Hotel Imperial Gyógyszálló, Kiskőrös - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.3 / 5
KIEMELKEDŐ
994
vélemény
4.48
Személyzet
4.53
Tisztaság
4.30
Ár / érték arány
4.36
Kényelem
(szoba)
3.95
Szolgáltatások
3.97
Étkezés
4.36
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (288 darab) számoltuk ki.

Hotel Imperial Gyógyszálló, Kiskőrös >>

Hotel Imperial Gyógyszálló, Kiskőrös - Vélemények, értékelések
  
"Remek hét volt."

2025. április 26. szombat
5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden tetszett.
"Álmatlan éjszaka egy tetőtérben"
2025. április 25. péntek
2.8
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba tisztasága és a reggeli kiváló. A tetőtéri szoba déli oldalra nézett, ami nappal nagyon belemegedett. A klíma nem működött, emiatt a szoba hőmérséklete 28 Cfok -ra melegedett. A falak nagyon vékonyak, minden környező zaj áthallatszik. A láncra kötött ruhakefe megdöbbentett! A vacsora egy iskolai menza szinten van. Aki gasztronómiai élményre is vágyik, ne ezt válassza. A fürdőbe átjárás nagyon jó és egyszerű. Wellness igazából nincs, akinél ez szempont, ne ezt a szállást válassza. Be-ki jelentkezés gyors. Parkolás nagyon jó.
"Remek hétvége Kiskőrösön."

2025. április 20. vasárnap
5
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet,különösen az étteremben nagyon kedvesek,barátságosak voltak.Nekik külön köszönet mindenért.Régen találkoztam ilyen Kedves emberekkel.A város és környéke is nagyon szép,rendezett.Biztos,hogy fogunk még oda menni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 22. kedd
Kedves Zsóka!

Köszönjük szépen kedves szavait! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk, és külön köszönjük az éttermi személyzet nevében is az elismerést. Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk!

Üdvözlettel:
Hotel Imperial Kiskőrös

Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös kiemelt csomagajánlatai

A Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
  • wellnessrészleg használattal
  • kerékpár használattal
  • parkolással
Érvényes: 2025.12.30-ig
72 900 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
A Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • masszázzsal
  • gyógytea és ásványvíz bekészítéssel
  • wellnessrészleg használattal
  • Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
  • kerékpár használattal
  • parkolással
Érvényes: 2025.12.30-ig
82 900 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
A Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös ajánlata:
  • reggelis ellátással
  • Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
  • wellnessrészleg használattal
  • kerékpár használattal
  • parkolással
Érvényes: 2025.12.30-ig
30 900 Ft / 2 fő / éjtől reggelivel
"Elégedett vendég "

2025. április 20. vasárnap
5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jó volt a szállás . Kedves barátságos személyzet , A fürdő közelsége , Nem kellett öltözködni köntösben megközelíthető ( pár méter ) Hiányoltam a centrifugát illetve a vizes ruhák törölközők szárítása nehézkes
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 22. kedd
Kedves Tibor!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait! Örülünk, hogy elégedettek voltak a szállással és a szolgáltatásainkkal. Észrevételét a szárítási lehetőségekről köszönjük, továbbítjuk az illetékeseknek. Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!

Üdvözlettel:
Hotel Imperial Kiskőrös

2025. április 18. péntek
4.3
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves. A tisztasággal elégedettek voltunk. Ami hiányzott a fürdőzés után a szobában nem volt egy teregető, hogy a vizes fürdőruhákat, törülközőket ki tudjuk teregetni, száradni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 22. kedd
Kedves Attila!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örülünk, hogy elégedettek voltak a tisztasággal és személyzetünkkel. A teregetési lehetőséggel kapcsolatos észrevételét köszönettel fogadjuk, és igyekszünk javítani ezen a jövőben.

Üdvözlettel:
Hotel Imperial Kiskőrös

2025. április 17. csütörtök
5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Visszajárók vagyunk, mert elégedettek voltunk mindennel. Családias a szálloda, kedves a személyzet. Még sokszor jövünk egy-egy napra is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 22. kedd
Kedves Ibolya!

Nagyon örülünk, hogy visszatérő vendégeink között üdvözölhetjük! Köszönjük a kedves szavakat, mindig nagy öröm számunkra, ha elégedetten távoznak tőlünk. Várjuk Önöket legközelebb is szeretettel – akár csak egy napra is!

Üdvözlettel:
Hotel Imperial Kiskőrös
"Kellemesen eltöltött öt nap!"

2025. április 08. kedd
4.4
Idősebb pár
Kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nem tetszett hogy az étterem "külön kézben" van, az étterem magas árai! Az átjárás a fürdő területére! Tetszett az udvariasság, figyelmesség, az étkezdei reggeli/vacsora ellátás!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 14. hétfő
Kedves Imre!

