A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Imperial Gyógyszálló, Kiskőrös >>
2025. június 07. szombat
2025. június 12. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a Hotel Imperialban tett látogatása után.
Sajnálattal olvastuk, hogy a reggeli minősége nem felelt meg az elvárásaiknak. Visszajelzése rendkívül fontos számunkra, mivel folyamatosan azon dolgozunk, hogy szolgáltatásainkat vendégeink igényeihez igazítsuk. Az étkeztetéssel kapcsolatos észrevételeit továbbítjuk konyhai csapatunknak.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket, és kellemesebb élményekkel szolgálhatunk.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. június 07. szombat
2025. június 12. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait!
Örömmel olvastuk, hogy kellemesen telt az itt tartózkodásuk, és külön öröm számunkra, hogy a környezetet, valamint a kerékpározási lehetőségeket értékelték. Köszönjük az építő jellegű észrevételeit is – a reggeli választékának bővítését, valamint a fürdő pihenőhelyeinek fejlesztését illetően is továbbítjuk javaslatait az illetékes részlegek felé.
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket szállodánkban!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. június 06. péntek
2025. június 12. csütörtök
Köszönjük visszajelzését. Sajnáljuk, hogy a vacsora és a reggeli nem felelt meg teljes mértékben az elvárásaiknak. Örülünk, hogy a szállással elégedettek voltak, és reméljük, hogy legközelebb még jobb élményekkel szolgálhatunk.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- masszázzsal
- gyógytea és ásványvíz bekészítéssel
- wellnessrészleg használattal
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- reggelis ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
2025. június 01. vasárnap
2025. június 12. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy jól érezték magukat, és külön öröm számunkra, hogy a gyógyfürdő és a víz elnyerte tetszésüket. Észrevételeit a vacsorával kapcsolatban köszönjük, továbbítjuk az illetékeseknek.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 20. kedd
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy személyzetünkkel elégedett volt. Sajnáljuk, ha az ellátás nem felelt meg elvárásainak. Szeretnénk jelezni, hogy a gyógyfürdő nem szerepelt a foglalás visszaigazolásában – a csomag kizárólag a Rónaszéki Fürdő használatát tartalmazta. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel vesszük elismerését kollégáink hozzáállásáról. Az éttermi takarítással és az árakkal kapcsolatos észrevételeit köszönjük, továbbítjuk az illetékeseknek a szolgáltatásaink javítása érdekében.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 18. vasárnap
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük szépen a dicsérő szavakat és részletes visszajelzését! Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban, és elégedettek voltak az ellátással, tisztasággal és személyzetünkkel. A fürdőruhák szárításával kapcsolatos észrevételét köszönjük, továbbítjuk a vezetőség felé, hogy javíthassunk a vendégélményen.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 17. szombat
2025. május 22. csütörtök
Nagyon köszönjük kedves és részletes visszajelzését! Örömmel olvastuk, hogy ilyen szép élményekkel gazdagodtak nálunk, és külön öröm számunkra, hogy Kiskőrös és Petőfi öröksége is ilyen mély benyomást tett Önökre. A sószobával kapcsolatos észrevételét köszönjük, továbbítjuk az illetékesek felé. Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 12. hétfő
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy pihentető napokat töltöttek nálunk. A vacsorával kapcsolatos észrevételét köszönjük, továbbítjuk az éttermi vezetés felé, hogy javíthassunk kínálatunkon. Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 10. szombat
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést! Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak a szolgáltatásainkkal és jól érezték magukat nálunk. Az infraszaunával kapcsolatos javaslatát köszönjük, továbbítjuk az illetékesek felé. Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 01. csütörtök
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatát. Sajnáljuk a kellemetlenséget, és jelezzük, hogy a tusfürdő nem alapszolgáltatásunk része, de kérés esetén kollégáink szívesen segítenek. Reméljük, hogy ennek ellenére kellemesen telt a nálunk töltött idő!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. április 26. szombat
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük szépen a maximális értékelést és örülünk, hogy mindenben elégedettek voltak! Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy a szoba tisztaságával, a reggelivel, a parkolási lehetőséggel és a fürdő elérhetőségével elégedett volt. Sajnáljuk, hogy a tetőtéri szoba melege kellemetlenséget okozott. Áprilisban jellemzően még nincs szükség klímaberendezés használatára, de az időjárás váratlan melegedésére a jövőben igyekszünk még jobban felkészülni.
