Hotel Piroska, Bük, Bükfürdő - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.5 / 5
KIVÁLÓ
993
vélemény
4.71
Személyzet
4.37
Tisztaság
4.44
Ár / érték arány
4.27
Kényelem
(szoba)
4.42
Szolgáltatások
4.58
Étkezés
4.56
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (62 darab) számoltuk ki.

Hotel Piroska, Bük, Bükfürdő >>

Hotel Piroska, Bük, Bükfürdő - Vélemények, értékelések
  
"Hotel Piroska"

2024. július 13. szombat
4.6
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves, készséges a személyzet!!!!
"Jól éreztük magunkat."

2024. július 13. szombat
3.8
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az étterem se személyzetben, se választék szempontjából nem volt négy csillagos. Ma már a légkondi alapfelszereltség egy négycsillagos szállodában. A kert rendezetlensége sem négycsillagos. Ezen kellemetlenségek ellenére mi jól éreztük magunkat. Köszönjük!
"Isteni vacsora a Pirosban "

2024. július 02. kedd
4.9
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
A konyha kiváló Minden jó volt

Hotel Piroska Bük, Bükfürdő kiemelt csomagajánlatai

A Hotel Piroska Bük, Bükfürdő ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellness részleg használattal
  • parkolással
  • internet elérhetőséggel
Érvényes: 2026.05.26-ig
140 400 Ft / 2 fő / 4 éjtől kiváló félpanzióval
A Hotel Piroska Bük, Bükfürdő ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellness részleg használattal
  • parkolással
  • internet elérhetőséggel
Érvényes: 2026.05.26-ig
78 000 Ft / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
A Hotel Piroska Bük, Bükfürdő ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellness részleg használattal
  • parkolással
  • internet elérhetőséggel
Érvényes: 2026.05.26-ig
111 150 Ft / 2 fő / 3 éjtől kiváló félpanzióval
"Igazi kikapcsolódás a Hotel Piroskában"

2024. június 27. csütörtök
5
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az étterem, a kiszolgálás , és az étel
"Ajánlani tudom mindenkinek."
2024. június 18. kedd
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Jó volt,tetszett,vissza megyek,családdal együtt!! Élőzene lehetne többször,hétvégén. Az a férfi jó hangú,beleillett,a szálloda profiljába. 1-től --10-ig. 10-es !!!!!!!
"Hotel Piroska"

2024. június 16. vasárnap
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves személyzet,bőséges választék,finom ételek,tisztaság,kényelmes ágyak,szép belső terek.Szívesen ajánlom mindenkinek!
"Hotel Piroska"

2024. június 13. csütörtök
4.5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden jó volt. Máskor is megyünk
"Hajrá Hotel Piroska."

2024. április 27. szombat
4.3
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Azt kaptam amit vártam.Ismertem a helyet.Igaziból a környéket látogattuk.A wellnes szolgáltatást nem vettük igénybe és ez a mi döntésünk volt.
"Jó teltek a napok. "

2024. április 26. péntek
4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nem volt mindig víz hűsítőnek. Velnesz halk zene hiányzott. Masszázs nem igazán volt jó! Hideg helyiségben, zene semmi,illatok semmi, a az idős hölgy nem tud masszírozni! Sajnálom . Más mindent jó volt, köszönöm.
"Remek volt minden!"

2024. április 03. szerda
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Minden jó volt, de a szomszédban üzemelő fagylaltozó nagyon finom fagyikat árul!!!
"Tavaszi pihenés"

2024. március 20. szerda
4.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Kiváló volt a konyha, változatos menüvel. Minden este 4-5 főétel, 2 leves és sütemények voltak a kínálatban. 4 nap alatt nem ismétlődött semmi sem! A szoba kényelmes ágyakkal volt felszerelve, azonban 1 dolog nagyon hiányzik: NINCS száírítási felület a wellness ruháknak, csak 1 törölköző szárítós radiátor a fürdőben, ami viszont kell a törülközöknek.
"Hotel Piroska"

2024. március 18. hétfő
1.9
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
A személyzettel semmi gond nem volt nagyon kedvesek voltak. De a szobát elfoglaltuk. A szobába nem volt fűtés a szoba igénytelen ezért az árèr amit kérnek érte. Szóltunk hogy nincs fűtés kaptunk egy màsik szobát ami nem volt kitakarîtva. Utána átmentünk egy másikba büdös hideg koszos volt, Mondtuk itt nem alszunk a koszos szobát ki Takarították oda mentünk vissza . Lyukas törölköző . A WC-n kisebb volt a deszka a lenyomò nem működött az ajtó fèl fa rohadt.. A medencébe a víz langyos volt. Az étterembe a terítő koszos volt úgy kellett szólni hogy adjanak Tiszta asztalt ès evőeszközt hogy tudjunk enni.1 napot töltöttünk a Piroskába. Soha többet nem megyünk ide .
"Ajánlanám a Hotel Piroskát Bük településen"

