Hotel Laroba, Alsóörs - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.57 / 5
KIVÁLÓ
109
vélemény
4.64
Személyzet
4.65
Tisztaság
4.56
Ár / érték arány
4.83
Kényelem
(szoba)
4.48
Szolgáltatások
4.43
Étkezés
4.38
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (40 darab) számoltuk ki.

Hotel Laroba, Alsóörs >>

Hotel Laroba, Alsóörs - Vélemények, értékelések
  
"Szuper kis hétvége a Hotel Laroba-ban"

2023. április 30. vasárnap
5
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Teljes mértékben elégedett voltam a szállással. A személyzet nagyon kedves és gáláns volt, egy jóval kényelmesebb és nagyobb szobába helyeztek el minket, mint amit foglaltunk (az eredeti áron természetesen). A reggeli és a vacsora kínálata is teljesen rendben volt. Minőségileg kifogástalan, házias ízvilága volt az ételeknek (volt halászlé is, aminek nagyon örültem, illetve a szokásos “hoteles desszertek”, úgy mint a pohárkémek és apró sütik sem voltak “egyízűek”, mint máshol). A wellness is rendben volt, nem nagy, de minden megtalálható benne. Nyugodt szívvel ajánlom a szállást. Alsóörs egy nagyon kedves, és szép település, van néhány látnivaló is. Ha lesz még alkalmunk, biztos visszatérünk!
"Kellemes pihenés "
2023. március 09. csütörtök
4.4
Fiatal pár
Pezsgő szoba
2 éjszakát töltött itt
A masszázst hiányoltuk mivel külsős volt a masszőr és sajnos amikor ott tartózkodtunk nem ért rá. Az ételek finomak voltak, a személyzet kedves, mosolygós. A pezsgőfürdős szoba nagyon jó, az ágy kényelmes. Összességében kellemes volt, leginkább középkorú vagy idősebb házaspároknak ajánljuk a Hotel Laroba-t.
"Kiváló hétvége Alsóörs Laroba"

2023. március 06. hétfő
5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Köszönöm szépen a teljes személyzet kiváló munkáját és kedvességét. Tökéletes kikapcsolódást és pihenést biztosítottak számunkra. Legközelebb is szerepelni fog úticélként nálunk.

Hotel Laroba Alsóörs csomagajánlatai - 12 ajánlat

megnézem ▼

"Kellemes hétvége volt."
2023. február 13. hétfő
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden megfelelő volt.
"Visszamennénk !!"

2023. január 11. szerda
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Annak ellenére hogy a Fő utca mellett van, és a szobák kicsit hangosabbak, az ellátás a körülmények a szálloda személyzete rendkívül barátságos, megnyerő volt. Minden barátunknak és ismeretlennek is szívesen ajánljuk.
"Szilveszteri bolondozás"

2023. január 03. kedd
5
Egyéni utazó
Family Suite
3 éjszakát töltött itt
A szálloda szép, tiszta, barátságos. Ugyanez mondható el a személyzetről is. Az ételek finomak változatosak voltak, bőséges volt a választék valamennyi étkezés esetében. Ami kevésbé tetszett, az az, hogy az éppen aktuális fogyasztást nem lehetett kifizetni, hanem a szobaszámra kellett iratni. Ez nem jó gyakorlat!!! Ezen változtatni kellene. Szerintem mindenkinek jó, ha azonnal rendezi a számlát.
"Hotel Laroba"

2022. november 17. csütörtök
2.3
Kisgyerekes család
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
A szoba szép volt, a fürdő kevésbé, ráférne egy felújítás arra is. Az étkezés nagyon gyenge volt! Ha nem ment le az ember rögtön a kiírt időpontra, az ételek elfogytak és alig töltötték vissza a pincérek! Nagyon kevés volt a választék és nem is volt bőséges! Ez nem 4 csillagos szállodának felel meg, az étterem is le volt pukkanva! Biztos, hogy, nem térünk vissza és senkinek sem fogjuk ajánlani!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2022. december 05. hétfő
Sajnáljuk, hogy az Önök izlésének nem feleltünk meg! A lepukkant étterem, azt gondolom erős túlzás, hisz 2021-ben lett teljesen felújítva az egész hotelünk. És 2022-ben kaptuk meg a 4 * minősítést!
"Hotel Laroba"

