Lotus Therme Hotel & Spa, Hévíz - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.81 / 5
KIVÁLÓ
303
vélemény
4.92
Személyzet
5.00
Tisztaság
4.75
Ár / érték arány
4.42
Kényelem
(szoba)
4.83
Szolgáltatások
4.92
Étkezés
4.83
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (12 darab) számoltuk ki.

Lotus Therme Hotel & Spa, Hévíz >>

Lotus Therme Hotel & Spa, Hévíz - Vélemények, értékelések
  
"Lotus Therme Hotel & Spa"

2022. június 23. csütörtök
5
Idősebb pár
Kétágyas medenceoldali szoba balkonnal
4 éjszakát töltött itt
A vasárnap esti kerti medencében való örjöngés nagyon nem tetszett a zenét sem lehetett hallani attól a 8 gyerektől Vártam hogy valaki rájuk szól a recepcióról vagy a wellnesből de fél 11- ig nem történt semmi!
"Remek pihenés!"

2022. február 23. szerda
5
Idősebb pár
Kétágyas medenceoldali szoba balkonnal
3 éjszakát töltött itt
A szauna részleg felújítása időszerű lenne! A szobában lévő parketta valamikor szép lehetet már meglehetősen mozog! /331-s/ Sajnos az 5*-t ezek beárnyékolják! Egyébként nagyon jól éreztük magunkat!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2022. február 25. péntek
Kedves Barossné Asszony!
Köszönjük visszajelzését!
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Javaslatait szívesen tolmácsoljuk vezetőségünk felé.
Bízunk benne, hogy újra ellátogatnak hozzánk!

"Kellemes időtöltés"

2022. február 20. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Kétágyas balkonos standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Csodálatos környezet, tisztaság,segítőkész személyzet, minden igényt kielégítő reggeli és vacsoraválaszték, élő zene a bárban Negatívum: nincs úszómedence, a szauna részlegre ráférne egy alapos felújítás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2022. február 25. péntek
Kedves Ferenc!
Köszönjük szépen visszajelzését! és az elismerő szavait.
Szeretettel visszavárjuk!
A Lotus Therme csapata

Lotus Therme Hotel & Spa Hévíz csomagajánlatai - 12 ajánlat

megnézem ▼

"Remek ellazulás, kikapcsolódás."
2022. február 13. vasárnap
5
Egyéni utazó
Kétágyas balkonos standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda elhelyezkedése kicsit kiesik a település egészből, gyalog nehezen megközelíthető.
"Lotus Therme Hotel & Spa"

2021. november 29. hétfő
4.6
Fiatal pár
Kétágyas balkonos standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat ! Ez az utazás tényleg rólunk szólt! A kényelem a nyugalom jellemezte! És a konyháját is szuper volt! Lenyűgöztek!
"Feltöltődés Hévízen"
2021. augusztus 29. vasárnap
4.8
Fiatal pár
Kétágyas medenceoldali szoba balkonnal
3 éjszakát töltött itt
Páratlanul udvarias és segítőkész a személyzet. A büféreggelin és -vacsorán változatos és színvonalas a kínálat, kicsit túl is ettük magunkat. :) A "Lotus Love" csomagban foglalt italkuponokból három napig ketten bőségesen tudtunk inni . A wellness részleg is nagyon kellemes, főleg a sokféle szanuna és a végtelen törölköző-ellátás. Éjszakai bagolyként örültem volna, ha este 10 után is nyitva tart a részleg, de így is sokat kivettem az élményből. A páros masszázst is csak ajánlani tudom. Szép zöld környezetben van egyébként a hotel, jó idő esetén lehet kirándulni, bár úgy is eltelik az idő, ha ki sem teszi a lábát az ember. Két kisebb kritikám van. Egyrészt, az alkoholmentes italok - még az ásványvíz is - eléggé túl vannak árazva, így azt érdemes vinni magatokkal. Másrészt, a bárban szóló élőzene nem mindig passzolt az ízlésünkhöz, és az előadók is közepesek voltak, ami minket nem zavart különösebben, de el tudom képzelni, hogy valakinek beárnyékolja a csendes iszogatós esti hangulatát.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2021. szeptember 01. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen részletes értékelést!
Nagyszerű, hogy ennyire kellemesen telt a nálunk töltött pihenésük és sok pozitív élménnyel gazdagodtak.
A zenekarok ,,minősége" valóban nem egységes és persze egyéni ízlés kérdése is, mindenesetre pozitívum, hogy szállodánkban nem telhet el nap, hogy ne lenne élő zene. Ital áraink a kategóriának megfelelően vannak beárazva, a mindenkori beszállítói árakat figyelembe véve. Mindemellett bízunk benne, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk! Üdvüzlettel: a lotus Therme csapata
"Igazi pihenés, kikapcsolódás, feltöltődés"
2021. augusztus 19. csütörtök
4.9
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas balkonos standard szoba
Kétágyas medenceoldali szoba balkonnal
2 éjszakát töltött itt
A személyzet rendkivül kedves, barátságos, figyelmes. A tisztaság kiemelkedő. Nemcsak a gyógymedencék, hanem a kinti medence hőfoka is kellemes: 32 Celsius fok. Remek pihenés, időtöltés volt. Nagyon hangulatos minden este a medence parton az élőzene, vacsora. A tollpárnákat azonnal kicserélték, allergiamentesre.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2021. augusztus 23. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen visszajelzését! Igazán nagyszerű, hogy elégedettek voltak a nálunk töltött napokban személyzetünkkel és szolgáltatásainkkal. Bízunk benne, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk! Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
"Igazi kikapcsolódás volt, nagyon jól éreztük magunkat!"

