Erzsébet Királyné Szálloda, Gödöllő - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.4 / 5
KIVÁLÓ
66
vélemény
4.90
Személyzet
4.80
Tisztaság
4.20
Ár / érték arány
4.10
Kényelem
(szoba)
4.20
Szolgáltatások
4.10
Étkezés
4.70
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Erzsébet Királyné Szálloda, Gödöllő >>

Erzsébet Királyné Szálloda, Gödöllő - Vélemények, értékelések
  
"Tökéletes pihenés"
2024. május 24. péntek
5
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Csodás volt ez a pár nap , mindennel meg voltunk elégedve. Köszönjük!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Gombás Máté - Front Office Manager
2024. május 27. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük szépen szállodánkban tett foglalását és megtisztelő értékelését. Örömünkre szolgál, hogy minden szolgáltatásunkkal elégedettek voltak és maximális pontszámú visszajelzést adtak számunkra.
Szeretettel várjuk Önöket vissza egy következő látogatásuk alkalmával is!
"3 csillagos szállás, 4 csillagos minőség"

2020. augusztus 27. csütörtök
5
Fiatal pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
A szállás rendkívül tiszta, a személyzet nagyon kedves és segítőkész. A vacsora felszolgálása az étteremben kicsit nehézkesen ment, kicsit látszik, hogy nem a félpanziós ellátás a fő profiljuk. Ám mindenért kárpótoltak a nagyon finom és szépen tálalt ételek és a nagyszerű reggeli. A szállás elhelyezkedése kiváló, minden, ami számít nagyon közel van.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Simon Tamás - Online és Corporate Sales Manager
2020. augusztus 31. hétfő
Kedves Katalin!

Köszönöm a megtisztelő visszajelzését, nagy örömmel olvastuk, hogy elégedett volt az Erzsébet Kirélyné Hotel szolgáltatásaival.

Minden kollégám nevében szeretném megköszönni, hogy megtiszteltek minket a látogatásukkal és a kedves pozitív visszajelzésükkel!

Őszintén remélem, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!

További kellemes napot kívánunk kedves Katalin,

Üdvözlettel,
Simon Tamás
Erzsébet Királyné Hotel
"Nyugodt pihenés az Erzsébet királyné Hotelben átutazóban"

2019. szeptember 02. hétfő
4.8
Egyéni utazó
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
Gluténmentes reggeli étkezés nem biztosított, de ez nem baj, mert a foglaláskor erről tudtam tájékozódni, s így fel tudtam készülni. A reggelinél az ételallergiák bár címkézve nem voltak, készséges útmutatást kaptam. A gépkocsi elhelyezésében minden szükséges segítséget megkaptam! WiFi-t nem használtam (nem volt épp szükséges), ezért nem értékelem.

Erzsébet Királyné Szálloda Gödöllő kiemelt csomagajánlatai

Az Erzsébet Királyné Szálloda Gödöllő ajánlata:
  • választható ellátással
  • wellness-részleg és fitneszterem használattal
  • Wi-Fi internet elérhetőséggel
Érvényes: 2024.12.23-ig
34 871 Ft / 2 fő / éjtől reggelivel
GödöllőGödöllő
Az Erzsébet Királyné Szálloda Gödöllő ajánlata:
  • választható ellátással
Érvényes: 2024.08.15 - 2024.08.20
68 265 Ft / 3 fő / éjtől reggelivel
GödöllőGödöllő
Az Erzsébet Királyné Szálloda Gödöllő ajánlata:
  • választható ellátással
Érvényes: 2024.08.15 - 2024.08.20
61 439 Ft / 3 fő / éjtől reggelivel
"Erzsébet Királyné Szálloda"
2019. június 03. hétfő
4.8
Egyéni utazó
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Gyönyörű környezetben található a szálloda, közel a kastélyhoz. A személyzet kedves és segítőkész volt mind a recepción, mind az étteremben. Szívesen ajánlom bárkinek.
"Fantasztikus hétvége "

2017. június 17. szombat
5
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
Igazán kikapcsolódni,feltöltődni,kényelmesen pihenni,jó ízűt enni szeretne? Csakis az Erzsébet Királyné Hotel Szállodát válassza!
"Egy éjszaka Erzsébet királynénál"

2016. november 28. hétfő
4.6
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Gyors feltöltődésre vágytunk ezért választottuk az Édes kettes csomagajánlatot. A szálloda szép a személyzet kedves. Külön kiemelném az éttermet. A vacsora nagyon finom volt, a pincér pedig egy igazi vendéglátós. Mindenkinek ajánlom a helyet.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Toarniczky- Bolykó Virág - Rooms Division Manager
2017. április 11. kedd
Kedves Vendégünk!

Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye.
Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban és meg voltak elégedve éttermünk szolgáltatásaival.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.


Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
"Kettesben az Erzsébet Királyné Szállodában"
2016. október 21. péntek
4.4
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
A szálloda elhelyezkedése megfelelő volt, és kényelmes volt a mélygarázs használatának lehetősége. A személyzet mind a recepción, mind az étteremben nagyon segítőkész és udvarias. Az étel és italkínálat választékos, valamint ízletes volt a megrendelt étel .A felszolgálás igazán színvonalas volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Bolykó Virág - Rooms Division Manager
2016. november 23. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye.
Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.


Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
"Kellemes pihenés Erzsébet királyné hotelben."
2016. augusztus 17. szerda
4.3
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
A szálloda welnes része tökéletes kikapcsolódást nyújt,a reggeli és vacsora tökéletes.A lehető legjobb helyen van a szálló mivel minden itt van egy helyen (etterem, kastély ,cukrászda,parkok )
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Bolykó Virág - Rooms Division Manager
2016. augusztus 30. kedd
Kedves Vendégünk!

Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye.
Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.


Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
"Kényeztetés"
2016. augusztus 14. vasárnap
4
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
A szálloda értékelése részemről jó. Az elhelyezkedése centrális, tehát a kastély közel, túraútvonalak is indulnak a közeli parkból. A recepciónál a fogadás barátságos, információ kielégítő. A szobák tiszták, egyszerűek, praktikusak, jók.A welness részleg egyszerű és tiszta. Jó volt, mert privát tudtuk használni. Az étterem igényesen berendezett, a személyzet kifejezetten udvarias volt. A reggeli és vacsora minőségével és mennyiségével nagyon elégedettek voltunk. Minden rendben volt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Bolykó Virág - Rooms Division Manager
2016. augusztus 30. kedd
Kedves Vendégünk!

Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye.
Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.


Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
"Jó volt Édes Kettesben az Erzsébet Királyné Hotelben"
2016. július 17. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Superior szoba
1 éjszakát töltött itt
A recepció dolgozói nagyon segítőkészek és rugalmasak voltak . Bár tudjuk , hogy nem a szállodához tartozik az étterem és a kávézó , ennek ellenére nagyon barátságosak , kedvesek és figyelmesek voltak. Nagyon jól éreztük magunkat - lehetőség szerint szívesen visszajövünk!
"Pihentető édes kettes az erzsébet királyné szállodában "
2016. július 14. csütörtök
4.5
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Nagyon finom és bőséges ételeket ettünk, A személyzet kedves segítőkész az étteremben is,a szoba pici de kényelmes,csendes,pihentető! Nekünk bevált!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Bolykó Virág - Rooms Division Manager
2016. július 18. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye.
Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.


Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata

2016. június 04. szombat
3.8
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Szép város Gödöllő, jól éreztük magunkat. A szálloda szép , a személyzet nagyon kedves és készséges. Azt viszont sajnálom, hogy nincs wellness szigetük egy szép nagy medencével. Az étterem gyönyörü és nagyon finom , izletes ételeket fogyasztottunk ott.
"Átutazóban Gödöllőn"
2016. május 23. hétfő
4.8
Család nagyobb gyerekkel
1 éjszakát töltött itt
Két alkalommal utaztunk át Gödöllőn és mindkétszer az Erzsébet Királyné Hotel szállodát választottuk. Könnyen elérhető, kellemes szálloda és a mélygarázs által minden gondot levettünk a parkolásról. A vendéglőben kellemes a hangulat, az "Édes Kettes" csomagba foglalt háromfogásos vacsora meg nagyon ízletes, akárcsak a kávéspecialitások. Egy kis hátrány, hogy reggelinél nem működött a kávéautomata, viszont a személyzet nagyon kedves és figyelmes. Nem utolsó sorban nagyon hálásak vagyunk a Szállásvadásznak, hogy a foglalást gyorsan és hatékonyan közvetítette. Köszönünk szépen mindent!
"Erzsébet Királyné Szálloda"

2016. május 17. kedd
4.9
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
A szálloda kiváló, a személyzet kedves, szolgálatkész. A mélygarázs kicsit szűkös. Kucserka Lajos Balatonalmádi
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Bolykó Virág - Front Office Manager
2016. május 18. szerda
Kedves Kucserka Úr!


Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.


Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
"Húsvéti hétvége Erzsébet Királyné Hotelben"
2016. március 29. kedd
4.4
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
összességében elégedett vagyok, jó a szálloda elhelyezkedése, felszereltsége, a személyzet előzékeny, kedves. Az ételek minősége sem kifogásolható, kivéve talán a desszerteké. Ami egy picit negatív, hogy lassú volt a kiszolgálás, annak ellenére, hogy nem túl sok vendég volt pl. vasárnap este, illetve a körülöttünk lévő asztalok nem voltak leszedve és várni kellett a szabad asztalra.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Tar Zsuzsanna - Értékesítési vezető
2016. április 06. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye. A kiszolgálás gyorsaságán igyekszünk javítani és kivizsgáljuk a lassúság okát. Szeretettel várjuk Önöket vissza szállodánkba.
"Húsvét az Erzsébet Királyné Hotelben"
2016. március 29. kedd
3.1
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
A hotel alapból nem lenne rossz,de nagyon figyelnek rá, hogy még véletlenül se lépjenek túl a három csillagos színvonalon. Az ételek finomak voltak, de nem számítottunk rá,hogy minden nap ugyanabból a menüsorból választhatunk csak. A személyzet változó: volt nagyon kedves és figyelmes is(a férfi pincérek), viszont volt arrogáns, lekezelő és hozzá nem értő is. A vacsora hihetetlenül sokára érkezik meg,majd 2 órán keresztül vacsoráztunk!Nem is volt tele az étterem, mégsem érkeztek az asztalok elkészítésével sem, miközben az egyik pincérnő úgy intézkedett, mintha valami nagyfőnök lenne. Többet ki lehetne hozni a hotelből egy kis figyelmességgel odafigyeléssel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Tar Zsuzsanna - Értékesítési vezető
2016. április 06. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük visszajelzését, igyekszünk javítani a felszolgálás gyorsaságán, jelezzük az étterem vezetősége felé az észrevételét. A félpanziós étlapon 7 féle leves, 12 féle főétel és 6 féle desszert közül lehet választani, melyeket azért szűkítettünk ilyen számra hogy ezzel is gyorsítani tudjuk az ételek felszolgálását. Dolgozunk a problémán és reméljük hogy lesz lehetőségünk ismét vendégül látni Önöket már egy gyorsabb és figyelmesebb csapattal.
"Remek hétvége"
2015. november 23. hétfő
5
Baráti társaságok
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
Minden tökéletes volt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Juhász Liliána - Recepció
2015. november 26. csütörtök
Tisztelt Vendégünk!

Örömmel tölt el bennünket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.


Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda csapata
"Kellemes időtöltés"
2015. november 08. vasárnap
4.5
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
A reggeli kávé nem volt tökéletes. Lehetne javítani rajta.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Szepesi Tamás - Recepciós
2015. november 10. kedd
Kedves Vendégünk,
Örömmel vettük,hogy jól érezték magunkat szállodánkban és nálunk pihentek.
Ami a kávét illeti,természetesen jelezzük észrevételét az étterem vezetésnek,s mihamarabb orvosoljuk ezt a problémát.
Bízunk benne,hogy köszönthetjük még Önöket szállodánkban a jövőben is.
Üdvözlettel,
Erzsébet Királyné Szálloda és Étterem csapata
"Érdekes!"
2015. október 25. vasárnap
3.4
Idősebb pár
Superior szoba
6 éjszakát töltött itt
Nagyon furcsa és érdekes az éttermük! Én tapasztaltam,és meg is lepődtem,hogy az étterem nyitvatartási időben elengedi a szakácsot haza,és ezáltal nincs vacsora ami valójában benne van a foglalásban,de remek éttermet ajánlanak a közelben ami plusz költséggel jár!Ha beérsz az étterembe akkor tanuló pincérek sem tudják melyik étlap jár a szálloda vendégeinek,a vendég jelzése ellenére,ebből is adódott félreértés! Az árukhoz képest a vacsora katasztrófa!Ajánlani ajánlanám de csak úgy hogy semmit ne kérjenek a szobán kivűl, mert étkezésben számitani kell plusz költségekre ami nem csekély! Lehet ez csak velem történt meg,ha valakit ezzel megbántottam bocsánat érte
"Kis hétköznapi kikapcsolódás"
2015. október 20. kedd
3.6
Fiatal pár
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
Párommal egy "édes kettes" csomagra mentünk el, ezzel szemben a szobában francia ágy helyett két összetolt normál ágy várt, aminek a fa kerete középen eléggé kényelmetlen volt éjszaka... El se tudom képzelni kinek pattant ki ilyen ötlet a fejéből, DE szerintem ez borzalmas és javaslom a mielőbbi cserét. Az étkezésünk félpanziós volt a vacsora finom volt, DE sajnos itt is akadt egy kis probléma, mikor a Bécsi szeletemhez valami salátát(savanyú almapaprika / uborka) szerettem volna kérni és a pincérnek kicsit fent akadtak a szemei, aztán végül sikerült egy uborka salátát kialkudni. Őszintén szólva talán ez volt a legnagyobb szívfájdalmam, hiszen minimális saláta + savanyúság választék a főételhez mindig mindenhol lehetséges és nem is értem, miért volt ez akkora gond. A 3. problémát az ajándék kávé és sütikülönlegesség okozta. Párommal reggeli után - indulás előtt gondoltuk elfogyasztjuk, mert nagyon jól fog esni. A pincér - "barista" hölgyet megkérdeztük mik a lehetőségek, majd felsorolta a hétköznapi kávé lehetőségeket (hosszú, cappuccino... stb) választottunk egyet - egyet, majd ahogy beszélgettünk és vizsgáltuk az asztalon elhelyezett itallapot észrevettük a VALÓDI kávékülönlegességeket, amiről elvileg szólt volna a dolog, hiszen az is volt a fejezet neve, hogy kávé különlegességek, ahol 3 érdekesnek tűnő dolog meg volt nevezve. Kérdezem én, a hölgy ezeket miért nem említette?? Ez indulás előtt sajnos még egy kis fekete pont volt számomra. Összességében nem volt rossz legalábbis ár-érték arányban, DE én sokkal többet vártam.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Szepesi Tamás - Recepciós
2015. október 22. csütörtök
Kedves Vendégünk,

Köszönjük,hogy megtisztelte szállodánkat bizalmával.
Sajnálattal halljuk ,hogy itt tartózkodása során kellemetlenségei akadtak.
Felülvizsgáljuk és javítjuk az Ön által említett hibákat és észrevételeket,továbbá köszönjük ,hogy kitöltötte a vendég elégedettségi kérdőívünket.
Reméljük,hogy üdvözölhetjük még szállodánkban a jövőben.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda és Étterem csapata
"Az étterem csodás hangulata arra ösztökélte a barátomat , hogy megkérje a kezemet."
2015. szeptember 05. szombat
4.6
Fiatal pár
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
A szálloda kiváló éttermében nagyon finom fogások voltak, ami nagy meglepetés volt a számomra. Erre adnék még plusz 3 csillagot.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Tar Zsuzsanna - sales manager
2015. szeptember 08. kedd
Kedves Vendégünk! Ezúton szeretnénk gratulálni Önöknek és sok-sok boldogságot kívánni! Örömmel tölt el minket hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban és megtisztel, hogy részesei lehettünk ennek a különleges pillanatnak. Reméljük visszatérnek még hozzánk, akár évek múltán is újra felidézni ezt a napot.
Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda és Étterem csapata
"Egy éjszaka Gödöllőn"
2015. május 26. kedd
4.8
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
A recepciós hölgy nagyon kedves és segítőkész volt. A félpanziós ellátásnál kicsit nagyobb választékra gondoltunk...
"Kellemes pihenés az Erzsébet Királyné Hotelben"

