evening music program contributed to your relaxation. It means a lot to us that you highlighted the easy access to the lake as well — we strive to ensure comfort and convenience for all our guests. We truly hope to welcome you back again soon!
2025. június 05. csütörtök
2025. június 11. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Szeretnénk tájékoztatni, hogy Vendégeink részére továbbra is elérhető a fürdőbelépőjegyeket tartalmazó ajánlatunk is. A parkolással kapcsolatos információkról Vendégeinket ajánlatainkban és visszaigazolásainkban is tájékoztatjuk. Reméljük, hogy észrevételei ellenére pihenése kellemesen telt és visszatér még hozzánk!
2025. június 04. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Őszintén sajnáljuk az étteremben történteket. A vendégeink kényelme és elégedettsége számunkra kiemelten fontos, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy hasonló eset ne fordulhasson elő a jövőben.
Köszönjük, hogy felhívta erre a figyelmünket, és bízunk benne, hogy egy következő alkalommal lehetőséget ad számunkra, hogy egy sokkal kellemesebb élményt nyújthassunk Önnek. Szeretettel visszavárjuk!
2025. május 30. péntek
2025. június 04. szerda
Köszönjük pozitív értékelését. Igazán örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Reméljük visszatérő vendégeink között köszönthetjük és máskor is ellátogatnak hozzánk.
2025. május 29. csütörtök
2025. június 04. szerda
Köszönjük, hogy ismét minket választottak és hogy megosztották velünk észrevételeiket. Őszintén sajnáljuk, hogy ez alkalommal nem sikerült teljes mértékben megfelelnünk az elvárásaiknak.
A csomagajánlatok tartalmát illetően igyekszünk minden fontos információt egyértelműen feltüntetni a foglalások során, szeretnénk tájékoztatni, hogy továbbra is van lehetőség fürdőbelépőjegyeket tartalmazó ajánlatot foglalni.
A szobai függönnyel kapcsolatos észrevételt is köszönjük, továbbítjuk az illetékes Kollégáknak. Nagy öröm számunkra, hogy a személyzet hozzáállásával és az étkezések minőségével elégedettek voltak.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket, és lehetőségünk lesz egy minden szempontból pozitív élményt nyújtani.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hunguest Hotel Panoráma szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba és Superior franciaágyas tó felé néző szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a baráti társaságok, az egyéni utazók és a csoportok érezték magukat a legjobban.



