A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Holiday Hotel Csopak, Csopak >>
2022. december 30. péntek
2023. január 03. kedd
Köszönjük értékelését, örülünk, hogy meg volt elégedve szállodánk szolgáltatásaival! Várjuk idén is!
2022. december 25. vasárnap
2022. december 28. szerda
Köszönjük értékelését, örülünk, hogy jól érezte magát nálunk! Bízunk benne, hogy visszatérő vendégünk lesz!
Holiday Hotel Csopak Csopak csomagajánlatai - 13 ajánlat
2022. november 29. kedd
2022. december 05. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Örülünk, hogy elégedett volt a személyzet kedvességével és a hotel fekvésével. Sajnáljuk, hogy az épület állapota nem felelt meg teljes mértékben előzetes elvárásainak, a visszajelzések alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni.
2022. november 03. csütörtök
2022. november 07. hétfő
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk és elégedett volt szolgáltatásainkkal. Bízunk benne, hogy visszatérő vendégünk lesz!
2022. november 02. szerda
2022. november 07. hétfő
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk és előzetes várakozásait is sikerült felülmúlnunk! Bízunk benne, hogy a jövőben visszatérő vendégünk lesz!
2022. szeptember 11. vasárnap
2022. szeptember 26. hétfő
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy visszatérő vendégünk és hogy idén is jól érezte magát nálunk, várjuk jövőre is!
2022. szeptember 08. csütörtök
2022. szeptember 26. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Sajnáljuk, hogy nem minden felelt meg előzetes elvárásainak, a visszajelzések alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni.
2022. szeptember 05. hétfő
2022. szeptember 06. kedd
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk és elégedett volt szolgáltatásainkkal. Bízunk benne, hogy visszatérő vendégünk lesz
2022. szeptember 06. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Szállodánk jelenleg nincs minősítve, de valóban körülbelül a két csillagos szintnek felel meg. Sajnáljuk, hogy nem minden felelt meg előzetes elvárásainak, a visszajelzések alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni.
2022. szeptember 05. hétfő
2022. szeptember 06. kedd
Köszönjük értékelését és észrevételeit! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk, bízunk benne, hogy visszatérő vendégünk lesz.
2022. augusztus 31. szerda
2022. szeptember 04. vasárnap
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy elégedett volt a félpanziós ellátással és a szoba tisztaságával. Sajnáljuk, hogy a lépcsőzés nehézséget okozott. Bízunk benne, hogy összességében jól érezte magát nálunk.
2022. augusztus 25. csütörtök
2022. augusztus 26. péntek
Köszönjük értékelését! Sajnáljuk, hogy nem minden felelt meg előzetes elvárásainak, de örülünk, hogy a személyzet munkájával elégedett volt.
A visszajelzések alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni.
2022. augusztus 25. csütörtök
2022. augusztus 25. csütörtök
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk! Utólag is elnézést kérünk a harmadik emelet okozta kellemetlenségekért. Bízunk benne, hogy a jövőben visszatérő vendégünk lesz.
2022. augusztus 17. szerda
2022. augusztus 21. vasárnap
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk és elégedett volt a személyzet kedvességével és a félpanziós ellátással.
Várjuk vissza!
2022. augusztus 12. péntek
2022. augusztus 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Sajnáljuk, hogy nem minden felelt meg előzetes elvárásainak. Az étteremmel kapcsolatos észrevételeit köszönjük, ezeken igyekszünk majd javítani. A hűtők karbantartását külsős cég végzi, így a hibák bejelentése után van, hogy várnunk kell a javításra. A visszajelzések alapján igyekszünk fejlődni.
2022. augusztus 12. péntek
2022. augusztus 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Sajnáljuk, hogy nem minden felelt meg előzetes elvárásainak. A visszajelzések alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni.
2022. augusztus 09. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Sajnáljuk, hogy idén nem minden felet meg előzetes elvárásainak. Garantálni nem tudjuk, hogy ki melyik épületben kap szobát, de a szobák/erkély felszereltsége megegyezik a két épületben. Természetesen a visszajelzések alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni és a hiányosságokat pótolni.
2022. augusztus 07. vasárnap
2022. augusztus 09. kedd
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk, bízunk benne, hogy visszatérő vendégünk lesz.
2022. augusztus 07. vasárnap
2022. augusztus 09. kedd
Köszönjük értékelését! Sajnáljuk, hogy nem minden felelt meg előzetes elvárásainak, igyekszünk folyamatosan fejlődni, hogy vendégeink még elégedettebbek legyenek.
2022. augusztus 06. szombat
2022. augusztus 09. kedd
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk! Köszönjük észrevételét is, igyekszünk majd a jövőben ezt megvalósítani.