2022. november 17. csütörtök
4.1
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Az étkezésekkor a vendég létszámához kevés volt az étel, ha elfogyott nem mindig töltötték újra. A személyzet kevés, 1 pincér egész nap. A recpción este 10-ig voltak. Éjjel senki, kártyával ki -be tudsz ugyan közlekedni. A wellnessrészlegben nem mindig müködött minden, volt amit be sem kapcsoltak. Mindent kérni kellett. Sajnos a megszorítások elérték a szállodát.
"Hotel Laroba"
2022. október 30. vasárnap
4
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda a partközeli fő út mentén helyezkedik el, nagyon közel van a strand bejárata. Bár a wellness szolgáltatások csak részlegesen működtek, maga a wellness rész tetszett. Az étel nagyon jó volt, bőséges választékkal. Kifejezetten tetszett, hogy a reggelinél a péksüteményt melegen tartották. Azonban igen zavaró volt az étteremben a rengeteg légy és a légkondicionálás hiánya. (Hőség idején jártunk ott.) Összességében elégedettek voltunk.
"Szuper hétvége Alsóörsön"

2022. október 03. hétfő
5
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon szuper volt, a szálloda megközelíthetősége, egyszerű parkolás. A személyzet nagyon kedves volt, a szoba tiszta és rendezett. Külön meg kell dicsérnem a konyhát, kiválóak voltak az ételeik, különösen a roston sült pisztráng, és reggelire a véres hurka. A Balaton közelsége is nagyon csábító volt.
"Remek kikapcsolódás 3-4 napra "

2022. szeptember 12. hétfő
4.5
Fiatal pár
Pezsgő szoba
2 éjszakát töltött itt
Esetleges nehézségekre,problémákra gyorsan és jól reagálnak , és szívesen válaszolnak a kérdésekre
"Hotel Laroba"

2022. június 13. hétfő
3.1
Fiatal pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves volt,a szobák tiszták,az ágy kényelmes.A svédasztal kínálata gyenge,és borzasztó egyszerű.Az étterem tele legyekkel,akik lepik az ételeket !A wellnesnél a külső jakuzzi körül gondozatlan a kert,fakó a faburkolat.A Szálloda ára ezzel szemben drága,de nagyon !A kérésünket teljesítették,de összességében nem ajánlom senkinek !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2022. július 01. péntek
Kedves Andrea, köszönjük szépen, a nálunk eltöltött 1 éjszakát.Nagyon örülünk, hogy tetszettek szobáink, sajnáljuk, éttermünk szolgáltatásai Önöknek nem feleletek meg.
"Szuper hét van mögöttünk."
2022. május 22. vasárnap
5
Idősebb pár
Superior szoba
5 éjszakát töltött itt
A személyzet maximálisan segítőkész, a szállás nagyon kényelmes,tiszta,és az elvárásoknak maximálisan megfelel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2022. június 09. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelését, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival elégedettek voltak. Sok szeretettel várjuk legközelebb is a Wellness Hotel Larobába***! Addig is minden jót kívánunk!
"hotel laroba eljegyzés"

2022. április 24. vasárnap
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
meghitt barátságos hotel igazi kikapcsolódás eljegyzésem helyszíne minden igényt kielégít máskor is vissza fogunk menni feledhetetlen pillanatokat éltünk meg Aranka és Zsolt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2022. június 09. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelését, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival elégedettek voltak. Sok szeretettel várjuk legközelebb is a Wellness Hotel Larobába***! Addig is minden jót kívánunk!
"Töltődős, pihentető hétvége "