2021. július 05. hétfő
4.6
Idősebb pár
Kétágyas balkonos standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda minősítéséhez képest az ágy matracai nem kényelmessek , ennél jóbb minőségű és komfortosabb ágyra számítottunk, szerintünk megérettek a cserére. Minden más szolgáltatással és főleg aszemélyzettel maxszimálisan elégedettek voltunk. Köszönettel!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2021. július 07. szerda
Kedves Attila!
Köszönjük értékelését! Sajnáljuk, hogy az ágy matracával nem volt elégedett, viszont nagyszerű, hogy szolgáltatásaink és személyzetünk hozzáállása elnyerte tetszését. Bízunk benne, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk! Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
"Kiváló feltöltődés!"

2020. október 30. péntek
4.8
Idősebb pár
Kétágyas balkonos standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Az ételek kiválóak. A masszázsok magas színvonalúak. Az esti élő zene nagyon jó.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2020. november 05. csütörtök
Kedves Botond!
Köszönjük visszajelzését! Nagyon örülünk, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Reméljük hamarosan újra ellátogatnak hozzánk! Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
"Remek hosszúhétvége"

2020. október 26. hétfő
4.8
Idősebb pár
Kétágyas panoráma szoba terasszal
2 éjszakát töltött itt
Két éjszakát töltöttünk a hotelban. Pár dolgot mindenképp kiemelnék. Az étterem fantasztikus. Az ételek nagyon finomak, a választék hatalmas. Minden kiválóan volt elkészítve. Ha kerestük volna a hibát, akkor sem találtuk volna. A személyzet nagyon kedves, barátságos, mindenben segítenek. Pillanatok alatt rendezték az asztalokat, hogy a teltház ellenére senkinek ne kelljen várnia egy percet sem az étkezéssel. A bár nagyon jó. Hatalmas koktél választkék, élőzene, és sok más ami kellemes időtöltést nyújt. A wellness részleg nagyon szép, tiszta, és a személyzet itt is kiváló. Talán ide tudnék apró javaslattal élni. A szauna felöntéseknél csak az utolsó időpontra lehetett jelentkezni, ami természetesen azonnal meg is telt. Viszont a többi időpontban is legalább fél órával előtte már be kellett ülni, hogy legyen hely. Nyilván nagyon sokan voltak. Talán ilyenkor érdemes lenne, ha a többi időpontra is lehetne jelentkezni, hogy mindenki kipróbálhassa. Illetve a kinti szauna 80 °C volt. Az nem volt annyira meleg. Amúgy az egész szállodáról egy nagyon kellemes emlékünk maradt, és ajánlom mindenkinek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2020. november 05. csütörtök
Kedves László!
Köszönjük szépen részletes értékelését és a kedves szavakat! Nagyszerű, hogy pihenésű élmény teli volt és sok pozitív tapasztalatot gyűjtöttek mind szolgáltatásaink, mind kollégáink tekintetében. Javaslatait is köszönjük, továbbítjuk az illetékes felé. Bízunk benne, hogy ismét találkozunk! Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
"Tökéletes pihenés"