Köszönjük szépen a visszajelzést! Örülünk, hogy jól érezték magukat, és külön köszönjük az elismerést a személyzet felé.
Várjuk vissza Önöket szeretettel!

Üdvözlettel:
Hotel Imperial
"Remek hétvége volt ez a Hotel Imperialban, Kiskőrösön!"

2025. április 07. hétfő
4.6
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tetszett az, hogy kaptunk plusz ajándékszolgáltatást is, mivel a fürdőkarbantartás előtti napon telt le a kúránk, ott maradhattunk még aznap délután is! A kerékpáros túrára olyan retró kerékpárt kaptunk, sajnos a mai használata már szabálytalan!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 08. kedd
Kedves Piroska!

Köszönjük szépen kedves visszajelzését! Örülünk, hogy jól érezték magukat. A kerékpárokkal kapcsolatos észrevételét köszönjük, már dolgozunk a fejlesztésen.

Szeretettel várjuk vissza Önöket!

Üdvözlettel:
Hotel Imperial
"Kellemes, kúltúrált nyugtató felüdülés, házi kedvenceimmel."

2025. április 03. csütörtök
5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden csodás volt, az egy kivételével, hogy a fűrdőt a kb. 100-150 méteres szakaszon csak a szabadban lehetett megközelíteni. (Ez természetesen, csak a hidegebb időszakokban kellemetlen, főként visszafelé, vizesen.)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 08. kedd
Kedves Miklós!

Köszönjük szépen a pozitív értékelést, öröm számunkra, hogy kellemesen telt a pihenés házi kedvenceikkel együtt! A fürdő megközelítésével kapcsolatos észrevételét is köszönjük, igyekszünk a jövőben javítani ezen a kényelmetlenségen.

Szeretettel várjuk vissza Önöket!

Üdvözlettel:
Hotel Imperial
"Újabb remek egy hetet töltöttünk a Kiskőrösi Imperiál Hotel és gyógyfürdőben. "

2025. március 30. vasárnap
4.3
Idősebb pár
Kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Általában elégedettek voltunk mindennel. Vissza járó vendégként tudtuk, hogy mire számítsunk. A WiFi jel kicsit gyenge.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 08. kedd
Kedves László!

Öröm számunkra, hogy ismét nálunk pihentek, és köszönjük a kedves szavakat! A WiFi-jellel kapcsolatos észrevételt köszönjük, dolgozunk a szolgáltatás javításán.

Várjuk vissza Önöket szeretettel!

Üdvözlettel:
Hotel Imperial
"Szuper pihenés nagyon jó fürdozéssel"

2025. március 29. szombat
4.1
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Egy javaslatom lenne: jó lenne, ha az étkezőben az asztalakon lenne kis szemetes, főleg a reggelinél hiányzott. Én a balzsamecetet és az olíva olajat is kitenném.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 08. kedd
Kedves Mária!

Köszönjük szépen a kedves értékelést és hasznos javaslatait! Örömmel továbbítjuk azokat az éttermi csapatunknak – minden visszajelzés segít, hogy még jobbak lehessünk.

Szeretettel várjuk vissza!

Üdvözlettel:
Hotel Imperial
"3 éjszaka 105e ft, Rémálom "

2025. március 28. péntek
2.3
Fiatal pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Koszos szoba (105),alattunk fúrtak,faragtak egész nap,valami felújítási munka folyt. Ebben az esetben nem kellene kiadni ezt a szobát mikor van más lehetőség is.Recepciósnak jeleztem és annyi volt a reakció, hogy hallotta Ő is de nem tudta mi ez a zaj,hát ez vicc. Legalább egy elnézést vagy valamit büffenthetett volna. Wifi a szobában egyáltalán nem volt.Fűtést elzárták egyik este és reggel hidegre ébredtünk, jeleztem hideg a radiátor,erre az volt a válasz volt vendég akinek melege volt és elzárták. Vicc! Soha ide többé,de másnak sem ajánlom! Ár érték arány sehol nincs még köszönő viszonyban sem!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 08. kedd
Kedves Tibor!

Sajnálattal olvastuk, hogy a nálunk töltött napok nem feleltek meg az elvárásaiknak. Őszintén elnézést kérünk a kellemetlenségekért, különösen a zaj, a szoba tisztasága és a nem megfelelő kommunikáció miatt.

Kérjük, hogy hasonló esetben a tartózkodás alatt jelezze felénk újra a problémát – lehetőség szerint szobacserével vagy más megoldással azonnal segítünk.

Visszajelzését köszönjük, komolyan vesszük, és igyekszünk tanulni belőle a jövőre nézve.