2022. március 22. kedd
5
Fiatal pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Tökéletes személyzet, rugalmasság, gyorsaság, tisztaság, finom ételek, sófürdő és élmények. Annyi program volt, hogy jegyzetelni kellett, nehogy kimaradjon valami Egyedül a jakuzzi nem tetszett.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2022. június 09. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelését, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival elégedettek voltak. Sok szeretettel várjuk legközelebb is a Wellness Hotel Larobába***! Addig is minden jót kívánunk!
"Hotel Laroba"
2022. március 14. hétfő
4.8
Idősebb pár
Pezsgő szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves személyzet, szép szoba, jó wellness. Az étel választék kicsit szűkös volt, de amit felszogáltak az bőséges, és ízletes.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2022. június 09. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelését, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival elégedettek voltak. Sok szeretettel várjuk legközelebb is a Wellness Hotel Larobába***! Addig is minden jót kívánunk!
"Gyönyörű télvégi idő a Hotel Larobában."

2022. március 09. szerda
5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Jó ötlet volt, hogy februárban indultunk útnak egy kis kikapcsolódásra. Első nap rögtön fürdőzéssel kezdtünk és már kezdett alkonyodni, amikor a jakuzziban ücsörögtünk és kiláttunk a kertbe, ahol csodaszép látványban volt részünk! Hatalmas pelyhekben kezdett esni a hó! Tiszta karácsonyi érzés fogott el bennünket, és mindenki boldog volt. Igy kezdődött, majd másnap nagy túrát tettünk, és igazi balatoni harcsa volt az ebédünk a szomszédos halászcsárdában. Összességében szuper volt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2022. június 09. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelését, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival elégedettek voltak. Sok szeretettel várjuk legközelebb is a Wellness Hotel Larobába***! Addig is minden jót kívánunk!
"Hotel Laroba"

2022. január 08. szombat
5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat! Igen kedves a személyzet! Rend, tisztaság mindenhol! A félpanziós ellátás bőséges, friss, finom ételek! Az egyedüli hiányérzet, sajnos a szolárium nem működött! Ezt majd itthon pótoljuk! Összességében nagyon jó volt minden, csak ajánlani tudom mindenkinek!
"Szilveszteri pihenés"
2022. január 07. péntek
4.4
Kisgyerekes család
Family Suite
2 éjszakát töltött itt
Először jártunk a Laroba Hotelban családommal, szilveszteri programon vettünk részt. A szállás jó volt, szép tiszta a szoba. A személyzet kedves volt. Első nap a wellness részleggel volt kicsi problémánk, mivel a medence és jakuzzi víz hőmérséklet jóval a kiírt érték alatt volt. Másnapra valamelyest melegebb lett, de a téli hidegben jól esett volna, ha még egy kicsit fűtenek a medence vizén. A szilveszteri menüből hiányoltam a jellegzetes ételeket, de ettől függetlenül az ételek finomak voltak.
"Felejthetetlen kikapcsolódás"

2022. január 03. hétfő
5
Fiatal pár
Pezsgő szoba
3 éjszakát töltött itt
Családias légkör, kedves személyzet,finom ételek. A sófürdő és a masszázs kihagyhatatlan. A pezsgőfürdős szoba pedig minden pénzt megért.
"Karácsonyi wellness"

2021. december 28. kedd
4.4
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden tökéletes volt, az ételek finomak, csak a wellnessben volt némi hiányosság. Merülőmedence üres volt, a jégkút sem üzemelt.
"Kellemes kikapcsolódás "

2021. december 22. szerda
5
Egyéni utazó
Pezsgő szoba
2 éjszakát töltött itt
Szuper volt a pezsgő szoba, de egy zuhanyzó még jó lenne a fürdőszobában.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2021. december 27. hétfő
Kedves Vendégünk, nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Külön öröm számunkra, hogy maximális pontszámmal. Visszavárjuk nagyon sok szeretettel Önöket legközelebb is! Addig is üdvözlettel!
"Pihenés gyerekek nélkül"