2024. március 15. péntek
4.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Kíváló volt a személyzet és az ellátás is. Köszönjük. Sajnos aki nem autóval érkezik a szállásra, nehézkes a közlekedés. Dícséret a szálloda tulajdonosának, hogy minden nap biztosította a kisbuszt a fürdőhőz.
"Remek pihenés a Hotel Piroskában"

2024. március 07. csütörtök
4.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden remek volt. Nagy választék van az ételeknél, finom, izletes minden. Kedves szolgálatkész személyzet.
"nagyon jó"
2024. március 02. szombat
4.9
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A fűtés lehetett volna jobb
"Rövid hétvége"
2024. február 26. hétfő
5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Rövid tartózkodásunk alatt teljesen elégedettek voltunk, készséges a személyzet. Biztos, hogy vissza fogunk még térni.
"Hotel Piroska"

2024. február 20. kedd
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az első wellness hétvége volt fèrjemmel . Nagyon jól èreztük magunkat, szuper hètvège volt. A szàllàs,a kiszolgálás maximális.Màskor is szívesen megyünk. Köszönjük szépen!
"Wellness hétvége"
2024. február 19. hétfő
2.1
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szobába érkezéskor észleltük (bár az nagyon zavaró nem volt, de 4 csillagos szállodához igen) hogy a lepedő lukas volt. Jeleztük a recepción hogy a szappantartó NEM volt feltöltve egyáltalán. A szobába bekészítve csak kéztörlő volt, kérésre kaptunk normál méretű törülközőt, illetve a köntöst is külön kellett kérni. Már jóval a berendezkedés után észleltük hogy a fürdöszoba plafonján penész folt volt, illetve a zuhanykabin ajtaja is sérült volt, illetve a szoba sarkaiban (ablaknál függöny mögött) több pókháló se lett eltakarítva előzőleg. A wellnessrészleghez vezető "hátsó" lépcsőházban láthatólag hetek óta nem volt takarítva. A wellnessrészlegben az élménymedence falán koszfoltok voltak. Az étkezéseknél nem volt kiírva az allergének listája (illetve amikor hallottam hogy jött egy gluténérzékeny vendég akkor rakták ki). A fizetéskor ezeket jeleztük, hozzátéve hogy láthatóan teltházas időszak miatt nem kértünk másik szobát. A szálloda ezt 15%-os kedvezménnyel kompenzálta, de akkor is egy 4 csillagos szállodában ilyen hibák nem fordulhatnának elő. Egy teljes renoválás-takarítás szükséges lenne a szállodának.
"Kellemes év eleje a Piroska hotelben!"

2024. január 07. vasárnap
4.6
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szállással tökéletesen meg voltunk elégedve. Az étteremben a kiszolgálás tökéletes volt, de a vacsoránál nem mindig gondoltak a vegetáriánusokra.
"Szép karácsonyi kikapcsolódás volt."

2024. január 03. szerda
4.9
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Tetszett a szauna végre egy hely ahol van szauna kultúra. Igaz sok vendég nem tartja be a szabályokat. A szobában az ágy matrac nagyon kényelmetlen, puha. Minden más rendben volt.
"Kellemes szilveszter a Hotel Piroskában"
2024. január 03. szerda
3.4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A fürdőszobában folyamatosan rendkívül kellemetlen szag volt, ami feltehetően a lefolyókból jött. A személyzet egyik része rendkívül kedves, szolgálatkész, képzett volt, míg volt egy-két személy, aki nagyon rontotta az összképet. Érkezéskor hiányos volt a szoba felszerelése. Pl.: kiégett izzó, hiányzó egészségügyi papír, törölköző. A négy nap alatt csak egy alkalommal tapasztaltunk alaposabb takarítást. Több napon a szemetet sem ürítették ki. Az étkezéssel kifejezetten elégedettek voltunk, különösen a szilveszteri és újévi kínálattal. Kiváló volt a szilveszter éjszakai zenész, míg az azt megelőző estén viszont nagyon gyenge minőségű volt az "élő" zene. Jónak tartjuk az ár-érték arányt.
"Minőség és jó ár fiatalnak és idősöknek itt megtalálod. "