2022. augusztus 05. péntek
2022. augusztus 09. kedd
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk, várjuk jövőre is!
2022. augusztus 02. kedd
2022. augusztus 05. péntek
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy visszatérő vendégeink, és idén is elégedettek voltak szolgáltatásainkkal! Köszönjük észrevételét az idősebb vendégek elhelyezését illetően, igyekszünk erre jobban figyelni. Várjuk jövőre is!
2022. július 25. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Örülünk, hogy elégedett volt a félpanziós ellátással és a tisztasággal. Sajnáljuk, hogy nem minden felelt meg előzetes elvárásainak, a visszajelzések alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni.
2022. július 25. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Sajnáljuk, hogy nem minden felelt meg előzetes elvárásainak, viszont örülünk, hogy a személyzettel meg volt elégedve. Észrevételei alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni.
2022. július 19. kedd
2022. július 25. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Sajnáljuk, hogy nem volt mindennel megelégedve. A foglalása kétágyas szobára szólt, ilyen szobát is kapott. Ezeknek a szobáknak ugyanakkora a mérete, így valószínű az előző években családi szobát foglalt, csak azok tágasabbak. Amikor nálunk járt, már valóban nem volt szabad családi szobánk így nem tudtunk módosítani. A játszósarokkal kapcsolatos észrevételét köszönjük, mindenképp megfontolunk egy esetleges másik kialakítást.
2022. július 25. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Sajnáljuk, hogy nem minden felelt meg előzetes elvárásainak, a visszajelzések alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni.
2022. július 11. hétfő
2022. július 15. péntek
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy összességében jól érezte magát nálunk, sajnáljuk, hogy a sok lépcsőzés miatt nem volt felhőtlen a pihenése.
2022. július 10. vasárnap
2022. július 15. péntek
Köszönjük értékelését! Észrevételei alapján igyekszünk fejlődni a jövőben.
2022. július 07. csütörtök
2022. július 15. péntek
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy elégedett volt szállodánkkal és szolgáltatásainkkal, várjuk jövőre is!
2022. július 06. szerda
2022. július 07. csütörtök
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy nagyrészt elégedett volt szállodánkkal és szolgáltatásainkkal. Bízunk benne, hogy visszatérő vendégünk lesz.
2022. július 06. szerda
2022. július 07. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Sajnáljuk, hogy a hotel állapota nem felelt meg teljesen előzetes elvárásaiknak. A visszajelzések alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni.
2022. július 05. kedd
2022. július 07. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Örülünk, hogy a félpanziós ellátással elégedettek voltak, sajnáljuk, hogy nem minden felelt meg előzetes elvárásaiknak. A visszajelzések alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni.
2022. július 02. szombat
2022. július 04. hétfő
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy főként elégedett volt szállodánkkal! Visszajelzései alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni.
2022. július 02. szombat
2022. július 04. hétfő
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk, és hogy visszatérő vendégünk! Észrevételei alapján igyekszünk a jövőben fejlődni. Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel: Holiday Hotel csapata
2022. június 28. kedd
2022. július 04. hétfő
Köszönjük értékelését! Sajnáljuk, hogy a légkondi hiánya miatt nem volt felhőtlen a nyaralásuk. A visszajelzések alapján igyekszünk folyamatosan fejlődni.
2022. június 26. vasárnap
2022. június 29. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Sajnáljuk, hogy előzetes kérése nem teljesült, sok vendégünknek van kérése a szoba elhelyezését illetően, ezért ezeket nem minden esetben tudjuk teljesíteni. A kellemetlenség miatt elnézését kérjük.
2022. június 24. péntek
2022. június 27. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Sajnáljuk, hogy a fürdőszoba nem volt teljesen megfelelő Önnek. Nagy gondot fordítunk a takarítására, viszont mivel kevésbé tud szellőzni a helyiség, így több napon keresztül nehezebb a kellemes szagot fenntartani.
Bízunk benne, hogy ezt leszámítva jól érezte magát nálunk.
2022. június 21. kedd
2022. június 27. hétfő
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal, várjuk vissza!
2022. június 21. kedd
2022. június 27. hétfő
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal, várjuk vissza szeretettel!
2022. június 21. kedd
2022. június 27. hétfő
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal, várjuk vissza!
2022. június 21. kedd
Köszönjük értékelését! Örülünk, hogy jól érezte magát nálunk! A visszajelzései alapján igyekszünk fejlődni, köszönjük észrevételeit.
Bízunk benne, hogy a jövőben is vendégünk lesz!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Holiday Hotel Csopak szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba, Kétágyas Standard Plus szoba és Családi szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a baráti társaságok, az egyéni utazók és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.