2021. november 22. hétfő
4.8
Idősebb pár
Pezsgő szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szuper volt a szálloda. Ételek nagyon finomak, segítőkész személyzet. Egy észrevétel, egy nagyobb csoport volt ebben az időszakban a szállodába és Ők még sokáig beszélgettek az asztaloknál. Így akik nem hozzájuk tartoztak és vacsorázni szerettek volna, nekik kicsit több időt kellett várakozni. Ilyenkor esetleg időbeosztás lehetne a vendégeknek, hogy ne legyen fennakadás.
"Hotel Laroba"
2021. szeptember 07. kedd
5
Baráti társaságok
Superior szoba
1 éjszakát töltött itt
Első emeleti superiol szobánk volt, teljesen felújított, tiszta, 2 személy részére tágas. Wellnessben a jakuzzik szuperek, a kismedence vize hűvös volt. Vacsora, reggeli választékos, finom. Szuper őszi idő volt, így a teraszon tudtunk étkezni, ami hangulatos és kellemes volt. Személyzet maximálisan kedves, segítőkész volt.
"Nyugodt, kellemes, pihentető pár nap volt. "

2021. május 21. péntek
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon kellemes volt. Különösen a személyzet kedvessége, segítőkészsége, magas fokú, humánus, közvetlen kommunikációja. Az ételek változatosak, háziasak, bőségesek.
"Remek hètvège volt!"

2020. október 22. csütörtök
4.6
Fiatal pár
Pezsgő szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szèp szobák,remek welnesz rèszleg. Finom ètelek
"Kellemes pár nap a Larobában"

2020. szeptember 06. vasárnap
4.5
Idősebb pár
Superior szoba
5 éjszakát töltött itt
A légkondit sajnos nem tudtuk használni, mert ahogy bekapcsoltuk, szörnyű csatornaszag kezdett terjedni. Mondjuk ezt mindig érezni lehetett, ahogy beléptünk a szobába, így az erkélyajtó állandóan nyitva volt. Az ágy nagyon kényelmes volt, az ételek kiválóak, és a választékkal is elégedettek voltunk. Összességében nagyon jól éreztük magunkat, szerintem visszatérünk még. A személyzet nagyon kedves volt. A szállás mindenhez nagyon közel van, és szerencsére csendes, tudtunk pihenni.
"Remek pihenés közel a Balatonhoz."
2020. augusztus 08. szombat
4.9
Fiatal pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Kitűnő konyha,személyzet. Jó wellness
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2020. augusztus 10. hétfő
Kedves Vendégünk, nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Külön öröm számunkra, hogy közel maximális pontszámmal. Visszavárjuk nagyon sok szeretettel Önöket legközelebb is! Addig is üdvözlettel!
"Hotel Laroba"
2020. július 29. szerda
3.1
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Tetszett hogy jó helyen van. Nem tetszett hogy nem volt minibár a szobában. Valamint hogy sok a pók a szobába valamint a folyosókon.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2020. augusztus 10. hétfő
Kedves Vendégünk, köszönjük szépen értékelését! Sajnáljuk, hogy a pókok kellemetlenséget okoztak. Örömmel értesítem, hogy már megérkeztek az új minibárok a szobákba. Visszavárjuk Önöket sok szeretettel! Addig is üdvözlettel Alsóörsről!
"Hétvége a hotel Larobában"

2020. július 28. kedd
4.6
Fiatal pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étkezés remek volt, a személyzet nagyon segítőkész és kedves.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2020. augusztus 10. hétfő
Kedves Vendégünk, nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Külön öröm számunkra, hogy közel maximális pontszámmal. Visszavárjuk nagyon sok szeretettel Önöket legközelebb is! Addig is üdvözlettel!
"Remek szilveszteri buli."

2020. január 03. péntek
4.1
Csoport
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett a fogadtatás,az ételek finomak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Czuczor András - Recepció
2020. február 03. hétfő
Kedves Juhasz Anneliese!

