Kristály Hotel, Keszthely - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.54 / 5
KIVÁLÓ
645
vélemény
4.70
Személyzet
4.83
Tisztaság
4.43
Ár / érték arány
4.70
Kényelem
(szoba)
4.50
Szolgáltatások
4.37
Étkezés
4.34
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (30 darab) számoltuk ki.

Kristály Hotel, Keszthely >>

Kristály Hotel, Keszthely - Vélemények, értékelések
  
"Szép napok Keszthelyen!"

2023. április 12. szerda
5
Egyéni utazó
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves fogadtatás, családias hangulat, tisztaság, kiváló ételek!
"Remek Szilveszteri party! "

2023. január 02. hétfő
4.6
Baráti társaságok
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel a fotókon sokkal nagyobbnak látszott és a wellness is! A wellnessbe az infra a gőz és a finn szauna is jobb lett volna ha nem kapcsol le idő előtt, de ha le is kapcsol, újra lehessen indítani! A vacsorànál igen kevés volt a választék! A reggeli tökéletes volt és a szilveszteri vacsora és a buli is jó volt! A személyzet amiben tudott segített és kedves volt mindneki! A szoba kifogástalan!
"Most sem okozott csalódást "

2022. december 31. szombat
4.8
Egyéni utazó
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Meghitt családias szálloda kényelmes távolságra mindentől. A személyzet kedves,szolgálatkész, az étteremben jól főznek. Visszatérő vendég vagyok.

Kristály Hotel Keszthely csomagajánlatai - 4 ajánlat

megnézem ▼

"Kellemes hétvégi kikapcsolódàs"
2022. november 07. hétfő
4.8
Egyéni utazó
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Modern tiszta szoba jó Wifivel. Fúrdökópeny hasznàlata wellnes részleg esetèn ingyenesnek kellene lennie
"Kellemes pihenés a Balatonnál."

2022. augusztus 18. csütörtök
4.1
Baráti társaságok
Deluxe szoba
4 éjszakát töltött itt
A szoba szép. Az ételek ízletesek voltak. A takarítás nem tökéletes. A wellness részlegen hideg volt a víz. Az étterem kicsi a vendéglétszámhoz képest.
"Kristály Hotel"
2022. augusztus 17. szerda
4.5
Kisgyerekes család
Deluxe szoba
6 éjszakát töltött itt
Az étterem fiatal személyzete 5 csillagos . Kedvesek, segítőkészek, mosolygósak. De a szálloda minden dolgozójára ez jellemző. A szállás tiszta, rendezett, jó hangulatú . Ide még vissza térünk.
"Kényeztetés Keszthelyen"

2022. július 24. vasárnap
4.8
Baráti társaságok
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden csodálatos volt, 2 napig kényeztettek. Visszatérő vendég vagyok, már 4.alkalommal élveztem a szálloda adottságait.
"Kristály Hotel"

2022. július 22. péntek
3.5
Fiatal pár
Deluxe szoba
3 éjszakát töltött itt
All inclusive foglalásunk volt párommal a szállodában. Magával a szállodával nem volt problémánk de az étkezéssel igen. Nálunk az all inclusive azt jelenti, hogy bármikor mehetsz a büféasztalhoz ennivalóért, valamint az italfogyasztás nem csak az automatából történik (amiből már kifogyott pár íz, és víz jött helyette) ... Nekünk ezt TELJES ELLÁTÁS volt nem pedig all inclusive. A kettő nem ugyanaz. Nyári szezonban talán egyszer előfordult, hogy szezonális pl. dinnye legyen az asztalon... ezen kívül a mű, konzervdobozos gyümölcssaláta megtalálható volt többször... Ha nem érkeztél "időben" akkor evőeszköz pl. mokkáskanál már nem volt...
"Kellemes kikapcsolódás "

2022. július 03. vasárnap
4.8
Fiatal pár
Deluxe szoba
3 éjszakát töltött itt
Soft all inclusive nyaralások voltunk. Gluténmentes ételért nem kellett felárat fizetni. Az ételek ízletesek, finomak voltak. Talán annyi észrevétel, hogy ásványvíz és mentes víz is jó lenne ha lenne az automatába a sok édes lé mellé.
"Kristály Hotel"
2022. június 12. vasárnap
3.3
Fiatal pár
Deluxe szoba
1 éjszakát töltött itt
Reggeli lehetett volna változatosabb. A fürdőszobában a mozgaserzekelo egész éjjel felkapcsolodott, alig lehetett aludni. Hangos útra néző szoba.
"3 remek nap Keszthelyen"

2022. június 06. hétfő
5
Idősebb pár
Deluxe szoba
3 éjszakát töltött itt
Tetszett a pincérek közvetlensége. Nagyon jó volt a masszázs.
"Emlékezetes hét a Kristály Hotelben Keszthelyen!"

