A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Kristály Imperial Hotel, Tata >>
2023. augusztus 07. hétfő
2023. augusztus 08. kedd
Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy kellemes napokat töltöttek szállodánkban. Hálások vagyunk, hogy megosztotta velünk kiváló értékelését. Külön köszönettel tartozunk, hogy kiemelte szállodánk kiváló elhelyezkedését, szépségét, kényelmét, a város remek adottságait és az ételek finomságát.
Bízunk benne, hogy mihamarabb ismét a vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel****csapata
2023. július 25. kedd
2023. augusztus 08. kedd
Köszönjük szépen kiváló értékelését. Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Külön köszönjük, hogy kiemelték a kiváló elhelyezkedést és személyzetünk kedvességét, segítőkészségét.
Reméljük hamarosan ismét találkozunk!
Minden jót kíván a Kristály Imperial Hotel****csapata
2023. május 23. kedd
2023. június 02. péntek
Nagyon köszönjük pozitív értékelését. Külön köszönjük, hogy kiemelték személyzetünk kedvességét és szállodánk tisztaságát. Nagy örömmel várjuk Önöket vissza máskor is!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel****csapata
Kristály Imperial Hotel Tata csomagajánlatai - 10 ajánlat
2023. május 01. hétfő
2023. május 09. kedd
Köszönjük megtisztelő értékelését. Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy minden téren sikerült megfelelnünk elvárásaiknak, és ilyen nagyszerűen érezték magukat. Külön köszönjük, hogy kiemelték szobáink tisztaságát és személyzetünk kedvességét. Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel**** csapata
2023. március 27. hétfő
2023. április 06. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük megtisztelő értékelését. Külön köszönjük, hogy kiemelte személyzetünk kedvességét és wellness részlegünk kiválóságát. Reméljük, mihamarabb újra találkozunk!
Üdvözlettel,
Kristály Imperial Hotel**** csapata
2022. augusztus 09. kedd
2022. augusztus 16. kedd
2022. augusztus 05. péntek
2022. augusztus 16. kedd
2022. augusztus 03. szerda
2022. augusztus 16. kedd
2022. augusztus 16. kedd
2022. augusztus 02. kedd
2022. június 22. szerda
2022. június 30. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését és építő kritikáját! Bízunk benne, hogy következő látogatásukkor már a mostaninál is nagyobb megelégedéssel távozhatnak szállodánkból!
2022. április 25. hétfő
2022. május 03. kedd
2022. május 03. kedd
2022. április 13. szerda
2022. május 03. kedd
2022. március 21. hétfő
2022. március 25. péntek
Köszönjük szépen megtisztelő értékelését!
Szeretettel látjuk legközelebb is az ország legrégebben működő szállodájában!
2022. március 18. péntek
2022. március 25. péntek
Köszönjük szépen megtisztelő értékelését!
Szeretettel látjuk legközelebb is az ország legrégebben működő szállodájában!
2022. március 08. kedd
2022. március 25. péntek
2022. január 31. hétfő
2022. február 01. kedd
Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
2022. január 04. kedd
2022. január 27. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelésével segítette munkánkat!
2022. január 03. hétfő
2022. január 27. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelésével segítette munkánkat! reméljük, hogy a jelzett problémát sikerült orvosolnia kollégáinknak! LEgközelebb is örömmel látjuk Önöket!
2021. december 30. csütörtök
2022. január 27. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelésével segítette munkánkat!
2021. december 09. csütörtök
2022. január 27. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelésével segítette munkánkat! Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
2021. november 22. hétfő
2022. január 27. csütörtök
Szeretettel várjuk legközelebb is!
2021. november 15. hétfő
2022. január 27. csütörtök
2021. szeptember 13. hétfő
2021. október 08. péntek
Köszönjük ajánlását! Szeretettel látjuk Önöket, ha legközelebb is felénk járnak!
2021. augusztus 27. péntek
2021. október 08. péntek
Köszönjük építő javaslatát! Szeretettel várjuk Önöket legközelebb is szállodánkban!
2021. augusztus 07. szombat
2021. augusztus 18. szerda
2021. augusztus 07. szombat
2021. augusztus 18. szerda
2021. augusztus 04. szerda
2021. július 27. kedd
2021. augusztus 04. szerda
2021. július 27. kedd
2021. augusztus 04. szerda
2021. július 24. szombat
2021. augusztus 04. szerda
2021. július 14. szerda
2021. július 23. péntek
2021. július 09. péntek
Köszönjük szépen megtisztelő értékelését!
2021. március 03. szerda
2021. március 03. szerda
2020. október 12. hétfő
2021. március 03. szerda
Szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is!
2020. október 05. hétfő
2021. március 03. szerda
Bízunk benne, hogy mihamarabb újra Vendégeink közt üdvözölhetjük!
2020. szeptember 25. péntek
2021. március 03. szerda
2020. szeptember 21. hétfő
2021. március 03. szerda
Megtisztelőek szavai. Reméljük rövidesen újra találkozhatunk!
2020. szeptember 20. vasárnap
2021. március 03. szerda
Köszönjük megtisztelő értékelését!
2020. szeptember 11. péntek
2021. március 04. csütörtök
Köszönjük megtisztelő szavait és építő kritikáját! Reméljük legközelebb is szállodánk mellett teszik le voksukat!
2020. szeptember 09. szerda
2021. március 04. csütörtök
Köszönjük értékelését! Sajnos a technika ördöge közbeszólt ezen a héten... Bízunk benne, hogy legközelebb kárpótolhatjuk Önöket ezért a kellemetlenségért!
2020. augusztus 29. szombat
2021. március 03. szerda
Köszönjük, hogy minket választottak!
2020. szeptember 04. péntek
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Kristály Imperial Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba, Superior szoba és Standard egyágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a baráti társaságok, a nagygyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.