Köszönjük a pozitív értékelést, örömünkre szolgált, hogy vendégül láthattuk Önöket!
"2019/2020"
2020. január 02. csütörtök
4.1
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Augusztusban keresgéltem már a szilveszteri ajánlatok között és a Hotel Laroba- ra talàltam. A két éjszakás csomag ára megfelelő volt és a Balaton közelsége meggyőzött hogy ott töltsem a szilvesztert.( előre fizetéssel kellett megerősíteni a szándékomat így vissza lépni sem nagyon lehetett). Nagyon vártuk már. A megérkezéskor közöltek velünk hogy van lehetőség a szilveszter éjszakára ital csomagot rendelni 3000 Ft / fő ( holott az ajánlatban amit kaptam sehol nem volt feltüntetve) . A recepciós hölgy ingerülten közölte hogy ez így van, ő állította össze az ajánlat szövegèt és tudja hogy szerepelt benne. Mindegy, gondoltam.Megvettük. A szálloda szuper elhelyezkedése, a finom ételek és a jó hangulatú szilveszteri buli elfeledtették a kezdeti kellemetlenséget. A 3 csillagból most 4 akarnak csinálni ( vagy többet) így teljes felújítás vár a hotelre. Ez nagyon ráfér már! A wellness részleg nekem nagyon tetszett, igaz kicsi, de minden megvan benne ami kell. Az ételek finomak és minden igényt kielegitettek.( A halleves isteni volt) A szoba felszereltsége és kényelme megfelelő volt, a sok Tv csatorna szuper!! Szóval, döccenősen indult de minden szuper lett!! Kiemelném a szilveszteri gálavacsoràt. Az ételek kitűnőek voltak, a pincérek remek munkát végeztek, a zene szuper volt( köszönjük Summer Band) a tűzijáték pazar!! A fellépők igazi született tehetségek, gratulàlunk Eurodace Táncszínház , színvonalas műsort adtak elő!!! Egyszóval Köszönjük!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Czuczor András - Recepció
2020. február 03. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük véleményét és észrevételeit! Örömmel olvastuk, hogy a kezdeti nehézségek és félreértések ellenére remekül sikerült a kikapcsolódás.

Sok szeretettel várjuk Önöket idén is, az addigra már felújított szállodánkban!
"Túlárazott"

2020. január 02. csütörtök
2.4
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
A második emeleti szobánk egy lomok tárolására alkalmas padlástér volt átalakítva szobának. Nincs szőnyeg, a laminált lap recsegett. A zuhanykabin ajtaja hiányzott, helyette egy szörnyű zuhanyfüggöny volt. Mikor megérkeztünk jég hideg fűtetlen szoba fogadott 2 éves kisgyerekkel. Az ágy olyan kemény, hogy 3 napig alig aludtunk. A szoba még az egy csillagot is nehezen kapná meg. Lift nincs, mindent magadnak kell felcipelni a 2. emeletre, mert a személyzet nem segít. A svédasztalon az elfogyott ételeket csak külön könyörgésre pótolták. Pl nem volt kenyér, víz a kv gépbe stb. A gyerekeknek nincs kirakva kakaópor, amit egyik nap külön kérésre kaptunk, másik nap már állítólag elfogyott. Nem szólt a zene az étkezések során és a wellnesben sem, így kripta hangulat volt. Mikor kértük, h kapcsolják be, az volt a válasz, h elromlott az erősítő. A személyzet 90%-a rosszkedvű, morcos! A wellness kicsi, és nagyon zsúfolt teltház esetén. Ez a hely egyáltalán nem ér annyit, amennyibe kerül!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Czuczor András - Recepció
2020. február 03. hétfő
Kedves Erdei-Papp Zsuzsanna!

Sajnálattal értesültünk szállodánkban átélt kellemetlen tapasztalatairól!

Szeretnénk mindenek előtt megnyugtatni afelől, hogy az említett manzárdszobában soha nem tároltunk lomokat, felszereltsége a Hotelstars 3 csillagos minősítésének maradéktalanul megfelel. A kialakítása talán nem megszokott, azonban erről valószínűleg Ön is előzetesen tájékozódott, és megfelelő mérlegelés, valamint a képek megtekintése után foglalta le a szállást.

A dilatációtól recsegő laminált padló - amelyet a kifogástalan higiénia jegyében alkalmaztunk az Ön által lefoglalt szobában - sajnos nem egyedi jelenség a padlóburkolatok világában. 2020-as felújításunk során természetesen nem csak ennek a bosszantó hangnak a megszűntetésére törekszünk majd, hanem az Ön által említett, minden szabványnak és esztétikai szempontnak megfelelő zuhanyfüggöny lecserélésére is.

