A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hunguest Hotel Gyula, Gyula >>
Hunguest Hotel Gyula Gyula kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- éjszakák számával megegyező fürdőbelépővel
- félpanziós ellátással
- éjszakák számával megegyező fürdőbelépővel
- all inclusive ellátással
- éjszakák számával megegyező fürdőbelépővel
2025. május 24. szombat
2025. május 19. hétfő
2025. május 27. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvastuk, hogy szállodai tartózkodása nem bizonyult megfelelőnek több szempontból sem.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy foglalása nem a felújított épületrészbe történt, amennyiben a jövőben a felújított részben szeretnék a foglalásukat megtenni, úgy az erkély nélküli szobatípust szükséges kiválasztaniuk.
A szobából tapasztalt kilátással kapcsolatban szeretnénk jelezni, hogy az Ön által leírt terület a fürdőhöz tartozik, ahol jelenleg felújítási munkálatok zajlanak. Bízunk benne, hogy a fejlesztések végeztével a környezet rendezettebbé válik.
Az étkezéssel kapcsolatos kellemetlenségekért őszintén elnézését kérjük. Nagy hangsúlyt fektetünk a szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésére, így visszajelzését külön köszönjük, és továbbítjuk az illetékes részleg felé, hogy javíthassunk az élményen.
Örömmel olvastuk, hogy a személyzet kedvességét kiemelte, és hogy a Várfürdő közvetlen elérhetősége hozzájárult pihenésükhöz. Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. február 11. kedd
2025. február 03. hétfő
2025. február 19. szerda
Örömmel olvastuk, hogy szállodánk szolgáltatásaival nagy mértékben elégedettek voltak.
Bízom benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. február 01. szombat
2025. február 19. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit! Örömmel olvastuk, hogy az étkezések kínálata, a közvetlen átjárás a fürdőbe, valamint a felújított szobák megfeleltek az elvárásaiknak. Munkánk során mindig arra törekszünk, hogy vendégeink számára felejthetetlen élményt nyújtsunk, és örülünk, hogy ezt sikerült elérnünk! Azonban őszintén sajnáljuk, miszerint a matrac nem biztosított Önöknek megfelelő komfortérzetet.
Bízom benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. február 01. szombat
2025. február 19. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét!
Folyamatosan dolgozunk azon, hogy a legjobb ár-érték arányt kínáljuk, miközben megőrizzük a minőséget, ami vendégeink kényelmét szolgálja. Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. január 30. csütörtök
2025. február 19. szerda
Őszintén sajnáljuk, hogy a pékárukkal továbbra sem voltak elégedettek, természetesen lehetőségeink szerint igyekszünk a minőségen javítani.
Bízom benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. január 28. kedd
2025. február 19. szerda
Köszönjük szíves visszajelzését!
Hivatalos fórumon keresztül elküldtük Önnek válaszlevelünket.
Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. január 25. szombat
2025. január 29. szerda
Köszönjük szíves észrevételeit.
Szállodánkban a vezeték nélküli internetkapcsolathoz kód beírásra nincs szükség. Bízom benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. január 29. szerda
Köszönjük szépen megtisztelő visszajelzését és még egyszer köszönjük, hogy a Hunguest Gyulát választották!
Őszintén sajnáljuk, miszerint a matrac nem biztosított Önöknek megfelelő komfortérzetet. Bízom benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. január 20. hétfő
2025. január 29. szerda
Köszönjük észrevételét a takarító személyzetre vonatkozóan, természetesen kollégáink a napi munkavégzés alkalmával igyekeznek a feladatokat úgy időzíteni, hogy vendégeinket ne zavarják meg pihenési idejük alatt ezért őszintén sajnáljuk, hogy az Önök itt tartózkodása alatt nem ez volt a tapasztalat, amiért ezúton is kérjük szíves elnézésüket. Amennyiben a jövőben megtisztelnek foglalásukkal, úgy bízunk benne, hogy lesz alkalmunk a negatív tapasztalatot formálni és pozitív irányba változtatni.
Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. január 29. szerda
Köszönjük szépen megtisztelő visszajelzését és még egyszer köszönjük, hogy a Hunguest Gyulát választották! Nagy örömünkre szolgál, hogy kellemes pihenést töltöttek el szállodánkban. A Hunguest Gyula teljes személyzetének nevében szeretettel visszavárjuk Önöket!
2025. január 11. szombat
2025. január 29. szerda
Örömmel olvastuk, hogy a reggeli és a vacsora maximálisan elnyerte tetszésüket.
Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani.
A Hunguest Gyula teljes személyzetének nevében szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. december 30. hétfő
2025. január 29. szerda
Örömünkre szolgál, hogy összességében elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival. Szállodánk wellness részlegén prémium masszázs szolgáltatásokkal várjuk kedves vendégeinket, bízunk benne, hogy amennyiben visszatérnek hozzánk Önök is megtalálják saját kedvenc kezelésüket. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. december 17. kedd
2025. január 29. szerda
Nagy örömünkre szolgál, hogy kellemes pihenést töltöttek el szállodánkban.
A Hunguest Gyula teljes személyzetének nevében szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. december 09. hétfő
2025. január 29. szerda
Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival. A Hunguest Gyula teljes személyzetének nevében szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. december 05. csütörtök
2025. január 29. szerda
Köszönjük javító szándékú észrevételét a konditeremre vonatkozóan, természetesen igyekszünk figyelembe venni vendégeink tapasztalatait szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében.
Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2024. november 29. péntek
2025. január 29. szerda
Köszönjük építő jellegű észrevételét a reggeli pékáru választékára vonatkozóan. Természetesen figyelembe vesszük vendégeink tapasztalatát. Bízom benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2024. november 27. szerda
2025. január 29. szerda
Kérem engedje meg, hogy megköszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül.
Nagy örömünkre szolgál, hogy kellemes pihenést töltöttek el szállodánkban.
A Hunguest Gyula teljes személyzetének nevében szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. november 25. hétfő
2025. január 29. szerda
Köszönjük szépen megtisztelő visszajelzését és még egyszer köszönjük, hogy a Hunguest Gyulát választották!
Őszintén sajnáljuk, miszerint a matrac nem biztosított Önöknek megfelelő komfortérzetet. Köszönjük építő jellegű észrevételét az all inclusive italkínálat kapcsán.
Bízom benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. január 29. szerda
Köszönjük megtisztelő értékelését! A Hunguest törzskártyával pontgyűjtésre és pontfelhasználásra csak közvetlen foglalások után van lehetőség.
Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. január 27. hétfő
Köszönjük építő jellegű visszajelzését a kávé kapcsán, természetesen figyelembe vesszük szíves észrevételét. Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2024. november 18. hétfő
2025. január 27. hétfő
Nagy örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival. Köszönjük szíves észrevételét, wellness részlegünk befogadóképessége valóban nem nagy, azonban bízunk benne, hogy a Várfürdő többféle kültéri és beltéri medencéi kellemes pihenést tudtak Önöknek nyújtani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hunguest Hotel Gyula szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba - erkélyes, várra néző, Standard kétágyas szoba - várra néző és Standard kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a fiatal párok, az egyéni utazók és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.