A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Imperial Gyógyszálló, Kiskőrös >>
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- masszázzsal
- gyógytea és ásványvíz bekészítéssel
- wellnessrészleg használattal
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- reggelis ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
2025. október 03. péntek
2025. október 03. péntek
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait, és hogy szállodánkat választotta kiskőrösi kirándulásához. Örömmel olvassuk, hogy a személyzet kedvességével és az étkezéssel elégedett volt, hiszen számunkra kiemelten fontos, hogy vendégeink jól érezzék magukat nálunk.
Ugyanakkor sajnálattal értesültünk azokról a kellemetlenségekről, amelyeket tapasztalt. A szoba takarításával, a hűtő működésével, a vízöblítéssel és a wi-fi stabilitásával kapcsolatos észrevételeit köszönettel fogadjuk, és továbbítjuk a megfelelő részlegeknek, hogy mielőbb javítsuk a hiányosságokat.
Reméljük, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk, és egy minden szempontból kellemesebb élménnyel tudjuk majd megajándékozni.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. szeptember 30. kedd
2025. október 03. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy jól érezték magukat nálunk, ugyanakkor sajnálattal olvastuk a medencével kapcsolatos nehézségeket.
Észrevételeit köszönettel fogadjuk, és továbbítjuk a fürdő üzemeltetői felé, hogy a babaúszás és úszásoktatás időpontjait előre jelezhessük, így a családok könnyebben tervezhetik a medencehasználatot.
Reméljük, hogy legközelebb is ellátogatnak hozzánk, és még kellemesebb élménnyel tudjuk vendégül látni Önöket.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. szeptember 29. hétfő
2025. október 03. péntek
Köszönjük szépen, hogy visszatérő vendégként ismét nálunk töltötték az időt, és megosztották élményeiket. Örömmel halljuk, hogy a személyzet udvariassága és az ételek ízletesek voltak, hiszen ezekre különösen büszkék vagyunk.
Reméljük, a következő alkalommal a wellness szolgáltatásainkat is kipróbálják, hogy még teljesebb élményben lehessen részük. Várjuk szeretettel legközelebb is!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. szeptember 28. vasárnap
2025. október 03. péntek
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagyon örülünk, hogy elégedett volt a szobák tisztaságával, a személyzet segítőkészségével és a gyógyfürdővel – különösen hálásak vagyunk a dicsérő szavakért!
Észrevételét köszönettel fogadjuk. Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. szeptember 27. szombat
2025. október 03. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy nálunk töltött napjai kellemesek voltak. Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. szeptember 22. hétfő
2025. szeptember 26. péntek
Nagyon szépen köszönjük kedves értékelését és a részletes visszajelzést! Örömmel halljuk, hogy kellemesen érezték magukat nálunk, a bor, a kényelmes ágy és a wellness részleg szolgáltatásai hozzájárultak a teljes kikapcsolódásukhoz. Nagyon megtisztelő számunkra, hogy kiemelte személyzetünk kedvességét – ez mindig nagy öröm számunkra, amikor vendégeink elégedetten távoznak.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és újra gondtalan pihenést biztosíthatunk!
Üvözlettel,
Hotel Imperial csapata
2025. szeptember 22. hétfő
2025. szeptember 26. péntek
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta élményeit! Örömmel halljuk, hogy a figyelmes kiszolgálás, a mosolygó személyzet és a kis “ajándék” szolgáltatásaink – mint a bicikli, a bor és a fürdő használata a szobai tartózkodás után – örömet szereztek Önnek. Nagy öröm számunkra, hogy pihenése valóban minőségi élmény volt nálunk.
Várjuk vissza szeretettel a Hotel Imperialba!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial csapata
2025. szeptember 26. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy a személyzet kedvessége, az ételek minősége és a gyógyvíz a fürdőben hozzájárult a kellemes pihenéshez. Egyben köszönjük a visszajelzést a fürdési lehetőségek hiányáról is, ez nagyon hasznos számunkra, hogy a jövőben még jobb élményt nyújthassunk vendégeinknek.
Reméljük, hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük!
Meleg üdvözlettel,
Hotel Imperial csapata
2025. szeptember 19. péntek
2025. szeptember 26. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat wellness részlegünkben, és kellemes élmény volt a tartózkodásuk.
