A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Imperial Gyógyszálló, Kiskőrös >>
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- masszázzsal
- gyógytea és ásványvíz bekészítéssel
- wellnessrészleg használattal
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- reggelis ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
2024. augusztus 24. szombat
2024. augusztus 09. péntek
Nagy örömünkre szolgál, hogy teljes mértékben elégedettek voltak a nálunk töltött idő alatt. Külön köszönjük, hogy szállodánkat másoknak is ajánlja! Mindig igyekszünk a legjobb élményt nyújtani vendégeinknek, és örülünk, hogy ez Önöknél is sikerült. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és újra hozzájárulhatunk egy kellemes pihenéshez.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy a szállással és a tisztasággal elégedett volt. A vacsorával kapcsolatos észrevételeit is köszönjük, és reméljük, hogy a következő látogatása során még inkább meg tudunk felelni az elvárásainak.
Üdvözlettel,
2024. augusztus 03. szombat
2024. augusztus 09. péntek
Kedves Ferenc!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy a szállással és a reggelivel elégedett volt, és köszönjük az észrevételét a vacsora kapcsán. Örömünkre szolgál, hogy az ízeket ízletesnek találta, és bízunk benne, hogy legközelebb is hasonlóan kellemes élményekkel távozik majd.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Nagyon sajnáljuk a kellemetlenségeket. Ez nem jellemző szállodánkra, és igyekszünk azonnal orvosolni ezeket a problémákat. A jövőben fokozott figyelmet fordítunk arra, hogy ilyen esetek ne forduljanak elő. A belső medence hiányát is sajnáljuk, különösen a téli időszakban, és dolgozunk azon, hogy vendégeink számára alternatív megoldásokat kínáljunk.
Köszönjük a megértését, és reméljük, hogy legközelebb jobb élményekkel távozik majd tőlünk.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. augusztus 01. csütörtök
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét. Valóban, a szállodánk saját wellness részlege korlátozottan üzemel, mivel a medencék nem működnek, azonban a szauna és a sókabin továbbra is rendelkezés áll. Annak érdekében, hogy vendégeink ne maradjanak wellness élmények nélkül, szabad átjárást biztosítunk a szomszédos Rónaszéki fürdőbe.
Reméljük, hogy a Rónaszéki fürdő szolgáltatásai hozzájárultak a kellemes pihenésükhöz.
Üdvözlettel,
2024. augusztus 01. csütörtök
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük szépen a kedves szavakat és a maximális értékelést! Örömmel tölt el bennünket, hogy Ön és unokái is elégedettek voltak a nálunk töltött idővel, és hogy a tisztaság, az ételek, valamint a személyzet kedvessége is hozzájárult a kellemes pihenésükhöz.
Mi is köszönünk mindent, és reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. július 31. szerda
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy kellemetlenségeket okozott a klíma meghibásodása, különösen az utolsó estén. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a probléma azóta megoldódott, és elnézést kérünk a kellemetlenségért, amit ez okozott Önöknek.
Reméljük, hogy a jövőben lehetőségünk lesz jobb élményekkel szolgálni Önnek.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. július 30. kedd
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy vendégeink számára a szomszédos Rónaszéki fürdő is rendelkezésre áll, ahol termál- és hideg vizes medencék, valamint masszázsok várják Önt. Ezen kívül szállodánkban pihenőszoba is található, sókabinnal és szaunával.
Sajnáljuk, hogy nem volt elégedett minden szolgáltatásunkkal, és reméljük, hogy a jövőben kellemesebb élményekben lesz része nálunk.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. augusztus 09. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy összességében elégedett volt a szolgáltatásainkkal és az ár-érték aránnyal. Ugyanakkor sajnáljuk, hogy néhány műszaki probléma kellemetlenséget okozott.