2022. június 05. vasárnap
4.5
Idősebb pár
Deluxe szoba
6 éjszakát töltött itt
Kedves, segítőkész személyzet, kutyával mentünk, szívesen fogadták! Örömmel vettük a bővített félpanziót, melybe egy levesebéd is tartozott. Wellness megfelelő, jakuzzi, szaunák, sószoba, úszásra ott a Balaton. A szálloda út melletti, de nem zavaró a közlekedési zaj, viszont pár perces sétával elérhető a hajó kikötő és a város sétáló utcája, központja is. Rengeteg a kikapcsolódási lehetőség, múzeumok, Festesics kastély stb. Több napra érdemes menni, mi még visszatérünk!
"Kristály Hotel"
2022. május 25. szerda
2.1
Fiatal pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet unott,a hozzáállásuk egy 0 3 nap alatt se sikerült a lift javitás,az asztalok,hamutartok takaritása
"Remek pihenés a keszthelyi Kristály hotelben"

2022. május 16. hétfő
4.8
Idősebb pár
Deluxe szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet minden tagja vendégszerető, az étel kitűnő. A wellness tájékoztatást és használhatóságot lehetne javítani.
"Pár nap kikapcsolódásra remek"

2022. április 08. péntek
5
Egyéni utazó
Deluxe szoba
3 éjszakát töltött itt
Segítőkész személyzet, barátságos hangulatú szálloda, közel mindenhez. Félpanzió széles választékú és ízletes, előszezonban még egy levesebéd is. Ajánlom.
"Nagyon jó pihenő napok a Hotel Kristályban."
2022. március 16. szerda
4.6
Idősebb pár
Deluxe szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves, segítőkész. Az éttermi részben változatos finom ételeket kaptunk. A welnesz részlegben minden megtalálható, a masszázst kiválóra értékeljük.
"Szuper két nap Keszthelyen"

2022. március 04. péntek
4.9
Kisgyerekes család
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennnel maximálisan meg voltunk elégedve.
"Bensőséges hangulatú, tökéletes kikapcsolódás."

2022. január 29. szombat
4.9
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
A Kristály Hotel mind kialakításában mind hozzáférésében optimális. A szobák és a kapcsolódó fürdőszoba , különösen a zuhanyzó tökéletes. Sajnos a WC nem annyira szerencsés megoldású. Étkezés, tudom hogy kevés vendégnek kevés étlapkínálat jár, de ha már így hozta a pandémia, legalább a reggeli legyen frissen készített. A személyzet rendelkezésre áll, esetleg többször készít kis adagokat készíteni, felszolgálni.
"Jó ár/érték arány"

2022. január 27. csütörtök
4.5
Idősebb pár
Deluxe szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves volt, de a recepción nem tudtak naprakész információkat adni a nyitva tartó éttermekről, múzeumokról. A szálloda étterme - ami bár is egyúttal - hangulatos, kellemes hely. Sajnos a szobában nem működött a fürdőszoba szellőzését biztosító elszívó ventilátor. Nagyon hiányzott egy kicsi polc a zuhanykabinból a saját tisztálkodó eszközeim elhelyezésére.
"Szuper szállás szuper áron! "
2022. január 20. csütörtök
4.6
Kisgyerekes család
Deluxe szoba
3 éjszakát töltött itt
A szoba nagyon szép volt, az ételek kiválóak, odafigyeltek a gluténmentes kérésünkre! A Jakuzzi sajnos nem működött és nagyon meleg volt a vize! Lehetne még egy plusz medence, mert ha sokan vannak akkor eléggé kicsi!
"Kristály Hotel"
2022. január 03. hétfő
5
Fiatal pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon barátságos volt a személyzet, figyelmesek és segítőkészek voltak. Tisztaság volt és a kérésünkre mindig volt megoldás.
"Remek Szilveszter"
2022. január 03. hétfő
4.8
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Minden tetszett. Köszönjük a rugalmasságot!
"Igazából pihenés a Hotel Kristályban."

2021. december 26. vasárnap
5
Baráti társaságok
Deluxe szoba
3 éjszakát töltött itt
Vendégszerető,minőségi.
"Szuper hétvége."