2015. április 07. kedd
4.6
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon szép, tiszta kellemes illat a hosszú zárt folyosón. A welnes nagyon szép, viszont kicsi a 6 személyes jakuzzi, ezért nem lehet felszabadultan ellazulni a habokban. Ezt leszámítva jól éreztük magunkat. Köszönettel: Szkok Istvánné
"kellemes teli vakacio "
2015. január 05. hétfő
3.8
Fiatal pár
Standard szoba
5 éjszakát töltött itt
Kellemes vakacio volt, elozoleg olvastam velemenyeket a szasllasvadaszon, kellemesen csalodtam ugy a szallodaval, mint az etteremmel kapcsolatban.a kaja finom volt, a szemelyzet tulnyomo resze kedves es segitokesz.ajanlom
"Kellemes Szilveszter Gödöllőn"

2015. január 03. szombat
4.8
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A központban van, nagyon közel a kastélyhoz, mégis csendes volt a szoba. A szoba nem túl tágas, de teljesen felújított, modern, ami kellemes meglepetés a szálloda patinás külsejéhez képest. Az étterem is rendkívül hangulatos, nosztalgikus atmoszférájú. A garázs kissé drága és szűkös, és eléggé nehéz megtalálni a hotel bejáratát az utcáról. Kicsit korábban érkeztünk, de nagyon rugalmasak voltak, elfoglalhattuk a szobát. Jó választás volt!
"Édes kettes szilveszter az Erzsébet Királyné Szállodában."

2015. január 02. péntek
4.4
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk. Az étterem kifejezzeten tetszett,a szolgáltatások minősége is jó volt, esetleg a mennyiségük volt egy kicsit kevés. Aznap üzemelték be a wellnes szigetet,és az elsők között próbáltuk ki , és ott egy kicsit a felkészültség hiánya mutatkozott, miután véletlenül megszólalt a tűzjelző riasztó, nem igazán akarták meghallani a szállodában dolgozók..Ettől az apróságtól eltekintve ( hozzá tenném nagyon jó a wellnes részlegük is) nagyon jól éreztük magunkat ott.
"Tökéletes pihenés, az Erzsébet Királyné Hotelben"
2015. január 02. péntek
4.8
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel nagyon szép, relaxációs sziget új volt ott létünk során. Étterem hangulatos, ételek finomak, választékosak. Mélygarázs könnyen megközelíthető, viszont a kocsibeállók szűkösek. Aki nyugalomra, pihenésre vágyik, jó választás!
"nyaralás"

2014. augusztus 15. péntek
4.8
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
Hiányzott a wellness fitness
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Steiner Dániel - Recepciós
2014. augusztus 19. kedd
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztották velünk észrevételüket és nagy örömmel tölt el minket, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival.
Szeretném megjegyezni, hogy szállodánkban éppen most zajlik egy relaxációs részleg kiépítése, amelyben található lesz fitness terem, valamint pezsgőfürdő és szauna is.

Üdvözlettel:
Erzsébet Királyné Szálloda
"Az ígéret szép szó, ha megtartják úgy jó!"