Reméljük, hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. augusztus 06. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Örömmel halljuk, hogy élvezte a szabad átjárást a nagy strandra és az ingyenes kerékpárkölcsönzést. Elnézést kérünk a szálloda wellness részlegével kapcsolatos kellemetlenségekért. Minden felületünkön jelezzük, hogy a medencék nem üzemelnek, ezért biztosítunk ingyenes átjárást a városi fürdőbe. Reméljük, hogy a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. július 28. vasárnap
2024. augusztus 06. kedd
Köszönjük, hogy ismét szállodánkat választották, és megosztották velünk pozitív tapasztalataikat. Örömmel halljuk, hogy a szoba mérete és a gyógyvíz hatása elnyerte tetszésüket, valamint az étkezéssel is elégedettek voltak. Elnézést kérünk a kellemetlenségért, amit a külön szolgáltatások számlázása okozott. Reméljük, hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. július 26. péntek
2024. augusztus 06. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy a fürdő közelsége és a reggeli elnyerte tetszését. Sajnáljuk, hogy a légkondicionálással kapcsolatban problémák adódtak. Kérjük, fogadja elnézésünket az okozott kellemetlenségért.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2024. július 25. csütörtök
2024. augusztus 06. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Örömmel halljuk, hogy a szálloda és a személyzet elnyerte tetszését. Az észrevételeit köszönettel fogadjuk, és elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért. Reméljük, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önt és családját!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. július 22. hétfő
2024. július 24. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvastuk, hogy nem volt elégedett néhány szolgáltatásunkkal. Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy a wellness részlegünk jelenleg nem üzemel, amit előre is feltüntetünk, és ezért biztosítjuk az ingyenes belépést a városi fürdőbe vendégeinknek. Elnézést kérünk, ha ez nem volt egyértelmű.
A többi szolgáltatással kapcsolatban is sajnáljuk, hogy nem felelt meg az elvárásainak. Különösen sajnáljuk, hogy az étkezésre hosszabb ideig kellett várnia. Az Ön visszajelzése fontos számunkra, és mindent megteszünk, hogy a jövőben javítsunk ezen a területeken.
Reméljük, hogy lehetőségünk lesz a jövőben jobb élményt nyújtani Önnek.
2024. július 20. szombat
2024. július 24. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvastuk, hogy a menü vacsorát szegényesnek találta.
Szeretnénk elnézést kérni az esetleges kellemetlenségekért, és reméljük, hogy a jövőben lehetőségünk lesz jobban megfelelni az Ön elvárásainak.
Köszönjük megértését és türelmét.
2024. július 18. csütörtök
2024. július 24. szerda
Örömmel olvastuk, hogy jól érezte magát nálunk, és hogy szolgáltatásaink meghaladták a várakozásait. Mindig öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten távoznak, hiszen ez azt jelenti, hogy sikerült megfelelnünk elvárásaiknak.
Köszönjük, hogy megosztotta pozitív tapasztalatait, és reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önt.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. július 15. hétfő
2024. július 18. csütörtök
Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a szálloda kényelmével, a gyógyfürdő közelségével és a változatos ellátással. Örömünkre szolgál, hogy a légkondicionáló berendezés biztosította a kellemes hőmérsékletet ebben a nagy melegben. Várjuk vissza szeretettel!
Tisztelettel:
Hotel Imperial csapata
2024. július 15. hétfő
2024. július 18. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait az itt eltöltött hétvégéjéről. Örülünk, hogy a fürdő tetszett Önöknek és a szobát kényelmesnek találták.
Nagyon sajnáljuk, hogy a légkondicionálóval kapcsolatos problémák zavarták a pihenésüket. Szeretnénk elnézést kérni a kellemetlenségért. Tájékoztatjuk, hogy fain coil rendszerünk van, amely általában hatékonyan működik. Azonban az extrém hőmérsékletek miatt sajnos előfordulhatnak problémák.
Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy az ilyen helyzeteket elkerüljük a jövőben, és biztosítsuk vendégeink kényelmét. Még egyszer köszönjük visszajelzését, és reméljük, hogy legközelebb is vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
Tisztelettel:
Hotel Imperial csapata
2024. július 18. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait! Örömünkre szolgál, hogy összességében elégedettek voltak az itt töltött idővel, és külön köszönjük a kedves szavakat a személyzet barátságosságáról és segítőkészségéről. Ugyanakkor sajnáljuk, hogy néhány területen nem tudtunk teljes mértékben megfelelni az elvárásaiknak.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és egy még kellemesebb élményt nyújthatunk!
Tisztelettel:
Hotel Imperial Csapata
2024. július 14. vasárnap
2024. július 18. csütörtök
Köszönjük a visszajelzését és örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. Az étteremmel kapcsolatos észrevételét köszönettel vettük és intézkedünk.
Tisztelettel:
Hotel Imperial Csapata
2024. július 13. szombat
2024. július 18. csütörtök
Köszönjük a visszajelzését. Sajnáljuk, hogy a klíma és a fürdő polc hiánya kellemetlenséget okozott, valamint az éttermi személyzet figyelmetlenségét is. Az étel minőségének és ízének dicséretéért hálásak vagyunk. Javítunk a szolgáltatásainkon, hogy a jövőben kellemesebb legyen az itt tartózkodásuk.
Tisztelettel:
Hotel Imperial Csapata
2024. július 05. péntek
2024. július 11. csütörtök
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a személyzet udvariasságával, a szobák tisztaságával és az ételek minőségével. Nagy örömünkre szolgál, hogy kellemesen töltötte nálunk az időt.