2021. december 06. hétfő
5
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
A kiszolgáló személyzet nagyon kedves és segítőkész volt. A szoba kényelmes. A wellnessben minden tiszta. Jól éreztük magunkat igazi pihenés és kikapcsolódás volt. Köszönjük.
"Remek hétvége a Kristályban"

2021. november 30. kedd
4.4
Család nagyobb gyerekkel
Deluxe szoba
3 éjszakát töltött itt
Rendkívül kedves személyzet! Tisztaság az egész hotelben! Nekem túl puha volt a matrac az ágyban,így kicsit kényelmetlenül aludtam. Ételek finomak voltak, főleg az Ala carte rendeléseink voltak nagyon finomak. Hajnalban furcsa zajok voltak, mintha bútorokat tologattak volna nem tudtunk rájönni mi lehetett az, talán mosógép vagy szárító, nem tudom! Összeségében jól éreztük magunkat!
"Remek hétvége a hotel kristályban!!"

2021. november 16. kedd
5
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Remek személyzet, finom bőséges etelek!! A wellnes is király volt a masszassal."Kiválóan éreztük magunkat"Dori & Csaba
"Kristály Hotel"

2021. november 13. szombat
4.8
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étel minősége nem az elvárt volt. A grillezett zöldségek és a hal nyers volt. A második fogás lehetett volna melegebb.
"Kristály Hotel"
2021. november 08. hétfő
4.5
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Furcsának találtam, hogy a köntösért fizetni kellett. A jakuzzi jobb oldali korlátja nagyon forró volt, más vendégek elmondása szerint már régi probléma, mégsem történik változás. Az ajánlatban ingyenes welness használat, az infra szaunáért mégis fizetni kell. De összeségében elégedett voltam.
"Kényeztetés Keszthelyen"

2021. november 01. hétfő
4.9
Baráti társaságok
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
A 1o5 ös sarokszoba hidegebb volt mint a többi.
"Kellemes pár nap a Hotel Kristályban"

2021. október 30. szombat
4.8
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Gyors, korrekt ügyintézés, szép szoba. Étteremben kiváló árak, nem drágák. Viszonylag közel minden. Tetszett.
"Jó volt, az imént említett hiányosságokat leszámítva"
2021. október 28. csütörtök
3.9
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Inkább arról írok, ami nem tetszett, mivel a többi szolgáltatással elégedett voltam a gyönyörűen felújított szállodában. Sajnos egy nagyon fontos dolog, vagy inkább hiányosság mutatkozott. A fürdőszoba és egyben a wc ajtaját becsukni nem lehetett, csak behajtani. Ez az ajtó kissé nagyobb volt, mint a keret, amellett hogy félig-meddig átlátszó üvegből volt. A portán jelentettük, de tudtak róla, és hát még sem történt ez ügyben semmi!
"Oda költözünk vettünk e 3nap alatt egy ingatlant"
2021. október 24. vasárnap
4.9
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden szuper! Csak 40éves házassági évfordulónk volt.????????? Tudták többen is!!!!!!
"Kristály Hotel"

2021. október 22. péntek
3.6
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem kiemelkedő, de általánosan jó. Wellnes részlegben nem voltam, így nem tudok értékelést mondani.Egy elmarasztaló: a lift nagyon kicsi, két felnőtt alig fért el benne.
"Kristály Hotel"
2021. október 12. kedd
5
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
A wellness részlegen az ivó kútba a hideg víz langyos volt!
"Kristály Hotel"

2021. október 11. hétfő
4.8
Fiatal pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves, segítőkész és mosolygós volt. A wellness részleg 1-2 órás kikapcsolódásra tökéletes. A szoba szépen felújított volt. A félpanzióval is teljes mértékben meg voltunk elégedve, a reggeli és a vacsora kínálat is jó volt, akkor is, ha az utolsó fél órában mentünk le. Az egyetlen dolog, ami számunkra lehetett volna jobb, hogy a matrac elég puha volt.
"Kristály Hotel"

2021. október 07. csütörtök
4.4
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
4 főre 2 kisg-erekkel a szoba egy kicsit szükös volt. Különben minden jó volt.
"Keszthely, a Balaton és környéke, a hotel együtt élmény"

2021. október 04. hétfő
4.9
Idősebb pár
Deluxe szoba
4 éjszakát töltött itt
A szakács kiváló, tartsák meg.Az étkezési megoldás okos, a vendégnek kellemes. Minden alkalmazott tudott mosolyogni, segíteni. Jó a hotel téri elhelyezkedése.
"Kristály Hotel"

2021. október 01. péntek
4.4
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves , a szoba tiszta , kényelmes , a svédasztalos ételek megfelelőek de a wellness részlegben a jakuzzi hideg volt , az ivóvíz viszont meleg....a szauna jó !
"Kristály Hotel"

2021. október 01. péntek
4.4
Idősebb pár
Classic franciaágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
1.A wellness részhez elkelne egy centrifuga. 2.Jó lenne, ha a szoba fürdő részében egésznapos melegviz szolgáltatás lenne!
"Kristály Hotel"
2021. szeptember 26. vasárnap
4
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
09.23-án és 09.24-én nem volt melegvíz a fürdőnkben.
"Szuper Pihenés a Kristály Hotelben"