Sajnos lift valóban nem található a mindössze két emeletes szállodában, kérésre azonban személyzetünk azonnal segít a csomagok cipelésében. Az éttermi hiányosságokat rögzítettük, és a jövőben minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy az elfogyott ételek időben pótolva legyenek. A napokban elromlott erősítőt elektroműszerész képzés hiányában sajnos nem tudtuk aznap kérésre működésre bírni, és az ünnepek miatt szerelő sem igazán volt elérhető, de biztosíthatjuk Önt, hogy a 'kripta hangulat' megelőzése érdekében az audio projekt prioritást élvez jelenleg zajló felújításunkban.

Reméljük a közeljövőben még visszatérnek hozzánk, hogy a személyzet legalább 90%-a széles mosollyal köszönthesse Önöket, és hogy olyan pozitív élményekkel gazdagodjanak, amelyekkel feledtetni lehet a korábban tapasztalt kellemetlenségeket!
"Kényeztető hétköznapok a Larobában!! "

2019. november 22. péntek
5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Csak ajánlani tudom mindenki szuper jóhely!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2019. december 04. szerda
Kedves Vendégünk,

nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától.
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
"Jó pihi volt.Kedves készséges személyzet."

2019. október 27. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
kedves készséges személyzet, családias sokoldalú választékos wellness részleg, kényelmes szoba, remek ételek. Közel a balaton, a Halásztanya karnyújtásnyira.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2019. december 04. szerda
Kedves Vendégünk,

nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától.
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
"Hotel Laroba"
2019. október 21. hétfő
3.9
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A Hotel szép, de felújításra szorul, a személyzet kedves, az ételek finomak, a választék megfelelő. A wellness részleg kicsi, de mellette kiváló. A légkondi nem működött rendesen, de szerencsére ősszel jártunk ott, így nem volt különösen zavaró. A szoba és a fürdő tisztaságával nem volt probléma, az étkezőre viszont ráférne egy alapos pókháló mentesítés. Mindent összevetve kellemes kikapcsolódást nyújtott, jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2019. december 04. szerda
Kedves Vendégünk,

nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától.
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
"Kikapcsolódás a Balaton-parton"

2019. augusztus 31. szombat
3.6
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Jó helyen volt a szálloda. A szoba kényelmes és jól felszerelt. A szobát az előírt 14 óra helyett csak félórás késéssel vehettük át. Többen, akik később jöttek, jóval előbb átvehették. Zavaró volt, hogy az étkezőben sok volt a légy.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2019. december 04. szerda
Kedves Vendégünk,

nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat!Sajnos a szobákat nem mindig érkezési sorrendben tudjuk átadni. Elnézését kérem ismételten a várakozásért! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától.
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
"Remek 1hét nyaralás a szállodában"

2019. augusztus 03. szombat
4.6
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltunk elégedve. Jól éreztük magunkat. Télen is visszatérünk Köszönjük
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2019. december 04. szerda
Kedves Vendégünk,

nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától.
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
"Hotel Laroba"
2019. április 22. hétfő
3.6
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
Sajnos nagyon "lelakott" érzést nyújtott a szálloda. A hűtő nagyon hangos volt a szobában, ki is kellett húzni éjszakára. Valami bűz terjengett az egész épületben :( A személyzet viszont nagyon kedves volt a szállodában és az étteremben is! Kiemelkedően kedvesek voltak! A wellness részt nem néztük meg.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2019. december 04. szerda
Kedves Vendégünk,

nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától. Sajnos a kellemetlen szag nem a szállodából terjeng, hanem nagyon közel lévő alsóörsi szennyvíz tisztítóból, mely csak bizonyos időközben terjeng egész Alsóörsön.Bízom benne, ha legközelebb eljönnek hozzánk, teljesen elégedetten távoznak tőlünk!
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
"Hotel Laroba"