Az étkezéssel és egyéb észrevételekkel kapcsolatos javaslatait köszönjük, és továbbítjuk az illetékeseknek. Reméljük, a jövőben újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. április 20. vasárnap
2025. április 22. kedd
Köszönjük szépen kedves szavait! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk, és külön köszönjük az éttermi személyzet nevében is az elismerést. Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Kiskőrös
2025. április 20. vasárnap
2025. április 22. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait! Örülünk, hogy elégedettek voltak a szállással és a szolgáltatásainkkal. Észrevételét a szárítási lehetőségekről köszönjük, továbbítjuk az illetékeseknek. Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Kiskőrös
2025. április 18. péntek
2025. április 22. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örülünk, hogy elégedettek voltak a tisztasággal és személyzetünkkel. A teregetési lehetőséggel kapcsolatos észrevételét köszönettel fogadjuk, és igyekszünk javítani ezen a jövőben.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Kiskőrös
2025. április 17. csütörtök
2025. április 22. kedd
Nagyon örülünk, hogy visszatérő vendégeink között üdvözölhetjük! Köszönjük a kedves szavakat, mindig nagy öröm számunkra, ha elégedetten távoznak tőlünk. Várjuk Önöket legközelebb is szeretettel – akár csak egy napra is!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Kiskőrös
2025. április 08. kedd
2025. április 14. hétfő
Köszönjük szépen a visszajelzést! Örülünk, hogy jól érezték magukat, és külön köszönjük az elismerést a személyzet felé.
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. április 07. hétfő
2025. április 08. kedd
Köszönjük szépen kedves visszajelzését! Örülünk, hogy jól érezték magukat. A kerékpárokkal kapcsolatos észrevételét köszönjük, már dolgozunk a fejlesztésen.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. április 03. csütörtök
2025. április 08. kedd
Köszönjük szépen a pozitív értékelést, öröm számunkra, hogy kellemesen telt a pihenés házi kedvenceikkel együtt! A fürdő megközelítésével kapcsolatos észrevételét is köszönjük, igyekszünk a jövőben javítani ezen a kényelmetlenségen.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. március 30. vasárnap
2025. április 08. kedd
Öröm számunkra, hogy ismét nálunk pihentek, és köszönjük a kedves szavakat! A WiFi-jellel kapcsolatos észrevételt köszönjük, dolgozunk a szolgáltatás javításán.
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. március 29. szombat
2025. április 08. kedd
Köszönjük szépen a kedves értékelést és hasznos javaslatait! Örömmel továbbítjuk azokat az éttermi csapatunknak – minden visszajelzés segít, hogy még jobbak lehessünk.
Szeretettel várjuk vissza!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. március 28. péntek
2025. április 08. kedd
Sajnálattal olvastuk, hogy a nálunk töltött napok nem feleltek meg az elvárásaiknak. Őszintén elnézést kérünk a kellemetlenségekért, különösen a zaj, a szoba tisztasága és a nem megfelelő kommunikáció miatt.
Kérjük, hogy hasonló esetben a tartózkodás alatt jelezze felénk újra a problémát – lehetőség szerint szobacserével vagy más megoldással azonnal segítünk.
Visszajelzését köszönjük, komolyan vesszük, és igyekszünk tanulni belőle a jövőre nézve.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. március 28. péntek
2025. április 08. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvastuk, hogy a recepción nem megfelelő fogadtatásban részesültek – ez nem felel meg a szállodánk elvárásainak. A történteket kivizsgáljuk, hogy a jövőben ilyen ne fordulhasson elő.
Bízunk benne, hogy egy következő alkalommal már minden tekintetben kellemes élményekkel távoznak.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. április 08. kedd
Szívből köszönjük a dicsérő szavakat! Nagy öröm számunkra, hogy kellemes meglepetést tudtunk okozni, és élményekkel teli napokat töltöttek nálunk.
Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. március 22. szombat
2025. április 08. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvastuk, hogy az ételek és a wellness részleg nem feleltek meg az elvárásainak. Visszajelzése fontos számunkra, és továbbítjuk az illetékes kollégáknak a javítás érdekében.
Bízunk benne, hogy a jövőben lehetőséget kapunk a kellemesebb élmény biztosítására.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. március 17. hétfő
2025. április 08. kedd
Köszönjük visszajelzését, és elnézést kérünk a kellemetlenségért! A bankkártyás fizetéssel kapcsolatos probléma sajnos a szolgáltatónál lépett fel, rajtunk kívülálló okból.
Bízunk benne, hogy ennek ellenére jól érezte magát, és visszatér hozzánk a jövőben!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. április 08. kedd
Nagyon köszönjük részletes visszajelzését és a sok kedves szót kollégáink felé – örömmel adjuk át nekik!
A fürdőszobával kapcsolatos észrevételt is köszönjük, utánanézünk, és orvosoljuk a problémát.