2021. szeptember 17. péntek
5
Fiatal pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
Harmadjára voltunk és biztos hogy megyünk még!!!Kiválló a szálloda Minőségiek a szobák. Tökéletes Illedelmes kiszolgálás 1. osztályú az ellátás!!! EGY SZÓVAL KIVÁLLÓ!!!!!!!!!!
"pihentető"

2021. szeptember 09. csütörtök
4.6
Idősebb pár
Deluxe szoba
2 éjszakát töltött itt
A Kristály hotel szobái felújítottak, szépek. Sajnos a wellnes rész elmaradt a várakozástól: hűvös a jakkuzi, szauna hőmérséklete leszabályozva. A gőzkamra az jó volt. 2 éve wellnes részben is volt törölköző, nem a szobait kellett felvinni. A félpanzió nagyon jó, finom, bőséges, gazdag választék. Ott dolgozók figyelmesek, segítőkészek.
"Jó pihenés volt"

2021. augusztus 15. vasárnap
4.1
Idősebb pár
Deluxe szoba
5 éjszakát töltött itt
Alapjában véve kielégítő volt, az élkezés lehetett vólna változatosabb. A szoba tiszta és kényelmes volt. azt leszámítva hogy az akasztós szekrény használhatatlan volt. nem volt mire felakadztani a ruháinkat, és ez többszöri jelzés után sem oldódott meg.
"Kristály Hotel Keszthely - Lógasd a lábad csomag"

2021. július 29. csütörtök
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Deluxe szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindent magkaptunk, ami a leírásban szerepelt (kérni sem kellett). A szoba nagyon szépen és korszerűen felújított, a kor elvárásainak teljesen megfelelő (wifi, klíma, sok konnektor, korszerű tv sok csatornával, ruhaszárító!!! rengeteg ledes világítótest, bekészített tisztálkodószerek és papírzsebkendő). Tiszta, kellemes wellness részleg. Kedves, segítőkész személyzet! Sokkal szebb belülről az épület. Jól éreztük magunkat!
"Jól éreztük magunkat a Kristály Hotelben"

2021. július 27. kedd
4.8
Idősebb pár
Deluxe szoba
5 éjszakát töltött itt
Jó hely, a besorolása három csillagos, szerintem fölötte van. A szoba tágas, a fürdő szűkös - de mindkettő szép, korszerű, tiszta. A svédasztalról a vacsoránál rendre elfogytak a húsételek. Pár perc alatt pótolták, de akkor is zavaró volt, hogy várni kellett. A hotel elhelyezkedése ideális: közel van a strandhoz - 500-600 m, de elég távol van parttól, ahonnan esetleg zajok zavarnák a nyugalmat.
"Munka"

2021. július 24. szombat
3.4
Csoport
Deluxe szoba
4 éjszakát töltött itt
Zuhanyozás szörnyű!
"Kristály Hotel"
2021. július 19. hétfő
4
Kisgyerekes család
6 éjszakát töltött itt
Az étkezésnél időbeosztásával volt probléma. Nyaralás alatt nem szívesen kel fel az ember 08:00-kor, hogy egyen. 08-10-ig való étkezés jobb lenne. Sem a reggeli, sem a vacsora nem volt változatos.
"Kellemes pihenés a Hotel Kristályba."

2020. november 09. hétfő
4.1
Baráti társaságok
Classic franciaágyas szoba
Superior franciaágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Annak ellenére, hogy éppen felújítás folyt a szállodában. Megfelelő volt a tisztaság. A személyzet kedvesek és segítőkészek. Ételek finomak és változatosak voltak. Mindenkinek ajánlani tudom ezt a szállást.
"Remek hétvége a Hotel Kristályban."

2020. november 09. hétfő
5
Idősebb pár
Classic franciaágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Pontosan olyan volt,amilyenre számítottunk. Kényelmes, tiszta, udvarias kiszolgálás, finom ételek. Csak ajánlani tudjuk mindenkinek.
"Szuper napok a Kristályban"

2020. november 01. vasárnap
5
Fiatal pár
Classic franciaágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szuper volt minden. A személyzet nagyon udvarias volt, kedvesek voltak. Csak ajánlani tudom. A pincérek és a recepciósok valamint a wellnessben lévő hölgy is nagyon tündér volt. Csak ajánlani tudom a tulajnak, hogy valami kis jutalomban is lehet őket részesíteni.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Kristály Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Kristály Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Deluxe szoba, Classic franciaágyas szoba és Superior franciaágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Kristály Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az egyéni utazók, az idősebb párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2023 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.