Üdvözlettel:
Hotel Imperial
"Nyugalom és béke a világ szegletében "

2025. március 28. péntek
3.1
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A fogadtatás ,a recepción az egyik hölgy részéről udvariatlan, figyelmetlen volt. / No intelilgencia/
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 08. kedd
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvastuk, hogy a recepción nem megfelelő fogadtatásban részesültek – ez nem felel meg a szállodánk elvárásainak. A történteket kivizsgáljuk, hogy a jövőben ilyen ne fordulhasson elő.

Bízunk benne, hogy egy következő alkalommal már minden tekintetben kellemes élményekkel távoznak.

Üdvözlettel:
Hotel Imperial
"Királyi szolgáltatás az Imperialban"
2025. március 24. hétfő
5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A régebbi vélemények és fotók alapján nem volt túl sok elvárásunk a hellyel kapcsolatban, de minden elképzeléseinket felülmúlta! Tiszta, igényes szoba, bőséges svédasztalos reggeli és kiváló vacsora, valamint a fürdő közelsége öt csillagos élménnyé tette ezt a két és fél napot.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 08. kedd
Kedves Vendégünk!

Szívből köszönjük a dicsérő szavakat! Nagy öröm számunkra, hogy kellemes meglepetést tudtunk okozni, és élményekkel teli napokat töltöttek nálunk.

Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!

Üdvözlettel:
Hotel Imperial
"Van még hova fejlődni"

2025. március 22. szombat
4.1
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ételek minőségén van mit javítani íztelen hideg ételeket kaptam csak a leves volt este meleg de íztelen .A wellness részleget meg sem említem.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 08. kedd
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvastuk, hogy az ételek és a wellness részleg nem feleltek meg az elvárásainak. Visszajelzése fontos számunkra, és továbbítjuk az illetékes kollégáknak a javítás érdekében.

Bízunk benne, hogy a jövőben lehetőséget kapunk a kellemesebb élmény biztosítására.

Üdvözlettel:
Hotel Imperial

2025. március 17. hétfő
3.8
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Banki terminál nem működött.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 08. kedd
Kedves Andrea!

Köszönjük visszajelzését, és elnézést kérünk a kellemetlenségért! A bankkártyás fizetéssel kapcsolatos probléma sajnos a szolgáltatónál lépett fel, rajtunk kívülálló okból.

Bízunk benne, hogy ennek ellenére jól érezte magát, és visszatér hozzánk a jövőben!

Üdvözlettel:
Hotel Imperial
"Remek hétvége volt."
2025. március 17. hétfő
4.5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves és segítőkész volt. Nagyon nagy kár, hogy a szálloda saját fürdő részlege zárva volt. Nem tudom az okát, de ha ez lett volna még jobban éreztük volna magunkat. Emeli a színvonalat. Az étterem személyzetét is külön kiemelném, hiszen nagyon rugalmasak, kedvesek, és segítőkészek voltak. A szoba nagyon kényelmes volt, egyetlen dolog, ami egy kicsit kellemetlen volt, az a fürdőben a WC. Lehúzáskor nem ment le a papír,így a szomszéd idegeire mentünk, amikor 10 szer kellett lehúzni, hogy valami történjen. Ezen kívül minden nagyon rendben volt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 08. kedd
Kedves Vendégünk!

Nagyon köszönjük részletes visszajelzését és a sok kedves szót kollégáink felé – örömmel adjuk át nekik!

A fürdőszobával kapcsolatos észrevételt is köszönjük, utánanézünk, és orvosoljuk a problémát.

Örülünk, hogy összességében jól érezték magukat, és reméljük, legközelebb már teljes élményt tudunk nyújtani!

Üdvözlettel:
Hotel Imperial
"Nyugodt hétvége Kiskőrösön"

2025. március 16. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Ár/érték arányban verhetetlen. Tiszta szoba, kényelmes ágy. A személyzet minden tagja nagyon kedves, udvarias, segítőkész. A takarítók sosem zavartak feleslegesen, de minden találkozáskor megkérdezték, van e valamire szükségünk. A reggeli svédasztalos, minden volt, amire szükségünk volt. A vacsoránál 2 féle menüből választhattunk. Nem volt hatalmas adag, de nekünk pont elég. Főleg, hogy annyira finom volt a leves, amiből egy nagy tállal kaptunk, hogy már azzal majdnem jól laktam. A fürdőbe ki-be járhattunk, korlátlanul. Ha meguntuk a nyüzsit, a szálloda szaunája nagyon csendes volt. Foglalás előtt mindig elolvasom a véleményeket. Volt pár negatív,ami számunkra nem igazolódott be. Nem tudom, nyáron milyen, mi nőnapi hétvégén voltunk. Imádtuk. Vissza fogunk még menni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. április 08. kedd
Kedves Vendégünk!

