A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Wellness Hotel Szindbád , Balatonszemes >>
Wellness Hotel Szindbád Balatonszemes kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- kuponokkal
- wellnessrészleg és játszószoba használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- kuponokkal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- néptánc bemutatóval
- zenés esttel
- parkolással
2025. június 19. csütörtök
2025. június 16. hétfő
2025. június 17. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt ránk és megosztotta szállodánkról tapasztalatait.
Sajnáljuk, hogy elégedetlenül távozott szállodánkból.
Kérjük, ha legközelebb negatív dolgot tapasztal, kérjük, azonnal jelezze felénk!
2025. június 14. szombat
2025. június 17. kedd
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét, minden hasznos javaslatnak örülünk.
2025. június 13. péntek
2025. június 17. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk.
Köszönjük javaslatát, reméljük, mihamarabb sikerül vendégeink kényelméért
kisebb beruházásokat eszközölnünk!
Várjuk Önöket legközelebb is!
2025. június 07. szombat
2025. június 17. kedd
Mindig jó érzés számunka, ha vendégeink elégedetten távoznak szállodánkból.
Kiemelt időszakban és nagyobb vendéglétszám esetén választékunk is nagyobb.
Jöjjenek hozzánk legközelebb is! Várjuk Önöket szeretettel!
2025. június 01. vasárnap
2025. június 17. kedd
Mindig örülünk, ha vendégeink elégedettek szolgáltatásainkkal és jól érzik magukat nálunk.
Reméljük, máskor is szállodánkat választják pihenésük helyszínéül.
Várjuk Önöket szeretettel!
2025. május 28. szerda
2025. június 12. csütörtök
Máskor is várjuk Önöket szeretettel!
2025. március 14. péntek
2025. március 15. szombat
Köszönjük kiváló értékelését és a kedves szavakat! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, remélem hamarosan lesz lehetőségünk újra találkozni egymással! Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2025. március 02. vasárnap
2025. március 15. szombat
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat és a szuper értékelést! Köszönjük, hogy minket választottak és örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk! Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. február 28. péntek
2025. március 15. szombat
Köszönjük értékelését és a kedves szavakat! Remélem még lesz lehetőségünk találkozni egymással!
2025. január 09. csütörtök
2025. január 25. szombat
Köszönjük véleményét! Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Örülünk, hogy az ételek elnyerték tetszésüket.
2025. január 25. szombat
Köszönjük véleményét! Köszönjük a kedves szavakat, az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
2025. január 25. szombat
Köszönjük véleményét! Elnézést kérünk a kellemetlenségekért.
2025. január 02. csütörtök
2025. január 25. szombat
Köszönjük véleményét!
2025. január 25. szombat
Köszönjük véleményét! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és elnézést kérünk a kellemetlenségért!
2025. január 01. szerda
2025. január 25. szombat
Köszönjük a kedves szavakat ! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2024. december 31. kedd
2025. január 25. szombat
Köszönjük véleményét! A wellness részlegbe van öltözőnk és nem csak az udvaron keresztül lehet közlekedni, hanem az átkötő folyosón is (ami direkt az ilyen esetekre lett kialakítva, hogy ne kelljen a hidegbe kimenni). Legközelebb nyugodtan forduljanak a recepcióhoz és mi segítünk ha bármi kérdés felmerülne vagy segítségre lenne szükség!
2024. december 29. vasárnap
2025. január 25. szombat
Köszönjük véleményét!
2024. december 28. szombat
2025. január 25. szombat
Köszönjük véleményét! Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
2024. december 15. vasárnap
2025. január 25. szombat
Köszönjük a kedves szavakat és a pozitív visszajelzést! Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2024. december 14. szombat
2025. január 25. szombat
Köszönjük véleményét és a kedves szavakat! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
2024. december 07. szombat
2025. január 25. szombat
Nagyon szépen köszönjük a pozitív visszajelzést és a kedves szavakat! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és reméljük fogunk még találkozni egymással!
2024. december 06. péntek
2025. január 25. szombat
Köszönjük a kedves szavakat és a pozitív visszajelzést!
Örülünk, hogy jól érezték magukat, várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2025. január 25. szombat
Köszönjük a kedves szavakat és a pozitív értékelést! A távirányító 2 az 1-ben működésű. Néha trükkös a bekapcsolása, viszont a recepció 0-24-ben áll rendelkezésükre ha bármi segítségre lenne szükség!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Wellness Hotel Szindbád szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Apartman, Standard kétágyas szoba és Lakosztály.
Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a nagygyerekes családok, az egyéni utazók és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.