2020. augusztus 03. hétfő
4.9
Család nagyobb gyerekkel
7 éjszakát töltött itt
Azt kaptam, ami a Balaton közelében egy 5 csillagos szállodától elvárható.
"Luxus pihenés a Hotel Lotusban"

2020. július 27. hétfő
4.8
Fiatal pár
Kétágyas balkonos standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ágyban a párna volt rendkívül kényelmetlen. Nagyon fájt a derekam reggelente mikor felkeltem
"Pihenés a Lotusban"

2020. július 25. szombat
5
Kisgyerekes család
Standard egyágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden szuper volt!Finom ételek,kedves kiszolgálás,szimpatikus személyzet!
"Csodás 3 nap , tökéletes pihenés"

2020. július 25. szombat
5
Idősebb pár
Kétágyas balkonos standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Egyszerűen szuper ! Gondolatainkat olvasták !
"Azért remekül éreztük magunkat, még lehet egyszer visszatérünk!"
2019. december 27. péntek
4.9
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas balkonos standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Az ellátás kifogástalan, a személyzet dícséretet érdemel! A karácsonyi díszítés öt csillagos szállodához mérten nagyon kevés volt. Az étteremben csak a karácsonyi terítő utalt arra, hogy karácsony van. Amit még hiányoltam, vendég művészek fellépése. Egy ilyen jellegű hotel megengedhetné magának, hogy az ünnep alkalmából szerződtessen művészeket. A wellness teljesen hétköznapi, sehol egy ünnepi hangulatra utaló dísz. Egyébként a wellness is kifogástalan.
"Lotus Therme Hotel & Spa"

2019. augusztus 11. vasárnap
3.4
Idősebb pár
Kétágyas panoráma szoba terasszal
5 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett, hogy barátságosan fogadtak, de a szoba nagyon kicsi volt , pláne kerekesszékkel! Az ágyakra es a bútorokra is ráférne a csere + a világítás nagyon gyenge! A wellnessz részleg nagyon szép, de emelő szerkezet nincs akinek szükséges lenne rá nem tudom hogyan oldja meg a medencékbe való bejutást! A személyzet fele nagyon kedves volt de voltak olyan pincérek is akik észre sem vettek minket! Összeségében nagyon jó volt , gyönyörű helyen van a szálloda!
"Szép napok a Lotusz Hotelben"

2019. március 24. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Kétágyas balkonos standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Kiváló lehetőséget nyújt a szálloda nyugodt, barátságos környezetével és a figyelmes kiszolgálással a gondtalan kikapcsolódáshoz, feltöltődéshez. Ajánlom mindenkinek, különösen a "szépkorú" társainknak. Köszönettel: egy budapesti házaspár 2019. március
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2019. március 29. péntek
Kedves Dürr Béláné!
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta pozitív tapasztalatait a többi utazóval is!
Örülünk, hogy az itt töltött napok kellemesen teltek és személyzetünk kedvessége is elnyerte tetszésüket. Bízunk benne, hogy ismét ellátogatnak hozzánk. Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata
"Húsvét 2018"
2018. április 03. kedd
4.8
Kisgyerekes család
Kétágyas balkonos standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes napokat töltöttünk a szállodában.A szolgáltatások, és a személyzet figyelmessége kiemelendő. A szoba kellemes, tiszta volt, egy kis csinosítás jót tenne. Összességében az egyik legjobb szállodai tartózkodásunk volt, visszatérünk szívesen,és ajánljuk is mindenkinek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2018. április 10. kedd
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük a dicsérő szavakat! Igazán örülünk, hogy kellemesen telt tartózkodásuk és ennyi pozitív tapasztalatot gyűjtöttek. Szeretettel visszavárjuk önöket! Üdvözlettel: A Lotus Therme csapata
"Rövid kikapcsolódás és feltöltődés"

