A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Imperial Gyógyszálló, Kiskőrös >>
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- masszázzsal
- gyógytea és ásványvíz bekészítéssel
- wellnessrészleg használattal
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- reggelis ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
2024. március 18. hétfő
2024. március 21. csütörtök
Köszönjük észrevételeit. Valóban 3 éve zárva tart a szálloda saját gyógyrészlege. Erről igyekszünk minden felületünkön kommunikálni. Helyette a szomszédos Rónaszéki Gyógyfürdőt használhatják vendégeink. Örülünk, hogy kellemesnek találta a gyógyvizünket. Az étterem felé továbbítjuk segítő tanácsait. Bízunk benne, hogy hamarosan újfent ellátogatnak hozzánk.
2024. március 21. csütörtök
Örülünk, hogy tartalmasan telt Kiskőrösön tett látogatása. Figyelmébe ajánljuk az emlékőrző ünnepségeket, valamint a városi fesztiválokat. Biztosak vagyunk benne, hogy még számos újdonsággal tud szolgálni a város és hotelünk is. Az éven számos rendezvénnyel várjuk a hotelbe ellátogató vendégeinket. Szeretettel meginvitáljuk Önöket ezen alkalmak egyikére. Bízunk benne, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk!
2024. március 14. csütörtök
2024. március 21. csütörtök
Sajnálattal olvassuk, hogy csalódás érte látogatása során. A szálloda saját gyógyrészlege 3 éve zárva tart. Erről minden felületünkön kommunikálunk. Saját gyógyfürdőnk helyett a szomszédos és közvetlen átjárással rendelkező Rónaszéki Gyógyfürdőt tudják látogatni vendégeink. A fürdő korlátlanul látogatható és a belépést tartalmazza a szobaár. A gyógyfürdő melegvizes gyógymedencéi tartózkodása során is elérhetőek voltak. Továbbá a hotelen belül mind a szauna, sószoba és aromaterápiás pihenőszoba díjmentesen látogatható. Amennyiben ezen szolgáltatásokat nem volt alkalma kiélvezni, javasoljuk, hogy térjen vissza hozzánk és tapasztalja meg gyógyvizünk jótékány hatását vagy használja szállodánk szaunáját vagy sószobáját korlátlanul. Szeretettel visszavárjuk!
2024. március 12. kedd
2024. március 21. csütörtök
Köszönjük szépen észrevételét. Sajnáljuk, hogy a hotelben való tartózkodása nem volt felhőtlen. Észrevételét a vacsorát illetően továbbítjuk az étterem felé. Örömmel vesszük ha időt szán rá és segíti munkánkat javaslataival. Ha szeretné megosztani velünk, hogy milyen ételeket látna szívesen a vacsora során, kérjük ne habozzon megosztani velünk.Köszönettel,
2024. március 12. kedd
2024. március 21. csütörtök
Köszönjük észrevételeit, melyet továbbítottunk az étterem felé. Bízunk benne, hogy elkövetkezendő látogatása alkalmával megtapasztalhatja a pozitív változást, melyhez Ön is hozzá járult véleményével. Szeretettel visszavárjuk!
2024. március 11. hétfő
2024. március 21. csütörtök
Köszönjük szépen kedves szavait. Örömünkre szolgál, hogy tartózkodása során kellemesen érezte magát szállodánkban. Bízunk benne, hogy hamarosan újfent vendégeink között köszönthetjük!
2024. március 11. hétfő
2024. március 11. hétfő
2024. március 21. csütörtök
Köszönjük értékelését.Szeretettel visszavárjuk!
2024. március 11. hétfő
2024. március 21. csütörtök
Köszönjük értékelését.Szeretettel visszavárjuk!
2024. március 10. vasárnap
2024. március 21. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelésével hozzá járul szállodánk fejlesztéséhez. A fürdőköntösök cseréje folyamatos. Sajnos a magas vastartalmú gyógyvíz nyomot hagy a textílián. Magas hőfokon kezelt színes fürdőköpenyeket használunk. Ennek ellenére a hőkezelés gyorsan károsítja a textíliát. A tisztasága felől kétségeink nincsenek, viszont a vegykezelés hatására a puhaságát elveszítheti.Bízunk benne, hogy máskor is visszatérnek hozzánk!
2024. március 09. szombat
2024. március 21. csütörtök
2024. március 08. péntek
2024. március 21. csütörtök
Sajnáljuk, hogy a szoba elhelyezkedésével gondjai akadtak. Lehetőségeink szerint ha a szálloda töltöttsége megengedi zöld területre néző szobákban helyezzük el vendégeinket. Sajnos telt házas időszakban ez nehezen megoldható. Javasoljuk, hogy hétköznap térjen vissza hozzánk és használja ki hétköznapi kedvezményünket.Ha így dönt, kérjük írja be foglalása megjegyzésébe, hogy zöld területre néző szobát szeretne. Ez esetben figyelmet fordítunk rá, hogy mindenképp a kérésének megfelelő kilátással rendelkező szobában helyezzük el. Szeretettel visszavárjuk!
2024. március 07. csütörtök
2024. március 21. csütörtök
Köszönjük értékelését.Szeretettel visszavárjuk!
2024. március 02. szombat
2024. március 21. csütörtök
Köszönjük értékelését.Szeretettel visszavárjuk!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Imperial Gyógyszálló szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a csoportok, a baráti társaságok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.