2023. december 30. szombat
4.9
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat, sehol nem tapasztaltam ( és ebbe beletartoznak nívós és ugyan ijen kategóriájú szállodák) ahol " karácsonyról beszélünk" minden nap (3) megérkezéstől majdnem a vacsoráig lehet fogyasztani.- többféle süteményből ,forralt borból, és más innivalóból, ami nem csak a felnőttek de a gyerekek számára is fogyasztható. A pihenés kellemes és illatos szobákban, a relaxálás úgyszíntén ,nem mellesleg megemlítve hogy a szolgáltatást vacsoraután is igénybe lehetett venni. Remek választékos és finom ételekkel , udvarias kiszolgálással. Mindezt megkoronázva élőzenével tették fel az i-re a pontot. Ár érték arányban a legjobb választásvolt. Köszönjük!
"Pihenés a Hotel Piroskában"
2023. december 28. csütörtök
3.9
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Pozitívum:-A személyzet készséges,udvarias,kedves minden helyzetben. Az ételek nagyon ízletesek.Bőséges a választék. Negatívum:- Kaptunk egy takarítatlan szobát,amely délelőtt fűtetlen.Élményfürdő nem működik,a víz langyos.
"Nem ajánlom senkinek mert csak a pénzre utaznak…"

2023. december 28. csütörtök
2.8
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Hideg szoba várta a vendéget Egész szinten nem volt fűtés 84 Szoba séf kulcs nincs elveszett Fürdőszobában mennyezeti világítás halott Wellness nincs személyzet Kinti jakuzzi motor halott 1000 éves Gőz szauna nem működik bekapcsolás hoz kell a személyzet de az üveg ajtó nem nyílik Kutyabarát szálloda , a vendég a kutyát szobában hadja reggel 8 órától egész nap ugat a személyzet nem tesz semmit A pincér a mindenes a wellnessben is takarít És napi 60000 / 2 fő forintot kérnek. Szomorú és a vendégnek fizetni kell mint egy katona tiszt.
"Hotel Piroska"

2023. december 09. szombat
4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Welness hideg a medence vize koszos hideg
"Hotel Piroska"

2023. november 26. vasárnap
5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon imádtam,a személyzet nagyon kedves és barátságos,az ételek finomak és bőséges a választék, a wellness megfelelő,csak ajánlani tudom mindenkinek
"Hotel Piroska"

2023. november 06. hétfő
3.4
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szobában nem volt szunyogháló és klíma sem. A wellness részleg gyenge volt a 4 csillagos szállódákhoz képest. A recepció személyzet nem igazán kedves, az étteremben nagyon kedves a személyzet, de a kaja gyenge volt.
"Szuper őszi napok a Hotel Piroskában"

2023. november 03. péntek
5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Másodszor voltunk a Hotelben, és még biztosan megyünk oda pihenni. 4 és 6 éves gyerekeink nagyon jól érezték magukat, mi is felnőttek. Az ételek változatosak nagyon finomak, bőséges a kínálat. Személyzet nagyon kedves. Wellness részleg is szuper a víz hőmérséklete kiváló. Minden nagyon szuper volt
"Remek kikapcsolódás Bükben!"
2023. szeptember 10. vasárnap
4.1
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Minden évben antibakteriális szobában voltunk, idén hiányzott.
"Egy jó hétvége Hotel Piroskában!"

2023. április 10. hétfő
5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden jó volt!
"Pihentető kikapcsolódást töltöttünk a szállodába!"

2023. február 26. vasárnap
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Teljesen elégedett voltam! A személyzet kedves,segítőkész! Az ételek finomak bőségesek! Tisztaság volt,nagyon figyeltek a vendég nyugalmára! Szívesen ajánlom mindenkinek!!
"Kikapcsolódás"
2023. január 25. szerda
4.4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Teteszett, hogy kutyust is lehetett vinni. A személyzet szolgálatkész, udvarias, kedves. Kivéve egy párost. Kár volt.
"Hotel Piroska"

2023. január 22. vasárnap
3.9
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
lényegében megfelelt minden elvárásnak, talán ekkora szállodának lehetne egyel több benti medencéje (melegvizes)
"Nagyon kellemes időtöltés."

2023. január 15. vasárnap
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon segítőkész, udvarias személyzet.
"Remek hétvége Piroskába ."

2023. január 13. péntek
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mi kiváloan érezük magunkat, rend tisztaság, kiválo személyzet. Köszönjük még találkozunk.
"Hotel Piroska"

2023. január 11. szerda
4.1
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves és segítőkész volt. Tisztaság rendben volt. A reggelinèl nagy választék volt, az ételek finomak voltak. A vacsoránál kisebb volt a választék, de találtam minden nap valami kedvemre valót. A legjobban az tetszett, hogy a wellness részlegen meleg volt, és a víz is meleg volt, így ki lehetett használni gyerekekkel! A szálláshely valóban család barát, minden korosztály találhat magának szórakozási lehetőséget. Ami kicsit kellemetlen volt számomra, az a hőmérséklet. A folyosón nagyon hideg van, a szobában felöltözve elviselhető, de mivel csak délután kapcsolják be a fűtést, a vizes dolgok nem száradnak meg. Összesègèben kellemes csalódás volt a hotel, máskor is szívesen mennék oda pihenni, és másoknak is ajánlom.
"Remek ár-érték arány"
2023. január 03. kedd
4.6
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon szép és hangulatos, az ételek választéka és ízvilága nagyon gazdag és finom! Személyzet kedves, segítőkész. Sajnos a szoba, illetve a medence tisztasága viszont kifogásolható volt számunkra.
"Kellemes szilveszter, az udvarias, szolgálatkész személyzettel."

