A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Kristály Imperial Hotel, Tata >>
2024. szeptember 26. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét és élményeiket, sajnáljuk, hogy nem sikerült mindenben a tökéleteset nyújtani. Észrevételeit továbbítottunk a részlegvezetők felé, így a jövőben fogunk tudni javítani az Ön által leírtakon is.
Bízunk benne, hogy legközelebb is lesz lehetőségünk vendégül látni Önöket!
Üdvözlettel:
Kristály Imperial Hotel**** csapata
2024. szeptember 26. csütörtök
köszönjük szépen, hogy időt szánk ránk és értékelte szállodánkat.
Őszintén sajnáljuk a kellemetlenségeket, melyeket szállodánkban tapasztalt. Hálásan köszönjük, hogy az építő jellegű meglátásait is megosztotta velünk, hiszen ezek nagyban segítik munkánkat és esélyt adnak rá, hogy szolgáltatásainkat a vendégek igényeinek megfelelően fejleszthessük. Biztosíthatjuk róla, hogy értékelésében megfogalmazott tapasztalatait komolyan kezeljük, továbbítjuk a vezetőségünk felé és a jövőben minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy emelni tudjuk szolgáltatásaink színvonalát.
Őszintén reméljük, hogy a jövőben megtisztelnek még minket bizalmukkal és lesz lehetőségünk bemutatni, az Önök észrevételeinek is köszönhető javított szolgáltatásainkat, valamint kellemesebb időtöltésben lesz részük!
Üdvözlettel:
Kristály Imperial Hotel**** csapata
2024. június 10. hétfő
Köszönjük, hogy időt szakított szállodánk értékelésére. Örülünk, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban. Sajnáljuk, hogy kollégáink nem tájékoztatták Önöket megfelelően az úszásoktatásról, amely 2 óra hosszát vesz igénybe délután, és vendégeink e közben is használhatják wellness részlegünket, de természetesen megértjük, ha ez Önöknek zavaró volt. Szeretnénk felhívni kedves vendégeink figyelmét, ha bármilyen problémájuk van a szobabeosztással, azt azonnal jelezzék kollégáink felé, akik a nap 24 órájában állnak rendelkezésükre a recepción. Amennyiben megoldható, természetesen mindent megteszünk vendégeink kényelméért, elégedettségéért.
Reméljük vissza térnek hozzánk, mi várjuk Önöket szeretettel!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel**** csapata
Kristály Imperial Hotel Tata kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és konditerem használattal
- kerékpár használattal
- tanösvény belépővel
- reggelis ellátással
- wellnessrészleg és konditerem használattal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és konditerem használattal
- kerékpár használattal
- kedvezménnyel
2024. május 24. péntek
2024. május 27. hétfő
Köszönjük nagyszerű értékelését, nagy örömmel tölt el bennünket, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Külön köszönjük, hogy kiemelték kiváló elhelyezkedésünket, a kellemes atmoszférát és személyzetünk kedvességét. Köszönjük segítő szándékú kritikájukat, mindenképp figyelembe vesszük a jövőben. Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket, reméljük mihamarabb ismét találkozunk!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel**** csapata
2024. május 16. csütörtök
2024. május 21. kedd
Köszönjük kiváló értékelését. Nagy öröm számunkra, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Külön köszönjük, hogy kiemelték személyzetünk kedvességét, segítőkészségét.
Reméljük mihamarabb ismét találkozunk!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel**** csapata
2024. január 03. szerda
2024. január 08. hétfő
Köszönjük kiváló értékelését. Vendégein elégedettsége mindennél fontosabb számunkra, ezért különösen nagy örömmel tölt el bennünket, hogy ezt sikerült Önöknek átadni.
Reméljük hamarosan ismét találkozunk, mi nagy- nagy szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel**** csapata
2023. december 04. hétfő
2023. december 04. hétfő
Nagyszerű értékelését köszönjük. Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink mindennel elégedetten távoznak. Külön köszönjük, hogy kiemelték személyzetünk kedvességét, az ételek kiválóságát. Nagy- nagy szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel**** csapata
2023. október 24. kedd
2023. október 26. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük nagyszerű értékelését. Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy mindennel elégedettek voltak. Köszönjük, hogy kiemelték személyzetünk kedvességét, segítőkészségét és az ételek finomságát. Előre is köszönjük a jövőbeli ajánlásokat.
Szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel****csapata
2023. október 10. kedd
Köszönjük kedves értékelését. Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Külön köszönjük, hogy kiemelték személyzetünk kedvességét, szállodánk szépségét, és jó elhelyezkedését. Nagyon sajnáljuk, hogy az ágyat kényelmetlennek találták. Sajnos ez nagyon szubjektív dolog, ami az egyik vendégünknek kényelmes, a másikak kényelmetlen. Ilyen esetben érdemes jelezi a problémát éjjel nappal elérhető recepciónkon, amennyiben van szabad kapacitásunk, a probléma szoba cserével orvosolható.