Várjuk vissza szeretettel a Hotel Imperialba!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial csapata
2025. szeptember 14. vasárnap
2025. szeptember 26. péntek
Köszönjük kedves visszajelzését! Nagyon örülünk, hogy élvezték a gyógyfürdőt és ízlett a vacsora. Reméljük, hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial csapata
2025. szeptember 12. péntek
2025. szeptember 26. péntek
Nagyon köszönjük kedves szavait! Örömmel halljuk, hogy jól érezték magukat nálunk, és elégedettek voltak személyzetünk segítségével. Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial csapata
2025. szeptember 05. péntek
2025. szeptember 26. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit! Öröm számunkra, hogy a sütemények és a többi szolgáltatás hozzájárult kellemes pihenésükhöz. Várjuk vissza szeretettel a Hotel Imperialba!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial csapata
2025. szeptember 02. kedd
2025. szeptember 02. kedd
Köszönjük visszajelzését, sajnáljuk, hogy nem érezte jól magát. Ételeinknél törekszünk a változatosságra és friss alapanyagokra, vendégeink többsége ezt elismeri. A fürdőbe jutás biztonsági okból forgón keresztül történik, és ilyen esetekben előre jelezzük, hogy szállodánk nem akadálymentesített. Sajnáljuk, hogy Ön a tervezettnél előbb távozott, ugyanakkor vendégeink nagy része elégedetten fejezi be itt tartózkodását. Bízunk benne, hogy a jövőben mégis ad nekünk egy újabb esélyt.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. szeptember 01. hétfő
2025. szeptember 02. kedd
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést, örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és sikerült kikapcsolódniuk. Várjuk Önöket szeretettel máskor is!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. augusztus 30. szombat
2025. szeptember 02. kedd
Köszönjük szépen a kedves szavait és az észrevételt. Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk, a vacsoraidőponttal kapcsolatban pedig legközelebb bátran jelezze, és igyekszünk az igényeihez igazodni. Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. szeptember 02. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy szállodánk tisztaságát, személyzetünket és szolgáltatásainkat pozitívan értékelte. Az étkezéssel és a strand állapotával kapcsolatos észrevételeit köszönjük, továbbítjuk az illetékesek felé, hiszen fontos számunkra vendégeink véleménye. Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. augusztus 24. vasárnap
2025. szeptember 02. kedd
Köszönjük visszajelzését. Sajnáljuk, ha az esti vacsorák nem teljesen feleltek meg az elvárásainak, és köszönjük, hogy jelezte – minden észrevétel segít minket a szolgáltatásaink fejlesztésében. Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. augusztus 21. csütörtök
2025. szeptember 02. kedd
Köszönjük szépen a visszajelzését. Valóban, a szállodai wellness részleg (medencetér) zárva tart, de vendégeink számára biztosítjuk a szomszédos Rónaszéki Fürdő használatát, amely legtöbb vendégünk számára kellemes élményt nyújt. Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. augusztus 20. szerda
2025. szeptember 02. kedd
Köszönjük szépen a visszajelzését. Örülünk, hogy feltöltődve távozott nálunk, és köszönjük, hogy jelezte a problémát. Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. augusztus 13. szerda
2025. szeptember 02. kedd
Köszönjük visszajelzését. Sajnáljuk, hogy a fürdői élmény nem felelt meg, ugyanakkor a fürdő a szállodától függetlenül működik, és a látogatottságot mi nem tudjuk befolyásolni. Étkezéseinknél mindig törekszünk a gördülékeny kiszolgálásra. Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait, minden visszajelzés segít minket a fejlődésben.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. augusztus 10. vasárnap
2025. szeptember 02. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. A napozóágyak használata a fürdő területén sajnos külön szolgáltatás, amiért a fürdő üzemeltetője szabja meg a díjat. Köszönjük, hogy jelezte, ezt figyelembe vesszük a jövőben. Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. augusztus 09. szombat
2025. szeptember 02. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy az étkezés és a szoba kényelme nem teljesen felelt meg az elvárásainak; a jelzését figyelembe vesszük, hogy a jövőben még jobb élményt nyújthassunk. Örülünk, hogy a fürdőt elfogadhatónak találta, és reméljük, ad még egy esélyt, hogy kellemesebb élményt nyújthassunk Önnek.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. augusztus 09. szombat
2025. szeptember 02. kedd
Köszönjük visszajelzését. Örülünk, hogy elégedett volt az étkezéssel és a kiszolgálással. A fürdő állapota a szállodától független, de köszönjük, hogy jelezte – minden észrevétel fontos számunkra. Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. augusztus 06. szerda
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvastuk, hogy a vacsora mennyiségével nem volt maradéktalanul elégedett. Fontos számunkra vendégeink visszajelzése, hiszen ezek segítenek abban, hogy folyamatosan fejlődhessünk.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. augusztus 05. kedd
2025. augusztus 07. csütörtök
Szívből köszönjük kedves szavait és megtisztelő értékelését! Örömmel olvastuk, hogy jól érezte magát nálunk, és külön öröm számunkra, hogy éttermi kollégáink kedvessége és figyelmessége ilyen maradandó élményt nyújtott Önnek.
Visszajelzését nagy örömmel továbbítjuk nekik!
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. augusztus 04. hétfő
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük szépen megtisztelő értékelését! Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat nálunk és elégedetten távoztak. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. augusztus 02. szombat
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel olvastuk, hogy összességében elégedett volt szolgáltatásainkkal. Ugyanakkor sajnáljuk az információátadásban tapasztalt kellemetlenséget, és elnézést kérünk a félreértésért. Visszajelzése fontos számunkra, igyekszünk a jövőben még nagyobb figyelmet fordítani a pontos tájékoztatásra.
Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. július 31. csütörtök
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt tapasztalataik megosztására. Örömmel vettük, hogy második nap már elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Ugyanakkor sajnáljuk az első napi kellemetlenséget és a kiszámíthatatlan információáramlást. Visszajelzését továbbítjuk érintett területeink felé, hogy hasonló helyzet ne forduljon elő újra.
Reméljük, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk Önöket, és lehetőségünk nyílik arra, hogy maradéktalanul pozitív emlékeket szerezhessenek nálunk.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. július 31. csütörtök
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt tapasztalataik megosztására. Örömmel vettük, hogy második nap már elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Ugyanakkor sajnáljuk az első napi kellemetlenséget és a kiszámíthatatlan információáramlást. Visszajelzését továbbítjuk érintett területeink felé, hogy hasonló helyzet ne forduljon elő újra.
Reméljük, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk Önöket, és lehetőségünk nyílik arra, hogy maradéktalanul pozitív emlékeket szerezhessenek nálunk.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. július 31. csütörtök
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel vettük, hogy szállodánk tisztasága, a fürdő közvetlen megközelíthetősége, valamint a kényelmes zuhanyzók elnyerték tetszését.
Ugyanakkor sajnálattal értesültünk arról, hogy étkezési élményei nem feleltek meg elvárásainak. Visszajelzését komolyan vesszük, és továbbítjuk az érintett részlegeknek, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt, és lehetőségünk nyílik arra, hogy maradéktalanul pozitív élményt nyújthassunk.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. július 30. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét és visszajelzését! Nagyra értékeljük, hogy nálunk töltötte idejét.
Szeretnénk megerősíteni, hogy a szomszédos Rónaszéki fürdőbe való ingyenes átjárás vendégeink számára biztosított, így kényelmesen élvezhetik a fürdő wellness szolgáltatásait. Ezen felül szállodánk területén egy kellemes pihenőszoba is található, ahol szauna és sókabin használata díjmentes.
Bízunk benne, hogy legközelebb is vendégeink között üdvözölhetjük, és még kellemesebb élményt tudunk nyújtani!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 28. hétfő
2025. július 30. szerda
Köszönjük kedves és részletes visszajelzését! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, és külön köszönjük a személyzetünk méltatását – Viviennek és Viktornak továbbítjuk a dicséretet. Reméljük, hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 24. csütörtök
2025. július 30. szerda
Köszönjük szépen szívből jövő kedves szavait és pozitív értékelését! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, és hogy a légkondicionálás, valamint a személyzet munkája hozzájárult a kellemes pihenéshez. Várjuk vissza szeretettel legközelebb is!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. július 24. csütörtök
2025. július 30. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését. Sajnáljuk, hogy az ágymatrac kényelmetlennek bizonyult, azonban szeretnénk jelezni, hogy nemrég vásárolt, új matracokat használunk. Minden észrevételt továbbítunk a karbantartó csapatnak, hogy alaposan kivizsgálják a helyzetet. Reméljük, hogy a többi szolgáltatásunkkal elégedett volt, és szívesen várjuk vissza!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 23. szerda
2025. szeptember 02. kedd
Nagyon köszönjük szíves szavait! Örülünk, hogy jól érezték magukat, és elégedettek voltak a szolgáltatásainkkal. Várjuk vissza szeretettel a jövőben is!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. július 20. vasárnap
2025. szeptember 02. kedd
Köszönjük visszajelzését. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, és köszönjük a türelmüket a lift meghibásodása kapcsán. Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. július 18. péntek
2025. július 30. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését és visszajelzését! Örülünk, hogy elégedett volt a tisztasággal, a parkolással és a légkondicionálással, valamint hogy személyzetünk kedvessége pozitív élményt nyújtott. Az étkezés kapcsán jelezzük észrevételét a konyhánknak, hogy tovább tudjunk fejlődni.
Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 18. péntek
2025. július 30. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy a vacsora nem felelt meg elvárásainak, észrevételeit továbbítjuk a konyhai csapatnak, hogy javítani tudjunk a választékon és minőségen. Örülünk, hogy a reggelivel elégedett volt. Reméljük, a következő alkalommal teljes körűbb élményt tudunk nyújtani.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 30. szerda
Sajnáljuk a félreértést, szeretnénk tájékoztatni, hogy wellness szolgáltatásaink a szomszédos Rónaszéki Fürdőben zavartalanul működnek, vendégeink számára ingyenes átjárással. Emellett szállodánk területén a pihenőszobában szauna és sókabin is rendelkezésre áll, melyeket szintén díjmentesen használhatnak.
Bízunk benne, hogy így kellemesebb élményt nyújtunk, és várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Imperial Gyógyszálló szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, a kisgyerekes családok, a baráti társaságok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.



