A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hunguest Hotel Gyula, Gyula >>
Hunguest Hotel Gyula Gyula kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- éjszakák számával megegyező fürdőbelépővel
- all inclusive ellátással
- éjszakák számával megegyező fürdőbelépővel
- wellnessrészleg használattal
2025. szeptember 22. hétfő
2025. szeptember 26. péntek
Köszönjük szépen megtisztelő visszajelzését és még egyszer köszönjük, hogy a Hunguest Gyulát választották! Nagy örömünkre szolgál, hogy ismételten kellemes pihenést töltöttek el szállodánkban. A Hunguest Gyula teljes személyzetének nevében szeretettel visszavárjuk Önöket!
Várjuk Önöket legközelebb is szeretettel
2025. szeptember 26. péntek
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. Várjuk vissza Önöket szeretettel!
2025. szeptember 20. szombat
2025. szeptember 26. péntek
Szíves elnézésüket kérjük, amiért az ágymatrac kényelme nem felelt meg teljes mértékben, észrevételét mindenképpen figyelembe vesszük a pihenési komfort javítása érdekében. Bízom benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. szeptember 17. szerda
2025. szeptember 26. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét a vacsoránál elérhető vízellátással kapcsolatban. Reggeli alkalmával az italautomaták vendégeink rendelkezésére állnak, vacsoraidőben pedig itallapunk kínálatából biztosítjuk a választási lehetőséget. Az itallap széles kínálatával igyekszünk minden vendégünk igényét kielégíteni.
2025. szeptember 17. szerda
2025. szeptember 26. péntek
Köszönjük szépen, hogy ismét nálunk töltötték az időt és megosztották velünk véleményüket. Nagyon örülünk, hogy újra elégedettek voltak, és várjuk vissza Önöket szeretettel a jövőben is!
2025. szeptember 12. péntek
2025. szeptember 26. péntek
Nagyon szépen köszönjük részletes és szívből jövő visszajelzésüket! Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk, és hogy elégedettek voltak a szálloda szolgáltatásaival, a személyzet figyelmességével, valamint a város kínálta élményekkel is. Reméljük, hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. szeptember 26. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes tapasztalatait. Nagyon sajnáljuk, hogy az Önök számára nem sikerült elérnünk a várakozásaikat, és csalódást okoztunk a szolgáltatásainkkal kapcsolatban.
Sajnálattal olvastuk, hogy az italszolgáltatás nem működött gördülékenyen. All inclusive vendégeinket alapvetően asztalszervizben is kiszolgáljuk, a pultos rendszerrel pedig a forgalmasabb időszakokban szeretnénk gyorsítani a kiszolgálást, és elkerülni a hosszabb várakozást. Szíves elnézésüket kérjük a felmerült kellemetlenségekért.
A szállás csomagdíja étkezéseket is tartalmaz, melyek szervizdíjtartalommal együtt kerülnek automatikusan terhelésre. Szálláshely szolgáltatás során a visszaigazolt áron túl szervizdíjat természetesen nem számoltunk fel, azok a csomagár tartalmi elemei. Továbbá a felmerülő plusz éttermi és bár fogyasztások a hozzájuk kapcsolódó szervízdíjakkal kerülnek a számlán feltüntetésre.
Az all inclusive ellátást szállodánk éttermében biztosítjuk, annak érdekében, hogy vendégeinket higiénikus és esztétikus környezetben, megfelelő kiszolgálás mellett láthassuk vendégül.
A biliárdasztal használatával kapcsolatos észrevételét is köszönjük. Árazásunk kialakításánál figyelembe vesszük a szolgáltatás fenntartásához szükséges költségeket.
Minden fenti válasznál fontosabb az, hogy Önök nem voltak elégedettek szállodánk által nyújtott szolgáltatások nagy részével, amiért elnézésüket kérjük és amit természetesen nagyon sajnálunk. Bízunk benne, hogy lesz még alkalmunk vendégül látni Önöket, és lehetőséget kapunk arra, hogy jobb élményt nyújtsunk! Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. szeptember 01. hétfő
2025. augusztus 29. péntek
2025. augusztus 04. hétfő
2025. augusztus 06. szerda
Köszönjük pozitív értékelését! A Hunguest Gyula teljes személyzetének nevében szeretettel visszavárjuk Önöket!