2018. február 19. hétfő
4.8
Idősebb pár
Kétágyas balkonos standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép a szálloda, élveztem a wellness részleget és a sókamrát. Az étteremben nagyon finom ételeket ettem. Délben megkóstoltuk a ház Lotus salátatálját, amit azóta is emlegetek mindenkinek, finom volt és "szép" Különösen tetszett az élő zene a bárban. Máskor is szívesen megyünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2018. február 20. kedd
Kedves Csordás Éva!
Köszönjük, értékelését Nagy öröm számunkra, hogy elégedettségek töltötték el a szállodánkban tapasztaltak és már a visszatérés lehetősége is felmerült. Szeretettel várjuk Önöket vissza! Szívélyes üdvözlettel: A Lotus Therme csapata
"Álmaim szállodája!"
2017. szeptember 19. kedd
4.9
Idősebb pár
Kétágyas panoráma teraszos szoba
3 éjszakát töltött itt
Színvonalas hotel az első perctől az utolsóig. Csendes, szép zöld környezetben található. Izgalmas volt számomra az öt csillag és a rejtettsége a külvilágtól. Nagyon tetszett, amit a csomag összességében nyújtott, újszerű volt számomra. Büszkeséggel tölt el, hogy a hotel országunk hírnevét öregbíti, továbbá nevezetességeinek megismerését szorgalmazza. A véleményem a létesítménnyel kapcsolatban teljes mértékben pozitív. Nagyon kellemes, testet-lelket melengető kikapcsolódás volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2017. szeptember 26. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szívhez szóló értékelését! Nagyon jól esett számunkra olvasni, hogy ilyen pozitív élményeket szerzett és megelégedettséggel töltötték el szolgáltatásaink. Bízunk benne, hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk! Szívélyes üdvözlettel: A Lotus Therme dolgozói
" Igazi jó kikapcsolódás a kis unokámmal és férjemmel."

2017. augusztus 07. hétfő
4
Kisgyerekes család
Pótággyal
5 éjszakát töltött itt
Az egészet együttvéve igazán szerencsések voltunk. Jó és szép szobánk volt - persze a medencére nézőnek jobban örültem volna. A kiszolgálás, étel az animátor a viz a medence mind mind nagyon jó volt. Egyik reggel az egyik felszolgáló kicsit csúnya stilusban viselkedett - talán zavarta a sok vendég - de a többi minden rendben volt. Persze ehhez társult a "gyönyörű idő" és a jó levegő. Szivesen visszatérek szállodájukba és ajánlani fogom ismerőseimnek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2017. szeptember 26. kedd
Kedves Kovács Györgyné, Helena!
Nagyon örülünk, hogy jó érezték magukat! A továbbajánlást külön köszönjük!
Reméljük, hogy nemsokára újra találkozhatunk Önökkel! Üdvözlettel: a Lotus Therme csapata

"3=4 "

2017. március 20. hétfő
4.4
Idősebb pár
Kétágyas balkonos standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Szórakoztató zene igazán csak a szombat esti tetszett! Hiányoltunk a fittnes teremből egy-két gépet.
"Csodálatos 5 nap a Lotusban!"

2017. január 22. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Kétágyas balkonos standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Csodálatos a hely, a személyzet, az ellátás,egyedül a szobákra ráférne egy kis felújítás, mármint az 5 csillaghoz képest! Ennek ellenére bárkinek szívesen ajánlom és még mi is biztosan visszatérünk, mivel minden másban olyan magas színvonalú a szálloda, hogy feledteti ezt az egy kis hiányosságot!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2017. január 23. hétfő
Kedves Éva!

Köszönjük visszajelzését! Személyzetünk célja, hogy feledhetetlen tartózkodást töltsenek nálunk, épp ezért különösen fontos számunkra vendégeink visszajelzése. Köszönjük megjegyzését, mely iránymutató számunkra a jövőre nézve. Bízunk benne, hogy hamarosan találkozunk!
"Szuper karácsony a Lotusban."
2016. december 28. szerda
4.6
Kisgyerekes család
Pótággyal
3 éjszakát töltött itt
Nagyon szép,tiszta hotel. Ár-érték aránynak megfelelő. A személyzet rendkívűl udvarias,figyelmes.Az ételek finomak,jó a választék,bár nagyon nincsenek gyerek ételek,azt hiányoltam. Tetszett minden este vacsora után az élő zene,tánc lehetőség a bárban,jó hogy nem kellett egyből vacsora után aludni menni,ennek főleg a gyerekek örültek nagyon. A medencék nagyon jók és tiszták. Ami nem tetszett,hogy az egész épületben nem működik a wifi,hiába csatlakoztam rá bárhol,vagy nem ment,vagy nagyon lassú volt. Összeségében jól éreztük magunkat!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2017. január 02. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk és a többi utazóval véleményét! A gyermekek számára- amennyiben a kínálatban nem találnak megfelelőt- szakácsaink örömmel elkészítik a választott ételt, bátran lehet jelezni a kollégáknak. A Wifi rugalmasabb működésére igyekszünk mielőbb megoldást találni. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
"Karácsonyi ünnepek a Lotus Therme Hotelben"