2019. március 16. szombat
3
Fiatal pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
A szobával és a wellness részleggel elégedettek voltunk, azonban az ellátás szörnyű volt.. Reggeli: zsírban tocsogó bundás kenyér, túlságosan lágy rántotta, csak fehér lisztes pékáru, egyféle ivólé minőségű "gyümölcslé".. Vacsora: ideális esetben svédasztalos vacsoránál van egy szárnyas fogás, egy sertés/marha fogás ill. egy vegetáriánius fogás. Ehhez képest egyik este kaptunk rántott csirkecombfilét, töltött dagadót és malacpofát.. Levesnek meg szarvas gulyást.. Egyszerűbb ételekkel kellene próbálkozni, főleg ha az alapfogások elkészítése is problémát okoz.. A rántott combfilét például nem sikerült jól átsütni, teljesen rózsaszín volt a hús. Az utántöltés lassú, nehézkes.. 18:00-tól volt vacsora, 18:15-kor már üres edényekkel találkoztunk... Reggelinél hasonló volt a helyzet. Langyos, hideg ételeket kínáltak.. Az ízvilág is messze elmaradt az általunk elvárttól. Összességében elégedetlenek voltunk a szállodával. Az éttermi rész/ellátás szörnyű, az épületre, szobákra ráférne a renoválás: szakadt padlószőnyeg, repedések a falon. De azért pozitívumok is voltak: A wellness részleggel nagyon elégedettek voltunk, a szaunák, medencék nagyon jók, a szálloda elhelyezkedése is kiváló. Egy alkalomra megfelelő volt, de biztos nem látogatunk el még egyszer ebbe a szállodába.
"Szilveszter"
2019. január 03. csütörtök
4
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett a személyzet kedvessége. Igyekeztek mindent megtenni azért, hogy jól érezzük magunkat. Az ételek még mindig nagyon hagyományosak, bár finomak. Lehetne nyitni az egészségesebb, könnyebb ételek felé.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2019. december 04. szerda
Kedves Vendégünk,

nagyon szépen köszönjük, hogy értékelésével segíti a munkánkat! Örömmel tájékoztatom, hogy januárban bezárunk és minden a hotel szeglete megújul és egy teljesen új arculattal, megszépülve, várjuk vissza Önöket 2020 februárjától.
Kellemes Ünnepeket kívánva, üdvözlettel:
"Hotel Laroba"

2018. december 22. szombat
5
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Legközelebb is megyünk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2019. január 21. hétfő
Kedves Zsuzsa,

nagyon szépen köszönjük a pozitív visszajelzését!
Várjuk továbbra is Önöket sok szeretettel!

Üdvözlettel:
Laroba Team
"Hotel Laroba"

2018. november 07. szerda
1.8
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Félpanziós ellátást kértem,de mivel egyéb teendőim miatt nem tudtam részt venni a reggelin előzetes egyeztetés alapján közölték hogy hideg csomagot tudnak reggelire biztosítani. Hát..az első alkalommal csomagolt étel..azt mondom szo-szo még elmegy,második nap ezt leírom pontosan mit tartalmazott mivel ott helyben nem néztem meg ,csak a konferencia helyszínén,, . 3 szelet füstölt kolbász 3 szelt paprikás szalámi papírvékony 2 szelet uborka 2 szelet paprika 2 cikk paradicsom 2 szelet kenyér és 1db kocka sajt valamint 2 szelet valamilyen kiszáradt megmaradt sajt. Ha ezt összerakom kb 1szendvics a 17 éves lányom többet eszik...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Laroba, Antal Bernadett - Hotel Manager
2018. november 09. péntek
Kedves Emil,

nagyon szépen köszönjük, hogy megtisztelt bennünk az értékelésével.
Sajnálom, hogy a hideg csomag nem nyerte el a tetszését. Igyekszünk legközelebb jobban az Ön igényeihez alkalmazkodni, megkértem a kollégáimat, hogy a következő alkalommal sokkal jobban figyeljenek a mennyiségre.

Üdvözlettel:

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Laroba szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Laroba korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Family Suite, Pezsgő szoba és Superior szoba.

Kiknek ajánljuk a Hotel Laroba szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, az idősebb párok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2023 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.