A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Laroba, Alsóörs >>
Hotel Laroba Alsóörs csomagajánlatai - 12 ajánlat
2022. november 17. csütörtök
2022. december 05. hétfő
2022. június 13. hétfő
2022. július 01. péntek
2022. június 09. csütörtök
2022. április 24. vasárnap
2022. június 09. csütörtök
2022. március 22. kedd
2022. június 09. csütörtök
2022. június 09. csütörtök
2022. március 09. szerda
2022. június 09. csütörtök
2021. december 22. szerda
2021. december 27. hétfő
2020. augusztus 10. hétfő
2020. augusztus 10. hétfő
2020. július 28. kedd
2020. augusztus 10. hétfő
2020. január 03. péntek
2020. február 03. hétfő
Köszönjük a pozitív értékelést, örömünkre szolgált, hogy vendégül láthattuk Önöket!
2020. február 03. hétfő
Köszönjük véleményét és észrevételeit! Örömmel olvastuk, hogy a kezdeti nehézségek és félreértések ellenére remekül sikerült a kikapcsolódás.
Sok szeretettel várjuk Önöket idén is, az addigra már felújított szállodánkban!
2020. január 02. csütörtök
2020. február 03. hétfő
Sajnálattal értesültünk szállodánkban átélt kellemetlen tapasztalatairól!
Szeretnénk mindenek előtt megnyugtatni afelől, hogy az említett manzárdszobában soha nem tároltunk lomokat, felszereltsége a Hotelstars 3 csillagos minősítésének maradéktalanul megfelel. A kialakítása talán nem megszokott, azonban erről valószínűleg Ön is előzetesen tájékozódott, és megfelelő mérlegelés, valamint a képek megtekintése után foglalta le a szállást.
A dilatációtól recsegő laminált padló - amelyet a kifogástalan higiénia jegyében alkalmaztunk az Ön által lefoglalt szobában - sajnos nem egyedi jelenség a padlóburkolatok világában. 2020-as felújításunk során természetesen nem csak ennek a bosszantó hangnak a megszűntetésére törekszünk majd, hanem az Ön által említett, minden szabványnak és esztétikai szempontnak megfelelő zuhanyfüggöny lecserélésére is.
Sajnos lift valóban nem található a mindössze két emeletes szállodában, kérésre azonban személyzetünk azonnal segít a csomagok cipelésében. Az éttermi hiányosságokat rögzítettük, és a jövőben minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy az elfogyott ételek időben pótolva legyenek. A napokban elromlott erősítőt elektroműszerész képzés hiányában sajnos nem tudtuk aznap kérésre működésre bírni, és az ünnepek miatt szerelő sem igazán volt elérhető, de biztosíthatjuk Önt, hogy a 'kripta hangulat' megelőzése érdekében az audio projekt prioritást élvez jelenleg zajló felújításunkban.
Reméljük a közeljövőben még visszatérnek hozzánk, hogy a személyzet legalább 90%-a széles mosollyal köszönthesse Önöket, és hogy olyan pozitív élményekkel gazdagodjanak, amelyekkel feledtetni lehet a korábban tapasztalt kellemetlenségeket!
2019. november 22. péntek
2019. december 04. szerda
nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától.
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
2019. október 27. vasárnap
2019. december 04. szerda
nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától.
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
2019. december 04. szerda
nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától.
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
2019. augusztus 31. szombat
2019. december 04. szerda
nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat!Sajnos a szobákat nem mindig érkezési sorrendben tudjuk átadni. Elnézését kérem ismételten a várakozásért! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától.
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
2019. augusztus 03. szombat
2019. december 04. szerda
nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától.
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
2019. december 04. szerda
nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától. Sajnos a kellemetlen szag nem a szállodából terjeng, hanem nagyon közel lévő alsóörsi szennyvíz tisztítóból, mely csak bizonyos időközben terjeng egész Alsóörsön.Bízom benne, ha legközelebb eljönnek hozzánk, teljesen elégedetten távoznak tőlünk!
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
2019. december 04. szerda
nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától.
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
2018. december 22. szombat
2019. január 21. hétfő
nagyon szépen köszönjük a pozitív visszajelzését!
Várjuk továbbra is Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Laroba Team
2018. november 07. szerda
2018. november 09. péntek
nagyon szépen köszönjük, hogy megtisztelt bennünk az értékelésével.
Sajnálom, hogy a hideg csomag nem nyerte el a tetszését. Igyekszünk legközelebb jobban az Ön igényeihez alkalmazkodni, megkértem a kollégáimat, hogy a következő alkalommal sokkal jobban figyeljenek a mennyiségre.
Üdvözlettel:
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Laroba szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Family Suite, Pezsgő szoba és Superior szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, az idősebb párok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.