2016. december 27. kedd
4.9
Család nagyobb gyerekkel
Pótággyal
3 éjszakát töltött itt
A szobában az ágyak sarka kiáll, könnyen nekimegy az ember, a takaró nehéz, a párna kényelmetlen. A szoba egyébként maximálisan rendben volt.
"Lotus Therme Hotel & Spa"
2016. március 29. kedd
4.6
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes húsvéti hétvégét toltottunk a szállodában. Biztosan visszatérunk más alkalommal is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2016. április 01. péntek
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Bízunk benne, hogy hamarosan ismét meglátogatnak minket!
"Barátnős hétvége a hévizi Lotus Therme Hotel-ben"
2016. március 01. kedd
4.6
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
Barátnőmmel töltöttünk két éjszakát a szállodában.Tökéletes volt minden, a szállodát kívülről első ránézésre nem mondtuk volna öt csillagosnak ,de ahogy beértünk ez a kétségünk el is múlt.Gyönyörű belső,kedves,udvarias szállodai dolgozók. Kitűnő ételek, wellness.. Összességében teljesen megvoltunk elégedve.. az ár egy kicsit magas és a szálloda kissé távol esik a központtól, ami nem minden esetben rossz. Öt csillagosan éreztük magunkat. Köszönjük :-)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Lotus Therme Hotel & Spa, Dombi Krisztina - Sales Manager
2016. március 03. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! A továbbiakban is azon leszünk, hogy szolgáltatásaink színvonalát folyamatosan fejlesszük és vendégeink már távozáskor a visszatérést tervezgessék. Üdvözletét küldi: a Lotus Therrme csapata
"Az EU. bármely országával versenyezhet"
2015. december 03. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Kétágyas balkonos standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden igényünket kielégítette, köszönjük.
"Remek hétvége a Lótusz Therme Hotelban"
2015. december 01. kedd
4.9
Baráti társaságok
Kétágyas panoráma teraszos szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedett vagyok, medencék, különösen a jakuzzi, a kinti fürdőzési lehetőség, ételmegjelenés, fogyasztási lehetőségek, zene, palacsintázás, pincérek. stb. Azért néztem volna híreket más magyar TV csatornákon is. Hiányoltam a buszpályaudvartól az útbaigazító táblákat
"Pihenő napok"

2015. augusztus 14. péntek
4.6
Idősebb pár
5 éjszakát töltött itt
Kellemes napokat töltöttünk a szállodában. A nyugalom és a pihenés szigete. A környezet gyönyörű. A szolgáltatással elégedettek voltunk. A személyzet nagyon udvarias, az étterem csillagos 5-ös. Köszönjük!!
"Szuper hétvége volt"

Körmend 9900, Magyar 2015. február 16. hétfő
4.9
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Nekünk nagyon tetszett minden. Kiváló kiszolgálás a személyzet is pedáns volt. Minden megvan, amit az ember csak kívánhat. Jól éreztük magunkat és köszönjük szépen ezt a remek hétvégét.
"Remek napok a Lotus Therme Hotel & Spa szállodában"

2015. január 27. kedd
5
Egyéni utazó
2 éjszakát töltött itt
Nem ismertem a helyet. A szállodáról annyit, hogy kiváló helyen van, annak ellenére, hogy nincs a város szívében. Szép parkos a környezete, jó a levegő. Méretéhez viszonyítva nagyon otthonos, minden kiszolgáló egység könnyen elérhető. Finomak az ételek. Egyszerűen otthon éreztem magam.
"Kiváló ünnepi kikapcsolódás"

