A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Wellamarin, Zamárdi >>
Hotel Wellamarin Zamárdi csomagajánlatai - 9 ajánlat
2023. június 05. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait.
Sajnáljuk, hogy nehéz volt megtalálni a szállodánkat a főútról.
Köszönettel fogadtuk szoba ülőalkalmatossággal kapcsolatos észrevételét, melyet feljegyeztünk.
Azonban örülünk, hogy szállodánkban található liftek megkönnyítették közlekedésüket!
Nagyra értékeljük a visszajelzését, és reméljük, hogy a jövőben ismét lehetőségünk lesz vendégül látni Önöket.
2023. március 20. hétfő
2023. június 05. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét!
Örülünk, hogy minden tökéletes volt és hogy elégedett volt a személyzetünk segítőkészségével és udvariasságával. Nagyon örülünk, hogy az elkészített ételek minősége és választéka tökéletes volt az Önök számára.
Ugyanakkor sajnálattal halljuk, hogy a szobában lévő matrac túl puha volt az Ön számára. Fontos számunkra, hogy vendégeink kényelmesen pihenhessenek, ezért értékeljük ezt a visszajelzést!
Reméljük, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk Önt!
2022. december 31. szombat
2023. február 08. szerda
Köszönettel fogadtuk magas pontszámú értékelését és véleményét!
Reméljük visszatérésük alkalmán minden szolgáltatásunkkal maximálisan elégedettek lesznek!
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2023. február 08. szerda
Köszönjük szépen maximális pontszámú értékelését és hogy megosztotta velünk véleményét!
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2022. december 24. szombat
2023. február 08. szerda
Köszönjük szépen értékelését!
Örülünk, hogy részesei lehettünk az élménynek!
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2022. október 03. hétfő
2022. október 06. csütörtök
Köszönettel fogadtuk értékelését és kedves szavait!
Örülünk, hogy részesei lehettünk az élménynek!
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2022. augusztus 29. hétfő
2022. szeptember 06. kedd
Nagyon köszönjük értékelését és véleményét!
Örülünk, hogy részesei lehettünk az élménynek!
Üdvözlettel:
Hotel Wellamarin**** csapata
2022. augusztus 29. hétfő
Köszönettel fogadtuk értékelését és kedves szavait!
2022. augusztus 29. hétfő
Nagyon köszönjük értékelését és véleményét!
Várjuk Önöket vissza szeretettel!
2022. július 31. vasárnap
2022. augusztus 29. hétfő
Nagyon köszönjük értékelését és véleményét!
Sajnáljuk, hogy az egyik vacsora alapján kollégánk nem tudta itallal kiszolgálni Önöket.
A továbbiakra pedig a jövőben nagyobb figyelmet fordítunk.
2022. július 16. szombat
2022. augusztus 29. hétfő
Nagyon köszönjük értékelését és kedves szavait!
Várjuk Önöket vissza szeretettel!
2022. július 12. kedd
2022. augusztus 29. hétfő
Nagyon köszönjük értékelését és véleményét!
2022. július 11. hétfő
2022. augusztus 29. hétfő
Köszönjük szépen értékeléstét és véleményét!
Annyit szeretnénk reflektálni, hogy a szobára vonatkozó kéréseket figyelembe vesszük, de garantálni nem tudjuk, melyről vendégeinket tájékoztatjuk is ilyen kérés esetén.
A jelzett hibákra a jövőben nagyobb odafigyelést fordítunk.
2022. június 19. vasárnap
2022. augusztus 29. hétfő
Köszönjük szépen értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk, ha a kollégáink nem mindig a megfelelően viselkedtek.
2022. május 29. vasárnap
2021. november 20. szombat
köszönjük pozitív visszajelzését! Éttermünkkel kapcsolatos észrevételét továbbítjuk illetékes kollégáink felé. Reméljük ettől függetlenül kellemes napokat töltöttek el nálunk és viszontláthatjuk Önöket a későbbiekben!
Üdvözlettel,
Hotel Wellamarin****
2021. november 20. szombat
köszönjük visszajelzését, észrevételét továbbítani fogjuk illetékes kollégáink felé.
Reméljük a jövőben ismételten vendégül láthatjuk majd Önöket!
Üdvözlettel,
Hotel Wellamarin****
2021. augusztus 03. kedd
Üdvözlettel, Hotel Wellamarin****
2021. július 27. kedd
2021. augusztus 03. kedd
Köszönjük visszajelzését, örülünk, hogy meg voltak elégedve személyzetünk munkájával, s éttermi szolgáltatásainkkal. Reméljük kellemes napokat töltöttek el szállodánkban és a közeljövőben ismét vendégül láthatjuk majd Önöket!
Üdvözlettel, Hotel Wellamarin****
2021. július 25. vasárnap
2021. augusztus 03. kedd
Szeretnénk tájékoztatni, miszerint a szállodában a szokásos rovarirtás Június 15-én megtörtént. Ezzel kapcsolatos észrevételeit sajnos nem jelezték kollégáink felé tartózkodásuk alatt, hogy az esetlegesen felmerülő problémákat megoldhassuk. Sajnos a főszezon időszakában kapacitás miatt kollégáink nem tudták teljesíteni szobaszerviz igényüket, elnézésüket kérjük a kellemetlenség miatt. A törölközőket törölköző kártya ellenében biztosítja a wellness recepció, ezzel csak vendégeink tudnak elszámolni a wellness recepción, kollégáink távozáskor sajnos nem tudják átvenni a földszinti recepción törölközőiket aktuális szabályzatunk szerint.
Köszönjük, hogy vendégeink voltak!
Üdvözlettel, Hotel Wellamarin****
2021. augusztus 03. kedd
2021. május 06. csütörtök
2021. augusztus 03. kedd
2020. november 01. vasárnap
2020. november 08. vasárnap
2020. október 26. hétfő
2020. október 31. szombat
2020. augusztus 31. hétfő
2020. szeptember 02. szerda
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Wellamarin szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Economy szoba, Superior panorámás szoba és Superior apartman.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a fiatal párok, az idősebb párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.