2023. január 03. kedd
4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szoba /73/ ágyaára csak bemászni lehetett, olyan szűk volt a hely mellette. Érthetetlen, hogy a szaunát miért csak pucéran, illetve egyszem lepedővel lehet használni. Ezért nem is szaunáztunk.
"Szilveszteri wellness"
2023. január 03. kedd
5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Remekül éreztük magunkat, isteni ételeket kaptunk, a wellness részleg is szuper, hosszú nyitvatartással. Kisgyermekkel is tudtunk pihenni és szórakozni is. Összességében mindennel elégedettek voltunk!
"Hotel Piroska"
2023. január 02. hétfő
4.8
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A Szilveszteri zenés mulatságon a zenész nem igazán mulatságra való zenét szolgáltatott!
"Csalódás a Piroskában."

2023. január 02. hétfő
3
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Hol a rántotta, pohár,tányér stb fogyott el, várni kellett a pótlásra. A gyerekeknek a + rendelt tej csak reklamálás után érkezett meg. A zuhanykabinban nem volt tisztálkodási szer, és a zuhanyrózsát nem lehetett felakasztani!!! A személyzet kedves, szolgálatkész, de minimalizált. Az ételek, főleg a levesfélék nagyon gyengék, de ízletességre a többi termék sem jeleskedett, nekünk túlnyomó részben sós volt. A péksütemények jók voltak. A cukrász sütemények nagyon finomak!!!
"BUÉK"
2023. január 02. hétfő
4.1
Család nagyobb gyerekkel
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kicsi a wellness részleg és hideg van;túl zsúfolt a szálloda.
"Szilveszteri üdülés"
2023. január 02. hétfő
4
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Wellness részleg bővítése/korszerűsítése indokolt lenne. A hotel mérete és csillaggal jelölése ezt megkövetelné.
"Szuper 5.nap a Hotel Piroskàban!!"

2022. december 31. szombat
4.4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A második emelet ,és a tetőtèr fűtése gyenge!Nappal is mehetne a fűtés kicsit!A közösségi helyeken is lehetne melegebb!!A többi dolog ,étkezés vendégszeretet stb szuper!!!
"Remek pihenés és feltöltődés"

2022. december 31. szombat
4.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A párom glutén érzékeny az étkezés szempontjából és ilyen hozzáállást amit produkáltak,csak eddig 2 helyen kaptunk. Nagyon szépen köszönjük! Igen megleptek,hogy a párom ennyi mindent megkapott. A gyógyvizet hiányoltam a hotelben. A hotel nem tehet róla a vendégek viselgetéséről,de a csehek nem tudnak.
"Hotel Piroska"

2022. december 30. péntek
2.9
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos a wellnes hideg volt szerény szolgáltatás . A étkezés rendben volt bőséges,sok rétű!!
"Karácsony a Piroskában!"

2022. december 29. csütörtök
4.8
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Az ételek minősége és mennyisége is parádés volt!A személyzet pedig végtelenül segítőkész! Mesevetítes és forró csoki a gyerekeknek, forralt bor a felnőtteknek!
"Derékfájós karácsony ,kiváló ellátással."

2022. december 28. szerda
4.4
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az ágyak matracai derékfájást okoznak, olyan süppedősek. 4 csillagos szálloda?!
"Hotel Piroska"

2022. december 11. vasárnap
2.8
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Hideg szobákkal vártak, fűtés nem volt csütörtökön, pénteken este egy kevés, éjjel kikapcsolták. A radiátor rossz volt a szobánkban, a gyerek szoba, játszó szoba, folyosók, átjáró a wellness-be fűtetlen volt. Az unokáim is, lányom is én is betegen érkeztünk haza
"Hotel Piroska"

2022. november 08. kedd
3.5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A fürdő viz hőmérséklete hidegebb volt a megszokottnál .A gluténmentes étkezés nem volt zökkenőmentes .kiszolgálo személyzet kevés

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Piroska szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Piroska korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Hotel Piroska szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az egyéni utazók, a csoportok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.