Reméljük, hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük Önt!
Tisztelettel:
Hotel Imperial Csapata
2024. július 04. csütörtök
2024. július 11. csütörtök
Köszönjük szépen a visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy összességében kellemes két napot töltött nálunk. Elnézését kérjük a szaunával kapcsolatos kellemetlenségért. Észrevételét továbbítjuk az illetékes kollégáknak.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Tisztelettel:
Hotel Imperial Csapata
2024. július 02. kedd
2024. július 11. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Sajnáljuk a kellemetlenségeket. Örülünk, hogy szobáink tisztaságával elégedett volt. Közvetlen átjárást biztosítunk az udvaron, és ezt is közvetítjük a vendégeknek. Belső medencéink pedig nem üzemelnek, ezért ingyen belépőt biztosítunk a városi fürdőbe. Reméljük, újra vendégül láthatjuk Önöket, és minden igényüknek megfelelhetünk.
Tisztelettel:
Hotel Imperial Csapata
2024. június 26. szerda
Nagyon örülünk, hogy ellátogattak hozzánk, és köszönjük, hogy megosztották élményeiket a tartózkodásukról. Örömmel olvastuk, hogy élvezetes volt a szállodánkban töltött idő, még ha hiányosságok is voltak.
Reméljük, hogy hamarosan újra megtisztelnek minket látogatásukkal.
Köszönjük, hogy a Hotel Imperial Gyógyszállót választották, várjuk vissza Önöket szeretettel!
2024. június 21. péntek
Köszönjük szépen, hogy időt szánt értékelésének megírására. Örömmel tölt el bennünket, hogy alapvetően elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Azonban sajnálattal értesültünk arról, hogy a hűtő mérete nem felelt meg az elvárásaiknak.
Várjuk vissza Önöket szeretettel a Hotel Imperial Gyógyszállóban!
2024. június 19. szerda
2024. június 21. péntek
Köszönjük visszajelzését és a pozitív értékelést! Örülünk, hogy alapvetően elégedettek voltak a tisztasággal és kényelemmel, valamint a fürdővel való közvetlen kapcsolattal. Sajnáljuk a légkondi és az utcazaj miatti kellemetlenségeket, valamint a vacsora időpontja okozta nehézségeket. Nagyon örülünk, hogy összességében jól érezték magukat, és köszönjük az ajánlást!
2024. június 18. kedd
2024. június 19. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk értékes visszajelzésüket és tapasztalataikat. Nagyon örülünk, hogy városunk elnyerte tetszésüket, és köszönjük a kedves szavakat.
Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy szállodánkban sajnos nincs teraszos szoba. Elnézést kérünk a fürdőszobával kapcsolatos kellemetlenségekért, és már dolgozunk azok kijavításán. Sajnos a saját wellness részlegünk már régóta nem működik, és ezt nem is hirdetjük. Emiatt biztosítunk ingyenes átjárást a szomszédos városi Rónaszéki Fürdőbe, hogy vendégeink továbbra is élvezhessék a wellness szolgáltatásokat.
Reméljük, hogy lesz alkalmunk újra vendégül látni Önöket, és akkor már minden elvárásuknak megfelelni.
2024. június 19. szerda
2024. június 11. kedd
2024. június 19. szerda
Köszönjük visszajelzését. Az Ön által említett észrevételt továbbítjuk a Rónaszéki Fürdő részére.
2024. június 08. szombat
2024. június 19. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét. Örömmel halljuk, hogy összességében kellemesen telt a hétvégéje nálunk. Elnézést kérünk a forgalom okozta zaj miatt. Igyekszünk javítani ezen a helyzeten a jövőben. Várjuk vissza szeretettel!
2024. június 19. szerda
Köszönjük visszajelzését. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a szaunát szívesen bekapcsoljuk, amennyiben a vendégek ezt a recepción jelzik. Ezt a lehetőséget bejelentkezéskor is jelezni szoktuk, elnézést kérünk, ha ez esetleg elmaradt a tájékoztatásból. Bízunk benne, hogy a jövőben is minket választanak, és kellemesebb élményben lesz részük.
2024. június 07. péntek
2024. június 19. szerda
Köszönjük szépen a kedves szavakat és értékelést! Örömmel tölt el minket, hogy jól érezte magát nálunk, és elégedett volt a személyzetünkkel, a tisztasággal, valamint az ételekkel és a kiszolgálással. Várjuk vissza szeretettel!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Imperial Gyógyszálló szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, az idősebb párok, az egyéni utazók és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.