Szívből köszönjük a részletes és elismerő visszajelzést! Nagy öröm számunkra, hogy ennyire jól érezték magukat, és hogy a szolgáltatásaink elnyerték tetszésüket. Külön köszönjük, hogy kiemelte munkatársaink figyelmességét – igazán motiváló számunkra az ilyen kedves szavak.

Szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is – akár nyáron is!

Üdvözlettel:
Hotel Imperial
"Kevesebb étel jobb minőségben! "

2025. március 09. vasárnap
3.1
Fiatal pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Hagyományos magyar konyha, nehéz ételek, semmi változatosság semmi extra.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Zoltán!

Köszönjük visszajelzését! Sajnáljuk, ha az ételek nem feleltek meg teljesen az elvárásaiknak. Észrevételeit továbbítjuk a konyhánknak, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Bízunk benne, hogy más területeken kellemes élményben volt részük.

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Hétvégi pihi. "
2025. március 09. vasárnap
3.3
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szállás átlagosnak mondható. A mosdókagyló repedt, pókhálós falak …-Semmi extra. A szálláshoz tartozó étterem ( vállalkozó üzemelteti ) enyhén szólva is kritikán aluli. Unott személyzet, íztelen ételek . Ráférne egy nagy felújítás…
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy nem volt teljes mértékben elégedett a szállással és az étteremmel. Észrevételeit továbbítjuk az illetékeseknek, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Bízunk benne, hogy a jövőben lehetőségünk lesz kellemesebb élményt nyújtani Önöknek.

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Kellemes, de nem nagyon."

2025. március 09. vasárnap
3.9
Idősebb pár
Kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Szegényes ételválaszték. Hibás wifi miatt szobacsere. A fürdőköpenyből nem volt megfelelő méret. Tetszett az ajándékba kapott bor, és a feltétlenül kedves személyzet. A kapott étel is finom volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Margit!

Köszönjük visszajelzését! Örülünk, hogy a személyzet kedvessége és az ajándék bor tetszett Önnek. Sajnáljuk a wifi problémát, valamint hogy a fürdőköpeny mérete nem felelt meg – nagyon sok méret elérhető, de sajnáljuk, ha nem sikerült megfelelőt találni. Észrevételeit továbbítjuk, és reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Hétvégi pihenés"

2025. március 06. csütörtök
3.3
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mi 3nap 2 éjszakát töltöttünk a szállodában. A svédasztalos reggelivel elégedettek voltunk,viszont a vacsora elég gyenge volt. Nem volt választék(1 leves,2főétel,ami elég szerény volt) Amit sajnálunk,hogy a szálloda és a fürdő között nincs fedett átjáró. A szoba megfelelő volt. Az étteremben a felszolgálok kedvesek voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Ildikó!

Köszönjük visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy a reggelivel és a kedves felszolgálókkal elégedettek voltak. Sajnáljuk, hogy a vacsora választéka nem felelt meg az elvárásaiknak, és hogy hiányolták a fedett átjárót. Észrevételeit továbbítjuk, és reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial

2025. március 05. szerda
3.5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A fürdő évek óta nem működik, az étterem nincs pénzügyi kapcsolatban a recepcióval,ezért a menün kívüli fogyasztást az étteremben kell fizetni. A szállást csak autóval érkezőknek ajánlom..
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Péter!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Sajnáljuk, hogy a menün kívüli fogyasztás miatt kellemetlenséget tapasztaltak. Szeretnénk jelezni, hogy autóbusszal érkezők számára ingyenes transzfert biztosítunk, csupán előre jelezni kell számunkra. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Kellemes hétvége."

2025. március 03. hétfő
4.6
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Összeségében megfelelt,a félpanziós ellátás,a reggeli bőséges volt,de a vacsora menü választásos volt elég szegényes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Lajos!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy a reggeli bőséges volt és elégedettek voltak a félpanziós ellátással. Sajnáljuk, hogy a vacsora választéka nem felelt meg az elvárásaiknak. Észrevételeit továbbítjuk, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Reméljük, hogy a jövőben ismét üdvözölhetjük!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Egy kellemes csalódás"

2025. március 02. vasárnap
4.6
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Szeretném megköszönni a szállásnak az ott eltöltött kellemes időt. Egy kicsit aggódva indultam neki az utóbbi időben leírt kommentek után. De ez egy három csillagos szálloda kedves segítőkész személyzettel. Három éjszakát töltöttünk itt félpanzióval. A reggeli számomra elégséges volt és elég választékos. Talán egy kis gyümölcs feldobhatta volna még. A vacsoránál a menő választékot rugalmasan kezelték. Sem mennyiségben sem minőségben nem volt problémám. A szobák a besorolásnak megfelelőek. Hibát még az 5 csillagnál is lehet találni. Viszont a tv adás minőségén lehetne javítani. De nem utolsó szempont hogy a gyógyfürdőben ott tartózkodásunk alatt korlátlanul tudtunk átmenni. A szállás ár-érték arányban teljesen rendben van.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Lajos!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy kellemesen telt az itt töltött idő, és elégedettek voltak a szolgáltatásokkal. Észrevételeit figyelembe vesszük, például a gyümölcs és a TV adás minőségével kapcsolatban, hogy tovább javíthassunk. Örülünk, hogy a gyógyfürdőt is élvezték! Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Jól éreztük magunkat. "

