A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Imperial Gyógyszálló, Kiskőrös >>
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- reggelis ellátással
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- wellnessrészleg használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- masszázzsal
- gyógytea és ásványvíz bekészítéssel
- wellnessrészleg használattal
- Kiskőrösi Rónaszéki Termálfürdő használattal
- kerékpár használattal
- parkolással
2025. augusztus 06. szerda
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvastuk, hogy a vacsora mennyiségével nem volt maradéktalanul elégedett. Fontos számunkra vendégeink visszajelzése, hiszen ezek segítenek abban, hogy folyamatosan fejlődhessünk.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. augusztus 05. kedd
2025. augusztus 07. csütörtök
Szívből köszönjük kedves szavait és megtisztelő értékelését! Örömmel olvastuk, hogy jól érezte magát nálunk, és külön öröm számunkra, hogy éttermi kollégáink kedvessége és figyelmessége ilyen maradandó élményt nyújtott Önnek.
Visszajelzését nagy örömmel továbbítjuk nekik!
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. augusztus 04. hétfő
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük szépen megtisztelő értékelését! Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat nálunk és elégedetten távoztak. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. augusztus 02. szombat
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel olvastuk, hogy összességében elégedett volt szolgáltatásainkkal. Ugyanakkor sajnáljuk az információátadásban tapasztalt kellemetlenséget, és elnézést kérünk a félreértésért. Visszajelzése fontos számunkra, igyekszünk a jövőben még nagyobb figyelmet fordítani a pontos tájékoztatásra.
Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önt!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. július 31. csütörtök
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt tapasztalataik megosztására. Örömmel vettük, hogy második nap már elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Ugyanakkor sajnáljuk az első napi kellemetlenséget és a kiszámíthatatlan információáramlást. Visszajelzését továbbítjuk érintett területeink felé, hogy hasonló helyzet ne forduljon elő újra.
Reméljük, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk Önöket, és lehetőségünk nyílik arra, hogy maradéktalanul pozitív emlékeket szerezhessenek nálunk.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. július 31. csütörtök
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt tapasztalataik megosztására. Örömmel vettük, hogy második nap már elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Ugyanakkor sajnáljuk az első napi kellemetlenséget és a kiszámíthatatlan információáramlást. Visszajelzését továbbítjuk érintett területeink felé, hogy hasonló helyzet ne forduljon elő újra.
Reméljük, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk Önöket, és lehetőségünk nyílik arra, hogy maradéktalanul pozitív emlékeket szerezhessenek nálunk.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. július 31. csütörtök
2025. augusztus 07. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel vettük, hogy szállodánk tisztasága, a fürdő közvetlen megközelíthetősége, valamint a kényelmes zuhanyzók elnyerték tetszését.
Ugyanakkor sajnálattal értesültünk arról, hogy étkezési élményei nem feleltek meg elvárásainak. Visszajelzését komolyan vesszük, és továbbítjuk az érintett részlegeknek, hogy javíthassunk szolgáltatásainkon.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt, és lehetőségünk nyílik arra, hogy maradéktalanul pozitív élményt nyújthassunk.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Csapata
2025. július 30. szerda
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét és visszajelzését! Nagyra értékeljük, hogy nálunk töltötte idejét.
Szeretnénk megerősíteni, hogy a szomszédos Rónaszéki fürdőbe való ingyenes átjárás vendégeink számára biztosított, így kényelmesen élvezhetik a fürdő wellness szolgáltatásait. Ezen felül szállodánk területén egy kellemes pihenőszoba is található, ahol szauna és sókabin használata díjmentes.
Bízunk benne, hogy legközelebb is vendégeink között üdvözölhetjük, és még kellemesebb élményt tudunk nyújtani!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 28. hétfő
2025. július 30. szerda
Köszönjük kedves és részletes visszajelzését! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, és külön köszönjük a személyzetünk méltatását – Viviennek és Viktornak továbbítjuk a dicséretet. Reméljük, hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 24. csütörtök
2025. július 30. szerda
Köszönjük szépen szívből jövő kedves szavait és pozitív értékelését! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, és hogy a légkondicionálás, valamint a személyzet munkája hozzájárult a kellemes pihenéshez. Várjuk vissza szeretettel legközelebb is!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial
2025. július 24. csütörtök
2025. július 30. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését. Sajnáljuk, hogy az ágymatrac kényelmetlennek bizonyult, azonban szeretnénk jelezni, hogy nemrég vásárolt, új matracokat használunk. Minden észrevételt továbbítunk a karbantartó csapatnak, hogy alaposan kivizsgálják a helyzetet. Reméljük, hogy a többi szolgáltatásunkkal elégedett volt, és szívesen várjuk vissza!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 18. péntek
2025. július 30. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését és visszajelzését! Örülünk, hogy elégedett volt a tisztasággal, a parkolással és a légkondicionálással, valamint hogy személyzetünk kedvessége pozitív élményt nyújtott. Az étkezés kapcsán jelezzük észrevételét a konyhánknak, hogy tovább tudjunk fejlődni.
Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 18. péntek
2025. július 30. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy a vacsora nem felelt meg elvárásainak, észrevételeit továbbítjuk a konyhai csapatnak, hogy javítani tudjunk a választékon és minőségen. Örülünk, hogy a reggelivel elégedett volt. Reméljük, a következő alkalommal teljes körűbb élményt tudunk nyújtani.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 30. szerda
Sajnáljuk a félreértést, szeretnénk tájékoztatni, hogy wellness szolgáltatásaink a szomszédos Rónaszéki Fürdőben zavartalanul működnek, vendégeink számára ingyenes átjárással. Emellett szállodánk területén a pihenőszobában szauna és sókabin is rendelkezésre áll, melyeket szintén díjmentesen használhatnak.
Bízunk benne, hogy így kellemesebb élményt nyújtunk, és várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 16. szerda
2025. július 30. szerda
Köszönjük visszajelzését! Szeretnénk jelezni, hogy légkondicionáló berendezéseink jól működnek, de ha bármilyen probléma adódik, kérjük, jelezze azt bátran a recepción, hogy azonnal segítsünk. Vendégeinktől általában pozitív visszajelzést kapunk a klímával kapcsolatban. Emellett új, kényelmes matracokat használunk, de észrevételeit továbbítjuk a karbantartó csapatnak. A vacsora mennyiségének fejlesztésén is dolgozunk.
Köszönjük, hogy nálunk voltak, és reméljük, egyszer újra vendégeink lesznek!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 16. szerda
2025. július 30. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait és észrevételeit! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, és elégedettek voltak a tisztasággal, személyzettel, illetve a stranddal. A vacsora időpontját illetően köszönjük javaslatát, továbbítjuk a vezetőség felé, hogy megfontolják a változtatás lehetőségét. Reméljük, hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. július 30. szerda
Örülünk, hogy az éttermünk tisztaságát és a reggeli bőségét, választékosságát pozitívan értékelte. Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy a vacsora és a kiszolgálás nem felelt meg elvárásaiknak, különösen a levesekkel kapcsolatos eltérés miatt. Igyekszünk minden visszajelzést komolyan venni, és az ilyen eseteket alaposan kivizsgálni, hogy hasonló többé ne forduljon elő. Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és reméljük, hogy a jövőben teljesebb élményt nyújthatunk Önöknek.
Üdvözlettel,
Hotel Imperial Csapata
2025. június 07. szombat
2025. június 12. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a Hotel Imperialban tett látogatása után.
Sajnálattal olvastuk, hogy a reggeli minősége nem felelt meg az elvárásaiknak. Visszajelzése rendkívül fontos számunkra, mivel folyamatosan azon dolgozunk, hogy szolgáltatásainkat vendégeink igényeihez igazítsuk. Az étkeztetéssel kapcsolatos észrevételeit továbbítjuk konyhai csapatunknak.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket, és kellemesebb élményekkel szolgálhatunk.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. június 07. szombat
2025. június 12. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait!
Örömmel olvastuk, hogy kellemesen telt az itt tartózkodásuk, és külön öröm számunkra, hogy a környezetet, valamint a kerékpározási lehetőségeket értékelték. Köszönjük az építő jellegű észrevételeit is – a reggeli választékának bővítését, valamint a fürdő pihenőhelyeinek fejlesztését illetően is továbbítjuk javaslatait az illetékes részlegek felé.
Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket szállodánkban!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. június 06. péntek
2025. június 12. csütörtök
Köszönjük visszajelzését. Sajnáljuk, hogy a vacsora és a reggeli nem felelt meg teljes mértékben az elvárásaiknak. Örülünk, hogy a szállással elégedettek voltak, és reméljük, hogy legközelebb még jobb élményekkel szolgálhatunk.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. június 01. vasárnap
2025. június 12. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy jól érezték magukat, és külön öröm számunkra, hogy a gyógyfürdő és a víz elnyerte tetszésüket. Észrevételeit a vacsorával kapcsolatban köszönjük, továbbítjuk az illetékeseknek.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 20. kedd
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük visszajelzését! Örömmel halljuk, hogy személyzetünkkel elégedett volt. Sajnáljuk, ha az ellátás nem felelt meg elvárásainak. Szeretnénk jelezni, hogy a gyógyfürdő nem szerepelt a foglalás visszaigazolásában – a csomag kizárólag a Rónaszéki Fürdő használatát tartalmazta. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel vesszük elismerését kollégáink hozzáállásáról. Az éttermi takarítással és az árakkal kapcsolatos észrevételeit köszönjük, továbbítjuk az illetékeseknek a szolgáltatásaink javítása érdekében.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 18. vasárnap
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük szépen a dicsérő szavakat és részletes visszajelzését! Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban, és elégedettek voltak az ellátással, tisztasággal és személyzetünkkel. A fürdőruhák szárításával kapcsolatos észrevételét köszönjük, továbbítjuk a vezetőség felé, hogy javíthassunk a vendégélményen.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 17. szombat
2025. május 22. csütörtök
Nagyon köszönjük kedves és részletes visszajelzését! Örömmel olvastuk, hogy ilyen szép élményekkel gazdagodtak nálunk, és külön öröm számunkra, hogy Kiskőrös és Petőfi öröksége is ilyen mély benyomást tett Önökre. A sószobával kapcsolatos észrevételét köszönjük, továbbítjuk az illetékesek felé. Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 12. hétfő
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy pihentető napokat töltöttek nálunk. A vacsorával kapcsolatos észrevételét köszönjük, továbbítjuk az éttermi vezetés felé, hogy javíthassunk kínálatunkon. Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 10. szombat
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést! Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak a szolgáltatásainkkal és jól érezték magukat nálunk. Az infraszaunával kapcsolatos javaslatát köszönjük, továbbítjuk az illetékesek felé. Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 01. csütörtök
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatát. Sajnáljuk a kellemetlenséget, és jelezzük, hogy a tusfürdő nem alapszolgáltatásunk része, de kérés esetén kollégáink szívesen segítenek. Reméljük, hogy ennek ellenére kellemesen telt a nálunk töltött idő!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. április 26. szombat
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük szépen a maximális értékelést és örülünk, hogy mindenben elégedettek voltak! Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. május 22. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy a szoba tisztaságával, a reggelivel, a parkolási lehetőséggel és a fürdő elérhetőségével elégedett volt. Sajnáljuk, hogy a tetőtéri szoba melege kellemetlenséget okozott. Áprilisban jellemzően még nincs szükség klímaberendezés használatára, de az időjárás váratlan melegedésére a jövőben igyekszünk még jobban felkészülni.
Az étkezéssel és egyéb észrevételekkel kapcsolatos javaslatait köszönjük, és továbbítjuk az illetékeseknek. Reméljük, a jövőben újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. április 20. vasárnap
2025. április 22. kedd
Köszönjük szépen kedves szavait! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk, és külön köszönjük az éttermi személyzet nevében is az elismerést. Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Kiskőrös
2025. április 20. vasárnap
2025. április 22. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait! Örülünk, hogy elégedettek voltak a szállással és a szolgáltatásainkkal. Észrevételét a szárítási lehetőségekről köszönjük, továbbítjuk az illetékeseknek. Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Kiskőrös
2025. április 18. péntek
2025. április 22. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét! Örülünk, hogy elégedettek voltak a tisztasággal és személyzetünkkel. A teregetési lehetőséggel kapcsolatos észrevételét köszönettel fogadjuk, és igyekszünk javítani ezen a jövőben.
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Kiskőrös
2025. április 17. csütörtök
2025. április 22. kedd
Nagyon örülünk, hogy visszatérő vendégeink között üdvözölhetjük! Köszönjük a kedves szavakat, mindig nagy öröm számunkra, ha elégedetten távoznak tőlünk. Várjuk Önöket legközelebb is szeretettel – akár csak egy napra is!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial Kiskőrös
2025. április 08. kedd
2025. április 14. hétfő
Köszönjük szépen a visszajelzést! Örülünk, hogy jól érezték magukat, és külön köszönjük az elismerést a személyzet felé.
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. április 07. hétfő
2025. április 08. kedd
Köszönjük szépen kedves visszajelzését! Örülünk, hogy jól érezték magukat. A kerékpárokkal kapcsolatos észrevételét köszönjük, már dolgozunk a fejlesztésen.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
2025. április 03. csütörtök
2025. április 08. kedd
Köszönjük szépen a pozitív értékelést, öröm számunkra, hogy kellemesen telt a pihenés házi kedvenceikkel együtt! A fürdő megközelítésével kapcsolatos észrevételét is köszönjük, igyekszünk a jövőben javítani ezen a kényelmetlenségen.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Imperial
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Imperial Gyógyszálló szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, a baráti társaságok, a kisgyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.