Örülünk, hogy összességében jól érezték magukat, és reméljük, legközelebb már teljes élményt tudunk nyújtani!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. március 16. vasárnap
2025. április 08. kedd
Szívből köszönjük a részletes és elismerő visszajelzést! Nagy öröm számunkra, hogy ennyire jól érezték magukat, és hogy a szolgáltatásaink elnyerték tetszésüket. Külön köszönjük, hogy kiemelte munkatársaink figyelmességét – igazán motiváló számunkra az ilyen kedves szavak.
Szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is – akár nyáron is!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. március 09. vasárnap
2025. március 10. hétfő
Köszönjük visszajelzését! Sajnáljuk, ha az ételek nem feleltek meg teljesen az elvárásaiknak. Észrevételeit továbbítjuk a konyhánknak, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Bízunk benne, hogy más területeken kellemes élményben volt részük.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy nem volt teljes mértékben elégedett a szállással és az étteremmel. Észrevételeit továbbítjuk az illetékeseknek, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Bízunk benne, hogy a jövőben lehetőségünk lesz kellemesebb élményt nyújtani Önöknek.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 09. vasárnap
2025. március 10. hétfő
Köszönjük visszajelzését! Örülünk, hogy a személyzet kedvessége és az ajándék bor tetszett Önnek. Sajnáljuk a wifi problémát, valamint hogy a fürdőköpeny mérete nem felelt meg – nagyon sok méret elérhető, de sajnáljuk, ha nem sikerült megfelelőt találni. Észrevételeit továbbítjuk, és reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 06. csütörtök
2025. március 10. hétfő
Köszönjük visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy a reggelivel és a kedves felszolgálókkal elégedettek voltak. Sajnáljuk, hogy a vacsora választéka nem felelt meg az elvárásaiknak, és hogy hiányolták a fedett átjárót. Észrevételeit továbbítjuk, és reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 05. szerda
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Sajnáljuk, hogy a menün kívüli fogyasztás miatt kellemetlenséget tapasztaltak. Szeretnénk jelezni, hogy autóbusszal érkezők számára ingyenes transzfert biztosítunk, csupán előre jelezni kell számunkra. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 03. hétfő
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy a reggeli bőséges volt és elégedettek voltak a félpanziós ellátással. Sajnáljuk, hogy a vacsora választéka nem felelt meg az elvárásaiknak. Észrevételeit továbbítjuk, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Reméljük, hogy a jövőben ismét üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 02. vasárnap
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy kellemesen telt az itt töltött idő, és elégedettek voltak a szolgáltatásokkal. Észrevételeit figyelembe vesszük, például a gyümölcs és a TV adás minőségével kapcsolatban, hogy tovább javíthassunk. Örülünk, hogy a gyógyfürdőt is élvezték! Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 01. szombat
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát és elégedett volt a személyzettel, valamint a fürdő szolgáltatásaival. Sajnáljuk, hogy a termál részleg elérhetősége kellemetlenséget okozott. Reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. március 01. szombat
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát és elégedett volt a személyzettel, valamint a fürdő szolgáltatásaival. Sajnáljuk, hogy a termál részleg elérhetősége kellemetlenséget okozott. Reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 27. csütörtök
2025. március 10. hétfő
Köszönjük visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a szobával és a személyzettel. Észrevételeiket figyelembe vesszük, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 27. csütörtök
2025. március 10. hétfő
Köszönjük a kedves szavakat! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a szolgáltatásokkal és a személyzettel. Kívánunk Önnek további kellemes utazásokat, és reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 25. kedd
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a tartózkodásukkal, és várjuk vissza Önöket a jövőben!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 24. hétfő
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel halljuk, hogy jól érezték magukat. Észrevételeit figyelembe vesszük a kávé fogyasztás és a zuhany kabin állapota kapcsán. Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 22. szombat
2025. március 10. hétfő
Köszönjük a kedves visszajelzést! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a tisztasággal, kedvességgel és kényelemmel. Sajnáljuk a zajos szomszédot, ezt a problémát igyekszünk kezelni. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 20. csütörtök
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Sajnáljuk, hogy az étkezésekkel és az átjáróval kapcsolatban csalódott volt. Észrevételeit figyelembe vesszük, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 14. péntek
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak az étellel és a személyzettel. Sajnáljuk, hogy a fürdőhöz való átjárás kellemetlenséget okozott, és figyelembe vesszük észrevételeit. Reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. február 13. csütörtök
2025. március 10. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a tisztasággal és a személyzettel. Sajnáljuk, hogy a vacsora nem felelt meg az elvárásaiknak, és figyelembe vesszük észrevételét a jövőbeni fejlesztések során. Reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Imperial Gyógyszálló szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, a kisgyerekes családok, a baráti társaságok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.