Reméljük visszatérnek hozzánk, mi várjuk Önöket szeretettel!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel**** csapata
2023. augusztus 07. hétfő
2023. augusztus 08. kedd
Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy kellemes napokat töltöttek szállodánkban. Hálások vagyunk, hogy megosztotta velünk kiváló értékelését. Külön köszönettel tartozunk, hogy kiemelte szállodánk kiváló elhelyezkedését, szépségét, kényelmét, a város remek adottságait és az ételek finomságát.
Bízunk benne, hogy mihamarabb ismét a vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel****csapata
2023. július 25. kedd
2023. augusztus 08. kedd
Köszönjük szépen kiváló értékelését. Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Külön köszönjük, hogy kiemelték a kiváló elhelyezkedést és személyzetünk kedvességét, segítőkészségét.
Reméljük hamarosan ismét találkozunk!
Minden jót kíván a Kristály Imperial Hotel****csapata
2023. május 23. kedd
2023. június 02. péntek
Nagyon köszönjük pozitív értékelését. Külön köszönjük, hogy kiemelték személyzetünk kedvességét és szállodánk tisztaságát. Nagy örömmel várjuk Önöket vissza máskor is!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel****csapata
2023. május 01. hétfő
2023. május 09. kedd
Köszönjük megtisztelő értékelését. Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy minden téren sikerült megfelelnünk elvárásaiknak, és ilyen nagyszerűen érezték magukat. Külön köszönjük, hogy kiemelték szobáink tisztaságát és személyzetünk kedvességét. Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel**** csapata
2023. március 27. hétfő
2023. április 06. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük megtisztelő értékelését. Külön köszönjük, hogy kiemelte személyzetünk kedvességét és wellness részlegünk kiválóságát. Reméljük, mihamarabb újra találkozunk!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel**** csapata
2022. augusztus 09. kedd
2022. augusztus 16. kedd
2022. augusztus 05. péntek
2022. augusztus 16. kedd
2022. augusztus 03. szerda
2022. augusztus 16. kedd
2022. augusztus 16. kedd
2022. augusztus 02. kedd
2022. június 22. szerda
2022. június 30. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését és építő kritikáját! Bízunk benne, hogy következő látogatásukkor már a mostaninál is nagyobb megelégedéssel távozhatnak szállodánkból!
2022. április 25. hétfő
2022. május 03. kedd
2022. május 03. kedd
2022. április 13. szerda
2022. május 03. kedd
2022. március 21. hétfő
2022. március 25. péntek
Köszönjük szépen megtisztelő értékelését!
Szeretettel látjuk legközelebb is az ország legrégebben működő szállodájában!
2022. március 18. péntek
2022. március 25. péntek
Köszönjük szépen megtisztelő értékelését!
Szeretettel látjuk legközelebb is az ország legrégebben működő szállodájában!
2022. március 08. kedd
2022. március 25. péntek
2022. január 31. hétfő
2022. február 01. kedd
Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
2022. január 04. kedd
2022. január 27. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelésével segítette munkánkat!
2022. január 03. hétfő
2022. január 27. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelésével segítette munkánkat! reméljük, hogy a jelzett problémát sikerült orvosolnia kollégáinknak! LEgközelebb is örömmel látjuk Önöket!
2021. december 30. csütörtök
2022. január 27. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelésével segítette munkánkat!
2021. december 09. csütörtök
2022. január 27. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelésével segítette munkánkat! Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
2021. november 22. hétfő
2022. január 27. csütörtök
Szeretettel várjuk legközelebb is!
2021. november 15. hétfő
2022. január 27. csütörtök
2021. szeptember 13. hétfő
2021. október 08. péntek
Köszönjük ajánlását! Szeretettel látjuk Önöket, ha legközelebb is felénk járnak!
2021. augusztus 27. péntek
2021. október 08. péntek
Köszönjük építő javaslatát! Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is szállodánkban!
2021. augusztus 07. szombat
2021. augusztus 18. szerda
2021. augusztus 07. szombat
2021. augusztus 18. szerda
2021. augusztus 04. szerda
2021. július 27. kedd
2021. augusztus 04. szerda
2021. július 27. kedd
2021. augusztus 04. szerda
2021. július 24. szombat
2021. augusztus 04. szerda
2021. július 14. szerda
2021. július 23. péntek
2021. július 09. péntek
Köszönjük szépen megtisztelő értékelését!
2021. március 03. szerda
2021. március 03. szerda
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Kristály Imperial Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba, Standard egyágyas szoba és Standard kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, a fiatal párok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.