2025. augusztus 06. szerda
Köszönjük megtisztelő visszajelzését és a részletes észrevételeket. A fürdőszobával, szúnyoghálóval és ajtókártyával kapcsolatos problémákat továbbítottuk karbantartó kollégáinknak, a szükséges javításokat elvégzik. Örülünk, hogy összességében elégedettek voltak, és külön köszönjük, hogy már több alkalommal is bennünket választottak. Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. augusztus 01. péntek
2025. augusztus 06. szerda
Köszönjük szíves észrevételét. Szíves elnézésüket kérjük, amiért az ágymatrac kényelme nem felelt meg teljes mértékben, észrevételét mindenképpen figyelembe vesszük a pihenési komfort javítása érdekében. A kellemetlen csatornaszag miatt is elnézést kérünk, a problémát jeleztük karbantartó kollégáink felé, hogy mielőbb orvosolni tudjuk.
Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz alkalmunk Önöknek bizonyítani.
Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. július 31. csütörtök
2025. augusztus 06. szerda
Köszönjük visszajelzését. Teljes mértékben egyetértünk Önnel abban, hogy fontos az ételek megbecsülése és a pazarlás elkerülése. Éttermünkben igyekszünk erre felhívni vendégeink figyelmét. Bízom benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. július 27. vasárnap
2025. augusztus 06. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel olvastuk, hogy személyzetünk munkáját pozitívan értékelte. Sajnálattal olvastuk, hogy a wifi szolgáltatás nem működött megfelelően tartózkodásuk alatt. Erre a problémára természetesen igyekszünk megoldást találni. Bízunk benne, hogy a közeljövőben jelentős javulást tudunk elérni ezen a téren. Köszönjük visszajelzését a televízió működésével kapcsolatban is, karbantartó csapatunk már ellenőrzi a berendezéseket, hogy a hasonló problémákat elkerülhessük a jövőben. Éttermünkben az itallapunkról lehet választani, azonban külön kérésre természetesen csapvizet is örömmel felszolgálunk vendégeinknek.
Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. július 26. szombat
2025. augusztus 06. szerda
Sajnálattal olvastuk, hogy a wifi szolgáltatás nem működött megfelelően tartózkodásuk alatt. Erre a problémára természetesen igyekszünk megoldást találni. Bízunk benne, hogy a közeljövőben jelentős javulást tudunk elérni ezen a téren.
2025. július 25. péntek
2025. augusztus 06. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes tapasztalatait! Örömmel olvastuk, hogy személyzetünk kedvessége hozzájárult kellemes tartózkodásukhoz.
Az ételkínálatot a vendégek számához és igényeihez igazítjuk, de sajnáljuk, ha vacsora közben átmenetileg hiány lépett fel. Ilyen esetekben mindig igyekszünk gyorsan hasonló alternatívát biztosítani. A wifi minőségével kapcsolatos észrevételét köszönjük, természetesen dolgozunk a szolgáltatás fejlesztésén.
Külön köszönjük, hogy 9 év után is visszatértek hozzánk megtisztelő számunkra, és bízunk benne, hogy legközelebb még jobb élményekkel távoznak majd szállodánkból.
2025. július 23. szerda
2025. augusztus 06. szerda
Sajnálattal olvastuk, hogy tartózkodásuk nem felelt meg elvárásaiknak. Különösen sajnáljuk, hogy személyzetünkkel negatív tapasztalatot szerzett, ez természetesen nem tükrözi szállodánk értékrendjét, és ha kapunk még esélyt Önöktől, bizonyítjuk vendégközpontúságunkat. Az ételkínálatra vonatkozó visszajelzését is köszönjük, folyamatosan dolgozunk szolgáltatásaink fejlesztésén. Amennyiben a jövőben megtisztelnek foglalásukkal, úgy bízunk benne, hogy lesz alkalmunk a negatív tapasztalataikat formálni és pozitív irányba változtatni. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. július 22. kedd
2025. augusztus 06. szerda
Nagy öröm számunkra, hogy visszatérő vendégeink között köszönthetjük Önöket! A Hunguest Gyula teljes személyzetének nevében szeretettel visszavárjuk Önöket!
2025. augusztus 06. szerda
Köszönjük szépen a kedves visszajelzést! Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban és a városban egyaránt. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. július 16. szerda
2025. július 17. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, és hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük szíves tapasztalatát az erkélybútorokkal kapcsolatban, az elhasználódott darabok cseréjének lehetőségét felülvizsgáljuk. Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hunguest Hotel Gyula szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Családi összenyitható szoba, Standard kétágyas szoba - erkélyes, várra néző és Standard kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, a kisgyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.