2025. március 01. szombat
4.9
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kar h a termál részleg csak kintről közelíthető meg hideg időben kellemetlen! Elég sokat kell kilteren tartózkodni! Szerencsénk volt mert nem esett! Egyébként a benti szolgáltatások jók tiszta rendes furdo! A személyzet nagyon kedves!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát és elégedett volt a személyzettel, valamint a fürdő szolgáltatásaival. Sajnáljuk, hogy a termál részleg elérhetősége kellemetlenséget okozott. Reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Jól éreztük magunkat. "

2025. március 01. szombat
4.9
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kar h a termál részleg csak kintről közelíthető meg hideg időben kellemetlen! Elég sokat kell kilteren tartózkodni! Szerencsénk volt mert nem esett! Egyébként a benti szolgáltatások jók tiszta rendes furdo! A személyzet nagyon kedves!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel halljuk, hogy jól érezte magát és elégedett volt a személyzettel, valamint a fürdő szolgáltatásaival. Sajnáljuk, hogy a termál részleg elérhetősége kellemetlenséget okozott. Reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Összegezve jól telt a két nap."

2025. február 27. csütörtök
4.1
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A menüválasztásos vacsora nagyon gyenge színvonalú volt. A szobák viszont tágasak, az ágyak kényelmesek. Ellenben a szobafalak nagyon vékonyak, szinte minden hang, nesz áthallatszik. A szomszédos fürdőbe átjárás télen kicsit kényelmetlen, de kibírható. A személyzet nagyon kedves, a tisztaság is megfelelő volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a szobával és a személyzettel. Észrevételeiket figyelembe vesszük, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Remek szálloda az Imperial "

2025. február 27. csütörtök
5
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda személyzete kiváló volt minden a vezetőség a vendégek kereset minden téren teljesítették köszönöm szépen további ilyen jó hozzá állást és sok vendéget kívánok Borosetelka51@gmail.com
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük a kedves szavakat! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a szolgáltatásokkal és a személyzettel. Kívánunk Önnek további kellemes utazásokat, és reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Remek hétvége az Imperial Hotelban."

2025. február 25. kedd
4.9
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Összességében jó,még vissza térünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves János!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a tartózkodásukkal, és várjuk vissza Önöket a jövőben!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Rég voltunk,jól eset."

2025. február 24. hétfő
4
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kávé fogyasztóknak,sok a holt idő! ZUhany kabin állapota,
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves József!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel halljuk, hogy jól érezték magukat. Észrevételeit figyelembe vesszük a kávé fogyasztás és a zuhany kabin állapota kapcsán. Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial

2025. február 22. szombat
5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Néhány jelző: tisztaság, kedvesség, kényelem. Nem a szálloda hibája, hanem az emberé, aki minősíthetetlen, és este 11h-kor még ordíttatja tv-t, vagy csapkodja az ajtót. A falak elég vékonyak, de ez sajnos mindenütt így van.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves István!

Köszönjük a kedves visszajelzést! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a tisztasággal, kedvességgel és kényelemmel. Sajnáljuk a zajos szomszédot, ezt a problémát igyekszünk kezelni. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial

2025. február 20. csütörtök
1.8
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Menzának megfelelő ételek a leg csóróbb minőségű reggeli két féle vacsora. A szállás és a fürdő kőzőtt min. 50 méter fedetlen átjáró. Gyakorlatilag min.50 métert kell sétálnod akár mínusz 8fokban is
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves János!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Sajnáljuk, hogy az étkezésekkel és az átjáróval kapcsolatban csalódott volt. Észrevételeit figyelembe vesszük, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Jól éreztük magunkat"

2025. február 14. péntek
4.6
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A teljes fürdő rész felújításra szorul. Hidegben kellemetlen, hogy a hotelból az átjárás a fürdőbe a szabadban mintegy 100 méter. Az étel és a személyzet nagyon rendben volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves Erzsébet!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak az étellel és a személyzettel. Sajnáljuk, hogy a fürdőhöz való átjárás kellemetlenséget okozott, és figyelembe vesszük észrevételeit. Reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial

2025. február 13. csütörtök
3.9
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel tisztasàga és a személyzettel teljesen elégedettek voltunk.Ami nem nyerte el a tetszésemet az a vacsorák voltak, ami azt jelenti, hogy nagyon menza jellegűek voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. március 10. hétfő
Kedves László!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak a tisztasággal és a személyzettel. Sajnáljuk, hogy a vacsora nem felelt meg az elvárásaiknak, és figyelembe vesszük észrevételét a jövőbeni fejlesztések során. Reméljük, hogy ismét vendégül láthatjuk!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Röpke hétvége."
2025. február 03. hétfő
4.8
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A wellnessben jó volna ha lenne pezsgőfürdő. Az átjárás a fürdőbe télen, esőben kényelmetlen, hiszen ki kell menni az udvarra. Az ételek finomak.Minden mással elégedettek voltunk.A bor bekészítés nagyon kedves gesztus.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. február 11. kedd
Kedves Vendégünk!

Köszönjük visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak az ételekkel és a bekészített borral. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial

2025. február 01. szombat
4
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A WIFI nagyon gyenge volt a szobában. A tv szinte nézhetetlen volt. A Wc-t többször kellet lehúzni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. február 11. kedd
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk a kellemetlenségeket, és továbbítjuk észrevételeit a megfelelő részlegek felé. Reméljük, hogy egy következő alkalommal kellemesebb élményekkel távozik tőlünk.

Üdvözlettel,
Hotel Imperial

2025. január 31. péntek
3.6
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda wellnes részlege nem működik, zárva van. Januárban hetven-nyolcvan métert gyalogolni nyílt területen fürdőruhában, fürdőkópenyben a szomszédos gyógyfürdőbe nem igazán " wellnes".
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. február 11. kedd
Kedves Vendégünk!

Köszönjük visszajelzését. Észrevételeit továbbítjuk, és reméljük, hogy egy következő alkalommal kellemesebb élményben lesz része.

Üdvözlettel,
Hotel Imperial
"Kellemes hétköznapok a szállodában. "

2025. január 25. szombat
5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden jó volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. január 28. kedd
Kedves Vendégünk!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét! Örömmel halljuk, hogy kellemesen telt az itt tartózkodásuk, és hogy mindennel elégedettek voltak. Bízunk benne, hogy a jövőben is vendégül láthatjuk Önöket szállodánkban.

Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
"közepesnél jobb, kicsit retros étel választék picit szegényes,de az izek jók."

2025. január 24. péntek
3.7
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mivel a száló wlnesze 0 volt,akkor legalább agyógyuszoda átjárhatoságát legalább naoi kétszerire kellene változtatni,szaunahasználattal.tusoloban tusfürdő hiánya kicsinyes,de bosszanto dolog.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. január 28. kedd
Kedves Vendégünk!

Köszönjük visszajelzését! Örülünk, hogy az ételek ízvilága elnyerte tetszését. A tusfürdővel kapcsolatos észrevételét köszönjük, bár ez nem kötelező eleme a 3* szállodai ellátásnak, igyekszünk vendégeink kényelmét minél jobban szolgálni, így ezt is figyelembe vesszük a jövőben.

Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
"Csalódás volt az egész!"

2025. január 24. péntek
2.9
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A wellness nem üzemel, a mínusz öt hat fikban egy köntösbe nem igazán kellemes átsétálni a termál fürdőbe!! Az étkezés kritikán aluli, egyszerűen borzalmas !!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. január 28. kedd
Kedves Vendégünk!

Sajnálattal olvastuk, hogy nem feleltünk meg az elvárásaiknak, és kellemetlen élményként élték meg az itt tartózkodást. A wellness-szolgáltatásokkal és az étkezéssel kapcsolatos visszajelzéseiket komolyan vesszük, és igyekszünk javítani ezeken a területeken. Bízunk benne, hogy a jövőben lehetőségünk lesz jobb tapasztalatokat nyújtani Önöknek.

Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata

2025. január 06. hétfő
2.6
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nemvolt meleg tej,nemvolt teáskanál,hideg volt a vacsora, ételszag a vacsorànàl .nem lehetett használni a velneszt,s nemvolt feltüntetve a honlapon.zsúfolt volt a fürdő.Összessègében gyenge volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. január 07. kedd
Kedves Lajos!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Szeretnénk megjegyezni, hogy minden felületünkön egyértelműen feltüntetjük, milyen szolgáltatásokat biztosítunk, ezért nem értjük, miért merült fel félreértés ezzel kapcsolatban. Az étkezéssel és zsúfoltsággal kapcsolatos észrevételeit továbbítjuk az illetékes részlegnek, hogy javíthassunk.

Sajnáljuk, ha a várakozásainak nem sikerült megfelelnünk, és bízunk benne, hogy egy későbbi alkalommal jobb élményben lehet része nálunk.

Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
"Pihenés az Imperialban"

2025. január 05. vasárnap
3.9
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Meleg volt a szobában,a klíma zúgott,a fürdőszobai csapok vízkövesek voltak. A reggeli finom,és friss volt.,a választék megfeleló.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. január 07. kedd
Kedves Vendégünk,
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a szállodánkban töltött pihenéséről. Örömmel halljuk, hogy a reggeli frissességével és választékával elégedettek voltak. A klímaberendezés csak nyári időszakban használatos. Nagyon fontos számunkra, hogy vendégeink kényelmesen érezzék magukat, ezért köszönjük, hogy jelezte a problémákat, melyek segítenek javítani szolgáltatásainkat. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
"Nagyon jó, pihentető hétvége volt!"

2025. január 01. szerda
4.6
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A fürdőszoba tisztasága nem volt tökéletes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. január 03. péntek
Tisztelt Vendégünk!

Köszönjük visszajelzését. Szállodánkban a tisztaság mindig kiemelkedő, és az Értékelés összesítőnél is ez az egyik legjobb eredményt elérő területünk. Sajnáljuk, ha most nem ezt tapasztalta. Hasonló esetben kérjük, jelezze azonnal a recepción, hogy az ügyet azonnal orvosolhassuk.

Reméljük, hogy a nálunk töltött idő összességében kellemes élmény volt, és örömmel látjuk Önt újra vendégeink között.

Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
"Január óta sokat romlott a minőség!"

2024. december 31. kedd
2.8
Egyéni utazó
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes volt az étkezés, bár a kávé minősége lehetett volna jobb. A szoba és felszereltsége csapnivaló ( televizióadás minősége, fürdőszoba felszereltsége, hol majdnem megfagytunk, máskor forróság volt. Bármiért szóltunk a személyzet csak széttárta a karját…
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. január 03. péntek
Tisztelt Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy az itt tartózkodása során nem tudtuk maradéktalanul biztosítani az elvárt színvonalat. Szállodánk számára kiemelten fontos vendégeink elégedettsége, és minden visszajelzés segít abban, hogy tovább javítsuk szolgáltatásainkat.

Az étkezéssel kapcsolatos dicséretet örömmel fogadjuk, ugyanakkor elnézését kérjük a szoba felszereltségével, a hőmérséklet szabályozásával és a személyzettel kapcsolatos kellemetlenségek miatt. Az ilyen észrevételeket komolyan vesszük, és kivizsgáljuk az esetet, hogy hasonló ne fordulhasson elő a jövőben.

Bízunk benne, hogy ad még egy esélyt szállodánknak, hogy egy későbbi látogatás alkalmával kellemesebb élményekkel gazdagodjon.

Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
"soha többet"

2024. december 30. hétfő
2.8
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ételek választéka elképesztően szegényes, a vacsora nem üti meg egy menza szintjét. Három csík jégsaláta és egy vékony karika kápia paprika pár csepp balzsamecetkrémmel leöntve szerintem nem nevezhető friss salátának. A rizs és a burgonya teljesen szét volt főzve. Egyszer sem sikerült a megrendelt ételt kapnunk. A levesek langyosan kerültek az asztalra. A reggelinél 9 órakor üres volt a melegpult, látszott, hogy korábban rántotta volt benne. Ha kértünk, jó 10 perc múlva hoztak. Az adagok kicsik voltak, Á la cart rendelésre este nem volt lehetőség. A "közvetlen átjárás a fürdőbe" azt jelenti, hogy az épületből ki, az udvaron végig, a kapun be, majd három medence mellett elsétálva a büfén keresztül jutunk be a fürdő épületébe. Ez nyáron biztosan jó, de télen, fürdőköpenyben, útközben az összes zárt ajtón megpróbálni bejutni nem volt nagy élmény. Két kis termálmedence van, nem túl tiszta, viszont zsúfolt. Még törött üveget is találtunk benne. A szobánk nem volt túl meleg, de az étterem kifejezetten hideg volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. január 03. péntek
Tisztelt Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes tapasztalatait. Sajnálattal értesültünk róla, hogy itt tartózkodása nem felelt meg az elvárásainak. Szállodánk elkötelezett a magas színvonalú vendéglátás iránt, és minden visszajelzést komolyan veszünk a szolgáltatásaink javítása érdekében.

Az ételek minőségével és választékával kapcsolatos észrevételeit továbbítjuk a konyha vezetésének, hogy az említett hiányosságokat mielőbb orvosoljuk. Az átjárással kapcsolatban nagyon sajnáljuk a kényelmetlenséget, ugyanakkor a fürdő területén lehetőség van az átöltözésre, mint a legtöbb ilyen típusú szállodában.