2014. június 19. csütörtök
3.4
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Javaslatainkat osztanánk meg: - kellemetlen szagú tisztítószert felváltani egy semleges, vagy kellemes illattal, mert az egész folyosót, szobákat eltelíti - A tetőtéri szoba menyezete az ágyak elhelyezése miatt balesetveszélyes, beütöttük a fejünket több alkalommal - az éttermi kiszolgálás külön értékelést illetne, úgymint CSAK fehér kenyér áll rendelkezésre, ha elfogy a paradicsom, paprika a 8 óra után érkezők számára nincs választási lehetőség, az éttermi személyzet 2 fő tanulhatna illemet a vendégek tájékoztatása és kiszolgálása kapcsán, a modortalan viselkedés nem egy ilyen patinás szállodába való, talán a kocsmába vagy a piacra - zavaró, hogy a szálloda udvara a hétvégén a kora reggeli órákban nagyon hangos a piacról távozó vagy a piacra igyekvő vásárlók miatt, esetleg meg kellene szüntetni az átjárást ezen alkalmakkor? - grátiszként két bónt kaptunk, melyből az egyik a Királyi Váróban levő cukrászdában elfogyasztható kávé és rétes lett volna. Előre bocsájtjuk, hogy bármikor megengedhetjük magunknak hogy ilyen kényeztetésben részesítsük magunkat.A hely, a filing ami jelentett volna valamit, hamár Gödöllőn töltöttük a hétvégét több száz km-re a lakásunktól. Csuda módon a cukrászda éppen ezeken a napokon volt zárva.Időközben megtudtuk, hogy az étterem és a cukrászda, a személyzet ugyanazon tulajdonoshoz tartozik. Hát nem öregbíti Gödöllő hírnevét. - szükséges lenne a szálloda és az étterem vezetésének kooperálni a jobb vendéglátás érdekében! A fennti kellemetlenségeket leszámítva Gödöllő csodálatos! A hétvégi program hangulatos és feledhetetlen volt számunkra.Kiemelném a kastélyban megtartott rendezvényeket, programokat, különös tekintettel a gödöllői gyerekek és felnőttek tánccsoportjainak fellépését, ami szívmelengető volt! GRATULÁLUNK! a tánccsoport oktatóinak és a csillogó szemű gyerekeknek!!!
"Húsvéti hétvége az Erzsébet Királyné Hotelben"
2014. április 22. kedd
4.3
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
A szálloda csodás helyen található, a személyzet rendkívül kedves és segítőkész. Az étterem csodaszép, hangulatos, az ételek ízletesek, bár a reggeliben nem volt túl nagy választék. Az étterem személyzetének viselkedése hagyott némi kivetnivalót maga után....
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Tar Zsuzsanna - Értékesítési vezető
2014. május 15. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztották velünk észrevételüket és nagy örömmel tölt el minket, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival. A reggeli választékának utánanézünk, a személyzettel kapcsolatos észrevételt kezeljük.

Üdvözlettel:

Erzsébet Királyné Szálloda
"Többet vártunk ..."
2014. március 31. hétfő
2.9
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Az először megkapott szobát le kellett cseréltetnünk egy olyanra, ami a koszos csatorna és tető helyett legalább a főtérre engedett kilátást. Az étterem ugyan külön cég , nem a hotel üzemeltetése, de kritikán aluli volt az étel minősége és mennyisége is. Mi itt a nászutunkat töltöttünk - hát lehetett volna szebb emlék a hotel...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Tar Zsuzsanna - Értékesítési vezető
2014. április 03. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy a szobával kapcsolatos észrevételüket a helyszínen jelezték és volt lehetőségünk másik szobát biztosítani Önöknek. Sajnáljuk, hogy nem értesültünk róla hogy nászúton vannak, ebben az esetben mindenképpen nászutas lakosztállyal vagy legszebb szobáink egyikével kedveskedhettük volna. Az étteremmel kapcsolatos észrevételt köszönjük, utánanézünk a problémának.

Üdvözlettel:

Erzsébet Királyné Szálloda
"Erzsébet Királyné Szálloda"
2014. február 23. vasárnap
4
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
A szálloda szép a szobától kicsit többet vártam a csillagok alapján. A kiszolgálás kiváló,a személyzet nagyon kedves az étkezés mind mennyiségben mint minőségben bőségesen megfelelt! Azt,hogy távozáskor kifizettették a minibárból fogyasztott dobozos kólát és ásványvizet kicsit sz..rágásnak tartom.Én nem égetném le magam a szálloda vezetés helyében két 150 Ft-os üdítő kifizettetésével ezen a színvonalon! Mindent egybevetve remek kis hotel,ajánlom mindenkinek!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Erzsébet Királyné Szálloda, Tar Zsuzsanna - Értékesítési vezető
2014. február 27. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük véleményüket és örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat szállodánkban, reméljük ellátogatnak még hozzánk esetleg Ibolya Napkor vagy egyéb izgalmas programokkal teli időszakban. A minibár fizetős szolgáltatás szállodánkban, az italok árlistáját a szobában megtalálják. Hamarosan barátibb ital- és snack árakkal várjuk kedves vendégeinket.
"Gyönge szilveszter !"
2014. január 03. péntek
2.3
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Sajnos a szilveszteri vacsora -svédasztal-szegényes volt ,kevés választék,gyenge minöség.Az újévi reggelire kellett 15 percet várakozni,1 személy a kiszolgáló az egész vendégre !!!!

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Erzsébet Királyné Szálloda szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Erzsébet Királyné Szálloda korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba és Standard szoba.

Kiknek ajánljuk az Erzsébet Királyné Szálloda szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, az idősebb párok, a kisgyerekes családok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.