2014. december 28. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Kétágyas balkonos standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda kitűnő. A kiszolgálás kifogástalan. Az étterem osztályon felüli, kiváló!
"Lotus Therme unnepi hetvege"
2014. október 27. hétfő
3.8
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
Erősség: ételek, személyzet készségessége gyengeség: szobák tisztasága (a padlószőnyeg régi és nagyon poros, magas árak.
"relexatio"
2014. január 19. vasárnap
4.4
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
Nem volt Magyar Nemzet és Hír TV, minden más OK.
"Csalódás"
Győr, Magyarország 2013. július 25. csütörtök
2.6
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Szálloda régi, személyzet unott, nem tul udvarias kiszolgálás.
"Rognerék jól elintézték az öt csillagot"
2013. április 01. hétfő
2.9
Egyéni utazó
4 éjszakát töltött itt
Az én értékítéletem szerint ebben a szállodában csak az étterem és a bár külleme, az ételek és italok és az itt dolgozó személyzet üti meg az öt csillagos szintet. A szoba méreten aluli, az ágy gyenge minőségű. A "vizes" részleg is meglehetősen gyenge és fantáziátlan. De még nem is ezzel volt a legnagyobb probléma. Méregdrága szolgáltatásaik szinvonal alattiak. A talpmasszázst végző férfi egész kezelés ideje alatt krákogott. Az arckezelést végző hölgy kedvetlen, udvariatlan volt. A testmasszázst végző hölgy pedig olyan beleéléssel beszélt, hogy masírozni is elfelejtett. A thai masszázs volt egyedül elfogadtató. Nagyon szomorú vagyok, hogy így történt. Ez a pihenés ajándék volt unokahugom születésnapjára: én exkuzáltam magam a választás miatt, unokahugom pedig csalódott volt és egyfolytában arról biztosított, hogy nem az én hibám és értékeli igyekezetemet. Én az elköltött közel negyed millió forintért többet vártam.
"Remek pihenés a hotel Lotusban"
Dunabogdány, Magyarország 2013. február 11. hétfő
4.9
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk,különösen tetszett az élőzene a vacsoránál és a bárnál.tetszett,hogy a pihenést szolgálta minden,nem ricsajoztak gyerekek.A személyzet udvarias volt.Ha eljutunk még egyszer igénybe vennénk a későbbi kijelentkezést,amiről kár hogy nem tudtunk.
"Újra jövünk"

Tamási, Magyarország 2012. december 18. kedd
5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Mindent lertam
"Ettől függetlenül jól éreztük magunkat."

, Magyarország 2012. október 23. kedd
3.9
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
A vizes fürdőruhákat máshol azért ki lehet centrifugázni, hogy ne keljen vizesen visszavenni, mivel a szobában más szárítási lehetőség nincs!
"Remek kikapcsolódás a Hotel Lótusban"

2012. augusztus 13. hétfő
4.6
Baráti társaságok
6 éjszakát töltött itt
Jók a grillpartik, a gyermek menűk egy kicsit változatosabbak is lehetnének, illeszkedve a gyermekek étkezési szokásaihoz
"Rövid idő alatt teljes rekreáció: remek, sportprogramok udvarias trénerekkel, gyógyvíz, finom és egészséges ételek!"
2012. február 29. szerda
3.9
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+A szálloda környezete szép, derűs; aránylag sok ember is kényelmesen lazíthat a vizes részlegekben; mindig történik valami....
Amivel elégedetlen voltam:
-Érkezéskor nem a foglalásnak megfelelő szobát kaptuk. F.A. főportás azonban végtelenül segítőkész volt, korrigálta a helyzetet.
2012. január 30. hétfő
3.4
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
Amivel elégedetlen voltam:
-A szoba hőmérsékletével, hideg volt
"Remek kikapcsolódás a Lotus Therme Hotelban"

, Magyarország 2012. január 10. kedd
4.7
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Mindennel meg voltunk elégedve.
"Álomkarácsony Hévízen"
2012. január 02. hétfő
4.4
Család nagyobb gyerekkel
4 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+étkezés

, Magyarország 2011. szeptember 07. szerda
4.7
Baráti társaságok
7 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+étkezés, vellnes szolgáltatások
2010. november 29. hétfő
4.7
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Személyzet, szolgáltatás
Amivel elégedetlen voltam:
-nem volt ilyen
"Választási hétvége"
BUDAPEST, MAGYAR 2010. október 08. péntek
3.9
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Általában mindennel
"Ajánlom mindenkinek a Hotel Rognert!"

Budapest, Magyar 2009. március 26. csütörtök
4.9
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Mindennel elégedettek voltunk!

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Lotus Therme Hotel & Spa szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Lotus Therme Hotel & Spa korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard egyágyas szoba, Kétágyas panoráma teraszos szoba és Kétágyas medenceoldali szoba balkonnal.

Kiknek ajánljuk a Lotus Therme Hotel & Spa szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a baráti társaságok, a fiatal párok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.