Sajnáljuk, hogy nem sikerült a szállodánk által nyújtott szolgáltatásokkal pozitív élményeket nyújtanunk Önnek. Reméljük, hogy a jövőben lesz alkalmunk bizonyítani, hogy ennél sokkal magasabb színvonalra törekszünk.

Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata

2024. december 30. hétfő
1.9
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Éttermi felszolgálás egyenlő a nullával, ki volt ülve a bánat az arcukra és flegma volt az egyik, a hotel wellnes részlege zárva volt és mint kiderült zárva is van már egy idelye, szobában az ágy melleti éjjeli lámpa tiszta por volt és az ágy fejtámla része is, a zuhanyrózsa ragadt valamitől, szőr volt a csempén
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. január 03. péntek
Tisztelt Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Őszintén sajnáljuk, hogy az itt tartózkodása során nem feleltünk meg elvárásainak, és kellemetlenségeket tapasztalt. Szállodánk kiemelten fontosnak tartja vendégeink elégedettségét, ezért minden visszajelzést alaposan kivizsgálunk, hogy javíthassuk szolgáltatásainkat.

Elnézést kérünk az éttermi személyzet viselkedéséért és a takarítással kapcsolatos hiányosságokért. Az ilyen helyzetek elfogadhatatlanok, és az érintett területeken haladéktalanul intézkedünk a problémák orvoslásáról.

Bízunk benne, hogy a jövőben ad nekünk egy újabb lehetőséget, hogy pozitív élményeket nyújthassunk, és bizonyítsuk elkötelezettségünket a minőségi vendéglátás iránt.

Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
" Jó nyaralás volt "

2024. december 26. csütörtök
4.5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Jól éreztük magunkat minden jó volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. január 03. péntek
Tisztelt Vendégünk!

Köszönjük szépen kedves visszajelzését! Örömmel olvassuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban, és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.

Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!

Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2024. december 16. hétfő
3.1
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A wellnesst 1db szauna és 1 db sószoba jelenti. A szálloda saját fürdőjét, mint az utazás során informálódtam, már tavaly bezárták. Ez nagy csalódás volt. A közvetlen átjárás a gyógyfürdőbe azt jelenti, hogy kb. 200-300 métert mehetsz télen a hidegben. A fürdőben 2 db kinti gyógymedence van, ami jó volt, bent pedig hideg vizű úszómedence és langyos tanmedence. Nyáron már jobb lehet a helyzet, több medence is van kint, de télen nem igazán jó. A többi kritikát már leírták előttem is, nem ismétlem. Nem visszatérős.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. január 03. péntek
Tisztelt Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal halljuk, hogy nem tudtunk maradéktalanul megfelelni az elvárásainak. A wellness részlegünkkel kapcsolatos észrevételeit megértjük, és elnézést kérünk, ha az élmény nem felelt meg a korábbi tájékoztatás alapján kialakult várakozásainak.

Szállodánk jelenleg a helyi gyógyfürdővel biztosítja a fürdési lehetőségeket, és igyekszünk minden vendégünket előzetesen tájékoztatni az átjárás részleteiről, hogy elkerüljük a kellemetlenségeket. Észrevételei fontosak számunkra, és hozzájárulnak ahhoz, hogy javítsuk szolgáltatásainkat.

Reméljük, hogy a jövőben még lehetőségünk lesz Önt vendégeink között üdvözölni, hogy egy kellemesebb élményt nyújthassunk.

Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
"Majdnem tökéletes pihenés"

2024. december 14. szombat
4.4
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A 105-ös szobát kaptuk amiben nagyon lassan ért oda a melegvíz, akár 20 percig is kellett folyatni. Persze ezt nem tudtuk csak másnap amikor reklamáltunk hogy nincs melegvíz mondták hogy sokáig folyassuk a vizet. Emiatt első este nem tudtunk fürödni. Nem tudom miért nem tájékoztatnak előre ha tudják hogy ilyen gond van?
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Imperial Gyógyszálló, Szőke Fanni - Front Office Manager
2025. január 03. péntek
Tisztelt Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy a melegvíz problémája kellemetlenséget okozott az itt tartózkodásuk során. Elnézésüket kérjük a történtekért, és egyetértünk, hogy a tájékoztatás hiánya nem elfogadható.

Hasonló esetben kérjük, hogy jelezzék azonnal a recepción, hogy a lehető legrövidebb időn belül orvosolhassuk a problémát. Célunk, hogy vendégeink számára kényelmes és gondtalan pihenést biztosítsunk.

Reméljük, hogy mindezek ellenére jól érezték magukat nálunk, és lesz alkalmunk ismét vendégeink között üdvözölni Önöket.

Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Imperial Gyógyszálló szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Imperial Gyógyszálló korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Hotel Imperial Gyógyszálló szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a csoportok, a kisgyerekes családok, az idősebb párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2025 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.